Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Blaze
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Labas rytas. Kur čia kolega susapnavai gigantomaniją, kai dešimtemečiais nieko iš gatvių projektų rimtesnio padaryta?

    Per šimašinio veiklos imitavimo (tiksliau - nieko neveikimo gatvių infrastruktūros srityje) dvi kadencijas nutiestos tik dvi kreivos šleivos tranzitinės 2 * 1 juostų jungtys - Taurostos gatvė ir Mykolo Lietuvio gatvė.
    Mazgas Liepkalnio - Žirnių g. buv statomas iš LAKD lėšų , Vakarinis aplinkkelis paleistas dar Zuoko laikais
    O kiek per dešimtmetĮ Vilniuje padaugėjo gyventojų niekas nesugebėtų pasakytti.

    Dabar yra du didesni projektai prie išvažiavimų iš miesto - Tarnadės mazgas (kartu su LAKD) ir Nemenčinės plentas.
    O kiek projektų vėluoja dešimtmečiais - nuo Galvės gatvės iki normalios M.Lietuvio gatvės

    Tegul padaro bent 2*1 juostų Šiaurinę gatvę per visą trasą, ar bent per pusę trasos.
    Per mėnesį - du transporto srautai persiskirstys ir beveik visi (išskyrus kokį Kedą) pamatys tos gatvės privalumus. Tada reikės tiesti platesnę gatvę, kas turbūt brangiau kainuos nei iš karto normalia padaryti.

    O jei rimtai, tai koks skirtumas, koks šiemet 60-mečio jubiliejaus sulaukęs projektas bus nepradėtas - 2*1 ar 2*3 juostų.
    Labas rytas.

    O kiek mokyklų pastatėm? Kiek darželių dar trūksta? Kiek namų dar nerenovuota Vilniuje? Kada atsiras šaligatvis Narbuto gatvėje iš Viršuliškių pusės? Atrodo, kad kai kam miestas tėra asfalto laukai Jau ir taip Benkunskas taško pinigus asfaltuodamas plotus, kurie net nėra naudojami.

    O jei rimtai, geriau jokios gatvės, negu bloga gatvė.

    P.S. Viešajam transportui Šiaurinė gatvė nėra labai aktuali.
    Paskutinis taisė Blaze; 2025.04.19, 18:31.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Tai reiktų kovot ir su ofisėlių gamyklėlių statybom priemiesčiuose. Nekalbant apie gyvenamos statybos plėtrą. Grąžinam gamyklas į paupį ir nebereiks tos gatvių plėtros.

    Komentuoti:


  • NeViskasTaipPaprasta
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Susiekimas - esminis ekonomikos variklis
    Susisiekimas - be abejo ekonomikos variklis. Susisiekimas išskirtinai automobiliu - tikrai ne, ir tą įrodo čia irgi ne kartą cituoti susisiekimo transformaciją įvykdę užsienio miestų pavyzdžiai.
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    stoja visas srautas <...> kuris neturi rimtų alternatyvų
    Patys rašote - kamščiai yra dėl to, kad nėra "rimtų alternatyvų". Bet problemos sprendimo būdas nėra tas susisiekimo alternatyvas suteikti, o tik statyti papildomą gatvę. Kai 50% žmonių galės pasiekti kasdienių kelionių tikslus su VT, dviračiais ir pėsčiomis, tada visai jūsų minimai logistikai ir savaitgalio kelionėms pilnai užteks esamų gatvių tinklo.
    Na o evakuacija yra tiesiog argumentas-mitas, rašiau apie tai kitoje temoje.

    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    bet tai nėra vienintelis use case, pilna čia jau buvo išrašyta. Jei use case'ai nematomi - tai iki jų dar nedaaugta, dar nepatirta - dažniausiai.
    Čia kaip suprantu linkstate į "o tai kaip į parduotuvę be mašinos nuvažiuot" ar "kaip gi vaiką į darželį be mašinos nuvežt"? Tai nėra neišvengiamos problemos, galima statyti miestą kur daugumai asmeninių "use case`ų" automobilio nereikės. Bet kol kas renkamės statyti kitokį.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą

    Kaip teisingai pastebėta GCN youtube įraše, "miestas, statomas automobilių patogumui, bus patogus tik susisiekimui automobiliu". Daug kas kartoja apie "trūkstamą jungtį", bet jos trūksta tik automobilių kelionei iš vienos miesto pusės į kitą pro gyvenamuosius rajonus. Pėstiesiems ir dviratininkams 6 juostų ten netrūksta. Ir jeigu nenorime toliau plėsti Vilniaus suburbanizaciją ir bloginti ir taip prastą ekologinę padėtį, turime statyti miestą, kuris būtų patogus pirmiausiai kelionėms ne automobiliais.
    Nėra čia jokių "tik". Nėra juoda ar balta. Susiekimas - esminis ekonomikos variklis, ir nors daug kas keičiasi, tai vis dar tiesa. Ar tai būtų asmeninėms reikmėms, ar logistikai, ar VT. Jei "aš esu pėstysis ir man nusišvilpt" nesupranta, kad stoja visas srautas ( ne tik "asmeninis"), dėl to, kad avarija kelyje, kuris neturi rimtų alternatyvų - tai dar nereiškia, kad 15 min pasiekiamumo utopiją reikia perkėlinėti į gyvenimą.

    Gyvenimas beje ir neapsiriboja vieno miesto burbulu. Yra tranzitas. Yra savaitgalio kelionės out, o pažiūrėjus Vilnius-Kaunas srautą darbo dienom - ne tik savaitgalio. Yra poreikis didesniam evakuaciniam potencialui. O jei gyvenimas apsiriboja pėsčiojo su viena kuprine ar dviratininko su viena kuprine kelionės ypatybėmis, tai nėra universalus rodiklis. Tai yra reikšmingas rodiklis tam, kad būtų geras VT, kuriame - suprise surprise - irgi reikia trūkstamų jungčių. Bet tai nėra vienintelis use case, pilna čia jau buvo išrašyta. Jei use case'ai nematomi - tai iki jų dar nedaaugta, dar nepatirta - dažniausiai.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Tas perprojektavimas gal ir turėtų logikos, jei Šiaurine g. būtų paleistas dažnas VT iš daugelio aplinkinių rajonų bei centro. Bet ne, rodos pagal nutekintus planus vien 73 ir 75, t.y. savaitgalių vakarais valandiniai tarpai tarp transporto, piko metu geriausiu atveju apie 15 min. Viengubi autobusai, nei iki NMC, nei iki senamiesčio. Su tokiu susisiekimu tai neabejotinai visi važiuos automobiliais, ir kam jiems išvis tų A juostų...
    Paskutinis taisė lanxtot; 2025.04.19, 12:18.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Sovietinė gatvių gigantomanija niekaip lietuviams nepasibaigia.
    Labas rytas. Kur čia kolega susapnavai gigantomaniją, kai dešimtmečiais NIEKO iš gatvių projektų rimtesnio padaryta?

    Per šimašinio veiklos imitavimo (tiksliau - nieko neveikimo gatvių infrastruktūros srityje) dvi kadencijas nutiestos tik dvi kreivos šleivos tranzitinės 2 * 1 juostų jungtys - Taurostos gatvė ir Mykolo Lietuvio gatvė.
    Mazgas Liepkalnio - Žirnių g. buv statomas iš LAKD lėšų , Vakarinis aplinkkelis paleistas dar Zuoko laikais
    O kiek per dešimtmetĮ Vilniuje padaugėjo gyventojų niekas nesugebėtų pasakyti.

    Dabar yra du didesni projektai prie išvažiavimų iš miesto - Tarnadės mazgas (kartu su LAKD) ir Nemenčinės plentas.
    O kiek projektų vėluoja dešimtmečiais - nuo Galvės gatvės iki normalios M.Lietuvio gatvės

    Tegul padaro bent 2*1 juostų Šiaurinę gatvę per visą trasą, ar bent per pusę trasos.
    Per mėnesį - du transporto srautai persiskirstys ir beveik visi (išskyrus kokį K*dą) pamatys tos gatvės privalumus. Tada reikės tiesti platesnę gatvę, kas turbūt brangiau kainuos nei iš karto normalia padaryti.

    O jei rimtai, tai koks skirtumas, koks šiemet 60-mečio jubiliejaus sulaukęs projektas bus nepradėtas - 2*1 ar 2*3 juostų.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.04.19, 20:10.

    Komentuoti:


  • NeViskasTaipPaprasta
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Toje vietoje trūksta tos jungties [automobiliams].
    Kaip teisingai pastebėta GCN youtube įraše, "miestas, statomas automobilių patogumui, bus patogus tik susisiekimui automobiliu". Daug kas kartoja apie "trūkstamą jungtį", bet jos trūksta tik automobilių kelionei iš vienos miesto pusės į kitą pro gyvenamuosius rajonus. Pėstiesiems ir dviratininkams 6 juostų ten netrūksta. Ir jeigu nenorime toliau plėsti Vilniaus suburbanizaciją ir bloginti ir taip prastą ekologinę padėtį, turime statyti miestą, kuris būtų patogus pirmiausiai kelionėms ne automobiliais.

    Asmeniškas pavyzdys - kasdien commute`inu dv​​​​​iračiu ir kertu Šiaurinės trasą prie Ukmergės g. Dabar ten yra per 10-20 m. nuo Ukmergės g. nutolęs 40 m. ilgio asfalto takas, kuriuo greita ir patogu minti. Po Šiaurinės g. pastatymo turėsiu kirsti 6 juostų gatvę su šviesoforu (tikėkimės tik vienu, bet gali būti ir keli, kaip G. V. prie Didlaukio ar Akropolio sankryžoje), kvėpuojant kamščiuose stovinčių auto kietosiomis dalelėmis. Kelionė pailgės kokiomis 3-5 minutėmis, patogumas ir malonumas sumažės žymiai.
    Click image for larger version  Name:	šiaurine dvirtakis - Copy.png Views:	0 Size:	3,11 MB ID:	2196214
    Kaip tai paveiks tokių žmonių kaip aš kasdienybę? Greičiausiai kraustysiuosi arčiau centro ten, kur galėčiau numinti iki darbo nelaukiant signalo prie 6 juostų stroad. O ilgainiui Šiaurinės g. atskirtose Fabijoniškėse ir Pašilaičiuose vis daugiau gyvens automobilistų ir vis mažiau žmonių be automobilių, nes tokias sąlygas siūlys aplinka.
    Paskutinis taisė NeViskasTaipPaprasta; 2025.04.19, 11:45.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Sovietinė gatvių gigantomanija niekaip lietuviams nepasibaigia. Skirtumas didelis, tuo labiau tokioje jautrioje vietoje su daug daugiabučių ir labai populiariu parku.
    Lyginant Ateities ir Ukmergės gatves tai būtent skirtumas tarp daugiabučių ir sandėlių bei garažų yra esminis. O ne juostų kiekis.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ateities gatvė liktų tokia pati pusėtina ir pridėjus papildomas A juostas. Kaip ir Ukmergės gatvė nepagėrėtų suarus po vieną juostą ir palikus 2+2.
    Sovietinė gatvių gigantomanija niekaip lietuviams nepasibaigia. Skirtumas didelis, tuo labiau tokioje jautrioje vietoje su daug daugiabučių ir labai populiariu parku.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Tai galima įgyvendinti jau dabar esamą projektą, o ne projektuoti dar vieną naują už beveik 3mln Benkusnkui užsimanius.
    Esamas netinka KEdas nes nėra linijinio parko.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nebūtų poreikio, jei Šiaurinėje gatvėje eitų tramvajaus linija, nors šiaip kituose panašaus dydžio miestuose ir prie tramvajaus linijų tokiose magistralinėse gatvėse eina 6 juostos. Niekur nemačiau tokių pagrindinių gatvių kaip Ukmergės su 1+A juostomis.
    apie ta svajojau.. iki sauletekio ir toliau.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Na turbūt kelti pasipiktinimą dėl švaistomų pinigų. Tačiau jeigu vis stabdysime projektą, manau nesulauksime jo niekada.
    Tai galima įgyvendinti jau dabar esamą projektą, o ne projektuoti dar vieną naują už beveik 3mln Benkusnkui užsimanius.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Ar yra šansai kažką padaryt, kad neprojektuotų 6 juostų stroad gatvę? Kur galima būtų kreiptis?
    Na turbūt kelti pasipiktinimą dėl švaistomų pinigų. Tačiau jeigu vis stabdysime projektą, manau nesulauksime jo niekada.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    O ar tikrai viešojo transporto juosta skaičiuojama prie bendro eismo juostų skaičiaus? Taip pat ir išplatėjimai sankryžose (papildomos sukimo juostos)?

    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Svarbiausia, kad iš esmės būtų vykdomas šis labai svarbus šiaurinei miesto daliai šis projektas, kuris spręstų rytų - vakarų krypties ir sujungimo su VA problemas.
    p.s. siūlau pasikabinti savo STR fetišą savo tualete ir grožėtis kartu su linijinio parko kliedesiais ir dar kartą nežlugdyti projektą kaip jau darei per svarstymą VMSA. NIMBY
    Na va, bent jau atradome, kas kaltas dėl niekaip nenutiesiamos Šiaurinės gatvės. Pasirodo kaltininkas KEdas, nes per daug gerai išmano STR.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Šiaurinė gatvė gali atrodyti kaip Ateities g. (4 juostų). Neišvengiamai šalia kursis prekybos centrai, ofisai, jau dabar ten gyvena šimtai tūkstančių žmonių. Tai jeigu kažkas turi iliuzijų, kad ten bus kažkoks greitkelis, tai ne, nebus. Perėjos turės būti kas kelis šimtus metrų, kartu su jomis stotelės ir įvažiavimai į teritorijas. Jei tiesim 6 juostas tai gausis Ukmergės gatvės bardakas, vietoj normalios miesto gatvės.
    P.s. geriau jau nieko nedaryti, negu daryti blogai.
    Ateities gatvė liktų tokia pati pusėtina ir pridėjus papildomas A juostas. Kaip ir Ukmergės gatvė nepagėrėtų suarus po vieną juostą ir palikus 2+2.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Ar yra šansai kažką padaryt, kad neprojektuotų 6 juostų stroad gatvę? Kur galima būtų kreiptis?

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Šiaurinė gatvė gali atrodyti kaip Ateities g. (4 juostų). Neišvengiamai šalia kursis prekybos centrai, ofisai, jau dabar ten gyvena šimtai tūkstančių žmonių. Tai jeigu kažkas turi iliuzijų, kad ten bus kažkoks greitkelis, tai ne, nebus. Perėjos turės būti kas kelis šimtus metrų, kartu su jomis stotelės ir įvažiavimai į teritorijas. Jei tiesim 6 juostas tai gausis Ukmergės gatvės bardakas, vietoj normalios miesto gatvės.
    P.s. geriau jau nieko nedaryti, negu daryti blogai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Neskaitant to, kad kategorija neatitinka STR, iš principo, kas yra blogai su 2+A/2+A išdėstymu? Kodėl tai pristatoma kaip kažkoks baubas?
    Nėra siaubas, jei tam yra realus poreikis. Planuojant C kategoriją gatvės funkcija turi būti "pagrindinės keleivių viešojo susisiekimo linijos", kur modalinis pasiskirstymas nereikalauja daugiau juostų automobiliams. Jei funkcija bus susisiekimas tarp miesto funkcinių centrų bei užmiesčio kelių (kat. B) - galima planuoti daugiau juostų automobiliams bet ir viešasis jau turėtų eiti tik greitasis

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nebūtų poreikio, jei Šiaurinėje gatvėje eitų tramvajaus linija, nors šiaip kituose panašaus dydžio miestuose ir prie tramvajaus linijų tokiose magistralinėse gatvėse eina 6 juostos. Niekur nemačiau tokių pagrindinių gatvių kaip Ukmergės su 1+A juostomis.
    Koks dar tramvajus? Šitam mieste transportas planuojamas va taip - pasakė 3 ir 3 ir bus 3 ir 3. Protokole juk svarstė, ar negalima būtų atskirti urbanistinės dalies nuo gatvės statybų, nes interesas yra statyti, o ne planuoti - kiek žmonių ten gyvens, ar gatvę aptarnautų tramvajaus linija ir panašiai.

    "One more lane" greitkeliai visada užsibaigia ties kokia nors sankryža ir tada būna "one more junction bro", gerai matosi kaip sukišo pinigus Liepkalnyje, o kamštis dar labiau padidėjo, nes liko tik vienintelė juosta išsukimui iš Žirnių į Liepkalnio g. Tai panašiai greitkelių mylėtojams knieti pirštus visas Kareivių-Ozo gatvių sankryžas perdaryti į dviejų lygių, sukišant nerealius pinigus į betoną ir visiškai sugadinant miesto aplinką vietoje to, kad būtų kardinaliai permąstomas visas judėjimas mieste.

    Komentuoti:

Working...
X