Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
Na čia gal šiek tiek paprastesnis projektas, nei Šiaurinė gatvė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na tai čia žinot, Šiaurinės gatvės projektų ne vieną matėm, datų irgi daug žadėta
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pramuš tai patys prafinansuos ir pastatys? Ar pateps kažkam, kad miesto pinigais pagerintų jų projekto vertę?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Stalčiuj. Per daug vargo ir per mažai galimo piar'o. Nebent Darnu pramuš, kurie ten krūvas daugiabučių planuoja tam krante ir tiltas galimai butų vertę dar pakeltų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taimis Rodyti pranešimąKaip su tilto tarp Vingio parko ir LITEXPO statybomis?
Komentuoti:
-
Netiesa, reikalingas - tarkim mano pažįstami iš Lazdynėlių juo važiuos dviračiais/paspirtukais į Naujamiestį ir pan.
Užvingio žymiai brangesnis ir didesnis.
Komentuoti:
-
ves iš vieno užkampio, į kitą (aplink nėra traukos nei centrų, šalia nei dviračių nei pėsčiųjų takų).
viliuosi statys privačiomis lėšomis?
o daug svarbesnis ir reikalingesnis mano nuomone būtų užvingio salos tiltas (tarp Vingio parko ir Litexpo), kuris tikrai būtų labai aktyviai naudojamas...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Vilniuje rekonstruos Bruklino vardu pavadintą tiltą: 5 milijonai eurų jį pakeis neatpažįstamai
Bus rekonstruojamas Vilniaus Elektrinės tiltas prie Bukčių miško, vilniečių pramintas Bruklino vardu. Jis sujungs kairėje upės pusėje projektuojamus takus palei Eigulių ir Elektrinės gatves – su Miškinių gatve ir Lazdynų rajonu dešinėje pusėje.
Iki šiol naudotas tik inžineriniams tinklams, po rekonstrukcijos tiltas bus patogus pėstiesiems ir dviratininkams.
Rekonstruojant bus siekiama atkurti pirminį tilto dizainą paliekant lynus, tačiau buvusios metalinės konstrukcijos dėl korozijos bus pakeistos naujomis. Taip pat bus platinamos atramos, įrengiama platesnė perdanga.
184 m ilgio ant atramų kabantis tiltas buvo pastatytas prieš daugiau nei pusę amžiaus – 1957 m. Dėl nekokybiškų statybos darbų bei nukrypimų nuo projekto, tiltas nebuvo priduotas eksploatacijai ir tarnavo tik kaip atrama inžinerinėms komunikacijoms. Jis nebuvo skirtas pėstiesiems.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąPo ranka buvo 2015 m "Montuotojo" įkainiai.
O čia palyginimas svorių:
Komentuoti:
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Ir kame čia tas jūsų "bullshit"? Nieko nepaneigėt. Taip ir neatsakėt kodėl būtent nerūdijantis plienas reikalingas, kame čia fetišas?
Mano pagrindinis teiginys, kad nerūdijantis plienas, nėra vienareikšmiškai tiek kokybiškas, kaip galėtų atrodyti.
Jis yra brangesnis.
Paprastas plienas, cinkuotas ir dažytas gali būti ganėtinai kokybiškas ir ilgaamžis.
Iš kur tiek agresijos
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Geriausia iliustracija šiems teiginiams:
Kad ir su labai ribotom žiniom iš univero apie medžiagų atsparumą ir lydinius plius šiokia tokia patirtim dirbant su metalo gaminių tiekimu, bet šitai skaitant akys kraujuoja. Tikrai nepravesiu viso kurso apie plieno lydinius, bet labai rekomenduočiau pačiam pasiskaityti kažkiek mokslinę literatūrą vietoj rėmimosi alchemikų nuomone ir pradėti nuo to kas nerūdijantį plieną daro nerūdijnančiu ir kodėl jis kartais rūdija. Tada galima paanalizuoti kokie lydiniai egzistuoja ir ką ten gali veikti Titanas (spoiler alert: ne dėl nerūdijimo jis ten). Tada galima pasiskaityti ir apie tokio plieno apdirbimą ir dėl to atsirandančius defektus, kurie gali sukelti rūdijimą bei metodus kaip tą rūdijimą sustabdyti ir kas yra nerūdijančio plieno pasyvavimas. Pabaigai galima pasiskaityti ir kaip paruošti nerūdijantį plieną dažymui (nuvilsiu, bet tai nėra sudėtingiau nei "paprastą" plieną).
Mano pagrindinis teiginys, kad nerūdijantis plienas, nėra vienareikšmiškai tiek kokybiškas, kaip galėtų atrodyti.
Jis yra brangesnis.
Paprastas plienas, cinkuotas ir dažytas gali būti ganėtinai kokybiškas ir ilgaamžis.
Iš kur tiek agresijos
Komentuoti:
-
-
Eilinį kartą matau, kad tie kas ieško sprendimų - juos randa, o kurie ieško priežasčių kaip ko nors nedaryti - irgi randa. Tik keliai kuriais einama ir rezultatai irgi bus skirtingi.
Komentuoti:
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
O kodėl būtent nerūdijantis plienas? Mitas, akd jis nerūdija, pigesni (labaiusiai nauduojami) visai lengvai surūdija. Beveik nerudija tik su titano ar kitomis brangiomi priemaišom. Paprastas plienas, teisingai gaminamas, cinkuotas ir dažytas yra tiek pat ilgaamžiskas ir pigesnis. Beto spalvas galima bet kokais pasirinkti, o NP dažymas yra probleminis.
Kad ir su labai ribotom žiniom iš univero apie medžiagų atsparumą ir lydinius plius šiokia tokia patirtim dirbant su metalo gaminių tiekimu, bet šitai skaitant akys kraujuoja. Tikrai nepravesiu viso kurso apie plieno lydinius, bet labai rekomenduočiau pačiam pasiskaityti kažkiek mokslinę literatūrą vietoj rėmimosi alchemikų nuomone ir pradėti nuo to kas nerūdijantį plieną daro nerūdijnančiu ir kodėl jis kartais rūdija. Tada galima paanalizuoti kokie lydiniai egzistuoja ir ką ten gali veikti Titanas (spoiler alert: ne dėl nerūdijimo jis ten). Tada galima pasiskaityti ir apie tokio plieno apdirbimą ir dėl to atsirandančius defektus, kurie gali sukelti rūdijimą bei metodus kaip tą rūdijimą sustabdyti ir kas yra nerūdijančio plieno pasyvavimas. Pabaigai galima pasiskaityti ir kaip paruošti nerūdijantį plieną dažymui (nuvilsiu, bet tai nėra sudėtingiau nei "paprastą" plieną).
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKam reikia virinti nerūdijantį plieną? Vamzdinės konstrukcijos yra surenkamos - turi spec sujungimus.
Svoris problema? Kokiu pagrindu? Kai ant tilto užvažiuoja kelesdešimt auto, kurių visas svoris bus keliasdešimt tonų, tai turėklų keli šimtai paildomi kg bus problema? Na tai galima ieškoti lengvinanačių sprendimų - pvz naudoti tik nerūdijančio plieno vamzdžių rėminę konstrukciją o užpildą daryti pvz nerųdijančio plieno trosų tinklą.
Taip pat vertėtų paieškoti kitokių sprendimų.
Komentuoti:
-
Kam reikia virinti nerūdijantį plieną? Vamzdinės konstrukcijos yra surenkamos - turi spec sujungimus.
Svoris problema? Kokiu pagrindu? Kai ant tilto užvažiuoja kelesdešimt auto, kurių visas svoris bus keliasdešimt tonų, tai turėklų keli šimtai paildomi kg bus problema? Na tai galima ieškoti lengvinanačių sprendimų - pvz naudoti tik nerūdijančio plieno vamzdžių rėminę konstrukciją o užpildą daryti pvz nerųdijančio plieno trosų tinklą.
Taip pat vertėtų paieškoti kitokių sprendimų.
Komentuoti:
Komentuoti: