Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Iš savivaldybės protokolų:

    1. SVARSTYTA: Dėl Ozo g. / Gelvonų g. sankryžos projekto.

    Infrastruktūros grupės vadovas Ilja Karužis pristatė atnaujintą informaciją apie projekto eigą. Taip pat pristatytas UAB „Akropolis Group“ kvietimas organizuoti susitikimą siekiant aptarti pateiktus siūlymus – svarstyti pėsčiųjų tilto įrengimą per Ozo/Gelvonų g. sankryžą, kuris galimai padėtų užtikrinti pėsčiųjų saugumą, atskirtų konfliktuojančius srautus, sumažintų automobilių eismo trikdžius, pagerintų bendrą miesto viešosios erdvės kokybę ir mobilumo infrastruktūrą.

    Svarstytos įvairios struktūrinės galimybės: dviejų lygių antžeminio srauto (eismas ratu) sprendinys, dviejų lygių sprendinys su X formos pėsčiųjų tiltu bei kiti galimi variantai.
    Vyriausioji architektė Laura Kairienė akcentavo, kad UAB „Akropolis Group“ svarbūs pėsčiųjų saugumo bei žemės sklypų (servitutų) klausimai. Pakomentavo galimus sprendimus.
    UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ generalinė direktorė Laura Joffė pateikė atnaujintą informaciją apie Mamutų parko projekto eigą.
    Vyko diskusija, kurios metu klausimus uždavė ir pasisakė: V. Benkunskas, A. Šataitė, L. Kairienė, I. Karužis, A. Nikitin, L. Joffė, A. Grigonis.

    NUTARTA:
    1. Projektuoti dviejų lygių sankryžą.
    2. Vicemerui Andriui Grigoniui organizuoti susitikimą su UAB „Akropolis Group“ atstovais siekiant aptarti galimus Ozo g. / Gelvonų g. sankryžos sprendinius ir automobilių parkavimo sprendimų keitimo variantus. Į susitikimą kviesti ir UAB „Hanner“ atstovus – aptarti transformatorinės perkėlimo klausimą.
    3. Pavesti Infrastruktūros grupei artimiausiu metu parengti ir pristatyti pėsčiųjų eismo galimybių nuo Senamiesčio iki Mamutų parko schemą, įvertinant pakabinamos Gembės galimybes.
    Paskutinis taisė digital; 2025.08.11, 13:27. Priežastis: tilto dalis perkelta į kitą temą

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Pankolis Rodyti pranešimą

    O koks konkrečiai privalumas taip klojamų plytelių?
    Geresnis rišimas t.y. geresnis viso šaligatvio integralumas ir stabilumas, mažiau skilinėjimo, geresnė estetika ir t.t.

    Komentuoti:


  • Pankolis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O dėl privalumų niekam nerūpi, nes VMS kokybės ir panašių dalykų niekaip netikrina, o "garantija" pasibaigia vos prasidėjusi, tai būtų neprotinga daryti kaip nors kitaip, nei dabar.
    O koks konkrečiai privalumas taip klojamų plytelių?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    vos ne buratino auksas... o siaip tai sunkiuju metalu paduos ir dioksino i aplinka jei paplaus ta pagrinda

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nežinau į kurią temą dėti. Iš anksto dėkoju jei perkelsite į tinkamesnę.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1068
Size:	76,0 kB
ID:	2213928

    https://atliekukultura.lt/naujienos/...ybu-taisykles/

    Atliekos gali virsti vertingu statybiniu resursu. Tuo įsitikinusi „Kauno švara“, kuri iš nepavojingųjų atliekų deginimo gautus pelenus ir šlaką siūlo naudoti kelių tiesybos bei infrastruktūros projektuose. Kas vakar buvo atlieka, šiandien tampa kelių tiesybos medžiaga. Tai – ekonomiška ir tvari alternatyva įprastoms kelių tiesybos medžiagoms.

    Lietuvos kogeneracinėse jėgainėse kasmet sudeginama šimtai tūkstančių tonų mišrių komunalinių atliekų. Po šio proceso lieka pelenai ir šlakas – anksčiau laikyti tiesiog nepanaudojamais likučiais, šiandien tampa svarbia žaliava statybai. „Kauno švara“ kartu su partneriais juos paruošia ir į rinką tiekia kaip statybinį produktą, tinkamą kelių nesurištųjų pagrindo sluoksnių ir kitų infrastruktūros objektų įrengimui.

    „Iš sudegintų atliekų, pasitelkiant partnerius, išgauname kelių tiesybai tinkamą statybinę medžiagą. Tai, kas vakar buvo atlieka, šiandien – kelių tiesybos medžiaga. Pelenų ir šlako mišinių taikymas – galimybė tiesti tvarius, pigesnius ir pažangesnius kelius jau šiandien“, – sako UAB „Kauno švara“ generalinis direktorius Saulius Lazauskas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

    O švedai kvailiai daro kaip sudėtingiau. Man atrodo tikslas dedant skersai yra surišt plyteles taip kaip reikia per rišamąsias įpjovas. Mačiau man atrodo Ozo kvartale, kur šaligatvis tiesiog nuo kalvos išsiskėtęs išilgai suklotų plytelių.
    Tikriausiai ne kvailume reiklas, o mūsų taupyme (na ir ojektyviame skurdume lyginant su Švedija) ten kur nereikia, kaip visada.

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Elementaru, kad nereiktų pjauti plytelės per pusę kas antroje gretoje.
    Ypač soviemečiu, kai nebuvo nei pakankamai pjovimo mašinų, nei diskų deimantinių.
    O švedai kvailiai daro kaip sudėtingiau. Man atrodo tikslas dedant skersai yra surišt plyteles taip kaip reikia per rišamąsias įpjovas. Mačiau man atrodo Ozo kvartale, kur šaligatvis tiesiog nuo kalvos išsiskėtęs išilgai suklotų plytelių.

    Komentuoti:


  • urbanis
    replied
    Kalvarijų gatvėje šiuo metu kloja skersai. Lygiai taip, kaip Šeimyniškių g.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
    Gal kas galit paaiškint kodėl pvz. Švedijoj, Stokholme plyteles kloja skersai tako, o Vilniuj išilgai? Man švediškas variantas atrodo daug vizualiai tvarkinigiau. pvz 76 Bondegatan - Google Maps
    Elementaru, kad nereiktų pjauti plytelės per pusę kas antroje gretoje.
    Ypač sovietmečiu, kai nebuvo nei pakankamai pjovimo mašinų, nei diskų deimantinių.
    Paskutinis taisė Sula; 2025.08.04, 15:48.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Yra ir Vilniuj kai kur taip suklota, bet tik keliose vietose (Šeimyniškių g., pavyzdžiui). Priežastis manau paprasta: taip yra pigiau ir greičiau, nes žymiai mažiau pjaustymo. O dėl privalumų niekam nerūpi, nes VMS kokybės ir panašių dalykų niekaip netikrina, o "garantija" pasibaigia vos prasidėjusi, tai būtų neprotinga daryti kaip nors kitaip, nei dabar. Nebent būtų specialus reikalavimas plyteles kloti būtent taip. Galima spekuliuoti, kodėl VMS tokio reikalavimo ir standarto neiveda. Spėčiau, dėl to, kad taip būtų šiek tiek brangiau ir tiesiog taip įprasta ir nesinori nieko keisti.

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Gal kas galit paaiškint kodėl pvz. Švedijoj, Stokholme plyteles kloja skersai tako, o Vilniuj išilgai? Man švediškas variantas atrodo daug vizualiai tvarkinigiau. pvz 76 Bondegatan - Google Maps

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Atnaujinta šaligatvio atkarpa Karoliniškėse prie Laisvės pr.:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20250721_205016.jpg
Views:	435
Size:	2,44 MB
ID:	2211805 Click image for larger version

Name:	IMG_20250721_205012.jpg
Views:	454
Size:	2,38 MB
ID:	2211803 Click image for larger version

Name:	IMG_20250721_205030.jpg
Views:	436
Size:	3,41 MB
ID:	2211804

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Plastikinio korio pritrūko. Būtent tokiose vietose jis puikiai pasiteisintų.

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Prieš metus atnaujinimo kiemą Pašilaičių g.. Bet va šitas dalykas visiškai netvarus. Akmenys slenka žemyn. Ligi tol buvo - žolės juosta, poros metrų pločio. Ir nenutrypta.

    Click image for larger version  Name:	20250722_104141.jpg Views:	0 Size:	2,63 MB ID:	2211529 Click image for larger version  Name:	20250722_104123.jpg Views:	0 Size:	2,55 MB ID:	2211530
    Paskutinis taisė Knope; 2025.07.22, 13:25.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Viršilų g - juodžemis man atrodo aukščiau nei šaligatvis?..

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Pagaliau matosi, kad nors kiek fokuso arairanda ir į pėsčiuosius. Išplatins Konstitucijos pr. - Kalvarijų g. kampą, kur buvo itin sunku prasilenkti dėl mažo pločio ir dar viduryje stovinčio stulpo
    Click image for larger version

Name:	20250718_124104.jpg
Views:	905
Size:	1,96 MB
ID:	2210739

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Vilnius taip nori padaryt gyvus pirmus aukštus, nu bet kaip nesiseka taip nesiseka. Trečią kartą bando padaryti kažkokiam miegamajam rajone, prie vieno pastato, o gaunasi galu gale 3 aukstų puzzle
    Tai kad net krűmų teisingai susodinti neišmoksta eilę metų. Ir vėl prie pat takų susodinta be jokių atsargų

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Vilnius taip nori padaryt gyvus pirmus aukštus, nu bet kaip nesiseka taip nesiseka. Trečią kartą bando padaryti kažkokiam miegamajam rajone, prie vieno pastato, o gaunasi galu gale 3 aukstų puzzle

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    4-oj foto matosi tie įvažiavimams užsukti gatvės bortai – forumas spėjo, jog bus parkingas – bet užsėta želdynais. Hm. Įvažiavimai ateičiai?
    Jau išsiaiškinta - įvažiiavimai į degalines:
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Šiaip, jo, teisingai, bus degalinė. Šaligatvį reikės ardyti. Ta gatvės pusė bus gera pėstiesiems
    Vietoj to, kad padaryt vartus iš Justiniškių g. ir viską tvarkytis depo viduje, VVT sukniso normalią gatvę ir vakarais prie degalinės bus nenormalus autobusų kamštis. Stovės jie iki Laisvės pr. dabar.

    Paskutinis taisė digital; 2025.07.15, 17:55.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Viršilų g.
    Click image for larger version

Name:	P50714-183651.jpg
Views:	1249
Size:	1,77 MB
ID:	2210280
    Tas laiptelis... Kaip taip vis susimauti.

    Komentuoti:

Working...
X