Apie Pelesos skverą Šimašius į mano užklausą atsakė taip: "Skvero atnaujinimas atidėtas dėl numatomos stoties teritorijos rekonstrukcijos ir bus pritaikomas atsižvelgiant į naujus sprendinius". Apie pritaikymą girdėjau pliatką, kad atsisakyta bokšto, o įgyvendinimas prasidės kartu su šios (visos Pelesos g.) teritorijos dalies pertvarkymu, tai 2025 visai ne melas, kaip bebūtų gaila.
Tai visų pirma nieko bendro su stoties rekonstrukcija šis skveras neturi ir pritaikomas jis prie jos nebus. Antra, kam tos pletkos, kai jau mažiausiai 2 metus yra "naujas" projektas be to bokšto (kurio jie atsisakė ir išsižadėjo iškart, kai ši afera buvo paviešinta žiniasklaidoje). Trečia, nieko bendro šis skveras su visos Pelesos gatvės rekonstrukcija neturi ir nėra planuojamas kartu su ja. Tai yra atskiras projektas, kuris realiai buvo užšaldytas, kai juos pagavo bandant prastumt aferą su bokštu už 300 ar 350 tūkstančius eurų (niekas nebuvo nubaustas, nes kas čia toko, smulkmenos...), kuris kainavo daugiau už patį skverą. Nenorit bokšto - nebus jums ir skvero
Apie Pelesos skverą Šimašius į mano užklausą atsakė taip: "Skvero atnaujinimas atidėtas dėl numatomos stoties teritorijos rekonstrukcijos ir bus pritaikomas atsižvelgiant į naujus sprendinius". Apie pritaikymą girdėjau pliatką, kad atsisakyta bokšto, o įgyvendinimas prasidės kartu su šios (visos Pelesos g.) teritorijos dalies pertvarkymu, tai 2025 visai ne melas, kaip bebūtų gaila.
Pokyčių laukia ir Strumilos sodas bei Pelesos g. skveras. Apie šias ir kitas transformacijų laukiančias Stoties rajono erdves daugiau renginio metu papasakos ir kvies diskutuoti Vilniaus miesto savivaldybės specialistai, planuojantys teritorijų pokyčius.
Jie rimtai tiesiog kas kažkiek metų pasakos tai kaip naujieną ir kvies diskutuoti apie tai, kas jau buvo išdiskutuota belekiek kartų 2019-2020? Jeigu kas nors dalyvaus, įdomu būtų išgirsti kokių makaronų bandys užmest liaudžiai dėl Pelesos skvero, apie kurį pokalbyje su manim nenoriai pripažino, kad "be 2025 nieko nebus"
Vilniaus stoties rajono permainos: nuo modernios susisiekimo infrastruktūros iki naujų skverų
Rugsėjo 2 d. 17 val. bendrovė „Vilniaus planas“ kviečia visuomenę darsyk susitikti Vilniaus miesto savivaldybės tarybos salėje (Konstitucijos pr. 3, antras aukštas) ir susipažinti su atnaujintu 32,8 ha teritorijos tarp Panerių, Geležinkelio, Stoties ir Seinų gatvių detaliuoju planu.
Įdomu kokios perspektyvos būtų uždengti geležinkelio vėžes vientisu tarpusavyje besijungančių saulės elementų panelių masyvu : ). Yra panelės, kurios jungiasi tarpusavyje ir tuo pačiu tarnauja kaip stogo danga, nes nepraleidžia kritulių.
Kad paskelbtas konkurso nugaletojas nieko dar nereiskia. kai bus skirti pinigai ir padarytas techninis projekta sir isduota statybos leidimas tada ziuresim
Žinoma. Abejoju ar šis projektas apskritai bus įgyvendintas.
Kad paskelbtas konkurso nugaletojas nieko dar nereiskia. kai bus skirti pinigai ir padarytas techninis projekta sir isduota statybos leidimas tada ziuresim
As labai daug vilties Vilnius Connect neturiu, man visada itartinai skambejo ju viesiems sielbimams parinkti zodziai.
Paguodos prizas bus business stadium, jei tas irgi nepavirs dumais.
VP procedūros aiškios, tik konkrečiu atveju gana ilgai tikrinama kvalifikacija. Faktas yra tas, kad galutinio laimėtojo dar nėra, o Haddid yra tik pripažintas geriausiu ir pagal konkurso dalyvių eilę yra pirmoje vietoje, pati pirkimo procedūra nėra baigta. Žinant kaip vyksta VP ir kokia ekonominė situacija, tai Haddid'o projektas dar netyčia gali patapti per daug ambicingu.
Šiaip daug painiavos straipsniuose, kur "Stoties atnaujinimas", kur "Vilnius Connect". Aišku, kad VS turi atnaujinti prieigas, aikštę... Kitur jau skamba taip: Stoties aikštė ir terminalas (Vilnius Connect). Abu projektai tarpusavyje koreliuoja, du skirtingi vykdytojai ir matyt skirtingi įgyvendinimo terminai. Na, įdomu kaip pavyks susiderinti. Mano galva, tiek prieigos, tiek connect turi būti atliekami vienu metu, nes dalį aikštės dengia Haddid projekto elementai ir t.t.
Jau čia vyksta kažkoks marazminis akių dūmimas, pasirodo, kad anksčiau straipsniuose skelbtas išsrinktas architektūrinis projektas dar nėra iki galo išrinktas, nes metus laiko reikia vertinti laimėtojo kvalifikaciją bei pajėgumus.
Rugpjūtį tik paaiškės, ar daugiausiai balsų surinkės Zaha Haddid projektas bus įgyvendinamas. Nieko nesuprantu, tai laimėjo, tai pritaiko prie esamos infrastruktūros, tai kviečiasi užsienio specialistus į pagalbą įvairiems techniniams sprendiniams pagal Haddid'ą, o pasirodo, dar net nėra galutinai paskelbtas konkurso laimėtojas. Tai jeigu netyčia laimėtojas ne Haddid, tai tiek laiko šuniui ant uodegos?
O gal kazkas girdet apie autobusu stoti? Bus konkursas, nebus? Man tai atrodo, kaip vienas lengviausiai tvarkomu tos vietos tasku, bet nieko realaus dar neteko girdet.
Gal dar bus prijungta pandusų ir liftų į požeminę perėją tvarkymas. Šiuo metu iš stoties į ją yra tik neįgaliųjų keltuvas laiptas, kuriuo norint naudotis reikia skambinti telefonu. Dviračiai sunkiai telpa į liftus ties peronais. Esu ne kartą matęs kaip dviratininkai ir tėvai su vežimais keliauja tarnybiniu praėjimu (į rytus nuo stoties). Kartais palydimi apsaugos. Tiesa, paskutiniu metu ten būna užstumti varteliai.
Komentuoti: