Buvau Bratislavos autobusų stotyje, kuri paliko labai gerą įspūdį. Ji yra pačiame miesto centre, po prekybos centru ir keliais dangoraižiais -1 aukšte, o -2 aukšte automobilių parkingas, su liftu nusileidus į autobusų stotį atsiduri kavinių zonoje, bet už stiklinės sienos matosi autobusai.
Pagalvojau, kad Vilniuje padarius autobusų stotį po žeme būtų išspręsta daug klausimų, o miesto VT galėtų pravažiuoti skersai PC jį dalindamas į maisto ir rubų dalis, ši stotelė būtų AS (Sodų g.) ir išlipus būtume nepriklausomi nuo vėjo, lietaus ar sniego. Sekanti stotelė būtų Geležinkelio stotis. Pro PC galėtų pravažiuoti tik VT, kitas transportas važiuotų po senovei. Ant PC leidus verslininkams pasistatyti keletą Verslo centrų, autobusų stotis miestui nekainuotų. Po žeme būtų ne tik išvykimo aikštelės, bet ir autobusų stovėjimo vietos, tokiu būdu senamiestis būtų išvalytas nuo autobusų.
Maskvoje centrinė AS yra šeštame aukšte ant PC, bet ši įdėja man nelabai patiko.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąTiesiog bandoma sukurti gerą atmazą, jei projektui nebus rastas (o tikriausiai nebus) finansavimas ir "koncesininkas". Na iš serijos "labai ieškojom, bet nepavyko, tai va čia ne mes kalti dabar, žinokit". Gaila, nes startas buvo daug žadantis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ir tai bus dėsninga. Kaip krepšinyje, kai į aikštę išeina Lietuvos ir Ispanijos rinktinės. Na netraukia mūsų chebra iki to lygio, netraukia.
Komentuoti:
-
Manau čia yra gan didelė tikimybė, kad tai bus naujasis Nacionalinis stadionas, kurį visi turi, o mes Vilniuj žaidžiam LFF'e be stogo ir su tualetais metaliniam kioske...
Latviai ir estai pastatys naujas, modernias stotis, gal net ir Kaunas kažką spės suveikt prieš Rail Baltica atidarymą, o Vilnius taip ir liks su sovietiniu vokzalu, 90-jų kioskais ir VMS debilų gražiais paveiksliukais
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Tai chebrai paveiksliukai, prezentacijos, komunikacija ir kitas buzza's yra tai ir tik tai, ką jie moka daryti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tiesiog bandoma sukurti gerą atmazą, jei projektui nebus rastas (o tikriausiai nebus) finansavimas ir "koncesininkas". Na iš serijos "labai ieškojom, bet nepavyko, tai va čia ne mes kalti dabar, žinokit". Gaila, nes startas buvo daug žadantis.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Viename savivaldybės tarybos komiteto svarstyme savivaldybės naujoji vyr. architektė sakė, kad savivaldybė vykdys savo projekto dalį nelaukdama LTG stoties projekto. BET, prieš tai darydama nori užsitikrinti, kad LTG judės su savo projektu irgi. Kad nebūtų taip, jog savivaldybė savo dalį pasidaro, o LTG užstagnuoja ar išvis padeda projektą į stalčių. Tuomet minėta, kad greitu metu lyg tai LTG žada gerų naujienų.
Tai čia šitos naujienos matyt ir bus. LTG juda tolyn su projektu, duoda finansavimą projektavimui. Tai iš esmės reiškia, kad savivaldybė irgi judės pirmyn su viešų erdvių ir VT terminalo projektu.
LTG grupė vertins galimybes „Vilnius Connect“ įgyvendinti koncesijos būdu
<..>
Ruošiamasi projektavimo darbų startui
LTG Grupė patvirtino finansavimą pirmajam projektavimo darbų etapui. Šiuo metu vykdomos viešųjų pirkimų procedūros, o jas užbaigus, bus pasirašyta projektavimo paslaugų sutartis su architektų kompanija „Zaha Hadid Architects“, laimėjusia Vilniaus miesto savivaldybės ir infrastruktūros modernizavimu bei plėtra besirūpinančios bendrovės „LTG Infra“ skelbtą architektūrinį konkursą.
Pirmasis projektavimo darbų etapas tęsis iki 2024 metų trečiojo ketvirčio, o visų projekte numatytų projektavimo darbų trukmė priklausys nuo pasirinkto kitų etapų finansavimo būdo. Pirmojo projektavimo etapo metu bus patikslinti ir pagal galiojančius teisės aktus su institucijomis suderinti architektūrinio konkurso sprendiniai. Bus atlikti reikalingi teritorijos tyrimai, numatyti prisijungimo prie inžinerinių tinklų sprendimai. Šie projektiniai pasiūlymai taps užduoties dalimi kitam projektavimo etapui – techniniam projektui parengti.
Įvykdžius visus projektavimo etapus, bus parengtas rangos darbų projektas. Po to bus skelbiamas rangos darbų konkursas. Rangos darbų metu projektavimo darbus atlikusi „Zaha Hadid Architects“ vykdys ir statinio projekto vykdymo priežiūros darbus.
<..>
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė JohnKaip tas viaduko remontas dera su Vilnius Connect?
Arba variantas kitas - viadukas taisomas ir yra pranašas to kad jokio VC nebus(bent 50metų)
Ps. nieko negaliu padiskutuot apie atlyginimus tai atsiprašau kad jeigu ne į temą aš čia su tuo viaduko remontuPaskutinis taisė evvt; 2023.10.31, 09:54.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Beje, LinkedIn'e užmačiau, jog LG ieško Programos „Vilnius Connect" projektų vadovo (-ės) . Atlyginimo rėžių nepateikta (nors valstybinė įmonė turėtų žinoti, kad tai draudžia įstatymai). Reikalavimai nėra itin dideli - aukštasis, bent 3 metai vadovavimo patirties ir B2 anglų kalba (suprask nereikės su užsienio partneriais tiesiogiai kalbėtis, jeigu prireiks..)
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPožeminės perėjos yra pačios saugiausios ir patogiausios ir pėstiesiems, ir automobiliams.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąVisokios požeminės peimyžtos perėjos nėra žmoniškas sujungimas. Žmoniškas sujungimas yra paprastas šaligatvis, per kurį žmonės gali laisvai judėti, kada jiems nereikia nei leistis į požeminę perėją nei lipti laiptais į kokį viaduką.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Žmoniškas sujungimas yra, kai autobusų stotis yra tame pačiame pastate, kaip ir geležinkelio stotis, dažnai požeminėje dalyje, arba iškart prie pastato. Sprendimas, kuris peršamas Vilniui su autobusų stotimi yra neadekvatus ir aiškiai darytas arba siekiant kitokios naudos vystytojui, arba dėl projektuotojo patirties trūkumo. Geras nesenas pavyzdys, kaip integruojamos rekonstruotos autobusų ir geležinkelio stotys, yra Lodzėje.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąVisokios požeminės peimyžtos perėjos nėra žmoniškas sujungimas. Žmoniškas sujungimas yra paprastas šaligatvis, per kurį žmonės gali laisvai judėti, kada jiems nereikia nei leistis į požeminę perėją nei lipti laiptais į kokį viaduką.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Visokios požeminės peimyžtos perėjos nėra žmoniškas sujungimas. Žmoniškas sujungimas yra paprastas šaligatvis, per kurį žmonės gali laisvai judėti, kada jiems nereikia nei leistis į požeminę perėją nei lipti laiptais į kokį viaduką.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tuščias straipsnis be jokios naujos info:
Naujosios geležinkelio stoties vilniečiams teks palaukti: vien jos projektavimas truks 3 metus https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...metus
p.s. nejaugi neįmanoma sujungti su autobusų stotimi žmoniškai? Aišku būtų pavojus, kad apsigyvens bomžai sujungime.
Nors ir stotyse gal gali lygiai taip pat sėkmingai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąNice. Projektas juda pilnu tempu, tsakant. Ane TrippleAPaskutinis taisė TrippleA; 2023.08.09, 23:02.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O kokios to negreitumo priežastys neiškomunikukavo? Ar kaip tai nepastebėjau tam grandijoziškai iššūkiškai išsamiam straipsny? Nu gal praleidau, maža ką, gi būna. Nors būtų suvėmę kad stotis neprioriteška, skubiai dar nereikalinga ar panašiai kaip kad apie RB2 vyriausybės tam tikri asmenys kažkokią info buvo numetę čia prieš pora mėnesių. O gal čia ir tokio paaiškinimo užtenka - nebus greitai todel kad nei tu klausk nei tu žinosi.
Ps niekam nepaslaptis kad čia vienas ir tas pats orkestriukas, tai ar jie šū*inai dirba ar šū*inai komunikuoja? Kas dėl reikalų mieste tai akivaizdu kad pirmas variantas.Paskutinis taisė evvt; 2023.08.09, 22:19.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Bet ar spes ES pinigus susigrobti jei dirba tokiais tempais? Projektavimas kartu su visokiais taisymais ir teismais tikrai uzsites ilgiau, paskui rangova rinks ir perrinkines, tai kazin ar is viso prasides statybos iki 2030...
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Iš ko lažinamės, kad 2026 "projektuoti" nebaigs? Porą dėžių (po 24) šalto?
Komentuoti:
-
Parašė Knope Rodyti pranešimą
2026-aisiais baigs projektuoti
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: