Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 O kur irodymai, kad nevyksta. Whataboutizmas pas jus ir tiek. Jei teigiat, kad tokie projektai nevyks is viso reikia ir pateikt realius irodymus, o ne "negirdejau nieko, tai nieko galimai ir nera". Jau antrakart bandot irodyt savo, bet kaip pirma kart be faktu ejot ir negalejot niekaip atsikirt, kad "niekas nieko nestatys" taip ir dabar.Parašė John Rodyti pranešimą
 Šiaip įrodyt reiktų teiginius, o ne neiginius. Tai kur įrodymai, kad vyksta koks nors progresas su Geležinkelių stoties projekto įgyvendinimu? Kur finansavimas? Kokiomis dalimis ir kas apmokės? Kur statybos leidimai? Kada prasideda statybos darbai?
 
 - 2 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Šiaip įrodyt reiktų teiginius, o ne neiginius. Tai kur įrodymai, kad vyksta koks nors progresas su Geležinkelių stoties projekto įgyvendinimu? Kur finansavimas? Kokiomis dalimis ir kas apmokės? Kur statybos leidimai? Kada prasideda statybos darbai?Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
 Ok, tai po truputi tada :
 
 1) Taug kur autobusu ir traukiniu stotys nera tam paciam pastate. Vilniaus atveju uzteks gatve pereit, kas yra daug arciau, nei dauguma autobusu ir traukiniu stociu Europoje.
 2)Nustokit varyt ta savo demagogija apie tai, kad niekas Vilnius Connect nesiruosia igyvendint. Neturit jokiu konkreciu irodymu ir skleidziat dmeoagogija.
 - 3 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Ok, tai po truputi tada :Parašė John Rodyti pranešimą
 Šiaip, net jei ten viskas būtų padaryta žymiai geriau su kokiais nors konkursais, tai visvien yra feilas transporto planavimo požiūriu. Centrinė autobusų stotis ir centrinė geležinkelio stotis turi būti INTEGRUOTOS t.y. vieno projekto ir vieno objekto neatskiriamos dalys. Ypač, kai ES mums šiap ne taip įbruko RB projektą, kuris mums užtikrins jungtį su civilizuotu pasauliu. Autobusų stotis turėjo būti apimta ZHA Geležinkelio stoties projekte, kuris, panašu, apskritai nebus įgyvendintas, nes "nėra pinigų" ar dėl panašių lietuviškų priežasčių.
 
 Žodžiu, tai yra tiesiog vadovėlinis, totalinis ir bekompromisinis vilnietiškas clusterfuck'as, kur suknisama viskas, ką įmanoma suknisti. Tai ar ten bus biškiuką kas nors tweakinama vienaip ar kitaip, realiai nebėra jokio skirtumo, nes bus šūdas either way. Taip būna, kai tiek miesto valdžioje, tiek šalies centrinėje valdžioje yra plūgai ir mužikai, kurie nelabai supranta, kaip veikia pasaulis ir kad ne viskas veikia taip paprastai kaip nuvažiavimas savaitgalį pas tėvukus su savo Passatu bulvių parsivežti. Norėčiau sakyti, kad čia bus eilinis Vilnius-style "bus geriau, nei anksčiau", bet, tiesą sakant, net nesu tuo tikras.
 
 1) Taug kur autobusu ir traukiniu stotys nera tam paciam pastate. Vilniaus atveju uzteks gatve pereit, kas yra daug arciau, nei dauguma autobusu ir traukiniu stociu Europoje.
 2)Nustokit varyt ta savo demagogija apie tai, kad niekas Vilnius Connect nesiruosia igyvendint. Neturit jokiu konkreciu irodymu ir skleidziat dmeoagogija.
 - 1 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Šiaip, net jei ten viskas būtų padaryta žymiai geriau su kokiais nors konkursais, tai visvien yra feilas transporto planavimo požiūriu. Centrinė autobusų stotis ir centrinė geležinkelio stotis turi būti INTEGRUOTOS t.y. vieno projekto ir vieno objekto neatskiriamos dalys. Ypač, kai ES mums šiap ne taip įbruko RB projektą, kuris mums užtikrins jungtį su civilizuotu pasauliu. Autobusų stotis turėjo būti apimta ZHA Geležinkelio stoties projekte, kuris, panašu, apskritai nebus įgyvendintas, nes "nėra pinigų" ar dėl panašių lietuviškų priežasčių.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
 Ok, as ziurau, kad mes cia nusifantazavom neblogai. Pacios sitos vizulkes tera detaliojo plano vizualizacijos. Pats stoties pastas, aplinkiniai pastata, amfitearai, ir ir keleiviu ilaipinimo ir islaipinimo temrinala bus projektuojami atskirais konkursais. Tai manau geriausia neoprisisprogt visiem su esamom vizualizacijom, kurios labai daug ko apie galutini pastato varianta ir keleiviu terminalus neparodo.
 
 Žodžiu, tai yra tiesiog vadovėlinis, totalinis ir bekompromisinis vilnietiškas clusterfuck'as, kur suknisama viskas, ką įmanoma suknisti. Tai ar ten bus biškiuką kas nors tweakinama vienaip ar kitaip, realiai nebėra jokio skirtumo, nes bus šūdas either way. Taip būna, kai tiek miesto valdžioje, tiek šalies centrinėje valdžioje yra plūgai ir mužikai, kurie nelabai supranta, kaip veikia pasaulis ir kad ne viskas veikia taip paprastai kaip nuvažiavimas savaitgalį pas tėvukus su savo Passatu bulvių parsivežti. Norėčiau sakyti, kad čia bus eilinis Vilnius-style "bus geriau, nei anksčiau", bet, tiesą sakant, net nesu tuo tikras.
 - 13 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Ok, as ziurau, kad mes cia nusifantazavom neblogai. Pacios sitos vizulkes tera detaliojo plano vizualizacijos. Pats stoties pastas, aplinkiniai pastata, amfitearai, ir ir keleiviu ilaipinimo ir islaipinimo temrinala bus projektuojami atskirais konkursais. Tai manau geriausia neoprisisprogt visiem su esamom vizualizacijom, kurios labai daug ko apie galutini pastato varianta ir keleiviu terminalus neparodo.Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
 Užtat galima bus latytę ir kapučiną su espresu prie pat autobuso siurbti. Taip kurorotiška. 
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Užtat galima bus latytę ir kapučiną su espresu prie pat autobuso siurbti. Taip kurorotiška.Parašė VLR Rodyti pranešimąApie viską pagalvota (išskyrus apie tai, kad čia turi būti ne kokių Druskininkų autobusų stotis, o 600 tūkstančių žmonių ES sostinės centrinis transporto mazgas).  
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Tai stotis visas pastatas, ar tik koks 1 ir 2 aukštas, o kitakas koks verslo centras? Labai įdomu, nes koncepcija kažkokia keista.Parašė Alvio Rodyti pranešimąO tai stotis bus ne šitas pastatas? Negali būti, kad stotis pavirs siauru autobusų parkingu.
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Atsisėsti ir apsvarstyti, koks košmaras buvo patirtas prieš kelias akimirkas?Parašė spekas Rodyti pranešimąGal tas amfiteatras reikalingas atsigauti patyrus tokio lygio infrastruktūrinį imbicilizmą?
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Gal tas amfiteatras reikalingas atsigauti patyrus tokio lygio infrastruktūrinį imbicilizmą?
 - 2 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Realiai ten uztektu dengtai galerija padaryt nuo stoties pastato su kazkiek laukimo vietu. Ta prasme, cia toks paparastas dalykas, kad net keista, kaip susivokt taip negalima ir nerekainuotu daug ir patogumo butu visiem metam.Parašė ttttt Rodyti pranešimąO kodėl vietoje to debiliško ir absoliučiai beprasmiško "amfiteatro" nepastatyt pastato? Man logiškiausiai ten atrodo tokio tipo užstatymas (vaizduoju tik dalies pastato pjūvį, kad paaiškint pagrindinę idėją, o formos, dydis, aukštų skaičius ir architektūra jau atskiras klausimas), kai juoda dalis būtų atiduota pilnai komercijai, o balta dalis būtų keleivių terminalas iš kurio kaip oro uoste iškart išeini prie autobuso, o ne stovi po perpučiamu iš visų pusių stogeliu.
 
 - 1 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Na tai bilietus galės nusipirkt Caffeine.
 O jei rimtai, nėra reikalavimų, kad projektuojant tam tikro dydžio autobusų stotį, turi būti numatyta keleivių laukimo salė ir bilietų kasos? Kitaip kuo autobusų stotis skiriasi nuo autobusų stotelės?
 - 2 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Man tai buvo lengvas šokas pamatyti, kad užsienyje default'as yra būtent tas "oro uosto" variantas: lauki šiltai viduje šalia savo gates'ų, pro juos praeini, už 5 žingsnių stovi autobusas, žinoma, po stogu.
 - 5 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 O kodėl vietoje to debiliško ir absoliučiai beprasmiško "amfiteatro" nepastatyt pastato? Man logiškiausiai ten atrodo tokio tipo užstatymas (vaizduoju tik dalies pastato pjūvį, kad paaiškint pagrindinę idėją, o formos, dydis, aukštų skaičius ir architektūra jau atskiras klausimas), kai juoda dalis būtų atiduota pilnai komercijai, o balta dalis būtų keleivių terminalas iš kurio kaip oro uoste iškart išeini prie autobuso, o ne stovi po perpučiamu iš visų pusių stogeliu.
 
 
 
 
 - 16 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Paimti ir pvz solar paneliais užtraukti visą plotą. Juos manau būtų galima dalinai finansuoti ES lėšomis ir taip pat jų gaminamą energiją priskaičiuoti prie pastatų energinės klasės taip pakelti pastato energinę klasę. Win-win-win.
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Tiesiog padaryt stogus virs 1/3 autobuso ir viskas, jokiu stogeliu tik tarpuose. Problem solved. Kam kelt drama.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąO tai stogus aukščiau projektuoti yra koks nors nusikaltimas? Bent toje dalyje kur autobusai stoja?
 - 2 patinka
 Komentuoti:
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
 Panasu kad vystytojai neketina nieko investuoti i autobusu stoti ir duoda architektam uzduoti tipo padarykit kazkokia pasiure kuo pigiau ir tikekimes kad sueis.
 - 1 patinka
 Komentuoti:







 apie ta pati pagalvojau
 apie ta pati pagalvojau
					
Komentuoti: