Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Maalinauskas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Aš skaityt moku, bet moku ir analizuoti situaciją.
    Kadangi jau 17.30 (kas realiai yra labai anksti, nes per kamščius net išvažiavus iš darbo 17.05 sunku tokiu metu būti namie) yra užgrūsti kiemai. Tai akivaizdu, jog automobiliai būtent ten tik sandėliuojami, be jokio realaus poreikio jį turėti.
    Poreikis yra, bet žmonės tiesiog adaptuojasi prie situacijos. Man pvz savo laiku padėjo tai, kad dvi dienas per savaitę vadovai leido dirbti iš namų. Dar padėjo kad už puskilometrio buvo viena aikštelė, kurioje parkingas iki 8 ryto buvo nemokamas, tai jeigu sekančią dieną nereikėdavo dirbti iš namų, statydavau ten. Bet kai sekančią dieną dirbdavau nuotoliu, stengiausi tiesiog anksčiau pradėti darbą, kad anksčiau parvažiuoti namo. O visus reikalus kur reikėjo kur nors nuvažiuoti (retesni pirkiniai/gydytojas/autoservisas) atlikdavau per pietus tų dienų, kai dirbau nuotoliu.
    Ir taip tenka suktis daugumai, deja. Dėl priežasčių galima diskutuoti, bet teigti kad kiemuose mašinos tėra tik sandėliuojamos ir realaus poreikio naudoti automobilį nėra gali tik arba visus ant dviračių norintis susodinti fanatikas, arba vienas iš nedaugelio sėkmingųjų, kuris gyvena tinkamoje vietoje.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Megaparkofkių Vokietijoje teko matyti ne tik rytinėje dalyje. Ir ne tik kvartalų pakraščiuose, bet ir tarp namų. Nors gal techniškai buvo tarpe tarp kvartalų, bet iš vaizdo nelabai kuo skyrėsi nuo mūsų parkofkių. Nebent vietoj tešlynų dominavo asfaltas su mažiau žalumos. Nors kaip sakiau ir tešlynų teko pamatyt.

    Taip, trumpalaikio stovėjimo vietos pas mus būtų labai gerai kurjeriams ir t.t. Bet realybė turbūt tokia, kad nelabai kas gerbtų tą laiko limitą. Deja.
    Idealiu atveju prie namų būtų tik trumpalaikis stovėjimas (nusinešti daiktams ir pan), o visas ilgalaikis stovėjimas - bendroje (daugiaaukštėje ar požeminėje) aikštelėje kažkur, kur statytų 5-8 daugiabučiai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Megaparkofkių Vokietijoje teko matyti ne tik rytinėje dalyje. Ir ne tik kvartalų pakraščiuose, bet ir tarp namų. Nors gal techniškai buvo tarpe tarp kvartalų, bet iš vaizdo nelabai kuo skyrėsi nuo mūsų parkofkių. Nebent vietoj tešlynų dominavo asfaltas su mažiau žalumos. Nors kaip sakiau ir tešlynų teko pamatyt.

    Taip, trumpalaikio stovėjimo vietos pas mus būtų labai gerai kurjeriams ir t.t. Bet realybė turbūt tokia, kad nelabai kas gerbtų tą laiko limitą. Deja.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Čia buv. Rytų Vokietijoje daugiau paplitęs tas dalykas, kad daugiabučių kvartalų pakraščiuose yra didžiuliai parkingai. Ir šiaip iš to nėra nieko blogo. Galėtų ir pas mus tokiu keliu sprendžiami klausimai. Tik pas mus einama priešingu keliu. Statomos nemokamos papildomos stovėjimo vietos "po langais", o kažkur pakraščiuose esančios aikštelės apmokestinamos. Kaip pvz, čia : 31 Laisvės pr. - Google Maps
    Tai čia viskas daroma kažkaip atvirkščiai. Tegu geriau vietoje tų korių įrengimo prie atskirų namų, padaro kažkokias erdves mikrorajonų pakraščiuose, nes vietos tam tikrai yra, ir galima ten bent kurį laiką leisti nemokamai "sandėliuoti" savo retai naudojamas transporto priemones. O vat kiemus, su ribota vietų pasiūla, reikia apmokestinti, kad juose būtų kuo didesne apyvarta ir naudotųsi svečiai, ar gyventojai galintys susimokėti bet dažniau besinaudojantys, kažkur važiuojantys. Nes dabar po langais sustatyti nejudinami automobiliai, o prireikus pas kažką atvažiuoti kokioms 15-30 minučių, tai turi pasistatyti už kilometro ir tiek pat laiko praleisti dar ateidamas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Su keliavimu kitos rūšies transportu viskas ok. Tačiau tada neturi būti "sandėliuojamas" transportas viešose aikštelėse. Kažkaip nepamenu Nyderlanduose tokių erdvių miestuose, kad kiekvienam namų ūkiui, būtų vietos 1-2 automobiliams viešoje aikštelėje pasistatyti.
    Mano pagrindinė pretenzija, kad jeigu stovėjimo aikštelė yra vieša, įrengta/prižiūrima už savivaldybės pinigus, yra viešoje žemėje ir dar suteikiama nemokamai, tai noriu ir aš turėti galimybę ten pasistatyti kai man reikia. Jeigu to negalima įgyvendinti pagal esamą modelį, tai turi būti galimybė man pasistatyti sumokėjus, kai dėl to mokesčių būtų ir laisvų vietų.
    Nyderlandų tiek gerai nepažįstu, bet Vokietijos didmiesčiuose teko matyt tokių vietų, kurios laisvai perspjauna mūsų parkofkes. Pašmirinėjus po migrantų dominuojamus rajonus nebuvo sunku rast net ir parkofkių tešlynuose.

    Mūsuose viena iš problemų yra sovietinis daugiabučių palikimas. Su naujais daugiabučiais ryškiai kita situacija kai yra namo sklype požeminiai ar antžeminiai parkingai. O sovietiniuose daugiabučiuose lengvo sprendimo praktiškai nėra. Nebent per prievartą formuoti ir nuomoti sklypus, verčiant susitvarkyti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kodėl? Normalus, pavadinkim, olandiškas automobilio naudojimas. Į darbą ( su sąlyga, kad darbas ne iš namų) VT ar dviračiu, savaitgaliniais reikalais, apsipirkt ir paturistaut su mašina.
    Su keliavimu kitos rūšies transportu viskas ok. Tačiau tada neturi būti "sandėliuojamas" transportas viešose aikštelėse. Kažkaip nepamenu Nyderlanduose tokių erdvių miestuose, kad kiekvienam namų ūkiui, būtų vietos 1-2 automobiliams viešoje aikštelėje pasistatyti.
    Mano pagrindinė pretenzija, kad jeigu stovėjimo aikštelė yra vieša, įrengta/prižiūrima už savivaldybės pinigus, yra viešoje žemėje ir dar suteikiama nemokamai, tai noriu ir aš turėti galimybę ten pasistatyti kai man reikia. Jeigu to negalima įgyvendinti pagal esamą modelį, tai turi būti galimybė man pasistatyti sumokėjus, kai dėl to mokesčių būtų ir laisvų vietų.

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Aš skaityt moku, bet moku ir analizuoti situaciją.
    Kadangi jau 17.30 (kas realiai yra labai anksti, nes per kamščius net išvažiavus iš darbo 17.05 sunku tokiu metu būti namie) yra užgrūsti kiemai. Tai akivaizdu, jog automobiliai būtent ten tik sandėliuojami, be jokio realaus poreikio jį turėti. Nes jeigu galima laikyti jį tik proginiam pasivažinėjimui, tai akivaizdu, kad automobilio išlaikymas kainuoja stipriai per pigiai. Ir tokiu metodu, koks taikomas dabar, kai plečiami kiemai visokiais koriais - nieko nebus išspręsta ir problemos bus tik gilinamos. Nes atsiras tik daugiau "sandėliuojamų" automobilių.
    Na nežinau, man kartais atrodo kad beveik pasiekėme tokį automobilizacijos lygį, kai kiekvienas norintis turėti automobilį, jį jau turi. Nebūčiau toks įsitikinęs, kad parkingo zonų praplėtimas ženkliai padidintų bendrą automobilių kiekį.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Aš skaityt moku, bet moku ir analizuoti situaciją.
    Kadangi jau 17.30 (kas realiai yra labai anksti, nes per kamščius net išvažiavus iš darbo 17.05 sunku tokiu metu būti namie) yra užgrūsti kiemai. Tai akivaizdu, jog automobiliai būtent ten tik sandėliuojami, be jokio realaus poreikio jį turėti. Nes jeigu galima laikyti jį tik proginiam pasivažinėjimui, tai akivaizdu, kad automobilio išlaikymas kainuoja stipriai per pigiai. Ir tokiu metodu, koks taikomas dabar, kai plečiami kiemai visokiais koriais - nieko nebus išspręsta ir problemos bus tik gilinamos. Nes atsiras tik daugiau "sandėliuojamų" automobilių.
    Kodėl? Normalus, pavadinkim, olandiškas automobilio naudojimas. Į darbą ( su sąlyga, kad darbas ne iš namų) VT ar dviračiu, savaitgaliniais reikalais, apsipirkt ir paturistaut su mašina.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Visada pasisakiau už apmokestinimą (tik už normalų, ne už dabartinį "vietiniems gyventojams išimtis"). Čia tik paaiškinau sleader kodėl miegamuosiuose rajonuose taip anksti užsipildo kiemai.
    Aš skaityt moku, bet moku ir analizuoti situaciją.
    Kadangi jau 17.30 (kas realiai yra labai anksti, nes per kamščius net išvažiavus iš darbo 17.05 sunku tokiu metu būti namie) yra užgrūsti kiemai. Tai akivaizdu, jog automobiliai būtent ten tik sandėliuojami, be jokio realaus poreikio jį turėti. Nes jeigu galima laikyti jį tik proginiam pasivažinėjimui, tai akivaizdu, kad automobilio išlaikymas kainuoja stipriai per pigiai. Ir tokiu metodu, koks taikomas dabar, kai plečiami kiemai visokiais koriais - nieko nebus išspręsta ir problemos bus tik gilinamos. Nes atsiras tik daugiau "sandėliuojamų" automobilių.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Čia ir atsiremiam į parkavimo infrastruktūrą - turi mašiną, turėk ir parkavimo vietą (po namu, garaže, stovėjimo aikštelėje ar pan.). Kadangi gatvėse ir kiemuose visos mašinos netelpa, reikia įvesti parkavimo mokestį, kad mašinų sumažėtų.
    Visada pasisakiau už apmokestinimą (tik už normalų, ne už dabartinį "vietiniems gyventojams išimtis"). Čia tik paaiškinau sleader kodėl miegamuosiuose rajonuose taip anksti užsipildo kiemai.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Išmokite skaityti - "sandėliuojamos" transporto priemonės tik tada, kai trūksta parkavimo vietų. Kalbant apie mano pavyzdį, kol rajone vietų skaičius nesumažėjo, niekas nelaikė kieme transporto priemonių nejudinamų, nes tuomet buvo galimybė jomis naudotis kasdien. O dabar kokia prasmė man važiuoti kažkur su mašina, jei grįžęs 100 proc. neturėsiu kur jos pasistatyti. Važiuosiu nebent tada kai yra būtinybė, arba kai žinosiu kad grįšiu už valandos ir dar bus kur pasistatyti.
    Čia ir atsiremiam į parkavimo infrastruktūrą - turi mašiną, turėk ir parkavimo vietą (po namu, garaže, stovėjimo aikštelėje ar pan.). Kadangi gatvėse ir kiemuose visos mašinos netelpa, reikia įvesti parkavimo mokestį, kad mašinų sumažėtų.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Reziume, civilizuotai viskas, tik pučia miglą meras.
    O šalia stovi admin dir, kuris tuo pat metu yra projektų ekspertas. Išmokino apeiti sistemą

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Išmokite skaityti - "sandėliuojamos" transporto priemonės tik tada, kai trūksta parkavimo vietų. Kalbant apie mano pavyzdį, kol rajone vietų skaičius nesumažėjo, niekas nelaikė kieme transporto priemonių nejudinamų, nes tuomet buvo galimybė jomis naudotis kasdien. O dabar kokia prasmė man važiuoti kažkur su mašina, jei grįžęs 100 proc. neturėsiu kur jos pasistatyti. Važiuosiu nebent tada kai yra būtinybė, arba kai žinosiu kad grįšiu už valandos ir dar bus kur pasistatyti.
    Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.11.21, 11:10.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Taip ir galvojau, kad egzistuoja ne stovėjimo, o transporto priemonių sandėliavimo problema kiemuose. Gaila, kad delsiama su apmokestinimu. Nes kam reikalingas automobilis po langai, jei jis ten tik tam, kad "laikyti užimtą" vietą

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Gal kiek ne įtema, bet gal kas iš gyvenančių tuose senos statybos namuose kur kiemuose ankšta galėtų pasakyti kodėl vakare ten taip anksti užsipildo kiemai? Žmonės ten laiko automobilius ir jais nesinaudoja, ar bando kuo greičiau grįžti namo, kad prisiparkuoti?
    Pirmadienį reikėjo nuvažiuoti į Viršuliškes (netoli Mados) į vieną senos statybos namą, tai 17:30 nuvažiavus kiemuose (jų ten sujungta gal 5 ar 6 grandinėle) nebuvo nei vienos laisvos vietos. Net ir vietos, kur "stovėti draudžiama" ties konteineriais jau buvo užstatytos. Tai taip ir likau nesupratęs kaip čia taip anksti visi parvažiuoja. Pas save grįžau 18:30 ir dar kokia 1/5 kiemo buvo laisva.
    Kuo sudėtingesnė situacija su parkingu, tuo mažiau žmonės važinėja automobiliais be didelės būtinybės. Kai mano rajone buvo uždarę aikštelę rekonstrukcijai (ir dėl to parkingo vietų skaičius rajone sumažėjo perpus) iš viso palikdavau mašiną kieme ir važinėdavau viešuoju. Mašina važinėdavau nebent su kokiais reikalais dienos viduryje, kad grįžti namo iki 16h (nes vėliau vietų jau nebūdavo).

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Video geras, bet fake news, nes esama 3,5 m "gatvė" ten panašu yra tiesiog jau kiemo teritorija, nes matosi ji veda tieisi į daugiabutį. Trikampio ženklas ties įvažiavimu į tikrą gatvę, kiemo nepadaro "gatve". 3,5 m pravažiavimas yra legalus (net tokia Ds kategorijos gatvė būtų legali pvz. soduose). Platina iki 5,5 "dvipusės" "gatvės", kad tiesiog leisti parkuotis, nes skvere panaikins parkingą.

    Reziume, civilizuotai viskas, tik pučia miglą meras.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Ir Alytuje sutvarkius automobilių suniokotą skverą bus vykdomas automobilių genocYdas



    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Būna ir visokių darbuotojų, kurie dienos metu dirba tuose daugiabučiuose įsikūrusiose kirpyklose, graožio salonuose, tyrimų laboratorijose ("Antėja") ir pan. Gal dar mokykla kokia yra šalia – mokiniai ir mokytojai dažnai mokyklos parkinge nesutelpa.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Matyt nuo kiemo priklauso - jei šalia daug devynaukščių, vietos bus sunkiau rasti negu šalia penkiaaukščių ir pan.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Gal kiek ne įtema, bet gal kas iš gyvenančių tuose senos statybos namuose kur kiemuose ankšta galėtų pasakyti kodėl vakare ten taip anksti užsipildo kiemai? Žmonės ten laiko automobilius ir jais nesinaudoja, ar bando kuo greičiau grįžti namo, kad prisiparkuoti?
    Pirmadienį reikėjo nuvažiuoti į Viršuliškes (netoli Mados) į vieną senos statybos namą, tai 17:30 nuvažiavus kiemuose (jų ten sujungta gal 5 ar 6 grandinėle) nebuvo nei vienos laisvos vietos. Net ir vietos, kur "stovėti draudžiama" ties konteineriais jau buvo užstatytos. Tai taip ir likau nesupratęs kaip čia taip anksti visi parvažiuoja. Pas save grįžau 18:30 ir dar kokia 1/5 kiemo buvo laisva.

    Komentuoti:

Working...
X