Parašė Eidvis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
									
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Taip ir matau tą amfiteatrą apsnigtą, aptirpųsį, apledėjusį ir nevalytą, nes šiais laikais niekas rankiniu būdu nevalo, o traktoriukai nepavažinės tokiu.
 Graikijoje tokius gali statyti, bet ne mūsų kraštuose.
 - 2 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Lietuvoje yra tokia praktika daryti daug peronų su skirtingomis kryptimis, tačiau niekas neatsižvelgia į tai, kad autobusas tą kryptimi gali pasirodyti 1-2 kartus į dieną jei ne rečiau. Todėl palaikau VMS siūlymą “optimizuoti” autobusų stotį. Vietos pakaks visiems.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
 Aš suprantu kur yra tas amfiteatras, bet nesuprantu kaip ten gali būti bilietų kasos, jei šalia nebus tarpmiestinių autobusų sustojimo vietų. Kažkaip keistai būtų, jei stoties pastatas nuo peronų būtų perskirta VT kelių šimtų metrų. Ar galbūt toje vizualizacijoje (į dešinę nuo amfiteatro) pavaizduotos visai ne viešojo transporto stotelės, o tarpmiestinių autobusų?
 - 5 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Tik pasitikslinu: ar tai reiškia, kad ten į dešinę nuo amfiteatro, bus tam tikra prasme bendros VT ir tolimųjų autobusų sustojimo vietos?Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Bendras miesto + priemieščio + tarpmiesčio + tarptautinio srautas bus. Po amfiteatru tiesiog bus patalpos su laukimo zona ir bilietų kasomis. O tam kad viską sutalpinti įrengs papildomai dar vieną peroną, bus 1 daugiau negu vizualizacijos.
 Atsisakoma idėjos daryti kaip anksčiau norėjo.
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Atstova bus LTG teritorijoje Geležinkelio g., tai maždaug 150 metrų nuo planuojamo VT terminalo ar kaip jį pavadinti.
 - 1 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Atstova bus LTG teritorijoje Geležinkelio g., tai maždaug 150 metrų nuo planuojamo VT terminalo ar kaip jį pavadinti.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMan vis nepatinka idėja vienur laikyt stoties peronus, kitur laikyt atstovos aikšteles. Sutinku, kad yra žmonių kuriem tie autobusai po langais trukdytų ar užimtų brangią vystytojų žemę, bet tuščiai važinėt į atstovą, degint laiką ir kurą yra didelis blogis. Taip jau tas tarpmiestinis susiekimas vos ne agonijoj, reikia jį skatint, o ne visaip dar labiau stekent. Trumpai tariant, autobusai vežantys žmones turėtų būt svarbiau nei kokios ten dar neaiškios kokybės erdvės ir pastatai.
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Bendras miesto + priemieščio + tarpmiesčio + tarptautinio srautas bus. Po amfiteatru tiesiog bus patalpos su laukimo zona ir bilietų kasomis. O tam kad viską sutalpinti įrengs papildomai dar vieną peroną, bus 1 daugiau negu vizualizacijos.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
 Aš suprantu kur yra tas amfiteatras, bet nesuprantu kaip ten gali būti bilietų kasos, jei šalia nebus tarpmiestinių autobusų sustojimo vietų. Kažkaip keistai būtų, jei stoties pastatas nuo peronų būtų perskirta VT kelių šimtų metrų. Ar galbūt toje vizualizacijoje pavaizduotos visai ne viešojo transporto stotelės, o tarpmiestinių autobusų?
 Atsisakoma idėjos daryti kaip anksčiau norėjo.
 
 - 1 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Man vis nepatinka idėja vienur laikyt stoties peronus, kitur laikyt atstovos aikšteles. Sutinku, kad yra žmonių kuriem tie autobusai po langais trukdytų ar užimtų brangią vystytojų žemę, bet tuščiai važinėt į atstovą, degint laiką ir kurą yra didelis blogis. Taip jau tas tarpmiestinis susiekimas vos ne agonijoj, reikia jį skatint, o ne visaip dar labiau stekent. Trumpai tariant, autobusai vežantys žmones turėtų būt svarbiau nei kokios ten dar neaiškios kokybės erdvės ir pastatai.
 - 4 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Aš suprantu kur yra tas amfiteatras, bet nesuprantu kaip ten gali būti bilietų kasos, jei šalia nebus tarpmiestinių autobusų sustojimo vietų. Kažkaip keistai būtų, jei stoties pastatas nuo peronų būtų perskirta VT kelių šimtų metrų. Ar galbūt toje vizualizacijoje (į dešinę nuo amfiteatro) pavaizduotos visai ne viešojo transporto stotelės, o tarpmiestinių autobusų?Parašė Vinecko Rodyti pranešimąBilietų kasos + laukimo salė persikėlė projekte iš pastato krašto į amfiteatrą. Tam kad sutalpinti ir tarpmiestinį/tarptautinį srautą numatoma įrengti dar vieną peroną.
 - 1 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Parašė spekas Rodyti pranešimąO ar vis dar ruošiamasi statyti tą amfiteatrą? Jei jį visgi įrengs, bet jis bus tarkime autobusų pastato dalis and kurio stogo galima vaikščioti, gal tada ir visai nieko. Bet jei bus atskiras statinys tuomet blogai.
 
 Beje, jei jis būtų apjungtas su stogu, gal tuomet verta žiūrėti ir galvoti apie kokio pvz pėsčiųjų viaduko pratęsimą iki kitos pusės bėgių (į Naujininkus), jei toks poreikis būtų ir būtų naudinga susisiekimui.
 
 Po tuo amfiteatru negali būti autobusų stoties pastato, nes šalia nebus autobusų aikštelės, bus viešojo transporto sustojimai. Pati autobusų stotis, kaip suprantu, turėtų būti dar labiau į dešinę, o ten už jos kažkur ir autobusų sustojimai, tik kol kas nelabai aišku ar ten pat, kur ir dabar, ar visiškai nauji.
 Amfiteatro sujungimas pėsčiųjų tiltu į naujininkus vargu ar pasiteisintu. Apskritai šitoje vizualizacijoje tiek žmonių pripaišyta, kiek ten būtų nebent per labai dideles šventes. Didžiąją dalį laiko tas amfiteatras bus tuščias, bet tai nereiškia, kad jo nereikia. Galbūt jis šiaip gražiai architektūriškai atrodytų ir turėtų prasmę kelis kartus per metus, kai toje vietoje būtų rengiamos kokios šventės, o galbūt atsirastų ir daugiau jo paskirčių, galbūt kokių koncertų, filmų, gyvos muzikos ir pan. vakarai, visgi artimiausias jam analogas, kalnų parko estrada, nors ir didesnė, bet yra atokiau nuo pagrindinių žmonių srautų ir kartais ne dydyje esmė.
 - 1 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Atstovos vieta numatyta LTG teritorijoje Geležinkelio g.Parašė Eidvis
 Po tuo amfiteatru negali būti autobusų stoties pastato, nes šalia nebus autobusų aikštelės, bus viešojo transporto sustojimai. Pati autobusų stotis kaip suprantu turėtų būti dar labiau į dešinę, o ten už jos kažkur ir autobusų sustojimai, tik kol kas nelabai aišku ar ten pat, kur ir dabar, ar visiškai nauji.
 Apie tai kalbėjo Vilniaus vyr. architektė miesto plėtros komiteto posėdyje. Po amfiteatru “Zaha Hadid” numatė vietą, kurią šiaip ar taip kažkas išnaudotų. Bilietų kasos + laukimo salė persikėlė projekte iš pastato krašto į amfiteatrą. Tam kad sutalpinti ir tarpmiestinį/tarptautinį srautą numatoma įrengti dar vieną peroną.
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Šiame Creatium pranešime įdėtoje vizualizacijoje jis ir pavaizduotas.Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
 Kur yra tas “VT terminalas”?
 - 1 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Lyg ir geros naujienos, lyg ir judama gera linkme.
 
 O ar vis dar ruošiamasi statyti tą amfiteatrą? Jei jį visgi įrengs, bet jis bus tarkime autobusų pastato dalis and kurio stogo galima vaikščioti, gal tada ir visai nieko. Bet jei bus atskiras statinys tuomet blogai.
 
 Beje, jei jis būtų apjungtas su stogu, gal tuomet verta žiūrėti ir galvoti apie kokio pvz pėsčiųjų viaduko pratęsimą iki kitos pusės bėgių (į Naujininkus), jei toks poreikis būtų ir būtų naudinga susisiekimui.
 
 Paskutinis taisė spekas; 2025.08.20, 15:05.
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Kur yra tas “VT terminalas”?Parašė sleader Rodyti pranešimąNelabai suprantau kur turėtų būti tada tarpmiestinių/tarptautinių autobusų sustojimo vietos, peronai? Nes ten, kur dabar pavaizduotas VT terminalas, tai peronų sustojimui užtektų tik miesto transportui ir gal maksimaliai kažkokiems priemiestiniams maršrutams.
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Turbūt. Arba tiesiog ta privati stotis užsidarys, o savivaldybė atidarys savo, nes minėjo, kad reikės konkurso valdymui.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
 Ar tai reiškia, kad buvo rastas sprendimas kaip savivaldybei perimti iš Paleičiko stoties valdymą?
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Ar tai reiškia, kad buvo rastas sprendimas kaip savivaldybei perimti iš Paleičiko stoties valdymą?Parašė Creatium Rodyti pranešimąĮdomiausias pokytis - autobusų stotį savivaldybė persiims pas save ir ją numatys prie VT terminalo. Pati stotis bus pastate prie terminalo (kasos, laukimas), atstovos kažkur Geležinkelio g. vienoje iš LTG teritorijų.
 - 1 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Nelabai suprantau kur turėtų būti tada tarpmiestinių/tarptautinių autobusų sustojimo vietos, peronai? Nes ten, kur dabar pavaizduotas VT terminalas, tai peronų sustojimui užtektų tik miesto transportui ir gal maksimaliai kažkokiems priemiestiniams maršrutams.
 - 1 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Šiandien vyko Miesto plėtros komiteto posėdis, kuriame Connect 1 projektas aptartas. Tai savivaldybė važiuoja su savo dalimi nelaukdama LTG. Įdomiausias pokytis - autobusų stotį savivaldybė persiims pas save ir ją numatys prie VT terminalo. Pati stotis bus pastate prie terminalo (kasos, laukimas), atstovos kažkur Geležinkelio g. vienoje iš LTG teritorijų.
 
 
 - 26 patinka
 Komentuoti:







Komentuoti: