Parašė liootas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
"Jau kitais metais...." ką nors pradės daryt. Paskelbs konkursą rangos konkurso sąlygoms sudaryti ar dar kokią nors nesąmonę, kurias jau daro kelis dešimtmečius.
- 5 patinka
-
Šiaurinės statybos niekaip neprasidedant jau n metų, gal verta svarstyti skaidyti I etapą? Gal pradžiai užtektų tik mažą atkarpą VA - Justiniškių g įrengti? Būtų bent jau šioks toks normalus įvažiavimas į aplinkkelį. O tai nepanašu, kad iki 2030 apskritai kažkas atsiras
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Tai elektros liniją užkasti patogiausia tada kai ir taip kasi duobę kelio pagrindui o ne du kartus kasti.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Visu pirma ten reik uzkasti 110kV OHL katros eina siuo koridoriu i Šeškinės TP. Tai pogi pastote reikia rekonstruoti is AIS i GIS kaip pav. Centrine TP Rinktines g. atlaisvinant 75% zemes. Klausimas - kas tai apmokes, nes LT mastu reikia daug investuoti.
Beje ziurint i zemelapi - nelabai suprantu kaip bus igyvendinta sankriza su Gelezinio Vilko - J.Kazlausko g. nes ten "idomiai" namas ikistas is Seskines pusesPaskutinis taisė ZYKLON-B; 2025.10.08, 10:20.
Komentuoti:
-
VT pradėjo judėti kai gavom dabartinė meisto architektę, kuri ir viešai daug kalba apie VT. Aš spėčiau, kad ji ir įkalbėjo Benkunską.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Dar nesusiję su gatvėmis, bet.
Matosi, kad Benkunskas priėmė nepopuliarų sprendimą didinti bilietų kainas (jos nebuvo keliamos daugelį metų, nors ekonomika ir darbuotojų pajamos sparčiai augo). Visgi pasako kažką apie tai, kad jis gali prisiimti atsakomybę. Na ir bendrai VT dabar pamažu pradeda judėti nuo taip vadinamo dugno.
A+1+1+A. Tikras A, o ne A+ kur realiai yra tiesiog dar viena juosta. Galima ir 1+A+A+1 bet vilniuje manau nerealu kolkas. Gatvė pastatyta pilnu ilgiu (visi 3 etapai). Viduryje arba A juostose palikta pakankamai vietos kad būtų galima įdėti tramvajų ateityje.Parašė alga Rodyti pranešimąTai už kokią Šiaurinę gatvę sergat?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Va to tai reikia išvengti tikrai. Reikia pasukti į kairę – pavažiuok iki sankryžos su Justiniškių, Laisvės pr., Ukmergės gatve. Tokių dalykų kaip su prekybos centrais VMS neturėtų leisti.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąŠviesoforai kas 100 m yra pirmiausia blogai. Ir posūkiai į kairę.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šviesoforai kas 100 m yra pirmiausia blogai. Ir posūkiai į kairę.Parašė abruo Rodyti pranešimąKodėl Ukmergės g.? Nėra ta Ukmergės g. kažkuo išskirtinė – pilna panašių į ją, kurios kur kas geriau apstatytos. Tiesiog reikia neleisti daryti milžiniškų parkingų prie gatvės – jei stato, tegu statosi požeminius. Tokiu atveju viskas būtų gerai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kodėl Ukmergės g.? Nėra ta Ukmergės g. kažkuo išskirtinė – pilna panašių į ją, kurios kur kas geriau apstatytos. Tiesiog reikia neleisti daryti milžiniškų parkingų prie gatvės – jei stato, tegu statosi požeminius. Tokiu atveju viskas būtų gerai. Sankryžų ten ir taip pakankamai nemažai, tai tie verslo centrai kažko ypatingai nepablogins – priešingai, pagelbės sutraukdami srautą, kuris šiaip eitų į centrą. O Geležinio Vilko tipo gatvių gal daugiau nereikia – jei tikslas yra pervažiuot visą miestą nuo vieno galo iki kito, tam turėtų būti Šiaurinis apinkkelis.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Jei kursis, tai pataps realiai Ukmergės g.Nr2. Geriau išreikštinai tranzitinė. Net ir žiūrint į Vakarinį aplinkelį, kuris po truputį apauga iš abiejų pusių, neišvengs visko, bet greitas tarpjanoniniam ir/arba tranzitiniam susiekimui geriau nelipdyt šalia verslo centrųParašė abruo Rodyti pranešimąManau, kad pirmiausia reiktų sprendimo A+1/1+A su plačia skiriamąja juosta, kuria būtų galima, atsiradus politinės valios, paleisti tramvajų, o tuomet A juostą atiduoti automobiliams. Gatvė turėtų paskatinti šalia jos kurtis verslo centrus ir kitas įstaigas, kad srautai į centrą kažkiek sumažėtų. Dėl to ji turi būti pakenčiamai jauki. Gal kažkas panašaus į Laisvės pr., tik su siauresnėm juostom, atitinkančiom STR.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Manau, kad pirmiausia reiktų sprendimo A+1/1+A su plačia skiriamąja juosta, kuria būtų galima, atsiradus politinės valios, paleisti tramvajų, o tuomet A juostą atiduoti automobiliams. Gatvė turėtų paskatinti šalia jos kurtis verslo centrus ir kitas įstaigas, kad srautai į centrą kažkiek sumažėtų. Dėl to ji turi būti pakenčiamai jauki. Gal kažkas panašaus į Laisvės pr., tik su siauresnėm juostom, atitinkančiom STR.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Kalbame būtent apie miestą. Manau pats galite matyti kamščius ir tai, kad dažniausiai stovi Vakarai <-> Rytai.Parašė alga Rodyti pranešimą
Yra Ozo, yra Ateities. Nėra taip, kad rytai-vakarai nėra kaip judėt ir visi važiuoja per centrą.
Šiaurinė padarys patogesnį išėjimą į Vakarinį aplinkkelį Justiniškėm, Šeškinei, Fabijoniškėm. Gal kažkiek atsikimš Ukmergės gatvė, bet užtat labiau užsikimš Oslo ar dar kur nors panašiai. Braeso paradoksas nebe naujiena. Naujų jungčių statymas neretai pralaidumo nepadidina, o sumažina.
Stovi ir Šiaurė <-> Pietūs, bet ten bent jau yra alternatyvos.
Pvz pabaigus pietinio aplinkkelio projektą sumažėtų spūstys Tūkstantmečio g.
Panaikinus šviesoforą Gariūnuose ir išplatinus išvažiavimą sumažės kamštis ten.
Paprasčiausiai mieste yra begalė visokių butelių kakliukų ir nebaigtų jungčių.
Galime diskutuoti apie induced demand kiek tik norime, bet manau, kad be pabaigtos infrastruktūros (trūkstamos jungtys) - miestas neišeis iš kamščių. Tačiau kuriant tą reikiamą infrastruktūrą reikia nepamiršti pėsčiųjų, dviratininkų, VT, nes jeigu pamiršime, gausime Detroit 2010 (na arba LA dabartinis)
Butina kurti trūkstamas jungtis, tačiau labai svarbu sukurti alternatyvą mašinai.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Yra Ozo, yra Ateities. Nėra taip, kad rytai-vakarai nėra kaip judėt ir visi važiuoja per centrą.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąAš nesakau, kad neturi būti Dviračių tako, žalumos, patogių šaligatvių ir tt. Tiesiog keista, kad dauguma nesuvokia realią gatvės funkciją. Uždengti trūkstamą Vakarai <-> Rytai jungtį. Didžioji dalis kamščių formuojasi būtent Vakarai <-> Rytai jungtyse.
Todėl būtina įgyvendinti ir Šiaurinę gatvę, ir Mykolo Lietuvio, ir Šiaurinį aplinkkelį.
Šiaurinė padarys patogesnį išėjimą į Vakarinį aplinkkelį Justiniškėm, Šeškinei, Fabijoniškėm. Gal kažkiek atsikimš Ukmergės gatvė, bet užtat labiau užsikimš Oslo ar dar kur nors panašiai. Braeso paradoksas nebe naujiena. Naujų jungčių statymas neretai pralaidumo nepadidina, o sumažina.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nėra dabar tokių gatvių, kaip norėtųsi, kad būtų.Parašė alga Rodyti pranešimąTai už kokią Šiaurinę gatvę sergat? Miesto greitkelį tipo GV ir aplinkkelio? Vietinę lėto eismo gatvelę tipo Mokslininkų? Malonią būti su verslais pirmam aukšte, dvirtakiais, medžiais, viešo eismo juostom ir dar po dvi juostas automobiliams į kiekvieną pusę? Kaip kas? Kaip Ateities? Kareivių? Kernavės? Negali būti ir 6 eismo juostos ir malonu būti. Man rodos, būtent tokie prieštaravimai sustabdė planavimą ir statybą praeitą kartą.
IMHO vienas iš galimų variantų: A+1+(1)+T(LRT)/T(LRT)+(1)+1+A
Dėl dviračių takų, irgi mano IMHO - jie visai nebūtinai turi būti prišlieti prie automobilinių gatvių. Kaip, beje, ir net labiau - LRT.Paskutinis taisė Sula; 2025.10.06, 21:10.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tiesiog manau ne visi supranta, kad įkalus pvz 6 juostų gatvėje 30km/h kažkas laikysis to, o jeigu mes diegsime eismo lėtinimo priemones, tai atrodys tiesiog juokingai. Na įsivaizduokim, vidury kelio stovi susiaurinimas, kaip pvz Grigiškėse padaryta.Parašė alga Rodyti pranešimąTai už kokią Šiaurinę gatvę sergat? Miesto greitkelį tipo GV ir aplinkkelio? Vietinę lėto eismo gatvelę tipo Mokslininkų? Malonią būti su verslais pirmam aukšte, dvirtakiais, medžiais, viešo eismo juostom ir dar po dvi juostas automobiliams į kiekvieną pusę? Kaip kas? Kaip Ateities? Kareivių? Kernavės? Negali būti ir 6 eismo juostos ir malonu būti. Man rodos, būtent tokie prieštaravimai sustabdė planavimą ir statybą praeitą kartą.
Reikia suprasti, kad tai tranzitinė gatvė, kuri turi perimti dalį srauto nuo kitų gatvių. Jos tikslas jungtis Vakarai <-> Rytai.
Gaila, kad projektas nebus realizuotas pilnu mastu (pilna, nenutrūkstama jungtis). Realiai realizuojant gatvę karpyta versija mes tiesiog gausime papildomą GV/Ozo/Gelvonų g. užsikemšimą. Nes norint nuo VA nusigauti iki VESK pvz reikės daryti apylanką per Ozo g. arba per. Ateities g.
Aš nesakau, kad neturi būti Dviračių tako, žalumos, patogių šaligatvių ir tt. Tiesiog keista, kad dauguma nesuvokia realią gatvės funkciją. Uždengti trūkstamą Vakarai <-> Rytai jungtį. Didžioji dalis kamščių formuojasi būtent Vakarai <-> Rytai jungtyse.
Todėl būtina įgyvendinti ir Šiaurinę gatvę, ir Mykolo Lietuvio, ir Šiaurinį aplinkkelį.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Tai už kokią Šiaurinę gatvę sergat? Miesto greitkelį tipo GV ir aplinkkelio? Vietinę lėto eismo gatvelę tipo Mokslininkų? Malonią būti su verslais pirmam aukšte, dvirtakiais, medžiais, viešo eismo juostom ir dar po dvi juostas automobiliams į kiekvieną pusę? Kaip kas? Kaip Ateities? Kareivių? Kernavės? Negali būti ir 6 eismo juostos ir malonu būti. Man rodos, būtent tokie prieštaravimai sustabdė planavimą ir statybą praeitą kartą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Dar nesusiję su gatvėmis, bet.Parašė spekas Rodyti pranešimąTaip, Šiaurinės gatvės istorija yra kažkas tokio...
Vienas potencialiai teigiamas aspektas apie Benkunską šiuo atveju, tai kad jis varo asfaltą neretai į šalį patraukdamas STR, projektus ir panašius dalykus tad kažkiek dedu vilties į šią jo savybę, kad buldozeriu prastums Šiaurinės įrengimą tokiu būdu nekreipiant dėmesio į visokius neadekvačius stabdymus, protestus, ir taip toliau. Paradoksaliai, gal, kitose situacijose žalinga savybė, šioje vietoje pasitarnaus teigiamai. Pažiūrėsim kaip iš tikro bus.
Matosi, kad Benkunskas priėmė nepopuliarų sprendimą didinti bilietų kainas (jos nebuvo keliamos daugelį metų, nors ekonomika ir darbuotojų pajamos sparčiai augo). Visgi pasako kažką apie tai, kad jis gali prisiimti atsakomybę. Na ir bendrai VT dabar pamažu pradeda judėti nuo taip vadinamo dugno.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Taip, Šiaurinės gatvės istorija yra kažkas tokio...
Vienas potencialiai teigiamas aspektas apie Benkunską šiuo atveju, tai kad jis varo asfaltą neretai į šalį patraukdamas STR, projektus ir panašius dalykus tad kažkiek dedu vilties į šią jo savybę, kad buldozeriu prastums Šiaurinės įrengimą tokiu būdu nekreipiant dėmesio į visokius neadekvačius stabdymus, protestus, ir taip toliau. Paradoksaliai, gal, kitose situacijose žalinga savybė, šioje vietoje pasitarnaus teigiamai. Pažiūrėsim kaip iš tikro bus.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Kol kas Šiaurinės gatvės statyba be jokio rezultato tęsiasi 60 metų - nuo 1965 metųParašė spekas Rodyti pranešimąLabai gerai, kad užbaigtas šis [Nenečinės plento] butelio kakliukas.
Dabar reikėtų persikelti į pvz Trakų plentą ar kitas vietas kur taip reikia infrastruktūros atnaujinimo / vystymo.
Pažiūrėsime, kada bus tas "greitai"
Made in Vilnius 2025.10.04
Meras Valdas Benkunskas žada, jog jau greitai prasidės Šiaurinės gatvės tiesimas
Sostinės valdžiai oficialiai skelbiant Nemenčinės plento rekonstrukcijos pabaigą, Vilniaus meras Valdas Benkunskas sako, kad į priekį juda ir miestui svarbios Šiaurinės gatvės tiesimo projektas, kuriam kitąmet tikimasi gauti statybos leidimą.
„Yra baigiamoji stadija Šiaurinės gatvės pirmo etapo, tai techninio projekto rengimas. Tikimės kitais metais turėti statybos leidimą“, – žurnalistams penktadienį Nemenčinės plento atidarymo proga surengtoje spaudos konferencijoje sakė V. Benkunskas
Šiaurinė gatvė turėtų sujungti Vakarinį aplinkkelį su Fabijoniškėmis. Ruošiant projektą 2018 metais buvo skelbiama, kad jos statyba galėtų būti baigta iki 2022 metų
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...tves-tiesimas/
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Šiaurinės gatvės - Geležinio Vilko g. mazgas paminėtas ir Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos A, B ir C kategorijų gatvių ribų susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiajame plane

https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...114707-2556257Paskutinis taisė Romas; 2025.09.24, 18:53.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
O kodėl nereikia? Jei ateityje bus tramvajus, tai jis tikrai eis Ukmergės g. iki pat šiaurinių Fabijoniškių. Tai galima būtų jam numatyti juostas estakados vidury. Beje, o kodėl sakote, kad ten nėra vietos? Taip, skiriamosi juosta užsibaigia ties Šeškinės pabaiga, bet toliau jos nepratęsė tik todėl, kad sovietmečiu teritorijos aplink Ukmergės g. rimtai nevystė, o gal jau ir pinigai buvo pasibaigę to laikmečio pabaigoj. Bet turint omeny, kad visi parkingai prie Ukmergės g. yra valstybinėje žemėje, tai vietos tikrai yra skiriamajai juostai per visą Ukmergės g. padaryti.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: