Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ant tilto įrenginėt stoteles logikos mažai, nes atitolini nuo traukos taškų, nuo perėjos ir dar ant saulės. Jeigu jau keist vietą, tai nebent pastumt į kitą perėjos pusę, t.y. gilyn į Jasinskio g. Tik tam reikėtų A juostų į abi puses.
    Na, ten yra požeminė perėja po viaduku per Geležinio vilko g., tai nematau didelės problemos su tuo. Gal geriau yra sklandesnis ir greitesnis troleibusų eismas, negu kad paeiti papildomus 20 metrų.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ant tilto įrenginėt stoteles logikos mažai, nes atitolini nuo traukos taškų, nuo perėjos ir dar ant saulės. Jeigu jau keist vietą, tai nebent pastumt į kitą perėjos pusę, t.y. gilyn į Jasinskio g. Tik tam reikėtų A juostų į abi puses.
    Nemanau, kad 20-30 metrų skirtumas turi didelę įtaką traukos taškams. Pavėsį galima lengvai sukurti uždengus stotelės stogą ir galinę dalį augalais, kaip tai daroma kitur Europoje. Ir čia tas stotelės perstūmimas liestų tik vieną pusę (link Islandijos st.), nes kitoje gatvės pusėje stotelė stovi ganėtinai normaliai, bet net jeigu ir ją trauktume ant tilto, tai 123 liktų su stotelės ženklu ir viskas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ant tilto įrenginėt stoteles logikos mažai, nes atitolini nuo traukos taškų, nuo perėjos ir dar ant saulės. Jeigu jau keist vietą, tai nebent pastumt į kitą perėjos pusę, t.y. gilyn į Jasinskio g. Tik tam reikėtų A juostų į abi puses.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ar dėl siaurumo susidaro papildomi kamščiai?
    Ne.
    Vienintelis nesusipratimas tai stotelės J.Jasinskio. Geras pasiūlymas buvo įrengti jas fiktyviai “ant tilto”, kad galima būtų panaikinti tą nesusipratimą, kuris yra padarytas link Islandijos st., o bet tačiau kam to reikia, kai galima palikti nepatogų sustojimą 50° kampu, kur reikia prasibrauti pro mašinas iš Verslo trikampio ir GV.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Ten iš principo negali susidaryti papildomi kamščiai, nes prieš tiltą Žvėryno pusėje pagrindinis srautas ateina iš 1+1 gatvės, o už tilto Centro kryptimi eismas toliau eina 1+1 gatve. To tilto 2+2 konfigūracija buvo nesusipratimas nuo pat pradžių.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ar dėl siaurumo susidaro papildomi kamščiai?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    05.09.2025
    Liubarto tiltas
    Technika dirba, eismas vyksta 1 juosta į kiekvieną pusę.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Įdomu būtų pamatyt rekonstrukcijos/humanizacijos projektą.
    Valstybinė paslaptis

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Įdomu būtų pamatyt rekonstrukcijos/humanizacijos projektą.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Liubarto tiltas

    Prasidėjo rimtesni darbai ant tilto važiuojamosios dalies, paliktos tik dvi eismo juostos

    Click image for larger version

Name:	20250828_200759.jpg
Views:	856
Size:	2,29 MB
ID:	2217509

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bet kalbam apie prioritetus, kai perėjęs šitą tiltą niekaip negalėsi kirsti GV gatvės, o reiks eiti palei upę į vieną ar kitą pusę, t.y. gaunasi atstumas toks pats kaip per Žvėryno ar Baltajį tiltą. Šitas tiltas kaip ir bet kokie kiti gerai, bet pagal prioritetus ir realų susisiekimo gerinimą pėstiesiems/dviratininkams, realiai turėtų būti tik koks 4 eilėje po tiltų ties Vingio parku, žirmūnais ir antakalniu.
    Baltajį tiltą manau bet kokiu atveju reiktų perstatyti, tiek dėl dydžio, tiek dėl estetikos, nes nebeatitinką standartų visomis prasmėmis. Bet jei šitas bus pastatytas, turbūt nebėra šansų, kad tai įvyktų.
    Tai, tikėkimės, bus ir kiti minimi tiltai. Būtini visi.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    https://vilnius.lt/naujienos/uzbaigt...o-nuo-2018-uju

    Po rekonstrukcijos automobilių, dviračių ir pėsčiųjų eismui vėl atidarytas į kultūros paveldą įtrauktas Kazbėjų tiltas per Vokės upę. Dėl avarinės būklės ir žmonių saugumo eismas istoriniu tiltu uždraustas 2018-aisiais. Kitąmet planuojama sutvarkyti ir iki tilto vedančią Senojo Gardino plento atkarpą nuo V. A. Graičiūno gatvės bei Kazbėjų gatvę.

    [...]

    Remonto metu pakeisti Kazbėjų tilto konstrukciniai elementai – plieninė kniedyta perdanga, susidedanti iš skersinių, išilginių ir įstrižinių sijų, važiuojamosios dalies metalinės sijos, perdangos. Taip pat restauruota ir briaunota arkinė santvara (laikančioji konstrukcija), išsaugotos paveldosauginiu aspektu vertingosios statinio savybės.

    [...]

    Kazbėjų tilto remonto darbų vertė siekia apie 1,124 mln. Eur. Darbai finansuoti Vilniaus miesto savivaldybės biudžeto ir Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis. Tilto remontu rūpinosi įmonė „YIT Lietuva“.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Saddle Bag'as labai ne aero, kai kišenes turi. xD

    O šiaip super krūtai padarė. Keista, jog dar svarstė rekonstruot ar nugriaut. Kokios originalios medžiagos liko, tik tas metalinis karkasas ar ir tas pekeistas identiškomis naujomis medžiagomis?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Artass Rodyti pranešimą
    Kazbėjų tiltas panašu pabaigtas, bet eismas neleidžiamas. Buvo lentėlė jog statybų pabaiga 2025-07-10, bet kažko delsia atidaryti. Gal kas gali plačiau pakomentuoti?
    Šeštadienį grindinio lentas papidomais varžtais tvirtino du darbininkai. Leido pravažuot tiltu, sakė, atidarymas pirmadienį vakare!

    Attached Files

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Būtent, o alternatyva tai pėdinti iki Baltojo tilto, kas yra žiauriai didelis lankas. Galima būtų pasinaudoti Žvėryno tiltu, bet ten 2 dviratininkai ne visada gali pravažiuoti, o kaip dviratininkų, taip ir pėsčiųjų srautas didelis.
    Šiaip, ir Baltasis tiltas dažnai būna elementariai perkrautas. Neužtenka vietos ten pėstiesiems+dviratininkams ir, panašu, kad paskaičiavus realius srautus paaiškėtų, kad nė vienas iš tiltų (kartu ar atskirai) neatitinka reikalavimų ar rekomendacijų pločiams pagal tuos srautus, kurie yra jau dabar, net nekalbant apie potencialius srautus. Anyway, yra visiškai akivaizdu, kad trūksta jungčių pėstiesiems+dviratininkams tiek centre, tiek visur kitur Vilniuje. Yra vienas kitas, kurie gali to tiesiog nuoširdžiai nežinoti ar apie tai nepagalvoti dėl žinių ar įsigilinimo trūkumo, bet nemaža dalis, įskaitant ekonomistą Kuodį su jo jau įgrįsusiais pezalais apie KNA™, elementariai nekenčia idėjos, kad kažkas tuo požiūriu yra daroma pėstiesiems ir dviratininkams, o ne jų kledarų ir gazo minkymo patogumui (tuo požiūriu, beje, irgi daroma daug, dešimteriopai daugiau, nei pėstiesiems). O pėsčiųjų tiltai yra vienas pigiausių ir efektyviausių būdų miestą padaryti patrauklesnį ir patogesnį labai didelei daliai gyventojų ir miesto svečių, padidinti NT vertę ir teritorijų patrauklumą komercijai ir gyvenimui. Tai, kad Benkunskas ėmėsi tiltų tvarkymo, nepriklausomai nuo visų patinka/nepatinka, kol kas gauna iš manęs didelį pliusą.
    Paskutinis taisė John; 2025.08.23, 20:30.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Dėl GV sutinku, bet kuo jums neįtiko Žvėryno tiltas? Jei jau kalbėt apie pritaikymą, tai pabandykit su dviračiu pravažiuot Lazdynų tiltą. Va, kur reikia sprendimo. Bet nebus, nes ten juk nei Seimo, nei prestižinio rajono kitame krante.
    Vietoj Lazdynų tilto pėstiesiems ir dviratininkams bus siūlomas Užvingio tiltas, kuris šiaip padės nedaryti lanko, kurį daro mašinos. Dėl darbų eigos meras jau komentavo apie jį.

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Click image for larger version

Name:	image_156427.png
Views:	504
Size:	92,7 kB
ID:	2216419
    Click image for larger version

Name:	image_156428.png
Views:	488
Size:	184,5 kB
ID:	2216420

    Komentuoti:


  • Artass
    replied
    Kazbėjų tiltas panašu pabaigtas, bet eismas neleidžiamas. Buvo lentėlė jog statybų pabaiga 2025-07-10, bet kažko delsia atidaryti. Gal kas gali plačiau pakomentuoti?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė bucaneer Rodyti pranešimą

    Toje vietoje (Žolyno - Lakūnų linijoje) sovietų laikais buvo keltas, jis matosi 1972 m. palydovinėje nuotraukoje.
    Tuo keltu teko naudotis dažnai, nes mama dirbo Antakalnio ligoninėje, o laiptai buvo vos keliasdešimt metrų nuo namų. Valakampių ir Šilo tiltų dar nebuvo.
    Tiesa, šlaitas tuomet dar buvo plikas, erdvus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Ten gondolų reiktų nuo Žirmūnų viršaus Vis daugiau naudos nei laiveliai. Bet tada tas naujas projektas apačioj negalėtų naudotis patogiai, tai atkrenta

    Komentuoti:

Working...
X