Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Galbūt tada būtų galima ir dar perėjos ženklą uždėti ant KT stulpo ir panaikinti perėjos ženklo stulpą. Arba uždėti gembę ant KT stulpo ir perėjos ženklą ant gembės.
- 2 patinka
-
T. Kosciuškos g. 36
Ką tik paklotas šaligatvis ties Kosciuškos 36. Ir naujas troleibusų stulpas pastatytas tiesiai per vidurį šaligatvio. Deja šioje vietoje pėstieji beveik neturi kaip praeiti. Situacija lengvai išsprendžiama: tereikia pratęsti šaligatvį vietoje krūmų, kurie yra tarp tvoros ir medžio. Dėkoju už pataisymą.Atsakymas
Nurodytoje vietoje auga keli medžiai ir siekiant juos išsaugoti šaligatvio įrengimas vietoje krūmų nėra planuojamas, nes tokiu atveju reikėtų šalinti ir šalia augantį medį. Viešojo transporto atramos vieta parinkta atsižvelgus į požemines inžinerines komunikacijas. Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakingas padalinys
Infrastruktūros grupė
Atsakingas padalinys
Senamiesčio seniūnija
Unikalus pranešimo numeris
E938-4280/25(3.2.55E-PAS)
- 4 patinka
Komentuoti:
-
John
Man 2024 VMS atstovas iš gatvių ir šaligatvių remonto skyriaus (berods Eksloatacijos skyrius) sakė, kad šiais, matai gi - moderniais ir pažangiais, laikais jie nebevyksta į vietą ir daro susitikimus ir ''apžiūras'' per Teams. Sakė jei jau vos ne kokia didelė krizė tuomet gal nuvykstama į vietą... Ir taip kalba bei elgiasi žmonės, kurie yra atsakingi už infrą mieste... Matomai mes taip ''pažengėme'', kad net ir fizinės infros fiziniams žmonėms nebereikia - juk ''progresas'' matomai ir infrą skaitmenizuos...
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Parengiau Vasaros g remonto asfalto ir šaligatvio sutvarkymo schemą ir pasidalinu jūsų įvertinimui - gal rasite ką pagerinti. Schema pasibaigia ties Vasaros 7 sklypu, nes nuo jo tarp tvorų toks plotis, kokio užtenka tik 1 eismo juostai tad ten nebus net šaligatvio. Gatvė Ds kategorijos ir žinau, kad ji galėtų būti net be šaligatvio, o tiesiog bendro eismo gatvė su vientisa danga nuo sklypo iki sklypo, bet gatvė neturi lietaus nuotakynės ir nuo Olandų g iki Vasaros 7 sklypo yra pakankamai vietos 2 juostom su šaligatviu tad verta daryti atskirą šaligatvį dėl pėsčiųjų saugumo, kad žmonės eitų ne upe kai lyja, kad žiemos metu būtų valomas šaligatvis (nes pastebėjau tendenciją jei asfaltas tai nevalo) ir tt..
Pačioje apačioje prisegiau PDF, kuriame viskas viename faile.Paskutinis taisė spekas; 2025.04.05, 13:21.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
To priežastis yra Kernavės g. srauto augimas, dėl ko vis daugėja tokių atvejų, kai bandoma rikiuotis per dvi juostas posūkiui kairėn. Bet juk kito pasirinkimo tai nėra – tas įvažiavimas į Kernavės g. iš buvusio visiškai nereikšmingo tapo didelį eisimą turinčią kvartalo jungtimi su Ozo g. Ir, aišku, dalijant NT vystytojams leidimus visiškai nebuvo galvojama apie išaugsiantį eismą ir jo sukeliamas problemas.
Kernavės g. turėjo būti įjungta į sankryžą šalia Viados, kad būtų galima iš jos ramiai pasukti į Ozo g. Bet, kaip ir kitais planavimo į ateitį atvejais, turim visišką VMS nekompetenciją ir (galimai) korupciją.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Toje vietoje pėstiesiems labai praverstų kairiojo posūkio į Ozo g. panaikinimas. Sutrumpėtų bent kažkiek visą amžinybę laukimas šviesoforo. Jis visiškai nereikalingas, kai yra didžiulė dobilo sankryža su GV ir plati Gerulaičio g. jungianti su Kalvarijų g. Plius sukelia avarines situacijas kai per kelias juostas bando rikiuotis į tą kairiąją.Paskutinis taisė Lettered; 2025.04.02, 06:49.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąWowowowow, nepamenu kada dar buvo padarytas takai pagal tai, kaip vaikšto pestieji :O Dar padarė tiesius ir be jokių "gi 90 laipsnių zigzagias yra įdomiau vaikščioti". Tik gaila takas į degalinę, bet taip sakant, baby steps
Tam iliustruoti užtenka pasižiūrėti į žemėlapį. Ten trūksta ištisos šaligatvio atkarpos, kurios, kaip jau matom, jie ir nesiruošia įrengti. Šaligatvį į Viadą nutiesė tiesiog į dviračių taką, nors šalia yra judri autobusų stotelė ir vieni didžiausių pėsčiųjų srautai visame Vilniuje, ypač piko metu.
Net perėja ir dviračių pervaža kairiau yra padaryta idiotiškai, nes pėstieji, kertantys gatvę, toje perėjoje, iš esmės atsitrenkia į pievą ir yra priversti naudotis dviračių taku einant įstrižai per dviračių pervažą. Buvo galima tiesiog pastatyti tą trūkstamą šaligatvį. Taip pat praplatinti šaligatvį nuo stotelės link Ozo ir visų ofisų, kur visada yra labai dideli tiek pėsčiųjų, tiek dviratininkų srautai. Vietos ten yra daugiau, nei sočiai, nekalbant apie absoliučiai perteklinį važiuojamosios dalies plotį. Problema labai aiški, jos sprendimai irgi aiškūs. Vietoj to daromi kažkokie atsitiktiniai sprendimai, kurie visiškai ignoruoja kontekstą ir nesprendžia pagrindinės problemos iš esmės, nors ją išspręsti būtų galima turbūt per kelias dienas ir matyt be smarkiai didesnių investicijų, nei buvo padaryta tiesiant tuos šaligatvius į Viadą. Šiaip, susidaro įspūdis, kad šitie darbai daromi net neapsilankius vietoje ir net nepasižiūrėjus į jos žemėlapį ar nuotraukas, nekalabant apie kokias nors pėsčiųjų srautų analizes. Čia, be kita ko, ta pati intensyviai naudojama perėja, kurią tvarkydami VMS buvo literaliai įrengę tikrų tikriausią purvyną. Teko tada prašyti A. Nikitino, kad taip nepaliktų (ačiū jam, kad visgi sutvarkė). Šiaip, tiesiog klaiku, kaip apgailėtinai ir nekompetentingai viskas daroma. Atrodo, kad ten būtų visi girti arba apsišnioję LSD
Paskutinis taisė John; 2025.04.01, 22:22.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Žiemos šaligatvių druskinimo padariniai. Pastebėjau, kad visiškai naujos (paklotos pernai vasarą ir vėliau) plytelės nerodo akivaizdžių paviršiaus irimo ženklų, tik druskos kristalų "raštai" išlikę ir laikosi. Bent kiek senesni "nauji" šaligatviai rodo paviršiaus irimo ženklus ten, kur būna tie druskų raštai. Šiaip, imho, akivaizdu, kad plytelės yra visiškai neatsparios druskai. Reiks bandyti išsireikalauti ir VMS tų plytelių dokus ir specifikacijas, nes dabar, panašu, yra naudojamas absoliučiai pigiausias įmanomas mėšlas, visiškai nepritaikytas mūsų klimatinėms sąlygoms ir naudojamoms priemonėms (druskai) žiemos metu, dėl ko plyutelės, geriausiu atveju, atlaiko vieną žiemą (neskaitant tų atvejų, kai jos ima byrėti dar neužbaigus kloti naujo šaligatvio, kaip Žygimantų g.)
Druskos poveikis kelių metų senumo plytelėms (Žalgirio g.). Plytelės dar nerodo paviršiaus atviro trupėjimo žymių (nors jau yra Žalgirio g. ir tokių), bet matosi paviršiaus "nuėdimas" ir paviršiaus medžiagų išretėjimas
Panašus procesas, tik metais ar dviem senesnis. Ima gilėti ir plėstis paviršiaus išgraužos (Geležiakas netoli Žalgirio g.)
Lyg ir visiškai naujai atrodantis šaligatvis Šešuolių g. Paviršiaus pažeidimo žymių dar lyg ir nesimato, bet jau visiškai aišku, kur jos bus
Identiška situacija kone visuose visiškai naujuose ir Šimašiaus kadencijų "naujuose" šaligatviuose t.y. skirtingo lygio aiškaus paviršiaus irimo ženklai nuo vos matomų iki normaliai ištrupėjusių plytelių. Vienas šaligatvis, kur nesimato absoliučiai jokio, net menkiausio, druskinimo poveikio (kaip, beje, ir sunkiasvorio transporto važinėjimo ir parkavimo poveikio), tai... jep, atspėjot, legendinis Arsenalo g. šaligatvis, kuriam daugiau, nei 20 metų ir kurio būklė dabar yra geresnė, nei daugelio "naujų" šaligatvių.
Paskutinis taisė John; 2025.04.01, 22:05.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTies Licėjaus st. link PC Ozas. Mažas, tačiau labai reikalingas žingsnelis pėsčiųjų patogumo link.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Agas Rodyti pranešimą
Daug kur jau senokai taip daro, nieko naujo. Tik klausimas ar tikrai tas takas į degalinės parkingą labai reikalingas... o dar ir konfliktinę situaciją sukurė ties dviračių taku.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąWowowowow, nepamenu kada dar buvo padarytas takai pagal tai, kaip vaikšto pestieji :O Dar padarė tiesius ir be jokių "gi 90 laipsnių zigzagias yra įdomiau vaikščioti". Tik gaila takas į degalinę, bet taip sakant, baby steps
Komentuoti:
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąWowowowow, nepamenu kada dar buvo padarytas takai pagal tai, kaip vaikšto pestieji :O
Parašė digital Rodyti pranešimąNaujas šaligatvis palei Tujų gatvę:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na dar galėtų tuos 3 metrus prijungti prie esamo tako, tai būtų visai neblogai
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Wowowowow, nepamenu kada dar buvo padarytas takai pagal tai, kaip vaikšto pestieji :O Dar padarė tiesius ir be jokių "gi 90 laipsnių zigzagias yra įdomiau vaikščioti". Tik gaila takas į degalinę, bet taip sakant, baby steps
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Ties Licėjaus st. link PC Ozas. Mažas, tačiau labai reikalingas žingsnelis pėsčiųjų patogumo link.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
T'sakant, "inb4 tos plytelės visiškai sutrupės per 1.5-2 metų laikotarpį".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Tegul pasivažinėja po Vilnių su jo tragiškais šaligatviais, infrastruktūra nepritaikyta riboto mobilumo žmonėms.
Norėčiau pažiūrėti kaip Benkunskas vežimėlyje pereis Savanorių žiedo perėjas, Viršuliškių kiemų laiptukus ir taip galima tęsti toliau apie bet kokią Vilniaus vietovę.
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: