Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Projektas juda, perspektyvos derinamos.
    Daugaiu info nebus, NDA.
    Kaip ir minėjau, kad VMS savo dalį atliks bet kokiu atvėju. Neatsimenu kokio komiteto posėdis buvo, bet ten aiškiai buvo išreikšta, kad tą vieta keisis net jeigu pastrigs LTG dalis.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Deja deja, bet stotis nejuda iš mirties taško, ir perspektyvos neaiškios.
    Projektas juda, perspektyvos derinamos.
    Daugiau info nebus, NDA.
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.07.18, 15:23.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Deja deja, bet stotis nejuda iš mirties taško, ir perspektyvos neaiškios.

    Keisčiau šį punktą oro uostu (nauji terminalai)
    Stotis nejuda iš LTG pusės. Miestas savo pažadą nesulaužė ir ėmėsi veiksmų, kad tvarkytis savo teritorijoje.
    Berods bus projektavimas, o poto jau visi kiti darbai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Pagalvojau:
    ..
    - Stotis - apie 100 mln
    ..
    Deja deja, bet stotis nejuda iš mirties taško, ir perspektyvos neaiškios.

    Keisčiau šį punktą oro uostu (nauji terminalai)

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Bet be propagandos niekaip negalima apsieiti: anksčiau dėl visko kovidas kaltas, dabar - karas...

    Aš linkiu, kad tik jiems pavyktų paleisti statybas. Ir labai tikiuosi, kad atskirų projektų vykdytojai suderins tarpusavyje funkcijas...nes jei VMS net šaligatvių negeba suderinti su sklypų vystytojais...
    Ir kad suvoks skirtingų susiekimo rūšių integravimo tarpusavyje svarbą.
    Ir kad bent autobusų aukštelės bus pilnavertiškai uždengtos : ).
    Teisybės dėlei tai LG pusėje manau ženklią įtaką padarė karas, dingę krovinių srautai,...
    O dėl VMS tai ir aš abejoju, kad jie įgalūs ką nors žmoniškai suderinti. Toks lakmuso popierėlis paimtas iš John kito posto:

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Bet be propagandos niekaip negalima apsieiti: anksčiau dėl visko kovidas kaltas, dabar - karas...

    Aš linkiu, kad tik jiems pavyktų paleisti statybas. Ir labai tikiuosi, kad atskirų projektų vykdytojai suderins tarpusavyje funkcijas...nes jei VMS net šaligatvių negeba suderinti su sklypų vystytojais...
    Ir kad suvoks skirtingų susiekimo rūšių integravimo tarpusavyje svarbą.
    Ir kad bent autobusų aukštelės bus pilnavertiškai uždengtos : ).

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vilniaus stoties pertvarkos vingrybės: savivaldybė rado būdą, kaip išjudėti su projektavimu https://www.vz.lt
    Praėjus daugiau nei dvejiems metams nuo architektūros konkurso Vilniaus stoties rajono konversijai, vadinamai „Vilnius Connect“, savivaldybė ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) nusprendė projektavimą suskirstyti į etapus. Tai savivaldybei leistų pradėti įgyvendinti savo projekto dalį, nelaukiant LTG sprendimų. Sostinė pagal projektą yra įsipareigojusi sutvarkyti stoties aikštę.
    VŽ primena, kad prieš trejus metus paskelbta, jog architektūros konkursą Vilniaus geležinkelio stoties pertvarkymo idėjai laimėjo tarptautinis biuras „Zaha Hadid Architects“. Tada projektavimą planuota pradėti 2023 m. trečią ketvirtį. Vėliau dėl karo Ukrainoje sutarties terminas pavėlintas iki 2024 m. antro ketvirčio.

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Bet kaip galima nesuprast? Na nuvažiavai į Berlyną, Vieną, Roterdamą ir viskas aišku.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ir dar vienas ne pagrindinis, bet toks kažkiek iliustratyvus pavyzdys - kam reikalinga ir kiek kainuotų Hadid amfiteatras? Vienu metu giedama, kad pinigų nėra, ir tuo pačiu kažkokie amfiteatrai beveik vidury nieko projektuojami, kurie kainuotų galiu įsivaizduoti kiek, o tada dar jų remontai kai prisidėtų... Pastangos ne ten koncentruojamos, nukrypstama nuo pagrindinio tikslo. Nors, iš kitos pusės žiūrint, yra indikacijų, kad jie ir pagrindinio tikslo nelabai supranta - gerai funkcionuojančio hub'o. Tai indikuoja tokie dalykai kaip atskiros nuo hub'o autostoties projektavimas, kuri net neturi virš autobusų pilnaverčių stogų ir tt..

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    Plaukioji siek tiek. Veikiantis depas yra kuri iskelt greitai neimanoma, kitur privati nuosavybe, kitur gelezinkeliu valdymo centras. Bp ir detalus lygtais sutvarkytas, bet dar daug kitos dokumentacijos sutvarkyt reikia. Realiai daug ka paproektavus, numacius rail baltikai vieta, galima pstatus statyt vietoj kelyno toliau siek tiek. Depa konvertuot, kitose vietose ofisus statyt.
    Dėl to ir pakomentavau, kad paskatinti diskusiją ir pakomentuotų daugiau žinantys žmonės apie situaciją, nes aš nežinau nei kas vyksta tuose pastatuose, nei kam priklauso etc.. Bet kažkodėl gi Hadid projekte tai sprendžiami ne tik visi tie pastatai, bet ir įlipama į autostoties teritoriją, teritoriją priešais gelžstotį, tad rėmiausi ir projekto sprendiniais.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.17, 16:34.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pala, o ne tu ten mane visaip užsipuolei, kai dar prieš porą metų tiesiog pasakiau akivaizdų dalyką, kad Zahos projektas iš esmės yra palaidotas? Ta prasme, bent kiek sekant ir gilinantis, tai buvo aišku jau seniai, o ne tik tada, kai LTG ar SuMinas išleidžia PR pranešimą spaudai

    O šiaip, žinoma, tiesa, kad LTG prastai varo. Čia bendrai valstybės transporto strategijos dalis, turbūt nemaža dalimi susivedanti į "mažų mokesčių" politiką, kai tokiems dalykams (kaip, beje, iir kelių priežiūrai) elementariai nebelieka pinigų. Pridėkim dar nekompetenciją ir negebėjhimą vykdyti didelių projektų, ir turim vieną šūdiniausių transporto sistemų tarp ES šalių.
    Bent, kad taip prastai bus tai nesitikėjau. Nors ir atrodė, kad gali lėčiau projektas vykti ir mažesnėm apmintim, bet, kad tiesiog bus numestas, tai negalvojau. Tikrai atrodė, kad bus bandoma susitvarkyti su pertekliniu turtu, nepaisant viso PR. Ypač, kai LTG finasiniai rezultatai ne patys geriausi ir reikia pinigų bei efektyvumo. Aišku, visiška LTG nekompetencija ir atsainumas privedė prie ten, kur esame dabar.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Elementarus įrodymas,kad LTG yra eilinė disfunkcinė valstybės įmonė. Normalios įmonės, kritus pajamom bandytų kurti naujus verslo srautus. Šiuo atvėju, jei LTG būtų normali įmonė, ji stengtusi rekonstruot stotis didžiuosiuise miestuose, kad atsirastu kuo daugiau komercijos, vystytų biurų projektus, parduotų nereikalingą nekilnojamąjį turtą, ieškotų NT vystymo partnerių ir pan. Vilniuj, Kaune, Klaipėdoj, Šiauliuose ir Panevežyje LTG turi tiek nekilnojamo turto miestų centruose, kad tikrai galėtų išvystyt pelningą verslo kryptį. Bet, kaip matome gebėjimų lygis pas juos yra ant tiek žemas, kad gebama tik kalbėti apie žalumą, tvarumą, įtrauktį, lygybė, darnumą ir t.t., bet ne užsiimti pirminių ir antrinių funkcijų geru atlikimu ir vystymu.
    Pala, o ne tu ten mane visaip užsipuolei, kai dar prieš porą metų tiesiog pasakiau akivaizdų dalyką, kad Zahos projektas iš esmės yra palaidotas? Ta prasme, bent kiek sekant ir gilinantis, tai buvo aišku jau seniai, o ne tik tada, kai LTG ar SuMinas išleidžia PR pranešimą spaudai

    O šiaip, žinoma, tiesa, kad LTG prastai varo. Čia bendrai valstybės transporto strategijos dalis, turbūt nemaža dalimi susivedanti į "mažų mokesčių" politiką, kai tokiems dalykams (kaip, beje, iir kelių priežiūrai) elementariai nebelieka pinigų. Pridėkim dar nekompetenciją ir negebėjhimą vykdyti didelių projektų, ir turim vieną šūdiniausių transporto sistemų tarp ES šalių.
    Paskutinis taisė John; 2025.06.16, 11:57.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė R.M. Rodyti pranešimą
    Panašu, kad Vilnius Connect po truputi laidojamas. Bent jau LTG dalis. Savivaldybė dar bando atsiskirti ir toliau tęsti aikštės projektą. Paskutiniu metu visi didesni projektai stoja (Ministerijų miestelis, Vilnius Connect, Rail Baltica iki Vilniaus). Iš savivaldybės protokolų:
    Elementarus įrodymas,kad LTG yra eilinė disfunkcinė valstybės įmonė. Normalios įmonės, kritus pajamom bandytų kurti naujus verslo srautus. Šiuo atvėju, jei LTG būtų normali įmonė, ji stengtusi rekonstruot stotis didžiuosiuise miestuose, kad atsirastu kuo daugiau komercijos, vystytų biurų projektus, parduotų nereikalingą nekilnojamąjį turtą, ieškotų NT vystymo partnerių ir pan. Vilniuj, Kaune, Klaipėdoj, Šiauliuose ir Panevežyje LTG turi tiek nekilnojamo turto miestų centruose, kad tikrai galėtų išvystyt pelningą verslo kryptį. Bet, kaip matome gebėjimų lygis pas juos yra ant tiek žemas, kad gebama tik kalbėti apie žalumą, tvarumą, įtrauktį, lygybė, darnumą ir t.t., bet ne užsiimti pirminių ir antrinių funkcijų geru atlikimu ir vystymu.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Dar galima pridėti nacionalinį stadioną, Lietuvos banko būstinę
    Banko būstinė nesusijus. Ten antigravitaciją pirma reikia atrasti.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Parašė R.M. Rodyti pranešimą
    Panašu, kad Vilnius Connect po truputi laidojamas. Bent jau LTG dalis. Savivaldybė dar bando atsiskirti ir toliau tęsti aikštės projektą. Paskutiniu metu visi didesni projektai stoja (Ministerijų miestelis, Vilnius Connect, Rail Baltica iki Vilniaus).
    Dar galima pridėti nacionalinį stadioną, Lietuvos banko būstinę

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Nesakyk, Romos kvartalai tarp Santa Maria Maggiore ir Roma Termini man kažką primena.
    Pietuose gelbsti šviesa, daug šviesos. Jei būtų mažiau saulės, vaizdas būtų daug liūdnesnis.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Red Neck Rodyti pranešimą
    Šiandien kaip tik pro ten teko eiti vakare. Ta vieta ties autobusų stoties įėjimu, tie kioskai, snarglinės, ištrupėję šaligatviai. Ne, rodykit kokias norit BVP lenteles, niekas nepadės, visiškas Rytų Europos užkampis.
    Nesakyk, Romos kvartalai tarp Santa Maria Maggiore ir Roma Termini man kažką primena.

    Arba, turėdami laiko, prasieikite virtulaliame ture nuo https://www.google.com/maps/@40.7877...oASAFQAw%3D%3D iki https://www.google.com/maps/@40.7930...oASAFQAw%3D%3D
    Taip užkampis. Taip, Pietūs. Bet likęs miestukas neatrodo taip ... įdomiai kaip stoties prieigos.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Nesuprantu. Pvz jei paimti ir baltai apibrėžtus pastatus sujungti į vieną ištisinį pastatą ir į jį sudėti visas reikalingas funkcijas: auto stotis, traukinių stotis, laukiamieji, parkingas jei reikia, gal kokios parduotuvės, gal kas su maitinimu, kitos reikalingos funkcijos - ir turim hub'ą. Panagrinėjus senus pastatus, manau rastume ir įdomios architektūros, kurią būtų galima integruoti kaip naujos stoties interjero dalis, gal pvz į laukiamąjį gal kokį garvežį atitemti - ir turim įdomų interjerą.

    Čia nėra kažkoks išskirtinai aukštas mokslas - tereikia architektų, kitų specų, kurie žinotų funkcinius poreikius, susisiekimo poreikius, architektūrą ir būtų padaryta. Esu tikras, kad LIetuvoje turim tokių žmonių. Idėja - pvz duoti užduotį kokiem architektūros magistro studentams ar panašiai tegu padaro savo vizijas, o jei būtų išrinktas variantas ar keli, tegu jie komandoje išvysto bendrą projektą. Jei kompetencijos pritrūksta - pasitelkia specus iš kitur ir važiuojam. Esu tikras, kad entuziasmo padaryti gerai netruktų, nes skyrus gerą piniginę premiją bus noras ne tik gerai uždirbti, bet ir būti autoriais. Architektūrą žmonės studijuoja ne vien dėl pinigų. Manau, kad net ne pagrindinė varomoji jų jėga yra pinigai.

    O jei Geležinkeliai yra stabdis, tuomet gauti iš jų leidimą vystyti projektą už juos. Ir galima pasiūlyti net apmokėti viską pvz miestui, kad tik projektas būtų įvykdytas, kad Geležinkeliai neturėtų atmazų, kad jie pinigų neturi ar dar kas.


    Click image for larger version Name:	Capture - Copy.JPG Views:	0 Size:	408,7 kB ID:	2205672
    Click image for larger version Name:	Capture3.JPG Views:	0 Size:	276,8 kB ID:	2205673
    Plaukioji siek tiek. Veikiantis depas yra kuri iskelt greitai neimanoma, kitur privati nuosavybe, kitur gelezinkeliu valdymo centras. Bp ir detalus lygtais sutvarkytas, bet dar daug kitos dokumentacijos sutvarkyt reikia. Realiai daug ka paproektavus, numacius rail baltikai vieta, galima pstatus statyt vietoj kelyno toliau siek tiek. Depa konvertuot, kitose vietose ofisus statyt.

    Komentuoti:


  • Red Neck
    replied
    Tai jeigu BVP lėtės bus kaltinami "usual suspects" - biurokratija ir mokėsčiai.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Sudėtų brangias granitines plyteles tam kvartale, pasodintų gražių augalų,perdažytų slaviško stiliaus geležinkelio stoties stogą, pastatytų naują autobusų stotį-bent vaizdas kitas būtų, dabar tai sovietinės sostinės rajoniukas…
    Kaip manai, kaip į naujos AS statybą greta esamos reaguotų esamos AS savininkai?

    Komentuoti:

Working...
X