Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
Kodėl jis toks statytas - ne paslaptis, nes Kęstučio gatvė turėjo pavirsti dar viena magistrale link Šeškinės su viaduku per Narbuto g.
-
Liubarto tiltas.
Gerai pastebėjo forumietis - kam jis ten reikalingas 4 juostų kai užsibaigia vis tiek 2 juostų gatvėmis IR dar yra šalia vienas tiltas? KosTmosas.
Kai ateis laikas jį remontuoti, ar nevertėtų galvoti apie pusės jo nugriovimą ir palikimą 2 juostų? Jį per pusę sumažinus ateityje ir remontai žymiai mažiau kainuotų.
Komentuoti:
-
Netiesa. Ne vieną rytą teko važiuoti matant situaciją, jog kamštis iki tilto, o toliau iki pat Kareivių sankryžos šviesoforo - nieko.Parašė Horn Rodyti pranešimą
A juostą ant tilto, Ozo g. ir dabar naują daromą Kareivių gatvėje padarome bendro naudojimo ir 5G žymiai sulėtės. Rezultatas, jog krūva keleivių persės iš VT į asmeninį auto ir jų kelionė automobiliu bus tokia pačia trasa, tad minimas tiltas gaus papildomą srautą iš Antakalnio, kurio dabar negauna.
Ir beto dabar automobilistai niekuo nenukenčia, nes šviesoforas nepraleidžia daugiau srauto, nei yra 2 bendros juostos iki šviesoforo (Kareivių/Žirmūnų).
Galiausiai, vakariniai kamščiai, kurie kemša praktiškai visą Kareivių g. dėl to butelio kaklelio niekaip negali būti pateisinti, nes anksčiau ten tos problemos elementariai nebuvo, o eismas, auto ir VT, judėdavo be jokių problemų.Paskutinis taisė Riedutis; 2023.04.01, 17:50.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sutinku. Už sutaupytus pinigus įrengti trūkstamą jungtį GV/Ateities prie kamino ir dar liks 100'ui kibirų baltų dažų A juostoms paišyti.Parašė spekas Rodyti pranešimąKur Didlaukio ir GV sankryža auto viaduko nereikia. Reikia tik pėsčiųjų su dviračių. Kaina sąlyginai nedidelė turėtų būti, o nauda didžiulė, ypač kai šalia planuojamas butų kompleksas.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Kur Didlaukio ir GV sankryža auto viaduko nereikia. Reikia tik pėsčiųjų su dviračių. Kaina sąlyginai nedidelė turėtų būti, o nauda didžiulė, ypač kai šalia planuojamas butų kompleksas.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKaip ir buvo parengtas 2 viadukų (auto + pėsčiųjų ) virš GV sujungiant Didlaukio. Irgi į stalčių.
Kaip ir pažadas įrengti trūkstamą kilpą Ateities/GV šalia kamino kad atrišti absurdą ties makveža. Vietos yra, nebrangiai kainuotų.
Mažiausiai tikėčiau kuo nors.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Būtent. Tereikia tik nutiesti VT juostą nuo Valakampių tilto iki sankryžos su Žirmūnų gatve.Parašė Horn Rodyti pranešimąIr beto dabar automobilistai niekuo nenukenčia, nes šviesoforas nepraleidžia daugiau srauto, nei yra 2 bendros juostos iki šviesoforo (Kareivių/Žirmūnų).
Komentuoti:
-
A juostą ant tilto, Ozo g. ir dabar naują daromą Kareivių gatvėje padarome bendro naudojimo ir 5G žymiai sulėtės. Rezultatas, jog krūva keleivių persės iš VT į asmeninį auto ir jų kelionė automobiliu bus tokia pačia trasa, tad minimas tiltas gaus papildomą srautą iš Antakalnio, kurio dabar negauna.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Aha, kilometro ilgio butelio kaklelio spūstis yra "labai gerai". Žinosiu, kieno nuomonę galima laisvai ignoruoti, kai bus kalbama apie eismo organizavimą.
Tavo pamokymui: 5g ten ne prie ko. Butelio kaklelis yra IKI tilto. O 5g iš Antakalnio nusuka beveik tiesiai ant tilto. Spųstis susidaro per Milašiaus g. ilgį, kuria 5g nevažiuoja.
Čia konkrečiai yra lose-lose situacija, nes nuo Antakalnio viaduko nusukimo iki tilto, kuriuo naudojasi 5g, irgi viskas dėl to butelio kaklelio būna užkimšta, kitaip sakant, pačiam 5g būtų geriau, jei ten tos spūsties nebūtų.
5g "nauda" yra tik nuo tos dalies, kurioje dažnai jau butelio kaklelis būna nebeaktualus.
Ir beto dabar automobilistai niekuo nenukenčia, nes šviesoforas nepraleidžia daugiau srauto, nei yra 2 bendros juostos iki šviesoforo (Kareivių/Žirmūnų).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vakar po Avižienių viaduku matavo transporto srautus, kaži su kuo tai susiję? Gal Tarandės tuneliukas artėja?
Komentuoti:
-
Aha, kilometro ilgio butelio kaklelio spūstis yra "labai gerai". Žinosiu, kieno nuomonę galima laisvai ignoruoti, kai bus kalbama apie eismo organizavimą.Parašė Horn Rodyti pranešimą
Labai gerai 5G praskrenda tiltu. Gaila, jog dar ne ištisinė A juosta, bet atkarpa po atkarpos ir autobusu bus greičiau, nei mašina.
Tavo pamokymui: 5g ten ne prie ko. Butelio kaklelis yra IKI tilto. O 5g iš Antakalnio nusuka beveik tiesiai ant tilto. Spųstis susidaro per Milašiaus g. ilgį, kuria 5g nevažiuoja.
Čia konkrečiai yra lose-lose situacija, nes nuo Antakalnio viaduko nusukimo iki tilto, kuriuo naudojasi 5g, irgi viskas dėl to butelio kaklelio būna užkimšta, kitaip sakant, pačiam 5g būtų geriau, jei ten tos spūsties nebūtų.
5g "nauda" yra tik nuo tos dalies, kurioje dažnai jau butelio kaklelis būna nebeaktualus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Labai norėtųsi, kad po tilto remonto bent centro kryptimi liktų A juosta.Parašė Horn Rodyti pranešimą
Labai gerai 5G praskrenda tiltu. Gaila, jog dar ne ištisinė A juosta, bet atkarpa po atkarpos ir autobusu bus greičiau, nei mašina.
Komentuoti:
-
Labai gerai 5G praskrenda tiltu. Gaila, jog dar ne ištisinė A juosta, bet atkarpa po atkarpos ir autobusu bus greičiau, nei mašina.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Čia sena foto.
Dabar ten aiškiai nubrėžta A juosta, o foto yra paprastas dviejų juostų ženklinimas.
Rytais važiuojant link Žirmūnų ir vakarais važiuojant kita kryptimi tas tiltas yra baisus butelio kaklelis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kaip ir buvo parengtas 2 viadukų (auto + pėsčiųjų ) virš GV sujungiant Didlaukio. Irgi į stalčių.Parašė Lettered Rodyti pranešimąParašyta, kad bus pastatytas vienas tunelis (tas turbūt GV - Žalgirio sankryžoje), o kitų tik projektai parengti, tai tų projektų ir dabar daug prirengta į stalčių, ta pati pvz. Šiaurinė gatvė.
Kaip ir pažadas įrengti trūkstamą kilpą Ateities/GV šalia kamino kad atrišti absurdą ties makveža. Vietos yra, nebrangiai kainuotų.
Mažiausiai tikėčiau kuo nors.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, pamenu, kad minimas tunelis ir būtų labai įdomu kurį jie turi minty. Būtų labai gerai jei GV - Žalgirio. Tikiuosi tunelis būtų skirtas GV.
Komentuoti:
-
Parašyta, kad bus pastatytas vienas tunelis (tas turbūt GV - Žalgirio sankryžoje), o kitų tik projektai parengti, tai tų projektų ir dabar daug prirengta į stalčių, ta pati pvz. Šiaurinė gatvė.Parašė spekas Rodyti pranešimąŽiūriu Benkunsko programą (už jį nebalsavau) ir transporto plane matau daug ko kas man labai patinka ir kai ko kas nepatinka.
Labai patinka:
- tunelis Geležinio vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių sankryžoje (tikiuosi jis bus skirtas GV paversti nepertraukiamo eismo gatve)
- tunelis Mokslininkų ir Geležinio vilko sankryžoje
- Pėsčiųjų ir automobilių viadukas virš Gariūnų gatvės
Nepatinka, nes neprioritetas:
- tunelis Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje
- tunelis Kareivių ir Žirmūnų g. sankryžoje
- Konstitucijos ir Narbuto gatves sujungiantis viadukas
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Žiūriu Benkunsko programą (už jį nebalsavau) ir transporto plane matau daug ko kas man labai patinka ir kai ko kas nepatinka.
Labai patinka:
- tunelis Geležinio vilko, Ukmergės ir Žalgirio gatvių sankryžoje (tikiuosi jis bus skirtas GV paversti nepertraukiamo eismo gatve)
- tunelis Mokslininkų ir Geležinio vilko sankryžoje
- Pėsčiųjų ir automobilių viadukas virš Gariūnų gatvės
Nepatinka, nes neprioritetas:
- tunelis Kalvarijų ir Ozo gatvių sankryžoje
- tunelis Kareivių ir Žirmūnų g. sankryžoje
- Konstitucijos ir Narbuto gatves sujungiantis viadukas
Paskutinis taisė spekas; 2023.03.24, 17:14.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Made in Vilnius / 15 min.lt 2023.03.03
Tiltai griūna ne tik Kėdainiuose ir Kaune: Vilniuje – net du avariniai
Palyginimui - Kazbėjų tilto per Vokė 2018 m. nuotraukos.Vilniaus miesto savivaldybė Valakampių ir Kazbėjų tiltus įvardina kaip galimai avarinės būklės.
Tiesa, Valakampių tiltu automobilių eismas nėra stabdomas ir vyksta toliau, tačiau su tam tikrais apribojimais. tikisi, kad per artimiausius metus tiltą pavyks atnaujinti.
„Valakampių tiltu eismas vyksta, bet jis nuo 2021 m. vasario apribotas – ribojamas tiltu važiuojančių automobilių svoris, o pirmoji juosta abiem kryptimis yra skirta tik viešajam transportui. Šiuo metu baigiamas rengti Valakampių tilto rekonstrukcijos projektas, jis bus teikiamas ekspertizei, o tuomet bus skelbiamas rangos darbų pirkimas. Tikimasi, kad rekonstrukcija bus užbaigta dar šiemet”, – sako G. Grubinskas, Vilniaus miesto savivaldybės atstovas.
Kitas – Kazbėjų tiltas – irgi yra avarinės būklės, tačiau automobilių eismą čia uždraudė dar 2018 metais. Kirsti tiltą vis dar gali pėstieji ir dviratininkai. Savivaldybė jau pradėjo remontuoti tiltą praėjusių metų pabaigoje. Tiltą planuojama atnaujinti per kelerius metus.
Luko Balandžio / 15 min. nuotr.
Kazbėjų tiltas



https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...i-787-2017418#
Vilniaus m. savivladybė 2018 m. kovo 16 d. paskelbė, kad ketinama tą prieškarinį tiltą išvis nugriauti/ tačiau jį pavyko iš saugoti

https://www.15min.lt/naujiena/aktual...upe-56-1239768Paskutinis taisė Romas; 2023.03.24, 17:52.
Komentuoti:
-
Čia sena foto.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Ir įdėta Valakampių tilto nuotrauka, kurioje matosi, kad pirmom juostom abiem kryptymis važiuoja bet kas, tik ne viešasis transportas
Dabar ten aiškiai nubrėžta A juosta, o foto yra paprastas dviejų juostų ženklinimas.
Rytais važiuojant link Žirmūnų ir vakarais važiuojant kita kryptimi tas tiltas yra baisus butelio kaklelis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
o kur tada važiuoja viešasis transportas?Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Ir įdėta Valakampių tilto nuotrauka, kurioje matosi, kad pirmom juostom abiem kryptymis važiuoja bet kas, tik ne viešasis transportas
Komentuoti:
-
Nuotrauka tikrai sena, nes matosi senas horizontalusis ženklinimas.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: