Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    O kodėl nereikia? Jei ateityje bus tramvajus, tai jis tikrai eis Ukmergės g. iki pat šiaurinių Fabijoniškių. Tai galima būtų jam numatyti juostas estakados vidury. Beje, o kodėl sakote, kad ten nėra vietos? Taip, skiriamosi juosta užsibaigia ties Šeškinės pabaiga, bet toliau jos nepratęsė tik todėl, kad sovietmečiu teritorijos aplink Ukmergės g. rimtai nevystė, o gal jau ir pinigai buvo pasibaigę to laikmečio pabaigoj. Bet turint omeny, kad visi parkingai prie Ukmergės g. yra valstybinėje žemėje, tai vietos tikrai yra skiriamajai juostai per visą Ukmergės g. padaryti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Visiškai galėtų būti variantas 1+VT+VT+1, bet, aišku, niekas to nenorės Dar klausimas, kaip būtų su patekimu į stoteles – VT stotelės turi būti kuo arčiau sankryžos, kad būtų patogu persėsti. Statant estakadą reikia ir apie tai pagalvoti.
    Nelabai pagaunu, kur gali būti estakada su tokia juostų kombinacija? Kalbama apie sankryžą su Ukmergės g. Šioje sankryžoje per estakadą (virš vieno lygio sankryžos) praeis Ukmergės gatvė. Tai pastarajai jokių VT juostų viduryje estakados nereikia.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Pagal tai, kas planuota anksčiau, tai tikėtina, kad bus 2+VT arba kitaip tariant pilnai 4 juostos auto ir 2 VT.

    Tikiuosi, kad kažkoks viešinimas vyks.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Nemanau, kad tokiai jungčiai tiktų 1+a+a+1. Nemaža dalis, mano nuomone, tos gatvės naudos ateis iš to, jog Fabijoniškės (o vėliau, tikiuosi ir Baltupiai su Žirmūnais) gaus tiesioginę jungtį su Vakariniu aplinkkeliu. Tam tikslui vienos bendro eismo juostos viena kryptimi tikrai nepakaks. Ir nenoriu už kitus kalbėti, na bet labai nuoširdžiai manau, jog dauguma Vilniečių panašiai mąstytų.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Rezervai palikti ten kur yra vietos. Natūraliai jeigu yra plati skiriamoji juosta toje vietoje, tai niekas nelies betoninės estakados, kad ant viršaus galėtų pasodinti pievą.
    Dėl estakados Šiaurinės - Ukmergės g. sankryžoje ir rezervo ateičiai, tai siūlau pasižiūrėti į ortofoto toje vietoje. Ten skiriamosios juostos nėra. Taip pat ir nėra didelių laisvų plotų, kad būtų galima sutalpinti bent jau 2 eismo juostos + 2 estakados juostos + rezervinis plotas + 2 estakados juostos + 2 eismo juostos. Todėl rezervas vargu ar iš kažkur atsiras.
    Šiaip atvejais kaip pvz. prie Spaudos rūmų, tai nėra sudėtinga šalia esamų estakadų pastatyti dar vieną transportui viena kryptimi ir tą kuri atsiduria viduryje, paskirti tik VT poreikiams. Iš esmės taip netgi paprasčiau, nei tarp dviejų viadukų ar estakadų, jas eksploatuojant, tame plyšyje pastatyti dar vieną.
    Visiškai galėtų būti variantas 1+VT+VT+1, bet, aišku, niekas to nenorės Dar klausimas, kaip būtų su patekimu į stoteles – VT stotelės turi būti kuo arčiau sankryžos, kad būtų patogu persėsti. Statant estakadą reikia ir apie tai pagalvoti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Rezervai palikti ten kur yra vietos. Natūraliai jeigu yra plati skiriamoji juosta toje vietoje, tai niekas nelies betoninės estakados, kad ant viršaus galėtų pasodinti pievą.
    Dėl estakados Šiaurinės - Ukmergės g. sankryžoje ir rezervo ateičiai, tai siūlau pasižiūrėti į ortofoto toje vietoje. Ten skiriamosios juostos nėra. Taip pat ir nėra didelių laisvų plotų, kad būtų galima sutalpinti bent jau 2 eismo juostos + 2 estakados juostos + rezervinis plotas + 2 estakados juostos + 2 eismo juostos. Todėl rezervas vargu ar iš kažkur atsiras.
    Šiaip atvejais kaip pvz. prie Spaudos rūmų, tai nėra sudėtinga šalia esamų estakadų pastatyti dar vieną transportui viena kryptimi ir tą kuri atsiduria viduryje, paskirti tik VT poreikiams. Iš esmės taip netgi paprasčiau, nei tarp dviejų viadukų ar estakadų, jas eksploatuojant, tame plyšyje pastatyti dar vieną.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Tai gal jau geriau palikti rezervo, nei nepalikti? Kam kartoti prieš 20 metų padarytas klaidas? Suprasčiau, jei būtų kažkas panašaus į Pilaitės pr. viaduką virš Vakarinio aplinkkelio, kur pagalvota buvo.
    Aš apie tai ir rašau. Yra kur pagalvota, pvz: https://maps.app.goo.gl/EeP5WY4jmygjw6GB7

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Bet bent jau toks. Kitur rezervo jau nepalikta "naujojo viešojo transporto rūšiai".
    Tai gal jau geriau palikti rezervo, nei nepalikti? Kam kartoti prieš 20 metų padarytas klaidas? Suprasčiau, jei būtų kažkas panašaus į Pilaitės pr. viaduką virš Vakarinio aplinkkelio, kur pagalvota buvo.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Jei gerai pamenu, ten numatyta tokia pati estakada, kaip kad Laisvės – Narbuto – Pilaitės pr. sankryžoje. O tai yra labai nekoks variantas.
    Bet bent jau toks. Kitur rezervo jau nepalikta "naujojo viešojo transporto rūšiai".

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Turėtų palikti vietos, panašiai kaip ir statant auto viadukus paliekama vietos, jei ateityje kelias platėtų.
    Jei gerai pamenu, ten numatyta tokia pati estakada, kaip kad Laisvės – Narbuto – Pilaitės pr. sankryžoje. O tai yra labai nekoks variantas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Taip, mano postas buvo ironiškas. Kai (jei) kada reikės tiesti tramvajų Ukmergės gatve, bus tikras galvosopis kaip jį per tą dviejų lygių snakryžą prakišti.
    Turėtų palikti vietos, panašiai kaip ir statant auto viadukus paliekama vietos, jei ateityje kelias platėtų.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Jei Ukmergės g. atveju, tai manau planas nuo ankstesnio iš esmės nesikeis ir antrame lygyje bus Ukmergės g. su reguliuojama sankryža po apačia.
    Taip, mano postas buvo ironiškas. Kai (jei) kada reikės tiesti tramvajų Ukmergės gatve, bus tikras galvosopis kaip jį per tą dviejų lygių snakryžą prakišti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Jei antras lygis bus skirtas viešajam transportui, dviračiams ir pėstiesiems, tada nuostabu
    Jei Ukmergės g. atveju, tai manau planas nuo ankstesnio iš esmės nesikeis ir antrame lygyje bus Ukmergės g. su reguliuojama sankryža po apačia.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Jei antras lygis bus skirtas viešajam transportui, dviračiams ir pėstiesiems, tada nuostabu

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    ar tikrai dviejų lygių sankryža bus tik su Ukmergės gatve, o su Justiniškių gatve ir Laisvės pr. bus vienas lygis? nu nesąmonė, ir taip daug šviesoforų...
    A juostos? kam tokiai gatvei, jei vazines vienas kitas maršrutas.
    gal yra kur susipažinti su ta naujausia koncepcija?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pajuokaujant pagal šių metų realijas" Nauja VT rūšis - laiveliai", tai gatvės centre turės kasti kanalą

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Norėčiau pamatyti ir paspausti ranką, tam, kuris tai pramušė

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Iš protokolų

    2. SVARSTYTA: Dėl Šiaurinės g. koncepcinių sprendinių. Pristato G. Šakalys.
    NUTARTA:
    Atsižvelgiant į 2025-06-19 ir 2025-07-11 vykusių pasitarimų su vyr. architekte, infrastruktūros grupe, UAB „Vilniaus vystymo kompanija“ (toliau – VVK) ir SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (toliau – SĮSP) dėl Šiaurinės g. koncepcinių sprendinių rezultatus:
    1. Ukmergės g. ir Šiaurinės g. sankryžoje projektuoti viaduką (estakadą). Viaduko architektūrinių sprendinių projektavimą pavesti vykdyti VVK, neorganizuojant architektūrinio konkurso. Pavesti VVK kartu su savivaldybės vyr. architektės biuru parengti ir suderinti viaduko architektūrinę viziją.
    2. Šiaurinės g. koncepciniams sprendiniams pritarta (autobusų A juostas ir perspektyvinę naujojo viešojo transporto rūšies trasą projektuoti gatvės centre). Pagal galimybes, projekte siekti maksimalaus želdynų kiekio.
    3. Pavesti VVK pradėti rengti urbanistinę koncepciją pagal suderintus Šiaurinės g. koncepcinius sprendinius.
    4. Pavesti SĮSP eismo modelyje įvertinti perspektyvinį poreikį dviejų lygių Laisvės pr. ir Šiaurinės g. sankryžai. Pavesti VVK įvertinti teritorijų planavimo dokumentų koregavimo poreikį, atsižvelgiant į SĮSP ataskaitos išvadas. Pagal eismo modeliavimo duomenis, esant galimybei, dviejų lygių sankryžos perspektyvos atsisakyti, tokios galimybės nesant – projektuoti sprendinius etapais.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    tokie ir renka visokius zuokus, nu nes "vagia bet ir daro".

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Truputį kvaila lygint vieną iš most advanced technologiškai pažangių šalių (kad ir su visais jų minusais) su kolūkine Lietuva, kur svarbu kiekvienam kiekvieną apipist ant kelių centimetrų asfalto dangos, kad įsidėt į kišenę savo dalį, o po kelių metų vėl liaudis turi važiuot per banguojantį, vėžėm einantį kelią.
    That's not exactly the point : ). Net nereikia pilnai pritraukti kompetencija ir veiklumu prie japonų - užtektų dalinai, kokios1/10, to ko reikia įgyvendinti tokiam projektui kaip Japonijoje. Mes kalbame apie asfalto liejimą lygumoje...
    Tai ir iliustruoja situacijos absurdiškumą, kuomet 30+ metų (atleidžiame sovietmetį) nesugebama lyguma nutiesti Europos sostinei taip reikalingos gatvės...

    O dėl varkių - tai jie nesugeba net varkių prastumti. O čia yra, manau, gera proga prastumti varkę. Dėl manęs, tegu jau nuo kokių 100 mln pasiima į kišenę 10 mln ir turim gatvę, o ne smaukomės lygioje vietoje nuo gimimo iki mirties.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.07.05, 15:35.

    Komentuoti:

Working...
X