Tvarkau miesta lt
,,Paco g remontas, situacija ties Paco 1. Gruntas įrengtas maždaug 5 cm aukščiau šaligatvio paviršiaus, o turi būti atvirkščiai - šaligatvis turi būti aukščiau apie 5 cm nei gruntas. Šaligatvis turi būti bent 5 cm aukščiau nei gruntas tam, kad vanduo nuo šaligatvių nubėgtų ant grunto ir kad nuo grunto vanduo nebėgtų ant šaligatvių su savimi nešdamas purvo vonias.
Ši ydinga praktika atėjusi iš soviemečio ir kažkodėl tęsiasi iki šiol. Kodėl ji tęsiama ir tęsiama viso miesto mastu? Kiek metų ir kiek žmonių tiek su architektūriniu, tiek su statybiniu, tiek su susijusiais išsilavinimais raportuoja šias problemas ir prašo savivaldybės pagaliau baigti šią ydingą praktiką.
Savivaldybe, na nurodykite, sukurkite, papildykite pagaliau šaligatvių remonto gaires, principus viso miesto apimtimi, kurios nurodo ir ĮPAREIGOJA RANGOVUS, kad ŠALIGATVIS TURI BŪTI AUKŠČIAU GRUNTO BENT PER 5 CM.
Ačiū.
Antra problema - atrodo, kad ties paspirtukais gatvės vanduo subėga ant šaligatvio.''
,,Atsakymas
Dėkojame už pateiktus pastebėjimus. Informuojame, kad Paco-J.Pauliaus II-ojo aikštės skvero tvarkymo darbai dar nebaigti. 2024 metais buvo atliktas Paco gatvės remontas, o 2025 metais planuojamas atlikti J.Pauliaus II-ojo parkavimo aikštelės ir šaligatvių remontas. Remonto metu dangų nuolydžiai bus suvedami tarpusavyje, kad vanduo nuo asfalto dangos nebėgtų ant šaligatvio dangos. Atitinkamai bus peržiūrėtas šaligatvio plytelių aukštis ties „žaliomis salomis“.
Dėkojame už pateiktus pastebėjimus. Informuojame, kad Paco-J.Pauliaus II-ojo aikštės skvero tvarkymo darbai dar nebaigti. 2024 metais buvo atliktas Paco gatvės remontas, o 2025 metais planuojamas atlikti J.Pauliaus II-ojo parkavimo aikštelės ir šaligatvių remontas. Remonto metu dangų nuolydžiai bus suvedami tarpusavyje, kad vanduo nuo asfalto dangos nebėgtų ant šaligatvio dangos. Atitinkamai bus peržiūrėtas šaligatvio plytelių aukštis ties „žaliomis salomis“.
Atsakingas padalinys
Eismo organizavimo skyrius''
PS.
Dvigubas atsakymas - ne mano klaida. Tokį pateikė.
Bortunskas matyt permažai tų įvažiavimo bortų užpirko - visiems neužtenka. Darbus daryti reikia, laikas bėga, tai daro "kaip įprasta".
Užpirko pabandymui. Bet kadangi niekas nesigilino kokie jų privalumai (o privalumų yra) ir kaip teisingai juos įrengti, o greitosiomis pakeverzotas shema-piešinukas aiškumo neįnešė, tai eilinį kartą sukompromitavo gerą idėją ir matyt nebekartos
Žinokit pastebėjau tendenciją, kad dabar kur tik esu matęs užvažiavimo bortus deda žemus su apvalintu kraštu, o ne aukštesnius, kurių šonas nupjautas maždaug 45 laipsniais. Tai ir lemia kad įvažiavimo zonose šaligatvis nusileidžia. Jei dėtų 45 laipsnių užvažiavimo bortus - šaligatvis nenusileistų arba beveik nenusileistų. Kodėl taip pradėta daryti man yra mistika.
Beje, ką duoda tie žemi bortai tai jie suformuoja skersinį gan statoką nuolydį ir žiemos metu žmonės pasitiesinėja ant šono eidami įvažiavimo zona.
Šiaip, aišku, gerai, kad šaligatvis pagaliau sutvarkytas ir juo einant nebekyla reali rizika nugriūti ar išsisukti koją, ale visgi nuvilia, kad dalykai, apie kuriuos VMS pati ne kartą kalbėjo kaip blogas praktikas, yra toliau daromi ir įbetonuojami dar kokiems ~10 metų į priekį.
Čia galima ir paminėti ir bortus kur dvirtakis susiduria su važiuojamąja dalimi. Jau n metų jų niekur nebebuvo, o dabar grįžo. Toks jausmas, kad Aksvaldas Bankuchenskas paskaitė FB dviračių grupes, gal net čia forumiuką ir įsakė, daryt priešingai gerosioms praktikoms, kad patriggerintų hipsterius su dviračiais. Nes nu taigi projektuotojai jau buvo supratę kaip daryt, betono liejikai išmoko lieti skersinius bortus, procurementas išmoko nupirkti granitinius įvažiavimo bortus iš Kinijos, Grinda išmoko juos sudėti. Kokio velnio, dabar staiga 180 laipsnių viskas? Nenuleist įvažiavimo gi mažiau darbo dar. Arba kam statyt bortus dvirtakiuose prieš sankryžas, kai gali nestatyt jų. Ir pigiau, ir greičiau.
Kosčiuškos g. sutvarkytas šaligatvis. Šiaip, būtų visai ok, bent jau dėl pačių plytelių, kurios atrodo visai malonios eiti, ir akivaizdaus broko lyg ir nesimatė. Trūksta apželdinimo, kuris čia galėjo laisvai būti padarytas.
"Sendintos" trinkelės atrodo visai neblogai, mano nustebimui
Vienas iš Vilnius style fakapų: nužemintas šaligatvis įvažiavimui į teritoriją, kur buvo galima labai lengvai tiesiog įdėti užvažiavimo bortą, o šaligatvį palikti viename lygyje
Juo labiau, kad įvažiavimas, šiuo konkrečiu atveju, net nėra joks įvažiavimas, o tiesiog privažiavimas prie kažkokių dėžių. Čia pat voliojasi padanga, kuri, kaip suprantu, skirta "įspėti", kad šitame siaurame purvyno ruože (kaipgi Vilniuje be jo) negalima parkuoti savo laužų
Čia kitas, jau legit, įvažiavimas. Nežinau, ar foto aiškiai matosi, bet pati teritorija, į kurią įvažiuojama, yra praktiškai šaligatvio lygyje, o ne žemiau ar dar kaip nors, kad būtų reikėję ką nors keisti. Tereikėjo užmesti užvažiavimo bortą ties važiuojamosios dalies riba ir viską palikti šaligatvio lygyje. Bet kam daryti normaliai, jeigu galima daryti nesąmonę
Šiaip, aišku, gerai, kad šaligatvis pagaliau sutvarkytas ir juo einant nebekyla reali rizika nugriūti ar išsisukti koją, ale visgi nuvilia, kad dalykai, apie kuriuos VMS pati ne kartą kalbėjo kaip blogas praktikas, yra toliau daromi ir įbetonuojami dar kokiems ~10 metų į priekį.
Kad nelabai yra esmės, nes realiai visur, kur tvarkytas asfaltas. Konkrečiai nuotraukoje tai Gėlių g., bet lygiai tas pats yra Mindaugo g., Sodų g., Kauno g. ir t.t.
Kad nelabai yra esmės, nes realiai visur, kur tvarkytas asfaltas. Konkrečiai nuotraukoje tai Gėlių g., bet lygiai tas pats yra Mindaugo g., Sodų g., Kauno g. ir t.t.
Kad nelabai yra esmės, nes realiai visur, kur tvarkytas asfaltas. Konkrečiai nuotraukoje tai Gėlių g., bet lygiai tas pats yra Mindaugo g., Sodų g., Kauno g. ir t.t.
Panašu, kad miestas pinigus turi tik asfaltui kloti. Savanorių pr. dalis važiuojant link Žemųjų Panerių šaligatvių naujinimą gavo tik dabar, nors asfaltas ir bortai buvo keisti daug ankščiau ir kurį laiką stotelėse vyravo akmenėliai, nes banaliai net senų plitelių laikinai nedėjo.
Aš nesuprantu, kas tau čia netinka.
Tavo paties skundas nerišlus: " Rekonstruojant buvo atlikti reikšmingi pakeitimai: • laiptų plotis minimaliai padidintas" - tai ar "minimaliai" = "reikšmingai". Kiti punktai irgi kažkoks tuščias kabinėjimasis prie nieko. Padarė geriau, nei buvo, o tu reikalauji, kad atstatytu? Aš tikiuosi ir VMS tavo skundą į šiukšliadėžę išmes. Skųsk administrainiam teismui, jei manai esąs teisus (nesi).
Toliau ten kažkas komentuoja (jau nebetikrinsiu), kad "ajajai, kaip blogai, nes padarė pakopas tarp panduso" ir tulžį lieja, kokie VMS "dalbajobai" (perfrazuojant). O tai ką dar daryt paprastojo remonto būdu? Blet, buvau nustojęs eit į šitą forumą, nes, atsiprašant, užpiso nesustojamas myžniojimas kiekvienu postu. Jūs čia kaip kažkokių suknistų ekstremistų burbulas, taip sakant, išeikite į lauką ir žolę palieskite, atsipalaiduokite karts nuo karto. Negatyvas ant negatyvo ant negatyvo, ką šitam forume paskaitai, vien negatyvas, vien visi nepatenkinti. Praktiškai konstruktyvaus nieko neberasi, vien tik pjovimasis.
Sutvarkė paprastojo remonto būdu pandusą su laiptais. Aš kaip vienu metu daug stumdęs vaiko vežimėlį apsidžiaugčiau, jei gyvenčiau toje vietoje, kur tas sutvarkytas pandusas yra.
Sutinku dėl pastebėjimo, kad daug negatyvo. O iš kur jis kyla, kokios priežastys? Dalis kyla dėl kelių forumo dalyvių, kurie nenori ar nemoka elementariai diskutuoti, o puola draskyti akis, svaidytis etiketėmis ir tt.. Kita dalis, kurios sakyčiau yra didžioji, tai kad VMS daro tokius dalykus, kuriuos aš vadinu nusikaltimu prieš miestą. Kokie tie ''nusikaltimai'' (keletas greitų jais neapsiribojant): sovietmečio įbetonavimas kuomet arba neįrengiamas šaligatvis gatvėse kuriose jo nėra, arba atnaujinamas sovietmetis - 0,6-1,2 m pločio šaligatvis. Pandusai neatitinka savo statuso. Šaliagtviai nuo pat sovietmečio neiškeliami bent 5 cm virš grunto, o daroma arba atvirkščiai arba, geriausiu atveju, sulyginama su gruntu. Senamiestyje gatvės ne modernizuojamos ir harmonizuojamos, o liejamas ištisinis asfaltas, ir paliekami, ką aš vadinu trauminiais, šaligatviais, kurių plotis 0,2-0,8 m. Dar vardint ir vardint...
Aš ir pats nesu patenkintas VMS pavadinęs dalbajobais čia temoje aukščiau - man atvirai pasakius dėl to gėda. Bet VMS daroma žala ir elgesys verti tokio apibūdinimo. Pažiūrėjus iš toliau, mes gyvename panašiai kaip kokio kalėjimo atmosferos sąlygomis, kuomet ir mušamas pripramta. Taip yra todėl, didele dalimi, kad sovietmeti žmones traumavo, demoralizavo, pavertė cinikais ir dabar mes matome to manifestacijas VMS veikloje. O kai kažkas pagaliau išstoja ir pasako, ei,gal užteks to smurto, ir dar nusikeikia ar smurtautojus pavadina negražiu žodžiu, tuomet didesnė problema kas: smurtautojas ar tas kuris pagaliau nori nors kiek padoriau gyventi, tik išsireiškia kartais nelabai taktiškais, etiškais ir tt?..
Kaip galima pvz vadinti žmones kurie dirbantys Infrastruktūros skyriuje (suprask - atsakingi už infrą mieste) ir nutiesę šaligatvį tiesiai į el stulpą (o šalia buvo vietos nutiesti kitur) pasako žmogui klausiančiam kodėl taip paklojo, kad pėstieji nenumirs... Ir taip buvo atsakyta net ne praeiviui, o žmogui su kuriuo bendrauta mėnesiais nuo pat gatvės remonto pradžios ir kuris siekė (ir didele dalimi pasiekė), kad apskritai šaligatvis atsirast gatvėje, kurioje, beje tie patys veikėjai net neplanavo įrengti šaligatvio...
Ir priimu kritiką, kad verta nesimėtyti epitetais, kad ir kaip sunku kartais būtų. Atsiprašau, kad pats prie to prisidėjau.
Komentuoti: