Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Ne beverčiai. Šią žiemą netgi Bolto paspirtukai beveik visada buvo prieinami, dviratininkų irgi buvo. Primenu Helsinkį, Kopenhagą - ten važinėja ir žiemą, važinės (ir jau važinėja) ir pas mus.
- 21 patinka
-
Ukmergės gatvės piktžaizdė su savo 6 juostom ir šviesoforais kas 200 m, amžinu triukšmu ir dūmais yra pavyzdys, kaip blogai gali nutikti.
P.S. Čia prieš porą dienų dviračiu sporto youtube kanalas GCN išleido video, kuriame kelia klausimą, ar tai, kaip mes žiūrim į kelius nėra praplautų smegenų pasekmė:
- 6 patinka
Komentuoti:
-
IMHO be baisių emocijų skaičiuočiau:
žiemos metu dviračių takai yra beverčiai. Tai yra laisvalaikio praleidimo, sveikatinimosi priimtinu oru priemonė, bet ne daugumos gyventojų judėjimo poreikių sprendimas. Neskaičiuojame 0,001% super entuziastų. Taip ir iki oro gondolų galime nusifantazuoti. Glušų visokių užtenka, kuriems bile pizdelinti provokuojant visus nesiūlant sprendimų.
Rytų - Vakarų kryptimi ir Šiaurinėje dalyje nėra iš esmės jungčių normalių bendrai ir su VA. Tai sukelia rimtas kamščių, oro užterštumo problemas. Nesprendžiant problemų nemokamai priedo gaunami kvėpavimo takų ir kitas ligas skatinantys faktoriai. Eismas iš kitur persikeltų į Šiaurinę tokiu būdu geriau sprendžiant susikaupusias problemas kiose gatvėse.
Yra būtina po A juostą visuomeniniam transportui visos gatvės mastu nentrūkstamai. Tai yra, kad nebūtų tai yra, tai nėra.
Kaip daug kas nebambėtų, po 1 juostą automobiliams šioje gatvėje yra tikrai per mažąi.Paskutinis taisė Arunasx; 2025.04.07, 21:53.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
O man atrodo, kad čia kaip tik nerealistiškai technokratiškas požiūris į miestą. Nes juostų skaičius, jų plotis ir paskirtis yra netgi labai politiškas reikalas - tai yra klausimas apie tai, kaip ir kokiais tikslais mes naudojame savo miesto (labai ribotą) erdvę ir finansinius išteklius. Kam miestas bus daugiau patogesnis, ir kam mažiau. Tas pačias lėšas galima skirti dviračių takų įrengimui ar, kaip čia mini, darželio statyboms, o ne Šiaurinės perprojektavimui - ir šis pasirinkimas rodo politinius Benkunsko prioritetus.Parašė sleader Rodyti pranešimąKiek ir kokių juostų reikia yra paskaičiuojamas, prognozuojamas dalykas. <...> Visi sprendimai turėtų būti paremti objektyviais duomenimis, o ne subjektyviomis kažkieno fantazijomis ar politinėmis nuotaikomis ir bandymais kažkam įtikti.
Inžinieriai gali pagrįsti sprendimą duomenimis, bet jie negali nustatyti tikslo, nes tikslo nustatymas yra iš esmės politinis veiksmas. Ir tame protokole, manau, matome būtent tikslo nustatymą - meras žūtbūt, net labai didelių išteklių kaina, nori perdaryti gatvę į patogesnę automobiliams. Spėčiau, tris juostas meras ne pats sugalvojo - jas jam atnešė JUDU, kai buvo paklausti apie tai, kaip gatvę padaryti pralaidesnę.
Kitaip tariant, jeigu meras negalėtų lemti, ar bus 4, ar 6 juostos viename grandioziškiausių Vilniaus infrastruktūros projektų, kam iš viso merą rinkti?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Mūsuose yra problema, kad kažkoks gairių parinkimas yra mero noro/fantazijos reikalas. Atėjo vienas meras, pasakė reikia 2+2 eismo juostų gatvės - tokia projektuojama. Atėjo kitas ir sako jog reikia 3+3 juostų - toks projektas imamas ruošti, aną išmetus į šiukšlyną.
Kiek ir kokių juostų reikia yra paskaičiuojamas, prognozuojamas dalykas. Atsižvelgiant į planuojamus VT maršrutus, miesto plėtros planus, eismo intensyvumo duomenis, techninius normatyvus ir kt., atliekant studiją galima pasakyti kokio skaičiaus eismo juostų reikia, kokių sankryžų reikia (galima vieno lygio ar siekant optimalaus funkcionavimo reikia dviejų lygių) ir kt. Visi sprendimai turėtų būti paremti objektyviais duomenimis, o ne subjektyviomis kažkieno fantazijomis ar politinėmis nuotaikomis ir bandymais kažkam įtikti.Paskutinis taisė sleader; 2025.04.07, 14:31.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Manau vieni projektiniai pasiūlymai kainavo apie 300 000 Eur (gal ir daugiau), bet buvo pradėti ir techniniai projektai, jų kaina manau didesnė nei 1 mln.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSakyčiau galima būtų sukurti atskirą temą tiems projektams, kurie tikrai jau buvo praėję visokias derinimo stadijas ir numarinti, reiškia bendrai išleista daug pinigų.
Nepamirštant ir mažesnių pvz.: nuo 2 viadukų (auto + pėsčiųjų) Didlaukio virš GV Baltupiuose.
Būtų įdomus sąrašiukas ir gal kažkas labiau nusimanantis pasakytų, kiek ~~~kainuoja tie projektavimai. Šiaurinės g. aišku kosminis rekordininkas be konkurentų.
Projektavo ID Vilnius, buvęs Vilniaus planas, dabar jie nebeturi projektavimo padalinio. Projektavimo koordinavimu rūpinasi Vilniaus vystymo kompanija, matyt yra/bus ir nauja projektavimo įmonė. Dainelė iš naujo.
Iš vicemero protokolo kovo 25 d.:
Paskaičiuokite arba pafantazuokite, kiek kiekvieno balvono mero užgaidos kainuoja miestui, kaip aplamai vieši pinigai yra švaistomi be jokio pagrindimo...
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Sakyčiau galima būtų sukurti atskirą temą tiems projektams, kurie tikrai jau buvo praėję visokias derinimo stadijas ir numarinti, reiškia bendrai išleista daug pinigų.Parašė evvt Rodyti pranešimąNu betgi visų atliktų ir ateity planuojamų alikti projektų suminiai kaštai dar neviršija būsimų neįvyksiančių statybų kainos. Bet kai tos sumos susilygins laikykim kad jau ŠG pastatyta... brėžinuose kiekvienam pagal skonį ir už teisingą kainą. Belieka tik nereikšminga smulkmena - persikelt gyvent į brėžinius.
Nepamirštant ir mažesnių pvz.: nuo 2 viadukų (auto + pėsčiųjų) Didlaukio virš GV Baltupiuose.
Būtų įdomus sąrašiukas ir gal kažkas labiau nusimanantis pasakytų, kiek ~~~kainuoja tie projektavimai. Šiaurinės g. aišku kosminis rekordininkas be konkurentų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nu betgi visų atliktų ir ateity planuojamų alikti projektų suminiai kaštai dar neviršija būsimų neįvyksiančių statybų kainos. Bet kai tos sumos susilygins laikykim kad jau ŠG pastatyta... brėžinuose kiekvienam pagal skonį ir už teisingą kainą. Belieka tik nereikšminga smulkmena - persikelt gyvent į brėžinius.Paskutinis taisė evvt; 2025.04.06, 22:53.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Ne, paskutinis buvo po 2 juostas + parkingas.

Dar kažkuriuo metu savivaldybėje (neviešinta) buvo svarstomas 2 juostos + dubliuojančios gatvės.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad ir paskutinis planavimas toks ir buvo - 3 juostų, 2 + AParašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą
Nesekiau praeito bandymo suprojektuoti – tai teisingai suprantu, kad gaunasi +1 juosta, t.y. anksčiau planavo po 2 juostas į kiekvieną pusę?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nesekiau praeito bandymo suprojektuoti – tai teisingai suprantu, kad gaunasi +1 juosta, t.y. anksčiau planavo po 2 juostas į kiekvieną pusę?Parašė Ignalina Rodyti pranešimąJust one more lane, bro.
Komentuoti:
-
Manau, kad tai toks tiesiog atmazas, kad nereikėtų pradėti statyti, nes jei ir pradės, tai net 1 etapas būtų baigtas prie kito mero.Parašė Sula Rodyti pranešimąTai kad ji jau buvo suprojektuota du ar tris kartus. Vėl projektuos iš naujo?
Tai tada nafig iš viso veltis, niekas nepatikrins ar ten iš viso ką projektuoja. Tegyvuoja linijinis parkas ir NIMBY judėjimas. 3 kart Valio.
Leisiu pacituoti dar kartą VVT temoje cituotą:
VA ir PA iki Vaidotų išlaisvino ženkliai nuo to nemokamo gėrio.Pavyzdžiui, asmeninių automobilių sukeliami kamščiai, eismo spūstys ir miestiečių gaištamas laikas juose – nemokami. Oro tarša iš automobilių, didžiausio oro teršalų šaltinio Lietuvoje, taip pat nieko nekainuoja. Sveikatai pavojingos kietosios dalelės, azoto dioksidas, sieros dioksidas, pažemio ozonas, anglies monoksidas, policikliniai aromatiniai angliavandeniliai, benz(a)pirenas, sunkieji metalai, lakūs organiniai junginiai – visiškai už dyką. Kaip ir kvėpavimo takų ligos, astma, širdies problemos ar net priešlaikinė mirtis. Pasak Europos aplinkos agentūros, kasmet Lietuvoje nuo oro taršos sukeliamų ligų miršta apie 3000 žmonių.Paskutinis taisė Arunasx; 2025.04.05, 11:17.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad ji jau buvo suprojektuota du ar tris kartus. Vėl projektuos iš naujo?
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Iš protokolų:
7. SVARSTYTA. Kiti klausimai.
<..>
Infrastuktūros grupės vadovas Ilja Karužis aptarė Šiaurinės gatvės projektavimo klausimą.
Meras pasisakė dėl nuostatos projektuoti trijų juostų Šiaurinę gatvę, o statybos gali vykti etapais, priklausomai nuo poreikio.
NUSPRĘSTA:
<..>
2. Pavesti UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ projektuoti trijų eismo juostų viena kryptimi Šiaurinę gatvę.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Darom kompromisą - Linijinis troleibusų parkas.Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2025.03.24, 09:14.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Klausk KEdas Jis specialistas, ar neprieštaraus jo linijinio parko vizijai.Parašė spekas Rodyti pranešimąGalbūt visos Šiaurinės trasoje vietoje asfalto vertėtų gondolas pakabinti? Na kad asfalto ruožas neperkirstų gyvūnų migracijos kelių?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Galbūt visos Šiaurinės trasoje vietoje asfalto vertėtų gondolas pakabinti? Na kad asfalto ruožas neperkirstų gyvūnų migracijos kelių?
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: