Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą

    Google paieška išmetė apie viaduką per Narbuto gatvę, ar yra kokie planai, dėl šito viaduko, nes jau kabo nuo 2022 metu išduotas leidimas:
    https://madeinvilnius.lt/transportas...aujas-viadukas
    Bus labai blogai jei ji pastatys. Sakyciau net zymiai blogiau nei yra dabar. Narbuto gatve nepritaikyta tokiam srautui kuris i ja ivaziuos per laiko vieneta is Konstitucijos pr. Sustos viskas kas tik gali. Dabar srauta dozuoja vienas issukimas is ziedo, kai bus tiesi linija plius tas issukimas atsitiks tai kas turi atsitikti.
    Na jau nekalbant apie tai kad idiotai sugadintu galutinai Narbuto gatve bei bet kokias tramvajaus galimybes ateityje.

    Tiesa, kolkas jokiu planu statyti sita tilta nera, uztat yra planu statyti tuneli nuo Pilaites pr. iki Narbuto po Laisves pr. sankryza. Tas irgi nepataisomai sugadins paskutines viltis kada nors Vilniuje tureti begini transporta is Pilaites. Sito tunelio isvis nesuprantu, nes visas VT ir taip ten vaziuoja savo A juosta bei prie sviesoforo stovi minimaliai. Taigi tunelis reikalingas isskirtinai pavieniams automobiliams, kas priestarauja bet kokiai miesto vystymo logikai.

    Komentuoti:


  • Pauze0
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Dar vienas paveiksliukas iš konkurso dokumentų. Matosi jame kiti planuojami objektai, tame tarpe ir visų taip laukiamas viadukas virš Narbuto g.

    Click image for larger version

Name:	asd.jpg
Views:	1304
Size:	291,4 kB
ID:	1728329
    Google paieška išmetė apie viaduką per Narbuto gatvę, ar yra kokie planai, dėl šito viaduko, nes jau kabo nuo 2022 metu išduotas leidimas:
    https://madeinvilnius.lt/transportas...aujas-viadukas

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    hmm, gal apie pusę tilto išilgai būtų galima sąlyginai lengvai demontuoti, vietoje, pvz kapitalinio remonto kai jam ateina laikas?.. Nes klausimas kiek kainuoja išlaikymas tokių konstrukcijų, kurios atrodo ne taip jau ir lėtai pūva, o iš viršaus atitinkamai byra.

    Įdomu kaip metalinėje konstrukcijoje paskirstytas svoris ir kaip ji suprojektuota. Jei skersai tilto konstrukcija tokia, kad jai stabilizuoti/laikyti reikia abiejų kolonų - tada būtų sunkiau. Panašu, kad ties viduriu perpjovus išilgai, nelaikytų dvitėjinės sijos, nes jos per vidurį kitokios nei tilto šonuose: šonuose labiau gembės, o per vidurį dvitėjinė panašu laikosi abiem savo galais. Bet jei pastiprinti konstrukciją tuomet galbūt to užtektų. Bet čia tik mano paviršutiniški pasvarstymai. Čia reikia speco žodžio:

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	203,7 kB ID:	2221005
    Paskutinis taisė spekas; 2025.09.18, 16:07.

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    "Statybą ir architektūrą" skaitant. 1979 m. realijos.

    Click image for larger version

Name:	20250918_144228.jpg
Views:	974
Size:	2,27 MB
ID:	2220983

    Komentuoti:


  • Vardas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiaip įdomu, kodėl buvo statytas toks siauras tiltas, nors buvo aišku, kad jungia centrą su naująją Vilniaus dalimi, net sovietmečiu statytas Vingio parko tiltas žvėryne 0,5 metro platesnis ir įdomesnės konstrukcijos, nors jo paskirtas niekada nebuvo tranzitinė žmonių srauto. Dabar dažnai baltuotu tiltu stresinės situacijos, tiek pačiam dviračiu važiuoti, tiek einant pėsčiom nesusidurti su dviračiais/paspirtukais.
    Čia tik pamąstymas, bet galbūt Vingio parko pėsčiųjų tiltas vizualiai atrodo tvirtesnės konstrukcijos, nes projektuojant galėjo būti įvertinti ne tik įprasti, bet ir dideli pėsčiųjų srautai po didelių koncertų estradoje.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tuos baltus ir amžinai atsilupusius ir aprūdijusius turėklus reiktų keisti į tokius, kurie nėra linkę būti tokioje permanentiškai baisioje būklėje. Kažko kito ten nelabai prirekonstruosi. Nebent įmanoma kažkiek praplatinti, nes tas tiltas yra belenkaip per siauras.
    Šiaip įdomu, kodėl buvo statytas toks siauras tiltas, nors buvo aišku, kad jungia centrą su naująją Vilniaus dalimi, net sovietmečiu statytas Vingio parko tiltas žvėryne 0,5 metro platesnis ir įdomesnės konstrukcijos, nors jo paskirtas niekada nebuvo tranzitinė žmonių srauto. Dabar dažnai baltuotu tiltu stresinės situacijos, tiek pačiam dviračiu važiuoti, tiek einant pėsčiom nesusidurti su dviračiais/paspirtukais.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Mantini Rodyti pranešimą
    Kažkaip šitoje vietoje dabar visai norėtų kažkokio landmarkinio tilto, kuris taptų miesto simboliu.
    Būtų gerai, bet kažin, ar vietiniai šūdarchitekčiai leis griauti šitą "šedevrą". Juo labiau, kad surengus normalų tarptautinį konkursą (o tokį turbūt tektų surengti) kiltų "rizika", kad laimėtų ne vienas iš jų. Tai bijau, kad jokių šansų.

    Komentuoti:


  • Mantini
    replied
    Kažkaip šitoje vietoje dabar visai norėtų kažkokio landmarkinio tilto, kuris taptų miesto simboliu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tuos baltus ir amžinai atsilupusius ir aprūdijusius turėklus reiktų keisti į tokius, kurie nėra linkę būti tokioje permanentiškai baisioje būklėje. Kažko kito ten nelabai prirekonstruosi. Nebent įmanoma kažkiek praplatinti, nes tas tiltas yra belenkaip per siauras.

    Komentuoti:


  • Vardas
    replied
    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Būtų nuostabus vaizdas, bet kaip reikia Baltojo tilto net ne remonto su padažymais, bet rekonstrukcijos.
    Kokios butent rekonstrukcijos reiketu?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Ten iš principo negali susidaryti papildomi kamščiai, nes prieš tiltą Žvėryno pusėje pagrindinis srautas ateina iš 1+1 gatvės, o už tilto Centro kryptimi eismas toliau eina 1+1 gatve. To tilto 2+2 konfigūracija buvo nesusipratimas nuo pat pradžių.
    Taip. kaip atsirado sitoje vietoje toks platus tiltas aprasiau cia: https://vilnius.wtf/liubarto-g-tarybinis-remontas/
    bei TrippleA savo komentare auksciau.

    Facebuke Benkunskas zadejo kad atsiras ir saligaviai ir dviraciu juostos, nu paziurekim.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.09.08, 12:36.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė JPeters Rodyti pranešimą

    Per daug neseku šios temos, bet įdomumo dėlei pamatavau Google Maps Kauno Vileišio tiltą, kur oficialiai tik 2 juostos, tačiau visas miestas su autobusais, sunkvežimiais ir t.t. sutelpa į keturias - 11.41m, t.y. 2.85m juostai
    Liubarto tiltas - 16.81m, t.y. 4.2m juostai

    Proporcingai gaunas, kad tilptų 5.9 juostos.
    Kartais net daugiau jų.
    Click image for larger version

Name:	RDT_20250907_2153496439289105185125024.jpg
Views:	1628
Size:	231,9 kB
ID:	2219057

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

    Taip, bet nezinau ar esate mate sita tilta kai vaziuoja eismas. Niekada neesu mates taip stipriai siubuojancio gelzbetoninio tilto.
    Del to, kad jis ne gelzbetoninis, o metalinis. Visa vasara vyksta jo konstrukciju smeliavimo ir dazymo darbai.

    Del paties tilto plocio. Tiltas buvo statytas tikintis, jog viena diena Kestucio g. bus praplatinta iki 6 juostu, ir kirsdama Neri susijungs su Gelezinio Vilko g. Todel buvo planuojama, kad ir J.Jasinskio g. ir Pamenkalnio g. taps magistraline gatve. Tai, kaip zinome, nenutiko. (Idedu iskarpa is 1981m. Vilniaus Miesto gen. plano, paimta is sito straipsnio https://www.15min.lt/gyvenimas/nauji...u-1634-1460448)
    Siaip paciam butu idomu pamatyt ir daugiau planu, kaip butu bandoma is Kestucio g. padaryti magistralini kelia. Kazkada teko matyt ir maketo nuotraukas, bei eskizus, bet niekur ju neberandu.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Ne taip ir sunku padaryt vakarietiškai

    AI

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-09-07 at 21.14.57.png Views:	0 Size:	4,38 MB ID:	2219048

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

    Taip, bet nezinau ar esate mate sita tilta kai vaziuoja eismas. Niekada neesu mates taip stipriai siubuojancio gelzbetoninio tilto.
    Oj ne, aš ir nesiūlau 6 juostų daryti, jokiu būdu. Manau, čia užtektų 3 juostų, iš kurių viena – VT juosta centro kryptimi. Ir platūs šalitilčiai su pėsčiųjų ir dviračių takais.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Eina sau, koks platus šitas tiltas, čia 6 juostos galėtų tilpt.
    Taip, bet nezinau ar esate mate sita tilta kai vaziuoja eismas. Niekada neesu mates taip stipriai siubuojancio gelzbetoninio tilto.

    Komentuoti:


  • JPeters
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Eina sau, koks platus šitas tiltas, čia 6 juostos galėtų tilpt.
    Per daug neseku šios temos, bet įdomumo dėlei pamatavau Google Maps Kauno Vileišio tiltą, kur oficialiai tik 2 juostos, tačiau visas miestas su autobusais, sunkvežimiais ir t.t. sutelpa į keturias - 11.41m, t.y. 2.85m juostai
    Liubarto tiltas - 16.81m, t.y. 4.2m juostai

    Proporcingai gaunas, kad tilptų 5.9 juostos.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Eina sau, koks platus šitas tiltas, čia 6 juostos galėtų tilpt.
    Faktas. Čia puikiai tilptų platus šalitiltis vienoje pusėje su dviračių taku ir šaligatviu ir keturios eismo juostos (viena iš jų A juosta). Bei labai sėkmingai pavyktų perkeltį stotelę į tą vietą kur dabar prasideda išfrezuotas asfaltas, taip išvengian poreikio VT rikiuotis ir kirstis su srautu atvažiuojančiu nuo GV ir Goštauto g.
    Nors ir dabartinis projektas neblogas, tik gaila, kad nesugebėta stotelės perkelti.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.09.07, 12:06.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Eina sau, koks platus šitas tiltas, čia 6 juostos galėtų tilpt.
    Įdomiausia, kad net tos laikinos juostos nupieštos per plačiai. Drąsiai galima buvo dar 1-1,5m uždaryti ir viskas tilptų ir darbai greičiau įvyktų.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Eina sau, koks platus šitas tiltas, čia 6 juostos galėtų tilpt.

    Komentuoti:

Working...
X