Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Duona yra bolt'ai ir VT, jei netinka, tada kaip ir sakiau yra krūva alternatyvų. Aišku, nemokamų nėra, bet kodėl turėtų būti? Jeigu kai kurie namai buvo statyti žmonėms be automobilių, kodėl pirkote butus tokiuose namuose? Juk niekas esamų parkingų neišarė.
    Gal kažkas pirko dėl kainos (ne visi yra IT'šnikai), o gal kažkas iš viso, dar sovietmečiu susiprivatizavo. Bet jie turi tokią pačią teisę į važinėjimą mieste su mašina kaip ir jūs, nes keliai tvarkomi ir prižiūrimi ir iš jų mokesčių. O ir šiaip, susimokėjęs savo 15k už parkingą jūs nepakilote į naują lygį, jūsų automobilis nepradėjo generuoti mažiau žalos miestui. Na gal truputį mažiau, bet niekur nedingo taršos, triukšmo, kamščių ir parkavimo ne prie namų faktoriai.

    Šiaip logikos jūsų žodžiuose yra, pirkdamas butą turi atsižvelgti į transporto faktorių. Bet su šitu teiginiu niekada nesutiksiu, nes jis apima 80 proc. viso Vilniaus (jeigu ne daugiau) ir kvepia realiai, feodalizmu:

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O seni namai be parkingo turi savo niša, pensininkai, studentai, šiaip gyvenantys be auto ar laikini nuomininkai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Nu tai ir tiems parkuojantiems ant žolės gal niekas nekliūna Bet jeigu jau techniniame forume sprendžiame kaip kažką pagerinti, tai gal ir siūlykime realesnes idėjas, o ne iš serijos "davai tegul 80 proc. Vilniaus gyventojų susimeta po 15-25k savo mašinoms požeminiame garaže, o jeigu tokio šalia nėra ir mašinos vis dėl to reikia, tegul kraustosi į naują statybą". Jeigu nėra duonos, tegul valgo pyragus.
    Duona yra bolt'ai ir VT, jei netinka, tada kaip ir sakiau yra krūva alternatyvų. Aišku, nemokamų nėra, bet kodėl turėtų būti? Jeigu kai kurie namai buvo statyti žmonėms be automobilių, kodėl pirkote butus tokiuose namuose? Juk niekas esamų parkingų neišarė.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Man tai niekas neužkliūna, tik sakau faktą, kad nieko nemokamo nebūna ir neturėtų būti. Ir mano šeima tik vieną auto turi ir pagal poreikį naudojasi papildomai citybee/spark.
    Nu tai ir tiems parkuojantiems ant žolės gal niekas nekliūna Bet jeigu jau techniniame forume sprendžiame kaip kažką pagerinti, tai gal ir siūlykime realesnes idėjas, o ne iš serijos "davai tegul 80 proc. Vilniaus gyventojų susimeta po 15-25k savo mašinoms požeminiame garaže, o jeigu tokio šalia nėra ir mašinos vis dėl to reikia, tegul kraustosi į naują statybą". Jeigu nėra duonos, tegul valgo pyragus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Nu tai kaip ir sakiau - neofeodalizmas, 80 proc. miestiečių (jeigu ne daugiau) bus atriboti nuo transporto priemonės. Čia tuomet reikia nevaidinti moralistų ir prisipažinti (visų pirma sau), kad užkliūna ne bendrai automobiliai mieste, kaip žalingas faktorius, o varguolių automobiliai, nes neleidžia prasilėkti su vėjeliu nuo savo naujo rajono iki Akropolio.
    P.S. Patikrinau požeminius garažus prie savo namų, arčiausia ką radau yra už 1.6 km, kaina 26k. Nice.
    Man tai niekas neužkliūna, tik sakau faktą, kad nieko nemokamo nebūna ir neturėtų būti. Ir mano šeima tik vieną auto turi ir pagal poreikį naudojasi papildomai citybee/spark.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O seni namai be parkingo turi savo niša, pensininkai, studentai, šiaip gyvenantys be auto ar laikini nuomininkai.
    Nu tai kaip ir sakiau - neofeodalizmas, 80 proc. miestiečių (jeigu ne daugiau) bus atriboti nuo transporto priemonės. Čia tuomet reikia nevaidinti moralistų ir prisipažinti (visų pirma sau), kad užkliūna ne bendrai automobiliai mieste, kaip žalingas faktorius, o varguolių automobiliai, nes neleidžia prasilėkti su vėjeliu nuo savo naujo rajono iki Akropolio.
    P.S. Patikrinau požeminius garažus prie savo namų, arčiausia ką radau yra už 1.6 km, kaina 26k. Nice.
    Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.09.15, 13:46.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Na ne visai, galima nusipirkti boksą požeminiame garaže sąlyginai nelabai brangiai. Tiesiog statyti ant šaligatvio daug paprasčiau.
    Dar paprasčiau statyti parkavimo vietoje ant asfalto.
    Jeigu jų būtų, tų garažų. Kiek žinau pas mus šalia esančiuose garažuose eilė norinčių. Ir tai užkampis sąlyginis.
    Aišku, kaina irgi daro savo, jei virš 15000 siūlysi, tai rasi.
    O kiek, pvz. tuose pačiuose Žirmūnuose vietų garažuose/parkinguose ir kiek automobilių kukliausiais "leistinais" standartais?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Būkime biedni bet teisingi - tai yra asmeninis pasirinkimas tik labai nedidelei žmonių daliai, kuri turi ~200k naujam butui, 20k garso izoliacijai, 30k baldams ir ir dar papildomai 2x15k (dviems mašinoms) parkingui. Ir šiaip, pažiūrėkite į Vilniaus žemėlapį, kiek procentaliai gyventojų gyvena naujos statybos butuose, kur bent potencialiai yra požeminis parkingas? Na arba grįžtame prie "poor just have to stop beeing poor" ir "if you homeless, just buy yourself a house". Baudžiauninkų problemos bajorų nedomina.
    Dauguma šiaip ir perka naujus butus ar nuosavus namus, o kaina, dydis, rajonas jau kitas klausimas pagal piniginę, bet čia manau basic dalykas, jei turi auto Vilniuje, tai ir perka būstą su vieta jam. O seni namai be parkingo turi savo niša, pensininkai, studentai, šiaip gyvenantys be auto ar laikini nuomininkai.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Na ne visai, galima nusipirkti boksą požeminiame garaže sąlyginai nelabai brangiai. Tiesiog statyti ant šaligatvio daug paprasčiau.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Būkime biedni bet teisingi - tai yra asmeninis pasirinkimas tik labai nedidelei žmonių daliai, kuri turi ~200k naujam butui, 20k garso izoliacijai, 30k baldams ir ir dar papildomai 2x15k (dviems mašinoms) parkingui. Ir šiaip, pažiūrėkite į Vilniaus žemėlapį, kiek procentaliai gyventojų gyvena naujos statybos butuose, kur bent potencialiai yra požeminis parkingas? Na arba grįžtame prie "poor just have to stop beeing poor" ir "if you homeless, just buy yourself a house". Baudžiauninkų problemos bajorų nedomina.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Knope Rodyti pranešimą

    Taip, tikiu, kiekvienam rajone yra savitumų. Pas mus sakyčiau situacija įtempta, bet dar ant ribos. O dėl "ratų sukimo" - pažįstamas jausmas. Grįždamas jau pradedi skenuot, ar yra kur tarpas. Apie panašų skenavimą yra kalbėjęs bičiulis, kuris gyvena Romoje - kartais, sako, suki, suki - iki blogumo. Nori namo, valgyt nori, o nėra vietos, bet turi kažkur rasti.
    Čia žmogaus asmeninis pasirinkimas, ar pirkti būstą su parkavimo vieta, ar be. Aš pvz. net nesvarsčiau variantų be požeminio parkingo.

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Pašilaičiuose galbūt, nes statytas rajonas vėliau, jau turint omenyje automobilius, bet senesniuose rajonuose, kurie anoje pusėje Neries, tai totali šikna. Ypač dabar (per pastaruosius kelis metus labai pablogėjo, nes aikštelės uždaromos ir jų vietoje kyla daugiabučiai). Bent jau kur teko gyventi.
    O ant žolės ir šaligatvių ir aš neparkuoju (principas), dėl ko grįždamas suku ratus po rajoną 20 minučių, kol surandu kur įkišti. Ir taip grįžęs namo forume surandu ignalinos postą, kad pasirodo surasti labai lengva, tik aš kažko nesuprantu. Nu bet čia ignalina.
    Taip, tikiu, kiekvienam rajone yra savitumų. Pas mus sakyčiau situacija įtempta, bet dar ant ribos. O dėl "ratų sukimo" - pažįstamas jausmas. Grįždamas jau pradedi skenuot, ar yra kur tarpas. Apie panašų skenavimą yra kalbėjęs bičiulis, kuris gyvena Romoje - kartais, sako, suki, suki - iki blogumo. Nori namo, valgyt nori, o nėra vietos, bet turi kažkur rasti.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Visada bus žmonių kurie bus prieš. Žmonės šiaip pagal nutylėjimą bus prieš, nes mūsų valdžia (nesu iš tų kurie dėl visko kaltina valdžią, bet čia pripažinkime, jos reputacija tikrai ne pati aukščiausia) padarė viską, kad sugriautų pasitikėjimą. Kiek kartų pvz buvo žadėta, kad dabar stadionas tikrai bus? Dėl to reikia ne klausti žmonių "hey, ar norite mokamo parkingo", o padaryti teisingą apmokestinimą kadencijos pradžioje taip, kad į jos pabaigą tie patys gyventojai pajaustų to privalumus ir nenorėtų nieko keisti. Paraleliai su tuo statyti trūkstamas jungtis, A juostas, kad žmonėms atsirastų alternatyva, įvesti normalią pažeidimų kontrolę bei apriboti sodininkų automobilius (parkingas ir kamščiai keliuose yra susiję klausimai), nes be to riboti mašinas mieste yra beprasmiška - atlaisvėjusią vietą iš kartų užims antras ir trečias sodininkų šeimos automobilis. Bet tam reikia politinių kiaušų, kurių mūsų savivaldybė neturi.
    Žinoma, ir pats apmokestinimas turėtų būti normalus, o ne kaip yra dabar, kad galima parkuoti pora mašinų butui už kapeikas ir automobilių skaičiaus tai niekaip nereguliuoja, tiesiog visi anksčiau nemokamai statė, dabar po tuos kelis eurus susimoka. Mašinų rajone nesumažėja, tik atsiranda dar vienas rūpestis gyventojams ant pečių (forminimas, apmokėjimas). Nori parkuoti kieme - dzin ar tu čia prirašytas ir kiek mašinų turi butui. Nors ir šrotą atsidaryk, jeigu už kiekvieną mašiną susimokėsi pagal rinkos kainą.

    Bent tokia, trumpai šnekant, yra mano vizija.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai gal galima mokamai?
    Bet pasirodo, "niekas nenori", bet visi nori purvyne ir 6 m nuo laiptinės.
    Kaip nekeista, bet net dviračių pavėsinės užsipildė... mokamai!
    Klausimas, kas jas statė. Įtariu, net ne "bomžai" gyventojai, kažkodėl.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Manau reiktų suprasti, kad norint neturėti problemų su parkingu tokiame mieste kaip Vilnius, reikia jį nusipirkti ir turėti nuosavą. Kaip nemokamai niekas buto neduoda pernakvoti, tai lygiai taip pat automobiliui pernavokti niekas nemokamai nieko neprivalo duoti.
    Taip, ką ir rašiau viršuje.

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Čia suprantama, nereiškia kad automobiliams sąlygas reikia gerinti, automobilių parkingas turi būti apmokestinamas visuose kiemuose be išimčių gyventojams ir pan., bet tik nereikia platinti wishful thinking naratyvų kad Vilniuje su parkingu viskas ok. Ne, ne ok. Toli gražu ne ok. Jeigu pas jus ok - pasidžiaukite, nes pagal mano įspūdžius, tai labiau išimtis iš bendros realybės.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Pašilaičiuose galbūt, nes statytas rajonas vėliau, jau turint omenyje automobilius, bet senesniuose rajonuose, kurie anoje pusėje Neries, tai totali šikna. Ypač dabar (per pastaruosius kelis metus labai pablogėjo, nes aikštelės uždaromos ir jų vietoje kyla daugiabučiai). Bent jau kur teko gyventi.
    O ant žolės ir šaligatvių ir aš neparkuoju (principas), dėl ko grįždamas suku ratus po rajoną 20 minučių, kol surandu kur įkišti. Ir taip grįžęs namo forume surandu ignalinos postą, kad pasirodo surasti labai lengva, tik aš kažko nesuprantu. Nu bet čia ignalina.
    Manau reiktų suprasti, kad norint neturėti problemų su parkingu tokiame mieste kaip Vilnius, reikia jį nusipirkti ir turėti nuosavą. Kaip nemokamai niekas buto neduoda pernakvoti, tai lygiai taip pat automobiliui pernavokti niekas nemokamai nieko neprivalo duoti.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    O dėl to taip. Taip niekas man ir neatsakė (išskyrus "sušaudyti negalima paleisti"), ar 6-ios socialistinio parkingo vietos 60-bučiam namui yra Vilniaus standartas bomžams-automobilistrams iš chruščiovkių.
    Žinoma užtenka, net per daug. Tegul varguoliai važinėja viešuoju (net į užmiestį) ir netrukdo prasilėkti su vėjeliu Tarandėje ar Kalnėnuose įsikūrusiems bajorams. Nes visi normalūs bachūrai negyvena inkiluose, o poor just have to stop beeing poor.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nežinau kaip dabar, bet prieš 20-25 metus, kai dar automobilių buvo mažiau, buvo "kovojama" dėl vietos praduriant padangas (teko patirti pačiam), užlaužiant valytuvus, braukiant vinimi per kėbulą, kaimynui net priekinį langą išdaužė, jau nekalbant apie apmėtymą kiaušinias ar pan. Taip kad pastayti "ne savo kieme" ne taip buvo paprasta
    Kartais ir dabar taip daro. Man padangų nuleidę nebuvo, bet pora kartų radau lapelį "statykite savo kieme", o kartą radau apmėtytą vaisių ir daržovių puvenom.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Nežinau kaip dabar, bet prieš 20-25 metus, kai dar automobilių buvo mažiau, buvo "kovojama" dėl vietos praduriant padangas (teko patirti pačiam), užlaužiant valytuvus, braukiant vinimi per kėbulą, kaimynui net priekinį langą išdaužė, jau nekalbant apie apmėtymą kiaušinias ar pan. Taip kad pastayti "ne savo kieme" ne taip buvo paprasta

    O dėl to taip. Taip niekas man ir neatsakė (išskyrus "sušaudyti negalima paleisti"), ar 6-ios socialistinio parkingo vietos 60-bučiam namui yra Vilniaus standartas bomžams-automobilistrams iš chruščiovkių.
    Paskutinis taisė Sula; 2025.09.15, 09:54.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Na, pvz. Grigiškėse (ne pats elitinis rajonas) ant žolės ar šaligatvių mašinų beveik neparkuojama (išskyrus kelias neaiškias vieteles), nes bene visada galima rasti vietų. Gal čia kaip tik turi reikšmę tai, kad žmonės turi mažiau automobilių ir mažesnis bendras gyventojų tankis.
    Beje, vienintelė daugiaaukštė aikštelė beveik užpildyta ir renovuota. Taip pat ir senieji garažai turi paklausą.
    Tai gali būti, čia nuo rajono ir nuo kiemo labai priklauso. Grigiškės dar be visa ko, nėra pats patraukliausias rajonas studentams, o jie paprastai mėgsta atvažiuoti ir numesti mašinas kiemuose porai mėnesių, nejudinant. Bet bendrai, sakyti kad Vilniuje visur paprasta surasti vietą ir tik benzingalviai tingi truputį paeiti yra absurdas, prasilenkiantis su realybe. Dažniausiai paknibinėjus tokius atvejus paaiškėja kad taip teigiantys žmonės gyvena centre ir iš viso neturi poreikio kažkur važiuoti, arba dirba iš namų ir išvažinėja kažkur tik darbo metu, arba iš viso, gyvena privačių namų kvartaluose ar naujuose daugiabučiuose su išpirktomis parkingo vietomis.
    Čia suprantama, nereiškia kad automobiliams sąlygas reikia gerinti, automobilių parkingas turi būti apmokestinamas visuose kiemuose be išimčių gyventojams ir pan., bet tik nereikia platinti wishful thinking naratyvų kad Vilniuje su parkingu viskas ok. Ne, ne ok. Toli gražu ne ok. Jeigu pas jus ok - pasidžiaukite, nes pagal mano įspūdžius, tai labiau išimtis iš bendros realybės.
    Paskutinis taisė Maalinauskas; 2025.09.15, 09:57.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Na, pvz. Grigiškėse (ne pats elitinis rajonas) ant žolės ar šaligatvių mašinų beveik neparkuojama (išskyrus kelias neaiškias vieteles), nes bene visada galima rasti vietų. Gal čia kaip tik turi reikšmę tai, kad žmonės turi mažiau automobilių ir mažesnis bendras gyventojų tankis.
    Beje, vienintelė daugiaaukštė aikštelė beveik užpildyta ir renovuota. Taip pat ir senieji garažai turi paklausą.

    Komentuoti:

Working...
X