Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Nežinau per kur galėtų eiti. Bet turėtų būti ir turėtų eiti ne per smarkiai apgyvendintas vietoves. Visos išvardintos problemos yra išsprendžiamos.
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Idealiu atveju tas srautas turėtų važiuoti per miesto šiaurinį aplinkkelį (ne čia diskutuojamą gatvę) ir į Vakarinį aplinkkelį.
Vienas variantas yra Ozo arba Šiaurinė gatvė.
Per Balsius su nauju tiltu abejotina dėl parko, reljefo ties Verkių Rieše kur reiktų kokio kilometro ilgio viaduko ir veikėjų kurie net dvirtakio tiesimą jau netoli 10 metų blokuoja. Ta proga ir VMS planai ten pat per Nerį statyti ne daugiau nei pėsčiųjų tiltą.
108 kelias tinka kaip išorinis aplinkelis iš Ignalinos važiuojant į vakarinę miesto pusę ar link Trakų ir t.t. Bet miesto susisiekimui gaunasi toks papildomas atstumas, kad kamščių nenuima. Tik alternatyva kai kuriems maršrutams kai per miestą važiuot jau visiškai šikna.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Per kažkur srautas į/iš Antakalnio ir Nemenčinės plento į VA ir šiaurinę miesto dalį važiuos. Net ir į A1 ir lietvakarinius priemiesčius geriau važiuot per Ozo ir tada GV nei pro senamiestį.
Dabar gaunasi, kad iš kokios Jeruzalės piko metu į Antakalnio galą (ar atvirkščiai) greičiau per Balsius ir Nemenčinę nei per miestą.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąŠiaurinės kaip greitos eismo gatvės daryti nereikia. Joje du lygiai turi būti vienintelėje vietoje - sankirtoje su GV, nes GV yra greito eismo g..
Jei jau daryti kažkur šalia greito eismo gatvę, tai būčiau linkęs Ozo arteriją padaryti greito eismo gatve nuo VA iki Valakampių tilto, nes ši arterija ne tik aptarnautų Pilaitę vakaruose, bet ir iš Nemenčinės pusės rytuose, kur numatomas ir tiltas per Nerį Balsiams aptarnauti, bei veiktų kaip reali greitam susisiekimui, ir kaip arterija tranzitiniam eismui. Taip pat jei stadionas atsiras ties Akropoliu tai būtų gera arterija jam aptarnauti.
Plius Kareivių+Ozo galų gale remiasi į Vakarinį aplinkelį per arti Pilaitės mazgo, ten tektų pro Vilnius Outlet aplink išvažiuot link Kauno, per artimas išsiskaidymas. Galimas, bet manau ne prioritetinis. Šiaurinė remsis į Vakarinį aplinkelį daugiau proporcingų atstumu nuo kitų arterijųPaskutinis taisė RamasN; 2025.05.09, 16:38.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąApsaugok Dieve nuo greito eismo Ozo/Kareivių g.
"puikiausiai keliauja" čia netinkama, nes Tūkstantmečio g. daugiausiai ko gero naudojama vidiniam susisiekimui, o ne tranzitui. Kamščiai piko valandomis tą gerai įliustruoja. Tranzitas neturėtų praktiškai išvis į miestą įvažiuot idealiu atveju.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąApsaugok Dieve nuo greito eismo Ozo/Kareivių g.
Dabar gaunasi, kad iš kokios Jeruzalės piko metu į Antakalnio galą (ar atvirkščiai) greičiau per Balsius ir Nemenčinę nei per miestą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Apsaugok Dieve nuo greito eismo Ozo/Kareivių g.
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPietinis apklinkkelis tai reikalingas tik tiems kaimeliams ir sodams, kurie toje puseje yra. Visas kitas tranzitinis srautas puikiausiai keliauja esama Tukstantmecio gatve. Tiek pinigu i sita nesamone vardan keletos baltarusisku furu investuoti - va cia butu(yra) zymiai konkretesnis svaistymas uz Siaurine gatve.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pietinis aplinkkelis tai reikalingas tik tiems kaimeliams ir sodams, kurie toje puseje yra. Visas kitas tranzitinis srautas puikiausiai keliauja esama Tukstantmecio gatve. Tiek pinigu i sita nesamone vardan keletos baltarusisku furu investuoti - va cia butu(yra) zymiai konkretesnis svaistymas uz Siaurine gatve.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Šiaurinės kaip greitos eismo gatvės daryti nereikia. Joje du lygiai turi būti vienintelėje vietoje - sankirtoje su GV, nes GV yra greito eismo g..
Jei jau daryti kažkur šalia greito eismo gatvę, tai būčiau linkęs Ozo arteriją padaryti greito eismo gatve nuo VA iki Valakampių tilto, nes ši arterija ne tik aptarnautų Pilaitę vakaruose, bet ir iš Nemenčinės pusės rytuose, kur numatomas ir tiltas per Nerį Balsiams aptarnauti, bei veiktų kaip reali greitam susisiekimui, ir kaip arterija tranzitiniam eismui. Taip pat jei stadionas atsiras ties Akropoliu tai būtų gera arterija jam aptarnauti.
Tuomet turėtume tokį greito eismo gatvių tinklą:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai jūs ne man, o KEdas aiškinkite.
Apie šios sąmokslo teorijos absurdiškumą aš jau jau rašiau keliasdešimt lapų atgal.
O šiaip įdomu tai, kad prieš 60 metų automobilių mieste buvo keliasdešimt kartų mažiau. Įdomų kam statė gatves??
Dar įdomiau, tai, kad statė net tuomet, kai automobilių nebuvo. Inducino demandą?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Miestų planavimas, grubiai tariant, yra tam tikras taikomasis dizainas, tai akivaizdu, kad laikmečio idėjos, aspiracijos ir technologinės galimybės atsispindi urbanistikoje ir miesto kraštovaizdyje.
Naujamiestis yra XIX a. antros pusės pavyzdys, kada susivokta, kad miestus būtina racionaliai planuoti įvairioms funkcijoms, taip pat ir higienai. Taisyklingas planas, miesto dalis išdėstyta plynėje, dabartinėmis akimis žiūrint - per mažai želdynų. Transporto planavimo atžvilgiu turbūt taip pat ydinga, kad visos gatvės yra tranzitinės, bet tam galima pritaikyti sprendimus kaip akligatviai ir t.t. Ir kadangi miesto dalis statyta užpraeitame amžiuje, akivaizdu kad nėra vietų kur parkuotis. Senamiestis irgi akivaizdu kad neplanuotas automobiliui.
Lazdynai statyti miško pašlaitėse XX a. septinto dešimtmečio pabaigoje, kai visus transporto klausimus turėjo spręsti didelės talpos viešasis transportas ir nebuvo galvojama, kad kiekviena šeima turės po automobilį. Pagal viską juk virš Laisvės pr. turėjo būti pastatytas rajono centras su parduotuvėmis ir kitomis funkcijomis. Pėsčiųjų maršrutai logiškai atskirti nuo automobilių gatvių, nes viską turėjai pasiekti pėsčiomis - įskaitant ir keliones iki VT stotelės.
Visgi tuo laikotarpiu labai daug dėmėsio skiriama pralaidumui, todėl nepaisant to, kad automobilizacijos kiekis soc. bloke buvo mažesnis nei kapitalistiniuose Vakaruose, visvien buvo tikima kad automobilių kiekis didės, todėl ir gatvės buvo statomos plačios.
Dabar aiškiau suvokdami tokius dalykus kaip sukelta paklausa ir tarša turbūt neplanuotume gatvių kaip 1970-aisiais.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Kaip ir internete paplitęs vaizdelis su perspektyviniu Amsterdamo užstatymų su magistralėmis , taip ir šitas planas yra pavyzdys laikmečio, kuomet sovietmečio planuotojai buvo perėmę plačių gatvių kultą, nors automobilizacijos lygis buvo juokingai mažas. Žiūrint į šitą planą, sankryžų turėtų būti tiek daug, kad visi strigtų prie šviesoforų, o visi miškai perkirsti gatvėmis. Man tai čia tas pats kaip skaityti 1970-ųjų metų futuristų fantazijas apie tai, kas bus Žemėje po 50 metų.
O prie caro kieno kultas buvo perimtas? Ar dar anksčiau, LDK?ATR?
Naujamiestyje gatvių tinklas keleriopai tankesnis nei naujajame Vilniuje (ir veikia santykinai gerai, kaip ir Kaune), Senamiestyje - dar tankesnis.
Dabar sovietiniai Lazdynai su 40 000 gyventojų - 3 gatvėsPaskutinis taisė Sula; 2025.05.08, 09:59.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kaip ir sakau, gatvių kategorijos (magistralės), galbūt ir yra entuziastų fantazijos. Tačiau gatvių tinklas yra elementarus poreikis miestui gyvuoti ir vystytis. Be gilių analizių, bet tiesiog pažiūrėjus į žemėlapį, kad išvedinėti bent jau kažkokias analogijas tarp gatvių tinklo Vilniuje ir Amsterdame, tai Vilnius turėtų turėti tokį A kategorijos gatvių (ar greitkelių) tinklą mieste, aplink jį:
Tokioje situacijoje turbūt net nekalbėtume apie Šiaurinę g. 3+3 ar net 2+2, užtektų galbūt ir 1+1. Bet gatvė toje vietoje reikalinga.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Palyginimas ne idealus, tačiau šitą planą iš dabartinės perspektyvos irgi galima vertinti kaip transporto mazgų entuziastų fantazijas, nepaisant to, kad tais laikais turbūt buvo galvojoma, kad kiekviena plane sužymėta gatvė ir toks gatvių tinklas yra būtinas, dabar matome, kad toks tinklas sugriautų kitas vertingas teritorijas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Kaip ir internete paplitęs vaizdelis su perspektyviniu Amsterdamo užstatymų su magistralėmis , taip ir šitas planas yra pavyzdys laikmečio, kuomet sovietmečio planuotojai buvo perėmę plačių gatvių kultą, nors automobilizacijos lygis buvo juokingai mažas. Žiūrint į šitą planą, sankryžų turėtų būti tiek daug, kad visi strigtų prie šviesoforų, o visi miškai perkirsti gatvėmis. Man tai čia tas pats kaip skaityti 1970-ųjų metų futuristų fantazijas apie tai, kas bus Žemėje po 50 metų.
Šituos senus Vilniaus planus galima kritikuoti dėl gatvių kategorijų, kai dauguma gatvių parodytos kaip magistralės vien su dviejų lygių sankryžomis. Tačiau ne dėl pačio gatvių tinklo, kuris ir šiai dienai neišpildytas ir daugybėje vietų neturime net 1+1 gatvių, ko ne retu atveju užtektų.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai jūs ne man, o KEdas aiškinkite.
Apie šios sąmokslo teorijos absurdiškumą aš jau jau rašiau keliasdešimt lapų atgal.
O šiaip įdomu tai, kad prieš 60 metų automobilių mieste buvo keliasdešimt kartų mažiau. Įdomų kam statė gatves??
Dar įdomiau, tai, kad statė net tuomet, kai automobilių nebuvo. Inducino demandą?# In the 1960s, Amsterdam briefly was sold on a highway urban renewal project designed by an American planner David Jokinen. It would have destroyed the Amsterdam known today and it parts of it did get implemented as the country became more car-oriented, but it was halted and things have changed dramatically as the city and
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Magnatai prieš 60 metų suplanavo? Ar sovokiate, kad Šiaurinė g. yra tiesiog nespėta nutiesti tranzitinė gatvė, kad eismas nevyktų kvartalų vidinėmis gatvėmis ar kiemais, kažkas panašaus kaip Laisvės pr. ar Ukmergės g.
Man idomu butu pamatyt, palyginus senuosius planus, kokiu gatviu truksta siaurinej Vilniaus daly. Ka is dabartiniu duomenu zinau, tai Ozo g. atkarpos, Siaurines, Mykolo Lietuvio ir Pavilnioniu suplanuotos ir nera pradetos ar abigtos iki galo. Ar dar kokiu nors yra, apie kurias nera taip placiai kalbeta?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Magnatai prieš 60 metų suplanavo? Ar sovokiate, kad Šiaurinė g. yra tiesiog nespėta nutiesti tranzitinė gatvė, kad eismas nevyktų kvartalų vidinėmis gatvėmis ar kiemais, kažkas panašaus kaip Laisvės pr. ar Ukmergės g.
Apie šios sąmokslo teorijos absurdiškumą aš jau jau rašiau keliasdešimt lapų atgal.
O šiaip įdomu tai, kad prieš 60 metų automobilių mieste buvo keliasdešimt kartų mažiau. Įdomų kam statė gatves??
Dar įdomiau, tai, kad statė net tuomet, kai automobilių nebuvo. Inducino demandą?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai visgi versija, kad tai yra NT magnatų projektas, yra gyva?
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai visgi versija, kad tai yra NT magnatų projektas, yra gyva?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: