Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Aš nesuprantu, kodėl negalima padaryti taip? Autobusai liktų uždengti. Viršuje būtų ofisai arba būtų stogas.

    Click image for larger version

Name:	Vilniaus+Autobusų+Stotis+-+Vizualizacija+-+DOARCHITECTS.jpg
Views:	2367
Size:	164,8 kB
ID:	2042693

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip įrodyt reiktų teiginius, o ne neiginius. Tai kur įrodymai, kad vyksta koks nors progresas su Geležinkelių stoties projekto įgyvendinimu? Kur finansavimas? Kokiomis dalimis ir kas apmokės? Kur statybos leidimai? Kada prasideda statybos darbai?
    O kur irodymai, kad nevyksta. Whataboutizmas pas jus ir tiek. Jei teigiat, kad tokie projektai nevyks is viso reikia ir pateikt realius irodymus, o ne "negirdejau nieko, tai nieko galimai ir nera". Jau antrakart bandot irodyt savo, bet kaip pirma kart be faktu ejot ir negalejot niekaip atsikirt, kad "niekas nieko nestatys" taip ir dabar.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Ok, tai po truputi tada :

    1) Taug kur autobusu ir traukiniu stotys nera tam paciam pastate. Vilniaus atveju uzteks gatve pereit, kas yra daug arciau, nei dauguma autobusu ir traukiniu stociu Europoje.
    2)Nustokit varyt ta savo demagogija apie tai, kad niekas Vilnius Connect nesiruosia igyvendint. Neturit jokiu konkreciu irodymu ir skleidziat dmeoagogija.
    Šiaip įrodyt reiktų teiginius, o ne neiginius. Tai kur įrodymai, kad vyksta koks nors progresas su Geležinkelių stoties projekto įgyvendinimu? Kur finansavimas? Kokiomis dalimis ir kas apmokės? Kur statybos leidimai? Kada prasideda statybos darbai?

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip, net jei ten viskas būtų padaryta žymiai geriau su kokiais nors konkursais, tai visvien yra feilas transporto planavimo požiūriu. Centrinė autobusų stotis ir centrinė geležinkelio stotis turi būti INTEGRUOTOS t.y. vieno projekto ir vieno objekto neatskiriamos dalys. Ypač, kai ES mums šiap ne taip įbruko RB projektą, kuris mums užtikrins jungtį su civilizuotu pasauliu. Autobusų stotis turėjo būti apimta ZHA Geležinkelio stoties projekte, kuris, panašu, apskritai nebus įgyvendintas, nes "nėra pinigų" ar dėl panašių lietuviškų priežasčių.

    Žodžiu, tai yra tiesiog vadovėlinis, totalinis ir bekompromisinis vilnietiškas clusterfuck'as, kur suknisama viskas, ką įmanoma suknisti. Tai ar ten bus biškiuką kas nors tweakinama vienaip ar kitaip, realiai nebėra jokio skirtumo, nes bus šūdas either way. Taip būna, kai tiek miesto valdžioje, tiek šalies centrinėje valdžioje yra plūgai ir mužikai, kurie nelabai supranta, kaip veikia pasaulis ir kad ne viskas veikia taip paprastai kaip nuvažiavimas savaitgalį pas tėvukus su savo Passatu bulvių parsivežti. Norėčiau sakyti, kad čia bus eilinis Vilnius-style "bus geriau, nei anksčiau", bet, tiesą sakant, net nesu tuo tikras.
    Ok, tai po truputi tada :

    1) Taug kur autobusu ir traukiniu stotys nera tam paciam pastate. Vilniaus atveju uzteks gatve pereit, kas yra daug arciau, nei dauguma autobusu ir traukiniu stociu Europoje.
    2)Nustokit varyt ta savo demagogija apie tai, kad niekas Vilnius Connect nesiruosia igyvendint. Neturit jokiu konkreciu irodymu ir skleidziat dmeoagogija.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Ok, as ziurau, kad mes cia nusifantazavom neblogai. Pacios sitos vizulkes tera detaliojo plano vizualizacijos. Pats stoties pastas, aplinkiniai pastata, amfitearai, ir ir keleiviu ilaipinimo ir islaipinimo temrinala bus projektuojami atskirais konkursais. Tai manau geriausia neoprisisprogt visiem su esamom vizualizacijom, kurios labai daug ko apie galutini pastato varianta ir keleiviu terminalus neparodo.
    Šiaip, net jei ten viskas būtų padaryta žymiai geriau su kokiais nors konkursais, tai visvien yra feilas transporto planavimo požiūriu. Centrinė autobusų stotis ir centrinė geležinkelio stotis turi būti INTEGRUOTOS t.y. vieno projekto ir vieno objekto neatskiriamos dalys. Ypač, kai ES mums šiap ne taip įbruko RB projektą, kuris mums užtikrins jungtį su civilizuotu pasauliu. Autobusų stotis turėjo būti apimta ZHA Geležinkelio stoties projekte, kuris, panašu, apskritai nebus įgyvendintas, nes "nėra pinigų" ar dėl panašių lietuviškų priežasčių.

    Žodžiu, tai yra tiesiog vadovėlinis, totalinis ir bekompromisinis vilnietiškas clusterfuck'as, kur suknisama viskas, ką įmanoma suknisti. Tai ar ten bus biškiuką kas nors tweakinama vienaip ar kitaip, realiai nebėra jokio skirtumo, nes bus šūdas either way. Taip būna, kai tiek miesto valdžioje, tiek šalies centrinėje valdžioje yra plūgai ir mužikai, kurie nelabai supranta, kaip veikia pasaulis ir kad ne viskas veikia taip paprastai kaip nuvažiavimas savaitgalį pas tėvukus su savo Passatu bulvių parsivežti. Norėčiau sakyti, kad čia bus eilinis Vilnius-style "bus geriau, nei anksčiau", bet, tiesą sakant, net nesu tuo tikras.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Užtat galima bus latytę ir kapučiną su espresu prie pat autobuso siurbti. Taip kurorotiška.
    Ok, as ziurau, kad mes cia nusifantazavom neblogai. Pacios sitos vizulkes tera detaliojo plano vizualizacijos. Pats stoties pastas, aplinkiniai pastata, amfitearai, ir ir keleiviu ilaipinimo ir islaipinimo temrinala bus projektuojami atskirais konkursais. Tai manau geriausia neoprisisprogt visiem su esamom vizualizacijom, kurios labai daug ko apie galutini pastato varianta ir keleiviu terminalus neparodo.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Apie viską pagalvota (išskyrus apie tai, kad čia turi būti ne kokių Druskininkų autobusų stotis, o 600 tūkstančių žmonių ES sostinės centrinis transporto mazgas).
    Užtat galima bus latytę ir kapučiną su espresu prie pat autobuso siurbti. Taip kurorotiška.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Alvio Rodyti pranešimą
    O tai stotis bus ne šitas pastatas? Negali būti, kad stotis pavirs siauru autobusų parkingu.
    Tai stotis visas pastatas, ar tik koks 1 ir 2 aukštas, o kitakas koks verslo centras? Labai įdomu, nes koncepcija kažkokia keista.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Gal tas amfiteatras reikalingas atsigauti patyrus tokio lygio infrastruktūrinį imbicilizmą?
    Atsisėsti ir apsvarstyti, koks košmaras buvo patirtas prieš kelias akimirkas?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Gal tas amfiteatras reikalingas atsigauti patyrus tokio lygio infrastruktūrinį imbicilizmą?

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    O kodėl vietoje to debiliško ir absoliučiai beprasmiško "amfiteatro" nepastatyt pastato? Man logiškiausiai ten atrodo tokio tipo užstatymas (vaizduoju tik dalies pastato pjūvį, kad paaiškint pagrindinę idėją, o formos, dydis, aukštų skaičius ir architektūra jau atskiras klausimas), kai juoda dalis būtų atiduota pilnai komercijai, o balta dalis būtų keleivių terminalas iš kurio kaip oro uoste iškart išeini prie autobuso, o ne stovi po perpučiamu iš visų pusių stogeliu.

    Realiai ten uztektu dengtai galerija padaryt nuo stoties pastato su kazkiek laukimo vietu. Ta prasme, cia toks paparastas dalykas, kad net keista, kaip susivokt taip negalima ir nerekainuotu daug ir patogumo butu visiem metam.

    Komentuoti:


  • Alvio
    replied
    O tai stotis bus ne šitas pastatas? Negali būti, kad stotis pavirs siauru autobusų parkingu.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Na tai bilietus galės nusipirkt Caffeine.
    O jei rimtai, nėra reikalavimų, kad projektuojant tam tikro dydžio autobusų stotį, turi būti numatyta keleivių laukimo salė ir bilietų kasos? Kitaip kuo autobusų stotis skiriasi nuo autobusų stotelės?

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    O tai kur tada bus pati stotis, bilietų kasos ir t.t.? Kažko nesupratau.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Man tai buvo lengvas šokas pamatyti, kad užsienyje default'as yra būtent tas "oro uosto" variantas: lauki šiltai viduje šalia savo gates'ų, pro juos praeini, už 5 žingsnių stovi autobusas, žinoma, po stogu.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    apie ta pati pagalvojau

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    O kodėl vietoje to debiliško ir absoliučiai beprasmiško "amfiteatro" nepastatyt pastato? Man logiškiausiai ten atrodo tokio tipo užstatymas (vaizduoju tik dalies pastato pjūvį, kad paaiškint pagrindinę idėją, o formos, dydis, aukštų skaičius ir architektūra jau atskiras klausimas), kai juoda dalis būtų atiduota pilnai komercijai, o balta dalis būtų keleivių terminalas iš kurio kaip oro uoste iškart išeini prie autobuso, o ne stovi po perpučiamu iš visų pusių stogeliu.

    Click image for larger version

Name:	image_131333.jpg
Views:	869
Size:	143,3 kB
ID:	2042465

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Paimti ir pvz solar paneliais užtraukti visą plotą. Juos manau būtų galima dalinai finansuoti ES lėšomis ir taip pat jų gaminamą energiją priskaičiuoti prie pastatų energinės klasės taip pakelti pastato energinę klasę. Win-win-win.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    O tai stogus aukščiau projektuoti yra koks nors nusikaltimas? Bent toje dalyje kur autobusai stoja?
    Tiesiog padaryt stogus virs 1/3 autobuso ir viskas, jokiu stogeliu tik tarpuose. Problem solved. Kam kelt drama.

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Panasu kad vystytojai neketina nieko investuoti i autobusu stoti ir duoda architektam uzduoti tipo padarykit kazkokia pasiure kuo pigiau ir tikekimes kad sueis.

    Komentuoti:

Working...
X