Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • JPeters
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Eina sau, koks platus šitas tiltas, čia 6 juostos galėtų tilpt.
    Per daug neseku šios temos, bet įdomumo dėlei pamatavau Google Maps Kauno Vileišio tiltą, kur oficialiai tik 2 juostos, tačiau visas miestas su autobusais, sunkvežimiais ir t.t. sutelpa į keturias - 11.41m, t.y. 2.85m juostai
    Liubarto tiltas - 16.81m, t.y. 4.2m juostai

    Proporcingai gaunas, kad tilptų 5.9 juostos.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Eina sau, koks platus šitas tiltas, čia 6 juostos galėtų tilpt.
    Faktas. Čia puikiai tilptų platus šalitiltis vienoje pusėje su dviračių taku ir šaligatviu ir keturios eismo juostos (viena iš jų A juosta). Bei labai sėkmingai pavyktų perkeltį stotelę į tą vietą kur dabar prasideda išfrezuotas asfaltas, taip išvengian poreikio VT rikiuotis ir kirstis su srautu atvažiuojančiu nuo GV ir Goštauto g.
    Nors ir dabartinis projektas neblogas, tik gaila, kad nesugebėta stotelės perkelti.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.09.07, 11:06.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Eina sau, koks platus šitas tiltas, čia 6 juostos galėtų tilpt.
    Įdomiausia, kad net tos laikinos juostos nupieštos per plačiai. Drąsiai galima buvo dar 1-1,5m uždaryti ir viskas tilptų ir darbai greičiau įvyktų.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Eina sau, koks platus šitas tiltas, čia 6 juostos galėtų tilpt.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Click image for larger version

Name:	IMG_5414 2.JPG
Views:	380
Size:	1,84 MB
ID:	2218990

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ant tilto įrenginėt stoteles logikos mažai, nes atitolini nuo traukos taškų, nuo perėjos ir dar ant saulės. Jeigu jau keist vietą, tai nebent pastumt į kitą perėjos pusę, t.y. gilyn į Jasinskio g. Tik tam reikėtų A juostų į abi puses.
    Na, ten yra požeminė perėja po viaduku per Geležinio vilko g., tai nematau didelės problemos su tuo. Gal geriau yra sklandesnis ir greitesnis troleibusų eismas, negu kad paeiti papildomus 20 metrų.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ant tilto įrenginėt stoteles logikos mažai, nes atitolini nuo traukos taškų, nuo perėjos ir dar ant saulės. Jeigu jau keist vietą, tai nebent pastumt į kitą perėjos pusę, t.y. gilyn į Jasinskio g. Tik tam reikėtų A juostų į abi puses.
    Nemanau, kad 20-30 metrų skirtumas turi didelę įtaką traukos taškams. Pavėsį galima lengvai sukurti uždengus stotelės stogą ir galinę dalį augalais, kaip tai daroma kitur Europoje. Ir čia tas stotelės perstūmimas liestų tik vieną pusę (link Islandijos st.), nes kitoje gatvės pusėje stotelė stovi ganėtinai normaliai, bet net jeigu ir ją trauktume ant tilto, tai 123 liktų su stotelės ženklu ir viskas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ant tilto įrenginėt stoteles logikos mažai, nes atitolini nuo traukos taškų, nuo perėjos ir dar ant saulės. Jeigu jau keist vietą, tai nebent pastumt į kitą perėjos pusę, t.y. gilyn į Jasinskio g. Tik tam reikėtų A juostų į abi puses.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ar dėl siaurumo susidaro papildomi kamščiai?
    Ne.
    Vienintelis nesusipratimas tai stotelės J.Jasinskio. Geras pasiūlymas buvo įrengti jas fiktyviai “ant tilto”, kad galima būtų panaikinti tą nesusipratimą, kuris yra padarytas link Islandijos st., o bet tačiau kam to reikia, kai galima palikti nepatogų sustojimą 50° kampu, kur reikia prasibrauti pro mašinas iš Verslo trikampio ir GV.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Ten iš principo negali susidaryti papildomi kamščiai, nes prieš tiltą Žvėryno pusėje pagrindinis srautas ateina iš 1+1 gatvės, o už tilto Centro kryptimi eismas toliau eina 1+1 gatve. To tilto 2+2 konfigūracija buvo nesusipratimas nuo pat pradžių.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ar dėl siaurumo susidaro papildomi kamščiai?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    05.09.2025
    Liubarto tiltas
    Technika dirba, eismas vyksta 1 juosta į kiekvieną pusę.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Įdomu būtų pamatyt rekonstrukcijos/humanizacijos projektą.
    Valstybinė paslaptis

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Įdomu būtų pamatyt rekonstrukcijos/humanizacijos projektą.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Liubarto tiltas

    Prasidėjo rimtesni darbai ant tilto važiuojamosios dalies, paliktos tik dvi eismo juostos

    Click image for larger version

Name:	20250828_200759.jpg
Views:	811
Size:	2,29 MB
ID:	2217509

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet kalbam apie prioritetus, kai perėjęs šitą tiltą niekaip negalėsi kirsti GV gatvės, o reiks eiti palei upę į vieną ar kitą pusę, t.y. gaunasi atstumas toks pats kaip per Žvėryno ar Baltajį tiltą. Šitas tiltas kaip ir bet kokie kiti gerai, bet pagal prioritetus ir realų susisiekimo gerinimą pėstiesiems/dviratininkams, realiai turėtų būti tik koks 4 eilėje po tiltų ties Vingio parku, žirmūnais ir antakalniu.
    Baltajį tiltą manau bet kokiu atveju reiktų perstatyti, tiek dėl dydžio, tiek dėl estetikos, nes nebeatitinką standartų visomis prasmėmis. Bet jei šitas bus pastatytas, turbūt nebėra šansų, kad tai įvyktų.
    Tai, tikėkimės, bus ir kiti minimi tiltai. Būtini visi.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    https://vilnius.lt/naujienos/uzbaigt...o-nuo-2018-uju

    Po rekonstrukcijos automobilių, dviračių ir pėsčiųjų eismui vėl atidarytas į kultūros paveldą įtrauktas Kazbėjų tiltas per Vokės upę. Dėl avarinės būklės ir žmonių saugumo eismas istoriniu tiltu uždraustas 2018-aisiais. Kitąmet planuojama sutvarkyti ir iki tilto vedančią Senojo Gardino plento atkarpą nuo V. A. Graičiūno gatvės bei Kazbėjų gatvę.

    [...]

    Remonto metu pakeisti Kazbėjų tilto konstrukciniai elementai – plieninė kniedyta perdanga, susidedanti iš skersinių, išilginių ir įstrižinių sijų, važiuojamosios dalies metalinės sijos, perdangos. Taip pat restauruota ir briaunota arkinė santvara (laikančioji konstrukcija), išsaugotos paveldosauginiu aspektu vertingosios statinio savybės.

    [...]

    Kazbėjų tilto remonto darbų vertė siekia apie 1,124 mln. Eur. Darbai finansuoti Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto ir Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. Tilto remontu rūpinosi įmonė „YIT Lietuva“.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet kalbam apie prioritetus, kai perėjęs šitą tiltą niekaip negalėsi kirsti GV gatvės, o reiks eiti palei upę į vieną ar kitą pusę, t.y. gaunasi atstumas toks pats kaip per Žvėryno ar Baltajį tiltą. Šitas tiltas kaip ir bet kokie kiti gerai, bet pagal prioritetus ir realų susisiekimo gerinimą pėstiesiems/dviratininkams, realiai turėtų būti tik koks 4 eilėje po tiltų ties Vingio parku, žirmūnais ir antakalniu.
    Baltajį tiltą manau bet kokiu atveju reiktų perstatyti, tiek dėl dydžio, tiek dėl estetikos, nes nebeatitinką standartų visomis prasmėmis. Bet jei šitas bus pastatytas, turbūt nebėra šansų, kad tai įvyktų.
    Matosi kad nevaikštote ten ir nežinote kaip arti yra perėjimai po/ant geležinio vilko gatvės.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip, ir Baltasis tiltas dažnai būna elementariai perkrautas. Neužtenka vietos ten pėstiesiems+dviratininkams ir, panašu, kad paskaičiavus realius srautus paaiškėtų, kad nė vienas iš tiltų (kartu ar atskirai) neatitinka reikalavimų ar rekomendacijų pločiams pagal tuos srautus, kurie yra jau dabar, net nekalbant apie potencialius srautus. Anyway, yra visiškai akivaizdu, kad trūksta jungčių pėstiesiems+dviratininkams tiek centre, tiek visur kitur Vilniuje. Yra vienas kitas, kurie gali to tiesiog nuoširdžiai nežinoti ar apie tai nepagalvoti dėl žinių ar įsigilinimo trūkumo, bet nemaža dalis, įskaitant ekonomistą Kuodį su jo jau įgrįsusiais pezalais apie KNA™, elementariai nekenčia idėjos, kad kažkas tuo požiūriu yra daroma pėstiesiems ir dviratininkams, o ne jų kledarų ir gazo minkymo patogumui (tuo požiūriu, beje, irgi daroma daug, dešimteriopai daugiau, nei pėstiesiems). O pėsčiųjų tiltai yra vienas pigiausių ir efektyviausių būdų miestą padaryti patrauklesnį ir patogesnį labai didelei daliai gyventojų ir miesto svečių, padidinti NT vertę ir teritorijų patrauklumą komercijai ir gyvenimui. Tai, kad Benkunskas ėmėsi tiltų tvarkymo, nepriklausomai nuo visų patinka/nepatinka, kol kas gauna iš manęs didelį pliusą.
    Bet kalbam apie prioritetus, kai perėjęs šitą tiltą niekaip negalėsi kirsti GV gatvės, o reiks eiti palei upę į vieną ar kitą pusę, t.y. gaunasi atstumas toks pats kaip per Žvėryno ar Baltajį tiltą. Šitas tiltas kaip ir bet kokie kiti gerai, bet pagal prioritetus ir realų susisiekimo gerinimą pėstiesiems/dviratininkams, realiai turėtų būti tik koks 4 eilėje po tiltų ties Vingio parku, žirmūnais ir antakalniu.
    Baltajį tiltą manau bet kokiu atveju reiktų perstatyti, tiek dėl dydžio, tiek dėl estetikos, nes nebeatitinką standartų visomis prasmėmis. Bet jei šitas bus pastatytas, turbūt nebėra šansų, kad tai įvyktų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Kokie integravimai su kuo? Į ką? Tiltas į niekur. Jūs man paaiškinkit, kokie yra pėsčiųjų traukos taškai abipus tilto? Vienoje pusėje Seimo automobilių parkavimo aikštelė, kitoje Žvėryno medinukų rezidencinis kvartalas. Didesnio idiotizmo dar reikia paieškot.
    Traukos taškai yra po puse miesto abi pusės tilto. Traukos taškai nėra tik artimiausi objektai. Dabartiniai alternatyvus tiltai yra visiškai nepritaikyti pėstiesiems arba veda dideliu ratu.


    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Sutinku. Bet čia išsakomas argumentas, kad Žvėryno senasis tiltas nepatogus dviratininkam. Nevisai sutikčiau, trukdo nebent visokiem Woltininkam su savo elektrickom ir dideliais kupriakais, kurie nori lipt pestiesiems ant galvų. Jei važiuotų važiuojama dalimi su auto, problemos nebūtų: atkarpa trumpa, o ir nelabai ten lakstančių yra. Gal net ribočiau ant jo auto eismą- padaryčiau dviračių gatvę.
    Beveik kiekvieną kartą eidamas žvėryno tiltu matau konfliktinė situaciją kur dviratininkas piktas kad pėstysis nešoko į gatvė ar į upę. Man kaip pėsčiajam ten tikrai nepatogu ir nemalonu eitu.
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Uždeda du ženklus "dviračių gatvė" abiejose Žvėryno tilto pusėse, ir problemos nėr.
    Šitas ženklas turės tiek pat efekto kiek barankos skylė kalorijų.

    Komentuoti:

Working...
X