Ar nėra pernelyg pavojingas toks stovėjimo ženklinimas? Geriau būtų kaip tik į kitą pusę brėžti, kad įvažiuojama į vietą būtų atbulomis, o išvažiuojama – priekiu, o ne galu.
čia dabar... visam mieste taip yra kaip parodyta apklausos brėžinyje, o čia siūlai atbulom visiem parkuotis įstrižame parkavime
Ar nėra pernelyg pavojingas toks stovėjimo ženklinimas? Geriau būtų kaip tik į kitą pusę brėžti, kad įvažiuojama į vietą būtų atbulomis, o išvažiuojama – priekiu, o ne galu.
Komentarus po postu atrodo kažkas iš jų skaito, bent jau man atsakė, tai galima bandyti pasiūlyti.
Ar nėra pernelyg pavojingas toks stovėjimo ženklinimas? Geriau būtų kaip tik į kitą pusę brėžti, kad įvažiuojama į vietą būtų atbulomis, o išvažiuojama – priekiu, o ne galu.
Nesuprantu koks apklausos tikslas? Jeigu viską daryti formaliai, spėju kad tokiam pakeitimui reikia projekto bet kuriuo atveju? O jeigu nereikia, ko jie tikisi iš tokio "pasitarimo"? Kad gyventojai gali išeiti su šakėmis ir sakyti kad jokių papildomų parkavimo vietų mums nereikia?
Taip, būtų labai gerai. Tačiau reikia numatyti, kas bus, jei koks namas nesutiks renovuotis. Sprendimas juk gyventojų rankose. Tuomet ir stovės toks vienas driskius tarp atnaujintų pastatų, sutvarkytos aplinkos.
Galbūt vertėtų tada taikyti tą patį 50%+1 balso principą, motivuojant tuo, kad keletas namų, tarp jų esantis kiemas/ai ir po kiemais einančios inžinerinės sistemos veikia kaip vientisa sistema, o ne viena nuo kitos nepriklausančios sistemos dalys, tad kažką palikus netvarkyta sistema nefunkcionuos, o palikti, kad nefunkcionuotų negalima. Taigi - jei dauguma už - visas kvartalas renovuojamas.
Taip, būtų labai gerai. Tačiau reikia numatyti, kas bus, jei koks namas nesutiks renovuotis. Sprendimas juk gyventojų rankose. Tuomet ir stovės toks vienas driskius tarp atnaujintų pastatų, sutvarkytos aplinkos.
Būtų galima veikti per NT mokestį. Bet jo nėra, o ir šviečiasi, kad artimiausiu metu nebus.
Taip, būtų labai gerai. Tačiau reikia numatyti, kas bus, jei koks namas nesutiks renovuotis. Sprendimas juk gyventojų rankose. Tuomet ir stovės toks vienas driskius tarp atnaujintų pastatų, sutvarkytos aplinkos.
,,Dauguma (77 proc.) renovuotinų daugiabučių namų gyventojų lengviau ryžtųsi renovacijai, jei žinotų, kad namas įtrauktas į savivaldybės kvartalų energinio efektyvumo didinimo programą, kurią įgyvendinant bus atnaujinami visi kvartalo daugiabučiai ir viešieji pastatai, mašinų stovėjimo aikštelės, gatvių apšvietimo tinklai, vaikų žaidimų aikštelės ir kt.''
Mano galva, vertėtų apjungti renovacijos, kaimynijų ir panašių programų atitikmenis apjungti į vieną programa ir renovaciją daryti kvartalais. Manau tuomet reikalai pajudėtų iškart per kelias sritis - renovacija, kiemų atnaujinimas su pritaikymu šiuolaikinėm reikmėm - ir bendras efektas būtų žymiai didesnis, o ir dalyvaujančių padaugėtų. VIenu užėjimu būtų išspręsta aibė reikalų.
P+R tokiose vietose turėtų būti padaryta kaip Varšuvoje: Ten jeigu pasistatai, bet neturi bilieto, kurį esi šiandien atsižymėjęs VT, tai už dienos stovėjimą moki kažkas ~25 Eur. Bet jei mokėjimo aparate nuskaitai pažymėtą bilietą, tai mokestis pasidaro simbolinis. Taip apsisaugo nuo tokių, kurie statytų vien todėl, kad čia pigiau.
P+R tokiose vietose turėtų būti padaryta kaip Varšuvoje: Ten jeigu pasistatai, bet neturi bilieto, kurį esi šiandien atsižymėjęs VT, tai už dienos stovėjimą moki kažkas ~25 Eur. Bet jei mokėjimo aparate nuskaitai pažymėtą bilietą, tai mokestis pasidaro simbolinis. Taip apsisaugo nuo tokių, kurie statytų vien todėl, kad čia pigiau.
Nežinau kaip kitose aikštelėse, bet žvėryno aikštelėje tai pasistato P+R bet į trolebusą nesėda, tiesiog nueina į aplinkinius ofisus. P+R pigiau nei parkuoti per dieną žvėryne.
Nežinau kaip kitose aikštelėse, bet žvėryno aikštelėje tai pasistato P+R bet į trolebusą nesėda, tiesiog nueina į aplinkinius ofisus. P+R pigiau nei parkuoti per dieną žvėryne.
Žvėryne jau berods metų pradžioje panaikino P+R. Ten dabar tiesiog stovėjimo aikštelė žalios zonos kainomis.
Bet aikštelės pilnos, vadinasi veikia. Jeigu nebėra vietos p+r aikštelėje, tai suprantama, jog važiuos automobiliu
Nežinau kaip kitose aikštelėse, bet žvėryno aikštelėje tai pasistato P+R bet į trolebusą nesėda, tiesiog nueina į aplinkinius ofisus. P+R pigiau nei parkuoti per dieną žvėryne.
Reiškia, kad savivaldybė bando nusikratyti savo pareigos užtikrinti KET laikymąsi viešuose keliuose. Sklypas neaptvertas, įvažiuojama be jokių sutarčių pasirašymo (tas būna ralio trsasose) tad ten galioja bendros eismo taisyklės. Taip, savivaldybė nėra kelio savininkas, tad kreipkitės į policiją, kad kelio savininkui skirtų baudą pagal ANK 459 arba 460 straipsnį.
Kas įdomiausia - nusiunčiau tąkart analogišką pranešimą ir tiesiai viešosios tvarkos skyriui - kūgelių jau kelias savaites nematyti, matyt buvo atvažiavę ir problemą išsprendė. O vat tvarkaumiestą atsirašinėjimo ekspertų neinformavo - savivaldybėje eilinį kartą vienas skyrius nežino ką daro kitas skyrius.
Reiškia, kad savivaldybė bando nusikratyti savo pareigos užtikrinti KET laikymąsi viešuose keliuose. Sklypas neaptvertas, įvažiuojama be jokių sutarčių pasirašymo (tas būna ralio trsasose) tad ten galioja bendros eismo taisyklės. Taip, savivaldybė nėra kelio savininkas, tad kreipkitės į policiją, kad kelio savininkui skirtų baudą pagal ANK 459 arba 460 straipsnį.
Nuotraukoje matomoje vietoje kelio/gatvės sklypo iš viso nėra. Šaligatvis su parkavimo vietomis yra to komercinio pastato sklype, o važiuojamoji dalis ir likusios kvartalinės gatvės - buv. Velgos sklype. Ten tik viena dalis gatvės praeina per kitą sklypą servitutu (užštrichuota).
Man tik įdomiau kas ir kaip žiemą prižiūrės ir valys šias gatves, esančias privačiame sklype.
,,Esminis dalykas yra sutarti kokių pokyčių norime. Viena yra mėginti sutalpinti visą potencialų mašinų poreikį, visai kita yra sutvarkyti esamą situaciją, kai iš purvynų ir šaligatvių perkeliamos mašinos, kas realiai jų kiekio nedidina. Taip galima sukurti kokybiškas rekreacijos ir parkingo erdves. Esminis dalykas yra aiškaus tikslo iškėlimas ir sistematiniai darbai, o ne pavieniai pakrapštymai. Ne vien parkingų praplėtimas, bet ir priemonių užkardančių kibirų mėtymus įrengimas, parkingo kontrolė ir daugiabučių kiemuose, normalaus VT vystymas ir pan.''
Būtent.
Reikia holistinio požiūrio, o ne tik ,,Aha! Išlindo perteklinė mašina kieme - greitai ją mušam!''.
Bandau ant smūgio primesti ko reikia:
1. Užbaigto bent pagrindinių miesto gatvių tinklo
2. Išbaigto VT tinklo bent asfaltu
3. Elementaraus vientiso ir šiuolaikinio šaligatvių tinklo
4. Kiemų atnaujinimo pritaikant šiuolaikinėms reikmėms (įskaitant P vietų didinimą kur tai racionalu)
5. Veikiančios baudavimo už nevietoje pastatytus auto sistemos. Manau jei atiduotų verslui baudavimą ir įvestų sistemą kuomet raportuotojas gali užsidirbti komisinius, problema taip greitai išspręstų, kad nežinotumėt kas įvyko. Ši sistema manau spręstų ir nuogąstavimus dėl žalių plotų niokojimo net ir po P vietų padidinimo.
Beje, žalių plotų niokojimo klausimą didžiąja, o gal ir pilnai, dalimi galima išspręsti parinkus tinkamus sprendimus projektavimo metu - dideli akmenys, apželdinimo sprendmai, reljefo sprendimai ir kitos priemonės, kad fiziškai negalėtum užvažiuoti ant žalumos.
Komentuoti: