Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • KEdas
    replied
    Akivaizdu, kad Gabrielius Grubinskas nėra skaitęs nei DJMP, nei BP, nei kitų miesto planų, todėl mielai triedžia žodžiais apie papildomas parkavimo vietas, kurios tikrai tikrai neprisidės prie automobilizacijos ir kamščių augimo, kas yra tuose planuose numatyta mažinti.
    Bet kodėl gi netriesti, kai merui ir bužinskams toks triedimas patinka, o atsakomybės už planų nesilaikymą nėra jokios?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Pavasarį planuojama pradėti darbus dėl 88 tokių korinių dangų įrengimo įvairiose Vilniaus vietose. Ateityje tokių „korių“ bus galima įrengti ir daugiau, todėl kviečiame gyventojus, matančius poreikį ir galimybę jų kieme įrengti korinę dangą automobilių stovėjimui, apie tai pranešti savivaldybei arba savo seniūnijai.
    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/bendraukime/ma...btis--28908830

    P. S. kai man kompe baigiasi vieta, as visada perku papildoma flashiuka
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2023.10.29, 09:40.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Citata reikalinga ne perpasakoti visą straipsnį o "užkabinti". Każkas ir perskaitė iki galo.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Parkavimo ypatumai PilaitėjeDelfi.lt 2023.10.11
    Dėl stovėjimo vietų Vilniuje užvirė kova: apgadinti kaimynų automobiliai, savavališkai įrengti ženklai
    Romai, nepacitavai geriausių straipsnio vietų:
    O gal tuo automobiliu, ant kurio užlipino lipduką, atvyko svečias pas kaimyną? O gal vairuotojas prastai jautėsi ir labai skubėjo namo? Galų gale – net jei tai ir kaimynas iš kito (ar tolimesnio) namo, tai yra KAIMYNAS. Dažniausiai kaimynai pirmieji padeda ištikus bėdai – graži ir draugiška kaimynystė yra gero ir ramaus gyvenimo pagrindas. O dabar aplink vien skundai, nepasitenkinimai, visur tik ir matosi/girdisi „čia mano/mūsų!“ Neskanu…
    Paskutinis taisė digital; 2023.10.14, 00:54.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė 1252 Rodyti pranešimą

    Čia gal labiau klausimas į temą apie nacionalinį charakterį: kokiose, be Lietuvos, šalyse Europoje, renkantis tarp gražios, jaukios, malonios praeiti ir būti, aplinkos, piliečiai renkasi viską maksimaliai asfaltuoti ir statyti automobilius per kelis metrus nuo laiptinės durų? Ar tai kaip nors susiję su tradicine lietuvių meile gamtai ir panašiai? Neturėtų čia dar kokia nors Sveikatos apsaugos ministerija žodelį tarti, kad masiškai paplitęs reiškinys prie laiptinės durų leisti statyti automobilius atima galimybes tūkstančiams žmonių nors minimaliai paeiti kelis šimtus metrų per dieną (antsvoris ir nutukimas Lietuvoje yra aštrėjanti problema)? Nekalbu apie parkingus neįgaliesiems, kurie galėtų būti netoli durų.
    čia nėra tautos charakteris čia yra paskutinių dvejų kartu nepritekliaus ir kompleksų simbiozė.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Meras įrengs 88 parkingo aikšteles 1 000-iui automobilių pavasarį. Esamas mokamas — pigins. Nuo 8:38 min. rasborkės prie „Merkurijaus“, Karoliniškėse, Vilniuje: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...idzia-ir-ratus
    Čia gal labiau klausimas į temą apie nacionalinį charakterį: kokiose, be Lietuvos, šalyse Europoje, renkantis tarp gražios, jaukios, malonios praeiti ir būti, aplinkos, piliečiai renkasi viską maksimaliai asfaltuoti ir statyti automobilius per kelis metrus nuo laiptinės durų? Ar tai kaip nors susiję su tradicine lietuvių meile gamtai ir panašiai? Neturėtų čia dar kokia nors Sveikatos apsaugos ministerija žodelį tarti, kad masiškai paplitęs reiškinys prie laiptinės durų leisti statyti automobilius atima galimybes tūkstančiams žmonių nors minimaliai paeiti kelis šimtus metrų per dieną (antsvoris ir nutukimas Lietuvoje yra aštrėjanti problema)? Nekalbu apie parkingus neįgaliesiems, kurie galėtų būti netoli durų. Kodėl niekas nesirūpina, kad tūkstančiai žmonių turi eiti daug toliau iki artimiausios stotelės (dažnai per visokius kliūčių ruožus, purvynus, žiemą – nevalomus, slidžius takus, nesaugias perėjas ir reguliuojamas perėjas su ilgais laukimo laikais)? Galima rasti kokių nors stotelių vietų optimizavimo analizių? Pvz., gyvenu praktiškai miesto centre, Klaipėdoje, kvartale, kuriame daug daugiabučių, bet artimiausios stotelės, kur dažniau važiuoja labiausiai reikalingi autobusai yra už 550-800 metrų, bet mašinas visi kaimynai stato nuo kelių iki maksimum 40 metrų iki savo įėjimų.
    Paskutinis taisė 1252; 2023.10.13, 21:17.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Meras įrengs 88 parkingo aikšteles 1 000-iui automobilių pavasarį. Esamas mokamas — pigins. Nuo 8:38 min. rasborkės prie „Merkurijaus“, Karoliniškėse, Vilniuje: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...idzia-ir-ratus

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Žmonės kovoja už ženklus. Kad taip kovotų už VT... Energijos ir laiko, pasirodo, yra. Noro tik ne.
    Nekovos. VT nėra prioritetas žmogui, kuris turi proto kariauti. O tie, kuriems reikia VT, tik facebooke moka ant šimonyčių ir landsbergių lot

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Žmonės kovoja už ženklus. Kad taip kovotų už VT... Energijos ir laiko, pasirodo, yra. Noro tik ne.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimą
    Labai lengva rasti informacijos apie tai, kiek apytiksliai parkavimo vietų tenka vienam gyventojui/vienai mašinai JAV. Gal kas žino kokia situacija Lietuvoje? Neradau statistikos
    čia būtų turbūt Augėjo arklidžių vertas darbas, visas parkavimo vietas vien Vilniaus mieste inventorizuoti, nes pas mus turbūt bet kuri kelio pakraštė, kur nutrinta žolė, jau traktuojama kaip vieta statyti mašiną, o visokiuose kiemeliuose įprastas reikalas užstatyti mašinas dviem eilėm.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parkavimo ypatumai Pilaitėje

    Delfi.lt 2023.10.11
    Dėl stovėjimo vietų Vilniuje užvirė kova: apgadinti kaimynų automobiliai, savavališkai įrengti ženklai
    Nesibaigianti Vilniaus miegamųjų rajonų promlema – automobilių stovėjimo vietų trūkumas – ne tik nepatogumas. Neretai tai tampa konfliktų su kaimynais priežastimi. Taip atsitiko Naujojoje Pilaitėje, kur gyventojai nusprendė pasisavinti viešą parkingą.
    „Kotedžų gyventojai, gyventantys „Šiaurės Pašvaistėje“, Naujojoje Pilaitėje, pasisavino viešą parkingą. Prie parkingo pastatė ženklą „Šiaurės Pašvaistės gyventojams“ ir gadindavavo kitų žmonių automobilius (atkeldavo valytuvus, palikdavo įspėjantį raštelį), jei kas pasistatydavo automobilį“ (...)

    Naujosios Pilaitės gyventojai kreipėsi ir į savivaldybę dėl atsiradusio kelio ženklo, pranešančio, jog stovėjimo vietos priklauso „Šiaurės Pašvaistės“ bendruomenei, ir gavo patvirtinimą, kad tai yra viešo naudojimo stovėjimo vietos. Pranešus apie problemą, kelininkai šią lentelę netruko pašalinti.


    https://www.delfi.lt/pilietis/naujie...nklai-94762487

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Studentų gatvėje bendras parkavimo vietų skaičius rekonstrukcijos metu nesumažės, nes iš buvusių keturių eismo juostų liks dvi.
    Niekada nebuvo keturių juostų, čia net savivaldybės atstovai Kaune nesiorientuoja?

    Tarp kitko, iš street view matosi kad net žolė šalia šaligatvio nuvaikščiota, nes publika nemoka parkuotis ir užstoja net ir tą siaurą pėstiesiems paliktą praėjimą. Labai puiku kad šitokios nesąmonės (kuri net neabejoju buvo įrengta savavališkai) neliks
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20231008_125801.png
Views:	673
Size:	1,69 MB
ID:	2080851

    Tarp kitko, visas klinikos kiemas net nėra sklypo dalis - kaip čia iš viso jie kažką yra pasidarę???

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20231008_125954.png
Views:	679
Size:	505,9 kB
ID:	2080852

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Lrytas.lt 2023.10.08
    Kauniečiai niršta: naujindami gatves mažina parkavimo vietas
    tegul klinikos pacientai atvažiuoja dviračiais.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2023.10.08
    Kauniečiai niršta: naujindami gatves mažina parkavimo vietas
    Šiuo metu rekonstruojamoje Studentų gatvėje įsikūrusios „Biofirst“ klinikos vadovai jau dabar regi rūpesčių, kurių kils atvykstantiems pacientams, mat mažinamas automobilių stovėjimo vietų skaičius. „Nesuprantame sprendimo parkavimo vietas įrengti kitoje gatvės pusėje, o prie klinikos panaikinti“, – piktinosi gydymo įstaigos direktorė Inesa Kriaučiūnienė.
    Ji dar nepraranda vilties ir prašo rekonstruojant Studentų gatvę palikti esamas automobilių parkavimo vietas greta klinikos, todėl nusiuntė pretenziją Kauno merui Visvaldui Matijošaičiui bei Kauno savivaldybės Miesto planavimo ir architektūros skyriaus vedėjui Nerijui Valatkevičiui.
    (...)
    Direktorė pridūrė, kad netoliese esanti Kauno technologijos universiteto automobilių stovėjimo aikštelė nėra pajėgi sutalpinti studentų bei universiteto darbuotojų automobilių, todėl jie paliekami Studentų gatvėje, priešais „Biofirst“ kliniką. (...)

    Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis mano, kad esamas parkavimas prie klinikos akivaizdžiai trukdo ir kelia pavojų pėsčiųjų eismui. „Iš esmės parkavimas šioje vietoje visiškai panaikintas nebus, tik sumažintas vietų skaičius“, – tikino savivaldybės atstovas.
    „Studentų gatvėje bendras parkavimo vietų skaičius rekonstrukcijos metu nesumažės, nes iš buvusių keturių eismo juostų liks dvi. Likusias skirsime parkavimui, kaip buvo iki šiol. Automobilių stovėjimo vietų nebus tik kertiniuose transporto mazguose“, – aiškino A.Pakalniškis.

    Vietų skaičius sumažėjo
    Panašūs rūpesčiai užgriuvo visai netoli įsikūrusius Taikos prospekto gyventojus. Rekonstruojant Taikos prospektą ties 42–48 numeriais pažymėtais namais buvo pakeistas automobilių statymo būdus – jie statomi ne įstrižai, o išilgai eismo juostų. Dėl šios priežasties vietų skaičius sumažėjo maždaug trečdaliu.
    Savivaldybės atstovai vietos gyventojams tąkart taip pat paaiškino, neva pokyčiai susiję su eismo saugumu, tačiau vairuotojų tokie argumentai neįtikino. (..)

    Taikos prospekto gyventojas Feliksas Deksnys sako, kad pokyčių rezultatai apgailėtini – dabar gerokai daugiau automobilių statoma ant vejos ir šaligatvių, užstatomi įėjimai į laiptines.

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...ietas-28321103

    Komentuoti:


  • Myliu miestus
    replied
    Labai lengva rasti informacijos apie tai, kiek apytiksliai parkavimo vietų tenka vienam gyventojui/vienai mašinai JAV. Gal kas žino kokia situacija Lietuvoje? Neradau statistikos

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    taigi vargšą žmogų kapitalistai skriaudžia, nebeleidžia net namo pravažiuoti. gal ji turi 46 vaikus kurios reik į būrelį nuvežt? arba dirba Trakuose, o gyvena Rėšeje ir skubėjo nes reikėjo pamaitinti kitus 46 vaikus? ir aplamai kiek galima skriausti paprastą žmogų?
    46 vaikai kaip tik telpa į trumpą autobusą. Metas keisti teisių kategoriją.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tokiai moterškei teises į stalčių dėti tik.
    taigi vargšą žmogų kapitalistai skriaudžia, nebeleidžia net namo pravažiuoti. gal ji turi 46 vaikus kurios reik į būrelį nuvežt? arba dirba Trakuose, o gyvena Rėšeje ir skubėjo nes reikėjo pamaitinti kitus 46 vaikus? ir aplamai kiek galima skriausti paprastą žmogų?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Taigi norėjo nukirsti kampą moteriškė - nepavyko - straipsnis Lrytas...
    Tokiai moterškei teises į stalčių dėti tik.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tai ko ten važiuoti, jeigu 5 min nepraėjus jau išvažiuoji?
    Taigi norėjo nukirsti kampą moteriškė - nepavyko - straipsnis Lrytas...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tai ko ten važiuoti, jeigu 5 min nepraėjus jau išvažiuoji?

    Komentuoti:

Working...
X