Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Laisvas parkingas ir aplinką niokojantys vietiniai Žirmūnų nėrakurparkotukai.
    Akvarelė, drobė, 2025.
    Pažiūrėčiau kaip pats parkuotum, jeigu reikėtų turint dvi rankas parsinešti tris vaikus, šaldytuvą ir didžiulį krepšį pilną arbūzų ant galvos. Ar tikrai eitum iš tos kitos gatvės pusės.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied

    Laisvas parkingas ir aplinką niokojantys vietiniai Žirmūnų nėrakurparkotukai.
    Akvarelė, drobė, 2025.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Įdomumo dėlei - kokiu paros metu fotkinta ? Smalsu kokia situacija tarkim apie 18-19 val, kai tipiškai "grįžta iš darbo", bet tuo pačiu ir parduotuvės dirba pačiu intensyvumu. Kai jau iš parkingų išsivažinėję, tada jo, bet išskyrus vėlai statančius, pats parkavimas vyksta siauram laiko diapazone
    Tai ir ant žolės stato paprastai ne ankstyvieji paukščiai

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Išnuomoti 99 metams ir numatyti naudojimo sąlygas.
    Ir vienintelis būdas tas sąlygas vykdyti - užsitvorelinti?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2025.01.22, 19:40.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Įdomumo dėlei - kokiu paros metu fotkinta ? Smalsu kokia situacija tarkim apie 18-19 val, kai tipiškai "grįžta iš darbo", bet tuo pačiu ir parduotuvės dirba pačiu intensyvumu. Kai jau iš parkingų išsivažinėję, tada jo, bet išskyrus vėlai statančius, pats parkavimas vyksta siauram laiko diapazone
    18-19 val prie Iki bus pilniau, tačiau vietų bus. Dienos metu ten ofisiniai statosi, kurie išvažiuoja 17h. Prie VRM rūmų bus laisva. Jokio pateisinimo čia negali būti.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Įdomumo dėlei - kokiu paros metu fotkinta ? Smalsu kokia situacija tarkim apie 18-19 val, kai tipiškai "grįžta iš darbo", bet tuo pačiu ir parduotuvės dirba pačiu intensyvumu. Kai jau iš parkingų išsivažinėję, tada jo, bet išskyrus vėlai statančius, pats parkavimas vyksta siauram laiko diapazone

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Nūūūū bet gi reikia paeit kokius 50-100-200 metrų, nėra taip lengva su vaiku, jo vežimėliu, pirkinių maišais, keturiais kibirais tinko ir radiatorium alaus nuo mašinos pareit iki laiptinės.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Patikrinau Ignalina teiginius dėl Žirmūnų g. 22 ir nemokamų parkingų ties „Minsko IKI“ bei Tuskulėnų parku. Akurat, Tuskulėnų parkinge stovi furos (nelegalu jas ten laikyti) ir keli lengvieji automobiliai, o aikštelėje prie IKI užimtos gal tik pusė vietų.
    Tuo tarpu ties gyvenamuoju namu, t.y. per 50 metrų nuo laisvos vietos,
    4 kibirai sulipę ant vejos.

    Prie „Minsko IKI“.
    Click image for larger version  Name:	2025-01-21 22val 49min 30sek.JPG Views:	15 Size:	387,6 kB ID:	2178255

    Prie „Minsko IKI“.
    Click image for larger version  Name:	2025-01-21 22val 50min 34sek.JPG Views:	15 Size:	485,5 kB ID:	2178256

    Prie Žirmūnų g. 22 (50 metrų nuo pirmos tuščios vietos aikštelėje). Tolumoje matosi sekančioje nuotraukoje užfiksuotas parkinge stovintis City Bee mikrobusas.
    Click image for larger version  Name:	2025-01-21 22val 52min 41sek.JPG Views:	15 Size:	651,8 kB ID:	2178257

    Prie Tuskulėnų rimties parko (kitoje gatvės pusėje nuo Žirmūnų g. 22).
    Click image for larger version  Name:	2025-01-21 22val 53min 46sek.JPG Views:	14 Size:	465,7 kB ID:	2178258

    Dar bus teigiančių, kad „ir viena vieta yra geriau, nei jokios“?
    Rytoj įkelsiu naktinių 360 nuotraukų į mapillary, kad lengviau būtų „diskutuoti“ su teigiančiais, kad problema yra parkingų trūkumas.
    Paskutinis taisė KEdas; 2025.01.22, 00:24.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Žr. žinutę, į kurią atsakinėjau - "KET galioja visuose viešuose keliuose (vieši yra visi keliai, kur galima patekti be spec. leidimo)".
    I SKYRIUS
    BENDROSIOS NUOSTATOS

    1. Kelių eismo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato eismo keliais tvarką visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai jei įvažiavimas į privatų sklypą yra užtvertas (tarkim, su šlagbaumu ar vartais), bausti už automobilių statymą ant vejos tame sklype negalima, bet būtų galima bausti už gatvių purvinimą? Jei taip, tai žymiai sunkiau nubausti, nes reikėtų kažkam stovėti ir laukti, kol nešvarus automobilis išvažiuos.
    Jei įvažiavimas nereikalauja specifinių taisyklių pasirašymo, kelias laikomas viešu. Pvz. „Ogmios“ mieste VIlniuje, kur yra šlagbaumai, tačiau jie riboja vien parkavimo laiką, o ne teritoriją paskelbia lenktynių trasa.
    Už teršimą bus baudžiamas nebūtinai vairuotojas, baudą galima skirti ir (netvarkomo) kelio savininkui.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Kodėl negalima?
    Žr. žinutę, į kurią atsakinėjau - "KET galioja visuose viešuose keliuose (vieši yra visi keliai, kur galima patekti be spec. leidimo)".

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai jei įvažiavimas į privatų sklypą yra užtvertas (tarkim, su šlagbaumu ar vartais), bausti už automobilių statymą ant vejos tame sklype negalima, .
    Kodėl negalima?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    KET galioja visuose viešuose keliuose (vieši yra visi keliai, kur galima patekti be spec. leidimo), o purvo į gatves negalima vežti net ir iš privačių sklypų, tad čia nematau jokio prieštaravimo.
    Tai jei įvažiavimas į privatų sklypą yra užtvertas (tarkim, su šlagbaumu ar vartais), bausti už automobilių statymą ant vejos tame sklype negalima, bet būtų galima bausti už gatvių purvinimą? Jei taip, tai žymiai sunkiau nubausti, nes reikėtų kažkam stovėti ir laukti, kol nešvarus automobilis išvažiuos.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Truputį nesueina logika. Kokiu pagrindu būtų kontroliuojama svetimame sklype?
    KET galioja visuose viešuose keliuose (vieši yra visi keliai, kur galima patekti be spec. leidimo), o purvo į gatves negalima vežti net ir iš privačių sklypų, tad čia nematau jokio prieštaravimo.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Truputį nesueina logika. Kokiu pagrindu būtų kontroliuojama svetimame sklype?
    Išnuomoti 99 metams ir numatyti naudojimo sąlygas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Patys nepradėtų. Tam padėtų griežta parkavimo kontrolė. Geriausiu atveju ne tik savivaldybės vykdoma, bet ir įvedus bonusavimą pranešėjams, kad ir po eurą už vieną pranešimą. Būtų galima mest darbą ir eit fotkint į kiemus
    Kai vietiniai gautų ne po baudą į ketvirtį, o po baudą kas antrą dieną, labai greit pasiskaičiuotų, kad gal ne taip ir brangu susitvarkyt tą savo kiemą.
    Truputį nesueina logika. Kokiu pagrindu būtų kontroliuojama svetimame sklype?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    O galima bent jau pabandyt mintis struktūrizuoti ir neužspaminti temos padrikais pranešimais?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kedai.
    Baigiam konfliktavimą ir pradedam nuo švaraus balto popieriaus lapo.

    Taika?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Principas koks:

    Valstybinė žemė - ją tvarko valstybinis sektorius.
    Privati žemė arba sklypas po daugiabučiu - tvarko tame sklype nt turintys gyventojai.

    Valstybinis sektorius gali bauduoti už infros niokojimą valstybinėje žemėje.
    Valstybinis sektorius kaip minimum turi netrukdyti nt savininkams įgyvendinti infros tvarkymą bei sklypo formavimą aplink savo turtą.
    Valstybinis sektorius galėtų bent jau masiškai biudžeto lėšomis suformuoti sklypus mieste. Tokiu būdu po nt savininkų turtu automatiškai, be jokio gyventojų įsikyšimo, atsiranda sklypai ir jiems atsiranda pareiga rūpintis savo turtu.

    Šiuo metu valstybinis sektorius jau 30+ metų galima sakyti niekaip nepadeda, nesiūlo sprendimų (kaimynijų programa veiks tik ten kur ir taip gyventojai atsakingai žiūri į infrą), ir arba kala gyventojus kad kokie jie barbarai niokoja aplinką (taip jie barbariškai elgiasi - o ką jiems daryti?), arba trukdo tvarkyti infrą, arba nieko nedaro. O prie to pačio valstybis sektorius beveik ir nesirūpina VT, šaligatviais ir kitais sprendimais.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.01.20, 11:58.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Aš esu atviras (kaip ir visada) kitokiems sprendimams. O kokie jie? Tarkime neformuojami sklypai. Kas tada? Kokie kiti variantai infros tvarkymui apart dviejų: A variantas - tvarko valstybė, nes tau valstybinė žemė. Bet tuomet neturi būti jokių papildomų mokesčių ir panašiai, nes ir taip mokesčiai su darbo santykiais susiję mokami beveik 50% visus sudėjus.
    B variantas - tvarko gyventojai už savo pinigus valstybinę žemę ir sutvarkyta infra jiems nepriklauso? Kas čia per nesamonė? Tad kokie kiti variantai? Aš nuoširdžiai sakau kad noriu išgirsti, nes, be ironijos, nesugalvoju kitų kolkas.

    Komentuoti:

Working...
X