Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Planuoja pradėti statybas 2026 m.... Lygiai 20 m. nuo to laiko, kai ši tema buvo užvesta. Kuo toliau žiūriu į Vilniaus mega-projektus (jie "mega" yra Vilniaus kontekste), tuo labiau pesimistas darausi.
    Manau ir pats puikiai supranti, kad yra kur kas didesnė tikimybė, kad Elonas Muskas iki 2026 pastatys Marse žmonių gyvenvietę, nei kad 2026 prasidės kokios nors su nauja stotimi susijusios statybos. Dėl to apie jokius 20 metų kaip kažkokį milestone neverta kalbėti, nes kas nors galbūt judės nebent dar po 10 metų, o gal ir vėliau. Ypač turint omeny, kad Rail Baltica atšaka į Vilnių iš esmės nucancelinta.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    LG dalis ten labai minimali, palyginus, kokį teritorinį vystymo potencialą turi Connect 1 ir Connect 2 teritorijos. Kol kas nieko nėra girdima apie potencialių, su Connect koncepcija nesusijusių, plotų įveiklinimu. Klausantis LG atstovės, yra jausmas, kad statybų pradžiai reikėtų pridėti dar 2 metus. Per tą laiką būtų galima pakeisti geležinkeliui taikomas apsaugos zonas, išnuomoti arba performuoti sklypą (us), parduoti verslui vystymui ir pajudėtų tai, apie ką kalbama 20+ metų. Potencialas žvėriškas, vieta strategiškai patraukli, tik matyt niekaip beduino neatsiranda.
    Paskutinis taisė Robyla; 2024.07.16, 12:32.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Aiškėja, kada gali prasidėti naujos Vilniaus geležinkelio stoties statybos https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...ties-statybos/
    Planuoja pradėti statybas 2026 m.... Lygiai 20 m. nuo to laiko, kai ši tema buvo užvesta. Kuo toliau žiūriu į Vilniaus mega-projektus (jie "mega" yra Vilniaus kontekste), tuo labiau pesimistas darausi.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Aiškėja, kada gali prasidėti naujos Vilniaus geležinkelio stoties statybos https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...ties-statybos/
    Šiuo metu Vilniaus geležinkelio stotis jau turi architektūrinio konkurso laimėtoją, tačiau neturi pasirašytos projektavimo sutarties. LTG tikisi, kad ją pasirašys iki metų pabaigos.„Šiuo metu vyksta derybos su architektų kompanija dėl projektavimo darbų sutarties. Tikimės, kad jos bus sėkmingos, tuomet III ketvirtyje planuotume pasirašyti sutartį”, – komentuoja Sandra Trinkūnaitė-Rimkienė, LTG atstovė.
    Kitas etapas po sutarties pasirašymo – projektavimas. Skaičiuojama, kad projektavimo darbai galėtų trukti 2 metus. Tada bus pradedamos statybos. Matematika paprasta: iki 2026 m. III ketv. vyktų projektavimo darbai. Po jų galima pradėti statybas. Ar jos prasidės 2026, ar 2027-aisiais priklauso tik nuo projekto.
    Bendrovės „LTG Infra“ ir Vilniaus miesto savivaldybės skelbtą architektūrinį konkursą laimėjusi studija „Zaha Hadid Architects“ pristatė idėją „Green Connect“, kuria siekiama įkurti modernų daugiafunkcį centrą su viešosiomis erdvėmis. Vienas iš studijos pasiūlytų sprendinių – apie 9 500 m2 statinys virš geležinkelio bėgių, sujungsiantis Naujininkų rajoną su Naujamiesčiu ir Senamiesčiu. Šiame statinyje turėtų įsikurti komercinės erdvės bei nauja keleivių laukimo salė su tiesioginiu praėjimu į peronus. Virš bėgių taip pat numatytos patogios jungtys pėstiesiems ir dviratininkams.Įgyvendinant projektą, planuojama, keisis ir Stoties aikštė bei Vilniaus miesto viešojo transporto terminalas. Už šiuos pokyčius projekte atsakinga Vilniaus miesto savivaldybė.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Apie kompetenciją vystyti tokį transporto mazgą viską pasako stoginės ties autobusais... Daugiau komentarų nereikia.
    O gal kas gali patikslinti ką mes čia vertinam išvis, ta prasme bus tarptautinis arch konkursas ir reikalaus nekeisti stoginių/amfiteatrų? Ar mes diskutuojam ir kritikuojam kažką ko greičiausiai net ir nebus...

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    O ant ko jie važinės? Elektros? Vandenilio?
    Komercinis ilgų distancijų transportas bus paskutinis kuris peršoks ant žalios energijos. 20 metų, gal net daugiau.
    Sunku pasakyti, gali būti ir gerokai anksčiau, tarkim 10 metų. O kada šis projektas bus realizuotas? Po 5 metų geriausiu atveju?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Apie kompetenciją vystyti tokį transporto mazgą viską pasako stoginės ties autobusais... Daugiau komentarų nereikia.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Manote kad kai realybėj bus kažkas čia pastatyta, dar bus dyzeliniai autobusai?
    O ant ko jie važinės? Elektros? Vandenilio?
    Komercinis ilgų distancijų transportas bus paskutinis kuris peršoks ant žalios energijos. 20 metų, gal net daugiau.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Manote kad kai realybėj bus kažkas čia pastatyta, dar bus dyzeliniai autobusai?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Stoginės tai stoginės, bet kaip faina bus čia sėdėti.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    O tai stoginės didesnės sostinė negali turėti, ar žmogiškas stotis dabar įrenginėja tik rajonų savivaldybės?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Naujesnė autobusų stoties teritorijos vizualizacija. Svarbu, kad čia yra detalaus plano maketas, tai nėra projekto sprendiniai - bus rengiamas arch. konkursas viskam.

    Esmė čia, kad įrengiamos atstovų vietos autobusams, mažinamas amfiteatras.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-06-07 165555.jpg
Views:	725
Size:	103,5 kB
ID:	2135005

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Klausimas apie darbų planavimą, po mėnesio ar dviejų baigsis visi darbai aplink stotį, turbūt tikrai nebuvo galima vamzdyno Šopeno g. keisti liepą, kai eismo intensyvumas sumažės beveik 40 proc.?
    Liepą reikia pajūrio kelius ir dviračių takus taisyti, o Vilniuje geriausia rugsėjį.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Waze reikia naudoti ir mažiau bus nustebimų
    Klausimas apie darbų planavimą, po mėnesio ar dviejų baigsis visi darbai aplink stotį, turbūt tikrai nebuvo galima vamzdyno Šopeno g. keisti liepą, kai eismo intensyvumas sumažės beveik 40 proc.?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Waze reikia naudoti ir mažiau bus nustebimų

    Komentuoti:


  • giurza
    replied
    Viskas kaip ir žinoma ir pranešta, Šopeno uždaryta nuo savaitės pradžios ar tiesiog norėjosi pasikankinti eisme?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    VMS darbus planuoja puikiai:

    Vakar nuo Kauno ir Švitrigailos gatvių sankryžos iki Drujos gatvės važiavau be kelių minučių VALANDĄ.

    Šopeno g. uždaryta, stoties žiedas asfaltuojamas, visiškas chaosas, kas kaip nori taip važiuoja, Seinų g. perkasta, likusi viena juosta, palei Geležinkelio g. keičia tvorą, palikta viena juosta.

    Paradoksas, kad trinkelių Geležinkelio g. niekas tvarkyti neplanuoja lyg ir. Tai 40 cm gylio įdaubos liks.

    Nuotrauka asociatyvi:

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Ar yra kokių žinių dėl Šv. Stepono skvero ir gatvės? Privačių vystytojų projektai kylą, bet dėl savivaldybės projekto spengianti tyla. Tas projektas dar išvis gyvas ar nukištas giliai į stalčių?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Vilniaus AS yra privatus objektas. Savivaldybei statyti dar vieną AS greta esamos - tiesus kelias į teismą dėl viešųjų finansų panaudojimo tikslingumo.
    Vilniui pakaktų suplanuoti stoties vietą ir prieigas, o toliau jau būtų arba viešo konkurso, arba koncesininko reikalas.
    Tuo tarpu „planuojant“ visą tą „connect“ Paleičiko pozicija bei žodis viešai nebuvo girdimas, nors pats asmeniškai plano rengėjų klausiau kokia gi yra AS valdytojų pozicija ir kodėl teritorija planuojama neįtraukiant autobusų stoties.
    Atsakymų taip ir nesulaukiau, o dabar matome, kad AS vietoje ponia Gilma Merienė jau seniausiai projektavo biurus, kiti šalia rengė viešų erdvių sutvarkymo projektus. Ką tai galėtų reikšti?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė utomnes Rodyti pranešimą
    Buvau Bratislavos autobusų stotyje, kuri paliko labai gerą įspūdį. Ji yra pačiame miesto centre, po prekybos centru ir keliais dangoraižiais -1 aukšte, o -2 aukšte automobilių parkingas, su liftu nusileidus į autobusų stotį atsiduri kavinių zonoje, bet už stiklinės sienos matosi autobusai.
    Pagalvojau, kad Vilniuje padarius autobusų stotį po žeme būtų išspręsta daug klausimų, o miesto VT galėtų pravažiuoti skersai PC jį dalindamas į maisto ir rubų dalis, ši stotelė būtų AS (Sodų g.) ir išlipus būtume nepriklausomi nuo vėjo, lietaus ar sniego. Sekanti stotelė būtų Geležinkelio stotis. Pro PC galėtų pravažiuoti tik VT, kitas transportas važiuotų po senovei. Ant PC leidus verslininkams pasistatyti keletą Verslo centrų, autobusų stotis miestui nekainuotų. Po žeme būtų ne tik išvykimo aikštelės, bet ir autobusų stovėjimo vietos, tokiu būdu senamiestis būtų išvalytas nuo autobusų.
    Maskvoje centrinė AS yra šeštame aukšte ant PC, bet ši įdėja man nelabai patiko.
    Vilniaus AS yra privatus objektas. Savivaldybei statyti dar vieną AS greta esamos - tiesus kelias į teismą dėl viešųjų finansų panaudojimo tikslingumo.

    Komentuoti:

Working...
X