Parašė Riedutis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
- 5 patinka
-
LG dalis ten labai minimali, palyginus, kokį teritorinį vystymo potencialą turi Connect 1 ir Connect 2 teritorijos. Kol kas nieko nėra girdima apie potencialių, su Connect koncepcija nesusijusių, plotų įveiklinimu. Klausantis LG atstovės, yra jausmas, kad statybų pradžiai reikėtų pridėti dar 2 metus. Per tą laiką būtų galima pakeisti geležinkeliui taikomas apsaugos zonas, išnuomoti arba performuoti sklypą (us), parduoti verslui vystymui ir pajudėtų tai, apie ką kalbama 20+ metų. Potencialas žvėriškas, vieta strategiškai patraukli, tik matyt niekaip beduino neatsiranda.Paskutinis taisė Robyla; 2024.07.16, 12:32.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAiškėja, kada gali prasidėti naujos Vilniaus geležinkelio stoties statybos https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...ties-statybos/
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Aiškėja, kada gali prasidėti naujos Vilniaus geležinkelio stoties statybos https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...ties-statybos/
Šiuo metu Vilniaus geležinkelio stotis jau turi architektūrinio konkurso laimėtoją, tačiau neturi pasirašytos projektavimo sutarties. LTG tikisi, kad ją pasirašys iki metų pabaigos.„Šiuo metu vyksta derybos su architektų kompanija dėl projektavimo darbų sutarties. Tikimės, kad jos bus sėkmingos, tuomet III ketvirtyje planuotume pasirašyti sutartį”, – komentuoja Sandra Trinkūnaitė-Rimkienė, LTG atstovė.
Kitas etapas po sutarties pasirašymo – projektavimas. Skaičiuojama, kad projektavimo darbai galėtų trukti 2 metus. Tada bus pradedamos statybos. Matematika paprasta: iki 2026 m. III ketv. vyktų projektavimo darbai. Po jų galima pradėti statybas. Ar jos prasidės 2026, ar 2027-aisiais priklauso tik nuo projekto.
Bendrovės „LTG Infra“ ir Vilniaus miesto savivaldybės skelbtą architektūrinį konkursą laimėjusi studija „Zaha Hadid Architects“ pristatė idėją „Green Connect“, kuria siekiama įkurti modernų daugiafunkcį centrą su viešosiomis erdvėmis. Vienas iš studijos pasiūlytų sprendinių – apie 9 500 m2 statinys virš geležinkelio bėgių, sujungsiantis Naujininkų rajoną su Naujamiesčiu ir Senamiesčiu. Šiame statinyje turėtų įsikurti komercinės erdvės bei nauja keleivių laukimo salė su tiesioginiu praėjimu į peronus. Virš bėgių taip pat numatytos patogios jungtys pėstiesiems ir dviratininkams.Įgyvendinant projektą, planuojama, keisis ir Stoties aikštė bei Vilniaus miesto viešojo transporto terminalas. Už šiuos pokyčius projekte atsakinga Vilniaus miesto savivaldybė.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąApie kompetenciją vystyti tokį transporto mazgą viską pasako stoginės ties autobusais... Daugiau komentarų nereikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąO ant ko jie važinės? Elektros? Vandenilio?
Komercinis ilgų distancijų transportas bus paskutinis kuris peršoks ant žalios energijos. 20 metų, gal net daugiau.
Komentuoti:
-
Apie kompetenciją vystyti tokį transporto mazgą viską pasako stoginės ties autobusais... Daugiau komentarų nereikia.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąManote kad kai realybėj bus kažkas čia pastatyta, dar bus dyzeliniai autobusai?
Komercinis ilgų distancijų transportas bus paskutinis kuris peršoks ant žalios energijos. 20 metų, gal net daugiau.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Manote kad kai realybėj bus kažkas čia pastatyta, dar bus dyzeliniai autobusai?
Komentuoti:
-
-
O tai stoginės didesnės sostinė negali turėti, ar žmogiškas stotis dabar įrenginėja tik rajonų savivaldybės?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Naujesnė autobusų stoties teritorijos vizualizacija. Svarbu, kad čia yra detalaus plano maketas, tai nėra projekto sprendiniai - bus rengiamas arch. konkursas viskam.
Esmė čia, kad įrengiamos atstovų vietos autobusams, mažinamas amfiteatras.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Klausimas apie darbų planavimą, po mėnesio ar dviejų baigsis visi darbai aplink stotį, turbūt tikrai nebuvo galima vamzdyno Šopeno g. keisti liepą, kai eismo intensyvumas sumažės beveik 40 proc.?
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąWaze reikia naudoti ir mažiau bus nustebimų
Komentuoti:
-
Viskas kaip ir žinoma ir pranešta, Šopeno uždaryta nuo savaitės pradžios ar tiesiog norėjosi pasikankinti eisme?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
VMS darbus planuoja puikiai:
Vakar nuo Kauno ir Švitrigailos gatvių sankryžos iki Drujos gatvės važiavau be kelių minučių VALANDĄ.
Šopeno g. uždaryta, stoties žiedas asfaltuojamas, visiškas chaosas, kas kaip nori taip važiuoja, Seinų g. perkasta, likusi viena juosta, palei Geležinkelio g. keičia tvorą, palikta viena juosta.
Paradoksas, kad trinkelių Geležinkelio g. niekas tvarkyti neplanuoja lyg ir. Tai 40 cm gylio įdaubos liks.
Nuotrauka asociatyvi:
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Ar yra kokių žinių dėl Šv. Stepono skvero ir gatvės? Privačių vystytojų projektai kylą, bet dėl savivaldybės projekto spengianti tyla. Tas projektas dar išvis gyvas ar nukištas giliai į stalčių?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Vilniaus AS yra privatus objektas. Savivaldybei statyti dar vieną AS greta esamos - tiesus kelias į teismą dėl viešųjų finansų panaudojimo tikslingumo.
Tuo tarpu „planuojant“ visą tą „connect“ Paleičiko pozicija bei žodis viešai nebuvo girdimas, nors pats asmeniškai plano rengėjų klausiau kokia gi yra AS valdytojų pozicija ir kodėl teritorija planuojama neįtraukiant autobusų stoties.
Atsakymų taip ir nesulaukiau, o dabar matome, kad AS vietoje ponia Gilma Merienė jau seniausiai projektavo biurus, kiti šalia rengė viešų erdvių sutvarkymo projektus. Ką tai galėtų reikšti?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąBuvau Bratislavos autobusų stotyje, kuri paliko labai gerą įspūdį. Ji yra pačiame miesto centre, po prekybos centru ir keliais dangoraižiais -1 aukšte, o -2 aukšte automobilių parkingas, su liftu nusileidus į autobusų stotį atsiduri kavinių zonoje, bet už stiklinės sienos matosi autobusai.
Pagalvojau, kad Vilniuje padarius autobusų stotį po žeme būtų išspręsta daug klausimų, o miesto VT galėtų pravažiuoti skersai PC jį dalindamas į maisto ir rubų dalis, ši stotelė būtų AS (Sodų g.) ir išlipus būtume nepriklausomi nuo vėjo, lietaus ar sniego. Sekanti stotelė būtų Geležinkelio stotis. Pro PC galėtų pravažiuoti tik VT, kitas transportas važiuotų po senovei. Ant PC leidus verslininkams pasistatyti keletą Verslo centrų, autobusų stotis miestui nekainuotų. Po žeme būtų ne tik išvykimo aikštelės, bet ir autobusų stovėjimo vietos, tokiu būdu senamiestis būtų išvalytas nuo autobusų.
Maskvoje centrinė AS yra šeštame aukšte ant PC, bet ši įdėja man nelabai patiko.
Komentuoti:
Komentuoti: