Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Esu gyvai praėjęs, tai ten "iškili sankryža", bet šaligatvis vis tiek nužemėja. Įvažiavimas į trūlų parką tarsi iškeltas, bet ten irgi nužemėja šaligatvis. Galėjo nedėt tų vos pakeltų bortų, o šaligatvį normaliai iškelt. 4-oj foto matosi tie įvažiavimams užsukti gatvės bortai – forumas spėjo, jog bus parkingas – bet užsėta želdynais. Hm. Įvažiavimai ateičiai?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Gaila, kad niekur neatsirado vietos nei vienam medžiui

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Viršilų g.
    Click image for larger version

Name:	P50714-183321.jpg
Views:	1234
Size:	1,38 MB
ID:	2210267 Click image for larger version

Name:	P50714-183334.jpg
Views:	1251
Size:	1,65 MB
ID:	2210274 Click image for larger version

Name:	P50714-183341.jpg
Views:	1251
Size:	1,50 MB
ID:	2210269 Click image for larger version

Name:	P50714-183351.jpg
Views:	1251
Size:	1,53 MB
ID:	2210271 Click image for larger version

Name:	P50714-183409.jpg
Views:	1243
Size:	1,62 MB
ID:	2210273 Click image for larger version

Name:	P50714-183429.jpg
Views:	1253
Size:	1,64 MB
ID:	2210278 Click image for larger version

Name:	P50714-183557.jpg
Views:	1248
Size:	1,71 MB
ID:	2210277 Click image for larger version

Name:	P50714-183602.jpg
Views:	1249
Size:	1,73 MB
ID:	2210283 Click image for larger version

Name:	P50714-183614.jpg
Views:	1251
Size:	1,80 MB
ID:	2210282 Click image for larger version

Name:	P50714-183626.jpg
Views:	1253
Size:	1,67 MB
ID:	2210279 Click image for larger version

Name:	P50714-183638.jpg
Views:	1244
Size:	1,62 MB
ID:	2210272 Click image for larger version

Name:	P50714-183651.jpg
Views:	1249
Size:	1,77 MB
ID:	2210280 Click image for larger version

Name:	P50714-183700.jpg
Views:	1251
Size:	1,64 MB
ID:	2210275 Click image for larger version

Name:	P50714-183908.jpg
Views:	1244
Size:	1,93 MB
ID:	2210284 Click image for larger version

Name:	P50714-183916.jpg
Views:	1254
Size:	1,82 MB
ID:	2210285 Click image for larger version

Name:	P50714-183923.jpg
Views:	1245
Size:	1,87 MB
ID:	2210286 Click image for larger version

Name:	P50714-183944.jpg
Views:	1249
Size:	1,70 MB
ID:	2210276 Click image for larger version

Name:	P50714-183950.jpg
Views:	1239
Size:	1,72 MB
ID:	2210281 Click image for larger version

Name:	P50714-184007.jpg
Views:	1244
Size:	1,47 MB
ID:	2210270 Click image for larger version

Name:	P50714-184022.jpg
Views:	1241
Size:	1,38 MB
ID:	2210268 Click image for larger version

Name:	P50714-184030.jpg
Views:	1275
Size:	1,34 MB
ID:	2210266

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nebus taip, kad įrengė laiptus → suprato, kad neatitinka reikalavimų neįgaliesiems → įrengė pandusinius šaligatvius be laiptų → jie užėmė daugiau vietos → nebegalėjo naikinti esamų dabar paliktų želdynų plotų įrengiant dar papildomai laiptukus, nes neatitiks minimalių žalių plotų reikalavimų?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Tvarkoma vieta nera privatus sklypas, tad uz jos sutvarkyma atsakiinga yra Savivaldybe. Kas tvarko jau kitas klausimas, bet kokybes kontrole turetu uztikrinti VMS.

    Click image for larger version

Name:	Regia-07-15-2025_12_22_PM.png
Views:	1304
Size:	762,2 kB
ID:	2210215

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Tikrai ne bedravimo, o proto problema. Akivaizdu, kad buvo padaryta OK. Ir nuo to kas patvirtino laiptų išardymą, iki kas ardė, jau eina idiotų grandinė.
    proto problema buvo pas tuos kurie patvirtino tuos laipts nuo pat pradžių.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Daugiabučio statytojas ir gatvės tvarkytojas yra vienas asmuo Viską daro Omberg.
    Omberg finansuoja gatvės darbus. Gatvės projekte statytojas vis vien yra VMSA, taigi klausimas kieno iniciatyva buvo atlikti "pakeitimai dėl objektyvių priežasčių". Kažkaip abejočiau, kad Omberg inicijavo gatvės projekto pakeitimus, kad savo daugiabučio projekto takus nuvestų tiesiai į krūmus.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Daugiabučio statytojas ir gatvės tvarkytojas yra vienas asmuo Viską daro Omberg.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Atsiprašau kuriame čia etape buvo ok?
    Žiūrint PP Citify, tai matosi, kad pradiniai sprendiniai buvo priderinti prie sprendinių daugiabučio sklype. Dabar gavosi, kad daugiabučio statytojas įrengė viską priderinęs prie gatvės, o gatvės sprendinius pakeitė ir gavosi kažkokie nutraukti akligatviai. Šiaip sunkiai suprantama kodėl gatvės projekte, tako pastato perimetru tęsinyje, reikėjo vietoje šaligatvio numatyti kažkokius krūmus. Totalus idiotizmas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Ai tai čia labiau ne ok, o okeyyyyyy.... Tik tamsta labai nepolitkorektiškai pavadinot bendravimo grandinę

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Patikslinu, kad ne gerai, bet OK: https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/1355-vln-vilniaus-infrastruktūros-projektai?p=2205785#post2205785

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Tikrai ne bedravimo, o proto problema. Akivaizdu, kad buvo padaryta OK. Ir nuo to kas patvirtino laiptų išardymą, iki kas ardė, jau eina idiotų grandinė.
    Atsiprašau kuriame čia etape buvo ok?

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Tikrai ne bedravimo, o proto problema. Akivaizdu, kad buvo padaryta OK. Ir nuo to kas patvirtino laiptų išardymą, iki kas ardė, jau eina idiotų grandinė.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Čia įdomiau, čia viskas buvo daroma vieno UABo. Ir kai padarė, atvažiavo keturi rimti vyrai su A4 lapeliu ir ilgai žiūrėjo. Kažkas negerai, bet kur buvo prasileista...
    Manau tiesiog bendravimo grandinės problema, kai problemą spręsti pavedama kažkam žemiau, tas dar žemiau ir gaunama atitinkama sprendimų kokybė. Čia drąsiai būtų tilpusios 4 rampos šonuose ir dar vieni laiptai centre (kam norisi palaipiot) ir taip išlaikyti praėjimai nuo visų parkingų

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nuoroda į istorijos priešistorę.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	132,3 kB ID:	2209946

    Tęsiu Kosciuškos 36 šaligatvio užblokavimo istoriją - buvau parašęs vėl tik kitokia formuluote:

    Aš:

    Ką tik paklotas šaligatvis ties Kosciuškos 36, ir naujas troleibusų stulpas pastatytas tiesiai per vidurį šaligatvio, ir perėjos ženklo stulpas blokuoja šaligatvį. Deja, šioje vietoje pėstieji beveik neturi kaip praeiti. Galimi sprendimo būdai (gal jų yra ir daugiau): A) nupjauti mirštantį medį, vietoje jo pastatyti KT stulpą, ant jo perkelti perėjos ženklą ir perėjos ženklo stulpą pašalinti. B) KT stulpą perstatyti į užbrukšniuotą asfalto zoną, ant jo perkelti perėjos ženklą ir perėjos ženklo stulpą pašalinti. Dėkoju.
    Atsakė:

    Atsakymas
    Informuojame, kad kontaktinio tinklo atramos ties T. Kosciuškos g. 36 buvo pakeistos 2024 m., todėl šiuo metu jų perkėlimas nėra planuojamas. Informuojame, kad kelio ženklai įrengti ant kryptinio apšvietimo atramos. Kelio ženklų stulpelių nurodytoje vietoje nėra. Informuojame, kad kontaktinio tinklo atramos ties T. Kosciuškos g. 36 buvo pakeistos 2024 m.. Šiuo metu jų perkėlimas nėra planuojamas.
    Atsakingas padalinys
    Infrastruktūros grupė
    Atsakingas padalinys
    Infrastruktūros grupė

    Ketinu vėl rašyti tik kita formuluote. Aš jiems ketinu rašinėti, kad negalėtų ramiai gyventi kol neištaisys ką pridarė.

    Manau, kad ši situacija susiklostė, nes skirtingi skyriai elementariai nebendrauja net dėl eilinių dalykų. Pvz čia juk KT stulpo statytojai galėjo pranešti, kad neturim vietos kur statyti stulpo. O juk beveik mirusį medį matė - juk akis pakelia nuo asfalto ypač kaip stulpų statytojai : ). Ir Želdinių skyrius turėjo nupjauti medį ir tada KT stulpą galėjo statyti vietoje medžio. O dabar...
    Paskutinis taisė spekas; 2025.07.14, 10:05.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Projekte viskas buvo OK. Ir jau buvo padarę pagal projektą, tačiau vėliau išardė, ir padarė tą rampą. Taip pat, trūksta vieno tako nuo automobilių stovėjimo vietų.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    A jobtv... kaip??

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Čia įdomiau, čia viskas buvo daroma vieno UABo. Ir kai padarė, atvažiavo keturi rimti vyrai su A4 lapeliu ir ilgai žiūrėjo. Kažkas negerai, bet kur buvo prasileista...

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Čia apžvalgos aikštelės trumpam stabtelėti ir pasižvalgyti kaip parkuojasi troleibusai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Aš irgi ten praėjau šiandien. O tu viešpatie dieve šventas. Kernavės gatvė tik gėlytės, palyginus su šituo fakapu. Ir vėl tas atvejis, kai praktiškai abu dalykai - "valdiškas" šaligatvis ir projekto šaligatviai - buvo daromi nuo nulio. Nu jo*****mat, kaip taip įmanoma?









    Komentuoti:

Working...
X