Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Lettered; 2023.06.19, 16:02.
- 2 patinka
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąRealius, ne savo išgalvotus. Galbūt aplinkui nėra vietų darželiuose? Galbūt darbai sukoncentruoti už Vilniaus, kur nėra normalaus viešojo transporto?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kova su šiaudinėm baidyklėm. Motyvų rinktis automobilį yra n+k. O nurašant juos ir galvojant, kad viskas tik infrastruktūra - nebus ir rezultato.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąTik šūdina VT, pesčiųjų ir dviračių infrastruktūra ir gena žmones sėsti į mašynas,
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąTik šūdina VT, pesčiųjų ir dviračių infrastruktūra ir gena žmones sėsti į mašynas
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Yra tiesiog skirtumas tarp sprendimų, kuriuos turi priimti siauros specializacijos specialistai ir sprendimų, kurie įtakos kiekvieno iš mūsų gyvenimą ir įpročius. Kitaip tariant, nereikia klausti visuomenės atominės elektrinės reaktoriaus aušinimo klausimais, bet tuo pačiu, negalima neatsiklausius bandyti persodinti visus 300k Vilniaus automobilistų (tiek berods anot 15min Vilniuje kasdien išrieda į gatves automobilių) į viešąjį transportą/ant dviračių vien dėl to kad kažkam automobilis sukelia tulžies priepuolius. Nes pirmu atveju, žmonių gyvenimo niekaip neįtakoja, iš kur ta elektra atsiranda (tai yra grynai techninis klausimas), antru gi atveju žmonės yra priversti iš pagrindų keisti savo įpročius. Nereikia pulti į kraštutinumus, žodžiu.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Be išsilavinusios visuomenės demokratija tikrai negali veikti.
Kita tema - kas mažesnė blogybė. pusėtina demokratijai vairuojama Zosių. Ar nuvažiavimas į lankas korumpuotų fanatikų siauram rate priimami sprendimai. Retai kada diktatūra nenuvažiuoja į lankas. Net ir Singapūre nėra viskas taip jau idealu kiek teko su vietiniais turėt reikalų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tokiu atveju demokratija neveikia. Niekur. Nes visur yra pilna Zosių be pakankamo suvokimo.
Kita tema - kas mažesnė blogybė. pusėtina demokratijai vairuojama Zosių. Ar nuvažiavimas į lankas korumpuotų fanatikų siauram rate priimami sprendimai. Retai kada diktatūra nenuvažiuoja į lankas. Net ir Singapūre nėra viskas taip jau idealu kiek teko su vietiniais turėt reikalų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kas sprendžia kokiais klausimais Zosė gali turėt nuomonę ir kokiais ne?
Demokratija neveikia jei zosės neturi pakankamai suvokimo, kad galėtų minimaliai susigaudyti valstybės valdyme. Niekas neprašo Zosės įvertinti atominės projekto atitikimą STR. Bet bendrą suvokimą zosės turi turėt apie atsinaujinančios energetikos dėsnius ir stabilaus generavimo poreikį.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Supratau. Jeigu valytoja Zosė negali spręsti apie atominę energetiką kaip praėjusiame referendumo fiasko vadinasi nėra demokratijos.
Demokratija neveikia jei zosės neturi pakankamai suvokimo, kad galėtų minimaliai susigaudyti valstybės valdyme. Niekas neprašo Zosės įvertinti atominės projekto atitikimą STR. Bet bendrą suvokimą zosės turi turėt apie atsinaujinančios energetikos dėsnius ir stabilaus generavimo poreikį.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Argumentai jau buvo pateikti jums. Bet jūs tiesiog pasakėte kad jums nerūpi, tai ir toliau nesirūpinkite, kol jums leidžiama gyventi kitiems ant sprando.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Ir ko jūs tada čia kankinatės? Putinas ir Lukašenka labiau pateisintų jūsų lūkesčius, jie patys, be tų nesusipratėlių pagalbos "žino" ko reikia žmonėms. Dabar sugalvojo pažaisti karą, nes nusprendė kad paprasti žmonės trokšte trokšta naujų žemių.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąDėl to kad mieste jų turi važinėti kuo mažiau, sutinku. Bet dėl "neefektyviausios priemonės" - labai priklauso nuo maršruto. Net Prahoje (kur yra palyginus, tobulas viešasis transportas, niekur dar nemačiau taip gerai išvystyto) buvo vietų kur mašina buvo galima nusigauti greičiau ir patogiau nei su viešuoju.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąKitaip tariant, racionalaus pagrindimo, kodėl rūpintis gyvūnais yra savivaldybės funkcija o organizuoti parkingą toje pačioje valstybinėje žemėje - ne, nebus.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNepatikėsit, bet visada bus maršrutų, kurie bus mašina bus pasiekiami daug greičiau, nei su viešuoju. Esu važinėjęs viešuoju ir asmeniniu automobiliu dešimtyje Europos miestų. Net ten kur metro gerai išvystytas (o čia skaitosi kaip etalonas), asmeniniu automobiliu į tikslą visada nuvažiuoji greičiau, su retom išimtim.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAlkoholizmas yra liga, o liga ne kvaila priežastis.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąIr vėl jokių argumentų. Nors ko daugiau buvo galima tikėtis iš fanatiko.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
