Parašė Blaze
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Ar kabelių klojimas yra kaip nors reglamentuotas, ribojamas? Turbūt galima kažką padaryti, kad perkasti tą pačią vietą po 5 kartus nesinorėtų. Darbų planavimas kaip mat pagerėtų, jei šita veikla kainuotų.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
daug kur matosi kad atsiranda šeimininko ranka.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Aš statau pinigus ant sniego valymo traktoriais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Aš statau pinigus ant sniego valymo traktoriais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
kazkaip net sovietmeciu turbūt taip nebuvo .. iki gal jau nuo kokių keturių/penkių metų nuo dabar vos ne masiškai. Gastarbeiteriai? Ar kas b*et? Jokių asmeniškumų, bet labai jau sutampa laikas ir rytietiška praktika su šaligatviais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Arba tarkime čia, prieš Benkunską čia netgi trūko kelių plytelių, šiame take: https://maps.app.goo.gl/tNhopvxwSWqwjokp9
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
sugebejote rasti 3 gatviu pavyzdzius, aisku ju yra ir daugiau.
Štai čia, tarkime (anądien teko praeiti) - irgi pakeistas šaligatvis, iki pat sankryžos su Žolyno gatve: https://maps.app.goo.gl/jWeKvcNAQV1PkU9w7
Arba čia, laiptai ant Žaliojo tilto (2023-iais jie buvo visai subirę, daug baisesni nei dabar nuotraukoje) : https://maps.app.goo.gl/g8SeETk1Vsrqg2Xq9
Arba tarkime čia, prieš Benkunską čia netgi trūko kelių plytelių, šiame take: https://maps.app.goo.gl/tNhopvxwSWqwjokp9
Ir tokių pavyzdžių yra begalė.
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Pakelus galva matysime ir naujus LED zibintus gatviu sviestuvams. Daug buvo padaryta, bet daug ir nepadaryta, pvz sviestuvu atramas reikia dazyti, bet iki siol to nedaroma.
Apibendrinus, lyginti Benkunską ir Šimašių dar tikrai per anksti (tam reiktų palaukti bent vienos Benkunsko kadencijos), bet mes gi diskutuojame ne dėl to, kuris geresnis. Aš prisikabinau prie jūsų akivaizdžiai klaidingo teigino, kad prie Benunsko, cituoju, yra "praktiškai nulinis dėmesys šaligatvių tvarkymui", kas visiškas absurdas. Keliolika gatvių šaligatvių, dešimtys sutvarkytų taškinių vietų, pagaliau pradėti naudoti granitiniai bortai (ir tai dar ne per pilnus metus) - tai ne nulinis dėmesys šaligatvių tvarkymui. Toli gražu. Kaip aš nemėgstu kai puolama į tokius kraštutinumus.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Oi tik nereikia pasakoti - Benkunskas per nepilnus metus, ko gero, padarė daugiau pėsčiųjų infrastruktūrai nei per metus padarydavo Šimašius su savo piaru. Nereikia pamiršti kad su Benkunsko gatvių asfaltavimu (kas čia kai kam labai užkliūna, nors ir nesuprantu kodėl - gatvės Vilniuje išties prastos būklės, lyginant su vakarų Europa) aptvarkydavo ir tų gatvių šaligatvius.
Šimašiui iki šių vietų per 8 metus rankos nepriėjo, Benkunskas per nepilnus kadencijos metus sutvarkė:
https://maps.app.goo.gl/hdaK6MCwCgcXm9Qn9
https://maps.app.goo.gl/jwLVH4imZRESrtcg8
https://maps.app.goo.gl/89URczBS4yZ6vixN9
https://maps.app.goo.gl/GALYR1TZrwL4p6d86
https://maps.app.goo.gl/saLqbEPDF9wLhpKT8
O tokių vietų kur kažkas lokaliai palopyta (tokių kaip išbirę laiptai į Neries pakrantę prie Žaliojo tilto ar subetonuoti išbirę bordiūrai Vokiečių gatvėje) tai pilna, reikia absoliučiai nesidomėti miestu, kuriame gyveni, kad to nematyti.
P.S. Suprantama, kad dabartinę miesto valdžią yra už ką pakritikuoti, bet nereikia kraštutinimų.
P.P.S. Kalbant apie pėsčiųjų infrastruktūrą, dar pastebėjau kad prie Benkunsko pradėjo dažyti suoliukus, kas prie Šimašiaus nebuvo daroma iš viso. Nei seni Lukiškių aikštėje, nei nauji prie dviračių tako Žvėryne per 8 metus nebuvo nudažyti nei karto. Kai kurie per tą laiką spėjo supūti ir buvo pakeisti, bet dažų taip ir nesulaukė.
2014 metais dar tik baigineja statyti.
https://www.google.com/maps/@54.7276...6656?entry=ttu
uzdeta urodiska tvorele kelio posukyje, kuri trukdo pestiesiems pereiti gatve i kita puse, kur nieko nera, net takelio. Niekas ten neina, ji yra absurdiska, tokias tvoreles deti gali sugebeti tik visiski idiotai.
2022 nuotraukoje tovrele jau nupjove:
https://www.google.com/maps/@54.7276...8192?entry=ttu
Patikekite, naujus sprendimus miesto lygmenyje del tokiu elementu panaikinimo mes dar ilgai nematysime. Ukvedziams tai nepasiekiamas lygmuo. Ideologiskai sudetingas presilauzymas valdzios organams. Ir per Simasiaus valdyma buvo panaikinta eile tokiu idiotisku nereikalingu tvoreliu aplink kelius.
Offtopic, bet idomu pastebeti kad naujojo namo tinkas ne 10 metu neatlaike. Po 7 metu jau pradejo vietomis juoduoti.
Pakelus galva matysime ir naujus LED zibintus gatviu sviestuvams. Daug buvo padaryta, bet daug ir nepadaryta, pvz sviestuvu atramas reikia dazyti, bet iki siol to nedaroma.
Del suoliuku dazymo - tai irgi ideologija. Modernioje architektūroje medis retai dazomas, manoma kad tai naturali medziaga ir jos dazyti nereikia, senejimas "uzprogramuotas" ir tai ok. Suoliuku atveju aisku pamirstama, kad tuomet medzio rusys turi buti visai kitos, norint adekvataus tarnavimo laiko. Bet ideologija - kuo maziau dazyti gatviu elementu. Tas pats ir su keliu bordiurais - ju dazymas yra beskonybes pinigu svaistymas, nes dazai greit nusilupa ir dazyti bordiurai pradeda atrodyti zymiai blogiau, nei buves plikas betonas. Irgi, jei pastebejote, per Simasiaus kadencijas daugelyje vietu, kur gatves turejo dazytus bordiurus, dazu likuciai buvo nuplauti auksto slegio iranga.
Ukvedziu valdymas gi yra kardinaliai kitoks.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2024.01.03, 10:12.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė neoplanPrieš mėnesį Benkunskas kalbėjo Ramanausko laidoje, įrašas prieinamas internete. Sukėlė šypseną mero kritika ankstesniems miesto valdžios sprendimams lopyti gatves, užuot jas tinkamai sutvarkius. Dešimtmečio bėgyje padidėjus bendram sąmoningumui Senamiestyje bus lygiai taip pat lupamas tas mero itin mėgstamas ištisinis asfaltas ir visos tos nesąmonės perdaramos pritaikant pėsčiųjų poreikiams.
Visa šita "100 kilometrų naujo asfalto per metus" kampanija, tokių parkingų kaip prie Operhauso ar Kazimiero bažnyčios toleravimas ir praktiškai nulinis dėmesys šaligatvių tvarkymui gana aiškiai iliustruoja savivaldybės prioritetus.
Šimašiui iki šių vietų per 8 metus rankos nepriėjo, Benkunskas per nepilnus kadencijos metus sutvarkė:
https://maps.app.goo.gl/hdaK6MCwCgcXm9Qn9
https://maps.app.goo.gl/jwLVH4imZRESrtcg8
https://maps.app.goo.gl/89URczBS4yZ6vixN9
https://maps.app.goo.gl/GALYR1TZrwL4p6d86
https://maps.app.goo.gl/saLqbEPDF9wLhpKT8
O tokių vietų kur kažkas lokaliai palopyta (tokių kaip išbirę laiptai į Neries pakrantę prie Žaliojo tilto ar subetonuoti išbirę bordiūrai Vokiečių gatvėje) tai pilna, reikia absoliučiai nesidomėti miestu, kuriame gyveni, kad to nematyti.
P.S. Suprantama, kad dabartinę miesto valdžią yra už ką pakritikuoti, bet nereikia kraštutinimų.
P.P.S. Kalbant apie pėsčiųjų infrastruktūrą, dar pastebėjau kad prie Benkunsko pradėjo dažyti suoliukus, kas prie Šimašiaus nebuvo daroma iš viso. Nei seni Lukiškių aikštėje, nei nauji prie dviračių tako Žvėryne per 8 metus nebuvo nudažyti nei karto. Kai kurie per tą laiką spėjo supūti ir buvo pakeisti, bet dažų taip ir nesulaukė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąPakartoju savo paklausimo šablono dalį. Pasinaudokite ja.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąVienu žodžiu nusivyliau Paupiu. Galvojau bent jau tie stengiasi išlaikyti kokybę padoriam lygyje. Neseniai vėl buvo perkasta kažkokiam kabeliui eilė plytelių ir šiandien viskas atrodo kaip kažkoks bomžynas. Kažkokia nacionalinė "pandemija" su tais atstatymo darbais:
Malonėkite informuoti ar buvo suderintas leidimas perkasti nuotraukoje matomą vietą ir ar buvo išduotas leidimas aptvėrimams.
