Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mr_miegas
    replied
    o nera taip, kad sitie projektai turi prisideti prie vietines infros? Realco cia projektas tikrai didelis, taciau siek tiek auksciau yra kitas projektas su 290 turtiniu vienetu ir kitoj G.V. pusej dar 2 daugiabuciai su 60 butu (Galio kaip suprantu dvirtaki nutiese ir jie jau nieko neprisides). Suprantu, kad gal susumavus dar truksta iki viaduko, taciau keista, kad 12 vieta ir i aplinkybes neziuri

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    [
    Atsakymas2023-01-10 08:26:44
    Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. 30-315/21 „Dėl susisiekimo komunikacijų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų sudarymo lentelių formų tvirtinimo“ buvo patvirtinta projektų rengimo, įgyvendinimo ir reitingavimo tvarka. Pagal šią tvarką užsakomi planuojamų rekonstruoti gatvių projektai. Su tvarka galite susipažinti internete https://aktai.vilnius.lt/document/30351672. Šiuo momentu Didlaukio g. per Geležinio Vilko g. pagal sudarytą reitingą tarp pėsčiųjų ir dviračių takų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų projektus iš 38 projektų yra 12 vietoje.
    Tai pagal dabartinės savivaldybės projektuykdymo greitį viaduką turėsim kokias 2060 metais?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Užklausiau:

    Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. 30-315/21 „Dėl susisiekimo komunikacijų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų sudarymo lentelių formų tvirtinimo“ buvo patvirtinta projektų rengimo, įgyvendinimo ir reitingavimo tvarka. Pagal šią tvarką užsakomi planuojamų rekonstruoti gatvių projektai. Su tvarka galite susipažinti internete https://aktai.vilnius.lt/document/30351672. Šiuo momentu Didlaukio g. per Geležinio Vilko g. pagal sudarytą reitingą tarp pėsčiųjų ir dviračių takų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų projektus iš 38 projektų yra 12 vietoje.
    Kur galima pamatyti tą reitingą? Nerandu tarp dokumentų.
    Šiaurinė g. ten 1-uoju numeriu?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Užklausiau:

    Prašau nutieskite pėsčiųjų ir dviračių viaduką per Geležinio Vilko gatvę ties Didlaukio gatve. Tai duos daug naudos:
    - Vystomas darnus judumas - pėstieji, dviratininkai ir transportas dalyvaus eisme vienas kito nestabdydamas. Kaskart daugybė transporto nebebus stabdoma
    - Bus taupomas laikas
    - Mažės triukšmas, tarša
    - Padidės saugumas
    Daugelį metų yra laukiamas šis viadukas. Be to, savivaldybė katik pritarė gyvenamųjų kvartalui Didlaukio 53 ir 45B statyboms. Esu tikras, kad labai daug žmonių būtų nepaprastai dėkingi. Iš anksto dėkoju.

    Atsakė:

    Eismo organizavimo skyrius

    Atsakymas2023-01-10 08:26:44
    Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. 30-315/21 „Dėl susisiekimo komunikacijų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų sudarymo lentelių formų tvirtinimo“ buvo patvirtinta projektų rengimo, įgyvendinimo ir reitingavimo tvarka. Pagal šią tvarką užsakomi planuojamų rekonstruoti gatvių projektai. Su tvarka galite susipažinti internete https://aktai.vilnius.lt/document/30351672. Šiuo momentu Didlaukio g. per Geležinio Vilko g. pagal sudarytą reitingą tarp pėsčiųjų ir dviračių takų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų projektus iš 38 projektų yra 12 vietoje.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pritarta statyti Didlaukio 53 ir 45B, o kada bus pėsčiųjų ir dviračių viadukas virš GV? Man 2022 viduryje savivaldybė atrašė, kad šis viadukas berods 12 vietoje pagal prioritetą. Nežinau ką tai reiškia tikėjimosi kada jis bus kontekste... Jo labai reikia.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2300
Size:	194,5 kB
ID:	2021870
    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	2264
Size:	255,1 kB
ID:	2021871

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pilotas.lt 2022.12.22
    Prikels visuomenės išsaugotą Kazbėjų tiltą per Vokę
    Vilniaus savivaldybė imasi į Kultūros paveldo registrą įrašyto Kazbėjų tilto remonto. Šiuo metu vyksta projektavimo darbai, tikimasi, kad gyventojai tiltu saugiai vėl galės naudotis po kelerių metų. Šio tilto konstrukcijos buvo išsaugotos tik pilietiškos visuomenės iniciatyva.


    Tiltas per Vokės upę pastatytas tarpukario pabaigoje, praėjusio amžiaus 4-ame dešimtmetyje. Po Antrojo pasaulinio karo jis remontuotas, tačiau išvaizdos nekeitė – konstrukciją iki šiol sudaro medinė važiuojamoji dalis, monolitinės krantinių atramos ir dvi plieninės kniedytos erdvinės sijos.
    Laikui bėgant, Kazbėjų tiltas buvo smarkiai paveiktas korozijos, dalis metalinių konstrukcijų sutrupėjo, tiltas prarado patvarumą, todėl 2018-aisiais dėl žmonių saugumo nuspręsta jį uždaryti.
    Senosios tilto konstrukcijos išsaugotos Panerių bendruomenės iniciatyva.. Dėl itin didelio nusidėvėjimo iš pradžių planuota senąjį tiltą griauti ir vietoje jo įrengti naują, tačiau, pasitarus su bendruomene, nuspręsta remontuoti dabartinį.

    Remonto metu planuojama rekonstruoti krantinių atramas, medines ir plienines tilto konstrukcijas, įrengti tiltą sustiprinsiančias pereinamąsias plokštes, atlikti kitus paveldosauginius ir eismo saugumui būtinus darbus (projektuotojas „TEC Infrastucture“).
    Po remonto Kazbėjų tiltu galės vykti dvipusis eismas su eismo pirmenybe atvykstantiems iš V. A. Graičiūno gatvės, transporto priemonių svoris bus ribojamas iki 5 tonų, o aukštis – iki 3 metrų.
    Skaičiuojama, kad remontui iš savivaldybės biudžeto reikės maždaug 730.000 eurų. Tiksli remonto vertė paaiškės po rangos darbų viešojo pirkimo, kuris turėtų prasidėti kitų metų pavasarį.

    https://pilotas.lt/2022/12/22/archit...ilta-per-voke/

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    koks skirtumas kiek maršrutų jeigu vienas iš jų greitasis.
    Visi greitieji autobusai turi važiuoti A juostomis ir nestovėti kamščiuose.
    Greitieji autobusai yra kamieninė viešojo transporto dalis tokia pat kaip metro daugiamilijoniniuose megapoliuose.
    Metro kamščiuose nestovi, neturi stovėti ir greitieji autobusai.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu bet kam meluoti? Užmečiau akį į Google maps ir matau 11 maršrutų, kurie važiuoja tiltu į vieną pusę. Net streiko metu autobusai/troleibusai važiuoja kas kelias minutes.
    Nežinau, apie ką kalbi. Reguliariai, t.y., kelis kartus per dieną tuo tiltu važiuoju. Ten su auto srautu palyginus, VT sudaro menką dalį, max koks vienas troleibusas kartais pravažiuoja, ar 5G pralekia.
    Ten VT yra juokingai mažai, ir tos A juostos visiškai netinkamos.
    Paskutinis taisė digital; 2022.12.07, 16:55. Priežastis: pranešimas išskaidytas į 2

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tiek rodo Google maps. Kitas dalykas, kad dabar streikas.
    Nu tikrai pats patikimiausias source apie VT Vilniuje...

    Streiko metu nei vienas maršrutas nėra uždarytas. Ten visada važiuoja tik 3 maršrutai. Likę 8 tėra reisai iš/į autobusų parką Žirmūnuose anksti ryte ir vėlai vakare.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Povas Rodyti pranešimą

    Iš kur ten 11 marštrutų? Aš matau tik 3:
    Click image for larger version

Name:	JUDU_–_Susisiekimo_paslaugos.jpg
Views:	1708
Size:	49,6 kB
ID:	2016322

    Na nebent kažkaip sugebėjote priskaičiuoti autobusus važiuojančius iš parko link savo maršruto pradžios.
    Tiek rodo Google maps. Kitas dalykas, kad dabar streikas.

    Komentuoti:


  • Povas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu bet kam meluoti? Užmečiau akį į Google maps ir matau 11 maršrutų, kurie važiuoja tiltu į vieną pusę. Net streiko metu autobusai/troleibusai važiuoja kas kelias minutes.
    Iš kur ten 11 marštrutų? Aš matau tik 3:
    Click image for larger version

Name:	JUDU_–_Susisiekimo_paslaugos.jpg
Views:	1708
Size:	49,6 kB
ID:	2016322

    Na nebent kažkaip sugebėjote priskaičiuoti autobusus važiuojančius iš parko link savo maršruto pradžios.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Siūlyčiau reguliariai ta atkarpa pasivažinėt, gal tada pakeistum nuomonę. Elementariai nenormalu, kad 4 srautai susiaurinami į 1.
    Siųlyčiau mieste persėsti į viešajį transportą.

    neturi būti 4 srautų, turi būti du į du, o A juostos pratęstos aplinkui.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Ten šiuo metu beveik neegzistuojantis VT eismas, kam ta A juosta ten? 5G autobusui, kuris pravažiuoja kartą per 20 min? Nuolat-tuščiam troleibuso maršrutui, kuris terminuojasi už 500 metrų Antakalnyje?
    Nu bet kam meluoti? Užmečiau akį į Google maps ir matau 11 maršrutų, kurie važiuoja tiltu į vieną pusę. Net streiko metu autobusai/troleibusai važiuoja kas kelias minutes.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Ten šiuo metu beveik neegzistuojantis VT eismas, kam ta A juosta ten? 5G autobusui, kuris pravažiuoja kartą per 20 min? Nuolat-tuščiam troleibuso maršrutui, kuris terminuojasi už 500 metrų Antakalnyje?
    Matosi kad Tamsta nesinaudoja VT. Reguliariai tuo tiltu pravažiuoji įvairiais maršrutais, tuštoka ir retoka nebent vidurdienį būna, piko valandom sėkmės bandant sutilpt į betkokį tos krypties maršrutą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Ten šiuo metu beveik neegzistuojantis VT eismas, kam ta A juosta ten? 5G autobusui, kuris pravažiuoja kartą per 20 min? Nuolat-tuščiam troleibuso maršrutui, kuris terminuojasi už 500 metrų Antakalnyje?
    Negirdėjote čia nuolat linksniuojamo tikslo drastiškai naikinti automobilių eismą Vilniuje?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Na, netoli planuoja Statyk ir važiuok aikštelę įrengt. Tad čia matyt atsakymas ir bus.

    Kitas klausimas būtų ką daryt kitokiu atveju? Netiest A juostų? Nes daryt 6 juostų gatvę kaip Kareivių g. atkarpoje yra visiška tragedija.
    Ten šiuo metu beveik neegzistuojantis VT eismas, kam ta A juosta ten? 5G autobusui, kuris pravažiuoja kartą per 20 min? Nuolat-tuščiam troleibuso maršrutui, kuris terminuojasi už 500 metrų Antakalnyje?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Siūlyčiau reguliariai ta atkarpa pasivažinėt, gal tada pakeistum nuomonę. Elementariai nenormalu, kad 4 srautai susiaurinami į 1.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Labai tikiuosi kad ne tik ant tilto liks A+1+1+A bet ir toliau į abi puses bus taip pat pratęsta.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, netoli planuoja Statyk ir važiuok aikštelę įrengt. Tad čia matyt atsakymas ir bus.

    Kitas klausimas būtų ką daryt kitokiu atveju? Netiest A juostų? Nes daryt 6 juostų gatvę kaip Kareivių g. atkarpoje yra visiška tragedija.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Na, įdomu, bet būtų tikrai keista. Tas tiltas Vilniui yra panašaus lygio jungtis su užmiesčiu kaip Ukmergės g. (gerai, gal ne tokio lygio, bet tikrai svarbaus).
    Tai, jog ten 100 metrų atstumu iki susiaurėjimo iki 1+A yra 2 juostų kelias, jungiantis su visa Šiaurės-Rytu Lietuva, papildomai įsilieja jungtis su Antakalnio rajonu ir taip pat papildomai įsilieja jungtis su Valakupių rajonu (realiai, 4 "juostos" sueiną į 1), tai toks sprendimas ganėtinai nepraktiškas.

    Aš tikrai neperdedu, gerai, kad dabar galima darbus "iš namų" dirbti daugeliu atvejų, bet dar būna atvejų, kai tenka vykti į darbovietę... Dėl to butelio kaklelio ryte ten neretai ~1 km ilgio spūstis susidaro. Ir tada turi rinktis: ar būsi "sąžiningas lochas", stosi į eilę ir lauksi su visais, žinodamas, kad priekyje vis tiek susiaurėja, ar būsi "naglas, bet teisus", ir važiuosi dešine juosta iki pat galo, gale persirikiuodamas, taip aplenkdamas didžiąją dalį spūsties... Abejais atvejais, butelio kaklelis reikšmingai stabdo eismą, ir tikrai, absoliučiai, totaliai būčiau nustebintas, jei ten taip ir paliktų A+1...

    Komentuoti:

Working...
X