Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Kažkaipo šioje temoje lyg ir nebuvo pėsčiųjų viaduko per Tauro gatvę brėžinių.
    Netrukus prasidės jo statyba

    Delfi.lt 2023.04.14
    Tauro kalno rekonstrukcija tęsiasi – laukia eismo ribojimai
    Įsibėgėjant paskutiniajam Tauro kalno rekonstrukcijos projekto etapui, nuo balandžio 20 d. iki rugpjūčio 27 d. bus apribotas eismas Tauro gatve, informuoja Vilniaus miesto savivaldybė. Artimiausiu metu prasidės pėsčiųjų viaduko virš Tauro gatvės statybos. Dėl to bus keičiamas eismo organizavimas Tauro gatvėje.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...jimai-93077769

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Bukčių pėsčiųjų tiltas. Kada ten jo rekonstrukcija numatyta?





    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Aš tai nesu tikras, ar reikalinga A juosta Žvėryno kryptimi – ant tilto piko metu niekad nesu matęs kamščio. Gal geriau tiesiog palikti vieną juostą į Žvėryną, o likusį plotą paskirti platesniems dviračių ir pėsčiųjų takams? Aišku, kalbu čia apie tilto remontą, o ne tiesiog juostų perbraižymą. Kadangi nesugebama suremontuoti net Valakampių tilto, tai Liubarto tiltas dar ilgai bus toks, koks yra, juostas tikrai reikėtų perbraižyti.
    Tai nereikalinga ten nei A, nei apskritai tiek juostų, bet tik pamėgyk "pasiaurint" - iškart kils triukšmas, kad ir vėl vairuotojus skriaudžia, kamščius didina

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Aš tai nesu tikras, ar reikalinga A juosta Žvėryno kryptimi – ant tilto piko metu niekad nesu matęs kamščio. Gal geriau tiesiog palikti vieną juostą į Žvėryną, o likusį plotą paskirti platesniems dviračių ir pėsčiųjų takams? Aišku, kalbu čia apie tilto remontą, o ne tiesiog juostų perbraižymą. Kadangi nesugebama suremontuoti net Valakampių tilto, tai Liubarto tiltas dar ilgai bus toks, koks yra, juostas tikrai reikėtų perbraižyti.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Liubarto tiltas.

    Gerai pastebėjo forumietis - kam jis ten reikalingas 4 juostų kai užsibaigia vis tiek 2 juostų gatvėmis IR dar yra šalia vienas tiltas? KosTmosas.

    Kai ateis laikas jį remontuoti, ar nevertėtų galvoti apie pusės jo nugriovimą ir palikimą 2 juostų? Jį per pusę sumažinus ateityje ir remontai žymiai mažiau kainuotų.

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	28 Size:	195,6 kB ID:	2042269
    Jei tik paprastuoju būtų perbraižyti eismo juostas, dabartinį 17 m pločio asfaltą būtų galima paskirti:
    2m dviračių + 3.25m A, + 3.25 bendra, 3.25m bendra, 3.25 A, 2m dviračių.

    A juostą Centro kryptimi būtų idealu pratęsti J. Jasinskio gatve bent iki sankryžos su V. Kudirkos g. J. Jasinskio g. link Žvėryno A juosta jau yra, tad ji prasitęstų ant tilto.

    Žvėryno pusėje nuo tilto Liubarto g. važiuojamosios dalies plotis ~15 m., gatvė dabar 4 juostų, bet pirma juosta pagrinde naudojama parkingui, tad būtų galima padaryti panašiai kaip Naugarduko g:
    1.5m dviračių, 2.5m parkingas su apsauga, 3.5m bendro eismo, 3.5m bendro eismo, 2.5m bendro eismo, 1.5m dviračių. Taip dviračių esamos dviračių juostos Kęstučio g. prasitęstų per tiltą iki kitos Neries pusės ir jungiamaisiais keliais nuo tilto susijungti su dešiniosios krantinės dviračių taku (ten asfalto plotis kiekvieno kelio 7.7 m, tad telpa 2.5 m parkingo, 3.25 bendro eismo juosta, ~2m dviračių juosta prieš automobilių eismą.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Liubarto tiltas.

    Gerai pastebėjo forumietis - kam jis ten reikalingas 4 juostų kai užsibaigia vis tiek 2 juostų gatvėmis IR dar yra šalia vienas tiltas? KosTmosas.

    Kai ateis laikas jį remontuoti, ar nevertėtų galvoti apie pusės jo nugriovimą ir palikimą 2 juostų? Jį per pusę sumažinus ateityje ir remontai žymiai mažiau kainuotų.
    Kodėl jis toks statytas - ne paslaptis, nes Kęstučio gatvė turėjo pavirsti dar viena magistrale link Šeškinės su viaduku per Narbuto g.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Liubarto tiltas.

    Gerai pastebėjo forumietis - kam jis ten reikalingas 4 juostų kai užsibaigia vis tiek 2 juostų gatvėmis IR dar yra šalia vienas tiltas? KosTmosas.

    Kai ateis laikas jį remontuoti, ar nevertėtų galvoti apie pusės jo nugriovimą ir palikimą 2 juostų? Jį per pusę sumažinus ateityje ir remontai žymiai mažiau kainuotų.

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1782
Size:	195,6 kB
ID:	2042269Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1772
Size:	155,6 kB
ID:	2042270

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą

    A juostą ant tilto, Ozo g. ir dabar naują daromą Kareivių gatvėje padarome bendro naudojimo ir 5G žymiai sulėtės. Rezultatas, jog krūva keleivių persės iš VT į asmeninį auto ir jų kelionė automobiliu bus tokia pačia trasa, tad minimas tiltas gaus papildomą srautą iš Antakalnio, kurio dabar negauna.
    Ir beto dabar automobilistai niekuo nenukenčia, nes šviesoforas nepraleidžia daugiau srauto, nei yra 2 bendros juostos iki šviesoforo (Kareivių/Žirmūnų).
    Netiesa. Ne vieną rytą teko važiuoti matant situaciją, jog kamštis iki tilto, o toliau iki pat Kareivių sankryžos šviesoforo - nieko.
    Galiausiai, vakariniai kamščiai, kurie kemša praktiškai visą Kareivių g. dėl to butelio kaklelio niekaip negali būti pateisinti, nes anksčiau ten tos problemos elementariai nebuvo, o eismas, auto ir VT, judėdavo be jokių problemų.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.04.01, 16:50.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Kur Didlaukio ir GV sankryža auto viaduko nereikia. Reikia tik pėsčiųjų su dviračių. Kaina sąlyginai nedidelė turėtų būti, o nauda didžiulė, ypač kai šalia planuojamas butų kompleksas.
    Sutinku. Už sutaupytus pinigus įrengti trūkstamą jungtį GV/Ateities prie kamino ir dar liks 100'ui kibirų baltų dažų A juostoms paišyti.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kaip ir buvo parengtas 2 viadukų (auto + pėsčiųjų ) virš GV sujungiant Didlaukio. Irgi į stalčių.
    Kaip ir pažadas įrengti trūkstamą kilpą Ateities/GV šalia kamino kad atrišti absurdą ties makveža. Vietos yra, nebrangiai kainuotų.
    Mažiausiai tikėčiau kuo nors.
    Kur Didlaukio ir GV sankryža auto viaduko nereikia. Reikia tik pėsčiųjų su dviračių. Kaina sąlyginai nedidelė turėtų būti, o nauda didžiulė, ypač kai šalia planuojamas butų kompleksas.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Ir beto dabar automobilistai niekuo nenukenčia, nes šviesoforas nepraleidžia daugiau srauto, nei yra 2 bendros juostos iki šviesoforo (Kareivių/Žirmūnų).
    Būtent. Tereikia tik nutiesti VT juostą nuo Valakampių tilto iki sankryžos su Žirmūnų gatve.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Aha, kilometro ilgio butelio kaklelio spūstis yra "labai gerai". Žinosiu, kieno nuomonę galima laisvai ignoruoti, kai bus kalbama apie eismo organizavimą.

    Tavo pamokymui: 5g ten ne prie ko. Butelio kaklelis yra IKI tilto. O 5g iš Antakalnio nusuka beveik tiesiai ant tilto. Spųstis susidaro per Milašiaus g. ilgį, kuria 5g nevažiuoja.
    Čia konkrečiai yra lose-lose situacija, nes nuo Antakalnio viaduko nusukimo iki tilto, kuriuo naudojasi 5g, irgi viskas dėl to butelio kaklelio būna užkimšta, kitaip sakant, pačiam 5g būtų geriau, jei ten tos spūsties nebūtų.
    5g "nauda" yra tik nuo tos dalies, kurioje dažnai jau butelio kaklelis būna nebeaktualus.
    A juostą ant tilto, Ozo g. ir dabar naują daromą Kareivių gatvėje padarome bendro naudojimo ir 5G žymiai sulėtės. Rezultatas, jog krūva keleivių persės iš VT į asmeninį auto ir jų kelionė automobiliu bus tokia pačia trasa, tad minimas tiltas gaus papildomą srautą iš Antakalnio, kurio dabar negauna.
    Ir beto dabar automobilistai niekuo nenukenčia, nes šviesoforas nepraleidžia daugiau srauto, nei yra 2 bendros juostos iki šviesoforo (Kareivių/Žirmūnų).

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Vakar po Avižienių viaduku matavo transporto srautus, kaži su kuo tai susiję? Gal Tarandės tuneliukas artėja?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą

    Labai gerai 5G praskrenda tiltu. Gaila, jog dar ne ištisinė A juosta, bet atkarpa po atkarpos ir autobusu bus greičiau, nei mašina.
    Aha, kilometro ilgio butelio kaklelio spūstis yra "labai gerai". Žinosiu, kieno nuomonę galima laisvai ignoruoti, kai bus kalbama apie eismo organizavimą.

    Tavo pamokymui: 5g ten ne prie ko. Butelio kaklelis yra IKI tilto. O 5g iš Antakalnio nusuka beveik tiesiai ant tilto. Spųstis susidaro per Milašiaus g. ilgį, kuria 5g nevažiuoja.
    Čia konkrečiai yra lose-lose situacija, nes nuo Antakalnio viaduko nusukimo iki tilto, kuriuo naudojasi 5g, irgi viskas dėl to butelio kaklelio būna užkimšta, kitaip sakant, pačiam 5g būtų geriau, jei ten tos spūsties nebūtų.
    5g "nauda" yra tik nuo tos dalies, kurioje dažnai jau butelio kaklelis būna nebeaktualus.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą

    Labai gerai 5G praskrenda tiltu. Gaila, jog dar ne ištisinė A juosta, bet atkarpa po atkarpos ir autobusu bus greičiau, nei mašina.
    Labai norėtųsi, kad po tilto remonto bent centro kryptimi liktų A juosta.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Čia sena foto.
    Dabar ten aiškiai nubrėžta A juosta, o foto yra paprastas dviejų juostų ženklinimas.

    Rytais važiuojant link Žirmūnų ir vakarais važiuojant kita kryptimi tas tiltas yra baisus butelio kaklelis.
    Labai gerai 5G praskrenda tiltu. Gaila, jog dar ne ištisinė A juosta, bet atkarpa po atkarpos ir autobusu bus greičiau, nei mašina.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Parašyta, kad bus pastatytas vienas tunelis (tas turbūt GV - Žalgirio sankryžoje), o kitų tik projektai parengti, tai tų projektų ir dabar daug prirengta į stalčių, ta pati pvz. Šiaurinė gatvė.
    Kaip ir buvo parengtas 2 viadukų (auto + pėsčiųjų ) virš GV sujungiant Didlaukio. Irgi į stalčių.
    Kaip ir pažadas įrengti trūkstamą kilpą Ateities/GV šalia kamino kad atrišti absurdą ties makveža. Vietos yra, nebrangiai kainuotų.
    Mažiausiai tikėčiau kuo nors.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Taip, pamenu, kad minimas tunelis ir būtų labai įdomu kurį jie turi minty. Būtų labai gerai jei GV - Žalgirio. Tikiuosi tunelis būtų skirtas GV.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Žiūriu Benkunsko programą (už jį nebalsavau) ir transporto plane matau daug ko kas man labai patinka ir kai ko kas nepatinka.

    Labai patinka:
    - tunelis Geležinio vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių sankryžoje (tikiuosi jis bus skirtas GV paversti nepertraukiamo eismo gatve)
    - tunelis Mokslininkų ir Geležinio vilko sankryžoje
    - Pėsčiųjų ir automobilių viadukas virš Gariūnų gatvės

    Nepatinka, nes neprioritetas:
    - tunelis Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje
    - tunelis Kareivių ir Žirmūnų g. sankryžoje
    - Konstitucijos ir Narbuto gatves sujungiantis viadukas
    Parašyta, kad bus pastatytas vienas tunelis (tas turbūt GV - Žalgirio sankryžoje), o kitų tik projektai parengti, tai tų projektų ir dabar daug prirengta į stalčių, ta pati pvz. Šiaurinė gatvė.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Žiūriu Benkunsko programą (už jį nebalsavau) ir transporto plane matau daug ko kas man labai patinka ir kai ko kas nepatinka.

    Labai patinka:
    - tunelis Geležinio vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių sankryžoje (tikiuosi jis bus skirtas GV paversti nepertraukiamo eismo gatve)
    - tunelis Mokslininkų ir Geležinio vilko sankryžoje
    - Pėsčiųjų ir automobilių viadukas virš Gariūnų gatvės

    Nepatinka, nes neprioritetas:
    - tunelis Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje
    - tunelis Kareivių ir Žirmūnų g. sankryžoje
    - Konstitucijos ir Narbuto gatves sujungiantis viadukas

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	991
Size:	63,5 kB
ID:	2039413
    Paskutinis taisė spekas; 2023.03.24, 16:14.

    Komentuoti:

Working...
X