Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
Na, ten yra požeminė perėja po viaduku per Geležinio vilko g., tai nematau didelės problemos su tuo. Gal geriau yra sklandesnis ir greitesnis troleibusų eismas, negu kad paeiti papildomus 20 metrų.
-
Nemanau, kad 20-30 metrų skirtumas turi didelę įtaką traukos taškams. Pavėsį galima lengvai sukurti uždengus stotelės stogą ir galinę dalį augalais, kaip tai daroma kitur Europoje. Ir čia tas stotelės perstūmimas liestų tik vieną pusę (link Islandijos st.), nes kitoje gatvės pusėje stotelė stovi ganėtinai normaliai, bet net jeigu ir ją trauktume ant tilto, tai 123 liktų su stotelės ženklu ir viskas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąAnt tilto įrenginėt stoteles logikos mažai, nes atitolini nuo traukos taškų, nuo perėjos ir dar ant saulės. Jeigu jau keist vietą, tai nebent pastumt į kitą perėjos pusę, t.y. gilyn į Jasinskio g. Tik tam reikėtų A juostų į abi puses.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ant tilto įrenginėt stoteles logikos mažai, nes atitolini nuo traukos taškų, nuo perėjos ir dar ant saulės. Jeigu jau keist vietą, tai nebent pastumt į kitą perėjos pusę, t.y. gilyn į Jasinskio g. Tik tam reikėtų A juostų į abi puses.
Komentuoti:
-
Ne.Parašė Creatium Rodyti pranešimąAr dėl siaurumo susidaro papildomi kamščiai?
Vienintelis nesusipratimas tai stotelės J.Jasinskio. Geras pasiūlymas buvo įrengti jas fiktyviai “ant tilto”, kad galima būtų panaikinti tą nesusipratimą, kuris yra padarytas link Islandijos st., o bet tačiau kam to reikia, kai galima palikti nepatogų sustojimą 50° kampu, kur reikia prasibrauti pro mašinas iš Verslo trikampio ir GV.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ten iš principo negali susidaryti papildomi kamščiai, nes prieš tiltą Žvėryno pusėje pagrindinis srautas ateina iš 1+1 gatvės, o už tilto Centro kryptimi eismas toliau eina 1+1 gatve. To tilto 2+2 konfigūracija buvo nesusipratimas nuo pat pradžių.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Valstybinė paslaptisParašė Garbanius Rodyti pranešimąĮdomu būtų pamatyt rekonstrukcijos/humanizacijos projektą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Liubarto tiltas
Prasidėjo rimtesni darbai ant tilto važiuojamosios dalies, paliktos tik dvi eismo juostos
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai, tikėkimės, bus ir kiti minimi tiltai. Būtini visi.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet kalbam apie prioritetus, kai perėjęs šitą tiltą niekaip negalėsi kirsti GV gatvės, o reiks eiti palei upę į vieną ar kitą pusę, t.y. gaunasi atstumas toks pats kaip per Žvėryno ar Baltajį tiltą. Šitas tiltas kaip ir bet kokie kiti gerai, bet pagal prioritetus ir realų susisiekimo gerinimą pėstiesiems/dviratininkams, realiai turėtų būti tik koks 4 eilėje po tiltų ties Vingio parku, žirmūnais ir antakalniu.
Baltajį tiltą manau bet kokiu atveju reiktų perstatyti, tiek dėl dydžio, tiek dėl estetikos, nes nebeatitinką standartų visomis prasmėmis. Bet jei šitas bus pastatytas, turbūt nebėra šansų, kad tai įvyktų.
Komentuoti:
-
https://vilnius.lt/naujienos/uzbaigt...o-nuo-2018-uju
Po rekonstrukcijos automobilių, dviračių ir pėsčiųjų eismui vėl atidarytas į kultūros paveldą įtrauktas Kazbėjų tiltas per Vokės upę. Dėl avarinės būklės ir žmonių saugumo eismas istoriniu tiltu uždraustas 2018-aisiais. Kitąmet planuojama sutvarkyti ir iki tilto vedančią Senojo Gardino plento atkarpą nuo V. A. Graičiūno gatvės bei Kazbėjų gatvę.
[...]
Remonto metu pakeisti Kazbėjų tilto konstrukciniai elementai – plieninė kniedyta perdanga, susidedanti iš skersinių, išilginių ir įstrižinių sijų, važiuojamosios dalies metalinės sijos, perdangos. Taip pat restauruota ir briaunota arkinė santvara (laikančioji konstrukcija), išsaugotos paveldosauginiu aspektu vertingosios statinio savybės.
[...]
Kazbėjų tilto remonto darbų vertė siekia apie 1,124 mln. Eur. Darbai finansuoti Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto ir Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. Tilto remontu rūpinosi įmonė „YIT Lietuva“.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Saddle Bag'as labai ne aero, kai kišenes turi. xD
O šiaip super krūtai padarė. Keista, jog dar svarstė rekonstruot ar nugriaut. Kokios originalios medžiagos liko, tik tas metalinis karkasas ar ir tas pekeistas identiškomis naujomis medžiagomis?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šeštadienį grindinio lentas papidomais varžtais tvirtino du darbininkai. Leido pravažuot tiltu, sakė, atidarymas pirmadienį vakare!Parašė Artass Rodyti pranešimąKazbėjų tiltas panašu pabaigtas, bet eismas neleidžiamas. Buvo lentėlė jog statybų pabaiga 2025-07-10, bet kažko delsia atidaryti. Gal kas gali plačiau pakomentuoti?
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip, ir Baltasis tiltas dažnai būna elementariai perkrautas. Neužtenka vietos ten pėstiesiems+dviratininkams ir, panašu, kad paskaičiavus realius srautus paaiškėtų, kad nė vienas iš tiltų (kartu ar atskirai) neatitinka reikalavimų ar rekomendacijų pločiams pagal tuos srautus, kurie yra jau dabar, net nekalbant apie potencialius srautus. Anyway, yra visiškai akivaizdu, kad trūksta jungčių pėstiesiems+dviratininkams tiek centre, tiek visur kitur Vilniuje. Yra vienas kitas, kurie gali to tiesiog nuoširdžiai nežinoti ar apie tai nepagalvoti dėl žinių ar įsigilinimo trūkumo, bet nemaža dalis, įskaitant ekonomistą Kuodį su jo jau įgrįsusiais pezalais apie KNA™, elementariai nekenčia idėjos, kad kažkas tuo požiūriu yra daroma pėstiesiems ir dviratininkams, o ne jų kledarų ir gazo minkymo patogumui (tuo požiūriu, beje, irgi daroma daug, dešimteriopai daugiau, nei pėstiesiems). O pėsčiųjų tiltai yra vienas pigiausių ir efektyviausių būdų miestą padaryti patrauklesnį ir patogesnį labai didelei daliai gyventojų ir miesto svečių, padidinti NT vertę ir teritorijų patrauklumą komercijai ir gyvenimui. Tai, kad Benkunskas ėmėsi tiltų tvarkymo, nepriklausomai nuo visų patinka/nepatinka, kol kas gauna iš manęs didelį pliusą.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Būtent, o alternatyva tai pėdinti iki Baltojo tilto, kas yra žiauriai didelis lankas. Galima būtų pasinaudoti Žvėryno tiltu, bet ten 2 dviratininkai ne visada gali pravažiuoti, o kaip dviratininkų, taip ir pėsčiųjų srautas didelis.Paskutinis taisė John; 2025.08.23, 20:30.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Vietoj Lazdynų tilto pėstiesiems ir dviratininkams bus siūlomas Užvingio tiltas, kuris šiaip padės nedaryti lanko, kurį daro mašinos. Dėl darbų eigos meras jau komentavo apie jį.Parašė Red Neck Rodyti pranešimąDėl GV sutinku, bet kuo jums neįtiko Žvėryno tiltas? Jei jau kalbėt apie pritaikymą, tai pabandykit su dviračiu pravažiuot Lazdynų tiltą. Va, kur reikia sprendimo. Bet nebus, nes ten juk nei Seimo, nei prestižinio rajono kitame krante.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tuo keltu teko naudotis dažnai, nes mama dirbo Antakalnio ligoninėje, o laiptai buvo vos keliasdešimt metrų nuo namų. Valakampių ir Šilo tiltų dar nebuvo.Parašė bucaneer Rodyti pranešimą
Toje vietoje (Žolyno - Lakūnų linijoje) sovietų laikais buvo keltas, jis matosi 1972 m. palydovinėje nuotraukoje.
Tiesa, šlaitas tuomet dar buvo plikas, erdvus.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ten gondolų reiktų nuo Žirmūnų viršaus
Vis daugiau naudos nei laiveliai. Bet tada tas naujas projektas apačioj negalėtų naudotis patogiai, tai atkrenta
Komentuoti:
Komentuoti: