Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • TrippleA
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

    As jauciu kad prades kazka tiesiog kos
    etiskai tvarkyti ir va bus mum atnaujinta stotis. Nes ir visi tie “bus paskelbtas konkurso nugaletojas” skamba kad gal vis del to nebus Zaha, arba darys kazkoki supaprastinta mixa kaip buvo su Eastline.
    Tai, kad jau stoties tavrkymui Zaha Hadid Architechs jau senai pasirinkti. Dabar tiesiog vyko projekto korekcijos.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą

    Planuose buvo, demontuos daugumą, bet paliks iš abiejų galų, plius nauji pandusai. Kas trumpam laikotarpiui būtų gerai, bet jei jau kažką šiais metais pradės kapstyti, tia tikrai neverta, nebent visa tai bandys įkomponuoti, aks būtų nekažkas.
    As jauciu kad prades kazka tiesiog kos
    etiskai tvarkyti ir va bus mum atnaujinta stotis. Nes ir visi tie “bus paskelbtas konkurso nugaletojas” skamba kad gal vis del to nebus Zaha, arba darys kazkoki supaprastinta mixa kaip buvo su Eastline.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Laiptus iš vis demontuos, net neketina jų remontuoti.
    Planuose buvo, demontuos daugumą, bet paliks iš abiejų galų, plius nauji pandusai. Kas trumpam laikotarpiui būtų gerai, bet jei jau kažką šiais metais pradės kapstyti, tia tikrai neverta, nebent visa tai bandys įkomponuoti, aks būtų nekažkas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Laiptus iš vis demontuos, net neketina jų remontuoti.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Taigi čia net ne apie Vilnius Connect kalba, o apie kažkokį remontą. Tame pačiame straipsnyje apie Vilnius Connect yra parašyta:
    O tia apie ką čia kalbama? Vis minimas geležinkelio stotis. Ar čia dalis VIlnius Connect, ar kaip čia suprasti? Ar čia iš viso kalbama apie laiptų remontą ir panduso įrengimas peščiųjų tiltui?

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Taigi čia net ne apie Vilnius Connect kalba, o apie kažkokį remontą. Tame pačiame straipsnyje apie Vilnius Connect yra parašyta:

    Kada prasidės šio projekto įgyvendinimas ir, ar jam įtakos turės blogėjanti situacija rinkoje, kol kas prognozuoti yra sunku.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Aš irgi kiek pesimistiškai žiūriu ir galvoju, kad be 2023 I-II ketvirčio nebus fizinio judesio, bet reikia pripažinti, kad žinia nuteikia ir optimistiškai, kad nežiūrint visko - projekto pradžia kažkur ne už kalnų.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Jeigu

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    "...jeigu viskas vyks pagal planą, stoties atnaujinimo darbai turėtų prasidėti spalio mėnesį."

    https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...jinimo-darbai/

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Seno, supyšusio informacinio stendo apie praėjimo į peronus nebuvimą vietoje pakabintas toks.
    Turbūt bendruomenės arba Luna6 iniciatyva.

    UPD: Matau toks pat plakatas ir kitoje vietoje yra pakabintas Forumo pranešimas
    Paskutinis taisė Julius.ste; 2022.07.01, 11:37.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Dabar atkatas ir krizinis stadionas su avuliofkėm. Tas pats ar net truputi didesnis atkatas už tramvajų be krizinio stadiono ir avuliofkių gal būtų visai nieko. Po tramvajaus ateityje gal ir avuliofkėms jau būtų padoresnės.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Jei rimtai, tai čia yra vertybinė dilema. Sakykim, 10 % atkato ir tramvajaus linija versus 0 % atkato ir 0 tramvajaus. Tiksliau sakant, dabar gal yra kažkokia minimali korupcija, bet kas iš to?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    Čia priklauso nuo atkato. Jei bus geras, galima tikėtis naujo mero nuoširdaus rūpesčio vilniečių visuomeninio transporto gerinimu.
    Žodžiu Zuokas su ryšiais Prancūzijoje

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą

    Kaip manot ar galima tikėtis naujo mero tokio, kurio požiūris į bėginį transportą būtų kitoks ir tramvajaus galimybė taptų bent jau teorinė? Vis tik Šimašiui liko jau mažiau nei metai.
    Čia priklauso nuo atkato. Jei bus geras, galima tikėtis naujo mero nuoširdaus rūpesčio vilniečių visuomeninio transporto gerinimu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    NŽT pinklėse.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Gal kas zino kur prapuole nuostabus Sodu g. 12 projektas?

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą

    Kaip manot ar galima tikėtis naujo mero tokio, kurio požiūris į bėginį transportą būtų kitoks ir tramvajaus galimybė taptų bent jau teorinė? Vis tik Šimašiui liko jau mažiau nei metai.
    tai blogiau nebus - arba tas pats, arba geriau

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

    „PRIKOLAS“ tame, kad Liepojoje su 65 tūkst. ir Daugpilyje su 80 tūkst. gyventojų (mažesi už Šiaulius ar Panevėžį ) ne tik YRA tramvajus su taktiniais tvarkaraščiais kas BERODS 7 minutes ir važinėjimu iki ir net šiek tiek po VIDURNAKČIO, bet dar ir STATOMOS naujos atkarpos ir linijos. Liepojoje pastatyta atkarpa į šiaurinį mikrorajoną, planuojama pratęsti į pietinį. Daugpilyje STATOMA atkarpa į ligoninę ir planuojama NAUJA linija į šiaurės rytų mikrorajoną (yra 3 maršrutai, būtų 4). Tuo tarpu VILNIUJE su faktiškai 650 tūkst. gyventojų ir IKI 800k dienos gyventojų sprendimus priimančių urbanistų KLIEDIMA neva „nėra“ pakankamo srauto tramvajui (bet Liepojoje ir Daugpilyje su 3 maršrutais kažkaip „yra“ net po vidurnakčio). Nors tas pats tramvajus galėtų KEISTI „greituosius“ autobusus, kurie taip nuolat kratosi, kad galima net... ​​​​​​
    Kaip manot ar galima tikėtis naujo mero tokio, kurio požiūris į bėginį transportą būtų kitoks ir tramvajaus galimybė taptų bent jau teorinė? Vis tik Šimašiui liko jau mažiau nei metai.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
    LTG keičia fasadą pastatui esančiam Pelesos g. 10. Nuotraukos poros savaičių senumo. Dabar jau visas juodas.
    Vidaus įrengimą ir susitvarkymą dar suprantu. Bet fasado spalvos keitimas neatrodo efektyvus pinigų panaudojimo būdas penkiems metams. Kyla mintys, jog pats Vilnius Connect dar ilgai neprasidės.
    Tranzito blokuotojai staiga nusprende kad blue / yellow nebemadinga, reikia kuo skubiau pakeisti dar visai padoru fasada i juoda, kuris vasara smagiau ikaista.

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Na tai o kam kažką tokio planuot kai Šimašiaus VMS visais būdais jau tiek metų visiems teigia, kad bėginis transportas Vilniui yra ne tik absurdas, bet ir absoliučiai nerealus dalykas, apie kurį net teoriškai nėra svarstoma?
    „PRIKOLAS“ tame, kad Liepojoje su 65 tūkst. ir Daugpilyje su 80 tūkst. gyventojų (mažesi už Šiaulius ar Panevėžį ) ne tik YRA tramvajus su taktiniais tvarkaraščiais kas BERODS 7 minutes ir važinėjimu iki ir net šiek tiek po VIDURNAKČIO, bet dar ir STATOMOS naujos atkarpos ir linijos. Liepojoje pastatyta atkarpa į šiaurinį mikrorajoną, planuojama pratęsti į pietinį. Daugpilyje STATOMA atkarpa į ligoninę ir planuojama NAUJA linija į šiaurės rytų mikrorajoną (yra 3 maršrutai, būtų 4). Tuo tarpu VILNIUJE su faktiškai 650 tūkst. gyventojų ir IKI 800k dienos gyventojų sprendimus priimančių urbanistų KLIEDIMA neva „nėra“ pakankamo srauto tramvajui (bet Liepojoje ir Daugpilyje su 3 maršrutais kažkaip „yra“ net po vidurnakčio). Nors tas pats tramvajus galėtų KEISTI „greituosius“ autobusus, kurie taip nuolat kratosi, kad galima net... ​​​​​​

    Komentuoti:

Working...
X