Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Panevezietis
    replied
    Po ranka buvo 2015 m "Montuotojo" įkainiai.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Nenoriu ginčytis iš ko gaminti būtų pigiau, nes yra daug niuansų ir kintamųjų, tačiau norėčiau, kad pagrįstumėte teiginį dėl plienų tankio. Nes kai kas tais prasimanymais gali ir patikėti. Mano žiniomis, visi plienai ir jų lydiniai turi maždaug 8 g/m³ tankį.
    Iš esms jus teisus, skirtumas nėra kosmiškai didelis, tačiau jis yra. Vargu ar tiltui realiai tai keltų problemų dėl tokio skirtumo.
    Aš dirbu su metalais, ir rankoje dabar laikydamas vieno ir kito tokio pat dydžio gabalus, vienareikšmiškai nerūdijantis yra kiek sunkesnis. Click image for larger version

Name:	2023-05-03 10_10_23-Window.png
Views:	1224
Size:	63,4 kB
ID:	2048211

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Gal KEdas turėjo omenyje 8.03 g/cm3?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Mano žiniomis, visi plienai ir jų lydiniai turi maždaug 8 kg/m³ tankį.
    Turbūt tas kubinis metras yra tuščiaviduris su 1 mm storio sienelėmis arba su pririštu oro balionu.
    Šiaip yra 7800 kg/m3

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Nerudijantis plienas yra gerokai sunkesnis. Gerokai brangesnis. Pigus nerudijantis plienas dar iri rudija jei veikiakamas atmosferos, gerenių markių NP gerokai brangesnis. Logiškas sprendimas yra juodasis plienas su cinkavimu ir dažymu, toks be mechaniniu pažeidimų beveik niekad nesurudys.

    Iš esmės nuemus turėklus, nusmeliavus, nucinkavus, nudažius, stovėtų šimta metų toks. Arba tiesiog gaminame naujus.
    Nenoriu ginčytis iš ko gaminti būtų pigiau, nes yra daug niuansų ir kintamųjų, tačiau norėčiau, kad pagrįstumėte teiginį dėl plienų tankio. Nes kai kas tais prasimanymais gali ir patikėti. Mano žiniomis, visi plienai ir jų lydiniai turi maždaug 8 g/cm³ tankį.
    Paskutinis taisė KEdas; 2023.05.03, 12:04.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Nerudijantis plienas yra gerokai sunkesnis. Gerokai brangesnis. Pigus nerudijantis plienas dar iri rudija jei veikiakamas atmosferos, gerenių markių NP gerokai brangesnis. Logiškas sprendimas yra juodasis plienas su cinkavimu ir dažymu, toks be mechaniniu pažeidimų beveik niekad nesurudys.

    Iš esmės nuemus turėklus, nusmeliavus, nucinkavus, nudažius, stovėtų šimta metų toks. Arba tiesiog gaminame naujus.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Nusišnekate. Tankis beveik nesiskiria nuo paprasto plieno.
    Sakote tie aliuminio/skardos turėklai yra iš paprasto plieno daromi?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Kas čia per prasimanymas, kad NP virinti brangiau? Taip, elektrodas brangesnis, bet tik tiek, kiek skiriasi metalų kaina, t.y.maždaug 4 kartus, kas, įvertinus darbų kainą, yra net pigiau, nei virinti ir po to apdoroti paprastą plieną.
    Lygiai toks pats prasimanymas, kaip "pigesnis" variantas gaminti iš np, jei vien žaliava 4 kartus kainoje skiriasi. Nucinkuoti gaminius tikrai nekainuos net 2x nuo gaminių iš paprasto plieno kainos.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Nerzaveika naudoti būtų pinigų švaistymas. Sudėtingesnis apdirbimas, gerokai brangesnis suvirinimas ir iš esmės vis vien tektų dažyti milteliniu būdu, nes poliruoti tokio tilto turėklus.... Kadangi iš esmės paviršiaus kokybe nėra didelis prioritetas, tai geriausias variantas karštas cinkavimas ir vėliau dažymas miltelinių būdu, nes taip gaminius būtų nesudėtinga suvirinti.
    Kas čia per prasimanymas, kad NP virinti brangiau? Taip, elektrodas brangesnis, bet tik tiek, kiek skiriasi metalų kaina, t.y.maždaug 4 kartus, kas, įvertinus darbų kainą, yra net pigiau, nei virinti ir po to apdoroti paprastą plieną.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Nerudyjantis plienas taip pat yra daug tankesnis ir dėl to sunkesnis. Jeigu tiltai susiduria su problemomis kai prikabinama spynų, tai matyt svorio parametras ten taip pat svarbus.
    Nusišnekate. Tankis beveik nesiskiria nuo paprasto plieno.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Nerudyjantis plienas taip pat yra daug tankesnis ir dėl to sunkesnis. Jeigu tiltai susiduria su problemomis kai prikabinama spynų, tai matyt svorio parametras ten taip pat svarbus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Netikęs reikalas yra naudoti rūdijančius metalus. Reikia padaryti pvz nerūdijančio plieno ir baigtųsi visiems laikams nesąmonės. Dabar 1 m nerūdijančio plieno vamzdžio kainuoja apie 18 eur.
    Nerzaveika naudoti būtų pinigų švaistymas. Sudėtingesnis apdirbimas, gerokai brangesnis suvirinimas ir iš esmės vis vien tektų dažyti milteliniu būdu, nes poliruoti tokio tilto turėklus.... Kadangi iš esmės paviršiaus kokybe nėra didelis prioritetas, tai geriausias variantas karštas cinkavimas ir vėliau dažymas miltelinių būdu, nes taip gaminius būtų nesudėtinga suvirinti.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Netikęs reikalas yra naudoti rūdijančius metalus. Reikia padaryti pvz nerūdijančio plieno ir baigtųsi visiems laikams nesąmonės. Dabar 1 m nerūdijančio plieno vamzdžio kainuoja apie 18 eur.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Valakampių tiltas: negana to, kad "fejlinama" iš visų kampų su tilto remontu, tai prieš vienerius (dvejus?) metus nušveisti ir perdažyti turėklai jau baigia surūdyti:
    Click image for larger version

Name:	20230429_140744.jpg
Views:	613
Size:	561,0 kB
ID:	2047445
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Nužydės sakuros ir grįš eismas į senas vėžes. Ten dabar populiariausia vieta Vilniuje, natūralu, kad eismas stovi.

    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
    Dar apie Upės g. turėjusį būti pėsčiųjų viaduką..

    Teko šiandien įsijungti Waze kitiems maršrutams, bet kas Waze man užkliuvo tai vienintelė raudona gatvė Vilniuje tuo metu (kas yra labai neįprasta nes šiokią dieną visas Vilnius raudonuoja) - o tai Upės g., per visą savo ilgį.

    Žinojau, kad Delfi turi live kamerą grynai ties Baltojo tilto pėsčiųju perėja, tad nusprendžiau grįžęs namo užmesti akį, kas ten darosi (https://www.delfi.lt/video/transliacijos/24-7/)

    Tik įjungus, buvo geros 2 minutės, kol viena mašina sugebėjo pajudėti. Atsidarė pėsčiųjų 'sezonas' ir ten srautai yra praktiškai nepertraukiami - ir tai tik balandžio pabaiga.

    Jau daug yra kalbėta apie šią vietą, bet šią problemą reikia kažkaip spręsti nes ji taps tik dar opesnė. Ir aš tai sakau ne tik kaip 'automobilistas', bet ir kaip pėstysis kuriam nėra itin malonu kad koks naglesnis vairuotojas su mažai kantrybės bandys ant kulnų važiuoti kad tik pralėktų šitą butelio kaklelį.

    EDIT: Dabartinė situacija Waze - 19 min. pervažiuoti šia gatvę, mano subjektyvia nuomone, yra truputį daugoka.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Net jei būtų pastatytas pėsčiųjų viadukas, išliktų nuolatinis pėsčiųjų srautas tarp sporto aikštynų ir VCUP, o besikabarojančių ant viaduko tam, jog pereiti gatvę būtų vos vienas kitas. Tranzito panaikinimas toje vietoje tikrai būtų super.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    O nekilo mintis pažiūrėti BP ir išsiaiškinti kokios kategorijos yra ši gatvė? Vienintelis dalykas, kurio tai gatvei trūksta, tai ties Baltuoju tiltu ant gatvės pastatyti klombas ir taip nutraukti tranzitą. Tada galima būtų ir dvirtakį panaikinti
    Tikrai laikas. Šalia klombų tiesiog įrengti tokius mini žiedukus kaip prie Krašto apsaugos ministerijos ir tiek.

    Ai bet pala, turbūt gaisrinei trukdys pravažiuoti, tai neišeis

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    EDIT: Dabartinė situacija Waze - 19 min. pervažiuoti šia gatvę, mano subjektyvia nuomone, yra truputį daugoka.
    O nekilo mintis pažiūrėti BP ir išsiaiškinti kokios kategorijos yra ši gatvė? Vienintelis dalykas, kurio tai gatvei trūksta, tai ties Baltuoju tiltu ant gatvės pastatyti klombas ir taip nutraukti tranzitą. Tada galima būtų ir dvirtakį panaikinti

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Dar apie Upės g. turėjusį būti pėsčiųjų viaduką..

    Teko šiandien įsijungti Waze kitiems maršrutams, bet kas Waze man užkliuvo tai vienintelė raudona gatvė Vilniuje tuo metu (kas yra labai neįprasta nes šiokią dieną visas Vilnius raudonuoja) - o tai Upės g., per visą savo ilgį.

    Žinojau, kad Delfi turi live kamerą grynai ties Baltojo tilto pėsčiųju perėja, tad nusprendžiau grįžęs namo užmesti akį, kas ten darosi (https://www.delfi.lt/video/transliacijos/24-7/)

    Tik įjungus, buvo geros 2 minutės, kol viena mašina sugebėjo pajudėti. Atsidarė pėsčiųjų 'sezonas' ir ten srautai yra praktiškai nepertraukiami - ir tai tik balandžio pabaiga.

    Jau daug yra kalbėta apie šią vietą, bet šią problemą reikia kažkaip spręsti nes ji taps tik dar opesnė. Ir aš tai sakau ne tik kaip 'automobilistas', bet ir kaip pėstysis kuriam nėra itin malonu kad koks naglesnis vairuotojas su mažai kantrybės bandys ant kulnų važiuoti kad tik pralėktų šitą butelio kaklelį.

    EDIT: Dabartinė situacija Waze - 19 min. pervažiuoti šia gatvę, mano subjektyvia nuomone, yra truputį daugoka.

    Click image for larger version  Name:	upes g.PNG Views:	0 Size:	24,2 kB ID:	2045649
    Paskutinis taisė Laure23; 2023.04.22, 15:18.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Viadukas per Tauro gatvę man labai patinka, nes jis pėstiesiems sudarys nepertaukiamo judėjimo jungtį tarp skirtingų teritorijų. Vilniuje yra daugybė žaliųjų plotų, kuriuos sujungus tokiais ir panašiais sprendimais galima per miestą turėti žaliuosius susisiekimo koridorius.

    Komentuoti:

Working...
X