Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Košutas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Vilnius - žemai laipiojančių angelų miestas.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Filaretų ten tragedija, būtinai reikia modernizavimo ir nors kiek pritaikymo pėstiesiems. Labai gerai kai atsiranda kas bando pagerinti situaciją. Aš vienas nespėju ir kartais ir taip per daug laiko skiriu ir dar nemokamai, lieka kartėlis burnoje, bet praleisti kai bent aplink mane daromas remontas irgi negaliu. Nes pvz keliose gatvėse nebuvo net šaligatvio (Antakalnis palei centrą) ir jie nesiruošė jo net įrengti. Pavyko atkovoti, kad bent vienoje pusėje būtų 1,5-1,2 m pločio šaligatvis. Kitose gatvėse nors ir buvo šaligatvis, bet jis buvo 1-1,2 m pločio ir jo irgi nesiruošė platinti. Pavyko iškovoti bent 1,5 m pločio.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Gatvės remonto brėžinius siunčiau VMS Infrastruktūros skyriaus Eksploatacijos poskyrio konkrečiam žmogui, su kuriuo kontaktą turiu jau nuo darbų kitose gatvėse (taip sutapo, kad jis už visas gatves atsakingas buvo, kuriose siekiau kokybiškesnių darbų atlikimo. Gatvės yra tame pačiame mikrorajone viena šalia kitos). Mes su juo susirašom el paštu.

    VMS kontaktai: https://vilnius.lt/struktura-ir-kont...rukturos-grupe
    Jeigu VMS tinkalpyje nėra asmeninio kontakto, tuomet kontaktą gaudau arba paskambindamas į VMS, arba gatvėje ieškau rangovo darbų vadovo, kuris būna suveda su rangovo projekto vadovu, o šis suveda su VMS atstovu. Arba pasiseka pagauti VMS atstovą gatvėje (labai maža tikimybė).

    Brėžinius nusiunčiu, perduodu į rankas atspausdintus ir rangovui. Kartais jie iš savo pusės inicijuoja komunikaciją su VMS dėl siūlomų sprendinių jei mato, kad siūlantis žmogus supranta ką braižo ir ką kalba.

    Aprašą dėl želdinių siunčiau bendru VMS el paštu. Būtina dokumentą pasirašyti el parašu.
    Galbūt ir dėl gatvės sprendinių siųsti dokumentą bendru VMS el paštu suveiktų - nesu bandęs.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.14, 19:25.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Štai iliustracija VMS kompetencijos, galimo ciniškumo, darbo nederinimo tarp skyrių ir tt..
    Sakykite, o kur siuntėte savo schemas su pasiūlymais Vasaros g. remontui? Turėtų šiemet aksfaltuoti ir Filaretų g. ir ten taip reikėtų pakoreguoti šaligatvio plotį vietomis, nes nuo Olandų g. einama į dvi mokyklas ir darželį gal metro pločio šaligatviu.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Štai iliustracija VMS kompetencijos, galimo ciniškumo, darbo nederinimo tarp skyrių ir tt..

    Sovietmečiu, greičiausiai savaime, išaugo 4 medžiai važiuojamojoje dalyje ties Vasaros 7 (tie dešinėje pradedant nuo fotografuotojo ir baigiant ties šuliniu). 2018 VMS juos įvertino kaip blogos būklės (foto nesimato jų bloga būklė) - suprask, galima pjauti. 2025 VMS planuoja gatvės remontą. 2025 04 13 parašau raštą VMS, su detaliu aprašymu kad reikia šalinti medžius, paaiškinu kas kaip ir kodėl. Palei 05 13 prasideda darbai. VMS atstovas nei mato, nei matomai supranta, nei jam rūpi, kad reikia organizuoti medžių pašalinimą norint kokybiškai atlikti gatvės remontą. Organizuoju komunikaciją tarp skyrių medžių pašalinimui. Palei 06 10 rangovas sako, kad pagaliau lygtais VMS atstovas kreipėsi į Želdinių skyrių, kad pašalinti medžius.

    Rezultatas

    Rangovas, tuo tarpu, nelaukė ir jau pastatė bortus. O buvo galima bortą statyti nupjautų medžių vietoje - tuomet posūkis būtų ne tik suformuotas gražia ištisine lenkta linija, bet ir nebūtų genialaus šulinio įrėminimo bortais... O ir asfalto plotis būtų koks turi būti - 5 m, o ne dabartiniai 4,5 m.

    Dar kažkas sako, kad VMS stengiasi. Jei čia tokia stengimosi išraiška, tuomet lieka pafantazuoti kas būtų jei jie nesistengtų...

    Ir čia tik vienas iš daugybės pavyzdžių.

    Click image for larger version  Name:	Vasaros 7 medziai ir kvailai irengtas bortas.jpg Views:	64 Size:	465,1 kB ID:	2205448
    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	69,6 kB ID:	2205447
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.14, 19:13.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Čia po 2015m avarijos tuos stulpus sudėjo.

    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ones-59-554473

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė MantasMa Rodyti pranešimą
    Tie du kuoliukai paskutinėj nuotraukoj - apsauga nuo BMW, gerai suprantu? Nesu anksčiau matęs tokių sprendimų
    Pas mus taip “saugoti” stoteles kažkaip nepriimta kaip ir man rodos visoje ES. Čia labiau pavieniai atvejai. Daug tokių stotelių apsaugų yra Kijeve kiek žinau.

    Komentuoti:


  • MantasMa
    replied
    Tie du kuoliukai paskutinėj nuotraukoj - apsauga nuo BMW, gerai suprantu? Nesu anksčiau matęs tokių sprendimų

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Savanorių prospekto pietinis šaligatvis. 99% baigta, tik vienoj vietoj lipau į asfaltą su Bromptonu. Visai tinkamas takas miesto dviračiui, nepalyginsi su tuo, kaip buvo.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Tvarkaumiesta

    Ką tik paklotas šaligatvis ties Kosciuškos 36. Ir naujas troleibusų stulpas pastatytas tiesiai per vidurį šaligatvio. Ir perėjos ženklo stulpas blokuoja šaligatvį. Deja šioje vietoje pėstieji beveik neturi kaip praeiti. Galimi sprendimo būdai:
    A) pratęsti šaligatvį vietoje krūmų, kurie yra tarp tvoros ir medžio. ant kontaktinio tinklo (KT) stulpo perkelti perėjos ženklą ir perėjos ženklo stulpą pašalinti. Jei reikia - ant KT stulpo uždėti gembę ir ant jos perkelti perėjos ženklą.
    B) nupjauti mirštantį medį, vietoje jo pastatyti KT stulpą, ant jo perkelti perėjos ženklą ir perėjos ženklo stulpą pašalinti.
    C) KT stulpą perstatyti į užbrukšniuotą asfalto zoną, ant jo perkelti perėjos ženklą ir perėjos ženklo stulpą pašalinti.
    Dėkoju.
    Atsakymas

    Laba diena, Pakartotinai teikiame atsakymą - nurodytoje vietoje auga keli medžiai ir siekiant juos išsaugoti šaligatvio įrengimas vietoje krūmų nėra planuojamas, nes tokiu atveju reikėtų šalinti ir šalia augantį medį. Viešojo transporto atramos vieta parinkta atsižvelgus į požemines inžinerines komunikacijas. Taip pat informuojame, kad šiais metais neplanuojama perkelti apšvietimo atramos. Atsiprašome už nepatogumus. Želdinių tvarkymas bus organizuotas atsižvelgiant į infrastruktūros sprendinius. Blogos būkles liepa tikėtina reikės šalinti, tačiau prie gatvės šalinamus želdinius stengiamasi atsodinti naujais medžiais. Dėl krūmų šalinimo (Danijos ambasados prašymu) esame ne kartą gavę gyventojų prieštaravimus.
    Atsakingas padalinys
    Atsakė:
    Miesto aplinkos skyriaus Aplinkos apsaugos programų ir želdinių tvarkymo poskyris
    Nors pradžioje buvo adresuota berods Infros skyriui:
    Atsakingas padalinys
    Infrastruktūros grupė
    Attached Files
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.11, 20:59.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Nuotraukos nepadariau, bet šiandien Minsko IKI žiede, palei naują verslo centrą Sporto g. 16 (kur įsikūrė FNTT) su traktoriumi ardomas ir į sunkvežimį kraunamas prieš maždaug metus sutvarkytas šaligatvius. Nežinau, ar čia susiję su Šeimyniškių g. planuojamo dviračių tako be projekto sujungimu su Upės ir Žirmūnų g. takais, bet atrodo labai neūkiškas variantas.
    Čia? Šitoj vietoj beprotystė padaryta - išklotas nerealaus pločio šaligatvis. O reikėjo šaligatvį siaurinti maždaug per pusę ir įrengti trūkstamą dvirtakio dalį. Remontuota prieš gal kokius metus...

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	158,4 kB ID:	2204908
    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	143,4 kB ID:	2204907
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.11, 19:27.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Šiek tiek informacijos apie VMS darbų organizavimo ir vykdymo principus iš Vasaros g.

    Žodžiu, yra vietų kur sovietmečiu gatvės važiuojamojoje ir kitose dalyse priaugę savaime medžių. Tie medžiai trukdo važiuojamąją dalį praplatinti bent iki 5 m, kitur - tiesti šaligatvį ar įengti bortus. 2018 savivaldybė tuos medžius įvertino kapi blogos būklės: pažeista laja, kamienas ir šaknys. Palei 2025 04 13 parašiau raštą savivaldybei su foto, aprašymais, inventorizacija ir paprašiau organizuoti šalinimą, nes trukdys darbams.

    Maždaug 2025 05 15 prasideda darbai. Dėl medžių jokios reakcijos, tik želdinių skyrius atrašė, kad šalinimas bus derinamas su Infrastruktūros skyriumi vietoje. Jau kasami grioviai bortui, o dėl medžių kaip nėra žinių taip nėra. Rangovas irgi sakė nieko nežino. Paskambinu želdinių skyriui, sako ko čia pašaliniai nori. Sako mes neturime klausyti pašalinių, aš jiems pritariau. Sako tvarka yra tokia: rangovas informuoja Infros skyrių apie trukdančius želdinius, Infros skyrius informuoja Želdinių skyrių ir jie tada vietoje sprendžia. Klausiu, o kas jei taip nedaroma? Sako nu keista.

    Perdaviau info ir kontaktus rangovui, paaiškinau tvarką. Kaip toliau einasi nežinau.

    Žodžiu, jau ne vienoje skirtingoje miesto vietoje matau, kad VMS skirtingi skyriai vienas su kitu nekomunikuoja, o be komunikacijos negalima elementariai kokybiškai suremontuoti gatvių. Man jau ne kartą yra buvę taip: stulpas ar kita kliūtis trukdo tiesti šaligatvį. Rangovas sako mums trukdo tad išvis atsisakome šaligatvio atkarpos. Infros skyrius arba nežino kaip kokybiškai įrengti infrą, arba jam daug maž nesvarbu pėsčiųjų susisiekimas. Želdinių skyrius su jais irgi nepanašu, kad derintų darbus, ženklų statytojai irgi stato kaip kas sau, o ar rangovas, ar Infros skyrius atvykęs į vietą sako nieko čia nebus - stovi stulpelis, tai mes arba šaligatvio neėrengsime, arba paliksime stulpą vidurį šaligatvio arba dar kokį pasiteisinimą sugalvoja, kad tik nereikėtų daryti.

    NAUJIENOS 06 12

    Rangovas sakė perdavė info Infros skyriaus atstovui, šis sakė kreipėsi į Želdinių skyrių. Sakė jokių kitų naujienų nėra.

    Šiuo metu bandau išprašyti Infros skyriaus atstovo atsakingo už darbus, kad įrengtų bortus šlaitų apačiose, kad elementariai gruntas neslinktų. Dėl man nesuprantamų priežasčių kažkodėl kolkas neketina įrengti. O šlaitų ten labai daug ir labai stačių.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.12, 10:04.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Bent jau pagal Citify, toje pusėje nieko nenumatyta. Gal susiję su šilumos trasų rekonstrukcija žiedo viduryje?
    Pas mus pažymėta ta atkarpa, kuri pažymėta ir savivaldybės planuose. Bet šiaip žiūrint tai būtų logiška, kad prie to verslo centro atsirastų dviračių tako atkarpa. Ten yra apie 100 metrų bendro tako, nors abiejuose jo galuose yra dviračių takai per gatvę. Tai gal tuo pačiu ir tą padarys.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    spekas būtų įdomu išgirsti argumentus, kam reikalingas pseudo šaligatvis ir net 5m pločio asfalto dangą? Kokią problemą toks sprendinys spręs? Pėstieji nemaišys pravažiuoti?

    Tokių pavyzdžių nesiūlėte?
    Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	935
Size:	242,3 kB
ID:	2201925
    Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	921
Size:	270,5 kB
ID:	2201926
    Šis variantas manau būtų geresnis. Kokie šansai jį įgyvendinti kuomet atliekamas jau legendiniu tapęs paprastas remontas?

    O problematika Vasaros g yra tokia:
    - nėra lietaus nuotakynės tad lietaus metu būna upė
    - dvipusis eismas - žinote kas bus su pėsčiųjų saugumu jei nebus įrengta iškelti šaligatviai?

    Panagrinėkite atkarpas pradedant nuo Olandų g ir bent iki Vasaros 7 ir tuomet pasakykite kapi problematinėse vietose pritaikytumėte siūlomą variantą? Gal jis ir tiks, bet reikia pranagrinėti.

    O 5 m pločio asfaltas yra pagal STR Ds kategorijos gatvėje dviejų krypčių yra dvi juostos po 2,5 m plotį. Automobilio plotis tarp ratų matuojant nuo padangų išorinių šonų yra apie 1,8 m.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Bent jau pagal Citify, toje pusėje nieko nenumatyta. Gal susiję su šilumos trasų rekonstrukcija žiedo viduryje?

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Nuotraukos nepadariau, bet šiandien Minsko IKI žiede, palei naują verslo centrą Sporto g. 16 (kur įsikūrė FNTT) su traktoriumi ardomas ir į sunkvežimį kraunamas prieš maždaug metus sutvarkytas šaligatvius. Nežinau, ar čia susiję su Šeimyniškių g. planuojamo dviračių tako be projekto sujungimu su Upės ir Žirmūnų g. takais, bet atrodo labai neūkiškas variantas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Pandusai tokie yra daug patogesni stumiant vaiko vežimėlį.
    Patogesni už ką? Už normatyvinį pandusą pritaikyta ir žmonėms su negalia?
    Skamba taip, tarsi būtų pasakyta jog sriubą patogiau valgyti su šakutei, nei šakštu

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na kai bando kitokias nupirkti, matėme kas būna - perka padėvėtas "pasendintas" iš karto sulaužytas.
    Pandusai tokie yra daug patogesni stumiant vaiko vežimėlį.
    Kaip pasakyti, kad nestumdei vežimėlio to nepasakant.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na kai bando kitokias nupirkti, matėme kas būna - perka padėvėtas "pasendintas" iš karto sulaužytas.
    Pandusai tokie yra daug patogesni stumiant vaiko vežimėlį.
    Kaip asmeniškai stumdęs vežimėlį - nerekomenduoju

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Plytelės tokios pačios, nors prekyboje įvairovė dabar žymiai didesnė.
    Pandusai, pagal kurį reglamentą? Gal pasidalinsit? Nes lyg ir ne tokie priklauso.
    Na kai bando kitokias nupirkti, matėme kas būna - perka padėvėtas "pasendintas" iš karto sulaužytas.
    Pandusai tokie yra daug patogesni stumiant vaiko vežimėlį.

    Komentuoti:

Working...
X