Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Robyla
    replied
    Raudonai pažymėta eismo alternatyva būtų labiau nice to have, kai prioritetiniu klausimu turėtų būti eismo organizavimas kitoje geležinkelio pusėje, nes kiek pateikta vizualuose, alternatyvi Pelesos gatvė geležinkelių vietoje sueis į tą patį Liepkalnio - Pelesos g. mazgą, kuris jau dabar nesusitvarko su užduotimi. Prie tokių srautų palikti tik esamą pravažiavimą be papildomų mazgų, būtų šūvis sau į kulną.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Gal vertėtų taip padaryti - dviejų juostų gatvę įrengti? Viaduko plotis apie 21 m ir, atrodo, 2 nenaudojamos geležinkelio vėžės.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2715
Size:	344,4 kB
ID:	2025746

    (PS. parašiau savivaldybei į užklausą klausimus ir pasiūlymus dėl grįžračio teritorijos konversijos)
    Dabartinė „darnaus judumo“ politika net neleistų svarstyti tokių idėjų. Tai įmanoma tik po rinkimų (na, nebent ateitų Raskevičius). Šiaip ta idėja pačioj Vilnius Connect pradžioj tokia ir buvo – stoties rajono aplinkkelis nuo Drujos iki Tūkstantmečio g., gal net pavyktų atrast planų. Manau, kad tai tikrai būtų labai geras dalykas – atsirastų laisvė didesniam užstatymui palei stotį, Geležinkelio g. galėtų tapti pėsčiųjų alėja, stoties prieigose būtų mažiau triukšmo ir pan.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Šmš featuring DJ Zuokas. Piariniai renderiai prieš rinkimus.
    Zuokula feat. DJ EšAiEmEš - Vilnius (Cry Me A River mix)

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Gal vertėtų taip padaryti - dviejų juostų gatvę įrengti? Viaduko plotis apie 21 m ir, atrodo, 2 nenaudojamos geležinkelio vėžės.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2715
Size:	344,4 kB
ID:	2025746

    (PS. parašiau savivaldybei į užklausą klausimus ir pasiūlymus dėl grįžračio teritorijos konversijos)

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Niekad neatkreipiau dėmesio - taip išeina ir šių trobesynų iškėlimas turėtų vykti? Būtų labai gerai.
    Dar butu labai gerai, akd tiesiant Rail Baltica iki oro uosto dvikelis atsirastu.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Toje vietoje labai norėtųsi matyti kažką tokio:




    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Niekad neatkreipiau dėmesio - taip išeina ir šių trobesynų iškėlimas turėtų vykti? Būtų labai gerai.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	3182
Size:	333,6 kB
ID:	2025380
    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	3177
Size:	344,3 kB
ID:	2025381

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Bluefox Ačiū už parašymą, reikės ir man užpildyti.

    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    Kad Iešmininkų gatvės vieta nebūtų gera net Olandiško tipo stotelės įrengimui, formuojant tokį dalyką šalia/ant tilto automatiškai reikštų rizikos kūrimą butelio kaklelio problemų atsiradimams kažkuriuo netinkamu metu. Jau nekalbant, kad pati vieta šiandien toli gražu nėra humanizuota ir patogi žmonių surinkimui, dar žiūrint pusė radius aplinkui yra priemesčio tipo vienasmeniai namai Panerių miškuose, tai vėlgi kažkokia nenaudinga vieta pasiūlytai paskirčiai.

    Pati idėja labai gera ir naudinga, atstumas iki stoties nuo pietinio rajono centro dabar toks pats kaip pereinant visą Senamiestį nuo Nacionalinio muziejaus, bet žymiai tinkamesnė vieta mano nuomone būtų pietinėje Prūsų/Švitrigailos pusėje, tiesiog ant esamos Oro Uostas-Stotis trasos, leidžiant ją papildyti Prūsų st. srautu ir operuoti kaip reguliarų, integruotą Vilniaus viešąjį transportą.
    Visiškai nesvarbu, kas dabar yra prie Iešmininkų g., nes tų sandėlių neliks, o atsiras šiuolaikiškas kvartalas. Todėl be galo svarbu, kad ten būtų suplanuota traukinių stotelė. Ypač dėl patogaus ryšio su miesto VT (greitas nuvažiavimas į blokinius rajonus per Tūkstantmečio g. ir Laisvės pr.).

    Dėl Prūsų st. irgi pritarčiau, stotelė galėtų būti tiesiog po viaduku. Idealiu atveju reikėtų įrengti abi stoteles.


    Click image for larger version

Name:	vrt-stoties-atkarpa.jpg?w=1024.jpg
Views:	3439
Size:	233,2 kB
ID:	2025268

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Kad Iešmininkų gatvės vieta nebūtų gera net Olandiško tipo stotelės įrengimui, formuojant tokį dalyką šalia/ant tilto automatiškai reikštų rizikos kūrimą butelio kaklelio problemų atsiradimams kažkuriuo netinkamu metu. Jau nekalbant, kad pati vieta šiandien toli gražu nėra humanizuota ir patogi žmonių surinkimui, dar žiūrint pusė radius aplinkui yra priemesčio tipo vienasmeniai namai Panerių miškuose, tai vėlgi kažkokia nenaudinga vieta pasiūlytai paskirčiai.

    Pati idėja labai gera ir naudinga, atstumas iki stoties nuo pietinio rajono centro dabar toks pats kaip pereinant visą Senamiestį nuo Nacionalinio muziejaus, bet žymiai tinkamesnė vieta mano nuomone būtų pietinėje Prūsų/Švitrigailos pusėje, tiesiog ant esamos Oro Uostas-Stotis trasos, leidžiant ją papildyti Prūsų st. srautu ir operuoti kaip reguliarų, integruotą Vilniaus viešąjį transportą.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Nauja gatvė atskirtų stotį nuo geležinkelio linijos. Stotis būtų vienoje gatvės pusėje, o linijos kitoje. Labai keistas variantas. Paprastai visose stotyse nors į vieną peroną gali patekti tiesiai iš pastato. Peronai už gatvės? Tai kam tada iš viso stoties pastatas?

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Grįžračio teritorijos (Connect 2) konversija: gyventojų apklausa iki vasario 16

    https://structum.lt/buvusi-gelezinke...ivers-miestui/

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1002
Size:	41,9 kB
ID:	2025044
    Paskutiniame klausime galima pateikti papildomus komentarus, aš pateikiau idėją, kad naujai konvertuojamai geležinkelio teritorijai būtų itin naudinga įrengti papildomą geležinkelio stotelę, aptarnaujančią naujai kuriamą rajoną ir esamas aplinkines teritorijas. Kažkada ir forume tokia idėja buvo apkalbėta. Siūlau ir kitiems užpildyti anketą, galbūt bus atkreiptas dėmėsys į pasiūlymą, kol teritorijos konversija yra dar labai ankstyvoje stadijoje.

    "
    1. Plečiant bėginio transporto paslaugos, kuri yra būtina tokio dydžio mieste kaip Vilnius, prieinamumą ir išnaudojant esamą geležinkelių infrastruktūrą, įrengti geležinkelio stotelę šalia Iešmininkų g. Čia stotų vietiniai ir negreitieji traukiniai ir būtų ne tik užtikrinamas itin patogus tarpmiestinis bei su dabartine stotimi susisiekimas naujajam kvartalui, bet ir kitoms esamoms ir vystomoms teritorijoms 1km spinduliu (Naujininkai, Vilkpėdė, Pietinis Naujamiestis, Šiauriniai Paneriai). Tai taip pat būtų itin patogu ir iš kitų miestų/tolimesnių rajonų atvykstantiems automobiliu ir toliau tęsti kelionę traukiniu, nes nuo greito eismo Tūkstantmečio g., kuri jungia visą miestą, būtų tiesiogai patenkama į šią stotį, tereiktų tik išsukti į Iešmininkų g. Taip būtų gerokai sumažintas poreikis važiuoti per dideliam eismui nepritaikytas gatves aplink dabartinę stotį ir mažėtų oro tarša, šias gatves (Pylimo, Kauno, Liepkalnio) būtų galima pilnai pritaikyti VT važiuoti visišku prioritetu. Šalia Iešmininkų g. taip pat būtų galima įrengti P+R, galbūt ir ilgalaikio (kaip oro uoste) stovėjimo aikštelę, tai mažintų automobilių statymo poreikį prie dabartinės stoties ir šią erdvę būtų galima dar labiau humanizuoti. Tai neabejotinai didins kelionių geležinkeliais skiačių už palyginus nedideles investicijas, nes čia jau eina geležinkelis ir maršrutai.
    2. Kadangi tarpmiestinių autobusų eismas ateityje vyks Geležinkelio g., tam kad autobusams nereikėtų važiuoti siaura ir jau konvertuojama Panerių g., mažinant tranzitinį eismą centre ir didinant autobusų greitį, patrauklumą ir punktualumą, nuo eismo žiedo Geležinkelio/Algirdo g. sankryžoje po Dariaus ir Girėno g. viaduku pravesti tik VT skirtą gatvę iki Iešmininkų g. (taip pat automobiliams kaip akligatvis leidžiant važiuoti tarp Iešmininkų ir Dariaus ir Girėno g.), kuria tarpmiestiniai autobusai efektyviai pasieks Tūkstantmečio g. ir gerokai mažiau trikdys ir terš kitas miesto gatves tranzitiniu eismu. O jų papildoma stotelė (tokia kaip dabar egzituoja prie Lazdynų ligoninės) galėtų atsirasti ir šalia siūlomos naujos geležinkelio stotelės.
    3. Apibendrinant, tai yra neįtikėtina galimybė ne tik sukurti visiškai išskirtinį dvasia ir architektūra Vilniaus rajoną, pasiekiama ranka geležinkeliais ar autobusais, atgyvinti gretimus rajonus, bet ir žymiai padidinti keliavimo VT patrauklumą likusiam Vilniui ir Vilniaus regionui sukuriant labai patogią susisiekimo infrastruktūrą tuo pačiu gerokai sumažinant tranzito poreikį pačiame Vilniaus centre.

    "

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Galvoju...

    kadangi:
    1. pirminiame stoties atnaujinimo projekte yra rimtų trūkumų su skirtingų centrų ir ryšių integravimu tarpusavyje, tokių kaip autobusų stoties ryšys su traukinių stotimi, autobusų laukimas ir jų atvažiavimas / išvažiavimas iš stoties, keleivių patekimas į mininus centrus
    2. norėtųsi turėti ryšį, kuris būtų labiau skirtas susisiekimui su stotimis
    3. nebeveiks lokomotyvų taisykla
    4. traukinių viadukas atrodo pilnai neišnaudojamas - jo plotis apie 21 m ir turi 4 bėgių linijas, kurių naudojamos atrodo dvi

    ar nevertėtų pagalvoti apie kažką tokia linkme? Iš anksto sakau, kad gerai nepragalvojau, tad labai tikėtina, kad iš karto rasite rimtų trūkumų.

    Kaip ten bebūtų, noriu iškomunikuoti mintį. Pagrindinė mintis - kaip galima labiau pagerinti susisiekimą su stotimi/is bei padaryti, kad visų pastatų susisiekimo ryšiai būtų integruoti tarpusavyje. Galbūt toks ar panašus sprendimas padėtų turėti ne tik pagerintą autotransporto (į kurį žinoma įeina ir autobusai) ryšį su visomis stoties funkcijomis (autobusų stotis ir traukinių stotis bei kuo greitesnis patekimas iš / į stotis), bet svarbiausia, kad tai, man atrodo, leistų žymiai geriau integruoti ir tarpusavyje sujungti visų skirtingų judėjimo ryšių funkcijas: keleiviai galėtų patekti į visur neišlįsdami iš po stogo ir tt..
    Ties stotimi gatvė palenda po žeme...

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	383,6 kB ID:	2025102
    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	382,2 kB ID:	2025103
    Paskutinis taisė spekas; 2023.01.21, 20:52.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Informuojame apie parengtą projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas-Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano (toliau-IIVP) projektą
    Atnaujinta 2023-01-09

    (Yra brėžinių kaip tai susiję su Vilniaus traukinių stotimi)

    https://www.sweco.lt/pranesimai/svar...iivp-projekta/

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	985
Size:	226,5 kB
ID:	2025042

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Grįžračio teritorijos (Connect 2) konversija: gyventojų apklausa iki vasario 16

    https://structum.lt/buvusi-gelezinke...ivers-miestui/

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1002
Size:	41,9 kB
ID:	2025044
    Paskutinis taisė spekas; 2023.01.21, 15:33.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Viskas aišku. Tarptautinis klasikinės muzikikos festivalis ir nauja koncertų salė.

    Komentuoti:


  • Suolas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Kokia Zuoko žmonos profesija? Kur tikėtis “proveržio”.
    Kultūros srity:
    "
    Antradienio popietę politikas Artūras Zuokas (54) su smuikininke Augusta Jusionyte (37) susituokė Vilniuje.
    "

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Šiaip visai smagu skaityt tokį straipsnį, jeigu nekreipt dėmesį į bandomą sukurti sensaciją. Pakalbintos visos pusės, gana išsamiai, sudėta daug brėžinių, įvairi scenarijai panagrinėti.
    Minėtam autoriui labai tai būdinga. Antai ankstesniuose straipsniuose apie įvairias statybas iš pavienių įžūlių statybos atvejų jis sugebėjo generalizuoti tai vos ne kaip tyčinę sistemą. Kitaip matyt žiniasklaida neveikia.
    O dėl pačio projekto, sutinku su Zefyras, autobusų stotis šitiuose priešprojetiniuose koncepcijose aukojama komerciniam arba privačiam plotui (t.y. kvadratams) ir tampa kažkokiu prielipu prie tankaus užstatymo. Bet vienas aišku, šitas nepraeis dėl dviejų priežasčių vėlesnėse stadijose: naujai projektuojamų pastatų aukštis visur yra no-go (to gal nesuprato tik tie, kurie šitą paišė) ir autobusų stoties kaip svarbaus transporto mazgo ženklus neišpletojimas, o jo suprastinimas.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Kokia Zuoko žmonos profesija? Kur tikėtis “proveržio”.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Sensacija ar ne, bet akivaizdu, kad dabar DO architektai pats patraukliausias architektų biuras, nes yra patogus priėjimas prie miesto sprendimų priėmėjų, ir šiuo atveju miesto atstovai tikrai nepuls reikalauti didesnio patogumo autobusams, nes pagrindinis jų tikslas yra tankus užstatymas, o sklypo savininkas tik tuo ir suinteresuotas.
    Gaila kad architektai nesiryžta kritikuoti ne anonimiškai, nes tie pasakojimai apie Sodus ir sovietmetį ir narkomanus yra eilinis dabar einančių klišių kratinys, niekaip nepaaiškinantis, kodėl autobusų stotyje autobusams nepalikta vietos
    Paskutinis taisė Zefyras; 2022.12.20, 19:13.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šiaip visai smagu skaityt tokį straipsnį, jeigu nekreipt dėmesį į bandomą sukurti sensaciją. Pakalbintos visos pusės, gana išsamiai, sudėta daug brėžinių, įvairi scenarijai panagrinėti.

    Komentuoti:

Working...
X