Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PredatorGTR
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Ar kabelių klojimas yra kaip nors reglamentuotas, ribojamas? Turbūt galima kažką padaryti, kad perkasti tą pačią vietą po 5 kartus nesinorėtų. Darbų planavimas kaip mat pagerėtų, jei šita veikla kainuotų.
    Su kabelių klojimu slidus reikalas. Kabelių gedimų ir remonto nereglamentuosi niekaip, sugedo ir kasi. O jei kažką statai ar nori elektros, juk irgi turbūt nebūsi patenkintas jei pasiūlys palaukti kokius 5 metus, nes pernai suklotos trinkeles

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Ar kabelių klojimas yra kaip nors reglamentuotas, ribojamas? Turbūt galima kažką padaryti, kad perkasti tą pačią vietą po 5 kartus nesinorėtų. Darbų planavimas kaip mat pagerėtų, jei šita veikla kainuotų.

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    daug kur matosi kad atsiranda šeimininko ranka.
    Nežinau kokio čia šeimininko ranka, jei jau taip imsime, tai "prie Šimašiaus" bent pasijausdavo viso rajono lygmeniu darbai. Pvz. beveik visuose Lazdynuose pakesiti pagrindiniai pesčiųjų takai, padaryti dviračių takai, Lazdynų skveras su apšvietimu, suoliukais, žaidimų aikštele, Žirmūnuose Žirmūnų g. pesčiųjų ir dviračių takas, bet beveik visą ilgį, Žirmųnų trikampis, Apkasų g., Tuskulėnų g. ir t.t. Šnipiškėse Žalgirio g. pesčiųjų ir dviračių takas, Giedraičių g., Kernavės g., Linkmenų g. su dviračių takais, Fino g. su pesčiųjų takais, Kalvarijų g. iš abiejų pusių pakeistas grindinys nuo Žalgirio g. iki Kalvarijų turgaus ir t.t. čia kaip sakai jaučiasi "šeimininko ranka". Palyginimui, per 23 metus Šnipiškėse teišstenėta perkloti plyteles prie Laurinavičiaus skvero kalniuko (100 metrų). Apie kitų Šnipiškių g. tvarkymą, kurio tragiškai reikia net nėra kalbos išskyrus tai, kad šiaurinėje dalyje bus padarytas ištisinis asfaltavimas. Mastelis pasikeitė iš esmės ir tai vietomis akivaizdžiai dėl NATO susitikimo (pvz, Laisvės pr. bendras takas kur asfaldukas, paliejo ištisinį ir pestiesiems). Šiais metais bene ryškiausias darbas - Narbuto g. takas, kur "šeimininkas" prisidėjo su savo sankryžos cirku, darbai jau vykos 2022 metais, bet gavosi pabaiga prie asfalduko. Bent susidaro įspūdis, kad šiais metais tempai kaip tik stipriai letėja.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Aš statau pinigus ant sniego valymo traktoriais.
    1) darbai atliekami drėgnu metu laiku; 2) tinkamai nesutankinamas pagrindas, kuris greitai sukrenta 3) išjudinamas bendras plytelių integralumas ir sudėtos iš naujo plytelės nebūna suklotos glaudžiai viena kitos; 4) atsijos neužberiamos, susidaro tarpeliai, vaikšto trinkelės pačios sau; 5) menkos kompetencijos ir meistriškumo žmonės už mažus pinigus atlieka darbus; 6) atsakomybės neturėjimas; 7) nebaudžiamumas.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Aš statau pinigus ant sniego valymo traktoriais.
    Kažin už analizę problemos kas gauna pinigą administracijoj ar vistik naudosis outsourcinimu ir perves biškį forumui

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    kazkaip net sovietmeciu turbūt taip nebuvo .. iki gal jau nuo kokių keturių/penkių metų nuo dabar vos ne masiškai. Gastarbeiteriai? Ar kas b*et? Jokių asmeniškumų, bet labai jau sutampa laikas ir rytietiška praktika su šaligatviais.
    Aš statau pinigus ant sniego valymo traktoriais.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Vienu žodžiu nusivyliau Paupiu. Galvojau bent jau tie stengiasi išlaikyti kokybę padoriam lygyje. Neseniai vėl buvo perkasta kažkokiam kabeliui eilė plytelių ir šiandien viskas atrodo kaip kažkoks bomžynas. Kažkokia nacionalinė "pandemija" su tais atstatymo darbais:

    Click image for larger version

Name:	20231230_150322.jpg
Views:	1200
Size:	3,14 MB
ID:	2100574
    Click image for larger version

Name:	20231230_150329.jpg
Views:	1141
Size:	2,89 MB
ID:	2100575
    kazkaip net sovietmeciu turbūt taip nebuvo .. iki gal jau nuo kokių keturių/penkių metų nuo dabar vos ne masiškai. Gastarbeiteriai? Ar kas b*et? Jokių asmeniškumų, bet labai jau sutampa laikas ir rytietiška praktika su šaligatviais.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Arba tarkime čia, prieš Benkunską čia netgi trūko kelių plytelių, šiame take: https://maps.app.goo.gl/tNhopvxwSWqwjokp9
    uz sito "sutvarkyma" Benkunska paduociau i teisma, jei butu atitinkantis straipsnis. Taip, pagal mane geriau is viso netvarkyti, nei tvarkyti pagal sovietini pavelda, paliekant absoliučiai nesamoningus keliu plocius paciame miesto centre. Tai kas ten dabar pridaryta ir dar granitu tai visiskas vamzdec. Pereja per gatve 3 juostu plocio, kur gatve iskart uz perejos susiaureja i viena. Sorry, mane ima piktis i visa tai ziurint, nes nepriziurint galima dar nurasyti kad tai buvo daryta seniau, todel sorry yra kaip yra. Bet darant va taip NAUJAI yra nusikaltimas pries zmones.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    sugebejote rasti 3 gatviu pavyzdzius, aisku ju yra ir daugiau.
    Aš galėčiau rasti dešimtis pavyzdžių, kur buvo sutvarkyti šaligatviai iki kurių nepriėjo rankos Šimašiui. Nes šiltuoju metų laiku daug vaikštau po miestą (beveik kasdien nueinu po kokia 15-20 km), daug kur matosi kad atsiranda šeimininko ranka. Subetonuoti išbirę bordiūrai Vokiečių gatvėje yra tam geras pavyzdys - darbo nedaug, jis toks labiau taškinis, bet jis padarytas, kuomet Šimašiui iki to per 8 metus rankos nedaėjo.

    Štai čia, tarkime (anądien teko praeiti) - irgi pakeistas šaligatvis, iki pat sankryžos su Žolyno gatve: https://maps.app.goo.gl/jWeKvcNAQV1PkU9w7
    Arba čia, laiptai ant Žaliojo tilto (2023-iais jie buvo visai subirę, daug baisesni nei dabar nuotraukoje) : https://maps.app.goo.gl/g8SeETk1Vsrqg2Xq9
    Arba tarkime čia, prieš Benkunską čia netgi trūko kelių plytelių, šiame take: https://maps.app.goo.gl/tNhopvxwSWqwjokp9

    Ir tokių pavyzdžių yra begalė.

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Pakelus galva matysime ir naujus LED zibintus gatviu sviestuvams. Daug buvo padaryta, bet daug ir nepadaryta, pvz sviestuvu atramas reikia dazyti, bet iki siol to nedaroma.
    Tarp kitko, per naujus buvau centre, tai pastebėjau kad žibintus senamiestyje jau irgi pradėjo dažyti. Dažyti šviežiai, nes dar matosi užklijuota juosta ant plytelių.

    Apibendrinus, lyginti Benkunską ir Šimašių dar tikrai per anksti (tam reiktų palaukti bent vienos Benkunsko kadencijos), bet mes gi diskutuojame ne dėl to, kuris geresnis. Aš prisikabinau prie jūsų akivaizdžiai klaidingo teigino, kad prie Benunsko, cituoju, yra "praktiškai nulinis dėmesys šaligatvių tvarkymui", kas visiškas absurdas. Keliolika gatvių šaligatvių, dešimtys sutvarkytų taškinių vietų, pagaliau pradėti naudoti granitiniai bortai (ir tai dar ne per pilnus metus) - tai ne nulinis dėmesys šaligatvių tvarkymui. Toli gražu. Kaip aš nemėgstu kai puolama į tokius kraštutinumus.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Oi tik nereikia pasakoti - Benkunskas per nepilnus metus, ko gero, padarė daugiau pėsčiųjų infrastruktūrai nei per metus padarydavo Šimašius su savo piaru. Nereikia pamiršti kad su Benkunsko gatvių asfaltavimu (kas čia kai kam labai užkliūna, nors ir nesuprantu kodėl - gatvės Vilniuje išties prastos būklės, lyginant su vakarų Europa) aptvarkydavo ir tų gatvių šaligatvius.

    Šimašiui iki šių vietų per 8 metus rankos nepriėjo, Benkunskas per nepilnus kadencijos metus sutvarkė:
    https://maps.app.goo.gl/hdaK6MCwCgcXm9Qn9
    https://maps.app.goo.gl/jwLVH4imZRESrtcg8
    https://maps.app.goo.gl/89URczBS4yZ6vixN9
    https://maps.app.goo.gl/GALYR1TZrwL4p6d86
    https://maps.app.goo.gl/saLqbEPDF9wLhpKT8

    O tokių vietų kur kažkas lokaliai palopyta (tokių kaip išbirę laiptai į Neries pakrantę prie Žaliojo tilto ar subetonuoti išbirę bordiūrai Vokiečių gatvėje) tai pilna, reikia absoliučiai nesidomėti miestu, kuriame gyveni, kad to nematyti.

    P.S. Suprantama, kad dabartinę miesto valdžią yra už ką pakritikuoti, bet nereikia kraštutinimų.

    P.P.S. Kalbant apie pėsčiųjų infrastruktūrą, dar pastebėjau kad prie Benkunsko pradėjo dažyti suoliukus, kas prie Šimašiaus nebuvo daroma iš viso. Nei seni Lukiškių aikštėje, nei nauji prie dviračių tako Žvėryne per 8 metus nebuvo nudažyti nei karto. Kai kurie per tą laiką spėjo supūti ir buvo pakeisti, bet dažų taip ir nesulaukė.
    sugebejote rasti 3 gatviu pavyzdzius, aisku ju yra ir daugiau. Nenoriu ginti Simasiu, bet buvo atlikta kruva kitu darbu, kurie keicia miesto veida. Stai pora metru paejau nuo paskutines Mapsu vietos, daugiabutis:
    2014 metais dar tik baigineja statyti.
    https://www.google.com/maps/@54.7276...6656?entry=ttu

    uzdeta urodiska tvorele kelio posukyje, kuri trukdo pestiesiems pereiti gatve i kita puse, kur nieko nera, net takelio. Niekas ten neina, ji yra absurdiska, tokias tvoreles deti gali sugebeti tik visiski idiotai.

    2022 nuotraukoje tovrele jau nupjove:
    https://www.google.com/maps/@54.7276...8192?entry=ttu

    Patikekite, naujus sprendimus miesto lygmenyje del tokiu elementu panaikinimo mes dar ilgai nematysime. Ukvedziams tai nepasiekiamas lygmuo. Ideologiskai sudetingas presilauzymas valdzios organams. Ir per Simasiaus valdyma buvo panaikinta eile tokiu idiotisku nereikalingu tvoreliu aplink kelius.

    Offtopic, bet idomu pastebeti kad naujojo namo tinkas ne 10 metu neatlaike. Po 7 metu jau pradejo vietomis juoduoti.

    Pakelus galva matysime ir naujus LED zibintus gatviu sviestuvams. Daug buvo padaryta, bet daug ir nepadaryta, pvz sviestuvu atramas reikia dazyti, bet iki siol to nedaroma.

    Del suoliuku dazymo - tai irgi ideologija. Modernioje architektūroje medis retai dazomas, manoma kad tai naturali medziaga ir jos dazyti nereikia, senejimas "uzprogramuotas" ir tai ok. Suoliuku atveju aisku pamirstama, kad tuomet medzio rusys turi buti visai kitos, norint adekvataus tarnavimo laiko. Bet ideologija - kuo maziau dazyti gatviu elementu. Tas pats ir su keliu bordiurais - ju dazymas yra beskonybes pinigu svaistymas, nes dazai greit nusilupa ir dazyti bordiurai pradeda atrodyti zymiai blogiau, nei buves plikas betonas. Irgi, jei pastebejote, per Simasiaus kadencijas daugelyje vietu, kur gatves turejo dazytus bordiurus, dazu likuciai buvo nuplauti auksto slegio iranga.

    Ukvedziu valdymas gi yra kardinaliai kitoks.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2024.01.03, 10:12.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė neoplan
    Prieš mėnesį Benkunskas kalbėjo Ramanausko laidoje, įrašas prieinamas internete. Sukėlė šypseną mero kritika ankstesniems miesto valdžios sprendimams lopyti gatves, užuot jas tinkamai sutvarkius. Dešimtmečio bėgyje padidėjus bendram sąmoningumui Senamiestyje bus lygiai taip pat lupamas tas mero itin mėgstamas ištisinis asfaltas ir visos tos nesąmonės perdaramos pritaikant pėsčiųjų poreikiams.
    Visa šita "100 kilometrų naujo asfalto per metus" kampanija, tokių parkingų kaip prie Operhauso ar Kazimiero bažnyčios toleravimas ir praktiškai nulinis dėmesys šaligatvių tvarkymui gana aiškiai iliustruoja savivaldybės prioritetus.
    Oi tik nereikia pasakoti - Benkunskas per nepilnus metus, ko gero, padarė daugiau pėsčiųjų infrastruktūrai nei per metus padarydavo Šimašius su savo piaru. Nereikia pamiršti kad su Benkunsko gatvių asfaltavimu (kas čia kai kam labai užkliūna, nors ir nesuprantu kodėl - gatvės Vilniuje išties prastos būklės, lyginant su vakarų Europa) aptvarkydavo ir tų gatvių šaligatvius.

    Šimašiui iki šių vietų per 8 metus rankos nepriėjo, Benkunskas per nepilnus kadencijos metus sutvarkė:
    https://maps.app.goo.gl/hdaK6MCwCgcXm9Qn9
    https://maps.app.goo.gl/jwLVH4imZRESrtcg8
    https://maps.app.goo.gl/89URczBS4yZ6vixN9
    https://maps.app.goo.gl/GALYR1TZrwL4p6d86
    https://maps.app.goo.gl/saLqbEPDF9wLhpKT8

    O tokių vietų kur kažkas lokaliai palopyta (tokių kaip išbirę laiptai į Neries pakrantę prie Žaliojo tilto ar subetonuoti išbirę bordiūrai Vokiečių gatvėje) tai pilna, reikia absoliučiai nesidomėti miestu, kuriame gyveni, kad to nematyti.

    P.S. Suprantama, kad dabartinę miesto valdžią yra už ką pakritikuoti, bet nereikia kraštutinimų.

    P.P.S. Kalbant apie pėsčiųjų infrastruktūrą, dar pastebėjau kad prie Benkunsko pradėjo dažyti suoliukus, kas prie Šimašiaus nebuvo daroma iš viso. Nei seni Lukiškių aikštėje, nei nauji prie dviračių tako Žvėryne per 8 metus nebuvo nudažyti nei karto. Kai kurie per tą laiką spėjo supūti ir buvo pakeisti, bet dažų taip ir nesulaukė.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Pakartoju savo paklausimo šablono dalį. Pasinaudokite ja.
    Aš šiaip pabumbėt ateinu, spręsti klausimą turi AM, VTPSI ir savivalda

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Vienu žodžiu nusivyliau Paupiu. Galvojau bent jau tie stengiasi išlaikyti kokybę padoriam lygyje. Neseniai vėl buvo perkasta kažkokiam kabeliui eilė plytelių ir šiandien viskas atrodo kaip kažkoks bomžynas. Kažkokia nacionalinė "pandemija" su tais atstatymo darbais:
    Pakartoju savo paklausimo šablono dalį. Pasinaudokite ja.
    Malonėkite informuoti ar buvo suderintas leidimas perkasti nuotraukoje matomą vietą ir ar buvo išduotas leidimas aptvėrimams.
    Jei buvo, nurodykite leidimo numerį ir atsiųskite suderintą eismo organizavimo schemą bei informaciją kokia rinkliavos suma už aptvėrimus buvo gauta.
    Taip pat norėtųsi pamatyti pagal miesto Tarybos patvirtintas tvarkas PRIVALOMUS:
    a) nepriklausomos akredituotos laboratorijos išduotą grunto ir pagrindų sutankinimo tyrimų, bandymų, matavimų protokolą, patvirtinantį, kad gruntas ir pagrindai sutankinti tinkamai;
    b) nepriklausomos akredituotos laboratorijos išduotą tyrimų, bandymų, matavimų protokolą dėl asfalto sluoksnio storio nustatymo,
    c) nepriklausomos akredituotos laboratorijos išduotą tyrimų, bandymų, matavimų protokolą dėl asfalto dangos sutankinimo laipsnio, oro tuštymių kiekio, mišinio granulometrinės sudėties ir rišiklio kiekio nustatymo,
    kaip tai numatyta 2021-03-25 Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pasirašytame įsakyme nr. Nr. 30-780/21 „Dėl leidimų atlikti kasinėjimo darbus Vilniaus miesto savivaldybės viešojo naudojimo teritorijoje (gatvėse, vietinės reikšmės keliuose, aikštėse, žaliuosiuose plotuose), atitverti ją ar jos dalį arba apriboti eismą joje išdavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

    Jei leidimo nebuvo, nurodykite kokių veiksmų ketinate imtis, kad pažeidėjai būtų nubausti ir tokia savivalė nebesikartotų.

    Primenu, kad kasinėjimų ir aptvėrimų tvarka numatyta Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2021-02-17 sprendimu Nr. 1-876, o ją kontroliuoti pavesta Administracijos direktoriui ir Vilniaus miesto savivaldybės kontrolės ir audito tarnybai.


    Prašau atsiųsti pažymą apie priimtus dokumentus.

    N.B. Šis laiškas pasirašytas kvalifikuotu el. parašu.

    Geros dienos,
    Eduardas Kriščiūnas
    Paskutinis taisė KEdas; 2023.12.31, 00:09.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Vienu žodžiu nusivyliau Paupiu. Galvojau bent jau tie stengiasi išlaikyti kokybę padoriam lygyje. Neseniai vėl buvo perkasta kažkokiam kabeliui eilė plytelių ir šiandien viskas atrodo kaip kažkoks bomžynas. Kažkokia nacionalinė "pandemija" su tais atstatymo darbais:

    Click image for larger version

Name:	20231230_150322.jpg
Views:	1200
Size:	3,14 MB
ID:	2100574
    Click image for larger version

Name:	20231230_150329.jpg
Views:	1141
Size:	2,89 MB
ID:	2100575

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Priminimas ir žvilgtelėjimas atgal.

    Tai kai šiais metais sužinojome, kad iš 2023 biudžeto nepanaudotų liko 72 milijonai tai dabar šie argumentai nebetenka galiojimo. Ir dar reikia pridėti, kad biudžetas 2024 metams paaugo apie 90 milijonų.
    Gal yra žinių kodėl tie 72 mln. liko nepanaudoti, t.y. ko nepavyko nupirkti?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    O čia infrastruktūros saldainis iš šviežio projekto. Ėjau per perėją ir toliau ėjau į VCUP tai teko pirma perėjus perėją atsiremti į (1) gražias kolbas (jomis užblokuotas praėjimas), o vėliau partizaniškai eiti per (2) šias dvi juostas, kurios neturi jokių požymių, kad jomis gali pereiti pėstysis:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1110
Size:	95,0 kB
ID:	2100479
    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1105
Size:	143,0 kB
ID:	2100480

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Priminimas ir žvilgtelėjimas atgal.

    Pamenate kai praeitais metais buvo pastebėta, kad Vilniaus 2023 biudžetas augo apie 200 milijonų ir pasipiktinau, kad, švelniai tariant, neskiriama pakankamai pinigų bent jau šaligatviams, kurie netaisyti apie 50 metų, buvo forume sakoma, kad arba ,,infliacija visuos 200 milijonų suvalgė'', arba ,,iš ko atimti (pinigus)?''?

    Tai kai šiais metais sužinojome, kad iš 2023 biudžeto nepanaudotų liko 72 milijonai tai dabar šie argumentai nebetenka galiojimo. Ir dar reikia pridėti, kad biudžetas 2024 metams paaugo apie 90 milijonų.

    Ar dar atsiras kokių argumentų kodėl šaligatviams eilinį kartą per 50 metų nėra pinigų?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O bordiūro aukščiui nėra jokių reikalavimų? Ten, sprendžiant iš akies, kokie geri 3-4cm.
    Yra reikalavimas šaligatvį nuo važiuojamosios dalies atskirti bordiūru, bet čia lyg ir ne tas atvejis, o apie aukščių skirtumus take jau atsakė Kaid. Bet gal nesupratau klausimo.
    37.12. važiuojamoji dalis nuo kitų gatvės elementų atskiriama bordiūru, kurio aukštis A, B, C kategorijos gatvėse 15 cm.

    116. Statant automobilius statmenai arba kampu važiuojamajai daliai, bortas, atskiriantis automobilių stovėjimo vietas nuo šaligatvio ar vejos, turi būti įrengiamas 8 – 10 cm aukštyje.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    2017-ais panaikino šį reikalavimą:


    Dabar beveik legalu, kiek legaliais galima laikyti projekto kaitaliojimus be derinimų...
    O bordiūro aukščiui nėra jokių reikalavimų? Ten, sprendžiant iš akies, kokie geri 3-4cm.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tokie bordiūrai, žiūrint iš šaligatvio ir pėsčiojo perspektyvos, apskritai legalūs? KEdas
    2017-ais panaikino šį reikalavimą:
    68. [...] visose pėsčiųjų perėjimo per kelią (gatvę) vietose aukščio skirtumas tarp pėsčiųjų tako (šaligatvio) ir važiuojamosios dalies turi būti ne didesnis kaip 2 cm [...]. Bordiūras turėtų būti stačiakampis. Užapvalinto bordiūro spindulys turėtų būti ne didesnis kaip 10 mm.
    Dabar beveik legalu, kiek legaliais galima laikyti projekto kaitaliojimus be derinimų...

    Komentuoti:

Working...
X