o kur gyventojams parkuotis?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na jeigu manai kad moksliniai tyrimai ir duomenimis pagrįsti sprendimai yra demokratijos išmetimas per langą ir demokratijos būdu glaima priimti tik durnus sprendimus - tada taip, metam demokratiją per langą.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Asmeniniai automobiliai yra pati neefektyviausia priemonė keliaujant mieste. Jie užima daug vietos, gabena mažai žmonių ir kelia daug taršos. Automobiliai turi savo naudą užmiestyje, bet mieste jų turėtu važinėti kiek galima mažiau.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Šunų aikštelių ir šiukšliadėžių nereikėtų, jeigu nebūtų žiauraus elgesio su gyvunais (šuns laikymas bute yra žiaurus elgesys su gyvūnais). Bet kaip minėjau, tai yra atskira tema.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nepatikėsit, bet važiavimas trunka valandą dėl to kad pinigai eina automobilių infrastruktūrai vietoj VT.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai visgi pritariate kad žmonės dėl kvailų priežasčių išleidžia didelius pinigus.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ir labai gerai, nes tai ką jus teigėte buvo visiška nesąmonė.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąŠunų aikštelių ir šiukšliadėžių nereikėtų, jeigu nebūtų žiauraus elgesio su gyvunais (šuns laikymas bute yra žiaurus elgesys su gyvūnais). Bet kaip minėjau, tai yra atskira tema.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa jeigu manai kad moksliniai tyrimai ir duomenimis pagrįsti sprendimai yra demokratijos išmetimas per langą ir demokratijos būdu glaima priimti tik durnus sprendimus - tada taip, metam demokratiją per langą.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kas sprendžia kas yra naudinga miestui? Rinkėjai balsuodami? Ar išmetam demokratiją per langą ir kažkokie alkūnėmis prasibrovę ekspertai nuspręs kas mums turėtų būti naudinga?
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Na jei automobiliai tamstos traktuojami kaip žalinga miestui, čia bendros kalbos ir nerasim. Ar asmeniniai automobiliai yra efektyviausia priemonė kiekvienu atveju - ne. Ar VT efektyviausia kiekvienu atveju - irgi ne. Ar dviratis - ne. Ar ėjimas pėsčiom - irgi ne. Visi turi savo naudas, panaudojimo atvejus ir visus pritempti į utopinę visuomenę, mojuojant suabsoliutintu lozungu, kad asmeninis automobilis yra blogis miestui - tai yra jau klinikinio šimazimo atvejis
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąkitaip tariant, neturite ką pasakyti. Kodėl šunų vedžiojimo aikštelių/specialių šiukšliadėžių jų išmatoms statymas yra savivaldybės funkcija, o automobilio parkingo vietų organizavimas - nėra?
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNepatikėsit, bet nuvažiuoti į savo tikslą per 15 minučių vietoje valandos stovėjimo prigrūstame autobuse irgi turi teigiamą įtaką žmogaus psichikai.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąJei žmonės geria, dažniausiai tam yra priežastis. Psichologinė priežastis, bet ji yra.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąApie tai jau ne kartą kalbėjau, nesikartosiu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Šiaip tai visai pritarčiau. Jei vidinės kvartalų gatvės būtų tikros D kategorijos (o geriausia – dviračių gatvės), tuomet būtų galima abejose jų pusėse padaryti statmeną parkavimą, bet tik tuo atveju, jei gatvėse būtų pakankamai greitį gesinančių priemonių. Teko gyventi Olandijoje viename tokiame kvartale ir atrodė visai nieko.
Tik problema pas mus būtų ta, kad tektų iškelti daug palei gatves pasodintų medžių.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąPasakysiu ereziją - daugiaaukštės automobilių stovėjimo aikštelės yra vieni antipatiškiausių statinių. Tikrai nenorėčiau, kad prieš mano daugiabučio langus tokia stovėtų.
On street parking ar protingai suprojektuotos parkofkės yra žymiai simpatiškesnės. Aišku, kai aš žiūriu į X5, kajeną ar taikaną, matau inžinerijos ir meno kūrinį. O kai Medinis žiūri į tą patį X5 ar kajeną - jam šlapimas užpila smegenis.
Tik problema pas mus būtų ta, kad tektų iškelti daug palei gatves pasodintų medžių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Paskutinį kartą atsakysiu.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Dėl šunų yra visai kita atskira tema.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Parkų tiesioginė nauda? Psichologinė. Parkai turi tiesioginę moksliškai įrodytą įtaką tavo psichologijai subalansuojančiai tavo smegenis.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kaip tai nemoka? Paimk pavyzdžiu alkoholį.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jūs ir dabar mokate labai mažus mokesčius kurie nepadengia net dalies sveikatos apsaugos išlaidų dėl jūsų sukeltos automobilių taršos.
Komentuoti:
Komentuoti: