Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDeja deja, bet stotis nejuda iš mirties taško, ir perspektyvos neaiškios.
Daugiau info nebus, NDA.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.07.18, 15:23.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Deja deja, bet stotis nejuda iš mirties taško, ir perspektyvos neaiškios.
Keisčiau šį punktą oro uostu (nauji terminalai)
Berods bus projektavimas, o poto jau visi kiti darbai.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąPagalvojau:
..
- Stotis - apie 100 mln
..
Keisčiau šį punktą oro uostu (nauji terminalai)
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąBet be propagandos niekaip negalima apsieiti: anksčiau dėl visko kovidas kaltas, dabar - karas...
Aš linkiu, kad tik jiems pavyktų paleisti statybas. Ir labai tikiuosi, kad atskirų projektų vykdytojai suderins tarpusavyje funkcijas...nes jei VMS net šaligatvių negeba suderinti su sklypų vystytojais...
Ir kad suvoks skirtingų susiekimo rūšių integravimo tarpusavyje svarbą.
Ir kad bent autobusų aukštelės bus pilnavertiškai uždengtos : ).
O dėl VMS tai ir aš abejoju, kad jie įgalūs ką nors žmoniškai suderinti. Toks lakmuso popierėlis paimtas iš John kito posto:
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Bet be propagandos niekaip negalima apsieiti: anksčiau dėl visko kovidas kaltas, dabar - karas...
Aš linkiu, kad tik jiems pavyktų paleisti statybas. Ir labai tikiuosi, kad atskirų projektų vykdytojai suderins tarpusavyje funkcijas...nes jei VMS net šaligatvių negeba suderinti su sklypų vystytojais...
Ir kad suvoks skirtingų susiekimo rūšių integravimo tarpusavyje svarbą.
Ir kad bent autobusų aukštelės bus pilnavertiškai uždengtos : ).
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus stoties pertvarkos vingrybės: savivaldybė rado būdą, kaip išjudėti su projektavimu https://www.vz.lt
Praėjus daugiau nei dvejiems metams nuo architektūros konkurso Vilniaus stoties rajono konversijai, vadinamai „Vilnius Connect“, savivaldybė ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) nusprendė projektavimą suskirstyti į etapus. Tai savivaldybei leistų pradėti įgyvendinti savo projekto dalį, nelaukiant LTG sprendimų. Sostinė pagal projektą yra įsipareigojusi sutvarkyti stoties aikštę.
VŽ primena, kad prieš trejus metus paskelbta, jog architektūros konkursą Vilniaus geležinkelio stoties pertvarkymo idėjai laimėjo tarptautinis biuras „Zaha Hadid Architects“. Tada projektavimą planuota pradėti 2023 m. trečią ketvirtį. Vėliau dėl karo Ukrainoje sutarties terminas pavėlintas iki 2024 m. antro ketvirčio.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Bet kaip galima nesuprast? Na nuvažiavai į Berlyną, Vieną, Roterdamą ir viskas aišku.
Komentuoti:
-
Ir dar vienas ne pagrindinis, bet toks kažkiek iliustratyvus pavyzdys - kam reikalinga ir kiek kainuotų Hadid amfiteatras? Vienu metu giedama, kad pinigų nėra, ir tuo pačiu kažkokie amfiteatrai beveik vidury nieko projektuojami, kurie kainuotų galiu įsivaizduoti kiek, o tada dar jų remontai kai prisidėtų... Pastangos ne ten koncentruojamos, nukrypstama nuo pagrindinio tikslo. Nors, iš kitos pusės žiūrint, yra indikacijų, kad jie ir pagrindinio tikslo nelabai supranta - gerai funkcionuojančio hub'o. Tai indikuoja tokie dalykai kaip atskiros nuo hub'o autostoties projektavimas, kuri net neturi virš autobusų pilnaverčių stogų ir tt..
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Plaukioji siek tiek. Veikiantis depas yra kuri iskelt greitai neimanoma, kitur privati nuosavybe, kitur gelezinkeliu valdymo centras. Bp ir detalus lygtais sutvarkytas, bet dar daug kitos dokumentacijos sutvarkyt reikia. Realiai daug ka paproektavus, numacius rail baltikai vieta, galima pstatus statyt vietoj kelyno toliau siek tiek. Depa konvertuot, kitose vietose ofisus statyt.Paskutinis taisė spekas; 2025.06.17, 16:34.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pala, o ne tu ten mane visaip užsipuolei, kai dar prieš porą metų tiesiog pasakiau akivaizdų dalyką, kad Zahos projektas iš esmės yra palaidotas? Ta prasme, bent kiek sekant ir gilinantis, tai buvo aišku jau seniai, o ne tik tada, kai LTG ar SuMinas išleidžia PR pranešimą spaudai
O šiaip, žinoma, tiesa, kad LTG prastai varo. Čia bendrai valstybės transporto strategijos dalis, turbūt nemaža dalimi susivedanti į "mažų mokesčių" politiką, kai tokiems dalykams (kaip, beje, iir kelių priežiūrai) elementariai nebelieka pinigų. Pridėkim dar nekompetenciją ir negebėjhimą vykdyti didelių projektų, ir turim vieną šūdiniausių transporto sistemų tarp ES šalių.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Elementarus įrodymas,kad LTG yra eilinė disfunkcinė valstybės įmonė. Normalios įmonės, kritus pajamom bandytų kurti naujus verslo srautus. Šiuo atvėju, jei LTG būtų normali įmonė, ji stengtusi rekonstruot stotis didžiuosiuise miestuose, kad atsirastu kuo daugiau komercijos, vystytų biurų projektus, parduotų nereikalingą nekilnojamąjį turtą, ieškotų NT vystymo partnerių ir pan. Vilniuj, Kaune, Klaipėdoj, Šiauliuose ir Panevežyje LTG turi tiek nekilnojamo turto miestų centruose, kad tikrai galėtų išvystyt pelningą verslo kryptį. Bet, kaip matome gebėjimų lygis pas juos yra ant tiek žemas, kad gebama tik kalbėti apie žalumą, tvarumą, įtrauktį, lygybė, darnumą ir t.t., bet ne užsiimti pirminių ir antrinių funkcijų geru atlikimu ir vystymu.
O šiaip, žinoma, tiesa, kad LTG prastai varo. Čia bendrai valstybės transporto strategijos dalis, turbūt nemaža dalimi susivedanti į "mažų mokesčių" politiką, kai tokiems dalykams (kaip, beje, iir kelių priežiūrai) elementariai nebelieka pinigų. Pridėkim dar nekompetenciją ir negebėjhimą vykdyti didelių projektų, ir turim vieną šūdiniausių transporto sistemų tarp ES šalių.Paskutinis taisė John; 2025.06.16, 11:57.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė R.M. Rodyti pranešimąPanašu, kad Vilnius Connect po truputi laidojamas. Bent jau LTG dalis. Savivaldybė dar bando atsiskirti ir toliau tęsti aikštės projektą. Paskutiniu metu visi didesni projektai stoja (Ministerijų miestelis, Vilnius Connect, Rail Baltica iki Vilniaus). Iš savivaldybės protokolų:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimąDar galima pridėti nacionalinį stadioną, Lietuvos banko būstinę
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė R.M. Rodyti pranešimąPanašu, kad Vilnius Connect po truputi laidojamas. Bent jau LTG dalis. Savivaldybė dar bando atsiskirti ir toliau tęsti aikštės projektą. Paskutiniu metu visi didesni projektai stoja (Ministerijų miestelis, Vilnius Connect, Rail Baltica iki Vilniaus).
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nesakyk, Romos kvartalai tarp Santa Maria Maggiore ir Roma Termini man kažką primena.
Komentuoti:
-
Parašė Red Neck Rodyti pranešimąŠiandien kaip tik pro ten teko eiti vakare. Ta vieta ties autobusų stoties įėjimu, tie kioskai, snarglinės, ištrupėję šaligatviai. Ne, rodykit kokias norit BVP lenteles, niekas nepadės, visiškas Rytų Europos užkampis.
Arba, turėdami laiko, prasieikite virtulaliame ture nuo https://www.google.com/maps/@40.7877...oASAFQAw%3D%3D iki https://www.google.com/maps/@40.7930...oASAFQAw%3D%3D
Taip užkampis. Taip, Pietūs. Bet likęs miestukas neatrodo taip ... įdomiai kaip stoties prieigos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąNesuprantu. Pvz jei paimti ir baltai apibrėžtus pastatus sujungti į vieną ištisinį pastatą ir į jį sudėti visas reikalingas funkcijas: auto stotis, traukinių stotis, laukiamieji, parkingas jei reikia, gal kokios parduotuvės, gal kas su maitinimu, kitos reikalingos funkcijos - ir turim hub'ą. Panagrinėjus senus pastatus, manau rastume ir įdomios architektūros, kurią būtų galima integruoti kaip naujos stoties interjero dalis, gal pvz į laukiamąjį gal kokį garvežį atitemti - ir turim įdomų interjerą.
Čia nėra kažkoks išskirtinai aukštas mokslas - tereikia architektų, kitų specų, kurie žinotų funkcinius poreikius, susisiekimo poreikius, architektūrą ir būtų padaryta. Esu tikras, kad LIetuvoje turim tokių žmonių. Idėja - pvz duoti užduotį kokiem architektūros magistro studentams ar panašiai tegu padaro savo vizijas, o jei būtų išrinktas variantas ar keli, tegu jie komandoje išvysto bendrą projektą. Jei kompetencijos pritrūksta - pasitelkia specus iš kitur ir važiuojam. Esu tikras, kad entuziasmo padaryti gerai netruktų, nes skyrus gerą piniginę premiją bus noras ne tik gerai uždirbti, bet ir būti autoriais. Architektūrą žmonės studijuoja ne vien dėl pinigų. Manau, kad net ne pagrindinė varomoji jų jėga yra pinigai.
O jei Geležinkeliai yra stabdis, tuomet gauti iš jų leidimą vystyti projektą už juos. Ir galima pasiūlyti net apmokėti viską pvz miestui, kad tik projektas būtų įvykdytas, kad Geležinkeliai neturėtų atmazų, kad jie pinigų neturi ar dar kas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai jeigu BVP lėtės bus kaltinami "usual suspects" - biurokratija ir mokėsčiai.
Komentuoti:
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąSudėtų brangias granitines plyteles tam kvartale, pasodintų gražių augalų,perdažytų slaviško stiliaus geležinkelio stoties stogą, pastatytų naują autobusų stotį-bent vaizdas kitas būtų, dabar tai sovietinės sostinės rajoniukas…
Komentuoti:
Komentuoti: