Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Julius.ste
    replied
    Labai puikus Vilniaus Vandenų sprendimas organizuoti saugius pėsčiųjų nukreipimus avarijos tvarkymo vietoje. Bortų nuovažos, pakankamo pločio atitvertas praėjimas ir kt.

    Bet čia liūdna dėl "prakeiksmo" naujų šaligatvių. Matysim kaip lygiai sudės atgal viską.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    O ko norėt kai komunikacijos dešimtmečių senumo ir po ilgos pertraukos pavažinėja su vibrovolais bei vibroplokštėmis.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Čia kažkokia karma su ką tik suremontuotais šaligatviais ar gatvėm.

    Aušros vartų g.

    Click image for larger version

Name:	20241219_180430.jpg
Views:	884
Size:	1,65 MB
ID:	2172129

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Dviratį labai patogu užsivežti, taip pat ir vaiko vežimą, ir saugiau nei tiesiog tempti laptais.
    Į viršų teoriškai įmanoma vešt vaiko vežimą, bet ar tikrai pats veštum žemyn? Nepriklausomai ar vežimas prieky tavęs, ar eitum atbulom pirmas, kad vaikas neiškristų.

    Ką ten veiktum su dviračiu šaligatvyje, kai ten D kat. gatvė ir normalus dviratistas visada imtų gatvės asfaltą, o ne žiemą slidesnes plyteles? Net bijant važiuoti į gatvę, nuo šaligatvio ties kiemo įsukimu teisiškai yra gyvenama zona, kurioje bent pats vaikystėj tikrai nebijojau važinėti.

    60 m vs 220 m. Su vaikų vežimu / neįgaliesiems dar trumpesnis užkylimas tik šaligatviu nei 220 m, nes nusikirstų kampas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Dviratį labai patogu užsivežti, taip pat ir vaiko vežimą, ir saugiau nei tiesiog tempti laptais.
    Per kurią vietą ten patogu dviratį stumtis? Nebent jei rankos 1,5m ilgio - tuomet gal ir taip. Jeigu nebūtų turėklo tarp laiptų ir tos rampos, tai iš tiesų patogu. Bet eiti vienoje turėklo pusėje, o dviratį stumtis kitoje - visiška nesąmonė. Kaip Ginthus ir rašė, tomet jau geriau tada išvis šone per žolę stumtis.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Aš taip ir nesupratau, kokia jų paskirtis anot VMSA. Kad netinka neįgaliesiems, jie net ir neneigia. Bet tuomet kam? Dviračiams užsivaryt irgi nepatogu, greičiau gausis tiesiog ratais per žolę. Mamoms su vežimėliais? Net neišmokėčiau gyvybės draudimo motyvuodamas, jog atlikti tyčiniai veiksmai keliant pavojų sau ir vaikui
    Dviratį labai patogu užsivežti, taip pat ir vaiko vežimą, ir saugiau nei tiesiog tempti laptais.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Arba tokių

    Click image for larger version

Name:	20241018_192630.jpg
Views:	1012
Size:	1,18 MB
ID:	2171939

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tokių busų pareiga važinėti, stovėti ir poilsiauti ant šaligatvių
    Paskutinis taisė Kaid; 2024.12.19, 10:32.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Paco ir Saulės sankryža
    2024 12 18 palei 14.30

    ,,Ką įrenginėjate?''
    - ,,papildomą lietaus šulinį, nes vanduo nespėja subėgti, užneša lapais.''
    ,,Kodėl ant šaligatvio važiuojate?''
    - ,,dar atvažiuos mūsų mašina.''
    ,,Tai pilna asfalto aplink, kodėl ten nestatote?''
    - ,,jau baigiame darbus.''
    ,,Tai bent kitą kartą nestatykite ant šaligatvio.''

    Attached Files

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Kvieskite VTPSI, nes kitaip tokios nesąmonės, kurias kažkas vadina „rampomis“, nesibaigs.
    Aš taip ir nesupratau, kokia jų paskirtis anot VMSA. Kad netinka neįgaliesiems, jie net ir neneigia. Bet tuomet kam? Dviračiams užsivaryt irgi nepatogu, greičiau gausis tiesiog ratais per žolę. Mamoms su vežimėliais? Net neišmokėčiau gyvybės draudimo motyvuodamas, jog atlikti tyčiniai veiksmai keliant pavojų sau ir vaikui

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Kvieskite VTPSI, nes kitaip tokios nesąmonės, kurias kažkas vadina „rampomis“, nesibaigs.

    Komentuoti:


  • frefromwig
    replied
    Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
    Laiptai prie Viršuliškių g. 23 ir 25. Street view: https://maps.app.goo.gl/2FoCveuNK6F1bsWw8

    Click image for larger version

Name:	PXL_20240312_090412224.MP.jpg
Views:	921
Size:	2,74 MB
ID:	2116504
    ​​
    Atnaujinimas

    Click image for larger version

Name:	PXL_20241217_122357889.MP.jpg
Views:	2445
Size:	1,62 MB
ID:	2171585

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Tuo tarpu Sovietu sajunga 1970's (Kavoliuko g.):

    Click image for larger version

Name:	11-A-P-Kavoliuko-g-Google-Maps-12-16-2024_12_15_AM.png
Views:	629
Size:	3,30 MB
ID:	2171308

    Ir situ plyteliu niekas nuo to laiko ne karto nekeite.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tos tvorelės, kaip buvo skelbta anksčiau, yra reikalingos pirmus kelis metus, kol augalai pripranta prie aplinkos ir sustiprėja.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    tvorelems nuo druskos... prinigu yra . Siaip keistas sprendimas. Neekologiskas ir netvarus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Konstitucijos pr. šaligatvis. Asfaltuoti ok būklės važiuojamąją dalį pinigų ir medžiagų užteko, o šaligatviui nebeliko. Per tvarkaumiesta paprašiau bent jau pastatyti įspėjimus apie pavojingą šaligatvį, iki kol pavyks jį kada nors tolimoje ateityje sutvarkyti



    https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/403245

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Rangovas pasakė, kad mums taip nurodė daryti (suprask - Stelmokas) ir nebėjo į kalbas. Stelmokas mėgsta tokius ''sprendimus'' - juos padarė ir Pavasario g, ir Saulės g.
    Trinkelės ilgiau ir sunkiau už asfaltą - nujaučiu, jog sumelavo ir nuėjo lengvesniu keliu.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    O šiaip tai žinoma - savivaldybės darbuotojai gauna pinigus iš mokesčius sumokėjusių žmonių (biudžetininkų sumokami mokesčiai nesiskaito, ness jie mokami nuo mokesčiu mokėtojų pinigų sumos), sabotuoja ir kenkia mokesčių mokėtojams atlikdami barbarizmus viešojoje infrastruktūroje, o tada tie patys mokesčių mokėtojai dar nemokamai dirba jų darbą. Ėmiausi šio darbo, nes man visiškai nepriimtina jei būtų sugadinta Paco gatvė - aš laukiau šių darbų apie 20 metų, tad...

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Wow, įdomu, koks tai rangovas?

    Man yra tekę tik su grinda objekte bendrauti, tai visada atrodydavo, jog aš jiems trukdau ir jie ant visko **** dėję. Ne veltui gal savivaldybės įmonė.

    Bet iš kitos pusės, tikrai... kodėl visuomenė turi rodyti kaip dirbti ir kaip gerinti aplinką, o ne atvirkščiai...
    Parašiau asmeninę žinutę.

    Pradedant bendrauti reikia labai ramiai, pagarbiai pradėti pokalbius, nes žmonės pavargę, įsitempę, matosi, kad juos vejoja po miestą, tad dar kokie papildomi ''aiškintojai'' iš pašalės jiems manau ne kažką. Jei užsimezga pokalbis - verta gan gerai žinoti infros įrengimo principus, kad matytų, kad nusimanai ką kalbi, nes kitu atveju manau nebebendraus ir suprantama kodėl. Taip pat padeda jei pasiūlai sprendimus, kurie paprastina jų darbą - tokių sprendimų Paco g ne vieną jiems pateikiau.
    Beje, man rangovo atstovas (darbų organizatorius) padėkojo už schemą, nes sakė va mum labai naudinga, nes aišku kur ką daryti ir nereikia prisiminti kiekvieno kampo ką savivaldybė kaip sakė daryti.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Čia sakyčiau gavosi blogiau nei buvo. Takas anksčiau bent vizualiai nenutrūko dėl trinkelių, dabar nutrūksta visomis prasmėmis
    Taip, čia dar viena iš vietų kur nepavyko pasiekti, kad būtų gerai padaryta (bent jau gražiai nuleido ir gerai suvedė bortus su asfaltu). Aiškinau rangovui, rodžiau schemas iš VMS puslapio, kad važiuojamoji dalis šioje vietoje turi būti iškelta į šaligatvio lygį ir įrengta iš kitos nei asfaltas dangos. Rangovas pasakė, kad mums taip nurodė daryti (suprask - Stelmokas) ir nebėjo į kalbas. Stelmokas mėgsta tokius ''sprendimus'' - juos padarė ir Pavasario g, ir Saulės g.

    Komentuoti:

Working...
X