Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ttttt
    replied
    O yra kažkokia objektyvi priežastis, kodėl negalima padaryti stogo iki pat dubliojančios gatvės, ar čia tiesiog "Gilma taip mato"?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Gal kažko nesupratau, bet kur turėtų žmonės laukti autobusų, prie tų lauko kavinių staliukų? Turbūt projektuoja tie, kurie Benkunsko mąstymo lygio, t.y. niekada nevažinėjo ir nevažinės autobusais.
    laukėjai laukti gali prie atvažiuosiančio autobuso nosies vietos, ten yra metras geras iki suoliukų ir gėlynų, bet per kur tada praeiti išlipusiai bandai iš kito autobuso ?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Va tau sprendimas autobusų stogams:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1069
Size:	83,3 kB
ID:	2042335

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Teisingai, nafik tie stogeliai virš autobusų!
    IQ degradacija.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Gal kažko nesupratau, bet kur turėtų žmonės laukti autobusų, prie tų lauko kavinių staliukų? Turbūt projektuoja tie, kurie Benkunsko mąstymo lygio, t.y. niekada nevažinėjo ir nevažinės autobusais.

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Kas čia? Lauko kavinės įlaipinimo aikštelėse? Va čia geras Ai pala... Jau Balandžio 7, ne 1...

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
    Stogai tarpuose retai buna, nes gali netycia ivairuot. Daznesnis sorendimas, kad autobusas priekiu po pastatu ivaziuoja.
    O tai stogus aukščiau projektuoti yra koks nors nusikaltimas? Bent toje dalyje kur autobusai stoja?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Bet... bet... bet tai gi anksčiau daaaaar blogiau būūūūvo!

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Akivaizdus afterthought ir chaltūra pagal blogiausias Vilniaus tradicijas. Stoginės visvien palieka tarpą tarp aikštelėse stovinčių autobusų ir keleivių laukimo erdvės/šaligatvio. Akivaizdu, kad projektas darytas žmonių, kurie anksčiau nieko panašaus nėra darę.
    Stogai tarpuose retai buna, nes gali netycia ivairuot. Daznesnis sorendimas, kad autobusas priekiu po pastatu ivaziuoja.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Apie viską pagalvota (išskyrus apie tai, kad čia turi būti ne kokių Druskininkų autobusų stotis, o 600 tūkstančių žmonių ES sostinės centrinis transporto mazgas).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Akivaizdus afterthought ir chaltūra pagal blogiausias Vilniaus tradicijas. Stoginės visvien palieka tarpą tarp aikštelėse stovinčių autobusų ir keleivių laukimo erdvės/šaligatvio. Akivaizdu, kad projektas darytas žmonių, kurie anksčiau nieko panašaus nėra darę.

    Komentuoti:


  • R.M.
    replied
    Keletas atnaujintų vaizdų iš autobusų stoties teritorijos detaliojo plano. Papildyta stoginėmis prie autobusų įlaipinimo vietų.

    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	710
Size:	147,6 kB
ID:	2042192

    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	691
Size:	154,9 kB
ID:	2042193

    Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	714
Size:	199,5 kB
ID:	2042194

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atrodo, tiks šioje temoje
    VMS / Diena.lt 2023.03.10
    Apleista teritorija prie Šv. Stepono bažnyčios taps stoties rajono traukos objektu
    Vilniaus stoties rajone atsiras daugiau gyvybės ir erdvės – Vilniaus miesto savivaldybė planuoja apleistos Šv. Stepono bažnyčios teritorijos tvarkymo darbus. UAB „Vilniaus planas“ parengtam Šv. Stepono skvero projektui jau gautas statybos leidimas, informuojama savivaldybės pranešime.

    Bendrovės „Vilniaus planas“ parengtame projekte numatyta ne tik sutvarkyti ir pritaikyti visuomenės poreikiams Šv. Stepono bažnyčios aplinką, bet ir atkurti Šv. Stepono gatvės istorinę trasą, pirmenybę suteikiant pėstiesiems ir dviratininkams. (...)





    Pagal architekto Pauliaus Jonio idėją tvarkomoje teritorijoje bus eksponuojami ir sovietmečio laikotarpio brutalią invaziją į šią teritoriją menantys statiniai – tiltinis kranas, gelžbetoninis rezervuaras ir kaminas. Kadaise pramoninėms reikmėms naudoti objektai bus pritaikyti naujai funkcijai ir leis lankytojams papasakoti permainingą vietos istoriją. Teritorijoje taip pat numatoma eksponuoti tyrimų metu atrastus Šv. Roko koplyčios pamatus bei monumentalioje kompozicijoje meninėmis priemonėmis įamžinti XV–XX a. čia palaidotų žymiausių vilniečių atminimą.

    Nors pati Šv. Stepono bažnyčia nepatenka į projekto ribas, planuojama ją tinkamai apšviesti ir suformuoti grindinį aplink visą fasadą. Visoje teritorijoje bus atnaujintas arba įrengtas naujas apšvietimas, kiti mažosios architektūros akcentai. Sutvarkius bažnyčią ji bus atiduota tikintiesiems.

    https://www.diena.lt/naujienos/vilni...bjektu-1117038

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Net ši tema negali apsieiti be automobilistų ir jų siūlomų ‘aplinkkelių’. Graudu.
    Jeigu turit pasiūlymų kaip atskirti stočių funkcijas nuo susisiekimo ryšių (keliai, geležinkeliai, pėsčiųjų, neįgaliųjų, dviratininkų, autobusų, troleibusų ir tt.) integravimo į jas - prašau rašykite.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Net ši tema negali apsieiti be automobilistų ir jų siūlomų ‘aplinkkelių’. Graudu.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Raudonai pažymėta eismo alternatyva būtų labiau nice to have, kai prioritetiniu klausimu turėtų būti eismo organizavimas kitoje geležinkelio pusėje, nes kiek pateikta vizualuose, alternatyvi Pelesos gatvė geležinkelių vietoje sueis į tą patį Liepkalnio - Pelesos g. mazgą, kuris jau dabar nesusitvarko su užduotimi. Prie tokių srautų palikti tik esamą pravažiavimą be papildomų mazgų, būtų šūvis sau į kulną.
    Taip , tik kaip tuomet su Drujos gatvės pratęsimu kirsti geležinkelį?..

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1973
Size:	353,2 kB
ID:	2026578

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Toli esu nuo geležinkelių techninių reikalų, tad norėjosi paklausti, ar buvo bent viena vėžė/ruožas nutiesta per 30 metų grynai galvojant apie keleivių srautą ir gyventojo patogumą, o ne apie krovinių vėžimą iš LEZ'ų ir pan. pramonės taškų?
    Nebuvo.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Toli esu nuo geležinkelių techninių reikalų, tad norėjosi paklausti, ar buvo bent viena vėžė/ruožas nutiesta per 30 metų grynai galvojant apie keleivių srautą ir gyventojo patogumą, o ne apie krovinių vėžimą iš LEZ'ų ir pan. pramonės taškų?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Čia mėgstama visokių fantastinių naujų greitkelių viduryje miesto pasiūlyt, bet man būtų svajonė, jeigu jau labai į toli žiūrint, kad šitoje vietoje (už 4 taško) išsiskaidytų vežė link Panerių ir kita link Lazdynų, nueinanti palei Vakarinį aplinkelį tolyn į šiaurę, kad būtų patogus susisiekimas traukiniu ir vakariniams rajonams ar kada nors link Ukmergės ir Panevėžio jungiant. Miesto ribose dar ne viskas ten užstatyta palei VA. Keista kad savu laiku sovietinė valdžia neplanavo nieko panašaus.
    Sovietinė ne tik neplanavo kažko tokio, bet ir nurinko buvusį geležinkelį per Gerosios Vilties gatvę į Žvėryną ir tolyn į Antakalnį. Dabar turėt tokius bėgius būtų labai patogu.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Bluefox Ačiū už parašymą, reikės ir man užpildyti.


    Visiškai nesvarbu, kas dabar yra prie Iešmininkų g., nes tų sandėlių neliks, o atsiras šiuolaikiškas kvartalas. Todėl be galo svarbu, kad ten būtų suplanuota traukinių stotelė. Ypač dėl patogaus ryšio su miesto VT (greitas nuvažiavimas į blokinius rajonus per Tūkstantmečio g. ir Laisvės pr.).

    Click image for larger version  Name:	vrt-stoties-atkarpa.jpg?w=1024.jpg Views:	799 Size:	233,2 kB ID:	2025268
    Čia mėgstama visokių fantastinių naujų greitkelių viduryje miesto pasiūlyt, bet man būtų svajonė, jeigu jau labai į toli žiūrint, kad šitoje vietoje (už 4 taško) išsiskaidytų vežė link Panerių ir kita link Lazdynų, nueinanti palei Vakarinį aplinkelį tolyn į šiaurę, kad būtų patogus susisiekimas traukiniu ir vakariniams rajonams ar kada nors link Ukmergės ir Panevėžio jungiant. Miesto ribose dar ne viskas ten užstatyta palei VA. Keista kad savu laiku sovietinė valdžia neplanavo nieko panašaus.

    Komentuoti:

Working...
X