Nuotraukoje matomoje vietoje kelio/gatvės sklypo iš viso nėra. Šaligatvis su parkavimo vietomis yra to komercinio pastato sklype, o važiuojamoji dalis ir likusios kvartalinės gatvės - buv. Velgos sklype. Ten tik viena dalis gatvės praeina per kitą sklypą servitutu (užštrichuota).
Man tik įdomiau kas ir kaip žiemą prižiūrės ir valys šias gatves, esančias privačiame sklype.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Pagal Regia kelio sklypas baigiasi ties šonine pastato siena. Toliau savininko sklypas.Parašė Nitro Rodyti pranešimąAr galit kas VMS atsakymą į žmonių kalbą išverst?
https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/393177
Vieta: https://maps.app.goo.gl/aFhLs6LdVq3xmhMaA
Komentuoti:
-
Ne savivaldybės (valstybės) sklypas. Savininkas gali neleisti parkuotis bet kam jo žemėje. Čia ne "viešos parkavimo vietos".Parašė Nitro Rodyti pranešimąAr galit kas VMS atsakymą į žmonių kalbą išverst?
https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/393177
Vieta: https://maps.app.goo.gl/aFhLs6LdVq3xmhMaA
Nežinau, ar tai atitinką realią situaciją toje vietoje.
Komentuoti:
-
Ar galit kas VMS atsakymą į žmonių kalbą išverst?
https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/393177
Vieta: https://maps.app.goo.gl/aFhLs6LdVq3xmhMaA
Komentuoti:
-
,,Esminis dalykas yra sutarti kokių pokyčių norime. Viena yra mėginti sutalpinti visą potencialų mašinų poreikį, visai kita yra sutvarkyti esamą situaciją, kai iš purvynų ir šaligatvių perkeliamos mašinos, kas realiai jų kiekio nedidina. Taip galima sukurti kokybiškas rekreacijos ir parkingo erdves. Esminis dalykas yra aiškaus tikslo iškėlimas ir sistematiniai darbai, o ne pavieniai pakrapštymai. Ne vien parkingų praplėtimas, bet ir priemonių užkardančių kibirų mėtymus įrengimas, parkingo kontrolė ir daugiabučių kiemuose, normalaus VT vystymas ir pan.''
Būtent.
Reikia holistinio požiūrio, o ne tik ,,Aha! Išlindo perteklinė mašina kieme - greitai ją mušam!''.
Bandau ant smūgio primesti ko reikia:
1. Užbaigto bent pagrindinių miesto gatvių tinklo
2. Išbaigto VT tinklo bent asfaltu
3. Elementaraus vientiso ir šiuolaikinio šaligatvių tinklo
4. Kiemų atnaujinimo pritaikant šiuolaikinėms reikmėms (įskaitant P vietų didinimą kur tai racionalu)
5. Veikiančios baudavimo už nevietoje pastatytus auto sistemos. Manau jei atiduotų verslui baudavimą ir įvestų sistemą kuomet raportuotojas gali užsidirbti komisinius, problema taip greitai išspręstų, kad nežinotumėt kas įvyko. Ši sistema manau spręstų ir nuogąstavimus dėl žalių plotų niokojimo net ir po P vietų padidinimo.
Beje, žalių plotų niokojimo klausimą didžiąja, o gal ir pilnai, dalimi galima išspręsti parinkus tinkamus sprendimus projektavimo metu - dideli akmenys, apželdinimo sprendmai, reljefo sprendimai ir kitos priemonės, kad fiziškai negalėtum užvažiuoti ant žalumos.Paskutinis taisė spekas; 2024.12.27, 12:45.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Vienas iš "argumentų" didinti parkavimo kainas 1,6 karto mistinis 85% užpildymas. Bus matyti, koks bus mėlynos zonos užpildymas, kai nebeliks lengvatų elektromobiliams (deja, lengvatos bus naikinamos tik už pusmečio ir jos dar liks- 1 valanda gratis).
Panaikinus bet kokias lengvatas elektromobiliams visose zonose infrastruktūra būtų naudojama pagal poreikį ir nebūtų jokio reikalo drastiškai branginti parkavimą.
Delfi 2024.11.29
Elektromobiliams išimčių [tik mėlynoje zonoje] nebebus – kitais metais už stovėjimą mėlynoje zonoke mokės kaip visi
Nuo liepos 1 d. mėlynojoje rinkliavos zonoje elektromobilių stovėjimas bus nemokamas pirmąją stovėjimo valandą, antroji stovėjimo valanda kainuos 3,5 Eur, o nuo trečiosios valandos – 4,0 Eur už valandą. Mėlynoji rinkliavos zona elektromobiliams taip pat bus apmokestinta visą parą (24/7).
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...visi-120068322
Komentuoti:
-
Kad neįsilietų į eismą, reikia visų pirma tvarkyti VT. Stipriai. Bet tai nereiškia, kad DARBO dienomis, RUTININIAIS reikalais naudojamas VT privers neturėti asmeninio transporto visiems kitiems atvejams. Daliai žmonių - galbūt to užteks. Tačiau daug kam to neužteks. Todėl parkingas + VT leistų ir turėti asmeninį transportą, ir nenaudot jo kai nereikia.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
SoulMulticast, sakiau, kad skaičiuok neskaičiavęs, bet atsiras, kas pasiūlys „racionalesnį“ sprendimą
Aš šioje temoje ir šiame forume jau tingiu ginčytis, nes žinau, kad ilgesnio teksto neskaitys, o trumpesniais tekstais dėl didelio „pingo“ mes čia susirašinėsime kelis mėnesius ir galų gale vis tiek prelegentas parašys „o juk galima ir paskolą parkingams paimti“, kai diskusija turėtų būti „o kaip visi tie 2000 automobilių išvažiuos iš kiemų ir įsilies į eismą, kur jau ir taip iš kiekvienos rinkimų apylinkės važiuoja po 2000 automobilių.
Jei kam įdomu, tai Darnaus judumo planai rengti ne tam, kad kuo daugiau parkingų į kiemus sugrūsti arba paskelbti vairotojų genocydą, bet kad racionaliomis sąnaudomis ir nesugriaunant miesto būtų galima į darbus, parduotuves ir pas draugus nukakti. Papildomų parkingų rengimas sovietų išbaigtuose rajonuose, koks yra Tuskulėnų trikampis, Žirmūnai, Viršuliškės, ir t.t. šias galimybes mažina, ne didina.
Bet jei žmonės tokių elementarių dalykų nesupranta, tai... šis forumas netinkama vieta juos šviesti.
Kodėl apskritai reikia ar gali reikėti asmeninio transporto - jei tas neaišku - tai šitas forumas matyt neskirtas tokiems žmonėms šviesti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nukrypsiu nuo temos - gal kas turi aukštos rezoliucijos žemėlapį su patvirtintomis naujomis rinkliavos ribomis? Nes internete naujienų portaluose yra tik mažesnės kokybės, kuriuose nieko neįžiūrėsi.
Ieškojau vakar dienos akto "Dėl Vietinės rinkliavos už naudojimąsi Tarybos nustatytomis mokamomis vietomis automobiliams statyti nuostatų tvirtinimo" pakeitimų aktai.vilnius.lt bei e-seimas.lrs.lt svetainėse - neradau..
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai ne tvarkyti aplinką reikia, o neleisti įsigyti automobilių. Bent jau be įsipreigojimo laikyti jį garaže arba mokamoje parkavimo aikštelėje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Čia toks užburtas ratas gaunasi - automobiliai išvažinėja purvynus, juos sutvarkom, gyventojai pamato galimybę įsigyti papildomą automobilį šeimoje „nu nes įrengė papildomas vietas kur parkooocy“, vėl visi nebetelpa, išvažinėjami nauji purvynai, vėl juos tvarkom ir t.t...Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąViena yra mėginti sutalpinti visą potencialų mašinų poreikį, visai kita yra sutvarkyti esamą situaciją, kai iš purvynų ir šaligatvių perkeliamos mašinos, kas realiai jų kiekio nedidina. ... Ne vien parkingų praplėtimas, bet ir priemonių užkardančių kibirų mėtymus įrengimas, parkingo kontrolė ir daugiabučių kiemuose, normalaus VT vystymas ir pan.
Reikia pradėti nuo VT ir nuo parkingo kontrolės - bent 3 kartus per savaitę aplankyti kiekvieną kiemą ir nubauduoti visus. Tik tai paskatintų tvarkytis aplinką patiems gyventojams, kad ir su kaimynijų programa. Miestas neturi pilnai dengti parkingų atnaujinimo ar vietinių išvažinėtų purvynų legalizavimo ir asfaltavimo.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tinkama.Parašė KEdas Rodyti pranešimąBet jei žmonės tokių elementarių dalykų nesupranta, tai... šis forumas netinkama vieta juos šviesti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kur Tuskulėnų trikampyje yra išbaigtas rajonas? Apkskritai kas per terminas "išbaigtas rajonas"? Miestas savo principu nėra ir nebuvo baigtinis darinys, tik visokiems Tiškams ir Lavriniec tai baigtinis dalykas, nes jie tarybinius rajonus supranta kaip tobulumo viršūnę, o naujų pastatų statybą kaip prigimtinį blogį. Net dabar kalbame apie tų rajonų pokyčius, kurie yra būtini. Esminis dalykas yra sutarti kokių pokyčių norime. Viena yra mėginti sutalpinti visą potencialų mašinų poreikį, visai kita yra sutvarkyti esamą situaciją, kai iš purvynų ir šaligatvių perkeliamos mašinos, kas realiai jų kiekio nedidina. Taip galima sukurti kokybiškas rekreacijos ir parkingo erdves. Esminis dalykas yra aiškaus tikslo iškėlimas ir sistematiniai darbai, o ne pavieniai pakrapštymai. Ne vien parkingų praplėtimas, bet ir priemonių užkardančių kibirų mėtymus įrengimas, parkingo kontrolė ir daugiabučių kiemuose, normalaus VT vystymas ir pan.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
SoulMulticast, sakiau, kad skaičiuok neskaičiavęs, bet atsiras, kas pasiūlys „racionalesnį“ sprendimąParašė RamasN Rodyti pranešimą
Jei matom kaip opcija tik ištisinį vieno aukšto parkingą, tada neužteks. Toks variantas yra akligatvis. Spręs tik daugiaaukščiai parkingai, o geriausia - požeminiai, tuo tarpu antžeminę dalį pernaudojant viešoms erdvėms.
Idealu su tokia iniciatyva požeminius parkingus iškart ruošt ir kaip bunkerius.
P.S. praleista proga tokį reikalavimą iškelt visokių didesnių PC statymui
Aš šioje temoje ir šiame forume jau tingiu ginčytis, nes žinau, kad ilgesnio teksto neskaitys, o trumpesniais tekstais dėl didelio „pingo“ mes čia susirašinėsime kelis mėnesius ir galų gale vis tiek prelegentas parašys „o juk galima ir paskolą parkingams paimti“, kai diskusija turėtų būti „o kaip visi tie 2000 automobilių išvažiuos iš kiemų ir įsilies į eismą, kur jau ir taip iš kiekvienos rinkimų apylinkės važiuoja po 2000 automobilių.
Jei kam įdomu, tai Darnaus judumo planai rengti ne tam, kad kuo daugiau parkingų į kiemus sugrūsti arba paskelbti vairotojų genocydą, bet kad racionaliomis sąnaudomis ir nesugriaunant miesto būtų galima į darbus, parduotuves ir pas draugus nukakti. Papildomų parkingų rengimas sovietų išbaigtuose rajonuose, koks yra Tuskulėnų trikampis, Žirmūnai, Viršuliškės, ir t.t. šias galimybes mažina, ne didina.
Bet jei žmonės tokių elementarių dalykų nesupranta, tai... šis forumas netinkama vieta juos šviesti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ne visai taip, tai tema visai kitai diskusijai (gal net gerai būtų ją turėti, jei nėra).Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
PC parkingai nera jokie bunkeriai. Koks gali buti bunkeris su keliu aukstu didziausiu pastatu virs jo? Kai pataikys i pastata, susiplos kaip kortu namelis kartu viskas i ta pozemini parkinga. Bunkeriai isparduoti, ju niekas nebestatys. Bunkeriu funkcija galetu atlikti tik metro, bet jo irgi nebus. PC parkingai tera siokia tokia nesuper saugi priedanga su tonomis degiu sprogiu degalu auto bakuose.
Yra dvi sąvokos: priedanga ir slėptuvė, kurios dar turi savo kategorijas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Turėjau galvoj tuos PC, kurie turi parkingų plotus šalia. Akropolis, Senukai ir daug kitų mažesnių. Kitiems irgi galėjo būt iškelt reikalavimai dar iki projektavimo.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
PC parkingai nera jokie bunkeriai. Koks gali buti bunkeris su keliu aukstu didziausiu pastatu virs jo? Kai pataikys i pastata, susiplos kaip kortu namelis kartu viskas i ta pozemini parkinga. Bunkeriai isparduoti, ju niekas nebestatys. Bunkeriu funkcija galetu atlikti tik metro, bet jo irgi nebus. PC parkingai tera siokia tokia nesuper saugi priedanga su tonomis degiu sprogiu degalu auto bakuose.
O dėl metro pritariu, tai irgi būti win-win (VT, bunkeris). Deja, nesišviečia
Komentuoti:
-
PC parkingai nera jokie bunkeriai. Koks gali buti bunkeris su keliu aukstu didziausiu pastatu virs jo? Kai pataikys i pastata, susiplos kaip kortu namelis kartu viskas i ta pozemini parkinga. Bunkeriai isparduoti, ju niekas nebestatys. Bunkeriu funkcija galetu atlikti tik metro, bet jo irgi nebus. PC parkingai tera siokia tokia nesuper saugi priedanga su tonomis degiu sprogiu degalu auto bakuose.Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Idealu su tokia iniciatyva požeminius parkingus iškart ruošt ir kaip bunkerius.
Komentuoti:
-
Klausimas. O kur dabar stato automobilius vietos gyventojai, viename iš labiausiai automobilizuotų miestų pasaulyje?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Tai isvada lieka tokia pati - net visiskai sunaikinus viska aplink namus ir padarius istisa asfaltuota parkinga visos apylinkes plote kur tik techniskai imanoma butu uzlieti asfaltu, parkavimo vietu visiems gyventojams NEUŽTEKS.
P.S. dukros šeima čia gyvena
Mano skaičiavimais yra parkuojama kiemuose max. 20-30 automobilių 60 butų namui. Dar kažkiek (max. 5-10) parkuoja tikroje gatvėje.
Kiek automobilių realiai turi gyventojai (ir kur juos laiko, jei ne prie namų), reiktų atlikti tyrimą. Preliminariai tenka mažiau nei vienas automobilis butui. Dažniausiai senyvo amžiaus pensininkai (o jų rajone nemažai) neturi.
P.S. pagal random savininkų apklausą dauguma sutiktų mokėti ~30 EUR už žmogišką parkavimo vietą.Paskutinis taisė Sula; 2024.11.28, 15:59.
Komentuoti:
-
Jei matom kaip opcija tik ištisinį vieno aukšto parkingą, tada neužteks. Toks variantas yra akligatvis. Spręs tik daugiaaukščiai parkingai, o geriausia - požeminiai, tuo tarpu antžeminę dalį pernaudojant viešoms erdvėms.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
...
Tai isvada lieka tokia pati - net visiskai sunaikinus viska aplink namus ir padarius istisa asfaltuota parkinga visos apylinkes plote kur tik techniskai imanoma butu uzlieti asfaltu, parkavimo vietu visiems gyventojams NEUŽTEKS.
Idealu su tokia iniciatyva požeminius parkingus iškart ruošt ir kaip bunkerius.
P.S. praleista proga tokį reikalavimą iškelt visokių didesnių PC statymui
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vel neteisingi skaiciavimai. Reikia skaiciuoti ne apylinkes plota padalinus vienam rinkejui, o konkreciai esama plota tarp namu.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Taip, kažkada buvau paskaičiavęs, bet po to tą įrašą skubiai ištryniau, nes apsiskaičiavau visa eile.
Patikrinkime tuos skaičiavimus.
Pvz. gana tankiai apgyvendintoje Žirmūnų 160 rinkimų apylinkėje yra 2679 rinkėjas, kas reiškia, kad jie bent teoriškai gali turėti ir po automobilį, o apylinkės plotas yra 216736 m². Turime apie 80 m² vienam rinkėjui. Automobiliui parkuoti pakanka 25 m², o įvertinus, kad gyvenama ir parkuojama keliais aukštais, erdvės lieka.
Tačiau man labai keista kad daugelis ieškote vietos parkingui, bet nesuprantate elemenarių tiesų: parkingui reikia ne 1, bet 2,5 vietų vienam automobiliui, nes jis po miestą juda iš vieno parkingo į kitą, o 95% laiko vis tik stovi. Stovi prie namų, darbo, darželio, parduotuvės ir pan. Bet net ir tiek erdvės mieste atsirastų.
Taigi, su parkingu vis tik maža problema. Didesnė problema, kad visi nori judėti vienu metu ir, padarius parkingo kiekvienam norinčiam, padaryti automobilių judėjimą be kamščių tiesiog neįmanoma. Vat čia ir stringame su spekas pasiūlymais, nes jie tokie pat „prasmingi“, kaip siūlymas pridėti dar vieną eismo juostą, pertvarkyti sankryžą arba pareguliuoti šviesoforą, kad „viskas važiuotų. Nevažiuos.
Pazymejau Google maps plotus kuriuos teoriskai imanoma paversti asfalto lauku raudonai isnaikinat visiskai visa viesa ir beveik visa privacia erdve, saligatvius ir visa kita paliekant tik plotelius palei pagrindinius kelius.
Raudonas plotas yra 109600 m2.
Bet toks parkingas net teoriskai neimanomas, nes pazymejau viska - visus saligatvius, zaidimu aiksteles, net privacia erdve (Namų pynės kvartala) isskyrus ta kur prie mazu namu, tiesiog viska. Net paciais droviausiais isivaizdavimais ta plota reika dalinti minimum dvigubai kad nors teoriskai butu imanoma kazka tokio uzasfaltuoti visiskai sunaikinant erdve aplink. Tai turim 50000 m2 ploto.
Darant parkinga neimanoma kad visas plotas butu uuzimtas 100% masinom, nes masinoms reikia pravaziuoti kazkaip, manevruoti ir t.t. Tad vienai masinai kaip ir minejo KEdas reikia 25 m2. Taigi tilptu 2000 automobiliai. Rinkeju 2679 nepaisant galimu ju sveciu ar nuomojamu butu.
Tai isvada lieka tokia pati - net visiskai sunaikinus viska aplink namus ir padarius istisa asfaltuota parkinga visos apylinkes plote kur tik techniskai imanoma butu uzlieti asfaltu, parkavimo vietu visiems gyventojams NEUŽTEKS.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2024.11.28, 15:38.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Savaime suprantama skatins daugiau šeimos narių važinėti savais automobiliais. Neįvertinate, kiek dar daug žmonių neturi nuosavo automobilio ir tiesiog kooperuojasi ar naudojasi kitomis priemonėmisParašė gerietis Rodyti pranešimą
Visi pirks po antrą automobilį ir važiuos dviem.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: