Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • taccido
    replied
    Parašė kuk Rodyti pranešimą

    Tai nusikalstamai prigamintus telšynus reikia pragrėbliuoti ir atsėti žolę, o ne asfaltuoti.
    Kažkiek praplėsti galima, jeigu nuo sovietmečio neplėsta ir būtų panaikintas tešlynas. Tai mažesnė blogybė. Tačiau reikėtų apribojimų: savivaldybė turėtų finansuoti aikštelių plėtimą tik su sąlyga, jei tuo pačiu metu daromi dviračių stogai/stoginės, galbūt remontuojami pėsčiųjų takai. Taip pat turi būti nustatytas parkavimo maksimumas pagal butų skaičių – tolesnių plėtimų nefinansuoti. O tešlynai turi būti palaipsniui uždrausti, nepamirštant paminėti higieninių priežasčių.
    Aišku, dar Vilnius, kaip ES šalies sostinė, galėtų papildomų veiksmų imtis, pvz. dviračių nuomos išplėtimas į visus miegamuosius rajonus, nenutrūkstamos A juostas, dažnesnis VT kursavimas, tankesnis dviračių takų tinklas, mobilumo mini-mazgai ir pan.

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Galiu priminti, kad kai kurie mažesni miesti yra susiformavę sklypus (žr. Regia.lt) ir plečiasi aikšteles asfaltuodami. Tešlynų žymiai mažiau nei Vilniuje. Tai kažkaip juokingai skamba, kad kokiame Alytuje įmanoma, o Vilniuje neįmanoma.
    Tai nusikalstamai prigamintus telšynus reikia pragrėbliuoti ir atsėti žolę, o ne asfaltuoti.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Galiu priminti, kad kai kurie mažesni miesti yra susiformavę sklypus (žr. Regia.lt) ir plečiasi aikšteles asfaltuodami. Tešlynų žymiai mažiau nei Vilniuje. Tai kažkaip juokingai skamba, kad kokiame Alytuje įmanoma, o Vilniuje neįmanoma.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Pakalnis tikrai ne kartą sakė kad nori, jog visi kiemai būtų aptverti ir "tada privalės tvarkytis patys". Gal jis tiesiog suklydo ir norėjo pasakyti ne 'tvarus judumas' o 'tvoros judumas'

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė kuk Rodyti pranešimą

    O kam tuos daugiabučių sklypus formuoti? Gerai Olandijoj daro: daugiabučio pastatas ir metras aplink – vienas sklypas, toliau – visi kiemai bendri su kitų daugiabučių kiemais – kitas sklypas (kaip didžiulis, vientisas kvartalo parkas, tvarkomas savivaldybės). Skamba kažkaip geriau negu maltis amžinose „bendrijų“ rietenose ar murdytis abejingume.

    Be to, gal taip būtų palaikomos kažkokios normalios (na, pėsčiųjų, dviratininkų) jungtys tarp kiemų ir nebus taip, kad viena ar kita „bendrija“ sugalvos apsitvorelint perimetrą su varteliais prie šlagbaumo nuo gatvės pusės, kaip madinga daryti daugelyje šiuolaikinių kvartalų.
    Tai čia visiška priešingybė Pakalnio vizijai. Pakalniui būtų geriausia, jei visi kiemuose apsitvertų ir nieko neįsileistų, o pėstieji būtų suspausti garduose tarp tvorų. „Tvarus judumas“...

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Savivaldybė nenori nieko panašaus. Paprasčiausiai nėra jokios strategijos ir bendrai minčių, ką daryti su daugiabučių kiemais, kai: 1) pusė kiemų neturi suformuotų sklypų;
    O kam tuos daugiabučių sklypus formuoti? Gerai Olandijoj daro: daugiabučio pastatas ir metras aplink – vienas sklypas, toliau – visi kiemai bendri su kitų daugiabučių kiemais – kitas sklypas (kaip didžiulis, vientisas kvartalo parkas, tvarkomas savivaldybės). Skamba kažkaip geriau negu maltis amžinose „bendrijų“ rietenose ar murdytis abejingume.

    Be to, gal taip būtų palaikomos kažkokios normalios (na, pėsčiųjų, dviratininkų) jungtys tarp kiemų ir nebus taip, kad viena ar kita „bendrija“ sugalvos apsitvorelint perimetrą su varteliais prie šlagbaumo nuo gatvės pusės, kaip madinga daryti daugelyje šiuolaikinių kvartalų.
    Paskutinis taisė kuk; 2023.04.25, 19:23.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Savivaldybė nenori nieko panašaus. Paprasčiausiai nėra jokios strategijos ir bendrai minčių, ką daryti su daugiabučių kiemais, kai: 1) pusė kiemų neturi suformuotų sklypų; 2) gyventojai nenori dalyvauti varginančioje bei sudėtingoje "kaimynijų" programoje; 3) reikalingi didžiuliai pinigai; 4) didelis gyventojų pasyvumas savo aplinkai ir nenoras minimaliai susitvarkyti; 5) nesama alterantyvių kompensavimo/finansavimo šaltinių kiemų tvarkymui. Tiesiog paleista sava vaga ir tiek. Kaip ir su viešu transportu. Jeigu dar savivalda užsiemė garažais ir taip sunkiai ėjo, o ką kalbėti apie 100-us "paukščių teisėmis" stovinčius sandeliukus ir t.t. valstybinėje žemėje. Tai galima tik pasvajoti apie kažką žmogiško.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Ir aišku savivaldybė nori sudarkytą žolyną ne atstatyti, o legalizuoti šituos pažeidimus.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Sostinės Naujininkuose aikštelę uzurpavę automobiliai netgi išvažinėjo pelkę: „Daro nusižengimus, o konfliktuoti nesinori“

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...tuoti-nesinori

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Puikus sprendimas parkofkems ant pievų ir purvyno: užpilam pievą atidirbusio asfalto drožlėmis, ir visi laimingi - pievos neliko, taigi nesiparkuojame ant pievos, purvyno irgi mažiau.

    https://goo.gl/maps/aSGqGDYoi2DZfdEe8

    P.S. nedrįskit kritikuoti - pavyzdys iš Šventųjų Vakarų urbanistų kelrodės žvaigždės.
    Sakyčiau čia stambi skaldėlė

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Puikus sprendimas parkofkems ant pievų ir purvyno: užpilam pievą atidirbusio asfalto drožlėmis, ir visi laimingi - pievos neliko, taigi nesiparkuojame ant pievos, purvyno irgi mažiau.

    https://goo.gl/maps/aSGqGDYoi2DZfdEe8

    P.S. nedrįskit kritikuoti - pavyzdys iš Šventųjų Vakarų urbanistų kelrodės žvaigždės.
    Geriau ir už purvynus, ir už tą nesąmonę, vadinamą “koriais“, kur per keletą žiemų baisingai išsikraipo.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Puikus sprendimas parkofkems ant pievų ir purvyno: užpilam pievą atidirbusio asfalto drožlėmis, ir visi laimingi - pievos neliko, taigi nesiparkuojame ant pievos, purvyno irgi mažiau.

    https://goo.gl/maps/aSGqGDYoi2DZfdEe8

    P.S. nedrįskit kritikuoti - pavyzdys iš Šventųjų Vakarų urbanistų kelrodės žvaigždės.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tokio idiotiško paaiškinimo dėl 2 metrų nenaudojamo pločio dar neteko girdėti - "Užbrūkšniuotas plotas šalia parkavimo vietų dabar leidžia saugiai išlipti iš automobilio ir saugiau pasiekti artimiausią šaligatvį"


    15min.lt 2023.04.23
    Naujai paženklinta gatvė Vilniaus Karoliniškėse: kokia tokio siaurinimo prasmė?
    Būtent, kad nenaudojamo pločio. Tą plotą nors tegu ir vazonais sodina - jis nenaudojamas. Nors pagal pačio logiką, tai turėtų būt pakilimo tako pločio eismo juostos geriau nei vietos sutvarkymas (nors ir pigiausiomis priemonėmis - kibiru dažų).

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tokio idiotiško paaiškinimo dėl 2 metrų nenaudojamo pločio dar neteko girdėti - "Užbrūkšniuotas plotas šalia parkavimo vietų dabar leidžia saugiai išlipti iš automobilio ir saugiau pasiekti artimiausią šaligatvį"


    15min.lt 2023.04.23
    Naujai paženklinta gatvė Vilniaus Karoliniškėse: kokia tokio siaurinimo prasmė?
    Padarė, kad gatvė nekeitinėtų pločio. Aišku galėjo ir neplatinti per Lidl statybas, būtų daugiau vietos pėstiesiems, bet geriau vėliau negu niekada.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Nesuprantamas. Sudėjus plotį brūkšnių su dabartine parkavimo zona, tame pačiame plote būtų galima gauti daug įstrižų statymo vietų.
    Įstrižos/stačios vietos yra nepageidaujamos, nes neina normaliai matyti eismo išvažiuojant. Kaune visur kur buvo stačiai/kampu po gatvių remontų tampa lygiagrečiai.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Nesuprantamas. Sudėjus plotį brūkšnių su dabartine parkavimo zona, tame pačiame plote būtų galima gauti daug įstrižų statymo vietų.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Ten statant Lidlą buvo padaryta greitėjimo juosta, kas yra idiotiška toje vietoje. Tai visiškai suprantamas yra jos užbrūkšniavimas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Padaryta, kad nereikėtų eiti per žolę.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tokio idiotiško paaiškinimo dėl 2 metrų nenaudojamo pločio dar neteko girdėti - "Užbrūkšniuotas plotas šalia parkavimo vietų dabar leidžia saugiai išlipti iš automobilio ir saugiau pasiekti artimiausią šaligatvį"


    15min.lt 2023.04.23
    Naujai paženklinta gatvė Vilniaus Karoliniškėse: kokia tokio siaurinimo prasmė?
    Vilniaus Sausio 13-osios gatvėje atsirado naujas ženklinimas, kurį vietos gyventojai įvertino kaip nesuprantamą sprendimą, esą netarnausiantį nei automobiliams, nei dviračiams ar pėstiesiems. Tad kokia prasmė susiaurinti gatvę?
    Gatvių humanizavimui pritariantys miestiečiai tvirtina, jog sprendimas tinkamas, va tik informuoti Vilniaus savivaldybei nesiseka. Savivaldybė teigia, kad pokyčiai padaryti dėl saugumo.




    „Kas man gali paaiškinti to siaurinimo prasmę, kai parkuotis reikia viduryje gatvės, o užbrūkšniuota gatvės dalis nei dviračių takas, nei pėsčiųjų šaligatvis keistai susiaurėjantis?“ - rašoma vienoje Facebook grupėje

    Šiuo horizontalaus ženklinimo sprendimu be didesnių gatvės rekonstravimui reikalingų investicijų buvo pagerintas eismo saugumas: dabar išsukti iš kiemo saugiau, o Sausio 13-osios gatve abiem kryptimis važiuojantys automobiliai nebegali nepagrįstai smarkiai įsibėgėti. (...) Užbrūkšniuotas plotas šalia parkavimo vietų dabar leidžia saugiai išlipti iš automobilio ir saugiau pasiekti artimiausią šaligatvį“, – taip šį pokytį Karoliniškėse paaiškino Vilniaus miesto savivaldybė.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...e-787-2036982#

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Ar tikrai sklypas namo ribose?
    Realiai - jokio sklypo, nes jis tiesiog nebuvo deramai suformuotas. Kaip tuomet sakė Kadastre: "pas mus pusė Lietuvos dar nesuregistruota". Nežinau, kokia padėtis dabar. Bet štai kaimynas už tvoros neturi žemės dokumentų iki šiol.
    Naujamiestyje, tikiu, situacija aiškesnė.

    Komentuoti:

Working...
X