Mes gyvenam Pašiluose, per 14 metų niekada nesu parkavęs ant žolės ar šaligatvio. Jei grįžti po 22.00 aišku, kad vietos kieme nerasi, bet kiek tolėliau, už kelių šimtų metrų, kitame kieme ar gatvėje, rasi visada. Čia įpročių ir kultūros klausimas. Bent Pašilų atveju. Aišku, jei atsirastų kokia daugiaaukštė - būtų puiku.
Pašilaičiuose galbūt, nes statytas rajonas vėliau, jau turint omenyje automobilius, bet senesniuose rajonuose, kurie anoje pusėje Neries, tai totali šikna. Ypač dabar (per pastaruosius kelis metus labai pablogėjo, nes aikštelės uždaromos ir jų vietoje kyla daugiabučiai). Bent jau kur teko gyventi.
O ant žolės ir šaligatvių ir aš neparkuoju (principas), dėl ko grįždamas suku ratus po rajoną 20 minučių, kol surandu kur įkišti. Ir taip grįžęs namo forume surandu ignalinos postą, kad pasirodo surasti labai lengva, tik aš kažko nesuprantu. Nu bet čia ignalina.
Gal kur jūs gyvenate taip ir yra, bet kiek man teko gyventi, tai visada būna vargo vakarienė (Antakalnis, senamiestis, Žirmūnai). Sunkiausia vakare nuo 22h ir tarpe tarp 16 ir 19h valandos, nes visi iš darbų grįžta.
Mes gyvenam Pašiluose, per 14 metų niekada nesu parkavęs ant žolės ar šaligatvio. Jei grįžti po 22.00 aišku, kad vietos kieme nerasi, bet kiek tolėliau, už kelių šimtų metrų, kitame kieme ar gatvėje, rasi visada. Čia įpročių ir kultūros klausimas. Bent Pašilų atveju. Aišku, jei atsirastų kokia daugiaaukštė - būtų puiku.
Gal kur jūs gyvenate taip ir yra, bet kiek man teko gyventi, tai visada būna vargo vakarienė (Antakalnis, senamiestis, Žirmūnai). Sunkiausia vakare nuo 22h ir tarpe tarp 16 ir 19h valandos, nes visi iš darbų grįžta.
Tuose pačiuose Žirmūnuose, tiek apačioje (buvo mano pranešimai šioje temoje), tiek ties Šiaurės Miesteliu tikrai galima rasti vietos aikštelėse kad ir vidurnaktį. Vienintelis niuansas, kad tenka paėjėti kelis šimtus metrų, kas vietinei faunai nėra priimtina, todėl nuparkuoti visi šaligatviai ir tešlynai.
Jei nesitiki pasistatyti per penkis metrus nuo laiptinės įėjimo, 9 iš 10 kartų įmanoma ir labai lengvai.
Gal kur jūs gyvenate taip ir yra, bet kiek man teko gyventi, tai visada būna vargo vakarienė (Antakalnis, senamiestis, Žirmūnai). Sunkiausia vakare nuo 22h ir tarpe tarp 16 ir 19h valandos, nes visi iš darbų grįžta.
Jeigu neklystu tokie koriniai parkingai įrengiami be jokių projektų, tai ko jūs tikitės?
Bortą pažemins ir vanduo užlies jau pėsčiųjų taką?
Na, projektas kaip ir yra (nuorodą į PP), tačiau dėl to kad savivaldybė bando apeiti stovėjimo aikštelių įrengimą pagal STR normas, įformina jas kaip "plokščią statinį gyventojų poreikiams". Dėl ko PP bylose atsiranda tokie ant komiškumo ribos esantys pasažai:
Projektuojamas plokščias statinys, kuris pagal STR 1.01.03:2017 „Statinių klasifikavimas“ priskiriamas kitos paskirties inžineriniams statiniams.
Projektuojamas plokščias statinys gyventojų poreikiams. Į statinį numatomi du patekimai iš Vėtrungių g. 15 daugiabučio kiemo. Projektuojamas nuleistas gatvės bordiūras. Projekte projektuojami dviračių stovai. Projektuojamame statinyje numatoma ažūrinių plytelių danga.
Kitos paskirties inžineriniame statinyje, kuris projektuojamas ir yra skirtas gyventojų poreikiams, yra teorinė galimybė, kad gyventojai statys savo automobilius. Įvertinus projektuojamo statinio geometrinius parametrus, teoriškai kitos paskirties inžineriniame statinyje būtų galima sutalpinti apie 69 vnt. automobilių.
O išspręsti nebūtų sudėtinga: iš aikštelės kampo pravesti lataką iki želdinio už tako, tako dalyje lataką uždengiant su grotelėmis.
Nepaisant teisingos kritikos, pataisysiu, kad mano žiniomis jau kokius penkerius metus plastikinių korių savivaldybė nededa. Pavaizduota aikštelė yra iš 2019 vasaros.
Beje, visai netoli Fabijoniškėse užmačiau kitokį liaupsą dar šiais metais prie Vėtrungių g. 15 įrengtoje betoninio korio aikštelėje...
Nepaisant teisingos kritikos, pataisysiu, kad mano žiniomis jau kokius penkerius metus plastikinių korių savivaldybė nededa. Pavaizduota aikštelė yra iš 2019 vasaros.
Beje, visai netoli Fabijoniškėse užmačiau kitokį liaupsą dar šiais metais prie Vėtrungių g. 15 įrengtoje betoninio korio aikštelėje: nuolydis suvestas į kampą, tačiau vanduo niekaip nesurenkamas ir pasidarė nemaža bala, kuri per lietų jau nemažai žemių suplovė. Užregistruosiu per TM.
Jeigu neklystu tokie koriniai parkingai įrengiami be jokių projektų, tai ko jūs tikitės?
Bortą pažemins ir vanduo užlies jau pėsčiųjų taką?
Korių įrengimo kokybė. Fabijoniškės. Gedvydžių g. Įrengta berods prieš metus.
Nepaisant teisingos kritikos, pataisysiu, kad mano žiniomis jau kokius penkerius metus plastikinių korių savivaldybė nededa. Pavaizduota aikštelė yra iš 2019 vasaros.
Beje, visai netoli Fabijoniškėse užmačiau kitokį liaupsą dar šiais metais prie Vėtrungių g. 15 įrengtoje betoninio korio aikštelėje: nuolydis suvestas į kampą, tačiau vanduo niekaip nesurenkamas ir pasidarė nemaža bala, kuri per lietų jau nemažai žemių suplovė. Užregistruosiu per TM.
Skaitau ne įrengimo kokybės klausimas čia, o naudojimo. Produktas skirtas individualiems naudotojams, kurie atitinkamai ir saugo savo investiciją, o ir labai neįsibėgėsi mažame įvažiavime. O kai davė "valdžia" ir dar tokį kartodromą, tai galima bilekaip ant prakasų piešiant saules...
Gal, nežinau... Bet kokiu atveju - netvaru ir nedailu. Asfaltuoti ir nešvaistyti pinigų.
Korių įrengimo kokybė. Fabijoniškės. Gedvydžių g. Įrengta berods prieš metus.
Skaitau ne įrengimo kokybės klausimas čia, o naudojimo. Produktas skirtas individualiems naudotojams, kurie atitinkamai ir saugo savo investiciją, o ir labai neįsibėgėsi mažame įvažiavime. O kai davė "valdžia" ir dar tokį kartodromą, tai galima bilekaip ant prakasų piešiant saules...
Na tai neprieštarauja mano aukščiau išdėstytai minčiai apie mokamas paslaugas
Aš irgi neprieštarauju. Bet jeigu VISA visuomenė tam pritaria, tai kodėl tai nėra padaryta?
Dėl panašios priežasties nėra ir gerokai lengviau administruojamo taršos mokesčio, kuris įtakotų VISŲ automobilių skaičiaus balansą, priklausomai nuo jo dydžio.
Kai paslauga tampa mokama, statistinis naudotojas labai greitai išmoksta reikalauti kokybiškos paslaugos ir purvynas jau netenkins. Labai greitai ims netenkinti net ir jo paties išmetami dūmai bei triukšmas, nes nu tokius pinigus plešiant, tai aikštelę galima ir toliau nuo langų įrengti...
Iš kur toks įsitikinimas?
Laikinos vietos prie viešųjų traukos objektų nesiskaito. O ten dažniausiai ir nebūna savo purvo lopinėlio, o į svetimą ir kišti rizikinga. Ar yra ta paklausa, labai lengva išsiaiškinti paklausus ar pasirengę papildomai susimokėti automobilio lizingo dydžio mėnesinį vien už jo parkavimą. Kur ieškoti trijų raidžių manau žinot
Nelabai supratau. Pvz.:sūnaus daugiabutyje eilės į atsilaisvinančią mokamą (!) vietą. Nemokamų purvynų dauguma nebenori.
Man įdomu, ar čia dauguma diskutuojančių skaistuolių yra atsisakę automobilių?
Liks tik "formuojamas" purvynas ir stumdymasis tik jau mokamose vietose.
Kai paslauga tampa mokama, statistinis naudotojas labai greitai išmoksta reikalauti kokybiškos paslaugos ir purvynas jau netenkins. Labai greitai ims netenkinti net ir jo paties išmetami dūmai bei triukšmas, nes nu tokius pinigus plešiant, tai aikštelę galima ir toliau nuo langų įrengti...
Keista kad nėra paklausos. Dauguma mokamų parkavimo statinių ir garažų yra sausakimši.
Laikinos vietos prie viešųjų traukos objektų nesiskaito. O ten dažniausiai ir nebūna savo purvo lopinėlio, o į svetimą ir kišti rizikinga. Ar yra ta paklausa, labai lengva išsiaiškinti paklausus ar pasirengę papildomai susimokėti automobilio lizingo dydžio mėnesinį vien už jo parkavimą. Kur ieškoti trijų raidžių manau žinot
Kaip ir gerai, kad nesąmonę sutvarkė, ir dar galėtų sužymėti parkavimo vietas. Tik priminkit - rods Baltupio g. pėsčiųjų/dviračių takų tiesimą finansavimo kvartalo vystytojas, bet gatvės perasfaltavimą - savivaldybė? Tai jei buvo naudotos VIEŠOS lėšos pertekliniam gatvės pločiui bei iš jų padarytoms parkingo vietoms (iš esmės patenkintas privataus vystytojo tingėjimas išvystyti trūkstamą infrastruktūrą), tai tada man tokie dalykai nepatinka.
Šiaip stovėjimo vietos neturėtų būti traktuojamos kaip kvartalo vystytojo problema, aišku jeigu įvykdo minimalius normatyvus pagal reglamentus. T.y. jeigu yra erdvės esamoje aplinkinėje infrastruktūroje įrengti reikalingą papildomų vietų skaičių, kad visi būtų patenkinti, kodėl reikėtų didinti kietųjų dangų kiekį teritorijoje ir joje įrenginėti tas stovėjimo vietas? Aišku visi gali pasakyti, kad vystytojas turėtų statyti daugiau požeminių vietų, bet tada atsiremiama į tokį dalyką, kad kai šalia yra viešoje infrastruktūroje galimybės statyti nemokamai, tai pirkti vietų garaže nelieka motyvacijos. Ir viskas grįžta į tą pačią situaciją.
Čia esminė problema, kad ant gatvės gali pastatyti nemokamai, o kieme/garaže tas kainuoja kokius 6-15 tūkst., todėl labai lengvai svarstyklės krypsta į vieną pusę. Ir tą galima bent kažkiek spręsti tik viešųjų vietų apmokestinimu, bent jau minimaliu tarifu.
Komentuoti: