Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ttttt
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    O dėl vietinių architektų/urbanistų požiūrio į tai: teko per Open House apsilankyti naujame Do Architects biure Vilkpėdėje buvusioje betono konstrukcijų gamykloje (daugmaž prie Savanorių pr. Norfos Bazės). Architektai ten turi daug vizijų viso rajono didelei konversijai ir tas numatyta ir naujame Vilniaus BP. Per pačią gamyklos (dabar konvertuotų biurų) teritoriją eina bėgiai. Klausiu vieno iš gidų-darbuotojų (nežinau ar architektas ar kas) - ar planuojant konversiją svarstėte apie keleivių vežimą bėgiais tarp Vilkpėdės ir bent jau Stoties. Iš atsakymo supratau, kad tikrai jokių minčių nėra apie tai, bėgiai paliekami tik dėl paveldo/estetikos ir vizijoje numatyta nebent pasivaikščiojimo trasa palei juos. Tai šiek tiek liūdna.
    Na tai o kam kažką tokio planuot kai Šimašiaus VMS visais būdais jau tiek metų visiems teigia, kad bėginis transportas Vilniui yra ne tik absurdas, bet ir absoliučiai nerealus dalykas, apie kurį net teoriškai nėra svarstoma?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Paminėtas ten ir Diuseldorfas. Kas lankėsi tame mieste, turbūt žino, kad Diuseldorfo identitetą didele dalimi formuoja nesveikai kietas BĖGINIS VT: Strassenbahnai, S-Bahnai, U-Bahnai ir visokios kitokios įmanomos bėginio bahn'o rūšys. Lygiuotis į Diuseldorfą=statyti beginį VT. Tramvajus turėtų būti absoliutus minimumas.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Bet kokie atsilike tie prancuzai, visai namu darbu neatliko:

    1) gi tiek Avulis, tiek ji aptarnaujanti VMS sake, kad siais laikais visi citybee ir bolt vazineja, beginis VT yra atsilikes reikalas is praeito amziaus
    2) meras sake, kad gyvena ponu kvartaliuke centre ir jam biednu priemiesciu problemos neidomios, ka jie kalba apie susisiekimo gelezinkeliu gerinima su istoriskai neturtingais naujininkais, paneriais ar vileika

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    O dėl vietinių architektų/urbanistų požiūrio į tai: teko per Open House apsilankyti naujame Do Architects biure Vilkpėdėje buvusioje betono konstrukcijų gamykloje (daugmaž prie Savanorių pr. Norfos Bazės). Architektai ten turi daug vizijų viso rajono didelei konversijai ir tas numatyta ir naujame Vilniaus BP. Per pačią gamyklos (dabar konvertuotų biurų) teritoriją eina bėgiai. Klausiu vieno iš gidų-darbuotojų (nežinau ar architektas ar kas) - ar planuojant konversiją svarstėte apie keleivių vežimą bėgiais tarp Vilkpėdės ir bent jau Stoties. Iš atsakymo supratau, kad tikrai jokių minčių nėra apie tai, bėgiai paliekami tik dėl paveldo/estetikos ir vizijoje numatyta nebent pasivaikščiojimo trasa palei juos. Tai šiek tiek liūdna.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Atvažiavę prancūzai pirštu bedė į tai, kas akivaizdu, ir diskutuota ir šiame forume:

    Planuojant konversijos teritoriją Paryžiaus planavimo instituto urbanistai pasiūlė Vilniui pritaikyti miesto ribose esančią geležinkelio infrastruktūrą gyventojų judumo reikmėms. Miesto traukinio (tramvajaus) koncepcija padėtų sumažinti automobilių transporto srautus Tūkstantmečio gatvėje, o esamas geležinkelio atšakas rytai-vakarai ir šiaurė-pietūs kryptimis būtų galima išnaudoti tarpmiestinių traukinių stotis Vilniuje pritaikant miesto visuomeninio transporto naudojimui. Dirbtuvių dalyvių manymu, tramvajus galėtų tapti alternatyvia susisiekimo priemone Vilniuje, kuriančia vientisą miesto susisiekimo viešuoju transportu grandinę.

    https://vilnius.lt/lt/2022/06/22/uzs...rieigu-vizija/

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Kažkas vyksta: "Užsienio architektai kūrė Vilniaus stoties rajono prieigų viziją"


    https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...rieigu-vizija/

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Goodoo Rodyti pranešimą
    Vienas iš variantų - Naujoji Vilnia. Dėl laiko neaišku, viskas proklauso nuo Connect perspektyvų
    Galėtų būti kažkur kitur. Naujoji Vilnia po Vilnius Connect galėtų būti vystoma kaip commuter miestelis - mini centras su komercija ir daugiabučiais aplink stotį, 10 min atstumu traukiniu ir pasieki Vilnius Connect, dar 15 min pėsčiomis ir pasieki Naujamiestį ar Senamiestį.

    Komentuoti:


  • Goodoo
    replied
    Vienas iš variantų - Naujoji Vilnia. Dėl laiko neaišku, viskas proklauso nuo Connect perspektyvų

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Goodoo Rodyti pranešimą
    Depai bus iškelti
    Kur ir kada?

