Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Taip sutapo, kad ėjau Olandų gatve ir Vasaros g rangovą pamačiau. Pasikalbėjau. Sutrumpinta istorija: taip daryti su bortais ir kitais dalykais nurodė VMS atstovas.

    Rangovas nors sutiko su esme dėl tiesių bortų, bet kažkodėl bandė teisinti dalį VMS nurodymų. Pvz dėl salos iš bortų aplink stulpą: sako reikia apsauginės zonos. Sakau čia Ds kategorijos gatvė ir dėl susiformavusio užstatymo nėra fiziškai vietos kur dar įrenginėti apsaugines zonas, nes nebus vietos nei pravažiuoti, nei šaligatviams. Sakau, gatvės infrastruktūra neturi derintis prie stulpų, o stulpai turi būti derinami prie infros. Kitokiu atveju mieste išvis infros negalima bus įrenginėti. Tuo labiau, sakau, kad čia sovietmečiu belekur sustatyti stulpai ir neturime tęsti ydingos praktikos. Ironiška, kad toliau gatvėje aplink vieną ar kelis stulpus jau įrenginėti apsauginės zonos nebereikia : )...

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	93,8 kB ID:	2208011

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Paco g 2024 kapitalinio remonto viražai. Esu ne kartą ir sakęs, ir rašęs, ir brėžiniuose atvaizdavęs, kurios perdaviau tiek savivaldybės atstovui, tiek darbų vadovui, kur pavaizduota teisingas šaligatvio įrengimas: šaligatvis turi būti iškilęs bent 5 cm virš grunto. O čia padarė atvirkščiai: ne tik gruntas 5 cm virš, bet dar ir bordiūrą įrengė žemiau asfalto ir dabar per lietų Paco g tekantis vanduo suvažiuoja ant šaligatvio, atsiriekia grunto ir jį išnešioja matote kaip. Prieš kelias dienas jau valė užneštą gruntą, o dabar po lietaus va vėl kaip (fotkinta stovint Paco gatvėje ir žiūrint į Olandų g):

    Beje, dešinėje kur žolė, tai jie po darbų atvežė dar žemių ir dar labiau gruntą paaukštino : ).

    Dar vienas dalykas - kaip manote kur stovės dviračiai prie taip įrengtų stovų? Teisingai - jie blokuos praėjimą : ).

    Parašiau į tvarkaumiesta lt

    Click image for larger version Name:	ties Paco ir Olandu sankryza.jpg Views:	0 Size:	375,6 kB ID:	2200913
    Atsakymas
    Dėkojame už pastebėjimus. Informacija yra perduota gerbūvio darbus vykdžiusiai įmonei.
    Atsakingas padalinys
    Infrastruktūros grupė
    Atsakingas padalinys
    Infrastruktūros grupė

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Vasaros g remonto viražus perdaviau VMS atstovui. Žiūrėsim ar sureaguos. Nieko nesitikiu.

    Gavau autoatsakymą, kad jis dabar išvykęs iki liepos 11.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    O čia ir kituose vietose šioje gatvėje kokių bortų reikėtų, kad gatvę nuo grunto apsaugoti? Man rodos ten tik atramos sienelė gelbėtų.
    Atraminės liejamos nereikia. Galima imti kad ir tuos pačius šaligatvių elementus ir iš jų terasuotai formuoti atraminę sienelę. Tai jau pasiteisinusi praktika tiek Pavasario, tiek Paco gatvėse.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.30, 21:36.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą


    Gal nori į žiniasklaidą nusiųst, kad kiltų truputį šurmulio?
    Žinokit nebeturiu noro daugiau skirti tam laiko. Gal kažkas galėtų tai padaryti. Laisvai naudokite visą mano medžiagą, autoriaus irgi nereikia nurodyti jei nenorite - man svarbu rezultatai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Kairėje įvažiavimus nuleidžia iki asfalto lygio, naudoja apvalintus, o ne įžambus bortus, nors brė-iniuose ir pavaizdavau kaip ką daryti, kokius bortus dėti ir taip toliau...

    O dešinėje matome kokių šlaitų yra (matote kiek nukasta - buvo daug grunto užbyrėję ant asfalto dėl suprantamų priežasčių). Bortų neplanuoja įrengti...

    Click image for larger version Name:	Vasaros g remontas 5.jpg Views:	0 Size:	577,1 kB ID:	2207959
    O čia ir kituose vietose šioje gatvėje kokių bortų reikėtų, kad gatvę nuo grunto apsaugoti? Man rodos ten tik atramos sienelė gelbėtų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    O čia genialaus bortų statymo tradicijų kampelis. Kaip minėjau - yra vietos gražiu lanku nutiesti bortą net nepjaunant blogos buklės medžių, bet ne, kam reikia gražiai tvarkingai daryti...

    Click image for larger version

Name:	Vasaros g remontas 6.jpg
Views:	730
Size:	533,1 kB
ID:	2207962

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kairėje įvažiavimus nuleidžia iki asfalto lygio, naudoja apvalintus, o ne įžambus bortus, nors brė-iniuose ir pavaizdavau kaip ką daryti, kokius bortus dėti ir taip toliau...

    O dešinėje matome kokių šlaitų yra (matote kiek nukasta - buvo daug grunto užbyrėję ant asfalto dėl suprantamų priežasčių). Bortų neplanuoja įrengti...

    Click image for larger version  Name:	Vasaros g remontas 5.jpg Views:	0 Size:	577,1 kB ID:	2207959

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Pasivaikščiojau ir pafotkinau. Ties Kosciuškos 36 veiksmas.
    čia labai trūksta reklaminės birkos pagal geriausias VMS šaligatvių tradicijas

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Gatvės atkarpoje yra nemažai vietų kur šlaitai itin statūs, bet bortų jie neplanuoja įrengti, nors ir kiek prašiau, nes nu kam gi. Tegu šlaitas slenka, neša gruntą ant asfalto...
    Beje, analogiška situacija ir gretimoje Pavasario g kai kalbame apie šlaitus - ten jų netrūksta. Ten irgi prieš remontą prašinėjau gal kokį mėnesį, kad įrengtų bortus, kad šlaitai nebeslinktų (vietomis buvo iki 1,2 m užslinkę). Kai pastatė slinkimas baigėsi. Taigi, VMS ne tik yra užsispyrę ir neklausantys, bet kas blogiausia dar ir nesimokantys.

    Click image for larger version  Name:	Vasaros g remontas 4.jpg Views:	10 Size:	665,6 kB ID:	2207956
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.30, 21:34.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Toliau einant antras šulinys dešinėje ant kurio pasimovė:

    Click image for larger version

Name:	Vasaros g remontas 2.jpg
Views:	188
Size:	681,5 kB
ID:	2207953

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Prasiėjau ir Vasaros gatve. Veiksmas nuo Olandų g prasideda.

    Kairėje matome aplink elektros stulpą suformuotą beprasmę salą, dėl kurios važiuojamoji dalis susiaurėjo tiek, kad jie situaciją bandė gelbėti kitoje pusėje bortą stumdami į dešinę tiek, kad pasimovė ant šulinio ir dėl jo negali nutiesti borto tiesia linija. Ką darys nežinau. Aš viską esu išmatavęs ir nubraižęs, kad viskas telpa tiesiomis linijomis, bet kam gi manęs klausyti - jie gi geriau žino.

    Click image for larger version  Name:	Vasaros g remontas 1.jpg Views:	1 Size:	542,1 kB ID:	2207949

    O tiesiomis linijomis bortus buvo galima nutiesti taip (kaip savo brėžiniuose esu atvaizdavęs ir juos perdavęs tiek VMS atstovui, tiek rangovui). Beje, kairėje tamsiai žalio namo gyventojai dar galėtų ir kažką pasodinti tarp pastato laiptų ir borto, nes būtų juodžemio ruožas, o dabar rengiamasi asfaltuoti iki pat laiptų...:
    :

    Click image for larger version  Name:	Vasaros g remontas 1 - Copy.jpg Views:	1 Size:	593,0 kB ID:	2207950

    Vaizdas atgal ir menama linija:

    Click image for larger version  Name:	Vasaros g remontas 3 - Copy.jpg Views:	98 Size:	469,8 kB ID:	2207951
    Paskutinis taisė spekas; 2025.07.01, 11:26.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pasivaikščiojau ir pafotkinau. Ties Kosciuškos 36 veiksmas.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Medžiai jau buvo beveik numirę iki klojimo. Savivaldybei dėl to priekaištų neturiu. Esmė - darbų eiliškumas. Akivaizdu, kad pirma juos reikėjo nupjauti, o tada kloti dangas ir tą kontaktinio tinklo stulpą statyti pvz vietoje kelmo.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Medžiai nupjauti : D (nepadariau foto tad pažymiu per Google maps kuriuos nupjovė):

    Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	283,4 kB ID:	2207852

    Teisingai, pirma pakloji naujas dangas, dar įkali VT kontaktinio tinklo stulpą vidury siauro šaligatvio ir tada medžius išpjauni,

    #savivaldybestengiasi

    nuoroda į istorijos pradžią

    Foto kuomet medžiai dar nenupjauti:

    Click image for larger version Name:	Kosciuskos 36 Danijos ambasada prie Olandu ziedo.jpg Views:	0 Size:	621,6 kB ID:	2207853
    visam vilniaus mieste panasi schema , kloji saligatvius, nupjauni visas saknis, tada uz keliu metu nupjauni medzius, tada padedi kortele kad cia zaliuos medziai (kazkada) , tada su piaru sodini jau kazkur kitur arba uzkloji saligatviu

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Iš nuotraukos matosi, kad tie medžiai negyvi ir juos iš karto reikėjo pjauti.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Gal nori į žiniasklaidą nusiųst, kad kiltų truputį šurmulio?

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Neįsivaizduoju kaip buvo galima padaryti blogiau negu buvo - sumažinti erdvę ir išpjauti medžius.
    Tą savivaldybės klerko atsakymą galima būtų atspausdinti ir priklijuoti prie sienos.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    siais metais reikia paziuret ...gal nudzius ten tie mediziai, kai saligatvius klojo visas saknis nukapojo. tai naturaliai ten viskas issipres
    Medžiai nupjauti : D (nepadariau foto tad pažymiu per Google maps kuriuos nupjovė):

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	283,4 kB ID:	2207852

    Teisingai, pirma pakloji naujas dangas, dar įkali VT kontaktinio tinklo stulpą vidury siauro šaligatvio ir tada medžius išpjauni,

    #savivaldybestengiasi

    nuoroda į istorijos pradžią

    Foto kuomet medžiai dar nenupjauti:

    Click image for larger version  Name:	Kosciuskos 36 Danijos ambasada prie Olandu ziedo.jpg Views:	0 Size:	621,6 kB ID:	2207853
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.30, 13:07.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Iškiliosios perėjos ir kitokie „greičio mažinimo“ kalneliai apskritai neturi tokio didelio poveikio šiais laikais, kada mašinų amortizacija yra labai patobulėjusi. Net nereikia visureigio, kad bent 40 km/h greičiu galima būtų dar komfortiškai jas pervažiuot. Tačiau VT tenka pristabdyti iki 15-20 km/h...

    Sutikčiau su tuo, kad vietose, kur pėsčiųjų ir dviračių takai palei pagrindinį kelią kerta žymiai mažesnes, gyvenamųjų rajonų vidines gatveles, turėtų jos būti iškeltos į šaligatvio lygį. Tačiau tai būtų dėl komforto, o čia tiesiog kaip įprastai didžiausia žala kliūna VT.

    Komentuoti:

Working...
X