Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
o nera taip, kad sitie projektai turi prisideti prie vietines infros? Realco cia projektas tikrai didelis, taciau siek tiek auksciau yra kitas projektas su 290 turtiniu vienetu ir kitoj G.V. pusej dar 2 daugiabuciai su 60 butu (Galio kaip suprantu dvirtaki nutiese ir jie jau nieko neprisides). Suprantu, kad gal susumavus dar truksta iki viaduko, taciau keista, kad 12 vieta ir i aplinkybes neziuri
- 2 patinka
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą[
Atsakymas2023-01-10 08:26:44
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. 30-315/21 „Dėl susisiekimo komunikacijų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų sudarymo lentelių formų tvirtinimo“ buvo patvirtinta projektų rengimo, įgyvendinimo ir reitingavimo tvarka. Pagal šią tvarką užsakomi planuojamų rekonstruoti gatvių projektai. Su tvarka galite susipažinti internete https://aktai.vilnius.lt/document/30351672. Šiuo momentu Didlaukio g. per Geležinio Vilko g. pagal sudarytą reitingą tarp pėsčiųjų ir dviračių takų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų projektus iš 38 projektų yra 12 vietoje.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąUžklausiau:
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. 30-315/21 „Dėl susisiekimo komunikacijų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų sudarymo lentelių formų tvirtinimo“ buvo patvirtinta projektų rengimo, įgyvendinimo ir reitingavimo tvarka. Pagal šią tvarką užsakomi planuojamų rekonstruoti gatvių projektai. Su tvarka galite susipažinti internete https://aktai.vilnius.lt/document/30351672. Šiuo momentu Didlaukio g. per Geležinio Vilko g. pagal sudarytą reitingą tarp pėsčiųjų ir dviračių takų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų projektus iš 38 projektų yra 12 vietoje.
Šiaurinė g. ten 1-uoju numeriu?
Komentuoti:
-
Užklausiau:
Prašau nutieskite pėsčiųjų ir dviračių viaduką per Geležinio Vilko gatvę ties Didlaukio gatve. Tai duos daug naudos:
- Vystomas darnus judumas - pėstieji, dviratininkai ir transportas dalyvaus eisme vienas kito nestabdydamas. Kaskart daugybė transporto nebebus stabdoma
- Bus taupomas laikas
- Mažės triukšmas, tarša
- Padidės saugumas
Daugelį metų yra laukiamas šis viadukas. Be to, savivaldybė katik pritarė gyvenamųjų kvartalui Didlaukio 53 ir 45B statyboms. Esu tikras, kad labai daug žmonių būtų nepaprastai dėkingi. Iš anksto dėkoju.
Atsakė:
Eismo organizavimo skyrius
Atsakymas2023-01-10 08:26:44
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. 30-315/21 „Dėl susisiekimo komunikacijų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų sudarymo lentelių formų tvirtinimo“ buvo patvirtinta projektų rengimo, įgyvendinimo ir reitingavimo tvarka. Pagal šią tvarką užsakomi planuojamų rekonstruoti gatvių projektai. Su tvarka galite susipažinti internete https://aktai.vilnius.lt/document/30351672. Šiuo momentu Didlaukio g. per Geležinio Vilko g. pagal sudarytą reitingą tarp pėsčiųjų ir dviračių takų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų projektus iš 38 projektų yra 12 vietoje.
Komentuoti:
-
Pritarta statyti Didlaukio 53 ir 45B, o kada bus pėsčiųjų ir dviračių viadukas virš GV? Man 2022 viduryje savivaldybė atrašė, kad šis viadukas berods 12 vietoje pagal prioritetą. Nežinau ką tai reiškia tikėjimosi kada jis bus kontekste... Jo labai reikia.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Pilotas.lt 2022.12.22
Prikels visuomenės išsaugotą Kazbėjų tiltą per Vokę
Vilniaus savivaldybė imasi į Kultūros paveldo registrą įrašyto Kazbėjų tilto remonto. Šiuo metu vyksta projektavimo darbai, tikimasi, kad gyventojai tiltu saugiai vėl galės naudotis po kelerių metų. Šio tilto konstrukcijos buvo išsaugotos tik pilietiškos visuomenės iniciatyva.
Tiltas per Vokės upę pastatytas tarpukario pabaigoje, praėjusio amžiaus 4-ame dešimtmetyje. Po Antrojo pasaulinio karo jis remontuotas, tačiau išvaizdos nekeitė – konstrukciją iki šiol sudaro medinė važiuojamoji dalis, monolitinės krantinių atramos ir dvi plieninės kniedytos erdvinės sijos.
Laikui bėgant, Kazbėjų tiltas buvo smarkiai paveiktas korozijos, dalis metalinių konstrukcijų sutrupėjo, tiltas prarado patvarumą, todėl 2018-aisiais dėl žmonių saugumo nuspręsta jį uždaryti.
Senosios tilto konstrukcijos išsaugotos Panerių bendruomenės iniciatyva.. Dėl itin didelio nusidėvėjimo iš pradžių planuota senąjį tiltą griauti ir vietoje jo įrengti naują, tačiau, pasitarus su bendruomene, nuspręsta remontuoti dabartinį.
Remonto metu planuojama rekonstruoti krantinių atramas, medines ir plienines tilto konstrukcijas, įrengti tiltą sustiprinsiančias pereinamąsias plokštes, atlikti kitus paveldosauginius ir eismo saugumui būtinus darbus (projektuotojas „TEC Infrastucture“).
Po remonto Kazbėjų tiltu galės vykti dvipusis eismas su eismo pirmenybe atvykstantiems iš V. A. Graičiūno gatvės, transporto priemonių svoris bus ribojamas iki 5 tonų, o aukštis – iki 3 metrų.
