Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    O įsukimą į Vasaros g iš Olandų g ir paliks, sprendžiant iš bortų pastatymo vietos, tokio nežmoniško pločio:

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	369
Size:	171,4 kB
ID:	2207153

    O buvo galima padaryti pvz taip (kaip ir esu nubraižęs brėžiniuose, kurios VMS atstovui ir rangovui perdaviau seniai):

    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	366
Size:	74,3 kB
ID:	2207154

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Buvau Vasaros g ties Vasaros 7 pažiūrėti šulinio įrėminimo. Pasirodo buvo galima jo nerėminti net nepjaunant medžių - vietos pilna. VMS, matomai ir rangovo, kompetencijos lygis ir kenkimas miestui siekia skausmą sukeliantį lygį. Čia tik vienas pvz toje pačioje gatvėje...

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	52,3 kB ID:	2207147

    Kokie viražai su bortais padaryti ties Olandų g, Ties Vasaros 2, abejose gatvės pusėse, tai nesinori šnekėt - buvo galima tiesia linija įrengti bortą, tai vietoje to jie įrengė banguojantį žiūrint išilgai borto linijos... ir dar tame zigzage pasimovė ant kelių šulinių tai nežinau ką darys...

    O palei Vasaros 2 namus ne tik padaryta kažkokia sala aplink el stulpą, kuri užima per daug važiuojamosios dalies, bet dar padaryta kažkokia kišenė prie namo, kurios vietoje buvo galima palikti žemės ruožą, kad gyventojai galėtų pvz pasisodinti augalų. Tai ne - dabar matomai užlies asfaltu iki pat pastato pamato, o tokia kišenė dar ir eismo konfliktus kels...
    Man trūksta žodžių.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.25, 12:15.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Ten net su carbon'iniu gerai atkrato.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Jeigu ką, pirma fotkė padaryta kaip tik 2018 m. balandžio 8, Paris–Roubaix lenktynių dieną. Bet gatvė turi būti tinkama ne vien rimtiems kentams.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Rimti kentai toj atkarpoj galvoja apie Paris-Roubaix, mina važiuojamąja dalim ir nesiskundžia

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Žinot Kauno Vokės gavę Grigiškėse? Ten tas iš lenkmečio išlikęs betoninių blokų grindinys. 2018 metais joje jokio šaligatvio nebuvo:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20180408_152411.jpg Views:	0 Size:	1,67 MB ID:	2206924

    Paskui padarė 1 m pločio šaligatvį su akmens dulkių danga. Buvo daug maloniau dviračiu juo važiuot, nei purtytis tais akmenimis, bet vis viena kažkoks lame pusinis sprendimas. Dviračiu pėstįjį aplenkti trūko vietos.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot from 2025-06-23 21-23-49.png Views:	0 Size:	2,94 MB ID:	2206925
    Tai va, žinokit, jo nebėra, gal padarys ką normalesnio:

    Click image for larger version  Name:	PXL_20250623_170224913.MP.jpg Views:	0 Size:	1,78 MB ID:	2206926
    Paskutinis taisė alga; 2025.06.23, 20:28.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Čia dar mano keletas. Prasilenkėm su digital matyt.




    Be laiptų niekaip. Nu neišeina tų lygių suvesti nors tu ką

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą

    Vilnius - žemai laipiojančių angelų miestas.
    pirmas dalykas be surudijusiu stulpu kuris man krito... nauja infrastruktura o nepritaikuta sunkiai judantiems ir silpnaregiams.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Košutas Rodyti pranešimą

    Vilnius - žemai laipiojančių angelų miestas.
    Labai taikliai. Iš tiesų WTF, ten net metro aukščio skirtumo nėra, čia kaip pas “Janina” “nu nikaip autobusas netilps čia”, taip ir čia “nu nikaip mes isliginti nigalime”

    Klaidos padarytos specialiai.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Vilnius - žemai laipiojančių angelų miestas.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Filaretų ten tragedija, būtinai reikia modernizavimo ir nors kiek pritaikymo pėstiesiems. Labai gerai kai atsiranda kas bando pagerinti situaciją. Aš vienas nespėju ir kartais ir taip per daug laiko skiriu ir dar nemokamai, lieka kartėlis burnoje, bet praleisti kai bent aplink mane daromas remontas irgi negaliu. Nes pvz keliose gatvėse nebuvo net šaligatvio (Antakalnis palei centrą) ir jie nesiruošė jo net įrengti. Pavyko atkovoti, kad bent vienoje pusėje būtų 1,5-1,2 m pločio šaligatvis. Kitose gatvėse nors ir buvo šaligatvis, bet jis buvo 1-1,2 m pločio ir jo irgi nesiruošė platinti. Pavyko iškovoti bent 1,5 m pločio.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Gatvės remonto brėžinius siunčiau VMS Infrastruktūros skyriaus Eksploatacijos poskyrio konkrečiam žmogui, su kuriuo kontaktą turiu jau nuo darbų kitose gatvėse (taip sutapo, kad jis už visas gatves atsakingas buvo, kuriose siekiau kokybiškesnių darbų atlikimo. Gatvės yra tame pačiame mikrorajone viena šalia kitos). Mes su juo susirašom el paštu.

    VMS kontaktai: https://vilnius.lt/struktura-ir-kont...rukturos-grupe
    Jeigu VMS tinkalpyje nėra asmeninio kontakto, tuomet kontaktą gaudau arba paskambindamas į VMS, arba gatvėje ieškau rangovo darbų vadovo, kuris būna suveda su rangovo projekto vadovu, o šis suveda su VMS atstovu. Arba pasiseka pagauti VMS atstovą gatvėje (labai maža tikimybė).

    Brėžinius nusiunčiu, perduodu į rankas atspausdintus ir rangovui. Kartais jie iš savo pusės inicijuoja komunikaciją su VMS dėl siūlomų sprendinių jei mato, kad siūlantis žmogus supranta ką braižo ir ką kalba.

    Aprašą dėl želdinių siunčiau bendru VMS el paštu. Būtina dokumentą pasirašyti el parašu.
    Galbūt ir dėl gatvės sprendinių siųsti dokumentą bendru VMS el paštu suveiktų - nesu bandęs.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.14, 19:25.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Štai iliustracija VMS kompetencijos, galimo ciniškumo, darbo nederinimo tarp skyrių ir tt..
    Sakykite, o kur siuntėte savo schemas su pasiūlymais Vasaros g. remontui? Turėtų šiemet aksfaltuoti ir Filaretų g. ir ten taip reikėtų pakoreguoti šaligatvio plotį vietomis, nes nuo Olandų g. einama į dvi mokyklas ir darželį gal metro pločio šaligatviu.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Štai iliustracija VMS kompetencijos, galimo ciniškumo, darbo nederinimo tarp skyrių ir tt..

    Sovietmečiu, greičiausiai savaime, išaugo 4 medžiai važiuojamojoje dalyje ties Vasaros 7 (tie dešinėje pradedant nuo fotografuotojo ir baigiant ties šuliniu). 2018 VMS juos įvertino kaip blogos būklės (foto nesimato jų bloga būklė) - suprask, galima pjauti. 2025 VMS planuoja gatvės remontą. 2025 04 13 parašau raštą VMS, su detaliu aprašymu kad reikia šalinti medžius, paaiškinu kas kaip ir kodėl. Palei 05 13 prasideda darbai. VMS atstovas nei mato, nei matomai supranta, nei jam rūpi, kad reikia organizuoti medžių pašalinimą norint kokybiškai atlikti gatvės remontą. Organizuoju komunikaciją tarp skyrių medžių pašalinimui. Palei 06 10 rangovas sako, kad pagaliau lygtais VMS atstovas kreipėsi į Želdinių skyrių, kad pašalinti medžius.

    Rezultatas

    Rangovas, tuo tarpu, nelaukė ir jau pastatė bortus. O buvo galima bortą statyti nupjautų medžių vietoje - tuomet posūkis būtų ne tik suformuotas gražia ištisine lenkta linija, bet ir nebūtų genialaus šulinio įrėminimo bortais... O ir asfalto plotis būtų koks turi būti - 5 m, o ne dabartiniai 4,5 m.

    Dar kažkas sako, kad VMS stengiasi. Jei čia tokia stengimosi išraiška, tuomet lieka pafantazuoti kas būtų jei jie nesistengtų...

    Ir čia tik vienas iš daugybės pavyzdžių.

    Click image for larger version  Name:	Vasaros 7 medziai ir kvailai irengtas bortas.jpg Views:	64 Size:	465,1 kB ID:	2205448
    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	69,6 kB ID:	2205447
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.14, 19:13.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Čia po 2015m avarijos tuos stulpus sudėjo.

    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ones-59-554473

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė MantasMa Rodyti pranešimą
    Tie du kuoliukai paskutinėj nuotraukoj - apsauga nuo BMW, gerai suprantu? Nesu anksčiau matęs tokių sprendimų
    Pas mus taip “saugoti” stoteles kažkaip nepriimta kaip ir man rodos visoje ES. Čia labiau pavieniai atvejai. Daug tokių stotelių apsaugų yra Kijeve kiek žinau.

    Komentuoti:


  • MantasMa
    replied
    Tie du kuoliukai paskutinėj nuotraukoj - apsauga nuo BMW, gerai suprantu? Nesu anksčiau matęs tokių sprendimų

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Savanorių prospekto pietinis šaligatvis. 99% baigta, tik vienoj vietoj lipau į asfaltą su Bromptonu. Visai tinkamas takas miesto dviračiui, nepalyginsi su tuo, kaip buvo.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Tvarkaumiesta

    Ką tik paklotas šaligatvis ties Kosciuškos 36. Ir naujas troleibusų stulpas pastatytas tiesiai per vidurį šaligatvio. Ir perėjos ženklo stulpas blokuoja šaligatvį. Deja šioje vietoje pėstieji beveik neturi kaip praeiti. Galimi sprendimo būdai:
    A) pratęsti šaligatvį vietoje krūmų, kurie yra tarp tvoros ir medžio. ant kontaktinio tinklo (KT) stulpo perkelti perėjos ženklą ir perėjos ženklo stulpą pašalinti. Jei reikia - ant KT stulpo uždėti gembę ir ant jos perkelti perėjos ženklą.
    B) nupjauti mirštantį medį, vietoje jo pastatyti KT stulpą, ant jo perkelti perėjos ženklą ir perėjos ženklo stulpą pašalinti.
    C) KT stulpą perstatyti į užbrukšniuotą asfalto zoną, ant jo perkelti perėjos ženklą ir perėjos ženklo stulpą pašalinti.
    Dėkoju.
    Atsakymas

    Laba diena, Pakartotinai teikiame atsakymą - nurodytoje vietoje auga keli medžiai ir siekiant juos išsaugoti šaligatvio įrengimas vietoje krūmų nėra planuojamas, nes tokiu atveju reikėtų šalinti ir šalia augantį medį. Viešojo transporto atramos vieta parinkta atsižvelgus į požemines inžinerines komunikacijas. Taip pat informuojame, kad šiais metais neplanuojama perkelti apšvietimo atramos. Atsiprašome už nepatogumus. Želdinių tvarkymas bus organizuotas atsižvelgiant į infrastruktūros sprendinius. Blogos būkles liepa tikėtina reikės šalinti, tačiau prie gatvės šalinamus želdinius stengiamasi atsodinti naujais medžiais. Dėl krūmų šalinimo (Danijos ambasados prašymu) esame ne kartą gavę gyventojų prieštaravimus.
    Atsakingas padalinys
    Atsakė:
    Miesto aplinkos skyriaus Aplinkos apsaugos programų ir želdinių tvarkymo poskyris
    Nors pradžioje buvo adresuota berods Infros skyriui:
    Atsakingas padalinys
    Infrastruktūros grupė
    Attached Files
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.11, 20:59.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Nuotraukos nepadariau, bet šiandien Minsko IKI žiede, palei naują verslo centrą Sporto g. 16 (kur įsikūrė FNTT) su traktoriumi ardomas ir į sunkvežimį kraunamas prieš maždaug metus sutvarkytas šaligatvius. Nežinau, ar čia susiję su Šeimyniškių g. planuojamo dviračių tako be projekto sujungimu su Upės ir Žirmūnų g. takais, bet atrodo labai neūkiškas variantas.
    Čia? Šitoj vietoj beprotystė padaryta - išklotas nerealaus pločio šaligatvis. O reikėjo šaligatvį siaurinti maždaug per pusę ir įrengti trūkstamą dvirtakio dalį. Remontuota prieš gal kokius metus...

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	158,4 kB ID:	2204908
    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	143,4 kB ID:	2204907
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.11, 19:27.

    Komentuoti:

Working...
X