Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    ten ir kelio bortai ne 15 cm aukscio. Vajei, kaip jie taip gyvena.
    D kategorijos gatvėse 15cm nereikalaujama ir pas mus. Bet visvien deda iš įpročio

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Tai jomajo, atrodytų negalima buvo gatvės linijos pasukti kokia 20 cm ir tada su bortais apimti šulinius...
    30+ metų kaip sovietmečio nebėra, bet ne tik stovima vietoje, bet net einama atgal. Sugebėt reikia.
    Tuo tarpu man šįmet VMS atstovas Vasaros gatvėje pareiškė, kad ,,gyventojų pagalbos nereikia''...
    Vienintelis kas yra super gerai tai granito naudojimas.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	116,3 kB ID:	2216147

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Atstatė dangas Žvejų gatvėje po šilumos tinklų rekonstrukcijos

    Buvusi situacija: https://maps.app.goo.gl/BD2g6BRJ34PPU4AZ9?g_st=ac

    Click image for larger version

Name:	20250819_203648.jpg
Views:	1104
Size:	2,98 MB
ID:	2216018
    Kokia cia daunu sutve dirba infrastrukturos skyriuje...

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
    Gal kas galit paaiškint kodėl pvz. Švedijoj, Stokholme plyteles kloja skersai tako, o Vilniuj išilgai? Man švediškas variantas atrodo daug vizualiai tvarkinigiau. pvz 76 Bondegatan - Google Maps
    ten ir kelio bortai ne 15 cm aukscio. Vajei, kaip jie taip gyvena.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    O kas buvo negerai sovietmečiu? Plytelės perimetru apeina, užtikrintas STR'inis šaligatvio plotis, o forma apibetonuota nuo gatvės pusės.
    Click image for larger version Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	613,2 kB ID:	2216093

    Gi ne lietaus surinkimo grotelės, kad montuoti į borto šoną. Iškelti ir dabar gali bei apibetonuoti neliečiant bortų, jei atsiras koks pilietiškas pilietis ir praneš Tvarkau miestui. Jeigu įrengtų metalinę perdangą (dėl ko abejoju), kaip svajoja Creatium, tai tik padidintų slidimo plotą ir būtų tikrai blogiau nei sovietmečiu.
    Apibetonuoti gal dar sugebėtų, tačiau apgranitinti jau nelabai

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Ne, na čia jau totalūs degradai ir kenkėjai. Sugebėjo padaryti net prasčiau, nei buvo padaryta sovietmečiu ir dar įrėmino tai granitu
    O kas buvo negerai sovietmečiu? Plytelės perimetru apeina, užtikrintas STR'inis šaligatvio plotis, o forma apibetonuota nuo gatvės pusės.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	613,2 kB ID:	2216093

    Gi ne lietaus surinkimo grotelės, kad montuoti į borto šoną. Iškelti ir dabar gali bei apibetonuoti neliečiant bortų, jei atsiras koks pilietiškas pilietis ir praneš Tvarkau miestui. Jeigu įrengtų metalinę perdangą (dėl ko abejoju), kaip svajoja Creatium, tai tik padidintų slidimo plotą ir būtų tikrai blogiau nei sovietmečiu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tai greičiausiai ir bus įrengtos.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    O tai virš tų šulinių dangčių neįmanoma įrengti metalinių platformų, per kurias būtų galima patogiai pėstiesiems eiti?

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Atstatė dangas Žvejų gatvėje po šilumos tinklų rekonstrukcijos

    Buvusi situacija: https://maps.app.goo.gl/BD2g6BRJ34PPU4AZ9?g_st=ac

    Click image for larger version

Name:	20250819_203648.jpg
Views:	1104
Size:	2,98 MB
ID:	2216018
    Ne, na čia jau totalūs degradai ir kenkėjai. Sugebėjo padaryti net prasčiau, nei buvo padaryta sovietmečiu ir dar įrėmino tai granitu

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Atstatė dangas Žvejų gatvėje po šilumos tinklų rekonstrukcijos

    Buvusi situacija: https://maps.app.goo.gl/BD2g6BRJ34PPU4AZ9?g_st=ac

    Click image for larger version

Name:	20250819_203648.jpg
Views:	1104
Size:	2,98 MB
ID:	2216018

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Štai dvi situacijos (yra ir daugiau) iš Vasaros g:

    Sovietmečiu stulpai pastatyti belekaip - tiesiai šviesiai - važiuojamojoje dalyje : ). Ruošėsi bortą statyti 50 cm nuo stulpo, nes gi STR. Išprašiau po ilgiausių diskusijų, kad įrengtų priglaudžiant prie stulpo, nes stulpai turi būti derinami prie infros, o ne infra prie stulpų. Tai leido įrengti STR pločio asfaltą, nesusiaurinant važiuojamosios dalies ties stulpu, kad negalėtų prasilenkti dvi mašinos.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	69,8 kB ID:	2215628


    O čia jau nebeklausė manęs kai sakiau bortą glauskit prie stulpo, nes kitaip asfalto plotis bus per mažas kas lems, kad norint jį įrengti tinkamo pločio priešingoje asfalto pusėje reikės sulįsti su bortais ant šulinių ir tada prasidės visokie jų aprėminimai bortais ir taip toliau. Taip ir buvo. Padarė aplink stulpą bereikalingą, kvailą, trukdančią eismui salą iš bortų statant juos 50 cm nuo stulpo, o kitoje asfalto pusėje sulipo su bortais ant šulinių, pradėjo juos aprėminti bortais ir dar važiuojamąją dalį zigzagais padarė:

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	90,2 kB ID:	2215629

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Beveik visada kloja nekreipdami dėmesio į stulpus ir medžius, kol kas nors nepabaksnoja pirštu
    Reikia pasitikslinti ar apie tą patį kalbame, nes yra STR atstumai, kurie nurodo atstumus pvz kokiu atstumu turi būti statomi el stulpai, kelio ženklai ir tt. nuo šaligatvio, dvirtakio, asfalto ir tt.
    Ir yra požeminių komunikacijų apsaugos zonos, kurios neleidžia įrenginėti to kas reikalauja kasti giliau berods nei 30 cm. Galima ir jose įrengti tai kas viršyja 30 cm bet tada reikia suderinti su komunikacijų savininkais - kai duoda leidimą tada galima.

    Taip pat žiūrint kuria linkme vyksta laikymasis apsaugos zonų, STR'inių atstumu. Yra maždaug dvi situacijos:

    A - sovietmečiu belekur pristatyta elektros stulpų, savaime priaugę medžių ir taip toliau, kurie dabar trukdo tiesti infrą. Jeigu naujos infros įrengimas, siekis esamą infrą padaryti pagal šiuolaikinius standartus atsiremia į reikalavimus laikytis STR 50 cm nuo jų tiesiant infrą, tuomet nepavyks įrengti naujos infros. Tai vyksta Vasaros g ir kitose gatvėse. Todėl kaip tik reikia nesilaikyti tokių normų, atstumų nuo stulpų, bortų, šaligatvių tam, kad padaryti šiuolaikinę infrą. Be abejo, reikia daryti apgalvotai ir ne belekaip, kad maksimaliai būtų gerai ir pėstiesiems, ir važuotiems, prioretizuojant pėsčiuosius, atsižvelgiant į gatvės kategoriją ir tt..

    B - Kai yra vietos, arba beveik yra vietos. Tuomet žinoma verta stengtis laikytis STR normų, bet negalima daryti taip, kad pvz gatvės pločio neužtenka kelio ženklui pastatyti 50 cm nuo šaligatvio tai jie paima susiaurina šaligatvį nuo 1,5 m iki 1,2 m ir tada pastato stulpą 50 cm nuo šaligatvio. Tokiu atveju reikia šaligatvį daryti 1,5 m pločio ir stulpą statyti kokia 20-30 cm nuo šaligatvio. Neatitinka STR/ Neatitinka. Nu ir kas? Koks mūsų tikslas: ar aklai patenkinti STR, ar kurti infrą žmonėms? Man atsakymas aiškus.

    Pasakysiu vieną dalyką kiek rizikuodamas, bet iš kitos pusės, kokiu pagrindu prie manęs galėtų prisikabinti. O jei prisikabins - tebūnie. Ne vienoje gatvėje statybininkai, matomai ir VMS atstovas atsisakė pašalinti kelio ženklus, kurie stovėjo arba 1-1,2 m pločio šaligatvyje, arba prie pat jo ir tai remonto metu trukdė platinti šaligatvį iki 1,5 m, padaryti, kad šaligatvyje nebūtų stulpo. Ir vienam ir kitaip prašiau, kad padarytų gerai. Ne, atsisakė. Išardo šaligatvį, stulpą palieka ir ruošiasi tiesti 1-1,2 m pločio šaligatvį. Tai aš paėmiau ir išlupau tuos stulpus, padėjau tvarkingai šalia, kad niekam netrukdytų, tada jie nutiesė 1,5 m pločio šaligatvį, o stulpą paskui pastatė arba pagal STR, arba jei nebuvo vietos tai per kokia 0-20 cm nuo šaligatvio.

    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	441
Size:	141,1 kB
ID:	2215630
    Paskutinis taisė spekas; 2025.08.17, 12:16.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O gali būti, kad ten bus aksfaltuotas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Pranešta buvo, bet bent jau man kol kas neaišku, kas ten bus.
    Gal paklausk savo geriausio draugo - jis prieš porą savaičių žinojo, nors dabar bando atsižegnoti paišydamas visokius memus.
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Man kaip tik panašiau į dviračių taką, kuris ir buvo planuotas.
    Labai keista, kad neaišku, kas ten bus.
    Statant Vilniuje koki nors stadioną natūralu, kad jo vietoje atsiranda ne stadionas, o krateris.
    Tačiau pradėti darbus 1 km atkarpoje ir nežinoti kas gausis - tai kažkas naujo net Vilniuje.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Pranešta buvo, bet bent jau man kol kas neaišku, kas ten bus. Kai bus aišku, ir jei reikės, bus perkelta.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kai yra funkcija Pranešti?
    Ta funkcija buvo pasinaudota. Nesuveikė.
    Vadinasi, kažkas švenčia Žolinę arba ten išties bus šaligatvis.
    Jei Žvalgų gatvėje kažkada buvo ES remiamas “vaizdingas maršrutas”, tai kodėl negali būti šaligatvis šalia autobusų ir sunkvežimių.

    Tuo pačiu buvo proga kažkam išlieti savo nevaldomas emocijas ir parodyti savo dailininko talentą. Gal ne taip pasisekė, ta vienintelė nuotrauka pro troleibuso langą, bet reikia įvertinti pastangas.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.08.15, 22:05.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Šiaip gerai, kad užsiminė, nes kažkam, tai gali tapti nauju dviratiniu maršrutu planuojant kasdienes keliones ir sutaupyti daug laiko, duoti daug patogumo. Citify rodo dviračių taką, nors tikriausiai numatytas bendras takas (nors pagal DJMP turėtų būti tik dviračių takas + būti ar nebūti papildomai šaligatvis), bet žemėlapyje nepažymėta, jog jau statoma.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Tai ir perkels, kai galės. Kam apie tai spaminti pranešimais kai yra funkcija Pranešti? Ypač kai tai yra dviejų dienų senumo nuotrauka, o ne tebevykstanti diskusija.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nuo tų apykvailių paišymų tas inžinerinis įrenginys netaps šaligatviu.
    Teks arba perkelti pranešimus apie dvirtakį į dvirtakių temą arba konstatuoti, kad moderatoriai išėjo švęsti ilgojo savaitgalio.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Wannabe moderatorius strikes again!

    Komentuoti:

Working...
X