Šiek tiek informacijos apie VMS darbų organizavimo ir vykdymo principus iš Vasaros g.
Žodžiu, yra vietų kur sovietmečiu gatvės važiuojamojoje ir kitose dalyse priaugę savaime medžių. Tie medžiai trukdo važiuojamąją dalį praplatinti bent iki 5 m, kitur - tiesti šaligatvį ar įengti bortus. 2018 savivaldybė tuos medžius įvertino kapi blogos būklės: pažeista laja, kamienas ir šaknys. Palei 2025 04 13 parašiau raštą savivaldybei su foto, aprašymais, inventorizacija ir paprašiau organizuoti šalinimą, nes trukdys darbams.
Maždaug 2025 05 15 prasideda darbai. Dėl medžių jokios reakcijos, tik želdinių skyrius atrašė, kad šalinimas bus derinamas su Infrastruktūros skyriumi vietoje. Jau kasami grioviai bortui, o dėl medžių kaip nėra žinių taip nėra. Rangovas irgi sakė nieko nežino. Paskambinu želdinių skyriui, sako ko čia pašaliniai nori. Sako mes neturime klausyti pašalinių, aš jiems pritariau. Sako tvarka yra tokia: rangovas informuoja Infros skyrių apie trukdančius želdinius, Infros skyrius informuoja Želdinių skyrių ir jie tada vietoje sprendžia. Klausiu, o kas jei taip nedaroma? Sako nu keista.
Perdaviau info ir kontaktus rangovui, paaiškinau tvarką. Kaip toliau einasi nežinau.
Žodžiu, jau ne vienoje skirtingoje miesto vietoje matau, kad VMS skirtingi skyriai vienas su kitu nekomunikuoja, o be komunikacijos negalima elementariai kokybiškai suremontuoti gatvių. Man jau ne kartą yra buvę taip: stulpas ar kita kliūtis trukdo tiesti šaligatvį. Rangovas sako mums trukdo tad išvis atsisakome šaligatvio atkarpos. Infros skyrius arba nežino kaip kokybiškai įrengti infrą, arba jam daug maž nesvarbu pėsčiųjų susisiekimas. Želdinių skyrius su jais irgi nepanašu, kad derintų darbus, ženklų statytojai irgi stato kaip kas sau, o ar rangovas, ar Infros skyrius atvykęs į vietą sako nieko čia nebus - stovi stulpelis, tai mes arba šaligatvio neėrengsime, arba paliksime stulpą vidurį šaligatvio arba dar kokį pasiteisinimą sugalvoja, kad tik nereikėtų daryti.
NAUJIENOS 06 12
Rangovas sakė perdavė info Infros skyriaus atstovui, šis sakė kreipėsi į Želdinių skyrių. Sakė jokių kitų naujienų nėra.
Šiuo metu bandau išprašyti Infros skyriaus atstovo atsakingo už darbus, kad įrengtų bortus šlaitų apačiose, kad elementariai gruntas neslinktų. Dėl man nesuprantamų priežasčių kažkodėl kolkas neketina įrengti. O šlaitų ten labai daug ir labai stačių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBent jau pagal Citify, toje pusėje nieko nenumatyta. Gal susiję su šilumos trasų rekonstrukcija žiedo viduryje?
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąspekas būtų įdomu išgirsti argumentus, kam reikalingas pseudo šaligatvis ir net 5m pločio asfalto dangą? Kokią problemą toks sprendinys spręs? Pėstieji nemaišys pravažiuoti?
Tokių pavyzdžių nesiūlėte?
O problematika Vasaros g yra tokia:
- nėra lietaus nuotakynės tad lietaus metu būna upė
- dvipusis eismas - žinote kas bus su pėsčiųjų saugumu jei nebus įrengta iškelti šaligatviai?
Panagrinėkite atkarpas pradedant nuo Olandų g ir bent iki Vasaros 7 ir tuomet pasakykite kapi problematinėse vietose pritaikytumėte siūlomą variantą? Gal jis ir tiks, bet reikia pranagrinėti.
O 5 m pločio asfaltas yra pagal STR Ds kategorijos gatvėje dviejų krypčių yra dvi juostos po 2,5 m plotį. Automobilio plotis tarp ratų matuojant nuo padangų išorinių šonų yra apie 1,8 m.
Komentuoti:
-
Bent jau pagal Citify, toje pusėje nieko nenumatyta. Gal susiję su šilumos trasų rekonstrukcija žiedo viduryje?
Komentuoti:
-
Nuotraukos nepadariau, bet šiandien Minsko IKI žiede, palei naują verslo centrą Sporto g. 16 (kur įsikūrė FNTT) su traktoriumi ardomas ir į sunkvežimį kraunamas prieš maždaug metus sutvarkytas šaligatvius. Nežinau, ar čia susiję su Šeimyniškių g. planuojamo dviračių tako be projekto sujungimu su Upės ir Žirmūnų g. takais, bet atrodo labai neūkiškas variantas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPandusai tokie yra daug patogesni stumiant vaiko vežimėlį.
Skamba taip, tarsi būtų pasakyta jog sriubą patogiau valgyti su šakutei, nei šakštu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na kai bando kitokias nupirkti, matėme kas būna - perka padėvėtas "pasendintas" iš karto sulaužytas.
Pandusai tokie yra daug patogesni stumiant vaiko vežimėlį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na kai bando kitokias nupirkti, matėme kas būna - perka padėvėtas "pasendintas" iš karto sulaužytas.
Pandusai tokie yra daug patogesni stumiant vaiko vežimėlį.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Plytelės tokios pačios, nors prekyboje įvairovė dabar žymiai didesnė.
Pandusai, pagal kurį reglamentą? Gal pasidalinsit? Nes lyg ir ne tokie priklauso.
Pandusai tokie yra daug patogesni stumiant vaiko vežimėlį.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Šaligatvio plytelės yra SSRS? O pandusas taigi paga reglamentą turi būti.
Pandusai, pagal kurį reglamentą? Gal pasidalinsit? Nes lyg ir ne tokie priklauso. Šituos tik galim pavadinti besivartant iš gaidžio, jog tai pagalbinės priemonės senjorų lagaminams ar dviračiams užstumtiPaskutinis taisė Ginthus; 2025.06.06, 07:53.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPlytelės, laiptai, pandusas, nešienauta žolė
Komentuoti:
-
Bent jau suoliukai kišenėlėse, o ne ant tako ir susikirtimų kampai užlenkti - sovietmečiu atrodo taip nemokėjo daryti
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąNaujas takas, bet SSRS vibe'as
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąVa kaip atrodo Antakalnio 1 prieš 2-3 metus įrengti nauji dažyti (juodo metalo) turėklai:
Komentuoti:
-
O kodėl spekas neagituoja, kad Vasaros gatvėje būtų bendra erdvė be jokių šaligatvių? Kodėl senamiestyje tai „tinka“, o čia – ne?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: