Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Gaila aišku. Tačiau mega projektų stabdymas nestebina. Turbūt reiks laukti karo pabaigos.
- 2 patinka
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
šio atveju Valdelis ne prie ko
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kam tie projektai, Valdelis ir be visų šitų cirkų suremontuos šaligatvius, padarys parprastąjį remontą tame narkomanų skvere ir bus viskas kaip nauja...
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė R.M. Rodyti pranešimąPanašu, kad Vilnius Connect po truputi laidojamas. Bent jau LTG dalis. Savivaldybė dar bando atsiskirti ir toliau tęsti aikštės projektą. Paskutiniu metu visi didesni projektai stoja (Ministerijų miestelis, Vilnius Connect, Rail Baltica iki Vilniaus). Iš savivaldybės protokolų:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šiandien vyksta Miesto plėtros komiteto posėdis (https://www.youtube.com/watch?v=ff9mj6SYv8k), jame paminėti įdomūs faktai:
- savivaldybės suderinta ir bus artimiausiu metu išduodama projektavimo užduotis Zaha Hadid;
- bus po aikšte slėptuvė projektuojama, kuri taikos metu kaip parkingas tarnaus - čia dėl atsiradusio naujo reikalavimo;
- po žeme bus sujungimas ir su Geležinkelio stotimi;
- gegužės antroje pusėje LTG valdybos spręs dėl projektavimo sutarčių pasirašymo, jeigu ok birželį sutartys turėtų būti;
- svarstoma autobusų stotį perkelti į aikštės dalį, LTG vertina pozityviai;
- LTG mato ilgalaikį atsipirkimą šito projekto, bet ant ribos;
- projektavimo kaina padidėjus ~20%, apie ~7 mln. Eur stoties, 4 mln. aikštei;
- negali pasakyt ar geležinkelio stoties statybos bus pradėtos iš karto, nes neaišku dėl Rail Baltica;
- geležinkelio stoties statybos kaina galima apie 100 mln. Eur, labai grubiai;
- jeigu LTG nepritaria, tai savivaldybė vis tiek judės su aikšte ir autobusų stotimi, nes jiems yra prioritetas susitvarkyt;
Tai projektas, panašu, gyvas. Nu bent projektavimo stadijoje
- 34 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
stotis gali but pilnai ju projektas, prie stoties galima ir dabar pradet darbus.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Todėl, kad reikia kažką nuspręsti su ZHA. Arba tęsti darbus toliau, arba persigalvoti ir bent jau sumokėti už jų laiką.
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąnet ir dabar vietoj kioskeliu galima irenginet viesojo transporto huba, be visokiu amfiteatru? ko laukiama?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus oro uoste prie išvykimo visai neblogai pavyko, kodėl negalima kažko panašaus prie stoties įrengt?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
net ir dabar vietoj kioskeliu galima irenginet viesojo transporto huba, be visokiu amfiteatru? ko laukiama?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Tokie projektai kaip Vilnius Connect ar Nacionalinis stadionas stringa dėl pernelyg didelių ambcijų, pernelyg didelių pinigų, nešančių į tuštybių laukus. Viską įmanoma sutvarkyti taupiau, paprasčiau, racionaliau, atsižvelgiant į miesto ir šalies galimybes. Man kaip vartotojui toje erdvėje užtektų sutvarkytos ir prižiūrimos (!) elementariosios stoties rajono infros (danga, šaligatviai, bortai, suoliukai), permąstyto apželdinimo, išplėsto ir sujaukinto požemio bei dengtų peronų.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTūlam vilniečiui viskas, kas ne parkovkės, yra perteklinės viešosios erdvės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Būtų puiku, nes dabartinis projektas yra tragiškas. Normalaus "naturalaus" sujungimo su Naujininkais nėra, dviratininkai važiuokit liftu, dar tas neadekvatus amfiteatras šalyje kurioje jis 2/3 laiko neturės jokios prasmės, jau nekalbant apie visos aplinkos iššvaistymą su tom perteklinėm viešom erdvėm...
Komentuoti:
-
Tūlam vilniečiui viskas, kas ne parkovkės, yra perteklinės viešosios erdvės.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąjau nekalbant apie visos aplinkos iššvaistymą su tom perteklinėm viešom erdvėm...
Komentuoti:
-
Parašė feex12 Rodyti pranešimą
Kad nebus to connecto.
- 11 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: