Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Galbūt visos Šiaurinės trasoje vietoje asfalto vertėtų gondolas pakabinti? Na kad asfalto ruožas neperkirstų gyvūnų migracijos kelių?

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Jau net nežinau kuris serialas įdomesnis - Kaip stadioną statė, ar Kaip Šiaurinę gatvę statė. Senokai pamečiau sezonų skaičių.

    O kūrėjai mūsų nenustoja intriguoti naujais veikėjais - net autobusai važiuos! Lauksim tolimesnių dramų.
    Paskutinis taisė Tomizmas; 2025.03.20, 23:16.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Šimašius savu laiku pradžioje žadėjo kad Šiaurinės 1 etapu važiuosime 2021 metais, kai tapo visai aišku kad padaryta 0 tai išmetė Ukmergės g. humanizavimo vizualkę prieš 2 kadencijos rinkimus.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    kurią dieną pagalvojau, kad nenormalu, kad tokios svarbios miestui gatvės tiesimas vilkinamas. bet juk šį projektą galima būtų atlikti mažesnėmis dalimis, pavyzdžiui, pradėti nuo vakarinio aplinkkelio iki Justiniškių g.
    Dar geriau būtų padaryti visoje trasoje asfaltuotą keliuką - kaip M.Lietuvio g. Tik šis bus tiesesnis ir pakankamai platus prasilenkti dviem mašinoms.
    O kai visi atras tokio maršruto privalumus, tuoj atsirastų spaudimas politikams padaryti normalių charakteristikų gatvę.
    Kitokio būdo išjudinti Vilniuje pagrindinių gatvių projektus nelabai ir yra.

    Beje, ši menama gatvė nuo pirmojo paminėjimo 1965 m. Vilniaus genplane švęs garbingą savo 60-metį.
    Su kuo ir sveikiname gerb. Jubiliatą.


    Linkime sulaukti ir 100 metų jubiliejaus.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.03.20, 19:13. Priežastis: Sveikinimai gerb. Jubiliatui

    Komentuoti:


  • NeViskasTaipPaprasta
    replied
    Spėčiau, kad pagal geriausias Šimašiaus tradicijas, dabartinis meras irgi artėjant rinkimams parodys naują projektą ir vizulkes, sakys kad tikrai tikrai bus pastatyta Šiaurinė – o tada jei valdančioji dauguma pasikeis, ateis nauja administracija, pažiūrės į sąmatą ir vėl įmes projektą į šaldytuvą. Iki kitų rinkimų

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    kurią dieną pagalvojau, kad nenormalu, kad tokios svarbios miestui gatvės tiesimas vilkinamas. bet juk šį projektą galima būtų atlikti mažesnėmis dalimis, pavyzdžiui, pradėti nuo vakarinio aplinkkelio iki Justiniškės g. Tai trumpa bet labai svarbi jungtis, normaliai sujungsianti justiniškes/pašilaičius ir aplinkkelį. ir greitai įgyvendinama...
    Tikrai taip, tačiau VMS taip nemoka.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    kurią dieną pagalvojau, kad nenormalu, kad tokios svarbios miestui gatvės tiesimas vilkinamas. bet juk šį projektą galima būtų atlikti mažesnėmis dalimis, pavyzdžiui, pradėti nuo vakarinio aplinkkelio iki Justiniškės g. Tai trumpa bet labai svarbi jungtis, normaliai sujungsianti justiniškes/pašilaičius ir aplinkkelį. ir greitai įgyvendinama...

    Komentuoti:


  • edgaa
    replied
    Užmačiau, kad 73 autobusas turėtų iki 2030m jau Šiaurine g. važiuot.


    Click image for larger version

Name:	A73.png
Views:	1807
Size:	696,5 kB
ID:	2189714

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Gal reiktų pratęsti kadencijos trukmę iki kokių 10 metų?
    pagal darbų tempus ir 20 metų nepadės.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Gal reiktų pratęsti kadencijos trukmę iki kokių 10 metų?
    Kauno valdžiai kaip tik bus 10 metų, nepaisant kadencijų.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
    Kolegos, nekaltinkime vieni kitų, linijinis parkas ir panašiai, tik pretekstas nieko nepradėti. Tiesiog gatvių renovaciją, kiemo parkingų tvarkymą, dviračių takų įrengimą ir t.t. įmanoma pradėti ir pabaigti savo kadencijos metu. Tuo tarpu pradėjus ilgametį projektą, tiesiog žiūrėsi kaip kitas meras kerpą juostelę. Daugelis iš mūsų instinktyviai skintume vaisius kabančius žemai ir tik po to didieji projektai. Del tos pačios priežasties nebus ir tramvajų ar kito alternatyvaus viešojo transporto.
    Valdžios kaita turi ir pliusų ir minusų, tačiau konstanta yra 4 metų trukmės kadencija.
    Tai šitoje kadencijoje apskritai imtasi daryti tik to kas nereikalauja projektų arba kur galima ir be projektų, pvz. asfaltavimo bet kur bet kaip, tuoj ir meras pradės kalbėti kad biurokratija žlugdo viską.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Donidavu Rodyti pranešimą
    Valdžios kaita turi ir pliusų ir minusų, tačiau konstanta yra 4 metų trukmės kadencija.
    Gal reiktų pratęsti kadencijos trukmę iki kokių 10 metų?

    Komentuoti:


  • Donidavu
    replied
    Kolegos, nekaltinkime vieni kitų, linijinis parkas ir panašiai, tik pretekstas nieko nepradėti. Tiesiog gatvių renovaciją, kiemo parkingų tvarkymą, dviračių takų įrengimą ir t.t. įmanoma pradėti ir pabaigti savo kadencijos metu. Tuo tarpu pradėjus ilgametį projektą, tiesiog žiūrėsi kaip kitas meras kerpą juostelę. Daugelis iš mūsų instinktyviai skintume vaisius kabančius žemai ir tik po to didieji projektai. Del tos pačios priežasties nebus ir tramvajų ar kito alternatyvaus viešojo transporto.
    Valdžios kaita turi ir pliusų ir minusų, tačiau konstanta yra 4 metų trukmės kadencija.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
    Įdomus dalykas iš JUDU 2027 veiksmų plano, tai Šiaurinės g. 1 ir 3 etapai numatomi pabaigti iki 2040, o 2 - iki 2045 (deja negaliu įkelti screenshot'o), Galima pasveikinti linijinio parko entuziastus, dar vienas projektas numestas į stalčių
    Nebus ir linijinio parko, neabejotinai. Bet ne tas svarbu tiem LPE, jiem svarbu kad nebus Šiaurinės g., ką jie savo destruktyvia veikla ir pasiekė. Tai juos būtent su tuo galima pasveikinti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Kas pasakysit, kodėl turi atsirasti pirmiau Šiaurinė g. be išskirtos VT infros, kai dabar kartais į trūlikus netelpa žmonės, o užstrigus kamšty maldauja vairuotojo, kad paleistų juos nesaugiai pvz. Kęstučio g. tiesiai į važiuojamąją dalį tarp stotelių? Istoriškai pirmiau masiškai pradėtas gi vystyti VT, o ne auomobil-maroz-vadyl-ride-house-wife-with-kids-automašyn.

    Gi JUDU slepia modalinio pasiskirstymo statistiką, kad Europoj daugiausiai atliekam kelionių mašinomis, tai kam dar didintų jų kelionių skaičių tampantis naujomis gatvėmis, kai VT dar supuvę trūlai važinėja?
    O kas trukdo pastatyti bent VT gatves?

    Nors atsakymą žinau iš anksto – nėra pinigų.

    Kaune jau važinės tramvajus, o Vilniuje nei gatvių, nei naujo VT nebus. "Ties" A juostas Savanorių pr.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Svarbu buvo viešame aptarime kuo daugiau durnų klausimų užduoti apie triukšmo modeliavimą kai nėra iš esmės visai pastatų dar palei trasą.
    Forumiečiai gi labai giria skandinaviją, kad pradžioje nutiesia gatves prieš apstatant pastatais. Tai iš anksto ir reikia žinoti viską. Beje, triukšmo taršą pristatinėjo atrodo dar pirminiuose PP.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pirmą kartą Šiaurinė gatvė buvo pavaizduota 1965 metų Vilniaus miesto genplane.
    Gen. plane juk numatytas ir tramvajus su požemiais po Senamiesčiu.

    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
    Galima pasveikinti linijinio parko entuziastus, dar vienas projektas numestas į stalčių
    Tai va liks daugiau pinigų tramvajui ir požemiams.

    Kas pasakysit, kodėl turi atsirasti pirmiau Šiaurinė g. be išskirtos VT infros, kai dabar kartais į trūlikus netelpa žmonės, o užstrigus kamšty maldauja vairuotojo, kad paleistų juos nesaugiai pvz. Kęstučio g. tiesiai į važiuojamąją dalį tarp stotelių? Istoriškai pirmiau masiškai pradėtas gi vystyti VT, o ne auomobil-maroz-vadyl-ride-house-wife-with-kids-automašyn.

    Gi JUDU slepia modalinio pasiskirstymo statistiką, kad Europoj daugiausiai atliekam kelionių mašinomis, tai kam dar didintų jų kelionių skaičių tampantis naujomis gatvėmis, kai VT dar supuvę trūlai važinėja?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Bet visgi stebina, kaip tiksliai suplanuota. Šimašius planavo 2020 metams. Kur tikrumas, kad viena iš ateities administracijų neperplanuos 2060 ar 2080 metams?
    Man regis tada kažkas forume buvo paskaičiavęs, kad šita gatvė perplanuojama vidutiniškai kas 13 metų. Taigi tikėkimės kito planavimo etapo 2033.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
    Įdomus dalykas iš JUDU 2027 veiksmų plano, tai Šiaurinės g. 1 ir 3 etapai numatomi pabaigti iki 2040, o 2 - iki 2045 (deja negaliu įkelti screenshot'o), Galima pasveikinti linijinio parko entuziastus, dar vienas projektas numestas į stalčių
    Kadangi linijinio parko apologetas gyvena lygtai Antakalnyje, tai jam giliai px ant to, kad esamu metu transporto srautai tarp VA ir Kareivių g., Baltupių ir pan. sunkiasi pro gyventojų kiemus po langais nuo Viršuliškių iki Pašilaičių. Svarbu buvo viešame aptarime kuo daugiau durnų klausimų užduoti apie triukšmo modeliavimą kai nėra iš esmės visai pastatų dar palei trasą.
    Tiesiog savo ego patenkinti nesugebant atsakyti, ką konkrečiai jis siūlo protingo.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Bet visgi stebina, kaip tiksliai suplanuota. Šimašius planavo 2020 metams. Kur tikrumas, kad viena iš ateities administracijų neperplanuos 2060 ar 2080 metams?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
    Įdomus dalykas iš JUDU 2027 veiksmų plano, tai Šiaurinės g. 1 ir 3 etapai numatomi pabaigti iki 2040, o 2 - iki 2045
    Pirmą kartą Šiaurinė gatvė buvo pavaizduota 1965 metų Vilniaus miesto genplane.
    Panašu, kad tos miestui reikalingos gatvės
    nepavyks nutiesti ir per 80 metų.


    Tačiau gal bent pavyks jos pirmojo paminėjimo 60-mečiui pervardinti ją į "Vienybės" gatvę (būtinai su kabutėmis).

    Komentuoti:

Working...
X