Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    Kalba apie stoties rajoną, o nuotraukose kažkoks hannerio eilinis ofisų kvartalas su parkeliais

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    O kam Simasiaus meiluze samdyt is viso jei pastatai tokie patys kaip visam mieste stampuoja?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Paprastai planuojant transporto mazgus ir jų aplinką yra koncentruojamasi į transporto pirmumo teisės formavimą, skirtingų lygių susikirtimo taškus ir kt., o ne želdinius ir gatvių dangą. Bet gyvename komunistų į mikrorajonus suvežtų baudžiauninkų 'mieste', kur miesto veikimo principai vietiniams nėra suprantami. Keli vietiniai nuvažiavo į Olandiją ir sugebėjo nukopijuoti kosmetinę pusę? Fantastika. Jei kada pasikeis kartos ir išsirinksim normalią chebrą su gerais prioritetais, visą šitą reikalą reikės iškasinėti ir perdaryti iš naujo. Iš tikro, turbūt, geriau būtų, kad šito daikto net neįgyvendintų iki kol nebus suprasta, kas yra ES sostinės centrinis VT hubas ir kam jis reikalingas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Karolis Žukauskas FB:

    https://www.facebook.com/zalzakas/po...gXC52STEYpm2rl

    Kada Vilnius pagaliau turės naują Autobusų stotį ir kokia ji bus?
    Trumpas atsakymas: jei viskas gerai važiuos, 5-6 metai, ir turėtų būti nauja stotis. Ir ne tik stotis - perstatytas visas kvartalas ir net naujai atkurta sovietų pradanginta gatvė.
    O toliau ilgas išsamus atsakymas. Čia trumpai neišeina, nes ir istorija labai įdomi, ir dabar vykstantys procesai yra per sudėtingi, kad paaiškinčiau trimis sakiniais. “Kodėl jūs negalit tiesiog imti ir pagaliau pastatyti naujos stoties kaip kiti miestai?” - čia ir bus atsakymas į šitą dažnokai gaunamą klausimą. Užtat vizija jau yra labai gera, ir jau labai arti to, kad ji nebūtų tik vizija.
    Visai netrukus, greičiausiai lapkričio pabaigoje, turėtų vykti Autobusų stoties sklypo detalaus plano viešinimas - apie jį dar išgirsit, visi galėsit dalyauti, bet pagalvojau, kad dar iki to reikėtų papasakoti visą istoriją. Nes iki šiol buvo tik darbinis procesas, nekomunikavome, ir dabar susikūrė erdvė gandams - rinkimai artėja, projektas grandiozinis, todėl jau matau atsirandančių spekuliacijų.
    Užtruko nemažai laiko, kol susirinkau visą info ir supratau visas projekto detales. Suskaidau blokais, bus aiškiau. Jei norite praleisti įdomią istoriją ir iškart eiti prie to, kokia bus ta nauja stotis - skaitykite nuo 6 bloko.
    1. DIDYSIS SPROGIMAS
    1945 m. sausio 12 d., dar tebevykstant karui, Vilniaus geležinkelio stotyje 47 vagonų traukinys, pilnas amunicijos ir aviacijos bombų, rėžėsi į kitą traukinį. Sprogimas buvo žiauriai didelis - oficialiais duomenimis žuvo apie 100 žmonių, aplink sugriauta daugybė pastatų. Kalbama, kad būtent tuo metu sugriuvo dalis Sodų gatvės pastatų, kurių vietoje dabar stovi Autobusų stotis. Gal tai tebuvo pretekstas sovietams išvalyti visą kvartalą ir nebeatstatyti senųjų pastatų, kaip buvo padaryta ir dalyje senamiesčio arba su Vokiečių gatve - iki galo taip ir neaišku, ir apie patį traukinių susidūrimą dar visokių gandų sklando apie diversijas, bet šįkart čia ne esmė.
    Jokios autobusų stoties tuo metu Vilnius dar neturėjo - tų pačių metų lapkritį įkurta pirmoji kontora, kuri turėjo 17 autobusų, kurie pradėjo kursuoti Vilniuje. Pradžioje jų bazė buvo Ukmergės gatvėje, vėliau perkelta į Savanorių prospektą. 1953 m. autobusų stotis įrengiama Daukšos gatvėje, vėliau perkeliama į Liepkalnio gatvę, kol galiausiai 1958 m. Autobusų stotis įkuriama Sodų gatvėje - būtent toje vietoje, kurią neva apgriovė didysis 1945 m. sprogimas (arba sovietai tiesiog išvalė ją).
    2. SOVIETINĖ AUTOBUSŲ STOTIS
    1974 m. Sodų gatvėje pastatyta nauja moderni Autobusų stotis - būtent tas pats pastatas, kuris, deja, vis dar gėdingai tarnauja iki šiol. Nežinau, ar tais pačiais 1974 m., ar dar anksčiau, bet Autobusų stoties atsiradimas nutraukė dvi senas Vilniaus gatveles - Sodų ir Stepono.
    Dėl to dabar turime paradoksą - Stepono gatvė nesusijungia su Stepono bažnyčia, kuri likusi nuošalyje. O Sodų gatvė nesiekia buvusių sodų, ir atsiremia į dabartinį Autobusų stoties pastatą - nors anksčiau ji nusitęsdavo iki Geležinkelio gatvės. Ir vadinasi ji Sodų gatve ne veltui - dalyje Autobusų stoties sklypo ir greta esančiame šiuo metu gana apleistame kvartale būdavo botaniko Strumilos sodai - todėl gatvė kurį laiką vadinosi Strumilos, vėliau tapo Sodų gatve. Beje, Gėlių gatvės pavadinimas, kaip suprantu, irgi kilo todėl, kad ji vedė link Strumilos žydinčių sodų.
    Žodžiu, sovietai dėl Autobusų stoties paaukojo ir sodus, ir nutraukė dvi gatveles. Šitą sužinojau, tiesą sakant, visai neseniai, nors kai žiūri į žemėlapį, kaip ir akivaizdu, kad abi tos gatvės turi du išmuštus dantis.
    3. AUTOBUSŲ STOTIES PRIVATIZAVIMAS
    Po Nepriklausomybės sukurta Vilniaus savivaldybės įmonė “Tolimojo keleivinio transporto kompanija” (TOKS), jai priskirta ir Autobusų stotis.
    1999 m. tuometinė R. Pakso vadovaujama Vyriausybė nusprendžia privatizuoti TOKS. Vilniaus meru tuo metu buvo Pakso bendražygis J. Imbrasas. Galiausiai 2000 m. TOKS kartu su Autobusų stotimi parduodami Lukoil Baltijai - visos įdomios detalės, sukeliančios daug klausimų apie tą privatizaciją, aprašytos šiame straipsnyje: https://bit.ly/3Nx6La5. Na bet nebuvo facebooko, nebuvo ir didelio viešo skandalo.
    Tolimesnius 15 metų stotis taip ir gyveno, viską jūs patys matėt - merai keitėsi, pastatas prastėjo, gėda didėjo.
    4. ŠIMAŠIAUS BANDYMAI IŠJUDINTI
    2015 m., kai Remigijus Šimašius tapo meru, pradėjo judinti abiejų stočių klausimą. Pradžioje judėjo labai sunkiai. Aš prie komandos prisijungiau 2017 m. vasarą, pamenu, dalyvavau tuometiniuose susitikimuose tiek su “Lietuvos geležinkeliais” (dabar LTG), tiek su abiem Autobusų stoties savininkais (stoties didžioji dalis priklauso UAB “Vilniaus autobusų stotis”, mažesnioji, kur įsikūrusi IKI parduotuvė - UAB “Baltisches Haus”). Su LTG pokalbiai buvo efektyvūs, tuo tarpu dėl Autobusų stoties reikalai strigo - abu stoties savininkai nesusitarė tarpusavyje, turėjo skirtingas vizijas, savivaldybė bandė tarpininkauti ir spausti, bet kurį laiką nesėkmingai. Todėl Autobusų stotį atkabinom nuo viso didžiulio stoties rajono revoliucijos projekto, ir išjudėjom su LTG - viešai pasirašėm susitarimą, prasidėjo glaudus bendradarbiavimas, gimė “Vilnius Connect” projektas, po to konkursas dėl Geležinkelio stoties, kurį laimėjo Zaha Hadid biuras (https://bit.ly/3TpTNMo).
    Pamenat, kažkuriuo metu buvo visokių viešų svarstymų iš savivaldybės, kad galbūt Autobusų stotį verta iškelti į kitą vietą - galbūt Pilaitę, galbūt permesti per bėgius į Naujininkų pusę. Tai buvo ir derybinis manevras, stoties savinininkams parodant, kad Vilnius nebus jų neveiklumo įkaitais, ir kartu realaus plano B paieška. Tas antrasis planas perkelti Autobusų stotį per bėgius į Naujininkų pusę, panaudojant dalį geležinkelių parko teritorijos, buvo visai neblogai pasistūmėjęs į priekį, jau žiūrėjom ir privažiavimus iš Dariaus ir Girėno gatvės. Kvietėm ir viešai jungtis prie atnaujinimo, kvietėmės Autobusų stoties abu savininkus ir atskirai po vieną, kad pagaliau jie susitartų - kitų svertų po to, kai stotis buvo privatizuota be jokių apsaugos kabliukų, miestas neturėjo.
    Gal tai suveikė, gal Autobusų stoties savininkai suprato, kad negali ilgiau operuoti tokiame baisiame pastate, bet pagaliau apie 2018-2019 m. prasidėjo tikrai realus bendradarbiavimas.
    5. NAUJOS STOTIES PROJEKTO PAIEŠKOS
    2019 m. sutarta, kad naujo Autobusų stoties projekto paieškos prasidės nuo kūrybinių dirbtuvių, į kurias miestas ir stoties savininkai pakvies skirtingas architektų komandas. Tokios dirbtuvės įvyko - 2019 m. rugsėjį jas suorganizavo Architektų sąjunga, kvietė visus norinčius architektus, moderatoriai buvo užsienio architektai. Atsiliepė ir dalyvavo 7 architektų komandos iš Lietuvos ir užsienio (pradinės jų vizijos matyti čia: https://bit.ly/3G2N7ko), žinoma, buvo ir visų suinteresuotų šalių atstovai (VMS, LTG, Autobusų stoties). Dirbtuvės ir visos diskusijos buvo viešos, galėjo įsijungti kas tik norėjo, viskas vyko Geležinkelių stoties pastate. Neužilgo po šių dirbtuvių oficialiai pagaliau tarp visų šalių sutarta, kad bus atnaujinama ir Autobusų stoties teritorija (https://bit.ly/3TqUJQS).
    Būtent šiose dirbtuvėse Autobusų stoties savininkams patiko Do Architects komandos ir jų vieno iš steigiančiųjų partnerių architektės Gilma Teodora Gylyte pasiūlyta vizija - jie pradėjo bendradarbiauti ir 2019 m. gruodį pasirašė sutartį dėl Autobusų stoties atgimimo koncepcijos sukūrimo. Jeigu kam čia kils klausimų - šis bendradarbiavimas tarp Autobusų stoties savininkų ir Do Architects, kur šio projekto vedančioji architektė G.T.Gylytė yra ir mero žmona, prasidėjo dar prieš jų partnerystę. Turiu tai parašyti, kad visi būtumėt ramūs. Gerus architektus verslas renkasi ne dėl ryšių, o dėl projektų kokybės.
    Ir va čia jau galime pereiti prie naujojo Autobusų stoties vaizdo.
    6. NAUJA STOTIS - SU ATGIMUSIA GATVE
    Autobusų stoties koncepcija kurta, perkurta, vėl koreguota ir t.t. Pradinė architektų idėja pasikeitė, kai architektai rado istorinę info apie mano minėtas dvi pertrauktas gatves - Stepono ir Sodų. Po ilgų diskusijų, savininkų įtikinėjimų, miesto ekspertų pritarimų, galiausiai gimė labai įdomi koncepcija.
    Stoties savininkai savo sklype sutinka atkurti dvi buvusias gatves - Sodų gatvė prasitęstų nuo ten, kur dabar užsibaigia, atsiremdama į dabartinį Stoties pastatą, iki Panerių gatvės (įdedu schemas, bus aiškiau). Tuo tarpu Stepono gatvės trūkstama dalis atsikurtų kaip pėsčiųjų alėja, dėl aukščių skirtumo ten eismas nebūtų leidžiamas. O po visu stoties sklypu būtų požeminis dviejų aukštų parkingas.
    Naujai atkurta Sodų gatvė skeltų dabartinį Stoties sklypą pusiau. Šiaurinėje jo dalyje atsirastų gyvenamoji statyba ir viešas amfiteatras (taip būtų išnaudotas aukščių skirtumas sklype). Pietinėje sklypo pusėje atsirastų bendras stoties, komercijos ir biurų pastatas (berods galimas aukštingumas - iki 7 aukštų). Pirmajame aukšte - Autobusų stoties laukimo salė, kasos ir t.t., matyt dar prekybos centras. Aukščiau - biurai.
    Šiaip visas projektas ir visas procesas link jo yra labai sudėtingas, dalyvauja daug šalių, daug ekspertų, bet jau labai realiai juda link įgyvendinimo. Vienu metu reikia planuoti ir viešą aikštę priešais Geležinkelio stotį, kas patenka po Zaha Hadid projektu, ir kartu žiūrėti, kaip Autobusų stoties naujas projektas draugaus su stoties aikštės ir viešojo transporto terminalo projektais - čia jau savivaldybės architektų komandos milžiniškas (nepersūdant) darbas - ping Mindaugas Pakalnis ir Laura Kairienė.
    7. AR SUTILPS VISI AUTOBUSAI?
    Kur sustos autobusai, jei sklype atsiranda nauja gatvė ir kitos dalys užstatomos?
    Kadangi privataus sklypo savininkai savo sklype sutinka atkurti buvusias miesto gatves ir grąžinti jas miestui, architektų idėja buvo autobusų sustojimus daryti greta šio sklypo - savivaldybei priklausančiame sklype, kuriame dabar yra automobilių stovėjimo aikštelė prie Autobusų stoties ir prie IKI. Miestas sutiko - įvyko savotiški mainai, pagal plotą lygiaverčiai: miestui už privačias lėšas atkuriamos gatvės, miestas leidžia savo teritorijoje įrengti autobusų sustojimo aikšteles.
    Autobusai atvažiuos tik per Geležinkelio gatvę, įsisuks į įstrižinį parkingą, paėmę keleivius išvažiuos vėl per Geležinkelio gatvę. Toks dabartinis planas, bet jis dar šlifuojamas, nedidelių pokyčių gali būti.
    Ar ten tilps autobusai?
    Jei pažvelgsite į dabartinę Autobusų stotį, pamatysite didžiulę asfaltuotą aikštelę, kurios dalis naudojama autobusų atvykimams ir išvykimams, bet didesnioji - autobusų atstovoms (jie čia laukia naujų reisų, nakvoja ir t.t.). Turėti tokį asfalto plotą pačiame miesto centre - nėra prasmės, todėl autobusų atstovos bus iškeltos į naujai kuriamą autobusų parką prie Liepkalnio gatvės. Prie naujosios stoties, planuojama, bus apie 27 vietos autobusams sustoti, išleisti keleivius, pasiimti juos. Dabartinė stotis turi 37 išvykimo vietas - bet optimizavus procesus, paskaičiuota, kad 27 vietų pilnai užteks.
    Viskas įvertinta - daryti eismo modeliavimai ir t.t., skaičiuoti srautai 2030 metams - ne iš lubų visas projektas. Normalu, kad šiais laikais efektyvesnis operavimas leidžia mažesnėje teritorijoje turėti daugiau reisų (ir šiaip šiuo keliu nuėjo nemažai Vakarų Europos stočių, tas pats ir Lietuvoje - daugelio Autobusų stočių teritorijose šiandien jau telpa ir nauji prekybos centrai, ir parkingas, ir stotys).
    Beje, panašus procesas vyksta su senuoju autobusų parku Verkių gatvėje - bus graži konversija iš didžiulio asfalto ploto netoli miesto centro į ką nors gražaus ir įdomaus. O autobusams stovėti jau rasta nauja vieta toliau nuo centro - Pilaitėje.
    8. KAS TOLIAU?
    Po sklypo detalaus plano svarstymo, jei jis bus patvirtintas, Autobusų stoties savininkai galės judėti link pastatų projektavimo. Gyvenamajai statybai jie patys rinksis projektuotojus, tuo tarpu Autobusų stoties ir administraciniam pastatui (su prekybos centru) pagal Vilniaus taisykles jie skelbs atvirą architektūrinį konkursą. Tada ir paaiškės, kaip galiausiai atrodys Autobusų stoties pastatas tame trikampiame numatytame plote.
    Aišku, viskas dar užtruks dėl archeologinių tyrimų, bet jei projektas nestrigs - viso naujo kvartalo galima tikėtis po 5-6 metų. Kadangi čia ne valstybinis, o privatus projektas, tikiuosi, kad tokiu tempu ir judės, nors metus kitus ant įvairių trikdžių, tikriausiai, galima užmesti. Tuo labiau, kad vietos spekuliacijoms norintys tikrai atras - “Koncepciją kurianti architektė G.T.Gylytė - mero žmona, aaaa!” (meras, žinoma, nuo projekto nusišalinęs, nors visus detaliuosius planus jau tvirtins nauji savivaldybės vadovai, po rinkimų), “Kodėl leidžiat autobusų sustojimą daryti miestui priklausiančiame sklype??” (nes įvyko lygiaverčiai mainai, rašiau - be jų tos senosios gatvelės nebūtų atkurtos, nebūtų atgimę normalaus dydžio pėsčiomis apeinami kvartalai), “Netilps autobusai ten!” (tilps, dar ir kaip - viskas apskaičiuota, perteklino asfalto ir didžiulių asfalto prerijų centre laikas jau senokai baigėsi).
    Kai tik bus nuspręsta, kada bus viešinamas Autobusų stoties sklypo detalusis planas - pranešiu, sudalyvaukit, ten architektai tikrai įdomiau ir vizualiau nei aš papasakos ir parodys, kas kur bus, kaip gali atrodyti, atsakys į klausimus ir t.t.
    Prisiduodu, aš visiškai įtikėjau šituo projektu ir senų gatvelių atkūrimu - kaip ir su stadionu, kalbėsiu kiek reikia ir kam reikia, aiškinsiu ir pasakosiu viską, kad tik daugiau tikinčių būtų. Tas gėdingas rajonas pasikeis, kai pasikeis abi stotys ir teritorijos aplink jas.
    Dar šiek tiek info prisegu vizualizacijose ar brėžiniuose, kam įdomu. Jas pasiskolinau iš Do Architects svetainės (galite plačiau su projektu susipažinti čia: http://bit.ly/3NSyguS) ir iš projekto dokumentų. Taip, vizualizacijos tik eskizinės, pastatų išvaizda priklausys nuo projektų ateityje, bet bendrą jausmą padės suprasti, o viešos erdvės taip ir turėtų atrodyti. Smulkusis brėžinys - naujausias.
    Bus gražu.
    Do Architects įsidėjo stoties teritorijos koncepciją: http://www.doarchitects.lt/#/vilniau...e-development/

    Čia tik eskiziniai vaizdai:

    Click image for larger version  Name:	01+Vilniaus+Autobusų+Stotis+-+Vizualizacija+-+DOARCHITECTS.jpg Views:	0 Size:	203,3 kB ID:	2004612

    Click image for larger version  Name:	04+Vilniaus+Autobusų+Stotis+-+Vizualizacija+-+DOARCHITECTS.jpg Views:	0 Size:	164,7 kB ID:	2004610

    Click image for larger version  Name:	03+Vilniaus+Autobusų+Stotis+-+Vizualizacija+-+DOARCHITECTS.jpg Views:	0 Size:	162,2 kB ID:	2004611

    Click image for larger version  Name:	06+Vilniaus+Autobusų+Stotis+-+Vizualizacija+-+DOARCHITECTS.jpg Views:	0 Size:	145,0 kB ID:	2004613

    Click image for larger version  Name:	05+Vilniaus+Autobusų+Stotis+-+Vizualizacija+-+DOARCHITECTS.jpg Views:	0 Size:	155,5 kB ID:	2004614

    Click image for larger version  Name:	02+Vilniaus+Autobusų+Stotis+-+Vizualizacija+-+DOARCHITECTS.jpg Views:	0 Size:	219,9 kB ID:	2004615

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Tai dabar su app'sais viskas. Bus galima iš anksto užsiregistruot.
    o šiaip jeigu tiesa, tai visiškas pravalas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Tai dabar su app'sais viskas. Bus galima iš anksto užsiregistruot.
    Man liftas 13:06, galiu dar pasukti ratus aplink laiptinę.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tai dabar su app'sais viskas. Bus galima iš anksto užsiregistruot.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Aha, jau įsivaizduoju dviratininkus laukiančius lifte vietos.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pagal vizualizaciją, tai matosi, kad bus liftas.
    Na jo, kaip ir Molodečne

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Lyg ir du papildomi pėsčiųjų tiltai nusimato ties Dzūkų/Pelesos sankryža ir Zanavykų gatve. Dviračiu patogiau bus per aplink, nei zigzagais per naują terminalą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Aš nelabai suprantu kaip taip gavosi, kad vienas pagrindinių projekto tikslų/reikalavimų buvo padaryti patogų, sklandų ir vientisą sujungimą su Naujininkais pėstiesiems ir dviratininkams, o laimėjusiame projekte tas "patogumas" yra maždaug kokio Molodečno stoties lygio
    Pagal vizualizaciją, tai matosi, kad bus liftas.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Aš nelabai suprantu kaip taip gavosi, kad vienas pagrindinių projekto tikslų/reikalavimų buvo padaryti patogų, sklandų ir vientisą sujungimą su Naujininkais pėstiesiems ir dviratininkams, o laimėjusiame projekte tas "patogumas" yra maždaug kokio Molodečno stoties lygio

    Click image for larger version

Name:	ssssssssss.PNG
Views:	1151
Size:	2,34 MB
ID:	2003409

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Naujas tinklalaidės DnA+ epizodas!
    Vilniaus stoties rajonas ilgus metus nederėjo prie vis modernėjančio sostinės įvaizdžio, tačiau tai spręsti apsiėmė viena žinomiausių architektų studijų pasaulyje Zaha Hadid Architects.
    Antrajame žurnalo ir naujienų portalo STRUCTUM tinklalaidės DnA+ epizode daugiau apie šį projektą pasakoja „Zaha Hadid Architects“ biuro direktoriaus pavaduotojas, Šiaurės ir Baltijos regionų vadovas, architektas Ludovico Lombardi.

    https://fb.watch/gzCyFt4AsU/

    Komentuoti:


  • MarkWood
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai visgi patvirtino Zaha Hadid projektą.
    Stebėsime, gal kas nors ir atsiras bent jau iki 2030 m.
    in the name of truth:
    Zaha - debesyse, ar debesys - Zahoje?

    info facebook

    Click image for larger version  Name:	zaha.jpg Views:	0 Size:	77,0 kB ID:	1999683
    Paskutinis taisė MarkWood; 2022.10.17, 23:20.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Sunku pasakyti su kuo tai susiję.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Vyksta remontas, atnaujina biurus ir pakeitė fasado plokštes. Muziejaus eksponatai tik perkelti iš Geležinkelio į Pelesos g. pusę.
    O įdomu kodėl ten perkelė?

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Vyksta remontas, atnaujina biurus ir pakeitė fasado plokštes. Muziejaus eksponatai tik perkelti iš Geležinkelio į Pelesos g. pusę.

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    O kas ten vyksta vietoj buvusio Infros pastato šalia Pelesos g.? Kažkoks geležinkelių muziejus? Gal tikrai nebebus Vilnius Connect?

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Bendro kaip projektas neturi, o kaip teritorijos tvarkymo ir darbų konsolidavimo - turi, ypač, kai abu objektus tvarkytų tas pats rangovas. Pletkas iš pirmų lūpų, kad planuojama rekonstrukcija numatoma vienu metu su Pelesos g., yra aiškus identifikatorius, kad greitai nebus. Nemanau, kad tas bokštas yra viso skvero rekonstrukcijos kliūtis ir priežastis. Lygiai taip pat sėkmingai nieko nevyksta su netoliese arba rajone esančiais skverais - Bazilijonų, Naujininkų Sodų, su ar be bokštų.
    Jūs kalbat apie kažkokias pletkas, o aš jums sakau tai, ką man asmeniškai prieš 2 savaites pasakė už šį ir kitus Vilniaus skverus atsaginga vyr. moterytė iš VMS - nėra jokio bendro projekto, nėra jokių planų daryti tai kartu, nebus jokio pritaikymo prie Vilnius Connect. Jau seniausiai yra pakeistas projektas (po jų aferos atskleidimo, jau be bokšto ir žymiai supaprastintas, lengvai galit rasti jį ir VMS, ir Citify, ir kitur) ir jame nebent galėsit pasiūlyt suolus kitur pastatyt, toks čia ir bus "pritaikymas prie Vilnius Connect". Ir iš esmės nelabai matau ką ten prie ko galima pritaikyt, kai Vilnius Connect nėra net kažkokių miglotų planų besiribojančiai su skveru teritorijai

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Bendro kaip projektas neturi, o kaip teritorijos tvarkymo ir darbų konsolidavimo - turi, ypač, kai abu objektus tvarkytų tas pats rangovas. Pletkas iš pirmų lūpų, kad planuojama rekonstrukcija numatoma vienu metu su Pelesos g., yra aiškus identifikatorius, kad greitai nebus. Nemanau, kad tas bokštas yra viso skvero rekonstrukcijos kliūtis ir priežastis. Lygiai taip pat sėkmingai nieko nevyksta su netoliese arba rajone esančiais skverais - Bazilijonų, Naujininkų Sodų, su ar be bokštų.

    Komentuoti:

Working...
X