Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Filaretų ten tragedija, būtinai reikia modernizavimo ir nors kiek pritaikymo pėstiesiems. Labai gerai kai atsiranda kas bando pagerinti situaciją. Aš vienas nespėju ir kartais ir taip per daug laiko skiriu ir dar nemokamai, lieka kartėlis burnoje, bet praleisti kai bent aplink mane daromas remontas irgi negaliu. Nes pvz keliose gatvėse nebuvo net šaligatvio (Antakalnis palei centrą) ir jie nesiruošė jo net įrengti. Pavyko atkovoti, kad bent vienoje pusėje būtų 1,5-1,2 m pločio šaligatvis. Kitose gatvėse nors ir buvo šaligatvis, bet jis buvo 1-1,2 m pločio ir jo irgi nesiruošė platinti. Pavyko iškovoti bent 1,5 m pločio.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Gatvės remonto brėžinius siunčiau VMS Infrastruktūros skyriaus Eksploatacijos poskyrio konkrečiam žmogui, su kuriuo kontaktą turiu jau nuo darbų kitose gatvėse (taip sutapo, kad jis už visas gatves atsakingas buvo, kuriose siekiau kokybiškesnių darbų atlikimo. Gatvės yra tame pačiame mikrorajone viena šalia kitos). Mes su juo susirašom el paštu.
VMS kontaktai: https://vilnius.lt/struktura-ir-kont...rukturos-grupe
Jeigu VMS tinkalpyje nėra asmeninio kontakto, tuomet kontaktą gaudau arba paskambindamas į VMS, arba gatvėje ieškau rangovo darbų vadovo, kuris būna suveda su rangovo projekto vadovu, o šis suveda su VMS atstovu. Arba pasiseka pagauti VMS atstovą gatvėje (labai maža tikimybė).
Brėžinius nusiunčiu, perduodu į rankas atspausdintus ir rangovui. Kartais jie iš savo pusės inicijuoja komunikaciją su VMS dėl siūlomų sprendinių jei mato, kad siūlantis žmogus supranta ką braižo ir ką kalba.
Aprašą dėl želdinių siunčiau bendru VMS el paštu. Būtina dokumentą pasirašyti el parašu.
Galbūt ir dėl gatvės sprendinių siųsti dokumentą bendru VMS el paštu suveiktų - nesu bandęs.Paskutinis taisė spekas; 2025.06.14, 19:25.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąŠtai iliustracija VMS kompetencijos, galimo ciniškumo, darbo nederinimo tarp skyrių ir tt..
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Štai iliustracija VMS kompetencijos, galimo ciniškumo, darbo nederinimo tarp skyrių ir tt..
Sovietmečiu, greičiausiai savaime, išaugo 4 medžiai važiuojamojoje dalyje ties Vasaros 7 (tie dešinėje pradedant nuo fotografuotojo ir baigiant ties šuliniu). 2018 VMS juos įvertino kaip blogos būklės (foto nesimato jų bloga būklė) - suprask, galima pjauti. 2025 VMS planuoja gatvės remontą. 2025 04 13 parašau raštą VMS, su detaliu aprašymu kad reikia šalinti medžius, paaiškinu kas kaip ir kodėl. Palei 05 13 prasideda darbai. VMS atstovas nei mato, nei matomai supranta, nei jam rūpi, kad reikia organizuoti medžių pašalinimą norint kokybiškai atlikti gatvės remontą. Organizuoju komunikaciją tarp skyrių medžių pašalinimui. Palei 06 10 rangovas sako, kad pagaliau lygtais VMS atstovas kreipėsi į Želdinių skyrių, kad pašalinti medžius.
Rezultatas
Rangovas, tuo tarpu, nelaukė ir jau pastatė bortus. O buvo galima bortą statyti nupjautų medžių vietoje - tuomet posūkis būtų ne tik suformuotas gražia ištisine lenkta linija, bet ir nebūtų genialaus šulinio įrėminimo bortais... O ir asfalto plotis būtų koks turi būti - 5 m, o ne dabartiniai 4,5 m.
Dar kažkas sako, kad VMS stengiasi. Jei čia tokia stengimosi išraiška, tuomet lieka pafantazuoti kas būtų jei jie nesistengtų...
Ir čia tik vienas iš daugybės pavyzdžių.
Paskutinis taisė spekas; 2025.06.14, 19:13.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Parašė MantasMa Rodyti pranešimąTie du kuoliukai paskutinėj nuotraukoj - apsauga nuo BMW, gerai suprantu? Nesu anksčiau matęs tokių sprendimų
Komentuoti:
-
Tie du kuoliukai paskutinėj nuotraukoj - apsauga nuo BMW, gerai suprantu? Nesu anksčiau matęs tokių sprendimų
- 11 patinka
Komentuoti:
-
-
Tvarkaumiesta
Ką tik paklotas šaligatvis ties Kosciuškos 36. Ir naujas troleibusų stulpas pastatytas tiesiai per vidurį šaligatvio. Ir perėjos ženklo stulpas blokuoja šaligatvį. Deja šioje vietoje pėstieji beveik neturi kaip praeiti. Galimi sprendimo būdai:
A) pratęsti šaligatvį vietoje krūmų, kurie yra tarp tvoros ir medžio. ant kontaktinio tinklo (KT) stulpo perkelti perėjos ženklą ir perėjos ženklo stulpą pašalinti. Jei reikia - ant KT stulpo uždėti gembę ir ant jos perkelti perėjos ženklą.
B) nupjauti mirštantį medį, vietoje jo pastatyti KT stulpą, ant jo perkelti perėjos ženklą ir perėjos ženklo stulpą pašalinti.
C) KT stulpą perstatyti į užbrukšniuotą asfalto zoną, ant jo perkelti perėjos ženklą ir perėjos ženklo stulpą pašalinti.
Dėkoju.
Laba diena, Pakartotinai teikiame atsakymą - nurodytoje vietoje auga keli medžiai ir siekiant juos išsaugoti šaligatvio įrengimas vietoje krūmų nėra planuojamas, nes tokiu atveju reikėtų šalinti ir šalia augantį medį. Viešojo transporto atramos vieta parinkta atsižvelgus į požemines inžinerines komunikacijas. Taip pat informuojame, kad šiais metais neplanuojama perkelti apšvietimo atramos. Atsiprašome už nepatogumus. Želdinių tvarkymas bus organizuotas atsižvelgiant į infrastruktūros sprendinius. Blogos būkles liepa tikėtina reikės šalinti, tačiau prie gatvės šalinamus želdinius stengiamasi atsodinti naujais medžiais. Dėl krūmų šalinimo (Danijos ambasados prašymu) esame ne kartą gavę gyventojų prieštaravimus.
Atsakingas padalinys
Miesto aplinkos skyriaus Aplinkos apsaugos programų ir želdinių tvarkymo poskyris
Nors pradžioje buvo adresuota berods Infros skyriui:
Atsakingas padalinys
Infrastruktūros grupėPaskutinis taisė spekas; 2025.06.11, 20:59.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąNuotraukos nepadariau, bet šiandien Minsko IKI žiede, palei naują verslo centrą Sporto g. 16 (kur įsikūrė FNTT) su traktoriumi ardomas ir į sunkvežimį kraunamas prieš maždaug metus sutvarkytas šaligatvius. Nežinau, ar čia susiję su Šeimyniškių g. planuojamo dviračių tako be projekto sujungimu su Upės ir Žirmūnų g. takais, bet atrodo labai neūkiškas variantas.
Paskutinis taisė spekas; 2025.06.11, 19:27.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šiek tiek informacijos apie VMS darbų organizavimo ir vykdymo principus iš Vasaros g.
Žodžiu, yra vietų kur sovietmečiu gatvės važiuojamojoje ir kitose dalyse priaugę savaime medžių. Tie medžiai trukdo važiuojamąją dalį praplatinti bent iki 5 m, kitur - tiesti šaligatvį ar įengti bortus. 2018 savivaldybė tuos medžius įvertino kapi blogos būklės: pažeista laja, kamienas ir šaknys. Palei 2025 04 13 parašiau raštą savivaldybei su foto, aprašymais, inventorizacija ir paprašiau organizuoti šalinimą, nes trukdys darbams.
Maždaug 2025 05 15 prasideda darbai. Dėl medžių jokios reakcijos, tik želdinių skyrius atrašė, kad šalinimas bus derinamas su Infrastruktūros skyriumi vietoje. Jau kasami grioviai bortui, o dėl medžių kaip nėra žinių taip nėra. Rangovas irgi sakė nieko nežino. Paskambinu želdinių skyriui, sako ko čia pašaliniai nori. Sako mes neturime klausyti pašalinių, aš jiems pritariau. Sako tvarka yra tokia: rangovas informuoja Infros skyrių apie trukdančius želdinius, Infros skyrius informuoja Želdinių skyrių ir jie tada vietoje sprendžia. Klausiu, o kas jei taip nedaroma? Sako nu keista.
Perdaviau info ir kontaktus rangovui, paaiškinau tvarką. Kaip toliau einasi nežinau.
Žodžiu, jau ne vienoje skirtingoje miesto vietoje matau, kad VMS skirtingi skyriai vienas su kitu nekomunikuoja, o be komunikacijos negalima elementariai kokybiškai suremontuoti gatvių. Man jau ne kartą yra buvę taip: stulpas ar kita kliūtis trukdo tiesti šaligatvį. Rangovas sako mums trukdo tad išvis atsisakome šaligatvio atkarpos. Infros skyrius arba nežino kaip kokybiškai įrengti infrą, arba jam daug maž nesvarbu pėsčiųjų susisiekimas. Želdinių skyrius su jais irgi nepanašu, kad derintų darbus, ženklų statytojai irgi stato kaip kas sau, o ar rangovas, ar Infros skyrius atvykęs į vietą sako nieko čia nebus - stovi stulpelis, tai mes arba šaligatvio neėrengsime, arba paliksime stulpą vidurį šaligatvio arba dar kokį pasiteisinimą sugalvoja, kad tik nereikėtų daryti.
NAUJIENOS 06 12
Rangovas sakė perdavė info Infros skyriaus atstovui, šis sakė kreipėsi į Želdinių skyrių. Sakė jokių kitų naujienų nėra.
Šiuo metu bandau išprašyti Infros skyriaus atstovo atsakingo už darbus, kad įrengtų bortus šlaitų apačiose, kad elementariai gruntas neslinktų. Dėl man nesuprantamų priežasčių kažkodėl kolkas neketina įrengti. O šlaitų ten labai daug ir labai stačių.Paskutinis taisė spekas; 2025.06.12, 10:04.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBent jau pagal Citify, toje pusėje nieko nenumatyta. Gal susiję su šilumos trasų rekonstrukcija žiedo viduryje?
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąspekas būtų įdomu išgirsti argumentus, kam reikalingas pseudo šaligatvis ir net 5m pločio asfalto dangą? Kokią problemą toks sprendinys spręs? Pėstieji nemaišys pravažiuoti?
Tokių pavyzdžių nesiūlėte?
O problematika Vasaros g yra tokia:
- nėra lietaus nuotakynės tad lietaus metu būna upė
- dvipusis eismas - žinote kas bus su pėsčiųjų saugumu jei nebus įrengta iškelti šaligatviai?
Panagrinėkite atkarpas pradedant nuo Olandų g ir bent iki Vasaros 7 ir tuomet pasakykite kapi problematinėse vietose pritaikytumėte siūlomą variantą? Gal jis ir tiks, bet reikia pranagrinėti.
O 5 m pločio asfaltas yra pagal STR Ds kategorijos gatvėje dviejų krypčių yra dvi juostos po 2,5 m plotį. Automobilio plotis tarp ratų matuojant nuo padangų išorinių šonų yra apie 1,8 m.
Komentuoti:
-
Bent jau pagal Citify, toje pusėje nieko nenumatyta. Gal susiję su šilumos trasų rekonstrukcija žiedo viduryje?
Komentuoti:
-
Nuotraukos nepadariau, bet šiandien Minsko IKI žiede, palei naują verslo centrą Sporto g. 16 (kur įsikūrė FNTT) su traktoriumi ardomas ir į sunkvežimį kraunamas prieš maždaug metus sutvarkytas šaligatvius. Nežinau, ar čia susiję su Šeimyniškių g. planuojamo dviračių tako be projekto sujungimu su Upės ir Žirmūnų g. takais, bet atrodo labai neūkiškas variantas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPandusai tokie yra daug patogesni stumiant vaiko vežimėlį.
Skamba taip, tarsi būtų pasakyta jog sriubą patogiau valgyti su šakutei, nei šakštu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na kai bando kitokias nupirkti, matėme kas būna - perka padėvėtas "pasendintas" iš karto sulaužytas.
Pandusai tokie yra daug patogesni stumiant vaiko vežimėlį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na kai bando kitokias nupirkti, matėme kas būna - perka padėvėtas "pasendintas" iš karto sulaužytas.
Pandusai tokie yra daug patogesni stumiant vaiko vežimėlį.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Plytelės tokios pačios, nors prekyboje įvairovė dabar žymiai didesnė.
Pandusai, pagal kurį reglamentą? Gal pasidalinsit? Nes lyg ir ne tokie priklauso.
Pandusai tokie yra daug patogesni stumiant vaiko vežimėlį.
Komentuoti:
Komentuoti: