Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Tai jomajo, atrodytų negalima buvo gatvės linijos pasukti kokia 20 cm ir tada su bortais apimti šulinius...
30+ metų kaip sovietmečio nebėra, bet ne tik stovima vietoje, bet net einama atgal. Sugebėt reikia.
Tuo tarpu man šįmet VMS atstovas Vasaros gatvėje pareiškė, kad ,,gyventojų pagalbos nereikia''...
Vienintelis kas yra super gerai tai granito naudojimas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąAtstatė dangas Žvejų gatvėje po šilumos tinklų rekonstrukcijos
Buvusi situacija: https://maps.app.goo.gl/BD2g6BRJ34PPU4AZ9?g_st=ac
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimąGal kas galit paaiškint kodėl pvz. Švedijoj, Stokholme plyteles kloja skersai tako, o Vilniuj išilgai? Man švediškas variantas atrodo daug vizualiai tvarkinigiau. pvz 76 Bondegatan - Google Maps
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
O kas buvo negerai sovietmečiu? Plytelės perimetru apeina, užtikrintas STR'inis šaligatvio plotis, o forma apibetonuota nuo gatvės pusės.
Gi ne lietaus surinkimo grotelės, kad montuoti į borto šoną. Iškelti ir dabar gali bei apibetonuoti neliečiant bortų, jei atsiras koks pilietiškas pilietis ir praneš Tvarkau miestui. Jeigu įrengtų metalinę perdangą (dėl ko abejoju), kaip svajoja Creatium, tai tik padidintų slidimo plotą ir būtų tikrai blogiau nei sovietmečiu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Ne, na čia jau totalūs degradai ir kenkėjai. Sugebėjo padaryti net prasčiau, nei buvo padaryta sovietmečiu ir dar įrėmino tai granitu
Gi ne lietaus surinkimo grotelės, kad montuoti į borto šoną. Iškelti ir dabar gali bei apibetonuoti neliečiant bortų, jei atsiras koks pilietiškas pilietis ir praneš Tvarkau miestui. Jeigu įrengtų metalinę perdangą (dėl ko abejoju), kaip svajoja Creatium, tai tik padidintų slidimo plotą ir būtų tikrai blogiau nei sovietmečiu.
Komentuoti:
-
O tai virš tų šulinių dangčių neįmanoma įrengti metalinių platformų, per kurias būtų galima patogiai pėstiesiems eiti?
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąAtstatė dangas Žvejų gatvėje po šilumos tinklų rekonstrukcijos
Buvusi situacija: https://maps.app.goo.gl/BD2g6BRJ34PPU4AZ9?g_st=ac
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Atstatė dangas Žvejų gatvėje po šilumos tinklų rekonstrukcijos
Buvusi situacija: https://maps.app.goo.gl/BD2g6BRJ34PPU4AZ9?g_st=ac
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Štai dvi situacijos (yra ir daugiau) iš Vasaros g:
Sovietmečiu stulpai pastatyti belekaip - tiesiai šviesiai - važiuojamojoje dalyje : ). Ruošėsi bortą statyti 50 cm nuo stulpo, nes gi STR. Išprašiau po ilgiausių diskusijų, kad įrengtų priglaudžiant prie stulpo, nes stulpai turi būti derinami prie infros, o ne infra prie stulpų. Tai leido įrengti STR pločio asfaltą, nesusiaurinant važiuojamosios dalies ties stulpu, kad negalėtų prasilenkti dvi mašinos.
O čia jau nebeklausė manęs kai sakiau bortą glauskit prie stulpo, nes kitaip asfalto plotis bus per mažas kas lems, kad norint jį įrengti tinkamo pločio priešingoje asfalto pusėje reikės sulįsti su bortais ant šulinių ir tada prasidės visokie jų aprėminimai bortais ir taip toliau. Taip ir buvo. Padarė aplink stulpą bereikalingą, kvailą, trukdančią eismui salą iš bortų statant juos 50 cm nuo stulpo, o kitoje asfalto pusėje sulipo su bortais ant šulinių, pradėjo juos aprėminti bortais ir dar važiuojamąją dalį zigzagais padarė:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Beveik visada kloja nekreipdami dėmesio į stulpus ir medžius, kol kas nors nepabaksnoja pirštu
Ir yra požeminių komunikacijų apsaugos zonos, kurios neleidžia įrenginėti to kas reikalauja kasti giliau berods nei 30 cm. Galima ir jose įrengti tai kas viršyja 30 cm bet tada reikia suderinti su komunikacijų savininkais - kai duoda leidimą tada galima.
Taip pat žiūrint kuria linkme vyksta laikymasis apsaugos zonų, STR'inių atstumu. Yra maždaug dvi situacijos:
A - sovietmečiu belekur pristatyta elektros stulpų, savaime priaugę medžių ir taip toliau, kurie dabar trukdo tiesti infrą. Jeigu naujos infros įrengimas, siekis esamą infrą padaryti pagal šiuolaikinius standartus atsiremia į reikalavimus laikytis STR 50 cm nuo jų tiesiant infrą, tuomet nepavyks įrengti naujos infros. Tai vyksta Vasaros g ir kitose gatvėse. Todėl kaip tik reikia nesilaikyti tokių normų, atstumų nuo stulpų, bortų, šaligatvių tam, kad padaryti šiuolaikinę infrą. Be abejo, reikia daryti apgalvotai ir ne belekaip, kad maksimaliai būtų gerai ir pėstiesiems, ir važuotiems, prioretizuojant pėsčiuosius, atsižvelgiant į gatvės kategoriją ir tt..
B - Kai yra vietos, arba beveik yra vietos. Tuomet žinoma verta stengtis laikytis STR normų, bet negalima daryti taip, kad pvz gatvės pločio neužtenka kelio ženklui pastatyti 50 cm nuo šaligatvio tai jie paima susiaurina šaligatvį nuo 1,5 m iki 1,2 m ir tada pastato stulpą 50 cm nuo šaligatvio. Tokiu atveju reikia šaligatvį daryti 1,5 m pločio ir stulpą statyti kokia 20-30 cm nuo šaligatvio. Neatitinka STR/ Neatitinka. Nu ir kas? Koks mūsų tikslas: ar aklai patenkinti STR, ar kurti infrą žmonėms? Man atsakymas aiškus.
Pasakysiu vieną dalyką kiek rizikuodamas, bet iš kitos pusės, kokiu pagrindu prie manęs galėtų prisikabinti. O jei prisikabins - tebūnie. Ne vienoje gatvėje statybininkai, matomai ir VMS atstovas atsisakė pašalinti kelio ženklus, kurie stovėjo arba 1-1,2 m pločio šaligatvyje, arba prie pat jo ir tai remonto metu trukdė platinti šaligatvį iki 1,5 m, padaryti, kad šaligatvyje nebūtų stulpo. Ir vienam ir kitaip prašiau, kad padarytų gerai. Ne, atsisakė. Išardo šaligatvį, stulpą palieka ir ruošiasi tiesti 1-1,2 m pločio šaligatvį. Tai aš paėmiau ir išlupau tuos stulpus, padėjau tvarkingai šalia, kad niekam netrukdytų, tada jie nutiesė 1,5 m pločio šaligatvį, o stulpą paskui pastatė arba pagal STR, arba jei nebuvo vietos tai per kokia 0-20 cm nuo šaligatvio.
Paskutinis taisė spekas; 2025.08.17, 12:16.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
O gali būti, kad ten bus aksfaltuotas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPranešta buvo, bet bent jau man kol kas neaišku, kas ten bus.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąMan kaip tik panašiau į dviračių taką, kuris ir buvo planuotas.
Statant Vilniuje koki nors stadioną natūralu, kad jo vietoje atsiranda ne stadionas, o krateris.
Tačiau pradėti darbus 1 km atkarpoje ir nežinoti kas gausis - tai kažkas naujo net Vilniuje.
Komentuoti:
-
Pranešta buvo, bet bent jau man kol kas neaišku, kas ten bus. Kai bus aišku, ir jei reikės, bus perkelta.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKai yra funkcija Pranešti?
Vadinasi, kažkas švenčia Žolinę arba ten išties bus šaligatvis.
Jei Žvalgų gatvėje kažkada buvo ES remiamas “vaizdingas maršrutas”, tai kodėl negali būti šaligatvis šalia autobusų ir sunkvežimių.
Tuo pačiu buvo proga kažkam išlieti savo nevaldomas emocijas ir parodyti savo dailininko talentą. Gal ne taip pasisekė, ta vienintelė nuotrauka pro troleibuso langą, bet reikia įvertinti pastangas.Paskutinis taisė Romas; 2025.08.15, 22:05.
Komentuoti:
-
Šiaip gerai, kad užsiminė, nes kažkam, tai gali tapti nauju dviratiniu maršrutu planuojant kasdienes keliones ir sutaupyti daug laiko, duoti daug patogumo. Citify rodo dviračių taką, nors tikriausiai numatytas bendras takas (nors pagal DJMP turėtų būti tik dviračių takas + būti ar nebūti papildomai šaligatvis), bet žemėlapyje nepažymėta, jog jau statoma.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai ir perkels, kai galės. Kam apie tai spaminti pranešimais kai yra funkcija Pranešti? Ypač kai tai yra dviejų dienų senumo nuotrauka, o ne tebevykstanti diskusija.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nuo tų apykvailių paišymų tas inžinerinis įrenginys netaps šaligatviu.
Teks arba perkelti pranešimus apie dvirtakį į dvirtakių temą arba konstatuoti, kad moderatoriai išėjo švęsti ilgojo savaitgalio.
Komentuoti:
Komentuoti: