Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    visiskai nesuprantu kaip tuos keturiuose keliukuose tarptautinis, tarpmiestinis ir miesto susisiekimas tilps
    Pagal VMS peronų skaičius bus didinamas, bet berods tik dar vieną pridės. Šita vizualizacija dar iš tų laikų kai “Vilnius tikrai bus prijungtas prie RB”.
    Šiaip asmeniškai nematau didelės problemos tame, kad 5 peronai priims visus. Sprendimas priimtas gan geras.

    Iš miesto pusės: Stotis tampa labiau tranzitinė miesto VT.
    Prie būsimo autobusų parko Liepkalnio g. bus naujas persėdimo mazgas. Dauguma privežamųjų maršrutų iš: Salininkų, Juodšilių, Rudaminos bus trumpinami iki ten, o 1G ir 2G bus pratęstas iki to parko.

    Priemiestis (rajoniniai vežėjai), tarpmiestis ir tarptautiniai turės atstovos aikštelę dabartinėje LTG teritorijoje. Todėl peronus naudos tik kaip įlaipinimo ir išlaipinimo vietą. Išlaipinimui reikia nuo 1 iki 7 min. Priklausomai nuo to koks reisas. Įlaipinimas na apie 5-10 min. Peronas na iš pirmo žvilgsnio talpins 6-7 autobusus, o kadangi vizualizacijoje matosi, kad tarp peronų tarpas toks, kad pravažiuoti gali 2 autobusai, tai drąsiai skaičių galima didinti iki 12-14 prie kiekvieno perono.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    visiskai nesuprantu kaip tuos keturiuose keliukuose tarptautinis, tarpmiestinis ir miesto susisiekimas tilps

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė _rB_ Rodyti pranešimą
    Tai ta gatvė priešais traukinių stotį ir liks transporto arterija?
    Tokia ten ir artejija. Kapiliaras

    Komentuoti:


  • _rB_
    replied
    Tai ta gatvė priešais traukinių stotį ir liks transporto arterija?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Man įdomu, ar tokia "zebra" kaip renderyje iš šaligatviukų ir žolės/augmenijos yra ergonomiška ir reali?
    Įmanoma. Kiek ji išsilaikys ilgesnį laiką ir kokios jai reiks priežiūros - kitas klausimas. Vakar atkreipiau dėmesį į žvirgždu išpiltas saleles prie Šiaurės miestelio RIMI: visos uzaugusios piktžolėmis.

    Komentuoti:


  • you2001
    replied
    Iš facebook.
    Click image for larger version

Name:	20250912_142820.jpg
Views:	1411
Size:	156,9 kB
ID:	2219965

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Mantini Rodyti pranešimą
    Savivaldybė išpirko dabartinę autobusų stotį ar ji vis dar privati?
    Privati. Tokiu statusu pastatas ir liks, nes VMS naują stotį įrenginės kartu su VT terminalu +/- kur dabar geltonieji kioskai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Man įdomu, ar tokia "zebra" kaip renderyje iš šaligatviukų ir žolės/augmenijos yra ergonomiška ir reali?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą

    Pavadinimas deja visiškai neatitinka realybės. Sutartis pasirašoma tik dėl stoties aikštės, o ne pastato virš bėgių
    Žurnalistai.
    .shrug.

    Plius, pirmas dokumentuotas laiko mašinos panaudojimo atvejis, nes "Projektavimo pradžia: 2024 m. rudenį (planuojama)"
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.09.12, 12:46.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Vilniaus stotis ir jos prieigos neatpažįstamai pasikeis: virš bėgių iškils naujas pastatas
    Pavadinimas deja visiškai neatitinka realybės. Sutartis pasirašoma tik dėl stoties aikštės, o ne pastato virš bėgių

    Komentuoti:


  • Mantini
    replied
    Savivaldybė išpirko dabartinę autobusų stotį ar ji vis dar privati?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Vilniaus stotis ir jos prieigos neatpažįstamai pasikeis: virš bėgių iškils naujas pastatas

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/fi...m_medium=copie

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Na jei tie autobusai kaip minėjo, bus 150m tai OK. Aš galvojau, kad važiuos į LTG teritoriją prie grįžračio. Tai irgi nėra toli, bet į abi puses ir 30min gali gautis, o vairuotojam dega važiavimo ir poilsio režimas, kuris kai kuriuose tolimesniuose reisuose ir taip ant ribos.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Aš suprantu kur yra tas amfiteatras, bet nesuprantu kaip ten gali būti bilietų kasos, jei šalia nebus tarpmiestinių autobusų sustojimo vietų. Kažkaip keistai būtų, jei stoties pastatas nuo peronų būtų perskirta VT kelių šimtų metrų. Ar galbūt toje vizualizacijoje (į dešinę nuo amfiteatro) pavaizduotos visai ne viešojo transporto stotelės, o tarpmiestinių autobusų?
    O kokia problema, kad tarpmiestiniai ar tarptautiniai autobusai sustoja tolesniame perone nuo pastato, kuriame yra laukimo salė ar bilietų kasos? Tereikalinga aiški numeracija ir aiški navigacija. Yra daug miestų, kur apskritai tokios kaip autobusų stoties nėra ir autobusai stoja "prie/po/už/ant" geležinkelių stoties pastato.

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Man vis nepatinka idėja vienur laikyt stoties peronus, kitur laikyt atstovos aikšteles. Sutinku, kad yra žmonių kuriem tie autobusai po langais trukdytų ar užimtų brangią vystytojų žemę, bet tuščiai važinėt į atstovą, degint laiką ir kurą yra didelis blogis. Taip jau tas tarpmiestinis susiekimas vos ne agonijoj, reikia jį skatint, o ne visaip dar labiau stekent. Trumpai tariant, autobusai vežantys žmones turėtų būt svarbiau nei kokios ten dar neaiškios kokybės erdvės ir pastatai.
    Stovėjimas stotyje irgi kainuoja, tai klausimas ar sudeginti truputi kuro ir kelias minutes atpirktų stovėjimą brangesnėje vietoje.
    Kitas dalykas, kad visiškai neaiškus argumentas, kuom atstovos ir įlaipinimo vietų atskyrimas yra susisiekimo autobusais stekenimas. Kokią naudą priduoda tai, kad stoties perone 20 min stovi užrakintas autobusas, kol jo vairuotojas naudojasi WC ar pietauja, bei prie uždarytų durų formuojasi eilė laukiančių?
    Mano akimis didžiausias skatinimas yra efektyvus laiko panaudojimas, kai autobusas atvažiuoja į stotį/stotelę kuo greičiau, ten išlaipina/įlaipina keleivius ir važiuoja toliau. Vietoje to, kad gaištų laiką aplink sukdamas ratą, kad užvažiuoti į stotį, prisiparkuoti prie kažkokio dedikuoto perono ir pan.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Man labiau nesuprantamas dalykas kam “amfiteatre” yra skylės kur eina kelias VT, o stogas dengia tik peronus, kodėl tiesiog nedengti visko, kad būtų bent kažkiek saugiau nuo lietaus, sniego ir tt.
    Spėju dėl to, kad stogas svarbu virš žmonių galvų, virš autobusų jis turi mažai prasmės, daugiau natūralios šviesos ir daugiau gaivaus oro turbūt turi daugiau pliusų, nei kad itin reti atvejai, kai labai stirpus vėjas ir lyja, kad net žmonės po stogu turėtų kažkur toliau trauktis.
    Paskutinis taisė Eidvis; 2025.08.21, 12:51.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kada matei -20 paskutinį kartą?
    Jeigu yra toks architektūrinis sprendimas, reiškia jis turi būti nors kiek saugus ir funkcionalus, nes dabar tai gražiai patinka ti autoriui ir dar 3 žmonėms.
    Likusiems jei negalvoja apie visokius metus laikus kai kažkas gali nusisukti galvą.
    Jei laiptai būtų uždrausti dėl to, kad 'kažkas gali nusisukti galvą' - tai turėtumėm daug sudėtingesnį gyvenimą.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kada matei -20 paskutinį kartą?
    Jeigu yra toks architektūrinis sprendimas, reiškia jis turi būti nors kiek saugus ir funkcionalus, nes dabar tai gražiai patinka ti autoriui ir dar 3 žmonėms.
    Likusiems jei negalvoja apie visokius metus laikus kai kažkas gali nusisukti galvą.
    Jeigu kažkas nusisuks tai savivaldybė puls daryti kažką, kaip su Žaliaisiais ežerais.
    Man labiau nesuprantamas dalykas kam “amfiteatre” yra skylės kur eina kelias VT, o stogas dengia tik peronus, kodėl tiesiog nedengti visko, kad būtų bent kažkiek saugiau nuo lietaus, sniego ir tt.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Šiaip tai labiau ne amfiteatras, o stogas VT peronams ir autobusų stoties bilietų kasoms. Amfiteatras čia kaip šalutinė funkcija.
    Nemanau, kad būtų daug norinčių sėdėti -20° šaltyje atvirame lauke.
    Kada matei -20 paskutinį kartą?
    Jeigu yra toks architektūrinis sprendimas, reiškia jis turi būti nors kiek saugus ir funkcionalus, nes dabar tai gražiai patinka ti autoriui ir dar 3 žmonėms.
    Likusiems jei negalvoja apie visokius metus laikus kai kažkas gali nusisukti galvą.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Lietuvoje yra tokia praktika daryti daug peronų su skirtingomis kryptimis, tačiau niekas neatsižvelgia į tai, kad autobusas tą kryptimi gali pasirodyti 1-2 kartus į dieną jei ne rečiau. Todėl palaikau VMS siūlymą “optimizuoti” autobusų stotį. Vietos pakaks visiems.
    Tiesą sakant ir man tai visai patinka, t.y. sugretintos VT ir tarpmiestinių autobusų stotolės. Jei dar neatėjo, tai greit ateis tie laikai, kai absoliuti dauguma bilietus pirksis internetu ir bilietų kasos turės mažai prasmės, o va kuo trumpesniu atstumu persėsti iš tarpmiestinių autobusų į viešąjį transportą yra prasmės, ne visiems, bet spėju didelė dalis besinaudojančių tarpmiestiniais autobusais yra pensijinio amžiaus ir dažnai jiems yra svarbu ar paeiti reikia 100 ar 300 metrų.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Taip ir matau tą amfiteatrą apsnigtą, aptirpųsį, apledėjusį ir nevalytą, nes šiais laikais niekas rankiniu būdu nevalo, o traktoriukai nepavažinės tokiu.
    Graikijoje tokius gali statyti, bet ne mūsų kraštuose.
    Šiaip tai labiau ne amfiteatras, o stogas VT peronams ir autobusų stoties bilietų kasoms. Amfiteatras čia kaip šalutinė funkcija.
    Nemanau, kad būtų daug norinčių sėdėti -20° šaltyje atvirame lauke.

    Komentuoti:

Working...
X