Parašė kasparas.v
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Planuose buvo, demontuos daugumą, bet paliks iš abiejų galų, plius nauji pandusai. Kas trumpam laikotarpiui būtų gerai, bet jei jau kažką šiais metais pradės kapstyti, tia tikrai neverta, nebent visa tai bandys įkomponuoti, aks būtų nekažkas.
etiskai tvarkyti ir va bus mum atnaujinta stotis. Nes ir visi tie “bus paskelbtas konkurso nugaletojas” skamba kad gal vis del to nebus Zaha, arba darys kazkoki supaprastinta mixa kaip buvo su Eastline.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąLaiptus iš vis demontuos, net neketina jų remontuoti.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąTaigi čia net ne apie Vilnius Connect kalba, o apie kažkokį remontą. Tame pačiame straipsnyje apie Vilnius Connect yra parašyta:
Komentuoti:
-
Taigi čia net ne apie Vilnius Connect kalba, o apie kažkokį remontą. Tame pačiame straipsnyje apie Vilnius Connect yra parašyta:
Kada prasidės šio projekto įgyvendinimas ir, ar jam įtakos turės blogėjanti situacija rinkoje, kol kas prognozuoti yra sunku.
Komentuoti:
-
Aš irgi kiek pesimistiškai žiūriu ir galvoju, kad be 2023 I-II ketvirčio nebus fizinio judesio, bet reikia pripažinti, kad žinia nuteikia ir optimistiškai, kad nežiūrint visko - projekto pradžia kažkur ne už kalnų.
Komentuoti:
-
"...jeigu viskas vyks pagal planą, stoties atnaujinimo darbai turėtų prasidėti spalio mėnesį."
https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...jinimo-darbai/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Seno, supyšusio informacinio stendo apie praėjimo į peronus nebuvimą vietoje pakabintas toks.
Turbūt bendruomenės arba Luna6 iniciatyva.
UPD: Matau toks pat plakatas ir kitoje vietoje yra pakabintas Forumo pranešimasPaskutinis taisė Julius.ste; 2022.07.01, 11:37.
Komentuoti:
-
Dabar atkatas ir krizinis stadionas su avuliofkėm. Tas pats ar net truputi didesnis atkatas už tramvajų be krizinio stadiono ir avuliofkių gal būtų visai nieko. Po tramvajaus ateityje gal ir avuliofkėms jau būtų padoresnės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jei rimtai, tai čia yra vertybinė dilema. Sakykim, 10 % atkato ir tramvajaus linija versus 0 % atkato ir 0 tramvajaus. Tiksliau sakant, dabar gal yra kažkokia minimali korupcija, bet kas iš to?
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Čia priklauso nuo atkato. Jei bus geras, galima tikėtis naujo mero nuoširdaus rūpesčio vilniečių visuomeninio transporto gerinimu.
Komentuoti:
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
Kaip manot ar galima tikėtis naujo mero tokio, kurio požiūris į bėginį transportą būtų kitoks ir tramvajaus galimybė taptų bent jau teorinė? Vis tik Šimašiui liko jau mažiau nei metai.
Komentuoti:
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
Kaip manot ar galima tikėtis naujo mero tokio, kurio požiūris į bėginį transportą būtų kitoks ir tramvajaus galimybė taptų bent jau teorinė? Vis tik Šimašiui liko jau mažiau nei metai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
„PRIKOLAS“ tame, kad Liepojoje su 65 tūkst.ir Daugpilyje su 80 tūkst. gyventojų (mažesi už Šiaulius ar Panevėžį
) ne tik YRA tramvajus su taktiniais tvarkaraščiais kas BERODS 7 minutes ir važinėjimu iki ir net šiek tiek po VIDURNAKČIO, bet dar ir STATOMOS naujos atkarpos ir linijos. Liepojoje pastatyta atkarpa į šiaurinį mikrorajoną, planuojama pratęsti į pietinį. Daugpilyje STATOMA atkarpa į ligoninę ir planuojama NAUJA linija į šiaurės rytų mikrorajoną (yra 3 maršrutai, būtų 4). Tuo tarpu VILNIUJE su faktiškai 650 tūkst. gyventojų ir IKI 800k dienos gyventojų sprendimus priimančių urbanistų KLIEDIMA neva „nėra“ pakankamo srauto tramvajui (bet Liepojoje ir Daugpilyje su 3 maršrutais kažkaip „yra“ net po vidurnakčio).
Nors tas pats tramvajus galėtų KEISTI „greituosius“
autobusus, kurie taip nuolat kratosi, kad galima net...
Komentuoti:
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąLTG keičia fasadą pastatui esančiam Pelesos g. 10. Nuotraukos poros savaičių senumo. Dabar jau visas juodas.
Vidaus įrengimą ir susitvarkymą dar suprantu. Bet fasado spalvos keitimas neatrodo efektyvus pinigų panaudojimo būdas penkiems metams. Kyla mintys, jog pats Vilnius Connect dar ilgai neprasidės.
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Na tai o kam kažką tokio planuot kai Šimašiaus VMS visais būdais jau tiek metų visiems teigia, kad bėginis transportas Vilniui yra ne tik absurdas, bet ir absoliučiai nerealus dalykas, apie kurį net teoriškai nėra svarstoma?ir Daugpilyje su 80 tūkst. gyventojų (mažesi už Šiaulius ar Panevėžį
) ne tik YRA tramvajus su taktiniais tvarkaraščiais kas BERODS 7 minutes ir važinėjimu iki ir net šiek tiek po VIDURNAKČIO, bet dar ir STATOMOS naujos atkarpos ir linijos. Liepojoje pastatyta atkarpa į šiaurinį mikrorajoną, planuojama pratęsti į pietinį. Daugpilyje STATOMA atkarpa į ligoninę ir planuojama NAUJA linija į šiaurės rytų mikrorajoną (yra 3 maršrutai, būtų 4). Tuo tarpu VILNIUJE su faktiškai 650 tūkst. gyventojų ir IKI 800k dienos gyventojų sprendimus priimančių urbanistų KLIEDIMA neva „nėra“ pakankamo srauto tramvajui (bet Liepojoje ir Daugpilyje su 3 maršrutais kažkaip „yra“ net po vidurnakčio).
Nors tas pats tramvajus galėtų KEISTI „greituosius“
autobusus, kurie taip nuolat kratosi, kad galima net...
- 14 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: