Rangovas nors sutiko su esme dėl tiesių bortų, bet kažkodėl bandė teisinti dalį VMS nurodymų. Pvz dėl salos iš bortų aplink stulpą: sako reikia apsauginės zonos. Sakau čia Ds kategorijos gatvė ir dėl susiformavusio užstatymo nėra fiziškai vietos kur dar įrenginėti apsaugines zonas, nes nebus vietos nei pravažiuoti, nei šaligatviams. Sakau, gatvės infrastruktūra neturi derintis prie stulpų, o stulpai turi būti derinami prie infros. Kitokiu atveju mieste išvis infros negalima bus įrenginėti. Tuo labiau, sakau, kad čia sovietmečiu belekur sustatyti stulpai ir neturime tęsti ydingos praktikos. Ironiška, kad toliau gatvėje aplink vieną ar kelis stulpus jau įrenginėti apsauginės zonos nebereikia : )...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Taip sutapo, kad ėjau Olandų gatve ir Vasaros g rangovą pamačiau. Pasikalbėjau. Sutrumpinta istorija: taip daryti su bortais ir kitais dalykais nurodė VMS atstovas.
Rangovas nors sutiko su esme dėl tiesių bortų, bet kažkodėl bandė teisinti dalį VMS nurodymų. Pvz dėl salos iš bortų aplink stulpą: sako reikia apsauginės zonos. Sakau čia Ds kategorijos gatvė ir dėl susiformavusio užstatymo nėra fiziškai vietos kur dar įrenginėti apsaugines zonas, nes nebus vietos nei pravažiuoti, nei šaligatviams. Sakau, gatvės infrastruktūra neturi derintis prie stulpų, o stulpai turi būti derinami prie infros. Kitokiu atveju mieste išvis infros negalima bus įrenginėti. Tuo labiau, sakau, kad čia sovietmečiu belekur sustatyti stulpai ir neturime tęsti ydingos praktikos. Ironiška, kad toliau gatvėje aplink vieną ar kelis stulpus jau įrenginėti apsauginės zonos nebereikia : )...
- 8 patinka
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąPaco g 2024 kapitalinio remonto viražai. Esu ne kartą ir sakęs, ir rašęs, ir brėžiniuose atvaizdavęs, kurios perdaviau tiek savivaldybės atstovui, tiek darbų vadovui, kur pavaizduota teisingas šaligatvio įrengimas: šaligatvis turi būti iškilęs bent 5 cm virš grunto. O čia padarė atvirkščiai: ne tik gruntas 5 cm virš, bet dar ir bordiūrą įrengė žemiau asfalto ir dabar per lietų Paco g tekantis vanduo suvažiuoja ant šaligatvio, atsiriekia grunto ir jį išnešioja matote kaip. Prieš kelias dienas jau valė užneštą gruntą, o dabar po lietaus va vėl kaip (fotkinta stovint Paco gatvėje ir žiūrint į Olandų g):
Beje, dešinėje kur žolė, tai jie po darbų atvežė dar žemių ir dar labiau gruntą paaukštino : ).
Dar vienas dalykas - kaip manote kur stovės dviračiai prie taip įrengtų stovų? Teisingai - jie blokuos praėjimą : ).
Parašiau į tvarkaumiesta lt
Atsakymas
Dėkojame už pastebėjimus. Informacija yra perduota gerbūvio darbus vykdžiusiai įmonei.
Atsakingas padalinys
Infrastruktūros grupė
Atsakingas padalinys
Infrastruktūros grupė
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vasaros g remonto viražus perdaviau VMS atstovui. Žiūrėsim ar sureaguos. Nieko nesitikiu.
Gavau autoatsakymą, kad jis dabar išvykęs iki liepos 11.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
O čia ir kituose vietose šioje gatvėje kokių bortų reikėtų, kad gatvę nuo grunto apsaugoti? Man rodos ten tik atramos sienelė gelbėtų.Paskutinis taisė spekas; 2025.06.30, 21:36.
Komentuoti:
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
Gal nori į žiniasklaidą nusiųst, kad kiltų truputį šurmulio?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąKairėje įvažiavimus nuleidžia iki asfalto lygio, naudoja apvalintus, o ne įžambus bortus, nors brė-iniuose ir pavaizdavau kaip ką daryti, kokius bortus dėti ir taip toliau...
O dešinėje matome kokių šlaitų yra (matote kiek nukasta - buvo daug grunto užbyrėję ant asfalto dėl suprantamų priežasčių). Bortų neplanuoja įrengti...
Komentuoti:
-
O čia genialaus bortų statymo tradicijų kampelis. Kaip minėjau - yra vietos gražiu lanku nutiesti bortą net nepjaunant blogos buklės medžių, bet ne, kam reikia gražiai tvarkingai daryti...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kairėje įvažiavimus nuleidžia iki asfalto lygio, naudoja apvalintus, o ne įžambus bortus, nors brė-iniuose ir pavaizdavau kaip ką daryti, kokius bortus dėti ir taip toliau...
O dešinėje matome kokių šlaitų yra (matote kiek nukasta - buvo daug grunto užbyrėję ant asfalto dėl suprantamų priežasčių). Bortų neplanuoja įrengti...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąPasivaikščiojau ir pafotkinau. Ties Kosciuškos 36 veiksmas.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Gatvės atkarpoje yra nemažai vietų kur šlaitai itin statūs, bet bortų jie neplanuoja įrengti, nors ir kiek prašiau, nes nu kam gi. Tegu šlaitas slenka, neša gruntą ant asfalto...
Beje, analogiška situacija ir gretimoje Pavasario g kai kalbame apie šlaitus - ten jų netrūksta. Ten irgi prieš remontą prašinėjau gal kokį mėnesį, kad įrengtų bortus, kad šlaitai nebeslinktų (vietomis buvo iki 1,2 m užslinkę). Kai pastatė slinkimas baigėsi. Taigi, VMS ne tik yra užsispyrę ir neklausantys, bet kas blogiausia dar ir nesimokantys.
Paskutinis taisė spekas; 2025.06.30, 21:34.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Prasiėjau ir Vasaros gatve. Veiksmas nuo Olandų g prasideda.
Kairėje matome aplink elektros stulpą suformuotą beprasmę salą, dėl kurios važiuojamoji dalis susiaurėjo tiek, kad jie situaciją bandė gelbėti kitoje pusėje bortą stumdami į dešinę tiek, kad pasimovė ant šulinio ir dėl jo negali nutiesti borto tiesia linija. Ką darys nežinau. Aš viską esu išmatavęs ir nubraižęs, kad viskas telpa tiesiomis linijomis, bet kam gi manęs klausyti - jie gi geriau žino.
O tiesiomis linijomis bortus buvo galima nutiesti taip (kaip savo brėžiniuose esu atvaizdavęs ir juos perdavęs tiek VMS atstovui, tiek rangovui). Beje, kairėje tamsiai žalio namo gyventojai dar galėtų ir kažką pasodinti tarp pastato laiptų ir borto, nes būtų juodžemio ruožas, o dabar rengiamasi asfaltuoti iki pat laiptų...:
:
Vaizdas atgal ir menama linija:
Paskutinis taisė spekas; 2025.07.01, 11:26.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
Medžiai jau buvo beveik numirę iki klojimo. Savivaldybei dėl to priekaištų neturiu. Esmė - darbų eiliškumas. Akivaizdu, kad pirma juos reikėjo nupjauti, o tada kloti dangas ir tą kontaktinio tinklo stulpą statyti pvz vietoje kelmo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Medžiai nupjauti : D (nepadariau foto tad pažymiu per Google maps kuriuos nupjovė):
Teisingai, pirma pakloji naujas dangas, dar įkali VT kontaktinio tinklo stulpą vidury siauro šaligatvio ir tada medžius išpjauni,
#savivaldybestengiasi
nuoroda į istorijos pradžią
Foto kuomet medžiai dar nenupjauti:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš nuotraukos matosi, kad tie medžiai negyvi ir juos iš karto reikėjo pjauti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Neįsivaizduoju kaip buvo galima padaryti blogiau negu buvo - sumažinti erdvę ir išpjauti medžius.
Tą savivaldybės klerko atsakymą galima būtų atspausdinti ir priklijuoti prie sienos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąsiais metais reikia paziuret ...gal nudzius ten tie mediziai, kai saligatvius klojo visas saknis nukapojo. tai naturaliai ten viskas issipres
Teisingai, pirma pakloji naujas dangas, dar įkali VT kontaktinio tinklo stulpą vidury siauro šaligatvio ir tada medžius išpjauni,
#savivaldybestengiasi
nuoroda į istorijos pradžią
Foto kuomet medžiai dar nenupjauti:
Paskutinis taisė spekas; 2025.06.30, 13:07.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Iškiliosios perėjos ir kitokie „greičio mažinimo“ kalneliai apskritai neturi tokio didelio poveikio šiais laikais, kada mašinų amortizacija yra labai patobulėjusi. Net nereikia visureigio, kad bent 40 km/h greičiu galima būtų dar komfortiškai jas pervažiuot. Tačiau VT tenka pristabdyti iki 15-20 km/h...
Sutikčiau su tuo, kad vietose, kur pėsčiųjų ir dviračių takai palei pagrindinį kelią kerta žymiai mažesnes, gyvenamųjų rajonų vidines gatveles, turėtų jos būti iškeltos į šaligatvio lygį. Tačiau tai būtų dėl komforto, o čia tiesiog kaip įprastai didžiausia žala kliūna VT.
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: