Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
puiku jei taip buna. Bent jau Norfa kur prie manes net nezino kaip reikia ta parkinga apmoketi, nes kasininkes nemoka naudotis kasa kuria mokama uz parkinga. Teko suinstaliuoti parkingo operatoriaus appsa ir moketi paciam per ji. Nors Regia parkingo sklypas tas pats kaip Norfos, jie tiesiog uzsake operuoti parkinga kazkokiai treciajai saliai. Tai vargu ar ten bus lengva su isankstinem sutartim.
-
Kažkur JUDU minėjo neseniai, kad kaip tik kalbasi šiuo metu su PC valdytojais dėl aikštelių panaudojimo naktį. Įdomu, ar iš tikrųjų materializuosis šitie pasikalbėjimai.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąSavivaldybe galetu pasistengti priversti tu PC parkingu sklypu valdytojus pamazinti naktine stovejimo kaina taip sukuriant desimtis papildomu stovejimo vietu NEMOKAMAI. Bet nu cia gi reikia kazka paderint, pajudint, neskanu, ne vaibas. Gi per viesuosius pirkimus nupirkt skyletos dangos parkingo statyba paprasciau.
Komentuoti:
-
Ne visai taip. Kiek žinau "automobilistai" yra ne prieš tam tikrą priimtino dydžio mokestį, pvz. ~30 EUR/mėn. Tai buvo aptariama bendrijoje.
Kai kas sakytų, kad per mažai, bet tai išeina dešimtis kartų daugiau, nei dabar taikoma gyventojams mokamose vietose. Mokamos vietos ar parkingai daugiabučiuose dabar užkimšti daugeliu atveju, nors preiš 10-5 metų kai kur buvo tuščia (pvz. Bajorų g.)
Dažniausiai tam priešinasi tik "autobomžai", kurių netvarkingos mašinos praktiškai nevažiuoja ir "multiautomobilistai", turintys po kelis, o kartais net ir kelioliką automobilių (pvz. perekūpai).
Ir Vilniuje problema dėl žemės. Chruščiovkių žemė tik po jomis, viskas kitur - "valstybinė".
Komentuoti:
-
Bent dalis prekybcentrių siūlo naktinį parkingo tarifą su išankstine sutartim. Tik per daug nereklamuojama.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąSiaip jau kazkada minejau konkrecia problema - prekybos centru parkingai nakti per brangus. Jie stovi tusti, nors galetu buti panaudoti, bet niekas nenori moketi po eura per valanda nakti. Savivaldybe galetu pasistengti priversti tu PC parkingu sklypu valdytojus pamazinti naktine stovejimo kaina taip sukuriant desimtis papildomu stovejimo vietu NEMOKAMAI. Bet nu cia gi reikia kazka paderint, pajudint, neskanu, ne vaibas. Gi per viesuosius pirkimus nupirkt skyletos dangos parkingo statyba paprasciau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Siaip jau kazkada minejau konkrecia problema - prekybos centru parkingai nakti per brangus. Jie stovi tusti, nors galetu buti panaudoti, bet niekas nenori moketi po eura per valanda nakti. Savivaldybe galetu pasistengti priversti tu PC parkingu sklypu valdytojus pamazinti naktine stovejimo kaina taip sukuriant desimtis papildomu stovejimo vietu NEMOKAMAI. Bet nu cia gi reikia kazka paderint, pajudint, neskanu, ne vaibas. Gi per viesuosius pirkimus nupirkt skyletos dangos parkingo statyba paprasciau.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Roma ne per vieną dieną pasistatė. Apmokestinti taip staiga neįmanoma, nes visuomenę prie mokėjimo už automobilio laikymą viešoje erdvėje reikia pratinti. Alytus bent jau ta kryptimi juda, tad kol kas jis laikytinas geresniu pavyzdžiu net už Vilnių, kuris daro kažkokias utopines kvailystes, kai 100 butų daugiabučiui prideda 5 vietas (nes „juk geriau, nei nieko“), vietoj to, kad aiškiai komunikuotų tai, kas įrašyta DJMP: parkingai prie pat durų bus brangesni, nei toliau esančioje MOKAMOJE aikštelėje.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTodel apmokestinti visa parkavima rajone laikau tvaresniu ir teisingesniu visu gyventoju poziuriu sprendimu.Paskutinis taisė KEdas; 2025.01.14, 00:31.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na Vilniaus chaosas nera toks jau ir chaosas. Yra probleminiu kiemu ir vietu ir tos vietos zinomos jau eile metu, tiesiog nieko nera daroma. Alytuje viskas labai blogai su automobilizmu ir supratimu apie kitus eismo dalyvius. Tos VIP aiksteles uz 20 eur men tikrai keistas sprendimas. Savivaldybe atima is daugiabuciu gyventoju ju viesaja erdve ir salia nemokamu aiksteliu irengia mokamas. Priedo meluoja kad is tu pinigu apart statybu atsipirkimo bus dar finansuojami infrastrukturos remontai. Faktiskai tas tik skatina gyventojus prisipirkti daugiau automobiliu, kas reiskia savivaldybe tures finansuoti ju infrastrukturos islaikyma vis labiau is kitu mokesciu moketoju pinigu.
Todel apmokestinti visa parkavima rajone laikau tvaresniu ir teisingesniu visu gyventoju poziuriu sprendimu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Alytuje veikia toks formatas: savivaldybė savo sklype įrengia aikštelę ir išnuomoja vietas už pinigus. Jau įrengtos dvi tokios aikštelės.
Savivaldybė tą mokamą aikštelę tvarko, o bendrijų sklypuose esančios aikštelės toliau lieka bendrijų priežiūroje. (Primenu, kad beveik visi Alytaus daugiabučiai turi savo sklypus).
Vietas gali išsinuomoti bendrijos arba žmonės.
Šitoje aikštelėje bus ir kelios nemokamos parkavimo vietos su 15 minučių apribojimu:
Gerai tai, kad vietos neduodamos už dyką. Blogai tai, kad dalinai skatinamas automobilizmas, nes iš nuomos surinkti pinigai gali keliauti kitoms aikštelėms, kurios bus nemokamos (pvz. šoninis parkavimas esamose gatvėse):Vietų rezervacijos aikštelėje prie Jurgiškių g. 55 daugiabučio namo buvo išgraibstytos per kelias dienas.
Esant didesniam vietos pageidaujančių asmenų skaičiui, prašymai bus nagrinėjami taikant pirmumo kriterijus.
Taip pat pirmenybė bus teikiama ir pirmumo teise specialieji leidimai bus išduodami fiziniams ir juridiniams asmenims, gyvenantiems ar turintiems patalpas teritorijoje, esančioje 150 m atstumu nuo automobilių stovėjimo aikštelės, taip pat sumokėjus už specialųjį leidimą ilgesniam laikotarpiui negu metai.
Vienam butui ar kitos paskirties patalpai skiriamos ne daugiau kaip dvi automobilių stovėjimo vietas. Vienos rezervuotos vietos kaina – 20 eurų mėnesiui rezervuojant ir apmokant vietą ne trumpesniam nei vienerių metų laikotarpiui.
https://alytus.lt/lt/naujienos/visos-automobiliu-aiksteles-vietos-prie-jurgiskiu-g-55-daugiabucio-namo-rezervuotos-per-kelias-dienas
Išeina taip, kad pati mokama aikštelė atsipirks tik per labai ilgą laiką (pats meras pirmame video sako, kad 20+ metų), bet iš nuomos mokesčio galimai bus įrengiama dar daugiau aikštelių (tiesa, jeigu tai vyks per dalinio dalyvavimo programas, tai miestas sumokės tik berods 40 % kainos, o prižiūrėti galimai turės pati bendrija, nes dažniausiai tai būna bendrijos sklypas).Lėšos, surinktos už rezervuotas vietas, bus skirtos naujoms aikštelėms prie daugiabučių gyvenamųjų namų ar šoniniam parkavimui Alytaus gatvėse įrengti. Taip pat pinigai bus naudojami dalinio dalyvavimo programai, kai įrengiamos, išplečiamos ar remontuojamos automobilių stovėjimo, vaikų žaidimų aikštelės ar kiti objektai, finansuoti.
Dar viena blogybė, kad savivaldybė įrenginėja gana dideles naujas aikšteles, tačiau neatsiranda nė vienos naujos vietos dviračiams (pvz. dengtos stoginės arba konteinerio pagal Tauragės pavyzdį). Sakyčiau, kad jeigu jau drastiškai pagerinamos sąlygos automobiliams, tai reikia bent jau minimaliai pagerinti ir dviračių/pėsčiųjų/VT eismą. Kaip ten bebūtų, net dabartinis variantas atrodo daug tvarkingesnis už absoliutų Vilniaus chaosą.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
2 kartus padidėjimas, kas blogai?Parašė KEdas Rodyti pranešimą
vietų atsiranda vos 31% butų (ne gyventojų!).
Komentuoti:
-
Kokiu gi tonu turėčiau pertvarkyti atsakymus, kad spekas ir kiti išgirstų? Kiek kartų jau kartota (ir argumentuota), kad neapmokestinus parkavimo neverta net pradėti įrenginėti stovėjimo vietų, tačiau vis grįžtama su pamokymais kaip reikia tvarkyti „disfunkcinius“ kvartalus ir reikalaujama „neisterikuoti“, „nestatyti šiaudinių baidyklių, „nedraskyti akių“ rodant akivaizdžiai neveikiančius sprendimus. Čia tikrai adekvati reakcija? Kurioje vietoje aš panašiai bendravau su speku, kad siūloma mums ABIEMS „pertvarkyti toną“? Kurioje vietoje žeminau speką?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąIr KEdas ir spekas nemazai nuveike gerinant aplinka, bet virtualioj erdvej sedi ir irodineja kas daugiau teises aktu skaites ar projektu mates ir kas geriausiai zino kaip darytu. Nors tiesiog pertvarkius atsakymus kitu tonu gautusi papildyti vienas kita vietoj pazeminimo ir tuomet kazkokio argumento numetimo.
Ir graudžiausia, kad savo daugiabučio kieme spekas neįrengė NEI VIENOS automobilių stovėjimo vietos, tačiau kitiems po langais jas vis siūlo ir jam net labai patinka pavyzdžiai, kur visi kiemai užstatyti automobiliais. Negi nepastebi, kad net šiame „gerame“ pavyzdyje prie 42 namo užasfaltuoja visą kiemą, tačiau vietų atsiranda vos 31% butų (ne gyventojų!).
Aš karts nuo karto užduodu klausimą „kokią gi literatūrą esate skaitę, kad dalinate patarimus“, tačiau atsakymo dar NĖ KARTO nesulaukiau. Na, tai pasidalinkite literatūros, kurios pagrindu susiformavo jūsų žinojimas tam tikrose temose, sąrašu.Paskutinis taisė KEdas; 2025.01.11, 23:15.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Siaip liudna, kad forume nesusikalba nemaza patirti kovos su VMS turintys zmones. Ir KEdas ir spekas nemazai nuveike gerinant aplinka, bet virtualioj erdvej sedi ir irodineja kas daugiau teises aktu skaites ar projektu mates ir kas geriausiai zino kaip darytu. Nors tiesiog pertvarkius atsakymus kitu tonu gautusi papildyti vienas kita vietoj pazeminimo ir tuomet kazkokio argumento numetimo.
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Gal todėl, kad vis atsiranda tokių genijų kaip spekas, kurie vis susiranda kažkokius senus utopinius už ES pinigus vykusių turizmo projektų planus, jais pamojuoja, išvadina aplinkinius isterikais, kurie trukdo keisti „disfunkcinio sovietinio planavimo tipo“ kvartalus pagal JO sumanymus?Parašė Ignalina Rodyti pranešimąVėl Žirmūnų 44. Vidurys dienos, kažkuris geziukas savo kibirą gražiai prišvartavęs ant naujai nutiesto šaligatvio.
Kodėl šitiems urodams, kurie nesugeba tausoti aplinkos, ji tvarkoma nemokamai?
Spekas turbūt nežinojo, kad tokie projektai seniausiai egzistavo, aš juos dar 2013-ais kritikavau, nes parengti buvo pagal išgalvotus skaičius ir su nerealiais biudžetais.
Na, lauksime kol spekas dar kartą įrodys, kad problema yra tik parkavimo vietų trūkumas ir jas įrengus viskas bus puiku: gatvės neužsikiš, psichinių ir judėjimo stokos sukeltų ligų nepadaugės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dažnai tai ne privažiavimai, o tiesiog vidinės gatvės (be jokių pavadinimų ir pan.).Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Parkavimo vietos tik vienoje pravažiavimo pusėje yra neracionalus erdvės išnaudojimas, bet du pravažiavimai abipus parkavimo yra jau kenkėjiška veikla
Pvz. Lazdynų rajonas, 3-ys gatvės, 30 000 gyventojų
Ten Žirmūnuose panašiai.
Komentuoti:
-
neturi laiko matyt perstatyt, rašo komentarus kodėl savivaldybė stato tik prekibcentrius, o ne darželius ir mokyklasParašė Ignalina Rodyti pranešimąVėl Žirmūnų 44. Vidurys dienos, kažkuris geziukas savo kibirą gražiai prišvartavęs ant naujai nutiesto šaligatvio.
Kodėl šitiems urodams, kurie nesugeba tausoti aplinkos, ji tvarkoma nemokamai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vėl Žirmūnų 44. Vidurys dienos, kažkuris geziukas savo kibirą gražiai prišvartavęs ant naujai nutiesto šaligatvio.
Kodėl šitiems urodams, kurie nesugeba tausoti aplinkos, ji tvarkoma nemokamai?
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Parkavimo vietos tik vienoje pravažiavimo pusėje yra neracionalus erdvės išnaudojimas, bet du pravažiavimai abipus parkavimo yra jau kenkėjiška veiklaParašė spekas Rodyti pranešimąBe komentarų...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Va, visai neblogų parkavimo (nuo 15 iki 23 skaidrės) sprendimų pačioje Žirmūnų trikampio kompleksinio sutvarkymo projekto pradžioje buvo - https://www.slideshare.net/slideshow...talas/46851961. O paskui Žirmūnų trikampio atnaujinimas buvo sugadintas ir paverstas į dabartinę situaciją, kurioje pritaikyta visa aibė sporadiškų nekokybiškų sprendimų, kuriais sukompromituotas kompleksinis teritorijos atnaujinimas.
O jei būtų įgyvendinta tai kas pavaizduota skaidrėse (galbūt kai kur dar geriau išgryninus sprendimus) tai būtų radikaliai pagerinta situacija ir iš esmės išspręsta absoliuti dauguma Žirmūnų trikampio infrastruktūros problemų.
Tuo tarpu, Kedai, pateikinėji blogus pavyzdžius (būtent šiuos dabartinius nekokybiškus sporadiškus sprendinius, apie kuriuos kalbu) juos naudodamas kaip atseit kritiką mano argumentams, pats tokiu elgesiu ne situaciją sprendi, o tik labiau ją užveli bei nepraleidi progos padraskyti akių. Daugiau neketinu skirti laiko, nes man tai jau ir taip kainavo per daug laiko ir sveikatos.
Gal kam kitam pavyks pasiekti konstruktyvumo ir pakreipti ''diskusiją'' sprendimų kryptymi?Paskutinis taisė spekas; 2025.01.04, 23:50.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Įdomumo dėlei atsidariau Žirmūnų 44 ir matau kaip, pertvarkant kiemus (o juos būtina pertvarkyti, nes jie yra disfunkcinio sovietinio planavimo tipo) būtų galima reikšmingai pagerinti situaciją, bet nebeskirsiu laiko sprendimų siūlymams, schemų papaišymams kaip būtų galima spręsti tokias situacijas (jas, beje, reikėtų spręsti kompleksiškai, o ne tokiais isteriškais pribėgimais, kaip tu, Kedai, ir keletas kitų demonstruojate jau berods ne pirmus metus).
Komentuoti:
Komentuoti: