Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ttttt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ne proto mankšta, o viešųjų resursų švaistymas projektuojant į stalčių.
    Taigi esu gavęs atsakymą iš jų vyr. bobelkos:

    - Mūsų darbas yra projektuoti ir mes projektuojame, todėl mums tai nėra beprasmiškas darbas. O ar jie bus pastatyti ir ar tai yra pinigų švaistymas jau yra filosofinis klausimas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tačiau visa tai tėra proto mankšta - artimiausius 20 metų nebus jokio Ožkinių tilto.
    Ne proto mankšta, o viešųjų resursų švaistymas projektuojant į stalčių.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Toje vietoje pėsčiųjų tiltas su dideliais projektavimais vargu ar reikalingas. Gal užtektų ir tokio tilto kuris per Nerį yra Liucionyse ar Buivydžiuose.
    Gal yra modernesnių lengvųjų konstrukcijų.
    Austrijoje keletą tokių pats perėjau. Net motoroleriams jais leidžiama važiuoti, nes nėra didelių srautų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Toje vietoje pėsčiųjų tiltas su dideliais projektavimais vargu ar reikalingas.
    Gal užtektų ir tokio tilto, kokie yra nutesti per Nerį Buivydžiuose ar Liucionyse.(abu - tarp Vilniaus ir Švenčionių r.)

    Pėsčiųjų tiltas Buivydžiuose


    Pėsčiųjų tiltas Liucionyse


    Jei tokie pavyzdžiai perdaug ekstremalūs, galima pasiimti kitus pavyzdžius - Santakos tiltą per Žeimeną ar Inkūnų (Mikierių) tiltą per Šventąją .
    Ten turbūt nebuvo tokio didžiulio projektavmo, kurio rezultatas turbūt nelabai skirsis nuo šių tiltų.

    Daugiau pavyzdžių - temoje [LT] Pėsčiųjų tiltai ir viadukai Lietuvoje
    Paskutinis taisė Romas; 2022.10.09, 21:02. Priežastis: Papildyta pavyzdžių nuotraukomis

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Ožkinių tiltas labai praverstu važiuoti iš KK102 nuo Nemenčinės plento į šiaurinę miesto dalį (Baltupius, Santariškes).
    Tiltas gi planuojamas pėsčiųjų. Abejoju ar ten didelis žmonių srautas. Iš kur jam imtis? Gali vienas kitas dviratininkas bus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Mes jau tokie turtingi, kad statytume "leisure" tiltus tokiose vietose?
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Priežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. (Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija. (...).
    Ožkinių tiltas labai praverstu važiuoti iš KK102 nuo Nemenčinės plento į šiaurinę miesto dalį (Baltupius, Santariškes).

    Kai kažkada bus nutiesta Mykolo Lietuvio gatvė, ta gatvė pravers ir visai Šiaurės vakarų daliai - Fabijoniškėms, Pašilaičiams ir toliau važiuojant Vakariniu aplinkkeliu link Pilaitės, o sunkvežimiams - link A.Panerių ar Kauno. Būtų nuimtas savaitgalinis eismas Kareivių - Ozo gatvėmis. Tiesa, eismui nuo Balsių pagerinti (kur ir taip karyt važiuoja nemažai mašinų) reikėtų normalaus pločio 2*2 Žaliųjų Ežerų gatvės gatvės. Regioniname parke niekas neleis platinti gatvių.

    Tačiau visa tai tėra proto mankšta - artimiausius 20 metų nebus jokio Ožkinių tilto.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Priežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija.

    Verkiai - Valakampiai jau tikrai būtų tik rekreacijai. Nors sutikčiau, kad jo reikėtų. Reikėtų ir šiaip tiltų ir pačiame miesto centre.
    Verkiai - Valakampiai būtų geras susisiekimas dviračiu iš Antakalnio į Santariškes. Tiek studentam į statomą fakultetą, tiek darbuotojam.

    Dėl Ožkinių tilto - šiuo metu nuo Balsių į Ožkinius autobusas tik ratais-kvadratais per Popieriaus gatvę. Tiesiai eit į tą kalniuką - ne itin jauku. Vaikams mint dviračiu tamsoj irgi nekažką. Vargu ar daug žmonių paleis mažamečius (Balsiuose gimnazijinių klasių nėra) eit kilometrą-du kai galima paleist Antakalnyje prie mokyklos. Be to Balsių mokyklos užpildytos ir šitoje pusėje esančių mokinių.

    Man asmeniškai tai praverstų šitoks tiltas. Bet finansinės logikos visiškai nematau

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Priežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija.

    Verkiai - Valakampiai jau tikrai būtų tik rekreacijai. Nors sutikčiau, kad jo reikėtų. Reikėtų ir šiaip tiltų ir pačiame miesto centre.
    Pvz.: Lazdynėliai, Bukčiai - Ž.Paneriai. Kažkada net prieškaryje ten buvo tiltas.
    Beje, Ž.Panerių vaikų dalis mokosi Lazdynuose.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Priežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija.

    Verkiai - Valakampiai jau tikrai būtų tik rekreacijai. Nors sutikčiau, kad jo reikėtų. Reikėtų ir šiaip tiltų ir pačiame miesto centre.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ta prasme ar yra prasmė statyt tiltą per upę, kur nėra jokio praėjimo vs. statyt ten, kur yra pėsčiųjų perėja ir praeit įmanoma?
    Kokia prasmė Ožkinių pėsčiųjų tiltui? Nueit pagrybaut? MTB prasukt ratuką Žirmūnai - Antakalnis - Žalieji - Žirmūnai?

    Jei jau niežti pastatyti pėsčiųjų tiltą, Verkiai - Valakampiai daug daugiau prasmės būtų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Mes jau tokie turtingi, kad statytume "leisure" tiltus tokiose vietose?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ta prasme ar yra prasmė statyt tiltą per upę, kur nėra jokio praėjimo vs. statyt ten, kur yra pėsčiųjų perėja ir praeit įmanoma?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Rengti planus ir projektus yra ženkliai pigiau nei įrenginėti objektus. Taupomas procedūrinis laikas.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Hmm, įdomiai. O ne geriau būtų lėšas ir pastangas mesti kiek aukštėliau numatomam tiltui, kuriuo vyktų ir transporto eismas? Viena statyba ar nebūtų išspręstos visos trys problemos? Nes jei šį pastatys čia, ar, ir kaip tai gali įtakoti aukščiau numatomo tilto statybos planus? Ar nebus kažkaip taip, kad jei šitą pastatys, tuomet kils ,,pasiteisinimai'', kad šalia dar vieno tilto statyti netikslinga, ar panašiai?



    Ar ne per didelė prabanga statyti pėsčiųjų dviratininkų tiltus tokiose vietose, kuomet jo nėra net tokiose vietose:

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	615
Size:	165,0 kB
ID:	1992254

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilniaus m. savivaldybė 2022.09.15
    Parengtas Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo projektas
    „Dėl pėsčiųjų ir dviračių tilto per Neries upę ties Ožkinių gatve susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano rengimo“

    https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...-vystymo-spec/

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Reportažas prieš atidarant Baltąjį tiltą 1995 metais:

    https://fb.watch/eLR7frj_Fp/

    Keli komentarai:
    1. Tiltas dešinėje Neries pusėje buvo nuvestas į pievą
    2. Svarbiose sankryžose norėjo daryti brangų malonumą - dviejų lygių sankryžas, bet vakaruose jau baigėsi šita mada
    3. Darbų sauga...
    Paskutinis taisė digital; 2022.08.08, 01:57. Priežastis: pridėti metai

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Bus atkurta Vilkpėdės ir Lazdynų jungtis: žadama rekonstruoti kabantį tiltą
    Vienas pirmųjų projektų – 1957 m. statyto Bukčių tilto rekonstrukcija. Per jį bus atkurta pėsčiųjų jungtis su Lazdynais. Po rekonstrukcijos tiltas atgims nauju, Elektrinės tilto, vardu ir per Nerį suformuos jungtį tarp kairėje upės pusėje esančių Eigulių g. ir Elektrinės g. planuojamų dviračių takų ir dešinėje upės pusėje esančios Miškinių g. ir Lazdynų mikrorajono.

    2021 m. atlikus tilto ekspertizę, paaiškėjo, kad eksploatacijai tinkami tik esami lynai. Rekonstrukcijos projektu bus siekiama atkurti pirminį tilto dizainą paliekant lynus, tačiau buvusios metalinės konstrukcijos dėl korozijos yra nebepanaudojamos.

    Elektrinės tilto per Nerį Vilniuje rekonstrukcijos projektinius pasiūlymus rengusi bendrovė „TEC Infrastructure“ visuomenę kviečia aptarti projektą birželio 30 d. 17.00 val. nuotolinės konsultacijos metu.

    Prisijungimo nuoroda https://bit.ly/3OiBWFf

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Reikia greičiau statyti pėsčiųjų ir dviračių viaduką virš GV ties Didlaukio gatve.

    https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2165
Size:	107,2 kB
ID:	1958656
    Užklausiau dėl viaduko. Gavau atsakymą su įdomia info.

    ,,Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. 30-315/21 „Dėl susisiekimo komunikacijų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų sudarymo lentelių formų tvirtinimo“ buvo patvirtinta projektų rengimo, įgyvendinimo ir reitingavimo tvarka. Pagal šią tvarką užsakomi planuojamų rekonstruoti gatvių projektai. Su tvarka galite susipažinti internete https://aktai.vilnius.lt/document/30351672. Šiuo momentu Didlaukio g. per Geležinio Vilko g. pagal sudarytą reitingą tarp pėsčiųjų ir dviračių takų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų projektus iš 38 projektų yra 12 vietoje.''

    Lyg ir gera žinia, kad viadukas 12 vietoje ir nėra prioritetų pabaigoje. Deja, man nepavyko pateikta nuoroda gauti minimo sąrašo - nematau minimo dokumento nuėjęs nuoroda.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ar kabantis tiltas kaip Vokėje šalia geležinkelio tilto nėra saugus ir neatitinka STR? Jei neatitinka, kodėl tokius sėkmingai stato turistiniuose maršrutuose, pvz per Merkį?

    Uperis buvo blogas pavyzdys. Kiek pamenu privalėjo būti su prižiūrėtoju, veikė tik atitinkamom valandom, vasarą ir t.t. Elementarus medinis kabantis tiltas veikiantis 24/7/365 yra visai kito lygio infrastruktūra.

    Kuo didesni priežiūros kaštai? Perdažyt kas kelis metus ir kas 10 metų pakeist išpuvusias lentas? Tai ir gelžbetoniniam reikia priežiūros.
    Būtent, paprastas kabantis tiltas yra saugus (nes standartai visoje šalyje vienodi) ir pigus. Pvz. šitas naujas gana ilgas kainavo tik 150 tūkst. Eur. Manau Vilniuje toks pastatytas Vingio parke, žirmūnuose, verkiuose kur kas labiau naudojamas būtų nei čia Anyksčių rajone, kur žmonių ateina tik sezono metu savaitgaliais.



    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Viadukas virš aplinkkelio. Rytuose garažų dar yra, o su daugiabučių statybomis artėja dviračių ir pėsčiųjų tako jungtis. Iš vakarų nuo asfaltuotos Vakarinės g. į rytus:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20220408_121834.jpg Views:	0 Size:	1,20 MB ID:	1961272

    Click image for larger version  Name:	IMG_20220408_121759.jpg Views:	0 Size:	769,7 kB ID:	1961274

    Click image for larger version  Name:	IMG_20220408_121712.jpg Views:	0 Size:	1000,6 kB ID:	1961273

    Vaizdas atgal:
    Click image for larger version  Name:	IMG_20220408_121707.jpg Views:	0 Size:	684,9 kB ID:	1961275

    Komentuoti:

Working...
X