Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
O yra kažkokia objektyvi priežastis, kodėl negalima padaryti stogo iki pat dubliojančios gatvės, ar čia tiesiog "Gilma taip mato"?
- 2 patinka
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąGal kažko nesupratau, bet kur turėtų žmonės laukti autobusų, prie tų lauko kavinių staliukų? Turbūt projektuoja tie, kurie Benkunsko mąstymo lygio, t.y. niekada nevažinėjo ir nevažinės autobusais.
Komentuoti:
-
Gal kažko nesupratau, bet kur turėtų žmonės laukti autobusų, prie tų lauko kavinių staliukų? Turbūt projektuoja tie, kurie Benkunsko mąstymo lygio, t.y. niekada nevažinėjo ir nevažinės autobusais.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Kas čia? Lauko kavinės įlaipinimo aikštelėse?Va čia geras
Ai pala... Jau Balandžio 7, ne 1...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimąStogai tarpuose retai buna, nes gali netycia ivairuot. Daznesnis sorendimas, kad autobusas priekiu po pastatu ivaziuoja.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąAkivaizdus afterthought ir chaltūra pagal blogiausias Vilniaus tradicijas. Stoginės visvien palieka tarpą tarp aikštelėse stovinčių autobusų ir keleivių laukimo erdvės/šaligatvio. Akivaizdu, kad projektas darytas žmonių, kurie anksčiau nieko panašaus nėra darę.
Komentuoti:
-
Apie viską pagalvota (išskyrus apie tai, kad čia turi būti ne kokių Druskininkų autobusų stotis, o 600 tūkstančių žmonių ES sostinės centrinis transporto mazgas).
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Akivaizdus afterthought ir chaltūra pagal blogiausias Vilniaus tradicijas. Stoginės visvien palieka tarpą tarp aikštelėse stovinčių autobusų ir keleivių laukimo erdvės/šaligatvio. Akivaizdu, kad projektas darytas žmonių, kurie anksčiau nieko panašaus nėra darę.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
-
Atrodo, tiks šioje temoje
VMS / Diena.lt 2023.03.10
Apleista teritorija prie Šv. Stepono bažnyčios taps stoties rajono traukos objektu
Vilniaus stoties rajone atsiras daugiau gyvybės ir erdvės – Vilniaus miesto savivaldybė planuoja apleistos Šv. Stepono bažnyčios teritorijos tvarkymo darbus. UAB „Vilniaus planas“ parengtam Šv. Stepono skvero projektui jau gautas statybos leidimas, informuojama savivaldybės pranešime.
Bendrovės „Vilniaus planas“ parengtame projekte numatyta ne tik sutvarkyti ir pritaikyti visuomenės poreikiams Šv. Stepono bažnyčios aplinką, bet ir atkurti Šv. Stepono gatvės istorinę trasą, pirmenybę suteikiant pėstiesiems ir dviratininkams. (...)
Pagal architekto Pauliaus Jonio idėją tvarkomoje teritorijoje bus eksponuojami ir sovietmečio laikotarpio brutalią invaziją į šią teritoriją menantys statiniai – tiltinis kranas, gelžbetoninis rezervuaras ir kaminas. Kadaise pramoninėms reikmėms naudoti objektai bus pritaikyti naujai funkcijai ir leis lankytojams papasakoti permainingą vietos istoriją. Teritorijoje taip pat numatoma eksponuoti tyrimų metu atrastus Šv. Roko koplyčios pamatus bei monumentalioje kompozicijoje meninėmis priemonėmis įamžinti XV–XX a. čia palaidotų žymiausių vilniečių atminimą.
Nors pati Šv. Stepono bažnyčia nepatenka į projekto ribas, planuojama ją tinkamai apšviesti ir suformuoti grindinį aplink visą fasadą. Visoje teritorijoje bus atnaujintas arba įrengtas naujas apšvietimas, kiti mažosios architektūros akcentai. Sutvarkius bažnyčią ji bus atiduota tikintiesiems.
https://www.diena.lt/naujienos/vilni...bjektu-1117038
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąNet ši tema negali apsieiti be automobilistų ir jų siūlomų ‘aplinkkelių’. Graudu.
Komentuoti:
-
Net ši tema negali apsieiti be automobilistų ir jų siūlomų ‘aplinkkelių’. Graudu.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąRaudonai pažymėta eismo alternatyva būtų labiau nice to have, kai prioritetiniu klausimu turėtų būti eismo organizavimas kitoje geležinkelio pusėje, nes kiek pateikta vizualuose, alternatyvi Pelesos gatvė geležinkelių vietoje sueis į tą patį Liepkalnio - Pelesos g. mazgą, kuris jau dabar nesusitvarko su užduotimi. Prie tokių srautų palikti tik esamą pravažiavimą be papildomų mazgų, būtų šūvis sau į kulną.
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąToli esu nuo geležinkelių techninių reikalų, tad norėjosi paklausti, ar buvo bent viena vėžė/ruožas nutiesta per 30 metų grynai galvojant apie keleivių srautą ir gyventojo patogumą, o ne apie krovinių vėžimą iš LEZ'ų ir pan. pramonės taškų?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Toli esu nuo geležinkelių techninių reikalų, tad norėjosi paklausti, ar buvo bent viena vėžė/ruožas nutiesta per 30 metų grynai galvojant apie keleivių srautą ir gyventojo patogumą, o ne apie krovinių vėžimą iš LEZ'ų ir pan. pramonės taškų?
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Čia mėgstama visokių fantastinių naujų greitkelių viduryje miesto pasiūlyt, bet man būtų svajonė, jeigu jau labai į toli žiūrint, kad šitoje vietoje (už 4 taško) išsiskaidytų vežė link Panerių ir kita link Lazdynų, nueinanti palei Vakarinį aplinkelį tolyn į šiaurę, kad būtų patogus susisiekimas traukiniu ir vakariniams rajonams ar kada nors link Ukmergės ir Panevėžio jungiant. Miesto ribose dar ne viskas ten užstatyta palei VA. Keista kad savu laiku sovietinė valdžia neplanavo nieko panašaus.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąBluefox Ačiū už parašymą, reikės ir man užpildyti.
Visiškai nesvarbu, kas dabar yra prie Iešmininkų g., nes tų sandėlių neliks, o atsiras šiuolaikiškas kvartalas. Todėl be galo svarbu, kad ten būtų suplanuota traukinių stotelė. Ypač dėl patogaus ryšio su miesto VT (greitas nuvažiavimas į blokinius rajonus per Tūkstantmečio g. ir Laisvės pr.).
- 9 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: