Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Nenoriu ginčytis iš ko gaminti būtų pigiau, nes yra daug niuansų ir kintamųjų, tačiau norėčiau, kad pagrįstumėte teiginį dėl plienų tankio. Nes kai kas tais prasimanymais gali ir patikėti. Mano žiniomis, visi plienai ir jų lydiniai turi maždaug 8 g/m³ tankį.
Aš dirbu su metalais, ir rankoje dabar laikydamas vieno ir kito tokio pat dydžio gabalus, vienareikšmiškai nerūdijantis yra kiek sunkesnis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąMano žiniomis, visi plienai ir jų lydiniai turi maždaug 8 kg/m³ tankį.
Šiaip yra 7800 kg/m3
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąNerudijantis plienas yra gerokai sunkesnis. Gerokai brangesnis. Pigus nerudijantis plienas dar iri rudija jei veikiakamas atmosferos, gerenių markių NP gerokai brangesnis. Logiškas sprendimas yra juodasis plienas su cinkavimu ir dažymu, toks be mechaniniu pažeidimų beveik niekad nesurudys.
Iš esmės nuemus turėklus, nusmeliavus, nucinkavus, nudažius, stovėtų šimta metų toks. Arba tiesiog gaminame naujus.Paskutinis taisė KEdas; 2023.05.03, 12:04.
Komentuoti:
-
Nerudijantis plienas yra gerokai sunkesnis. Gerokai brangesnis. Pigus nerudijantis plienas dar iri rudija jei veikiakamas atmosferos, gerenių markių NP gerokai brangesnis. Logiškas sprendimas yra juodasis plienas su cinkavimu ir dažymu, toks be mechaniniu pažeidimų beveik niekad nesurudys.
Iš esmės nuemus turėklus, nusmeliavus, nucinkavus, nudažius, stovėtų šimta metų toks. Arba tiesiog gaminame naujus.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Nusišnekate. Tankis beveik nesiskiria nuo paprasto plieno.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Kas čia per prasimanymas, kad NP virinti brangiau? Taip, elektrodas brangesnis, bet tik tiek, kiek skiriasi metalų kaina, t.y.maždaug 4 kartus, kas, įvertinus darbų kainą, yra net pigiau, nei virinti ir po to apdoroti paprastą plieną.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nerzaveika naudoti būtų pinigų švaistymas. Sudėtingesnis apdirbimas, gerokai brangesnis suvirinimas ir iš esmės vis vien tektų dažyti milteliniu būdu, nes poliruoti tokio tilto turėklus.... Kadangi iš esmės paviršiaus kokybe nėra didelis prioritetas, tai geriausias variantas karštas cinkavimas ir vėliau dažymas miltelinių būdu, nes taip gaminius būtų nesudėtinga suvirinti.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNerudyjantis plienas taip pat yra daug tankesnis ir dėl to sunkesnis. Jeigu tiltai susiduria su problemomis kai prikabinama spynų, tai matyt svorio parametras ten taip pat svarbus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nerudyjantis plienas taip pat yra daug tankesnis ir dėl to sunkesnis. Jeigu tiltai susiduria su problemomis kai prikabinama spynų, tai matyt svorio parametras ten taip pat svarbus.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąNetikęs reikalas yra naudoti rūdijančius metalus. Reikia padaryti pvz nerūdijančio plieno ir baigtųsi visiems laikams nesąmonės. Dabar 1 m nerūdijančio plieno vamzdžio kainuoja apie 18 eur.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Netikęs reikalas yra naudoti rūdijančius metalus. Reikia padaryti pvz nerūdijančio plieno ir baigtųsi visiems laikams nesąmonės. Dabar 1 m nerūdijančio plieno vamzdžio kainuoja apie 18 eur.
Komentuoti:
-
-
Nužydės sakuros ir grįš eismas į senas vėžes. Ten dabar populiariausia vieta Vilniuje, natūralu, kad eismas stovi.
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąDar apie Upės g. turėjusį būti pėsčiųjų viaduką..
Teko šiandien įsijungti Waze kitiems maršrutams, bet kas Waze man užkliuvo tai vienintelė raudona gatvė Vilniuje tuo metu (kas yra labai neįprasta nes šiokią dieną visas Vilnius raudonuoja) - o tai Upės g., per visą savo ilgį.
Žinojau, kad Delfi turi live kamerą grynai ties Baltojo tilto pėsčiųju perėja, tad nusprendžiau grįžęs namo užmesti akį, kas ten darosi (https://www.delfi.lt/video/transliacijos/24-7/)
Tik įjungus, buvo geros 2 minutės, kol viena mašina sugebėjo pajudėti. Atsidarė pėsčiųjų 'sezonas' ir ten srautai yra praktiškai nepertraukiami - ir tai tik balandžio pabaiga.
Jau daug yra kalbėta apie šią vietą, bet šią problemą reikia kažkaip spręsti nes ji taps tik dar opesnė. Ir aš tai sakau ne tik kaip 'automobilistas', bet ir kaip pėstysis kuriam nėra itin malonu kad koks naglesnis vairuotojas su mažai kantrybės bandys ant kulnų važiuoti kad tik pralėktų šitą butelio kaklelį.
EDIT: Dabartinė situacija Waze - 19 min. pervažiuoti šia gatvę, mano subjektyvia nuomone, yra truputį daugoka.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Net jei būtų pastatytas pėsčiųjų viadukas, išliktų nuolatinis pėsčiųjų srautas tarp sporto aikštynų ir VCUP, o besikabarojančių ant viaduko tam, jog pereiti gatvę būtų vos vienas kitas. Tranzito panaikinimas toje vietoje tikrai būtų super.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
O nekilo mintis pažiūrėti BP ir išsiaiškinti kokios kategorijos yra ši gatvė? Vienintelis dalykas, kurio tai gatvei trūksta, tai ties Baltuoju tiltu ant gatvės pastatyti klombas ir taip nutraukti tranzitą. Tada galima būtų ir dvirtakį panaikinti
Ai bet pala, turbūt gaisrinei trukdys pravažiuoti, tai neišeis
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
EDIT: Dabartinė situacija Waze - 19 min. pervažiuoti šia gatvę, mano subjektyvia nuomone, yra truputį daugoka.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Dar apie Upės g. turėjusį būti pėsčiųjų viaduką..
Teko šiandien įsijungti Waze kitiems maršrutams, bet kas Waze man užkliuvo tai vienintelė raudona gatvė Vilniuje tuo metu (kas yra labai neįprasta nes šiokią dieną visas Vilnius raudonuoja) - o tai Upės g., per visą savo ilgį.
Žinojau, kad Delfi turi live kamerą grynai ties Baltojo tilto pėsčiųju perėja, tad nusprendžiau grįžęs namo užmesti akį, kas ten darosi (https://www.delfi.lt/video/transliacijos/24-7/)
Tik įjungus, buvo geros 2 minutės, kol viena mašina sugebėjo pajudėti. Atsidarė pėsčiųjų 'sezonas' ir ten srautai yra praktiškai nepertraukiami - ir tai tik balandžio pabaiga.
Jau daug yra kalbėta apie šią vietą, bet šią problemą reikia kažkaip spręsti nes ji taps tik dar opesnė. Ir aš tai sakau ne tik kaip 'automobilistas', bet ir kaip pėstysis kuriam nėra itin malonu kad koks naglesnis vairuotojas su mažai kantrybės bandys ant kulnų važiuoti kad tik pralėktų šitą butelio kaklelį.
EDIT: Dabartinė situacija Waze - 19 min. pervažiuoti šia gatvę, mano subjektyvia nuomone, yra truputį daugoka.
Paskutinis taisė Laure23; 2023.04.22, 15:18.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Viadukas per Tauro gatvę man labai patinka, nes jis pėstiesiems sudarys nepertaukiamo judėjimo jungtį tarp skirtingų teritorijų. Vilniuje yra daugybė žaliųjų plotų, kuriuos sujungus tokiais ir panašiais sprendimais galima per miestą turėti žaliuosius susisiekimo koridorius.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: