Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Raudonai pažymėta eismo alternatyva būtų labiau nice to have, kai prioritetiniu klausimu turėtų būti eismo organizavimas kitoje geležinkelio pusėje, nes kiek pateikta vizualuose, alternatyvi Pelesos gatvė geležinkelių vietoje sueis į tą patį Liepkalnio - Pelesos g. mazgą, kuris jau dabar nesusitvarko su užduotimi. Prie tokių srautų palikti tik esamą pravažiavimą be papildomų mazgų, būtų šūvis sau į kulną.
- 1 patinka
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąŠmš featuring DJ Zuokas. Piariniai renderiai prieš rinkimus.
Komentuoti:
-
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąNiekad neatkreipiau dėmesio - taip išeina ir šių trobesynų iškėlimas turėtų vykti? Būtų labai gerai.
Komentuoti:
-
-
Bluefox Ačiū už parašymą, reikės ir man užpildyti.
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąKad Iešmininkų gatvės vieta nebūtų gera net Olandiško tipo stotelės įrengimui, formuojant tokį dalyką šalia/ant tilto automatiškai reikštų rizikos kūrimą butelio kaklelio problemų atsiradimams kažkuriuo netinkamu metu. Jau nekalbant, kad pati vieta šiandien toli gražu nėra humanizuota ir patogi žmonių surinkimui, dar žiūrint pusė radius aplinkui yra priemesčio tipo vienasmeniai namai Panerių miškuose, tai vėlgi kažkokia nenaudinga vieta pasiūlytai paskirčiai.
Pati idėja labai gera ir naudinga, atstumas iki stoties nuo pietinio rajono centro dabar toks pats kaip pereinant visą Senamiestį nuo Nacionalinio muziejaus, bet žymiai tinkamesnė vieta mano nuomone būtų pietinėje Prūsų/Švitrigailos pusėje, tiesiog ant esamos Oro Uostas-Stotis trasos, leidžiant ją papildyti Prūsų st. srautu ir operuoti kaip reguliarų, integruotą Vilniaus viešąjį transportą.
Dėl Prūsų st. irgi pritarčiau, stotelė galėtų būti tiesiog po viaduku. Idealiu atveju reikėtų įrengti abi stoteles.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Kad Iešmininkų gatvės vieta nebūtų gera net Olandiško tipo stotelės įrengimui, formuojant tokį dalyką šalia/ant tilto automatiškai reikštų rizikos kūrimą butelio kaklelio problemų atsiradimams kažkuriuo netinkamu metu. Jau nekalbant, kad pati vieta šiandien toli gražu nėra humanizuota ir patogi žmonių surinkimui, dar žiūrint pusė radius aplinkui yra priemesčio tipo vienasmeniai namai Panerių miškuose, tai vėlgi kažkokia nenaudinga vieta pasiūlytai paskirčiai.
Pati idėja labai gera ir naudinga, atstumas iki stoties nuo pietinio rajono centro dabar toks pats kaip pereinant visą Senamiestį nuo Nacionalinio muziejaus, bet žymiai tinkamesnė vieta mano nuomone būtų pietinėje Prūsų/Švitrigailos pusėje, tiesiog ant esamos Oro Uostas-Stotis trasos, leidžiant ją papildyti Prūsų st. srautu ir operuoti kaip reguliarų, integruotą Vilniaus viešąjį transportą.
Komentuoti:
-
Nauja gatvė atskirtų stotį nuo geležinkelio linijos. Stotis būtų vienoje gatvės pusėje, o linijos kitoje. Labai keistas variantas. Paprastai visose stotyse nors į vieną peroną gali patekti tiesiai iš pastato. Peronai už gatvės? Tai kam tada iš viso stoties pastatas?
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąGrįžračio teritorijos (Connect 2) konversija: gyventojų apklausa iki vasario 16
https://structum.lt/buvusi-gelezinke...ivers-miestui/
"
1. Plečiant bėginio transporto paslaugos, kuri yra būtina tokio dydžio mieste kaip Vilnius, prieinamumą ir išnaudojant esamą geležinkelių infrastruktūrą, įrengti geležinkelio stotelę šalia Iešmininkų g. Čia stotų vietiniai ir negreitieji traukiniai ir būtų ne tik užtikrinamas itin patogus tarpmiestinis bei su dabartine stotimi susisiekimas naujajam kvartalui, bet ir kitoms esamoms ir vystomoms teritorijoms 1km spinduliu (Naujininkai, Vilkpėdė, Pietinis Naujamiestis, Šiauriniai Paneriai). Tai taip pat būtų itin patogu ir iš kitų miestų/tolimesnių rajonų atvykstantiems automobiliu ir toliau tęsti kelionę traukiniu, nes nuo greito eismo Tūkstantmečio g., kuri jungia visą miestą, būtų tiesiogai patenkama į šią stotį, tereiktų tik išsukti į Iešmininkų g. Taip būtų gerokai sumažintas poreikis važiuoti per dideliam eismui nepritaikytas gatves aplink dabartinę stotį ir mažėtų oro tarša, šias gatves (Pylimo, Kauno, Liepkalnio) būtų galima pilnai pritaikyti VT važiuoti visišku prioritetu. Šalia Iešmininkų g. taip pat būtų galima įrengti P+R, galbūt ir ilgalaikio (kaip oro uoste) stovėjimo aikštelę, tai mažintų automobilių statymo poreikį prie dabartinės stoties ir šią erdvę būtų galima dar labiau humanizuoti. Tai neabejotinai didins kelionių geležinkeliais skiačių už palyginus nedideles investicijas, nes čia jau eina geležinkelis ir maršrutai.
2. Kadangi tarpmiestinių autobusų eismas ateityje vyks Geležinkelio g., tam kad autobusams nereikėtų važiuoti siaura ir jau konvertuojama Panerių g., mažinant tranzitinį eismą centre ir didinant autobusų greitį, patrauklumą ir punktualumą, nuo eismo žiedo Geležinkelio/Algirdo g. sankryžoje po Dariaus ir Girėno g. viaduku pravesti tik VT skirtą gatvę iki Iešmininkų g. (taip pat automobiliams kaip akligatvis leidžiant važiuoti tarp Iešmininkų ir Dariaus ir Girėno g.), kuria tarpmiestiniai autobusai efektyviai pasieks Tūkstantmečio g. ir gerokai mažiau trikdys ir terš kitas miesto gatves tranzitiniu eismu. O jų papildoma stotelė (tokia kaip dabar egzituoja prie Lazdynų ligoninės) galėtų atsirasti ir šalia siūlomos naujos geležinkelio stotelės.
3. Apibendrinant, tai yra neįtikėtina galimybė ne tik sukurti visiškai išskirtinį dvasia ir architektūra Vilniaus rajoną, pasiekiama ranka geležinkeliais ar autobusais, atgyvinti gretimus rajonus, bet ir žymiai padidinti keliavimo VT patrauklumą likusiam Vilniui ir Vilniaus regionui sukuriant labai patogią susisiekimo infrastruktūrą tuo pačiu gerokai sumažinant tranzito poreikį pačiame Vilniaus centre.
"
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Galvoju...
kadangi:
1. pirminiame stoties atnaujinimo projekte yra rimtų trūkumų su skirtingų centrų ir ryšių integravimu tarpusavyje, tokių kaip autobusų stoties ryšys su traukinių stotimi, autobusų laukimas ir jų atvažiavimas / išvažiavimas iš stoties, keleivių patekimas į mininus centrus
2. norėtųsi turėti ryšį, kuris būtų labiau skirtas susisiekimui su stotimis
3. nebeveiks lokomotyvų taisykla
4. traukinių viadukas atrodo pilnai neišnaudojamas - jo plotis apie 21 m ir turi 4 bėgių linijas, kurių naudojamos atrodo dvi
ar nevertėtų pagalvoti apie kažką tokia linkme? Iš anksto sakau, kad gerai nepragalvojau, tad labai tikėtina, kad iš karto rasite rimtų trūkumų.
Kaip ten bebūtų, noriu iškomunikuoti mintį. Pagrindinė mintis - kaip galima labiau pagerinti susisiekimą su stotimi/is bei padaryti, kad visų pastatų susisiekimo ryšiai būtų integruoti tarpusavyje. Galbūt toks ar panašus sprendimas padėtų turėti ne tik pagerintą autotransporto (į kurį žinoma įeina ir autobusai) ryšį su visomis stoties funkcijomis (autobusų stotis ir traukinių stotis bei kuo greitesnis patekimas iš / į stotis), bet svarbiausia, kad tai, man atrodo, leistų žymiai geriau integruoti ir tarpusavyje sujungti visų skirtingų judėjimo ryšių funkcijas: keleiviai galėtų patekti į visur neišlįsdami iš po stogo ir tt..
Ties stotimi gatvė palenda po žeme...
Paskutinis taisė spekas; 2023.01.21, 20:52.
Komentuoti:
-
Informuojame apie parengtą projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas-Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano (toliau-IIVP) projektą
Atnaujinta 2023-01-09
(Yra brėžinių kaip tai susiję su Vilniaus traukinių stotimi)
https://www.sweco.lt/pranesimai/svar...iivp-projekta/
Komentuoti:
-
Grįžračio teritorijos (Connect 2) konversija: gyventojų apklausa iki vasario 16
https://structum.lt/buvusi-gelezinke...ivers-miestui/
Paskutinis taisė spekas; 2023.01.21, 15:33.
Komentuoti:
-
Viskas aišku. Tarptautinis klasikinės muzikikos festivalis ir nauja koncertų salė.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKokia Zuoko žmonos profesija? Kur tikėtis “proveržio”.
"
Antradienio popietę politikas Artūras Zuokas (54) su smuikininke Augusta Jusionyte (37) susituokė Vilniuje.
"
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠiaip visai smagu skaityt tokį straipsnį, jeigu nekreipt dėmesį į bandomą sukurti sensaciją. Pakalbintos visos pusės, gana išsamiai, sudėta daug brėžinių, įvairi scenarijai panagrinėti.
O dėl pačio projekto, sutinku su Zefyras, autobusų stotis šitiuose priešprojetiniuose koncepcijose aukojama komerciniam arba privačiam plotui (t.y. kvadratams) ir tampa kažkokiu prielipu prie tankaus užstatymo. Bet vienas aišku, šitas nepraeis dėl dviejų priežasčių vėlesnėse stadijose: naujai projektuojamų pastatų aukštis visur yra no-go (to gal nesuprato tik tie, kurie šitą paišė) ir autobusų stoties kaip svarbaus transporto mazgo ženklus neišpletojimas, o jo suprastinimas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Sensacija ar ne, bet akivaizdu, kad dabar DO architektai pats patraukliausias architektų biuras, nes yra patogus priėjimas prie miesto sprendimų priėmėjų, ir šiuo atveju miesto atstovai tikrai nepuls reikalauti didesnio patogumo autobusams, nes pagrindinis jų tikslas yra tankus užstatymas, o sklypo savininkas tik tuo ir suinteresuotas.
Gaila kad architektai nesiryžta kritikuoti ne anonimiškai, nes tie pasakojimai apie Sodus ir sovietmetį ir narkomanus yra eilinis dabar einančių klišių kratinys, niekaip nepaaiškinantis, kodėl autobusų stotyje autobusams nepalikta vietos
Paskutinis taisė Zefyras; 2022.12.20, 19:13.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip visai smagu skaityt tokį straipsnį, jeigu nekreipt dėmesį į bandomą sukurti sensaciją. Pakalbintos visos pusės, gana išsamiai, sudėta daug brėžinių, įvairi scenarijai panagrinėti.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: