Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

    Tik pasitikslinu: ar tai reiškia, kad ten į dešinę nuo amfiteatro, bus tam tikra prasme bendros VT ir tolimųjų autobusų sustojimo vietos?
    Taip. Bent jau taip kalbėta miesto plėtros komiteto posėdyje.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Taip ir matau tą amfiteatrą apsnigtą, aptirpųsį, apledėjusį ir nevalytą, nes šiais laikais niekas rankiniu būdu nevalo, o traktoriukai nepavažinės tokiu.
    Graikijoje tokius gali statyti, bet ne mūsų kraštuose.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

    Aš suprantu kur yra tas amfiteatras, bet nesuprantu kaip ten gali būti bilietų kasos, jei šalia nebus tarpmiestinių autobusų sustojimo vietų. Kažkaip keistai būtų, jei stoties pastatas nuo peronų būtų perskirta VT kelių šimtų metrų. Ar galbūt toje vizualizacijoje (į dešinę nuo amfiteatro) pavaizduotos visai ne viešojo transporto stotelės, o tarpmiestinių autobusų?
    Lietuvoje yra tokia praktika daryti daug peronų su skirtingomis kryptimis, tačiau niekas neatsižvelgia į tai, kad autobusas tą kryptimi gali pasirodyti 1-2 kartus į dieną jei ne rečiau. Todėl palaikau VMS siūlymą “optimizuoti” autobusų stotį. Vietos pakaks visiems.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Bendras miesto + priemieščio + tarpmiesčio + tarptautinio srautas bus. Po amfiteatru tiesiog bus patalpos su laukimo zona ir bilietų kasomis. O tam kad viską sutalpinti įrengs papildomai dar vieną peroną, bus 1 daugiau negu vizualizacijos.
    Atsisakoma idėjos daryti kaip anksčiau norėjo.
    Tik pasitikslinu: ar tai reiškia, kad ten į dešinę nuo amfiteatro, bus tam tikra prasme bendros VT ir tolimųjų autobusų sustojimo vietos?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Atstova bus LTG teritorijoje Geležinkelio g., tai maždaug 150 metrų nuo planuojamo VT terminalo ar kaip jį pavadinti.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Man vis nepatinka idėja vienur laikyt stoties peronus, kitur laikyt atstovos aikšteles. Sutinku, kad yra žmonių kuriem tie autobusai po langais trukdytų ar užimtų brangią vystytojų žemę, bet tuščiai važinėt į atstovą, degint laiką ir kurą yra didelis blogis. Taip jau tas tarpmiestinis susiekimas vos ne agonijoj, reikia jį skatint, o ne visaip dar labiau stekent. Trumpai tariant, autobusai vežantys žmones turėtų būt svarbiau nei kokios ten dar neaiškios kokybės erdvės ir pastatai.
    Atstova bus LTG teritorijoje Geležinkelio g., tai maždaug 150 metrų nuo planuojamo VT terminalo ar kaip jį pavadinti.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

    Aš suprantu kur yra tas amfiteatras, bet nesuprantu kaip ten gali būti bilietų kasos, jei šalia nebus tarpmiestinių autobusų sustojimo vietų. Kažkaip keistai būtų, jei stoties pastatas nuo peronų būtų perskirta VT kelių šimtų metrų. Ar galbūt toje vizualizacijoje pavaizduotos visai ne viešojo transporto stotelės, o tarpmiestinių autobusų?
    Bendras miesto + priemieščio + tarpmiesčio + tarptautinio srautas bus. Po amfiteatru tiesiog bus patalpos su laukimo zona ir bilietų kasomis. O tam kad viską sutalpinti įrengs papildomai dar vieną peroną, bus 1 daugiau negu vizualizacijos.
    Atsisakoma idėjos daryti kaip anksčiau norėjo.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Man vis nepatinka idėja vienur laikyt stoties peronus, kitur laikyt atstovos aikšteles. Sutinku, kad yra žmonių kuriem tie autobusai po langais trukdytų ar užimtų brangią vystytojų žemę, bet tuščiai važinėt į atstovą, degint laiką ir kurą yra didelis blogis. Taip jau tas tarpmiestinis susiekimas vos ne agonijoj, reikia jį skatint, o ne visaip dar labiau stekent. Trumpai tariant, autobusai vežantys žmones turėtų būt svarbiau nei kokios ten dar neaiškios kokybės erdvės ir pastatai.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Bilietų kasos + laukimo salė persikėlė projekte iš pastato krašto į amfiteatrą. Tam kad sutalpinti ir tarpmiestinį/tarptautinį srautą numatoma įrengti dar vieną peroną.
    Aš suprantu kur yra tas amfiteatras, bet nesuprantu kaip ten gali būti bilietų kasos, jei šalia nebus tarpmiestinių autobusų sustojimo vietų. Kažkaip keistai būtų, jei stoties pastatas nuo peronų būtų perskirta VT kelių šimtų metrų. Ar galbūt toje vizualizacijoje (į dešinę nuo amfiteatro) pavaizduotos visai ne viešojo transporto stotelės, o tarpmiestinių autobusų?

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    O ar vis dar ruošiamasi statyti tą amfiteatrą? Jei jį visgi įrengs, bet jis bus tarkime autobusų pastato dalis and kurio stogo galima vaikščioti, gal tada ir visai nieko. Bet jei bus atskiras statinys tuomet blogai.

    Beje, jei jis būtų apjungtas su stogu, gal tuomet verta žiūrėti ir galvoti apie kokio pvz pėsčiųjų viaduko pratęsimą iki kitos pusės bėgių (į Naujininkus), jei toks poreikis būtų ir būtų naudinga susisiekimui.


    Po tuo amfiteatru negali būti autobusų stoties pastato, nes šalia nebus autobusų aikštelės, bus viešojo transporto sustojimai. Pati autobusų stotis, kaip suprantu, turėtų būti dar labiau į dešinę, o ten už jos kažkur ir autobusų sustojimai, tik kol kas nelabai aišku ar ten pat, kur ir dabar, ar visiškai nauji.
    Amfiteatro sujungimas pėsčiųjų tiltu į naujininkus vargu ar pasiteisintu. Apskritai šitoje vizualizacijoje tiek žmonių pripaišyta, kiek ten būtų nebent per labai dideles šventes. Didžiąją dalį laiko tas amfiteatras bus tuščias, bet tai nereiškia, kad jo nereikia. Galbūt jis šiaip gražiai architektūriškai atrodytų ir turėtų prasmę kelis kartus per metus, kai toje vietoje būtų rengiamos kokios šventės, o galbūt atsirastų ir daugiau jo paskirčių, galbūt kokių koncertų, filmų, gyvos muzikos ir pan. vakarai, visgi artimiausias jam analogas, kalnų parko estrada, nors ir didesnė, bet yra atokiau nuo pagrindinių žmonių srautų ir kartais ne dydyje esmė.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Eidvis

    Po tuo amfiteatru negali būti autobusų stoties pastato, nes šalia nebus autobusų aikštelės, bus viešojo transporto sustojimai. Pati autobusų stotis kaip suprantu turėtų būti dar labiau į dešinę, o ten už jos kažkur ir autobusų sustojimai, tik kol kas nelabai aišku ar ten pat, kur ir dabar, ar visiškai nauji.
    Atstovos vieta numatyta LTG teritorijoje Geležinkelio g.
    Apie tai kalbėjo Vilniaus vyr. architektė miesto plėtros komiteto posėdyje. Po amfiteatru “Zaha Hadid” numatė vietą, kurią šiaip ar taip kažkas išnaudotų. Bilietų kasos + laukimo salė persikėlė projekte iš pastato krašto į amfiteatrą. Tam kad sutalpinti ir tarpmiestinį/tarptautinį srautą numatoma įrengti dar vieną peroną.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Neisivaizduoju kur viskas tilps.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą

    Kur yra tas “VT terminalas”?
    Šiame Creatium pranešime įdėtoje vizualizacijoje jis ir pavaizduotas.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Lyg ir geros naujienos, lyg ir judama gera linkme.

    O ar vis dar ruošiamasi statyti tą amfiteatrą? Jei jį visgi įrengs, bet jis bus tarkime autobusų pastato dalis and kurio stogo galima vaikščioti, gal tada ir visai nieko. Bet jei bus atskiras statinys tuomet blogai.

    Beje, jei jis būtų apjungtas su stogu, gal tuomet verta žiūrėti ir galvoti apie kokio pvz pėsčiųjų viaduko pratęsimą iki kitos pusės bėgių (į Naujininkus), jei toks poreikis būtų ir būtų naudinga susisiekimui.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	541
Size:	163,1 kB
ID:	2216166
    Paskutinis taisė spekas; 2025.08.20, 15:05.

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nelabai suprantau kur turėtų būti tada tarpmiestinių/tarptautinių autobusų sustojimo vietos, peronai? Nes ten, kur dabar pavaizduotas VT terminalas, tai peronų sustojimui užtektų tik miesto transportui ir gal maksimaliai kažkokiems priemiestiniams maršrutams.
    Kur yra tas “VT terminalas”?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

    Ar tai reiškia, kad buvo rastas sprendimas kaip savivaldybei perimti iš Paleičiko stoties valdymą?
    Turbūt. Arba tiesiog ta privati stotis užsidarys, o savivaldybė atidarys savo, nes minėjo, kad reikės konkurso valdymui.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Įdomiausias pokytis - autobusų stotį savivaldybė persiims pas save ir ją numatys prie VT terminalo. Pati stotis bus pastate prie terminalo (kasos, laukimas), atstovos kažkur Geležinkelio g. vienoje iš LTG teritorijų.
    Ar tai reiškia, kad buvo rastas sprendimas kaip savivaldybei perimti iš Paleičiko stoties valdymą?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ten pat, lyg tai minėjo papildomus peronus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Nelabai suprantau kur turėtų būti tada tarpmiestinių/tarptautinių autobusų sustojimo vietos, peronai? Nes ten, kur dabar pavaizduotas VT terminalas, tai peronų sustojimui užtektų tik miesto transportui ir gal maksimaliai kažkokiems priemiestiniams maršrutams.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šiandien vyko Miesto plėtros komiteto posėdis, kuriame Connect 1 projektas aptartas. Tai savivaldybė važiuoja su savo dalimi nelaukdama LTG. Įdomiausias pokytis - autobusų stotį savivaldybė persiims pas save ir ją numatys prie VT terminalo. Pati stotis bus pastate prie terminalo (kasos, laukimas), atstovos kažkur Geležinkelio g. vienoje iš LTG teritorijų.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-08-20 130604.jpg
Views:	622
Size:	262,3 kB
ID:	2216125

    Komentuoti:

Working...
X