Jei buvo, nurodykite leidimo numerį ir atsiųskite suderintą eismo organizavimo schemą bei informaciją kokia rinkliavos suma už aptvėrimus buvo gauta.
Taip pat norėtųsi pamatyti pagal miesto Tarybos patvirtintas tvarkas PRIVALOMUS:
a) nepriklausomos akredituotos laboratorijos išduotą grunto ir pagrindų sutankinimo tyrimų, bandymų, matavimų protokolą, patvirtinantį, kad gruntas ir pagrindai sutankinti tinkamai;
b) nepriklausomos akredituotos laboratorijos išduotą tyrimų, bandymų, matavimų protokolą dėl asfalto sluoksnio storio nustatymo,
c) nepriklausomos akredituotos laboratorijos išduotą tyrimų, bandymų, matavimų protokolą dėl asfalto dangos sutankinimo laipsnio, oro tuštymių kiekio, mišinio granulometrinės sudėties ir rišiklio kiekio nustatymo,
kaip tai numatyta 2021-03-25 Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pasirašytame įsakyme nr. Nr. 30-780/21 „Dėl leidimų atlikti kasinėjimo darbus Vilniaus miesto savivaldybės viešojo naudojimo teritorijoje (gatvėse, vietinės reikšmės keliuose, aikštėse, žaliuosiuose plotuose), atitverti ją ar jos dalį arba apriboti eismą joje išdavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
Jei leidimo nebuvo, nurodykite kokių veiksmų ketinate imtis, kad pažeidėjai būtų nubausti ir tokia savivalė nebesikartotų.
Primenu, kad kasinėjimų ir aptvėrimų tvarka numatyta Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2021-02-17 sprendimu Nr. 1-876, o ją kontroliuoti pavesta Administracijos direktoriui ir Vilniaus miesto savivaldybės kontrolės ir audito tarnybai.
Prašau atsiųsti pažymą apie priimtus dokumentus.
N.B. Šis laiškas pasirašytas kvalifikuotu el. parašu.
Geros dienos,
Eduardas KriščiūnasPaskutinis taisė KEdas; 2023.12.31, 00:09.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąPriminimas ir žvilgtelėjimas atgal.
Tai kai šiais metais sužinojome, kad iš 2023 biudžeto nepanaudotų liko 72 milijonai tai dabar šie argumentai nebetenka galiojimo. Ir dar reikia pridėti, kad biudžetas 2024 metams paaugo apie 90 milijonų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O čia infrastruktūros saldainis iš šviežio projekto. Ėjau per perėją ir toliau ėjau į VCUP tai teko pirma perėjus perėją atsiremti į (1) gražias kolbas (jomis užblokuotas praėjimas), o vėliau partizaniškai eiti per (2) šias dvi juostas, kurios neturi jokių požymių, kad jomis gali pereiti pėstysis:
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Priminimas ir žvilgtelėjimas atgal.
Pamenate kai praeitais metais buvo pastebėta, kad Vilniaus 2023 biudžetas augo apie 200 milijonų ir pasipiktinau, kad, švelniai tariant, neskiriama pakankamai pinigų bent jau šaligatviams, kurie netaisyti apie 50 metų, buvo forume sakoma, kad arba ,,infliacija visuos 200 milijonų suvalgė'', arba ,,iš ko atimti (pinigus)?''?
Tai kai šiais metais sužinojome, kad iš 2023 biudžeto nepanaudotų liko 72 milijonai tai dabar šie argumentai nebetenka galiojimo. Ir dar reikia pridėti, kad biudžetas 2024 metams paaugo apie 90 milijonų.
Ar dar atsiras kokių argumentų kodėl šaligatviams eilinį kartą per 50 metų nėra pinigų?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O bordiūro aukščiui nėra jokių reikalavimų? Ten, sprendžiant iš akies, kokie geri 3-4cm.
37.12. važiuojamoji dalis nuo kitų gatvės elementų atskiriama bordiūru, kurio aukštis A, B, C kategorijos gatvėse 15 cm.
116. Statant automobilius statmenai arba kampu važiuojamajai daliai, bortas, atskiriantis automobilių stovėjimo vietas nuo šaligatvio ar vejos, turi būti įrengiamas 8 – 10 cm aukštyje.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
2017-ais panaikino šį reikalavimą:
Dabar beveik legalu, kiek legaliais galima laikyti projekto kaitaliojimus be derinimų...
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tokie bordiūrai, žiūrint iš šaligatvio ir pėsčiojo perspektyvos, apskritai legalūs? KEdas
68. [...] visose pėsčiųjų perėjimo per kelią (gatvę) vietose aukščio skirtumas tarp pėsčiųjų tako (šaligatvio) ir važiuojamosios dalies turi būti ne didesnis kaip 2 cm [...]. Bordiūras turėtų būti stačiakampis. Užapvalinto bordiūro spindulys turėtų būti ne didesnis kaip 10 mm.
Komentuoti:
Komentuoti: