Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip įrodyt reiktų teiginius, o ne neiginius. Tai kur įrodymai, kad vyksta koks nors progresas su Geležinkelių stoties projekto įgyvendinimu? Kur finansavimas? Kokiomis dalimis ir kas apmokės? Kur statybos leidimai? Kada prasideda statybos darbai?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Ok, tai po truputi tada :
1) Taug kur autobusu ir traukiniu stotys nera tam paciam pastate. Vilniaus atveju uzteks gatve pereit, kas yra daug arciau, nei dauguma autobusu ir traukiniu stociu Europoje.
2)Nustokit varyt ta savo demagogija apie tai, kad niekas Vilnius Connect nesiruosia igyvendint. Neturit jokiu konkreciu irodymu ir skleidziat dmeoagogija.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip, net jei ten viskas būtų padaryta žymiai geriau su kokiais nors konkursais, tai visvien yra feilas transporto planavimo požiūriu. Centrinė autobusų stotis ir centrinė geležinkelio stotis turi būti INTEGRUOTOS t.y. vieno projekto ir vieno objekto neatskiriamos dalys. Ypač, kai ES mums šiap ne taip įbruko RB projektą, kuris mums užtikrins jungtį su civilizuotu pasauliu. Autobusų stotis turėjo būti apimta ZHA Geležinkelio stoties projekte, kuris, panašu, apskritai nebus įgyvendintas, nes "nėra pinigų" ar dėl panašių lietuviškų priežasčių.
Žodžiu, tai yra tiesiog vadovėlinis, totalinis ir bekompromisinis vilnietiškas clusterfuck'as, kur suknisama viskas, ką įmanoma suknisti. Tai ar ten bus biškiuką kas nors tweakinama vienaip ar kitaip, realiai nebėra jokio skirtumo, nes bus šūdas either way. Taip būna, kai tiek miesto valdžioje, tiek šalies centrinėje valdžioje yra plūgai ir mužikai, kurie nelabai supranta, kaip veikia pasaulis ir kad ne viskas veikia taip paprastai kaip nuvažiavimas savaitgalį pas tėvukus su savo Passatu bulvių parsivežti. Norėčiau sakyti, kad čia bus eilinis Vilnius-style "bus geriau, nei anksčiau", bet, tiesą sakant, net nesu tuo tikras.
1) Taug kur autobusu ir traukiniu stotys nera tam paciam pastate. Vilniaus atveju uzteks gatve pereit, kas yra daug arciau, nei dauguma autobusu ir traukiniu stociu Europoje.
2)Nustokit varyt ta savo demagogija apie tai, kad niekas Vilnius Connect nesiruosia igyvendint. Neturit jokiu konkreciu irodymu ir skleidziat dmeoagogija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Ok, as ziurau, kad mes cia nusifantazavom neblogai. Pacios sitos vizulkes tera detaliojo plano vizualizacijos. Pats stoties pastas, aplinkiniai pastata, amfitearai, ir ir keleiviu ilaipinimo ir islaipinimo temrinala bus projektuojami atskirais konkursais. Tai manau geriausia neoprisisprogt visiem su esamom vizualizacijom, kurios labai daug ko apie galutini pastato varianta ir keleiviu terminalus neparodo.
Žodžiu, tai yra tiesiog vadovėlinis, totalinis ir bekompromisinis vilnietiškas clusterfuck'as, kur suknisama viskas, ką įmanoma suknisti. Tai ar ten bus biškiuką kas nors tweakinama vienaip ar kitaip, realiai nebėra jokio skirtumo, nes bus šūdas either way. Taip būna, kai tiek miesto valdžioje, tiek šalies centrinėje valdžioje yra plūgai ir mužikai, kurie nelabai supranta, kaip veikia pasaulis ir kad ne viskas veikia taip paprastai kaip nuvažiavimas savaitgalį pas tėvukus su savo Passatu bulvių parsivežti. Norėčiau sakyti, kad čia bus eilinis Vilnius-style "bus geriau, nei anksčiau", bet, tiesą sakant, net nesu tuo tikras.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Užtat galima bus latytę ir kapučiną su espresu prie pat autobuso siurbti. Taip kurorotiška.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąApie viską pagalvota (išskyrus apie tai, kad čia turi būti ne kokių Druskininkų autobusų stotis, o 600 tūkstančių žmonių ES sostinės centrinis transporto mazgas).
Komentuoti:
-
Parašė Alvio Rodyti pranešimąO tai stotis bus ne šitas pastatas? Negali būti, kad stotis pavirs siauru autobusų parkingu.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąGal tas amfiteatras reikalingas atsigauti patyrus tokio lygio infrastruktūrinį imbicilizmą?
Komentuoti:
-
Gal tas amfiteatras reikalingas atsigauti patyrus tokio lygio infrastruktūrinį imbicilizmą?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąO kodėl vietoje to debiliško ir absoliučiai beprasmiško "amfiteatro" nepastatyt pastato? Man logiškiausiai ten atrodo tokio tipo užstatymas (vaizduoju tik dalies pastato pjūvį, kad paaiškint pagrindinę idėją, o formos, dydis, aukštų skaičius ir architektūra jau atskiras klausimas), kai juoda dalis būtų atiduota pilnai komercijai, o balta dalis būtų keleivių terminalas iš kurio kaip oro uoste iškart išeini prie autobuso, o ne stovi po perpučiamu iš visų pusių stogeliu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na tai bilietus galės nusipirkt Caffeine.
O jei rimtai, nėra reikalavimų, kad projektuojant tam tikro dydžio autobusų stotį, turi būti numatyta keleivių laukimo salė ir bilietų kasos? Kitaip kuo autobusų stotis skiriasi nuo autobusų stotelės?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Man tai buvo lengvas šokas pamatyti, kad užsienyje default'as yra būtent tas "oro uosto" variantas: lauki šiltai viduje šalia savo gates'ų, pro juos praeini, už 5 žingsnių stovi autobusas, žinoma, po stogu.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
O kodėl vietoje to debiliško ir absoliučiai beprasmiško "amfiteatro" nepastatyt pastato? Man logiškiausiai ten atrodo tokio tipo užstatymas (vaizduoju tik dalies pastato pjūvį, kad paaiškint pagrindinę idėją, o formos, dydis, aukštų skaičius ir architektūra jau atskiras klausimas), kai juoda dalis būtų atiduota pilnai komercijai, o balta dalis būtų keleivių terminalas iš kurio kaip oro uoste iškart išeini prie autobuso, o ne stovi po perpučiamu iš visų pusių stogeliu.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Paimti ir pvz solar paneliais užtraukti visą plotą. Juos manau būtų galima dalinai finansuoti ES lėšomis ir taip pat jų gaminamą energiją priskaičiuoti prie pastatų energinės klasės taip pakelti pastato energinę klasę. Win-win-win.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąO tai stogus aukščiau projektuoti yra koks nors nusikaltimas? Bent toje dalyje kur autobusai stoja?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Panasu kad vystytojai neketina nieko investuoti i autobusu stoti ir duoda architektam uzduoti tipo padarykit kazkokia pasiure kuo pigiau ir tikekimes kad sueis.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: