Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nitro
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Pirmas ir vienintėlis vertinimas Google Maps (1 žvaigždutė iš 5): „Padarė aikštelę mašinoms įvažiuoti ir užblokavo ją stulpeliu, kad niekas neįvažiuotu, smart ????“.
    https://www.google.com/maps/place/Ne...288533!9m1!1b1
    Grinda FB apie tai rašė - yra ten kažkokie aptarnavimui būtini šuliniai, kuriuos užparkuodavo (nes ženklai ar geltonas žymėjimas juk niekam neįdomu). Išsprendė su stulpeliu.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Plotį eismui didins, bet vis tiek nebus skirta normaliam dviračių eismui. Kiek pamenu, bus bendras 2,5 m plotis dviračiams ir pėstiems, bet visikškai be jokių saugos zonų. Šiaip ar taip labai gerai, kad pati architektūra išlieka, vis kažkas išskirtinio mieste.

    Pirmas ir vienintėlis vertinimas Google Maps (1 žvaigždutė iš 5): „Padarė aikštelę mašinoms įvažiuoti ir užblokavo ją stulpeliu, kad niekas neįvažiuotu, smart ????“.
    https://www.google.com/maps/place/Ne...288533!9m1!1b1

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Savotiška laikina alternatyva Oslo g. viadukui dviračiu.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20221027-153333_Brave.jpg
Views:	667
Size:	282,4 kB
ID:	2001993

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Daugybe metu buvo sitas tilto prasoma aplinkiniu gyventoju, pagrinde del Balsiuose esancios mokyklos
    Prašoma auto tilto kuris ir pažymėtas detaliame plane. Didele dalim dėl susisiekimo Santariškės <-> Antakalnis. Dabar piko metu iš sodų už Antakalnio į Santariškes apsimoka daryti ratą per Nemenčinę.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Daugybe metu buvo sitas tilto prasoma aplinkiniu gyventoju, pagrinde del Balsiuose esancios mokyklos

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ne proto mankšta, o viešųjų resursų švaistymas projektuojant į stalčių.
    Taigi esu gavęs atsakymą iš jų vyr. bobelkos:

    - Mūsų darbas yra projektuoti ir mes projektuojame, todėl mums tai nėra beprasmiškas darbas. O ar jie bus pastatyti ir ar tai yra pinigų švaistymas jau yra filosofinis klausimas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tačiau visa tai tėra proto mankšta - artimiausius 20 metų nebus jokio Ožkinių tilto.
    Ne proto mankšta, o viešųjų resursų švaistymas projektuojant į stalčių.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Toje vietoje pėsčiųjų tiltas su dideliais projektavimais vargu ar reikalingas. Gal užtektų ir tokio tilto kuris per Nerį yra Liucionyse ar Buivydžiuose.
    Gal yra modernesnių lengvųjų konstrukcijų.
    Austrijoje keletą tokių pats perėjau. Net motoroleriams jais leidžiama važiuoti, nes nėra didelių srautų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Toje vietoje pėsčiųjų tiltas su dideliais projektavimais vargu ar reikalingas.
    Gal užtektų ir tokio tilto, kokie yra nutesti per Nerį Buivydžiuose ar Liucionyse.(abu - tarp Vilniaus ir Švenčionių r.)

    Pėsčiųjų tiltas Buivydžiuose


    Pėsčiųjų tiltas Liucionyse


    Jei tokie pavyzdžiai perdaug ekstremalūs, galima pasiimti kitus pavyzdžius - Santakos tiltą per Žeimeną ar Inkūnų (Mikierių) tiltą per Šventąją .
    Ten turbūt nebuvo tokio didžiulio projektavmo, kurio rezultatas turbūt nelabai skirsis nuo šių tiltų.

    Daugiau pavyzdžių - temoje [LT] Pėsčiųjų tiltai ir viadukai Lietuvoje
    Paskutinis taisė Romas; 2022.10.09, 20:02. Priežastis: Papildyta pavyzdžių nuotraukomis

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Ožkinių tiltas labai praverstu važiuoti iš KK102 nuo Nemenčinės plento į šiaurinę miesto dalį (Baltupius, Santariškes).
    Tiltas gi planuojamas pėsčiųjų. Abejoju ar ten didelis žmonių srautas. Iš kur jam imtis? Gali vienas kitas dviratininkas bus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Mes jau tokie turtingi, kad statytume "leisure" tiltus tokiose vietose?
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Priežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. (Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija. (...).
    Ožkinių tiltas labai praverstu važiuoti iš KK102 nuo Nemenčinės plento į šiaurinę miesto dalį (Baltupius, Santariškes).

    Kai kažkada bus nutiesta Mykolo Lietuvio gatvė, ta gatvė pravers ir visai Šiaurės vakarų daliai - Fabijoniškėms, Pašilaičiams ir toliau važiuojant Vakariniu aplinkkeliu link Pilaitės, o sunkvežimiams - link A.Panerių ar Kauno. Būtų nuimtas savaitgalinis eismas Kareivių - Ozo gatvėmis. Tiesa, eismui nuo Balsių pagerinti (kur ir taip karyt važiuoja nemažai mašinų) reikėtų normalaus pločio 2*2 Žaliųjų Ežerų gatvės gatvės. Regioniname parke niekas neleis platinti gatvių.

    Tačiau visa tai tėra proto mankšta - artimiausius 20 metų nebus jokio Ožkinių tilto.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Priežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija.

    Verkiai - Valakampiai jau tikrai būtų tik rekreacijai. Nors sutikčiau, kad jo reikėtų. Reikėtų ir šiaip tiltų ir pačiame miesto centre.
    Verkiai - Valakampiai būtų geras susisiekimas dviračiu iš Antakalnio į Santariškes. Tiek studentam į statomą fakultetą, tiek darbuotojam.

    Dėl Ožkinių tilto - šiuo metu nuo Balsių į Ožkinius autobusas tik ratais-kvadratais per Popieriaus gatvę. Tiesiai eit į tą kalniuką - ne itin jauku. Vaikams mint dviračiu tamsoj irgi nekažką. Vargu ar daug žmonių paleis mažamečius (Balsiuose gimnazijinių klasių nėra) eit kilometrą-du kai galima paleist Antakalnyje prie mokyklos. Be to Balsių mokyklos užpildytos ir šitoje pusėje esančių mokinių.

    Man asmeniškai tai praverstų šitoks tiltas. Bet finansinės logikos visiškai nematau

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Priežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija.

    Verkiai - Valakampiai jau tikrai būtų tik rekreacijai. Nors sutikčiau, kad jo reikėtų. Reikėtų ir šiaip tiltų ir pačiame miesto centre.
    Pvz.: Lazdynėliai, Bukčiai - Ž.Paneriai. Kažkada net prieškaryje ten buvo tiltas.
    Beje, Ž.Panerių vaikų dalis mokosi Lazdynuose.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Priežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija.

    Verkiai - Valakampiai jau tikrai būtų tik rekreacijai. Nors sutikčiau, kad jo reikėtų. Reikėtų ir šiaip tiltų ir pačiame miesto centre.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ta prasme ar yra prasmė statyt tiltą per upę, kur nėra jokio praėjimo vs. statyt ten, kur yra pėsčiųjų perėja ir praeit įmanoma?
    Kokia prasmė Ožkinių pėsčiųjų tiltui? Nueit pagrybaut? MTB prasukt ratuką Žirmūnai - Antakalnis - Žalieji - Žirmūnai?

    Jei jau niežti pastatyti pėsčiųjų tiltą, Verkiai - Valakampiai daug daugiau prasmės būtų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Mes jau tokie turtingi, kad statytume "leisure" tiltus tokiose vietose?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ta prasme ar yra prasmė statyt tiltą per upę, kur nėra jokio praėjimo vs. statyt ten, kur yra pėsčiųjų perėja ir praeit įmanoma?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Rengti planus ir projektus yra ženkliai pigiau nei įrenginėti objektus. Taupomas procedūrinis laikas.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Hmm, įdomiai. O ne geriau būtų lėšas ir pastangas mesti kiek aukštėliau numatomam tiltui, kuriuo vyktų ir transporto eismas? Viena statyba ar nebūtų išspręstos visos trys problemos? Nes jei šį pastatys čia, ar, ir kaip tai gali įtakoti aukščiau numatomo tilto statybos planus? Ar nebus kažkaip taip, kad jei šitą pastatys, tuomet kils ,,pasiteisinimai'', kad šalia dar vieno tilto statyti netikslinga, ar panašiai?



    Ar ne per didelė prabanga statyti pėsčiųjų dviratininkų tiltus tokiose vietose, kuomet jo nėra net tokiose vietose:

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	599
Size:	165,0 kB
ID:	1992254

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilniaus m. savivaldybė 2022.09.15
    Parengtas Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo projektas
    „Dėl pėsčiųjų ir dviračių tilto per Neries upę ties Ožkinių gatve susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano rengimo“

    https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...-vystymo-spec/

    Komentuoti:

Working...
X