Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Tai kad čia spaudžiamas š iš vaško. Jau buvo skelbta kad bus žemės mainai. Stotis perkeliama, vis dar priklausys Paleičikui. Sena vieta pereina savivaldybei. Net jei Paleičikas kažką iš to laimi, tai tegu. Svarbiau sutvarkyti teritoriją, nei ant pykčio turėti apšiurusį rajoną.
 - 6 patinka
 
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 ta viskas pridetose vilniaus savivaldybes vizualizacijose buvo.. ir ar man tik taip atrodo kad siek tiek pakeite, aplamai noriu pasiziuret projektavimo sutarti ar isvis bus pozeminis dviraciu parkingas , kas atrodo turetu but savaime suprantamas dalykas.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
 Pamiršk tu tą vizualizaciją, ji, kaip Ignalina ir minėjo, yra konkursinė, o ne techninė, kur jau aiškios visos detalės. Bet net ir joje aš nesuprantu kur tu eskalatorius sugebėjai įžiūrėti, nebus jokių eskalatorių, viskas bus gatvės lygyje, o pensininkams ir sunkiai judantiems tai bus žymiai patogiau, nes galės vietoje iš troleibuso į tarpmiestinį autobusą persėsti, o ne taip, kaip anksčiau, kur nuo stotelės dar nemažą atstumą tekdavo įveikti.
 
 kas bus daroma su senuju pastatu pamatais?
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Matyt sutartis labai silpna ir savivaldybe neturi jokiu teisiu o tik pareigasParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Čia ne ta istorija. Ši istorijos dalis jau žinoma.
 
 Yra kita dalis, kur VMS įpareigojo privatininką išlaikyti pastato funkciją ir dabar greta stato tokios pat funkcijos pastatą už visuomenės pinigus. itariu higienos normas ir kt net ne savivaldybe kontroliuoja tad dabartiniai savininkai pasiule pasistatyt savo jei nepatinka itariu higienos normas ir kt net ne savivaldybe kontroliuoja tad dabartiniai savininkai pasiule pasistatyt savo jei nepatinka (itariu netoli tiesos esu) (itariu netoli tiesos esu)
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Čia ne ta istorija. Ši istorijos dalis jau žinoma.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
 ta istorija buvo isgarsinta, lygtais net pries zuoka afera buvo padaryta ir atiduota privatininkui.
 
 Yra kita dalis, kur VMS įpareigojo privatininką išlaikyti pastato funkciją ir dabar greta stato tokios pat funkcijos pastatą už visuomenės pinigus.
 
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Pamiršk tu tą vizualizaciją, ji, kaip Ignalina ir minėjo, yra konkursinė, o ne techninė, kur jau aiškios visos detalės. Bet net ir joje aš nesuprantu kur tu eskalatorius sugebėjai įžiūrėti, nebus jokių eskalatorių, viskas bus gatvės lygyje, o pensininkams ir sunkiai judantiems tai bus žymiai patogiau, nes galės vietoje iš troleibuso į tarpmiestinį autobusą persėsti, o ne taip, kaip anksčiau, kur nuo stotelės dar nemažą atstumą tekdavo įveikti.Parašė DeSadas Rodyti pranešimąvizualizacijose pagrindine laukiamoji apacioje , ta bagaza tempt reikes per eskalatoriu. Zmones nesupranta kad labai daug pensininku ir sunkiai judanciu
 - 1 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Čia kažkas rimtai tiek tulžies lieja dėl konkursinės vizualizacijos?
 - 9 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Na va prisipazinai kad nesinaudoji, o as naudojausi 3 menesius kas savaite, ir SAKAU, TEN PER MAZAI VIETOS, tarptautiniai autobusai yra su specifika yra laukiama kad ir pusvalandi, daug labai bagazo, vizualizacijose pagrindine laukiamoji apacioje , ta bagaza tempt reikes per eskalatoriu. Zmones nesupranta kad labai daug pensininku ir sunkiai judanciu , sunkiai susigaudanciu ir nepriziurinciu ta jusu juokinga tablo . Schemose nera normaliu toletu, nera salia normaliu kaviniu. Tas tavo pavaizduotas plotas atimk puse tam juokingam amfiteatrui ir priminsiu kad ir tarpmiestinis ir miesto autobusai bei troleibusai, bei expresas i oro uosta , bei siuntu tarnyba tures veikt. Juokinga tiesiog. \Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
 Prisipažinsiu, dažnai autobusais nevažinėju, dėl to patikrinau tvarkaraštį ir nesuprantu iš kur ten trys keliai nuolat stovinčių į Minską autobusų, kai jų per dieną tėra 10, arba kas maždaug 2 valandas po vieną. O jei jie ten valandą stovi ir keleivių laukia - tai tik dėl to, kad sena sistema yra neefektyvi. Galbūt tokiems reisams galima skirti ne 10, o 20 minučių keleivių įlaipinimui ir tai bus žymiai daugiau, nei reikia, kai tuo tarpu priemiestinėms maršrutkėms užtektų ir kelių minučių. Vidurkis vis tiek gausis toks, kad užsiimant ne autobusų parkavimu po valandą, o keleivių įlaipinimu, laisvai galima tą padaryti turint ir turbūt vos 10 įlaipinimo vietų, o jų spėju bus daugiau.
 
 
 
 Nėra dar jokių realių vizualizacijų, yra tik architektūrinis konceptas, t.y. idėja, kaip pastatas turėtų atrodyti, o tu jau suoliukų laukimo salėje pasigendi. Pats pastatas yra tikrai ne mažas, plotu jis atrodo didesnis už geležinkelio stotį ir panašus į dabartinę stotį. Nepatingėjau ir papaišiau kad aiškiau matytųsi, nors ir vizualizacijose matosi, kad ta stotis nėra maža.
 
  
 
 
 
 Viskas bus. Aš nesuprantu kaip tu to visko pasigenti, kai dar net nėra jokių normalių tos stoties vizualizacijų. Man rodos arechitektai geriau gali paskaičiuoti ir kokio dydžio laukimo salė turėtų būti ir kiek sustojimo vietų reikia, ir pan. Galbūt naujoje stotyje nebus kirpyklos, pėdkelnių pardtuovuvės, kazino ir lombardo, kurie yra dabartinėje stotyje, bet viskam, ko reikia šiuolaikinei stočiai, tame tarpe ir kavinėms, vietos yra tikrai pakankamai.
 
 Kur dviraciu saugykla po stogu?
 - 1 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
  
 Man šita dalis irgi įdomi. Iš esmės tai autobusų stoties privatizavimas suorganizuotas buvo dar Pakso meravimo laikais ir ji 'parduota' buvo Luikoilo atstovui Lietuvoje Paleičikui. Kažkaip neatrodo viskas labai švaru. Bet privatizavus stotį visgi buvo įsipareigojimas, kad tai ir liks Vilnių aptarnaujanti autobusų stotis. Jau kokį 10 metų Vilniaus savivaldybė vis bandė tartis su jais, kad arba tą stotį kažkaip savivaldybė atgal perima, arba tegul savininkai ją rekonstruoja, tačiau susitarti buvo neįmanoma ir Vilnius paskutinis miestas iš didžiųjų miestų, kuris liko su aptriušusia stotimi. Ir kai dabar buvo rastas sprendimas, t.y. pastatyti visiškai naują stotį - įdomu kas bus su senąja. Pagal idėja Vilniaus savivaldybė ją perdavė kaip socialinį objektą ir dabar jeigu ją bus leista naikinti, keisti žemės paskirtį ir pan. - tai Paleičikai gaus aukso vertės sandorį. Jie tą stotį perėmė už 1,5 mln. EUR (su įsipareigojimu ten išsaugoti stotį). tai dabar pardavus tokį plotą gautų gal kokį 150 mln. EUR. Ok, gal tiek ir negautų, bet esmė, kad ta suma būtų dešimtis kartų didesnė, net įvertinus infliaciją. Man kažkaip norėtųsi, kad jeigu jie jau nesutiko tos stoties parduoti atgal Vilniui, jei nesutiko rekonstruoti - tai dabar tegul vargsta su ir eina į minusą tol, kol su savivaldybe bus rastas sprendimas ir ta stotis grįš atgal į savivaldybės rankas. O tada jau tuos sklypus galima bus pardavinėti ir pinigai eis į Vilniaus biudžetą, o ne į kažkieno kišenę.
 - 5 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 ta istorija buvo isgarsinta, lygtais net pries zuoka afera buvo padaryta ir atiduota privatininkui.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąMan įdomesnė kita istorijos dalis: kaip žemės sklypas, kuriame gali statyti tik autobusus, virsta žemės sklypu, kuriame gali statyti pastatus.
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Man įdomesnė kita istorijos dalis: kaip žemės sklypas, kuriame gali statyti tik autobusus, virsta žemės sklypu, kuriame gali statyti pastatus.
 - 2 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Kadangi esama stotis lieka nereikalinga, tai daug potencialo būtent ten savininkams įrengti prekybos, paslaugų ir verslo centrą, kuriame galėtų koncentruotis trūkstamos paslaugos. Visiškai nėra poreikio savivaldybei didinti savo dalies statinį ir užsiimti komercinių patalpų nuoma.
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Prisipažinsiu, dažnai autobusais nevažinėju, dėl to patikrinau tvarkaraštį ir nesuprantu iš kur ten trys keliai nuolat stovinčių į Minską autobusų, kai jų per dieną tėra 10, arba kas maždaug 2 valandas po vieną. O jei jie ten valandą stovi ir keleivių laukia - tai tik dėl to, kad sena sistema yra neefektyvi. Galbūt tokiems reisams galima skirti ne 10, o 20 minučių keleivių įlaipinimui ir tai bus žymiai daugiau, nei reikia, kai tuo tarpu priemiestinėms maršrutkėms užtektų ir kelių minučių. Vidurkis vis tiek gausis toks, kad užsiimant ne autobusų parkavimu po valandą, o keleivių įlaipinimu, laisvai galima tą padaryti turint ir turbūt vos 10 įlaipinimo vietų, o jų spėju bus daugiau.Parašė DeSadas Rodyti pranešimąnegi niekas nevazinejes autobusais? ir nera mates kiek Vilniaus stotyje baltarusiu i minska su milziniskom tarbom sedi? ten trys keliai non stop vien tik i Minsko krypti pastoviai stovi autobusai ir laukia po valanda keleiviu.
 
 Nėra dar jokių realių vizualizacijų, yra tik architektūrinis konceptas, t.y. idėja, kaip pastatas turėtų atrodyti, o tu jau suoliukų laukimo salėje pasigendi. Pats pastatas yra tikrai ne mažas, plotu jis atrodo didesnis už geležinkelio stotį ir panašus į dabartinę stotį. Nepatingėjau ir papaišiau kad aiškiau matytųsi, nors ir vizualizacijose matosi, kad ta stotis nėra maža.laukimo sale vizualizacijose mazyte be patogiu suolu NE LAUKIMUI be patogiu suolu NE LAUKIMUI
 
  
 
 Viskas bus. Aš nesuprantu kaip tu to visko pasigenti, kai dar net nėra jokių normalių tos stoties vizualizacijų. Man rodos arechitektai geriau gali paskaičiuoti ir kokio dydžio laukimo salė turėtų būti ir kiek sustojimo vietų reikia, ir pan. Galbūt naujoje stotyje nebus kirpyklos, pėdkelnių pardtuovuvės, kazino ir lombardo, kurie yra dabartinėje stotyje, bet viskam, ko reikia šiuolaikinei stočiai, tame tarpe ir kavinėms, vietos yra tikrai pakankamai.o tokie dalykai kaip siuntu gabenimas, kavines, paslaugos, pavalgyt normaliai? kur normali dviraciu saugykla? Normalus toletai o ne kelios kabinos?
 - 17 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Minskas ir apskritai į Baltarusiją jau ranka mojuoja ate, ate. Reisų kiekis sumažėjo dėl įvestų ribojimų.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
 ne apie parkavima sneku, kazkokios pievas sneki... negi niekas nevazinejes autobusais? ir nera mates kiek Vilniaus stotyje baltarusiu i minska su milziniskom tarbom sedi? ten trys keliai non stop vien tik i Minsko krypti pastoviai stovi autobusai ir laukia po valanda keleiviu, laukimo sale vizualizacijose mazyte be patogiu suolu NE LAUKIMUI, ir ar zmones mate kiek laukia PASTOVIAI zmoniu vien tik stotyje?saleje ir prie autobusu? ,kiek bus laukianciu miesto autobusu? pagal tai kiek aplink gelezinkelio stoti stoteliu ir zmoniu juose. RYSKIAI nepaskaiciuota. Salej 50 zmoniu pastoviai visi suoliukai uzimti ir lauke kaukia 50-60 vien tik autobusu laukia. As laukiu traukiniu stoti paskutiniu metu. be patogiu suolu NE LAUKIMUI, ir ar zmones mate kiek laukia PASTOVIAI zmoniu vien tik stotyje?saleje ir prie autobusu? ,kiek bus laukianciu miesto autobusu? pagal tai kiek aplink gelezinkelio stoti stoteliu ir zmoniu juose. RYSKIAI nepaskaiciuota. Salej 50 zmoniu pastoviai visi suoliukai uzimti ir lauke kaukia 50-60 vien tik autobusu laukia. As laukiu traukiniu stoti paskutiniu metu.
 
 ps. o tokie dalykai kaip siuntu gabenimas, kavines, paslaugos, pavalgyt normaliai? kur normali dviraciu saugykla? Normalus toletai o ne kelios kabinos?
 
 Kavinės yra geležinkelio stotyje ir manau, be abejo bus ir pastate prie autobusų stoties.
 
 
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 ne apie parkavima sneku, kazkokios pievas sneki... negi niekas nevazinejes autobusais? ir nera mates kiek Vilniaus stotyje baltarusiu i minska su milziniskom tarbom sedi? ten trys keliai non stop vien tik i Minsko krypti pastoviai stovi autobusai ir laukia po valanda keleiviu, laukimo sale vizualizacijose mazyteParašė Eidvis Rodyti pranešimą
 Autobusų parkavimas bus kitoje vietoje, naujoje stotyje vyks tik keleivių įlaipinimas/išlaipinimas. Sakykim vienas vizualizacijose matomas kelias bus paskirtas VT stotelėms, o kiti trys autobusams. Sakykim viename kelyje gali sustoti 6 autobusai ir keleivių įlaipinimui reikia 10 minučių, tai per valandą stotis galėtų aptarnauti 108 autobusus, t.y. po autobusą kas 33 sekundes. Aš labai abejoju, kad tokio intensyvumo eismas vyksta dabartinėje stotyje, būtų įdomu sužinoti kiek įvairių autobusų aptarnauja dabartinė stotis, bet jei reiktų spėti, tai spėčiau, kad po vieną kas kokias 5 min., o ne 33 sekundes. Tiesą sakant dabartinėje stotyje irgi egzistuoja panaši sistema, tik ne keleivių įlaipinimui, o išlaipinimui ir kažkaip nereikia tam daug vietos. be patogiu suolu NE LAUKIMUI, ir ar zmones mate kiek laukia PASTOVIAI zmoniu vien tik stotyje?saleje ir prie autobusu? ,kiek bus laukianciu miesto autobusu? pagal tai kiek aplink gelezinkelio stoti stoteliu ir zmoniu juose. RYSKIAI nepaskaiciuota. Salej 50 zmoniu pastoviai visi suoliukai uzimti ir lauke kaukia 50-60 vien tik autobusu laukia. As laukiu traukiniu stoti paskutiniu metu. be patogiu suolu NE LAUKIMUI, ir ar zmones mate kiek laukia PASTOVIAI zmoniu vien tik stotyje?saleje ir prie autobusu? ,kiek bus laukianciu miesto autobusu? pagal tai kiek aplink gelezinkelio stoti stoteliu ir zmoniu juose. RYSKIAI nepaskaiciuota. Salej 50 zmoniu pastoviai visi suoliukai uzimti ir lauke kaukia 50-60 vien tik autobusu laukia. As laukiu traukiniu stoti paskutiniu metu.
 
 ps. o tokie dalykai kaip siuntu gabenimas, kavines, paslaugos, pavalgyt normaliai? kur normali dviraciu saugykla? Normalus toletai o ne kelios kabinos?Paskutinis taisė DeSadas; 2025.09.14, 01:02.
 - 2 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Autobusų parkavimas bus kitoje vietoje, naujoje stotyje vyks tik keleivių įlaipinimas/išlaipinimas. Sakykim vienas vizualizacijose matomas kelias bus paskirtas VT stotelėms, o kiti trys autobusams. Sakykim viename kelyje gali sustoti 6 autobusai ir keleivių įlaipinimui reikia 10 minučių, tai per valandą stotis galėtų aptarnauti 108 autobusus, t.y. po autobusą kas 33 sekundes. Aš labai abejoju, kad tokio intensyvumo eismas vyksta dabartinėje stotyje, būtų įdomu sužinoti kiek įvairių autobusų aptarnauja dabartinė stotis, bet jei reiktų spėti, tai spėčiau, kad po vieną kas kokias 5 min., o ne 33 sekundes. Tiesą sakant dabartinėje stotyje irgi egzistuoja panaši sistema, tik ne keleivių įlaipinimui, o išlaipinimui ir kažkaip nereikia tam daug vietos.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą nu gerai gerai bet zmones vistiek nepasakot kur viskas tilps ir priemiestinis, ir miesto ir tarpmiestinis ir tarptautinis susisiekimas. Mano supratimu net ir pagal nauja sistema antra tiek ten reikia tu taku. nu gerai gerai bet zmones vistiek nepasakot kur viskas tilps ir priemiestinis, ir miesto ir tarpmiestinis ir tarptautinis susisiekimas. Mano supratimu net ir pagal nauja sistema antra tiek ten reikia tu taku.
 - 2 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 miesto vt taip greiciau ilipa /islipa(ypac jei tai nebus galine stotele), nu bet gi tarpmiestinis o ypac tarptautinis ir 20 -30 min stovi kol visi su milziniskais sakvojazais lipa...idomiai, laukiamoji sale irgi apacioje, eskalatoriumiu su bagazu kilt reikes.  
 - 1 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Ar tikrai Vilniaus miesto autobusų stotis priima daugiau negu 113 autobusų (neskaičiuojant miesto) per valandą? Aš taip nemanau.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą nu gerai gerai bet zmones vistiek nepasakot kur viskas tilps ir priemiestinis, ir miesto ir tarpmiestinis ir tarptautinis susisiekimas. Mano supratimu net ir pagal nauja sistema antra tiek ten reikia tu taku. nu gerai gerai bet zmones vistiek nepasakot kur viskas tilps ir priemiestinis, ir miesto ir tarpmiestinis ir tarptautinis susisiekimas. Mano supratimu net ir pagal nauja sistema antra tiek ten reikia tu taku.
 Tie 113 autobusų yra su dviem sąlygomis
 1. Autobusai tiesiog apsisuka, t.y įlaipinimas ir išlaipinimas (mano naudotais skaičiavimais 8 min įlaipinamas ir 8 min išlaipinimas). Perono ilgis vizualiai atitinka kažkur 6 dideles klasės tarpmiestinius autobusus + vieta tarp autobusų.
 2. Pats kairiausias ir peronas dešiniau kairiausio atitenka miesto VT.
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Man taip pat įdomu, kokia bus VT judėjimo schema, ypač miesto VT: kaip judės VT atvykstantis nuo Pylimo g. ir važiuojantis atgal (T2) ar nuo Liepkalnio atvažiuojantis pratęstas 1G. Tikiuosi, kad nereikės daryti didelių zigazgų ir nesusidarys VT butelio kakliuko kokiame taške. Atsižvelgiant į VT koncentraciją, jis čia turėtų judėti maksimaliai efektyviai, neužstrigti bendrame sraute.
 - 3 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Kaip aš suprantu esminis skirtumas bus, kad nebeliks krypčių, kaip dabar yra 'Kauno', 'Panevėžio', Alytaus ir t.t. Sistema bus panašesnė į tai, kaip veikia oro uostai, kada ateini ir švieslentėje pasižiūri iš kurių vartų tavo lėktuvas išskrenda, arba dar paprasčiau - pasižiūri į bilietą. Tokiu būdu nereikia šimto autobusų sustojimų, kur absoliuti dauguma vietų stovi tuščios. Man šitas sprendimas labai patinka, nes stotis nebeturėtų atrodyti kaip didelė nejauki autobusų parkingo aikštelė, plius dar šalia integruotas ir viešasis transportas, persėdimai taps daug patogesni.
 - 17 patinka
 Komentuoti:






Komentuoti: