Parašė Blaze
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Baltojo tilto pievelė parkas, ar ne?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Na bet tikrai ne parkas.
Nebent ten kažkas padaryta per pastaruosius metus. Draugai visai šalia Justiniškių g. 111 virš dvidešimt metų pragyveno.
Komentuoti:
-
Na bet tikrai ne parkas.Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Visiško kosmonauto blevyzga. Kai geras oras ten šimtai žmonių vaikšto, piknikauja.
Nebent ten kažkas padaryta per pastaruosius metus. Draugai visai šalia Justiniškių g. 111 virš dvidešimt metų pragyveno.
Komentuoti:
-
Visiško kosmonauto blevyzga. Kai geras oras ten šimtai žmonių vaikšto, piknikauja.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
??? Statybinių atliekų savartynas nėra parkas, tuo labiau populiarus.
Komentuoti:
-
??? Statybinių atliekų savartynas nėra parkas, tuo labiau populiarus.Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Sovietinė gatvių gigantomanija niekaip lietuviams nepasibaigia. Skirtumas didelis, tuo labiau tokioje jautrioje vietoje su daug daugiabučių ir labai populiariu parku.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Vakar pro Šiaurinės gatvės sklypus Fabijoniškėse/Justiniškėse teko pravažiuoti, tai toks įspūdis, kad kažkas ten juda. Atrodo, kelias lyginamas, šabakštynai pravalyti.Parašė Romas Rodyti pranešimąLRT.lt 2025.04.20
Vilniaus vyr. architektė apie besiplečiantį miestą
Gal pirmiau miestas nutiesia bent pirmą atkarpėlę - nors 2*1 , o paskui sukelia lūkesčius su policentais.
Kol kas Šiaurinės gatvės trasa - tik šunų š*kinimo policentras.
Komentuoti:
-
Ne, aš turėjau omenyje ne skiriamąją juostą (su ja viskas gerai), o kraštus. Jie per platūs, vienoje pusėje visai neapstatyti, paversti parkovkėm. Pastatų niekas neperstatys – nebent po kokių 50 metų.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Taip, Pilaitės pr. per platus, tačiau gal tai ir gerai. Vėliau galėsime lengviau pritaikyti prospektą tramvajui. Likusi plotą apželdinti, o kiek tolimesnėje ateityje perstatyti pastatus taip, kad būtų arčiau gatvės.
Komentuoti:
-
Taip, Pilaitės pr. per platus, tačiau gal tai ir gerai. Vėliau galėsime lengviau pritaikyti prospektą tramvajui. Likusi plotą apželdinti, o kiek tolimesnėje ateityje perstatyti pastatus taip, kad būtų arčiau gatvės.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Išties, Pilaitės pr. pernelyg platus, kad ten būtų buvę galima kažko gero tikėtis. Ir dar tą apaugusią kūdrą pavers „parku“, kuriame bus galima kvėpuoti šviežiomis išmetamosiomis dujomis.
Jei pastatai būtų buvę statomi abejose pusėse ir be parkovkių prie gatvės, o su statmenais įvažiavimais giliau į kiemus, gal rezultatas būtų buvęs kitoks. Apželdinimo nebuvimas irgi padarė savo – dvirtakis nuteistas pernelyg arti gatvės, saugant brangias barankų sukiotojų parkavimo vietas.
Komentuoti:
-
Išties, Pilaitės pr. pernelyg platus, kad ten būtų buvę galima kažko gero tikėtis. Ir dar tą apaugusią kūdrą pavers „parku“, kuriame bus galima kvėpuoti šviežiomis išmetamosiomis dujomis.Parašė Blaze Rodyti pranešimąPrie Spaudos rūmų turėjo būti tas pats, o kas gavosi? Jokio centro ten nematyti. 6 juostų gatvė traukos centro nesukurs, o priešingai, nužudys bet gyvybę. Geriausiu atveju tai būtų erdvė prekybcentriams.
Jei pastatai būtų buvę statomi abejose pusėse ir be parkovkių prie gatvės, o su statmenais įvažiavimais giliau į kiemus, gal rezultatas būtų buvęs kitoks. Aapželdinimo nebuvimas irgi padarė savo – dvirtakis nuteistas pernelyg arti gatvės, saugant brangias barankų sukiotojų parkavimo vietas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ir greito restoranui su maisto pasiėmimu neišlipant iš automobilio.Parašė Blaze Rodyti pranešimąPrie Spaudos rūmų turėjo būti tas pats, o kas gavosi? Jokio centro ten nematyti. 6 juostų gatvė traukos centro nesukurs, o priešingai, nužudys bet gyvybę. Geriausiu atveju tai būtų erdvė prekybcentriams.
Tad miestas turėtų suplanuoti sklypų paskirtis, jog matytų funkcijas ir susisiekimo poreikį. O visai visuomenei ir verslui būtų aišku kokie pastatai stovės ir kas bei kiek važinės
- 1 patinka
Komentuoti:
-
LRT.lt 2025.04.20
Vilniaus vyr. architektė apie besiplečiantį miestą
Gal pirmiau miestas nutiesia bent pirmą atkarpėlę - nors 2*1 , o paskui sukelia lūkesčius su policentais.– Galbūt jau esate konkrečiau nustatę ir galėtumėte atskleisti, kokiuose Vilniaus miesto rajonuose potencialiai galėtų atsirasti tie traukos taškai, policentrai?
– Nenoriu spekuliuoti faktais, nes šiuo klausimu vis dar atliekame studiją. (...)
Be kita ko, policentrą įsivaizduojame išilgai viso Šiaurinės gatvės perimetro. Šią gatvę vertiname ne tik kaip kelių infrastruktūrą, bet ir kaip potencialią plėtros bei konversijos ašį. Išilginis policentras čia galėtų formuoti naują užstatymą, patogesnę aplinką ir papildyti Šeškinės dalį reikalingomis funkcijomis. Tai galėtų tapti svarbiu proveržiu.

https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...yvenome-chaose
Kol kas Šiaurinės gatvės trasa - tik šunų š*kinimo policentras.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Ne viešajam transportui neaktuali gatvė, o planuotojams viešasis transportas neaktualus. Jeigų būtų išplėtotas, greitas susisiekimas skersai per visą miestą suteiktų daug naudos. 5G šiuo metu net neskaitant neišvengiamų vėlavimų piko metu užtrunka 40 minučių važiuodamas nuo vieno galo iki kito. Pastačius Šiaurinę gatvę analogiškas rytų-vakarų ekspresas būtų žymiai greitesnis. Jeigu transportą pratęstume iki vakaruose susiformavusių privačių namų rajonų – Zujūnų, Gineitiškių, Antežerių – būtų suteikiama galimybė naudojant VT atlikti itin tolimas keliones, kur šiuo metu ilgai bei aplinkui vežantis transportas tiesiog nėra pasirinkimo variantas.Parašė Blaze Rodyti pranešimąP.S. Viešajam transportui Šiaurinė gatvė nėra labai aktuali.
Dar verta nepamiršti kitos naudos, kurią suteiks Šiaurinės g. atnešama plėtra Justiniškėse, Pašilaičiai, Šeškinėje – dar vienas ir daug artimesnis traukos centras darbui, apsipirkimui, kitoms paslaugoms, kuris nebūtinai pasiekiamas tik ilgomis kelionėmis VT ar automobiliu.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Nelaimingas žmogau, iš kur pas patį tie didžiasalietiški kompleksai? Kodėl negali palaikyti savyje pagiežos perteklaius?Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNieko keisto, juk komentarą parašė didysis forumo žvyrkelių dokumentuotojas. Tokiems VT yra lochavozinė paslauga, kuri išvis galėtų išnykti.
Kodėl nori sudergti kiekvieną forumą temą - kaip ir viską ten, iš kur esi atvykęs.
Vietoj to kad švęstum namie Velykas, bandai įkąsti ir pereiti į asmeniškumus.
Čia gi tema apie 60-mečio sulaukusį Šiaurinės gatvės projektą, o ne apie Ignalinos rajono žvyrkelius, kurių naujų, beje, pora metų beveik nėra.
Gal važiuok švęsti namo, o mes grįžtame į temą
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Būtų tai geriausias variantas turbūt visom prasmėm, taip pat ir ateity galimos A juostos konversijai į ką nors kitą. Galėtų galbūt tilpt ir linijinis parkas, tik siauresnis, paliekantis vietos maždaug tokiai gatvei kaip foto, išilgai besidriekiantis vienoje kurioje nors tos gatvės pusėje.Parašė KEdas Rodyti pranešimąMane stulbina tas užsiciklinimas ant „A“ juostų gatvės pakraščiuose. Negi nesuprantate, kad taip organizuojant eismą labai sudėtinga užtikrinti VT prioritetą?
Pažiūrėkite kaip elgiasi mus 50-čia metų lenkiantys miestai. Taip, jie tiesia ATSKIRAS vien VT skirtas gatves, kas ir buvo siūloma Šiaurinės gatvės PP metu, kai ji dar buvo planuojama kaip B kategorijos gatvė.
https://maps.app.goo.gl/s3NfVSTZzaJrYH9o6...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O kaip šios mintys konkrečiai šioje temoje derinasi su propaguotu linijiniu parku, ar jau išdavei savo įsitikinimus?Parašė KEdas Rodyti pranešimąMane stulbina tas užsiciklinimas ant „A“ juostų gatvės pakraščiuose. Negi nesuprantate, kad taip organizuojant eismą labai sudėtinga užtikrinti VT prioritetą?
Pažiūrėkite kaip elgiasi mus 50-čia metų lenkiantys miestai. Taip, jie tiesia ATSKIRAS vien VT skirtas gatves, kas ir buvo siūloma Šiaurinės gatvės PP metu, kai ji dar buvo planuojama kaip B kategorijos gatvė.
Ar tiesiog prisipažinsi, kad tame aptarime tiesiog bet kokią nesąmonę kalbėjai vardan kalbėjimo?
Būdamas nuoseklus turėtum ne apie A juostas ir gatvės kategorijas rašinėti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nieko keisto, juk komentarą parašė didysis forumo žvyrkelių dokumentuotojas. Tokiems VT yra lochavozinė paslauga, kuri išvis galėtų išnykti.Parašė Blaze Rodyti pranešimąAtrodo, kad kai kam miestas tėra asfalto laukai
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Mane stulbina tas užsiciklinimas ant „A“ juostų gatvės pakraščiuose. Negi nesuprantate, kad taip organizuojant eismą labai sudėtinga užtikrinti VT prioritetą?
Pažiūrėkite kaip elgiasi mus 50-čia metų lenkiantys miestai. Taip, jie tiesia ATSKIRAS vien VT skirtas gatves, kas ir buvo siūloma Šiaurinės gatvės PP metu, kai ji dar buvo planuojama kaip B kategorijos gatvė.
https://maps.app.goo.gl/s3NfVSTZzaJrYH9o6
- 22 patinka
Komentuoti:
-
Labai taikliai pasakyta. Viešajam transportui aktualesnis dalykas tai:Parašė Blaze Rodyti pranešimąP.S. Viešajam transportui Šiaurinė gatvė nėra labai aktuali.
VT juostų plėtra ir senų tvarkymas iki padoraus lygio. Taip pat trūksta ir adekvačių persėdimo taškų. Nuo stoties iki Kalvarijų/Konstitucijos/Šeimyniškių.
Man didesnis prioritetas atskirta nuo mašinų A juosta Konstitucijos pr. negu Šiaurinė gatvė, kuri atskirs Pašilaičius nuo Justiniškių ir Fabioniškes nuo Šeškinės.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Labas rytas.Parašė Romas Rodyti pranešimąLabas rytas. Kur čia kolega susapnavai gigantomaniją, kai dešimtemečiais nieko iš gatvių projektų rimtesnio padaryta?
Per šimašinio veiklos imitavimo (tiksliau - nieko neveikimo gatvių infrastruktūros srityje) dvi kadencijas nutiestos tik dvi kreivos šleivos tranzitinės 2 * 1 juostų jungtys - Taurostos gatvė ir Mykolo Lietuvio gatvė.
Mazgas Liepkalnio - Žirnių g. buv statomas iš LAKD lėšų , Vakarinis aplinkkelis paleistas dar Zuoko laikais
O kiek per dešimtmetĮ Vilniuje padaugėjo gyventojų niekas nesugebėtų pasakytti.
Dabar yra du didesni projektai prie išvažiavimų iš miesto - Tarnadės mazgas (kartu su LAKD) ir Nemenčinės plentas.
O kiek projektų vėluoja dešimtmečiais - nuo Galvės gatvės iki normalios M.Lietuvio gatvės
Tegul padaro bent 2*1 juostų Šiaurinę gatvę per visą trasą, ar bent per pusę trasos.
Per mėnesį - du transporto srautai persiskirstys ir beveik visi (išskyrus kokį Kedą) pamatys tos gatvės privalumus. Tada reikės tiesti platesnę gatvę, kas turbūt brangiau kainuos nei iš karto normalia padaryti.
O jei rimtai, tai koks skirtumas, koks šiemet 60-mečio jubiliejaus sulaukęs projektas bus nepradėtas - 2*1 ar 2*3 juostų.
O kiek mokyklų pastatėm? Kiek darželių dar trūksta? Kiek namų dar nerenovuota Vilniuje? Kada atsiras šaligatvis Narbuto gatvėje iš Viršuliškių pusės? Atrodo, kad kai kam miestas tėra asfalto laukai
Jau ir taip Benkunskas taško pinigus asfaltuodamas plotus, kurie net nėra naudojami.
O jei rimtai, geriau jokios gatvės, negu bloga gatvė.
P.S. Viešajam transportui Šiaurinė gatvė nėra labai aktuali.Paskutinis taisė Blaze; 2025.04.19, 19:31.
- 9 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: