Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąKita vertus, tas pravažiavimas iškart už stotelės labai jau nejaukus, pavojingas pėstiesiems. Sutikčiau tik tada, jei jis būtų pakeltas ir grįstas grubia danga, o ne asfaltu.Būtų pirmoji stotelė pasipratinti prie tramvajaus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na taip, sutinku dėl to. Jūsų variante išloštume greitesnį VT judėjimą pro šitą stotelę ir galimybę joje pastoviniuoti atidarytomis durimis, kas pridėtų naudos VT keliaujantiems. Kita vertus, tas pravažiavimas iškart už stotelės labai jau nejaukus, pavojingas pėstiesiems. Sutikčiau tik tada, jei jis būtų pakeltas ir grįstas grubia danga, o ne asfaltu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Nemanau, kad reikia palikti tiek asfalto. Stotelės vietą nupiešėte gerai, bet įvažiavimas nuo apačios į Jasinskio g. turėtų įsilieti prieš ją (ant viaduko virš Geležinio Vilko g.), o ne už jos. Ir, aišku, įsilieti vienos juostos gana staigiu posūkiu – kad nori nenori reiktų praleisti važiuojančius VT juosta, o ne troleibusui reiktų laukti, kol tame sraute bus tarpas, kaip kad dabar reikia.
Ir liktų daug ploto, kurį būtų galima paversti gėlynais ir pievute visiškai nesumažinant nei juostų skaičiaus, nei pralaidumo
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTen stotelę bent jau pietinėje pusėje reikėtų įrengti taip, kad nesikirstų VT ir užvažiuojančių nuo apačios trajektorijos prieš stotelę. Kadangi dabar atvažiuojantys nuo apačios (tunelio ir iš po tilto) dažnai dviejomis juostomis lenda į Jasinskio g. ir ten VT labai lėtai ir ilgai slenka iki stotelės, o išvažiuojant iš stotelės vėl ilgai slenka kol įsilieja į srautą, ypač kai ties šviesoforu ten jiems reikia užsukti, o ten siaura.
Geriausia būtų taip stotelę perkelti į raudonai pažymėtą vietą. Dalį žemiau stotelės padarant ant iškeltos važ. dalies:
Ir liktų daug ploto, kurį būtų galima paversti gėlynais ir pievute visiškai nesumažinant nei juostų skaičiaus, nei pralaidumoPaskutinis taisė abruo; 2025.04.09, 16:04.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ten stotelę bent jau pietinėje pusėje reikėtų įrengti taip, kad nesikirstų VT ir užvažiuojančių nuo apačios trajektorijos prieš stotelę. Kadangi dabar atvažiuojantys nuo apačios (tunelio ir iš po tilto) dažnai dviejomis juostomis lenda į Jasinskio g. ir ten VT labai lėtai ir ilgai slenka iki stotelės, o išvažiuojant iš stotelės vėl ilgai slenka kol įsilieja į srautą, ypač kai ties šviesoforu ten jiems reikia užsukti, o ten siaura.
Geriausia būtų taip stotelę perkelti į raudonai pažymėtą vietą. Dalį žemiau stotelės padarant ant iškeltos važ. dalies:
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąO koks ten realus poreikis turėti 4 metrų pločio juostas? Atsižvelgiant, kad vyksta autobusų eismas, tai 3.5 m. Bet kam dar tas papildomas pusmetris.
Iš STR
Šiaip liūdna, kad visai nesprendžiamos problemos su Jasinskio VT stotelėm. Ten labai nepatogu – vienoj pusėj įvažiuoti ir išvažiuoti, o kitoj pusėj – išvažiuot link Žvėryno. Ir kam tiek daug nenaudojamo ploto ant viaduko per Geležinio Vilko g.? Realiai jį galima dvigubai susiaurinti – nuvažiavimai link Goštauto g. galėtų atsišakoti žymiai arčiau Neries. Žodžiu. Kaip visada, lyg ir kažkas į gera, bet ne iki galo.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
O koks ten realus poreikis turėti 4 metrų pločio juostas? Atsižvelgiant, kad vyksta autobusų eismas, tai 3.5 m. Bet kam dar tas papildomas pusmetris.
Iš STR
37.2. apsauginė juosta (b1), įrengiama aukštos kategorijos gatvėse (12 lentelė). Kitur įrengiama kartu su automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis – 0,50 m;
(papildoma ištrauka iš lentelės: gali būti įrengiama arba neįrengiama priklausomai nuo poreikio)Paskutinis taisė Julius.ste; 2025.04.09, 15:07.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Taip pat vietiniai gyventojai prašė ištestuoti sprendimus prieš darant fiziškai, tai tas turbūt ir yra dabar daroma ant tilto.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPlanuoja šiemet pertvarkyti Liubarto tiltą, susiaurinti, įrengti dviračių ir pėsčiųjų takus.
Vyks pristatymas.
https://vilnius.lt/naujienos/pasiras...niu-sprendiniu
Įdomu ar atsižvelgs, priėmė lyg ir neutraliai.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąDėl Užvingio, tai mane maloniai nustebintų jeigu krutintų jį kai dar tik įsibėgėja dideli daugiabučių projektai vienoje Neries pusėje, o kitoje pusėje pagr. akcentas - Akropolis - visiška tyla jau kuris laikas. Būčiau spėjęs, jog realūs darbai prasidės tik pasistačius visiems Business Garden, Darnu projektams, Revingiui, Akropoliui ir t.t
Ir taip, tiltas skirtas ne tik jungti šituos projektus, bet tai tikrai turi įtakos planams.
Komentuoti:
-
Alberto tiltui skelbia viešojo pirkimo konsultaciją: https://viesiejipirkimai.lt/epps/pmc...urceId=2018509
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pagal judumo veiksmų planą (beje patvirtintą Gruodį, t.y. mažiau nei prieš 5 mėnesius) Užvingio tiltas numatytas 2027 metais, o Alberto tiltas išvis nepaminėtas (įkelė kažkokią liniją dviračių takui iki 2030). Va tokia ir nauda iš tų JUDU planų ir apskritai VMS požiūris į planavimą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dėl Užvingio, tai mane maloniai nustebintų jeigu krutintų jį kai dar tik įsibėgėja dideli daugiabučių projektai vienoje Neries pusėje, o kitoje pusėje pagr. akcentas - Akropolis - visiška tyla jau kuris laikas. Būčiau spėjęs, jog realūs darbai prasidės tik pasistačius visiems Business Garden, Darnu projektams, Revingiui, Akropoliui ir t.t
Ir taip, tiltas skirtas ne tik jungti šituos projektus, bet tai tikrai turi įtakos planams.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąMano statymas, kad "2025" realybėje reiškia ne anksčiau 2030. Jei visgi tikrai pradės tiltą statyti 2025, šausiu šompaną (arba kokį gerą alų) į Benkunsko ir Bužinsko sveikatą.
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąJau praėjo 1/4 metų, statybos darbais dar net nekvepia, nėra jokių konkursų, nieko. Jeigu iki metų galo kokį projektavimo konkursą paskelbs, bus pasiekimas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Manau čia su intencija tokia naujiena paleista Balandžio 1d. Jei nepradės kaip žada, sakys - ai čia pajuokavom truputį...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Jau praėjo 1/4 metų, statybos darbais dar net nekvepia, nėra jokių konkursų, nieko. Jeigu iki metų galo kokį projektavimo konkursą paskelbs, bus pasiekimas.
Komentuoti:
-
Mano statymas, kad "2025" realybėje reiškia ne anksčiau 2030. Jei visgi tikrai pradės tiltą statyti 2025, šausiu šompaną (arba kokį gerą alų) į Benkunsko ir Bužinsko sveikatą.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
<...>
Alberto tilto, jungsiančio A. Goštauto ir Upės g., statybos turėtų prasidėti dar 2025-aisiais, Užvingio tilto, jungsiančio Vingio parką su „Litexpo“ teritorija, statybos leidimą tikimasi gauti taip pat šiemet. Šių metų pabaigoje ar kitų metų pradžioje turėtų prasidėti ir viaduko bei požeminės perėjos statybos Ukmergės g., ties būsimu Daugiafunkciu kompleksu.
<...>
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: