Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SoulMulticast
    replied
    Na del nesamoningu ivazu, tai nezinau ar sita vieta galima kazkaip perspjauti. Dabar idejo ir granito bordiurus. Nors sustoti aplink ir autobusams ir siaip masinoms vietu belekiek. Autobusai turi savo parkinga palei gatve prie Operos teatro kriokliu, o masinoms yra nemazas Operos parkingas.

    Click image for larger version

Name:	20230919_174318.jpg
Views:	1412
Size:	1,97 MB
ID:	2079381

    Numanau kad sovietmeciu cia buvo VT stotele ir aisku ivaza taip ir paliko per N "paprastuju remontu". Na o dabar dar ir iformino i granita. Medziai salia leisgyviai, nes dedant naujus bortus greiciausiai pakapojo ir saknu. Ivaza palikt aisku buvo svarbiau.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    5. O čia pasirodo buvo bendras pėsčiųjų-dviračių takas
    Įvažiavimas į parkingą išskirtas kitokiomis trinkelėmis ir spalva, įrengti įspėjamieji paviršiai, galima suprasti, kad automobiliams pirmumas.
    Tiesiog nesuprantama, kaip tokiame take gali stovėti šitas ženklas. Ten net pėstiesiems vietos trūksta... Reikia kreiptis, kad jį nukabintų, nes atrodo kaip pasityčiojimas.

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    8. Įvažiavimai tako lygyje, bet svarbiausia nebuvo užmiršta latakų išvesti tiesiai pėstiesiems po kojom
    Jei pastebit, toje vietoje sovietmečiu buvo padarytas važiuojamosios dalies išplatėjimas neva kažkokiai tai lėtėjimo juostai posūkiui į Naugarduko gatvę. Tai, aišku, jį paliko, nors jis visai nereikalingas, bet va, VT juosta čia platesnė nei kitur Švitrigailos g. Kitas nefunkcionalus išplatėjimas priešingoje gatvės pusėje prie ankstesnės valdžios buvo panaikintas.

    Apibendrinus – norėjom kaip geriau, išėjo – kaip visada. Be tvarkos, be standartų, be kontrolės. Apgailėtina.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Nereikia, tokie parkingai tiesiai is pagrindines gatves labai negraziai stabdo trafika, yra ziauriai unfriendly pestiesiems. Plius 1-2 stovejimo vietos nepakeicia visiskai NIEKO.
    Na turiu omenyje turėti porą vietų iškrovimui, komercijos aptarnavimui, keleivių paėmimui. Nebūtinai iš Kauno g., galima ir iš Vytenio g. Kita vertus, jei būtų buvę pasinaudota proga juostas padaryti juostas pagal STR, atsirastų per akis vietomis parkavimui ir pėstiesiems ar tiesiog žaliąjai erdvei. Tačiau kažkodėl buvo nuspręsta palikti beveik 4 m pločio juostas Kauno g. bei 14 m pločio 2 eismo juostų važiuojamąją dalį D kategorijos Vytenio g. Be to, dar ir uždėtas sustoti draudžiantis ženklas. O kitoje Vytenio g. pusėje prie kito rekonstruoto objekto paliktas statmenas parkavimas sumažinant gatvės dalį pėstiesiems iki apsurdo.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Sutvarkė takus Švitrigailos g. palei Cyber City (Švitrigailos g. 32)

    8. Įvažiavimai tako lygyje, bet svarbiausia nebuvo užmiršta latakų išvesti tiesiai pėstiesiems po kojom
    Nelabai suprantu, VMS sugalvojo naudoti tuos olandiškus bortus įvažaivimuose, bet iki šiol visus projektus įskaitant ir šį tvirtino su palankiausiais bortais automobiliams. Pėsčiųjų ėjimui patogus plotis ne visas išnaudojamas dėl atsikišusio borto. Įdomi filosofinė transformacija. Ar tai reiškia, kad VMS savo nuožiūra visokiuose "siaurinamose humanitarinėse gatvėse" tik patiems rekonstruojant naudos tuos mašinas pristabdančius bortus?

    Aišku, ir toliau nesuprantu, kodėl nenaudoja to paties granito 45° bortų, kaip Gedimino pr., kurie nei kiek nesiaurina pėsčiųjų tako ir taip pat yra vos žemesni, kaip tie olandiško tipo

    Galim sakyti, Švitrigailos g. darė greitesnius išsukimus iš gatvės, kad nestabdyti eismo, bet tokie įvažiavimai ir užkampyje, kaip Lietaus g., kodėl pastarojoje nenaudojo 45° bortų, kol dar nebuvo pradėti naudoti olandiški?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Sutvarkė takus Švitrigailos g. palei Cyber City (Švitrigailos g. 32)

    1. Takas nuo Vienaragių st. iki Kauno g. siauras, su stulpais ir priparkuotais paspirtukais. Danga neeilinė Vilniui, atrodo gražiai ir kokybiškai.

    2. Vienaragių stotelė. Apstatyta kuom tik įmanoma. "Vazonai "bus skirti tik augalams, nes visi pripildyti dirvožemiu, mačiau kaip vyras atėjęs į stotelę, norėjo pasidėti tašę ant vazonų, bet pamatės dirvožemį, persigalvojo.

    3.

    4. Kažkodėl susodinę krūmus sugalvojo dar kabelį kažkokį permesti. Atramos atitinkamos - su rūdimis.
    Visos patalpos pirmuose aukštuose jau veikiančios, kiek tenka važiuoti pro čia, visada pilna žmonių.

    5. O čia pasirodo buvo bendras pėsčiųjų-dviračių takas
    Įvažiavimas į parkingą išskirtas kitokiomis trinkelėmis ir spalva, įrengti įspėjamieji paviršiai, galima suprasti, kad automobiliams pirmumas.

    6. Kol nėra Švitrigailos g. 30 pastato - tol purvo parkavimo aikštelė...

    7. ... su šlogbaumu. Dangos taip pat išskirtos.

    8. Įvažiavimai tako lygyje, bet svarbiausia nebuvo užmiršta latakų išvesti tiesiai pėstiesiems po kojom

    9. Visos geriausios praktikos vienoje vietoje.

    10. Dar buvo sutvarkyta dalis Naugarduko g. tako. Žiauriai per siauras, visi vos telpa.

    11. Ir niekaip nesuprantu, kam A juostoje palieka įvažas stotelėse. Dabar supratau. Kad sugedę automobilai turėtų, kur sustoti.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Šaligatvis ties Kauno g. 32A (https://citify.eu/lt/) Ties sankryža su Vytenio g. šaligatvis gražiai sueina viename lygyje su įėjimais į komerciją, tačiau toliau nuo sankryžos šaligatvis palei gatvę iškyla aukščiau. Manyčiau būtų buvę tikslinga įrengti ir 1-2 automobilių sustojimo vietas palei Kauno ar Vytenio gatvę komercijos aptarnavimui.
    Nereikia, tokie parkingai tiesiai is pagrindines gatves labai negraziai stabdo trafika, yra ziauriai unfriendly pestiesiems. Plius 1-2 stovejimo vietos nepakeicia visiskai NIEKO.

    Komentuoti:


  • Myliu miestus
    replied
    O kam ten tos parkingo vietos?? Už kampo, Vytenio g. jų tiek, kad ir vežimu vežk

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Šaligatvis ties Kauno g. 32A (https://citify.eu/lt/) Ties sankryža su Vytenio g. šaligatvis gražiai sueina viename lygyje su įėjimais į komerciją, tačiau toliau nuo sankryžos šaligatvis palei gatvę iškyla aukščiau. Manyčiau būtų buvę tikslinga įrengti ir 1-2 automobilių sustojimo vietas palei Kauno ar Vytenio gatvę komercijos aptarnavimui.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Jeigu vicemerė Donalda, tai viskas aišku.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Moka Dumalakas ir normalesnių straipsnių parašyti - Baisisi ištrupėjusiomis Vilniaus gatvėmis: kur jūs tai matėte normalioje valstybėje?
    Šalia Prezidentūros esančioje S.Skapo gatvėje gyvenanti Irena Skripetienė pasakojo, kad per dieną po kelis kartus mato užkliuvusius už netvarkingų trinkelių ir klupinėjančius turistus.

    Siaubingas ir Liejyklos gatvės šaligatvis šalia Prezidentūros, o Šv.Jono gatvėje tebėra sovietinės bent trijų dydžių ir atspalvių trinkelės. O juk tai – gatvės pačioje miesto širdyje.

    Bet savivaldybė giriasi, kad remontuoja miesto pakraštyje esančią Panerių gatvę, kur reta praeivių, o vicemerė Donalda Meiželytė aiškina, jog suremontuoti Senamiesčio šaligatvius – ilgas ir sudėtingas procesas.

    Bet vicemerė skėsčiojo rankomis sakydama, kad be Kultūros paveldo departamento pritarimo gali Senamiestyje pakeisti daugiausia 2–4 kvadratinius metrus trinkelių. Mat Vilniaus senamiestis yra kultūros paveldo teritorijoje, todėl keičiant kelių dangą būtina rengti techninius projektus, gauti leidimus, o tam reikia laiko.

    Kitas savivaldybės atsikalbinėjimas – Senamiestyje yra gerokai per 100 gatvių, kurių daugelis grįstos senovinėmis trinkelėmis. Tokių gatvių remontas esą reikalauja ypač didelių finansinių ir laiko išteklių.

    Kad tai prasilenkia su tikrove, nesunku įsitikinti minėtose Liejyklos, S.Skapo ar Šv.Jono gatvėse, kuriose suskilinėjusios, kreivos trinkelės – sovietmečio.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Mildos g ištisinio asfaltavimo epas yra puiki iliustracija kas būna kai ignoruoji principą ,,Daryk gerai arba išvis nedaryk.''. Kaip jau esu minėjęs, čia darbų išvis nereikėjo net pradėti be gatvės paslinkimo link miško (kur platūs ardai žolės), gatvės vos vos paplatinimo, šaligatvių išdėstymo pakeitimo ties daugiabučiais ir dar kur reikia ir taip toliau...

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Čia vadinasi ,,pėstieji, užsikruškit.''.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1286
Size:	103,6 kB
ID:	2077982

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    Kokia problema? Kad kampai statūs?
    Nėra šaligatvio bortelių. Po žiemos šoninės plytelės susmigs kampu į žemę.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Bet bent jau nesvarstė dūmų kamuoliais besispjaudančių autobusų per Vingio parką paleist.
    T.y. kad šimtai senų automobilių su euro 4 standartu (vidutinis Lietuvoje registruotų automobilių amžius siekia 15 metų, kas yra euro 4), kasdien važinėjančių į Vingio parką jums nekliūna, bet čia primeskite, pravažiuos trys nauji autobusai per valandą su nauju euro 7 ir jau bus katastrofa? Primenu kad nauji euro standartai išmetamąsias daleles sumažina ne procentais, o kartais.

    Visiems ne vilniečiams - Vingio parkas, kur trys nauji autobusai per valandą sukels katastrofą:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-21 100451.jpg
Views:	342
Size:	512,8 kB
ID:	2077427

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tarp Zuoko ir Vileiko buvo ir daugiau merų.
    Dabar jau antras netgi ir po Zuoko.
    Mano nuorodose subirę šaligatviai 2012-tais, o abonentas sėdėjo meruose 2000-2003, 2003-2007 ir 2011-2015. Koks vargšas zuokas pasirodo, kažkas nuo 2007-tų per penkis metus jam visus prieš tai buvusius idealius šaligatvius sugriovė. Ot niekadėjas, net prie prezidentūros pasistengė:

    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	331
Size:	356,2 kB
ID:	2077428

    Upd - gaunu taisyti komentarą nes forumas gadina nuorodas. Gal kažką darau neteisingai, nežinau.
    Paskutinis taisė Maalinauskas; 2023.09.21, 09:07.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    tą patį Zuoką kuris užleido šaligatvius iki tokio lygio?
    Tarp Zuoko ir Vileiko buvo ir daugiau merų.
    Dabar jau antras netgi ir po Zuoko.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą

    Per tvarkau miestą šita problema užregistruota.

    .
    Kokia problema? Kad kampai statūs?

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    o siaube, koks Benkunskas glushas.... jau ir nezinau ar butu blogiau, jei Zuoka isrinktu
    tą patį Zuoką kuris užleido šaligatvius iki tokio lygio?

    https://www.google.com/maps/@54.6823...6656?entry=ttu
    https://www.google.com/maps/@54.6823...6656?entry=ttu
    https://www.google.com/maps/@54.6720...6656?entry=ttu

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Šedevrą "sutvarkė". Foto iš LPA FB grupės:
    Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1695206329803.jpg
Views:	438
Size:	117,7 kB
ID:	2077190
    Na istorija ten kiek ilgesne, nukopijuojam ja visa, kad butu idomiau:

    ​​​​​​Sveiki,
    rugpjūčio antroje pusėje prasidėjo Mildos gatvės tvarkymo darbai. Kiek aš pats suprantu, tai paprastas gatvės remontas, kai keičiama važiuojamosios dalies ir šaligatvių dangos, gatvės bordiūrai. Šio remonto metu Mildos g. važiuojamoji dalis šiek tiek (iš akies žiūrint apie 15 cm į kiekvieną pusę) buvo praplatinta, kad atitiktų standartus (?). Nieko gal ir nebūtų atsitikę, bet ties Mildos g. 11 namu palei gatvę esantis šaligatvis pasislinko link ten augančios liepos. Darbus vykdanti kelių remonto įmonė toje vietoje pradėjo įrenginėti šiek tiek siauresnį (60 cm) šaligatvį, bet kasimo darbai vyko labai arti želdinio ir namo gyventojai pasiskundė, kad nesaugomos medžio šaknys. Tada darbininkai susiaurino šaligatvį iki 30 cm pločio. Vėliau šaligatvio atkarpa šioje vietoje išvis buvo panaikinta. Būdamas Mildos g. 11 namo bendrijos pirmininku kreipiausi į Vilniaus miesto savivaldybės administracijos (VMSA) Infrastruktūros skyrių su klausimu, kodėl buvo priimtas toks sprendimas ir ar galima šią problemą išspręsti kitaip? Iš Infrastruktūros skyriaus atstovo gavau atsakymą, kad „Pėsčiųjų asociacijos atstovai ir želdynų mylėtojai pageidavo visiškai atlaisvinti medį, todėl ta siauroji dalis bus panaikinta“. Noriu pasiteirauti, kodėl LPS atstovai pateikė tokią rekomendaciją VMSA Infrastruktūros skyriui? Kodėl nebuvo pasiūlyta toje vietoje susiaurinti važiuojamosios dalies panaikinant parkavimo vietą?

    Giedrius Gulbinas
    LPA nesikreipe i Savivaldybe

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Net neįsivaizdavau, kad tokią nesąmonę Mildos g. galėtų sumeistrauti. Gatvę praplatino po 20 cm į kiekvieną pusę, o tada prasidėjo...

    Click image for larger version Name:	Sedevras.jpg Views:	0 Size:	72,6 kB ID:	2074220
    Šedevrą "sutvarkė". Foto iš LPA FB grupės:
    Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1695206329803.jpg
Views:	438
Size:	117,7 kB
ID:	2077190

    Komentuoti:


  • frefromwig
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Čia jau dugnas, ar mūsų laukia dar daugiau įdomybių?
    Taupo pinigus asfvaldui.

    Komentuoti:

Working...
X