Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
O kodėl nereikia? Jei ateityje bus tramvajus, tai jis tikrai eis Ukmergės g. iki pat šiaurinių Fabijoniškių. Tai galima būtų jam numatyti juostas estakados vidury. Beje, o kodėl sakote, kad ten nėra vietos? Taip, skiriamosi juosta užsibaigia ties Šeškinės pabaiga, bet toliau jos nepratęsė tik todėl, kad sovietmečiu teritorijos aplink Ukmergės g. rimtai nevystė, o gal jau ir pinigai buvo pasibaigę to laikmečio pabaigoj. Bet turint omeny, kad visi parkingai prie Ukmergės g. yra valstybinėje žemėje, tai vietos tikrai yra skiriamajai juostai per visą Ukmergės g. padaryti.
- 2 patinka
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Visiškai galėtų būti variantas 1+VT+VT+1, bet, aišku, niekas to nenorėsDar klausimas, kaip būtų su patekimu į stoteles – VT stotelės turi būti kuo arčiau sankryžos, kad būtų patogu persėsti. Statant estakadą reikia ir apie tai pagalvoti.
Komentuoti:
-
Pagal tai, kas planuota anksčiau, tai tikėtina, kad bus 2+VT arba kitaip tariant pilnai 4 juostos auto ir 2 VT.
Tikiuosi, kad kažkoks viešinimas vyks.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nemanau, kad tokiai jungčiai tiktų 1+a+a+1. Nemaža dalis, mano nuomone, tos gatvės naudos ateis iš to, jog Fabijoniškės (o vėliau, tikiuosi ir Baltupiai su Žirmūnais) gaus tiesioginę jungtį su Vakariniu aplinkkeliu. Tam tikslui vienos bendro eismo juostos viena kryptimi tikrai nepakaks. Ir nenoriu už kitus kalbėti, na bet labai nuoširdžiai manau, jog dauguma Vilniečių panašiai mąstytų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąRezervai palikti ten kur yra vietos. Natūraliai jeigu yra plati skiriamoji juosta toje vietoje, tai niekas nelies betoninės estakados, kad ant viršaus galėtų pasodinti pievą.
Dėl estakados Šiaurinės - Ukmergės g. sankryžoje ir rezervo ateičiai, tai siūlau pasižiūrėti į ortofoto toje vietoje. Ten skiriamosios juostos nėra. Taip pat ir nėra didelių laisvų plotų, kad būtų galima sutalpinti bent jau 2 eismo juostos + 2 estakados juostos + rezervinis plotas + 2 estakados juostos + 2 eismo juostos. Todėl rezervas vargu ar iš kažkur atsiras.
Šiaip atvejais kaip pvz. prie Spaudos rūmų, tai nėra sudėtinga šalia esamų estakadų pastatyti dar vieną transportui viena kryptimi ir tą kuri atsiduria viduryje, paskirti tik VT poreikiams. Iš esmės taip netgi paprasčiau, nei tarp dviejų viadukų ar estakadų, jas eksploatuojant, tame plyšyje pastatyti dar vieną.Dar klausimas, kaip būtų su patekimu į stoteles – VT stotelės turi būti kuo arčiau sankryžos, kad būtų patogu persėsti. Statant estakadą reikia ir apie tai pagalvoti.
Komentuoti:
-
Rezervai palikti ten kur yra vietos. Natūraliai jeigu yra plati skiriamoji juosta toje vietoje, tai niekas nelies betoninės estakados, kad ant viršaus galėtų pasodinti pievą.
Dėl estakados Šiaurinės - Ukmergės g. sankryžoje ir rezervo ateičiai, tai siūlau pasižiūrėti į ortofoto toje vietoje. Ten skiriamosios juostos nėra. Taip pat ir nėra didelių laisvų plotų, kad būtų galima sutalpinti bent jau 2 eismo juostos + 2 estakados juostos + rezervinis plotas + 2 estakados juostos + 2 eismo juostos. Todėl rezervas vargu ar iš kažkur atsiras.
Šiaip atvejais kaip pvz. prie Spaudos rūmų, tai nėra sudėtinga šalia esamų estakadų pastatyti dar vieną transportui viena kryptimi ir tą kuri atsiduria viduryje, paskirti tik VT poreikiams. Iš esmės taip netgi paprasčiau, nei tarp dviejų viadukų ar estakadų, jas eksploatuojant, tame plyšyje pastatyti dar vieną.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai gal jau geriau palikti rezervo, nei nepalikti? Kam kartoti prieš 20 metų padarytas klaidas? Suprasčiau, jei būtų kažkas panašaus į Pilaitės pr. viaduką virš Vakarinio aplinkkelio, kur pagalvota buvo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bet bent jau toks. Kitur rezervo jau nepalikta "naujojo viešojo transporto rūšiai".
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Jei gerai pamenu, ten numatyta tokia pati estakada, kaip kad Laisvės – Narbuto – Pilaitės pr. sankryžoje. O tai yra labai nekoks variantas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Turėtų palikti vietos, panašiai kaip ir statant auto viadukus paliekama vietos, jei ateityje kelias platėtų.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Taip, mano postas buvo ironiškas. Kai (jei) kada reikės tiesti tramvajų Ukmergės gatve, bus tikras galvosopis kaip jį per tą dviejų lygių snakryžą prakišti.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Jei Ukmergės g. atveju, tai manau planas nuo ankstesnio iš esmės nesikeis ir antrame lygyje bus Ukmergės g. su reguliuojama sankryža po apačia.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąJei antras lygis bus skirtas viešajam transportui, dviračiams ir pėstiesiems, tada nuostabu
Komentuoti:
-
Jei antras lygis bus skirtas viešajam transportui, dviračiams ir pėstiesiems, tada nuostabu
Komentuoti:
-
ar tikrai dviejų lygių sankryža bus tik su Ukmergės gatve, o su Justiniškių gatve ir Laisvės pr. bus vienas lygis? nu nesąmonė, ir taip daug šviesoforų...
A juostos? kam tokiai gatvei, jei vazines vienas kitas maršrutas.
gal yra kur susipažinti su ta naujausia koncepcija?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pajuokaujant pagal šių metų realijas" Nauja VT rūšis - laiveliai", tai gatvės centre turės kasti kanalą
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Iš protokolų
2. SVARSTYTA: Dėl Šiaurinės g. koncepcinių sprendinių. Pristato G. Šakalys.
NUTARTA:
Atsižvelgiant į 2025-06-19 ir 2025-07-11 vykusių pasitarimų su vyr. architekte, infrastruktūros grupe, UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ (toliau – VVK) ir SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (toliau – SĮSP) dėl Šiaurinės g. koncepcinių sprendinių rezultatus:
1. Ukmergės g. ir Šiaurinės g. sankryžoje projektuoti viaduką (estakadą). Viaduko architektūrinių sprendinių projektavimą pavesti vykdyti VVK, neorganizuojant architektūrinio konkurso. Pavesti VVK kartu su savivaldybės vyr. architektės biuru parengti ir suderinti viaduko architektūrinę viziją.
2. Šiaurinės g. koncepciniams sprendiniams pritarta (autobusų A juostas ir perspektyvinę naujojo viešojo transporto rūšies trasą projektuoti gatvės centre). Pagal galimybes, projekte siekti maksimalaus želdynų kiekio.
3. Pavesti VVK pradėti rengti urbanistinę koncepciją pagal suderintus Šiaurinės g. koncepcinius sprendinius.
4. Pavesti SĮSP eismo modelyje įvertinti perspektyvinį poreikį dviejų lygių Laisvės pr. ir Šiaurinės g. sankryžai. Pavesti VVK įvertinti teritorijų planavimo dokumentų koregavimo poreikį, atsižvelgiant į SĮSP ataskaitos išvadas. Pagal eismo modeliavimo duomenis, esant galimybei, dviejų lygių sankryžos perspektyvos atsisakyti, tokios galimybės nesant – projektuoti sprendinius etapais.
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąTruputį kvaila lygint vieną iš most advanced technologiškai pažangių šalių (kad ir su visais jų minusais) su kolūkine Lietuva, kur svarbu kiekvienam kiekvieną apipist ant kelių centimetrų asfalto dangos, kad įsidėt į kišenę savo dalį, o po kelių metų vėl liaudis turi važiuot per banguojantį, vėžėm einantį kelią.
Tai ir iliustruoja situacijos absurdiškumą, kuomet 30+ metų (atleidžiame sovietmetį) nesugebama lyguma nutiesti Europos sostinei taip reikalingos gatvės...
O dėl varkių - tai jie nesugeba net varkių prastumti. O čia yra, manau, gera proga prastumti varkę. Dėl manęs, tegu jau nuo kokių 100 mln pasiima į kišenę 10 mln ir turim gatvę, o ne smaukomės lygioje vietoje nuo gimimo iki mirties.Paskutinis taisė spekas; 2025.07.05, 15:35.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: