Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė Agas Rodyti pranešimą
Daug kur jau senokai taip daro, nieko naujo. Tik klausimas ar tikrai tas takas į degalinės parkingą labai reikalingas... o dar ir konfliktinę situaciją sukurė ties dviračių taku.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąWowowowow, nepamenu kada dar buvo padarytas takai pagal tai, kaip vaikšto pestieji :O Dar padarė tiesius ir be jokių "gi 90 laipsnių zigzagias yra įdomiau vaikščioti". Tik gaila takas į degalinę, bet taip sakant, baby steps
Komentuoti:
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąWowowowow, nepamenu kada dar buvo padarytas takai pagal tai, kaip vaikšto pestieji :O
Parašė digital Rodyti pranešimąNaujas šaligatvis palei Tujų gatvę:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na dar galėtų tuos 3 metrus prijungti prie esamo tako, tai būtų visai neblogai
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Wowowowow, nepamenu kada dar buvo padarytas takai pagal tai, kaip vaikšto pestieji :O Dar padarė tiesius ir be jokių "gi 90 laipsnių zigzagias yra įdomiau vaikščioti". Tik gaila takas į degalinę, bet taip sakant, baby steps
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Ties Licėjaus st. link PC Ozas. Mažas, tačiau labai reikalingas žingsnelis pėsčiųjų patogumo link.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
T'sakant, "inb4 tos plytelės visiškai sutrupės per 1.5-2 metų laikotarpį".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Tegul pasivažinėja po Vilnių su jo tragiškais šaligatviais, infrastruktūra nepritaikyta riboto mobilumo žmonėms.
Norėčiau pažiūrėti kaip Benkunskas vežimėlyje pereis Savanorių žiedo perėjas, Viršuliškių kiemų laiptukus ir taip galima tęsti toliau apie bet kokią Vilniaus vietovę.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
-
Kaip suprantu šįmet ruošiamasi remontuoti Vasaros g..
Pasidalinu užklausimu ir atsakymu. Ruošiuosi parengti sutvarkymo schemą ir pasidalinti ja su jumis įvertinimui prieš siunčiant savivaldybės atstovui.
Paklausimas:
Laba diena,
Ar yra naujienų dėl Vasaros g remonto?
Joje yra daugybė pėstiesiems pavojingų vietų ir kitų problemų, kurias būtina spręsti ir jei gatvė bus remontuojama, tas problemas palikti neišspręstas būtų didelis praradimas ir žala pėstiesiems (jais neapsiribojant, nes ir transportui pavojingų vietų yra). Galėsiu parengti brėžinius, kuriuose bus atvaizduota pasiūlymai kaip kur ką tvarkyti, kaip esu parengęs Paco gatvei.
Iš anksto dėkoju.
Sveiki,
Galite teikti savo siūlymus, tačiau atkreipiu dėmesį, kad yra numatytas Vasaros gatvės paprastasis remontas.
Kaip žinote pagal Statybos įstatymą, statinio paprastasis remontas (atitinka Lietuvos Respublikos civilinio kodekso sąvoką „einamasis remontas“) – statyba, kurios tikslas – atnaujinti statinį jo nerekonstruojant ar kapitališkai neremontuojant. Taigi, platinimai ar kitokio pobūdžio gatvės rekonstravimai negalimi.
Pagarbiai,
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Grubiai, reikia apie 75 000 000 eur kad visame mieste turėti vientisą šiuolaikinius reikalavimus atitinkantį šaligatvių tinklą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Geležiake, Kalvarkėse, visokiuose random nuvažiavimuose ir t.t., gal baiges? neliko babkiu po katamaranu Nerimi pirkimo?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąo kur granitas?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Nelabai seniai rašiau apie jau suniokotą dar neužbaigtą statyti dviračių taką Žygimantų g. Pažiūrėkim, kaip atrodo šaligatvio dalis toje pačioje atkarpoje. Mind you, čia dar neužbaigtas projektas ir šaligatvio plytelės/bordiūrai jau trupa į šipulius. Medžiagų kokybė visiškai apgailėtina. Ir kas norėtų lažintis, kad visas šitas mėšlas bus VMS sėkmingai priimtas ir po juo padėtas parašas kaip už gerą?
- 23 patinka
Komentuoti:
-
Pamąstymui kiek galėtų kainuoti bent minimalius šiuolaikinius reikalavimus atitinkantis šaligatvių tinklas mieste.
Iš VMS puslapio:
1.11. Kiek iš viso yra gatvių Vilniuje?
Iš viso sostinėje yra daugiau kaip 1000 km asfaltuotų gatvių, apie 500 km žvyrkelių, taip pat nemažai akmenimis ir trinkelėmis grįstų gatvių. Miestas yra padalytas į 5 dalis: Centrinę, Pietinę, Vakarinę, Šiaurinę ir Rytinę.Paskutinė atnaujinimo data: 2025-02-11
2000 km sumažinu per pusę, nes atkrenta:
- jau egzistuoja dalis plius minus šiuolaikinius reikalavimus atitinkančių šaligatvių,
- ne visur reikia šaligatvių (gatvės palei rajonus ir panašiai),
- ne visur reikia abipus šaligatvių - užtenka, kad būtų bent vienoje pusėje.
Kiek maždaug kainuotų įrengti trūkstamus šaligatvius:
1000 km yra 1000 000 m šaligatvio.
Plotis turi būti bent 1,5 m, tad 1000 000 x 1,5 bus 1500 000 kvm šaligatvio.
Imkime, kad 1 kvm šaligatvio kainuoja 50 eur.
Tuomet 1500 000 x 50 gauname 75 000 000 eur.
Grubiai, reikia apie 75 000 000 eur kad visame mieste turėti vientisą šiuolaikinius reikalavimus atitinkantį šaligatvių tinklą.
Ar tokie pinigai to verti? Tvirtai sakau kad taip.
Ar tai didelė suma? Tvirtai sakau, kad tokiam darbui - ne.
Ar tai prioritetinis darbas? Tvirtai sakau kad taip, nes mes visi pirmiausia esame pėstieji, o tik tada dviratininkai, VT'istai, automobilistai etc.
Ar yra pinigų? Kasmet kelis pastaruosius metus Vilniaus biudžetas auga po apie 200 mln eur.. Matau puikias galimybes per pvz 3 metus iš biudžeto kasmet atidėti apie 25 mln eur ir pagaliau išspręsti tokį svarbų reikalą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
visi tie medziai ten nudziuve (jau praeita vasara beveik buvo be lapu) o po saknu kirtimo tai ir neatsigaus, pavasari nukirs, ir perklos.
Komentuoti:
Komentuoti: