Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liudasbar
    replied
    Senas vs naujas klojimas. Upės g. nuo Baltojo link Žaliojo tilto.

    Click image for larger version  Name:	IMG_2028.JPG Views:	2 Size:	1,68 MB ID:	2190098
    Click image for larger version  Name:	IMG_2029.JPG Views:	1 Size:	2,05 MB ID:	2190099

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kaip suprantu šįmet ruošiamasi remontuoti Vasaros g..

    Pasidalinu užklausimu ir atsakymu. Ruošiuosi parengti sutvarkymo schemą ir pasidalinti ja su jumis įvertinimui prieš siunčiant savivaldybės atstovui.

    Paklausimas:

    Laba diena,
    Ar yra naujienų dėl Vasaros g remonto?

    Joje yra daugybė pėstiesiems pavojingų vietų ir kitų problemų, kurias būtina spręsti ir jei gatvė bus remontuojama, tas problemas palikti neišspręstas būtų didelis praradimas ir žala pėstiesiems (jais neapsiribojant, nes ir transportui pavojingų vietų yra). Galėsiu parengti brėžinius, kuriuose bus atvaizduota pasiūlymai kaip kur ką tvarkyti, kaip esu parengęs Paco gatvei.
    Iš anksto dėkoju.
    Atsakymas:

    Sveiki,

    Galite teikti savo siūlymus, tačiau atkreipiu dėmesį, kad yra numatytas Vasaros gatvės paprastasis remontas.
    Kaip žinote pagal Statybos įstatymą, statinio paprastasis remontas (atitinka Lietuvos Respublikos civilinio kodekso sąvoką „einamasis remontas“) – statyba, kurios tikslas – atnaujinti statinį jo nerekonstruojant ar kapitališkai neremontuojant. Taigi, platinimai ar kitokio pobūdžio gatvės rekonstravimai negalimi.

    Pagarbiai,

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Grubiai, reikia apie 75 000 000 eur kad visame mieste turėti vientisą šiuolaikinius reikalavimus atitinkantį šaligatvių tinklą.
    kadangi Vilniaus valdymo stilius arteja prie kokios Astanos, jie veikiau prades milijardus kisti i metro nei 75 mln i saligatvius

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Geležiake, Kalvarkėse, visokiuose random nuvažiavimuose ir t.t.
    , gal baiges? neliko babkiu po katamaranu Nerimi pirkimo?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    o kur granitas?
    Geležiake, Kalvarkėse, visokiuose random nuvažiavimuose ir t.t.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    o kur granitas?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nelabai seniai rašiau apie jau suniokotą dar neužbaigtą statyti dviračių taką Žygimantų g. Pažiūrėkim, kaip atrodo šaligatvio dalis toje pačioje atkarpoje. Mind you, čia dar neužbaigtas projektas ir šaligatvio plytelės/bordiūrai jau trupa į šipulius. Medžiagų kokybė visiškai apgailėtina. Ir kas norėtų lažintis, kad visas šitas mėšlas bus VMS sėkmingai priimtas ir po juo padėtas parašas kaip už gerą?



















    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	329
Size:	137,6 kB
ID:	2187877

    Pamąstymui kiek galėtų kainuoti bent minimalius šiuolaikinius reikalavimus atitinkantis šaligatvių tinklas mieste.


    VMS puslapio:
    1.11. Kiek iš viso yra gatvių Vilniuje?
    Iš viso sostinėje yra daugiau kaip 1000 km asfaltuotų gatvių, apie 500 km žvyrkelių, taip pat nemažai akmenimis ir trinkelėmis grįstų gatvių. Miestas yra padalytas į 5 dalis: Centrinę, Pietinę, Vakarinę, Šiaurinę ir Rytinę.Paskutinė atnaujinimo data: 2025-02-11
    1000'čiui km gatvių reikia 2000 km šaligatvio (abipus gatvės).
    2000 km sumažinu per pusę, nes atkrenta:
    - jau egzistuoja dalis plius minus šiuolaikinius reikalavimus atitinkančių šaligatvių,
    - ne visur reikia šaligatvių (gatvės palei rajonus ir panašiai),
    - ne visur reikia abipus šaligatvių - užtenka, kad būtų bent vienoje pusėje.

    Kiek maždaug kainuotų įrengti trūkstamus šaligatvius:
    1000 km yra 1000 000 m šaligatvio.
    Plotis turi būti bent 1,5 m, tad 1000 000 x 1,5 bus 1500 000 kvm šaligatvio.
    Imkime, kad 1 kvm šaligatvio kainuoja 50 eur.
    Tuomet 1500 000 x 50 gauname 75 000 000 eur.

    Grubiai, reikia apie 75 000 000 eur kad visame mieste turėti vientisą šiuolaikinius reikalavimus atitinkantį šaligatvių tinklą.
    Ar tokie pinigai to verti? Tvirtai sakau kad taip.
    Ar tai didelė suma? Tvirtai sakau, kad tokiam darbui - ne.
    Ar tai prioritetinis darbas? Tvirtai sakau kad taip, nes mes visi pirmiausia esame pėstieji, o tik tada dviratininkai, VT'istai, automobilistai etc.
    Ar yra pinigų? Kasmet kelis pastaruosius metus Vilniaus biudžetas auga po apie 200 mln eur.. Matau puikias galimybes per pvz 3 metus iš biudžeto kasmet atidėti apie 25 mln eur ir pagaliau išspręsti tokį svarbų reikalą.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOS BENDROJO PLANO SPRENDINIŲ ĮGYVENDINIMO STEBĖSENOS (MONITORINGO) ATASKAITA UŽ 2021-2022 METUS

    Pėsčiųjų takai
    Attached Files

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    pvz įdomu kas su šitais bus

    Attached Files

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    visi tie medziai ten nudziuve (jau praeita vasara beveik buvo be lapu) o po saknu kirtimo tai ir neatsigaus, pavasari nukirs, ir perklos.
    Veikiausiai kad nukirtus sodins naujus – labai abejoju, ar perklos kažkaip kitaip. Tik bėda, kad kitais metais nusimato labai daug pjovimų ir sodinimų, nes medžių būklė centre yra apverktina.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Ties Laisvės 121 buvo galima su reljefu sužaisti ir taip išvengti tiek laiptų, tiek pandusų:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1414
Size:	140,7 kB
ID:	2186199
    Tavo svajonių Šešuolių g. vienoje vietoje buvo atnaujinę vienus laiptus iš vienos pusės, bet iš kitos padarė pailgą pandusą (spėju jau legalų), kur žymiai dar didesnis nuolydis. Tad Laisvės pr. irgi spėju geriausias variantas būtų vienur pilnai laiptai ir visiška plokštuma, kas mėgsta lygumas plikledžio metu ir nebijo laiptų, o šalimais tik pandusas (tas pailgas su pakopom ir legalus), nes panašu į ilgį ten vietos kiek nori.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Neseniai patiestas naujas šaligatvis ties Kosciuškos 36 Danijos ambasada. Buvo galima tarp medžio ir tvoros pašalinti krūmus ir įrengti šaligatvį, kad žmonės nors toje vietoje turėtų savo funkciją atliekantį šaligatvį. Deja - palikta kaip buvo:

    Click image for larger version

Name:	Kosciuskos 36 Danijos ambasada prie Olandu ziedo.jpg
Views:	742
Size:	621,6 kB
ID:	2186196
    visi tie medziai ten nudziuve (jau praeita vasara beveik buvo be lapu) o po saknu kirtimo tai ir neatsigaus, pavasari nukirs, ir perklos.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ties Laisvės 121 buvo galima su reljefu sužaisti ir taip išvengti tiek laiptų, tiek pandusų:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1414
Size:	140,7 kB
ID:	2186199

    Click image for larger version  Name:	Laisves 121.jpg Views:	1 Size:	371,8 kB ID:	2186198

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Neseniai patiestas naujas šaligatvis ties Kosciuškos 36 Danijos ambasada. Buvo galima tarp medžio ir tvoros pašalinti krūmus ir įrengti šaligatvį, kad žmonės nors toje vietoje turėtų savo funkciją atliekantį šaligatvį. Deja - palikta kaip buvo:

    Click image for larger version

Name:	Kosciuskos 36 Danijos ambasada prie Olandu ziedo.jpg
Views:	742
Size:	621,6 kB
ID:	2186196

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Šiaip jau sūrus vanduo užšąla prie žemesnės temperatūros nei grynas. ChatGPT:
    Todėl teoriškai druskingas vanduo turėtų mažiau ardyti tais atvejais, kai vanduo patenka į plyšius, užšąla ir išsiplečia (kadangi ledo tankis mažesnis už skysto vandens), didindamas tuos plyšius.


    Esmė, kad sūrus labai didelės koncentracijos tirpalas prasiskverbia į plyteles ir tokiu būdu ardo struktūrą, ko pasekoje plytelės lengviau lūžta, skyla ir t.t. Na tokia hipotezė, nes, vėlgi, plytelės masiškai nuniokotos būtent ten, kur buvo pripilta ypač daug druskos.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    nezinau ar cia trolinimas ar siaip chat gpt nukvakimas, elementariai sakau isotinto tirpalo nepasieksi, praktiskai uzpylus druskos ant ledo pagal jusu grafika pasiekiama max 10 proc isotinimas.

    galima naudot kalcio chlorida, bet jis yra Brangesnis, bel ledo tirpimo kreive yra daug statesne.

    Calcium chloride is less common compared to sodium chloride. While it is slightly more expensive, it can cover a far larger area and melts ice almost three times quicker.[15] It has recently started rising in popularity since it is not as environmentally damaging as sodium chloride, and also because of its heightened effectiveness at clearing ice. - Wiki.


    Kazin kazkas is savivaldybes konservu skaito? ideja nebloga bent jau senamiesty ir prie daingoraiziu, bei Gediminkej ir aplink? nereiketu ir juokingu medziu apsaugu det.

    ps. smalsu ka matysim pavasary su medziais, kai nukapojo saknis visur tiesdami saligatvius, ir dabar druskos pripyle?
    Paskutinis taisė DeSadas; 2025.02.17, 19:50.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    tu man teorinius dalykus rasai, o as laboratorijoje ta naudojau ir ZINAU kaip praktiskai tai atrodo . Natrio chlorida uzpylus ant ledo gauni apie -5 -8, kalcio chlorida apie -18.

    [...]

    Taigi as TEISUS.
    Nesuprantu kodėl turėtume tikėti ne laboratoriniais tyrimais, o ŽINANČIO laboranto teiginiais.
    Grafikas lyg ir aiškiai rodo kada užšąla druskos tirpalas.
    https://www.engineeringtoolbox.com/s...er-d_1187.html
    Click image for larger version

Name:	sodium-chloride-water-freezing-point.png
Views:	996
Size:	20,0 kB
ID:	2183974

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Na, bet čia nuotraukose matom druskos kristalus išaugusius iš tirpalo. Tai rodo, kad tirpalas buvo prisotintas ir negalėjo užšalt. Kad sausos druskos barstymas ant ledo kelyje efektyvus tik esant tam tikrai temperatūrai, čia nelabai aktualu.
    haha cia matom isbarstyta elementaria druska. . (zinoma ne stalo druska o tiesiai is kasyklu, kristalai didesni) .. neistirpusia... ir del jos abrazyviskumo kencia prastos kokybes plyteles.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Na, bet čia nuotraukose matom druskos kristalus išaugusius iš tirpalo. Tai rodo, kad tirpalas buvo prisotintas ir negalėjo užšalt. Kad sausos druskos barstymas ant ledo kelyje efektyvus tik esant tam tikrai temperatūrai, čia nelabai aktualu.

    Komentuoti:

Working...
X