    Komentuoti:


  • Goodoo
    replied
    Depai bus iškelti

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Ar tikrai? Pagal Vilnius Connect planą palei Geležinkelio g. vietoj dabartinių bėgių ir depo pastatų tarp Stoties ir Švitrigailos g. numatomi iki 8 aukštų komercinės/administracinės paskirties pastatai (išskyrus išsaugomus istoriškai vertingus depo pastatus). Tai būtent apie šitą dalį kalbu, kad ji gali nepriklausomai nuo RB ir stoties rekonstrukcijos vykti.
    Tai mintis ta pati, kad viens kitam netrukdo ir nėra ten esminė projekto sudedamoji.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dėl Rygos stoties būklės, tegul nuotraukos kalba pačios už save. Pernai metų Spalis









    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Geležinkelio g. depas bus labiau teritorijos estetnis klausimas, nei funkcinis, išskyrus du naujus pėščiųjų tiltus.
    Ar tikrai? Pagal Vilnius Connect planą palei Geležinkelio g. vietoj dabartinių bėgių ir depo pastatų tarp Stoties ir Švitrigailos g. numatomi iki 8 aukštų komercinės/administracinės paskirties pastatai (išskyrus išsaugomus istoriškai vertingus depo pastatus). Tai būtent apie šitą dalį kalbu, kad ji gali nepriklausomai nuo RB ir stoties rekonstrukcijos vykti.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Įdomu, kada tvarkys pesčiujų tiltą per geležinkelį, įrengines pandusus? Ar čia negyvas jau projektas?
    Parašiau LTG klausimą ir gavau atsakymą.
    Dabar rengia projektą. Planuoja pirkimo procedūras. Preliminariai vertina, jog darbai galėtų būtų pradėti metų gele, o pabaigti kitų metų III ketvirtyje.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Patys depai nėra kažkoks trukdis projekto pradžiai. Esmė bus atlaisvinti nuo nenaudojamų bėgių teritoriją Pelesos g. pusėje, tai leistų pradėti keleivių terminalo statybą ir alternatyvios gatvės tiesimą, o likusią teritoriją atiduoti vystytojams ir pagal poreikį užstatyti dalinai pagal laimėtojo pasiūlymus, o likusią net perkelti į trečią etapą. Be visų šių etapų nėra galimybės pradėti Pelesos g. rekonstrukcijos, nebent skaidyti į etapus ir pirmu sutvarkyti iki Zanavykų g. Depai yra abiejose Švitrigailos g. tilto pusėse. Panerių g. depo likimas diskutuojamas ir miesto valdžios su kongresų centro viziją, kaip alternatyva buvusiems sporto rūmams (https://www.15min.lt/verslas/naujien...us-973-1638266). Geležinkelio g. depas bus labiau teritorijos estetnis klausimas, nei funkcinis, išskyrus du naujus pėščiųjų tiltus.
    Daug dedamųjų projekto pradžiai, bet tos pradžios nesimato, ypač stebint senų LG pastatų rekonstrukciją, nors Šimašius pažadėjo, kad kažkokie matomi pirmi žingsniai prasidės jau netrukus, pranešimas buvo 2021.09.23. Žinant jo "netrukus", tai be 2023 antros pusės nieko neprasidės.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    O prie čia tas depas? Nes jeigu Vilnius Connect projekto vystymas vyktų sklandžiai, depas vistiek stovėtų nepaliestas dar mažiausiai 10-15 metų...
    Iš to kad gal dabar būtų geras metas depo teritorijoje išnuomoti sklypus verslui vystyti ir pradėti rengti architektūrinius konkursus ir projektus. O apimčių sumažėjimas gal leistų naują depą už miesto statyti etapais, kas reiškia mažesnį pradinį lėšų poreikį. Dėl 10-15 metų tai nežinau kodėl depo teritorijos konversijai reikėtų laukti stoties sutvarkymo ir RB, gali projektai atskirai vykti.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    O dabar kaip tik nėra palankus metas LTG iškelti/uždaryti depą, kai rusiškų krovinių nebėra ir darbuotojai brangūs?
    O prie čia tas depas? Nes jeigu Vilnius Connect projekto vystymas vyktų sklandžiai, depas vistiek stovėtų nepaliestas dar mažiausiai 10-15 metų...

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Pati Rygos stotis dabar atrodo ne ką geriau nei Vilniaus, bet aplink stotį yra prekybos centras Stockmanm, Forum Cinemas, Origo verslo centras. Ir jūs man norit pasakyt, kad šitai atrodo BLOGIAU nei Vilniaus stoties aikštė?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-06-20 210620.png
Views:	1042
Size:	1,07 MB
ID:	1975557
    As manau kad Rygos stoties kritikai joje net nebuvo. Taip, ji nera kazkokia spindinti, bet Vilnius apie tokia tik pasvajot galetu.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    O dabar kaip tik nėra palankus metas LTG iškelti/uždaryti depą, kai rusiškų krovinių nebėra ir darbuotojai brangūs?
    O kur remontuosi lokomotyvus? - Radviliškyje, kur dirba kreivarankiai pijokai (nors jų atlyginimas yra toks pats kaip Vilniuje)? Ar Vokietijoje, kur remontas kainuoja 6-8 kartus brangiau nei Vilniuje?
    Paskutinis taisė Aleksio; 2022.06.20, 20:35.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Pati Rygos stotis dabar atrodo ne ką geriau nei Vilniaus, bet aplink stotį yra prekybos centras Stockmanm, Forum Cinemas, Origo verslo centras. Ir jūs man norit pasakyt, kad šitai atrodo BLOGIAU nei Vilniaus stoties aikštė?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-06-20 210620.png
Views:	1042
Size:	1,07 MB
ID:	1975557

    Komentuoti:

Working...
X