Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Prasiėjau ir Vasaros gatve. Veiksmas nuo Olandų g prasideda.

    Kairėje matome aplink elektros stulpą suformuotą beprasmę salą, dėl kurios važiuojamoji dalis susiaurėjo tiek, kad jie situaciją bandė gelbėti kitoje pusėje bortą stumdami į dešinę tiek, kad pasimovė ant šulinio ir dėl jo negali nutiesti borto tiesia linija. Ką darys nežinau. Aš viską esu išmatavęs ir nubraižęs, kad viskas telpa tiesiomis linijomis, bet kam gi manęs klausyti - jie gi geriau žino.

    Click image for larger version  Name:	Vasaros g remontas 1.jpg Views:	1 Size:	542,1 kB ID:	2207949

    O tiesiomis linijomis bortus buvo galima nutiesti taip (kaip savo brėžiniuose esu atvaizdavęs ir juos perdavęs tiek VMS atstovui, tiek rangovui). Beje, kairėje tamsiai žalio namo gyventojai dar galėtų ir kažką pasodinti tarp pastato laiptų ir borto, nes būtų juodžemio ruožas, o dabar rengiamasi asfaltuoti iki pat laiptų...:
    :

    Click image for larger version  Name:	Vasaros g remontas 1 - Copy.jpg Views:	1 Size:	593,0 kB ID:	2207950

    Vaizdas atgal ir menama linija:

    Click image for larger version  Name:	Vasaros g remontas 3 - Copy.jpg Views:	98 Size:	469,8 kB ID:	2207951
    Paskutinis taisė spekas; 2025.07.01, 11:26.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pasivaikščiojau ir pafotkinau. Ties Kosciuškos 36 veiksmas.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Medžiai jau buvo beveik numirę iki klojimo. Savivaldybei dėl to priekaištų neturiu. Esmė - darbų eiliškumas. Akivaizdu, kad pirma juos reikėjo nupjauti, o tada kloti dangas ir tą kontaktinio tinklo stulpą statyti pvz vietoje kelmo.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Medžiai nupjauti : D (nepadariau foto tad pažymiu per Google maps kuriuos nupjovė):

    Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	283,4 kB ID:	2207852

    Teisingai, pirma pakloji naujas dangas, dar įkali VT kontaktinio tinklo stulpą vidury siauro šaligatvio ir tada medžius išpjauni,

    #savivaldybestengiasi

    nuoroda į istorijos pradžią

    Foto kuomet medžiai dar nenupjauti:

    Click image for larger version Name:	Kosciuskos 36 Danijos ambasada prie Olandu ziedo.jpg Views:	0 Size:	621,6 kB ID:	2207853
    visam vilniaus mieste panasi schema , kloji saligatvius, nupjauni visas saknis, tada uz keliu metu nupjauni medzius, tada padedi kortele kad cia zaliuos medziai (kazkada) , tada su piaru sodini jau kazkur kitur arba uzkloji saligatviu

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Iš nuotraukos matosi, kad tie medžiai negyvi ir juos iš karto reikėjo pjauti.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Gal nori į žiniasklaidą nusiųst, kad kiltų truputį šurmulio?

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Neįsivaizduoju kaip buvo galima padaryti blogiau negu buvo - sumažinti erdvę ir išpjauti medžius.
    Tą savivaldybės klerko atsakymą galima būtų atspausdinti ir priklijuoti prie sienos.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    siais metais reikia paziuret ...gal nudzius ten tie mediziai, kai saligatvius klojo visas saknis nukapojo. tai naturaliai ten viskas issipres
    Medžiai nupjauti : D (nepadariau foto tad pažymiu per Google maps kuriuos nupjovė):

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	283,4 kB ID:	2207852

    Teisingai, pirma pakloji naujas dangas, dar įkali VT kontaktinio tinklo stulpą vidury siauro šaligatvio ir tada medžius išpjauni,

    #savivaldybestengiasi

    nuoroda į istorijos pradžią

    Foto kuomet medžiai dar nenupjauti:

    Click image for larger version  Name:	Kosciuskos 36 Danijos ambasada prie Olandu ziedo.jpg Views:	0 Size:	621,6 kB ID:	2207853
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.30, 13:07.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Iškiliosios perėjos ir kitokie „greičio mažinimo“ kalneliai apskritai neturi tokio didelio poveikio šiais laikais, kada mašinų amortizacija yra labai patobulėjusi. Net nereikia visureigio, kad bent 40 km/h greičiu galima būtų dar komfortiškai jas pervažiuot. Tačiau VT tenka pristabdyti iki 15-20 km/h...

    Sutikčiau su tuo, kad vietose, kur pėsčiųjų ir dviračių takai palei pagrindinį kelią kerta žymiai mažesnes, gyvenamųjų rajonų vidines gatveles, turėtų jos būti iškeltos į šaligatvio lygį. Tačiau tai būtų dėl komforto, o čia tiesiog kaip įprastai didžiausia žala kliūna VT.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ 6 lentelės pastaba:



    Draugiškas patarimas. Siūlyčiau paskutinius kelis postus ištrinti arba pataisyti, nes neaišku apie ką jie, pilna logikos klaidų ir prieštaravimų pačiam sau. Prieš nosį turite gerai surašytus reikalavimus, bet sugebate suvelti kažką apie perėjas, apie kalvotas gatves ir pan. Pasidalinau GSV nuoroda, kurioje galėjote pasižvalgtyi, kaip atrodo C kategorijos gatvė su D kategorijos gatvių sankryžomis be jokių perėjų ir teisingai įrengtais nenutrūkstamais takais, tokiu būdu yra aiški skirtingų gatvių atskirtis (ko nepasakysi apie Olandų ir Vasaros g.).
    Dėkoju už nuorodas.

    Dėl trynimo - galiu ištrinti, bet prašau nurodykite vietas kuriose matote nelogiką, prieštaravimus.

    Bandau užbėgti už akių ir pataisyti galimus nesusipratimus. Iš anksto numanau vieną vietą, nes ir pats paskui pagalvojau, kad dviprasmiškai parašiau. Mano klaida:
    Kai sakiau ,,manau, kad C kategorijos gatvėse iškeltas perėjas daryti būtų negerai, nes tokiu atveju būtų kalvotos šios gatvės.'' kalbėjau apie gatvių rekomendacinius standartus iš VMS tinklapio. Ten parašyta, kad šaligatvis kirsdamas C ir D kategorijos gatves, turi būti iškeltas. Kas čia neaišku? Kai šaligatvis kerta C kategorijos gatvę, anot VMS aprašo, jis turi būti iškeltas. Tai atsistokite mintyse pvz ties Olandų žiedu Kosciuškos gatvėje ir įsivaizduokite iškeltas visas perėjas. Bus gerai? ,,Kalvotumo'' efektą duos važiavimas per iškeltas perėjas (įsivaizduokite kas būtų su VT) - keleiviai vartytųsi kaip plukdomi per banguotą jūrą ; ).

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	521
Size:	43,8 kB
ID:	2207695


    Ar yra kitų prieštaravimų, nelogikų?

    Jūsų įdėtą pavyzdį be abejo mačiau. Taip pat jį mačiau ne vieną kartą kitose vietose ir tame pačiame VMS gatvių standarto apraše.

    Taip pat dėkoju Ginthus už pastebėjimą dėl tokios formuluotės ydingumo ir pastebėjimo kas rašoma STR, dėl kurio formuluotės sutinku.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.28, 20:53.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Tai čia Bankukensko standartai kuriems negalioja STR, negalioja Vilniaus gatvių standartai, gerosios praktikos, niekas. Galioja tik prioritetas automobilizuoti viską.

    Pavyzdžiui, Donelaičio g., kiekvienas įsukimas į kiemą, ar 5 parkavimo vietų purvyną nuleistas, ir trinkelės kitos spalvos, kad pėstieji suprastų kam mieste teikiamas prioritetas. <..>
    Kaip tik šiandien pro ten važiavau, tai labai keikiausi ir verkt norėjau. Man baisiausia, jog K. Donelaičio g. po šito remonto nelyginių namų pusėje (GSW) paliks dviejų plytelių šaligatvį. Nes nustatyti stovėjimo būdą ne kampu būtų šventvagystė.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Susisiekimo pėsčiomis projektų rekomendacijos:

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	746
Size:	49,8 kB
ID:	2207301

    Atvirai sakant, manau, kad C kategorijos gatvėse iškeltas perėjas daryti būtų negerai, nes tokiu atveju būtų kalvotos šios gatvės...:

    (tamsiai geltona - C, šviesiai geltona - D)

    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	762
Size:	177,7 kB
ID:	2207302
    Sutinku, C kategorija kažkaip padrikai buvo įsipaišiusi į gatvių standartą. Spėju, kad turėta omenyje C ir D gatvių sankirtose, o gavosi abiejose gatvėse. STR apibrėžta tik D kategorijoj.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Gal turite nuorodą kur STR aprašyta kaip įrengti šaligatvį kertant D ir Ds kategorijos gatves? Ieškau ir dabar greitai nerandu. O norisi ne savivaldybių rekomendacinių brošiūrų ir panašių dokumentų, o dokumento, nuo kurio nebūtų galima išsisukinėti teigiant, kad tai rekomendacinio pobūdžio ir nėra privaloma.
    STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ 6 lentelės pastaba:

    Įvažiavimą į Dkategorijos gatvę iš aukštesnės kategorijos gatvės būtina suprojektuoti pėsčiųjų ir dviračių takų lygyje per bendrą takų plotį.
    Draugiškas patarimas. Siūlyčiau paskutinius kelis postus ištrinti arba pataisyti, nes neaišku apie ką jie, pilna logikos klaidų ir prieštaravimų pačiam sau. Prieš nosį turite gerai surašytus reikalavimus, bet sugebate suvelti kažką apie perėjas, apie kalvotas gatves ir pan. Pasidalinau GSV nuoroda, kurioje galėjote pasižvalgtyi, kaip atrodo C kategorijos gatvė su D kategorijos gatvių sankryžomis be jokių perėjų ir teisingai įrengtais nenutrūkstamais takais, tokiu būdu yra aiški skirtingų gatvių atskirtis (ko nepasakysi apie Olandų ir Vasaros g.).

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Tai čia Bankukensko standartai kuriems negalioja STR, negalioja Vilniaus gatvių standartai, gerosios praktikos, niekas. Galioja tik prioritetas automobilizuoti viską.

    Pavyzdžiui, Donelaičio g., kiekvienas įsukimas į kiemą, ar 5 parkavimo vietų purvyną nuleistas, ir trinkelės kitos spalvos, kad pėstieji suprastų kam mieste teikiamas prioritetas. Ta pati situacija Mindaugo g., ir realiai visur kur matau naujai klojamus šaligatvius.
    Click image for larger version

Name:	PXL_20250620_171037933.jpg
Views:	799
Size:	2,16 MB
ID:	2207313

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Gal turite nuorodą kur STR aprašyta kaip įrengti šaligatvį kertant D ir Ds kategorijos gatves? Ieškau ir dabar greitai nerandu. O norisi ne savivaldybių rekomendacinių brošiūrų ir panašių dokumentų, o dokumento, nuo kurio nebūtų galima išsisukinėti teigiant, kad tai rekomendacinio pobūdžio ir nėra privaloma.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Susisiekimo pėsčiomis projektų rekomendacijos:

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	746
Size:	49,8 kB
ID:	2207301

    Atvirai sakant, manau, kad C kategorijos gatvėse iškeltas perėjas daryti būtų negerai, nes tokiu atveju būtų kalvotos šios gatvės...:

    (tamsiai geltona - C, šviesiai geltona - D)

    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	762
Size:	177,7 kB
ID:	2207302

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    O kaip taip išėjo, kad VMS Pilaitėje įrengė gerai? Čia gi vos ne šventavagystė : ) ? Pala, gal nuo žmogaus, kuris atsakingas už tokių darbų organizavimą skirtinguose mikrorajonuose priklauso? Nes už Antakalnio, Žirmūnų tai atsakingas... su kuriuo bendraujant ne vienerius metus esu tokio kosmoso prisiklausęs...

    Beje, jis man yra grasinęs teismu kai paviešinau jo darbus. Sakiau, kad už savo žodžius atsakau tad galime tiek su policija susitikti, tiek teisme, tai jis nutilo ir nuo to karto sumažėjo jo bendravimas iki minimumo. Pvz šįmet kai klausinėjau apie Vasaros g darbus tai jis teatrašė, kad bus šaligatvis ir kad gyventojų pagalba nereikalinga, o tai, kas jam nepalanku, nutylėjo, matomai dėl suprantamų priežasčių.

    JIs dar prieš kelis metus Pavasario g yra man sakęs, kad pėstieji nenumirs (citata) kuomet jiems reikės apeiti stulpą, į kurį jis nutiesė šaligatvį, nors vietos buvo šalia. Nejuokauju jei ką.

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	27,0 kB ID:	2207295

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Sutinku. Bandau / bandžiau pasiekti nors kažką, nes juk legendinis paprastas remontas tad reikia džiaugtis, kad bent šaligatvis atsiras gatvėje, o tokius sprendimus įgyvendinti...

    Ištrauka iš VMS puslapio, kurią esu įdėjęs prie brėžinių, pačioje dokumento pradžioje, kuriuos siunčiau tiek VMS atstovui, tiek rangovui. Tiesa, nekalbama apie šaligatvių, kurie kerta važiuojamąją dalį, įrengimą...:

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	36,6 kB ID:	2207290
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.26, 10:20.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Įsruties g., Pilaitė.

    Click image for larger version

Name:	20250612_130106.jpg
Views:	222
Size:	566,4 kB
ID:	2207280

    Buvo anksčiau taip

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250626_094255_Maps.jpg
Views:	220
Size:	112,9 kB
ID:	2207281

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Nei tokia, nei tokia sankryža turėtų būti įvažiuojant į gyvenamąją zoną, o su iškeltu ir neunutrūkstamu taku

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	341
Size:	148,0 kB
ID:	2207170

    https://maps.app.goo.gl/UmhGfGcRz8CRPCSX6

    Komentuoti:

Working...
X