Skaičiuojama, kad remontui iš savivaldybės biudžeto reikės maždaug 730.000 eurų. Tiksli remonto vertė paaiškės po rangos darbų viešojo pirkimo, kuris turėtų prasidėti kitų metų pavasarį.
https://pilotas.lt/2022/12/22/archit...ilta-per-voke/
- 3 patinka
Komentuoti:
-
koks skirtumas kiek maršrutų jeigu vienas iš jų greitasis.
Visi greitieji autobusai turi važiuoti A juostomis ir nestovėti kamščiuose.
Greitieji autobusai yra kamieninė viešojo transporto dalis tokia pat kaip metro daugiamilijoniniuose megapoliuose.
Metro kamščiuose nestovi, neturi stovėti ir greitieji autobusai.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu bet kam meluoti? Užmečiau akį į Google maps ir matau 11 maršrutų, kurie važiuoja tiltu į vieną pusę. Net streiko metu autobusai/troleibusai važiuoja kas kelias minutes.
Ten VT yra juokingai mažai, ir tos A juostos visiškai netinkamos.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tiek rodo Google maps. Kitas dalykas, kad dabar streikas.
Streiko metu nei vienas maršrutas nėra uždarytas. Ten visada važiuoja tik 3 maršrutai. Likę 8 tėra reisai iš/į autobusų parką Žirmūnuose anksti ryte ir vėlai vakare.
Komentuoti:
-
Parašė Povas Rodyti pranešimą
Iš kur ten 11 marštrutų? Aš matau tik 3:
Na nebent kažkaip sugebėjote priskaičiuoti autobusus važiuojančius iš parko link savo maršruto pradžios.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu bet kam meluoti? Užmečiau akį į Google maps ir matau 11 maršrutų, kurie važiuoja tiltu į vieną pusę. Net streiko metu autobusai/troleibusai važiuoja kas kelias minutes.
Na nebent kažkaip sugebėjote priskaičiuoti autobusus važiuojančius iš parko link savo maršruto pradžios.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąSiūlyčiau reguliariai ta atkarpa pasivažinėt, gal tada pakeistum nuomonę. Elementariai nenormalu, kad 4 srautai susiaurinami į 1.
neturi būti 4 srautų, turi būti du į du, o A juostos pratęstos aplinkui.
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Ten šiuo metu beveik neegzistuojantis VT eismas, kam ta A juosta ten? 5G autobusui, kuris pravažiuoja kartą per 20 min? Nuolat-tuščiam troleibuso maršrutui, kuris terminuojasi už 500 metrų Antakalnyje?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Ten šiuo metu beveik neegzistuojantis VT eismas, kam ta A juosta ten? 5G autobusui, kuris pravažiuoja kartą per 20 min? Nuolat-tuščiam troleibuso maršrutui, kuris terminuojasi už 500 metrų Antakalnyje?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Ten šiuo metu beveik neegzistuojantis VT eismas, kam ta A juosta ten? 5G autobusui, kuris pravažiuoja kartą per 20 min? Nuolat-tuščiam troleibuso maršrutui, kuris terminuojasi už 500 metrų Antakalnyje?
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, netoli planuoja Statyk ir važiuok aikštelę įrengt. Tad čia matyt atsakymas ir bus.
Kitas klausimas būtų ką daryt kitokiu atveju? Netiest A juostų? Nes daryt 6 juostų gatvę kaip Kareivių g. atkarpoje yra visiška tragedija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Siūlyčiau reguliariai ta atkarpa pasivažinėt, gal tada pakeistum nuomonę. Elementariai nenormalu, kad 4 srautai susiaurinami į 1.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Labai tikiuosi kad ne tik ant tilto liks A+1+1+A bet ir toliau į abi puses bus taip pat pratęsta.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na, netoli planuoja Statyk ir važiuok aikštelę įrengt. Tad čia matyt atsakymas ir bus.
Kitas klausimas būtų ką daryt kitokiu atveju? Netiest A juostų? Nes daryt 6 juostų gatvę kaip Kareivių g. atkarpoje yra visiška tragedija.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na, įdomu, bet būtų tikrai keista. Tas tiltas Vilniui yra panašaus lygio jungtis su užmiesčiu kaip Ukmergės g. (gerai, gal ne tokio lygio, bet tikrai svarbaus).
Tai, jog ten 100 metrų atstumu iki susiaurėjimo iki 1+A yra 2 juostų kelias, jungiantis su visa Šiaurės-Rytu Lietuva, papildomai įsilieja jungtis su Antakalnio rajonu ir taip pat papildomai įsilieja jungtis su Valakupių rajonu (realiai, 4 "juostos" sueiną į 1), tai toks sprendimas ganėtinai nepraktiškas.
Aš tikrai neperdedu, gerai, kad dabar galima darbus "iš namų" dirbti daugeliu atvejų, bet dar būna atvejų, kai tenka vykti į darbovietę... Dėl to butelio kaklelio ryte ten neretai ~1 km ilgio spūstis susidaro. Ir tada turi rinktis: ar būsi "sąžiningas lochas", stosi į eilę ir lauksi su visais, žinodamas, kad priekyje vis tiek susiaurėja, ar būsi "naglas, bet teisus", ir važiuosi dešine juosta iki pat galo, gale persirikiuodamas, taip aplenkdamas didžiąją dalį spūsties... Abejais atvejais, butelio kaklelis reikšmingai stabdo eismą, ir tikrai, absoliučiai, totaliai būčiau nustebintas, jei ten taip ir paliktų A+1...
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: