Tai visgi versija, kad tai yra NT magnatų projektas, yra gyva?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Nuo kada dvi C kategorijos gatvės yra „labai skirtingų kategorijų“ ir nuo kada C kategorijos gatvė gali turėti 2 lygių sankryžas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąKai buvo daromas DP (2011-ieji) visai jungčiai tarp Žirmūnų gatvės aš pačiai idėjai pritariau, bet kai pamačiau, kad pagal tą DP net nepradėti išpirkinėti Šeškinės sodų sklypai, o TP parengtas tik bukagalviui* Avuliui skirtai gatvės daliai, tapo aišku – jokia miesto mastu reikalinga jungtis čia nebeplanuojama ir gausis tik eilinė plentgatvė.
Sklypai patys savaime neišnyko, jų vietoje neatsirado 9-aukščiiai ir t.t. tai toks atmazas yra bukas iš esmės.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Aš tai būtent ir tikiuosi, kad bus tiesiama tranzitinė gatvė, o ne šviesoforų alėja. .
Kai buvo daromas DP (2011-ieji) visai jungčiai tarp Žirmūnų gatvės aš pačiai idėjai pritariau, bet kai pamačiau, kad pagal tą DP net nepradėti išpirkinėti Šeškinės sodų sklypai, o TP parengtas tik bukagalviui* Avuliui skirtai gatvės daliai, tapo aišku – jokia miesto mastu reikalinga jungtis čia nebeplanuojama ir gausis tik eilinė plentgatvė.
----
* Bukagalviui, nes jo biurai ir daugiabučiai būtų net brangesni, jei šalia būtų ramus parkas, o ne 6 eismo juostų nesusipratimas.
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Konstitucijos pr. principe neblogas pavyzdys, bet eismo juostos turi būti dar siauresnės ir reikia daugiau žalumos bei greičio matuoklių, nes garsą sukuria ne tiek patys automobiliai, bet jų greitis. Aš kelčiau klausimą dėl 6 juostų poreikio visoje trasoje (prieš sankryžas gali būti).
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąIr tai dar blogiau. Jau ir dabar prie intensyvesnio eismo nėra taip paprasta išsukti iš Fabijoniškių g. į Gelvonų ir ypač į S. Stanevičiaus g.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Gal turi minty pavyzdžių, į ką gali būti panaši normali 6 juostų gatvė be triukšmo? Man į galvą ateina nebent Konstitucijos prospektas, kurio jaukia ramia vieta nepavadinčiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O.k. soriukas, ne Gelvonų, o dar siauresnės Fabijoniškių gatvelės
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąkiek žinau Šiaurinės tiesioginė jungtis su gelvonų gatve neplanuojama. būtų dviejų lygių sankryža (sankirta). kas logiška, nes tai labai skirtingų kategorijų gatvės...Šiausrinė turėjų jungtis su ukmergės ir geležinio vilko...o laikinai, iki fabijoniškių gatvės,...
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąNuo kada dvi C kategorijos gatvės yra „labai skirtingų kategorijų“ ir nuo kada C kategorijos gatvė gali turėti 2 lygių sankryžas?
Tamstos NIMBY nuomonė buvo užfiksuota VMS video, youtube ir nėra svarbiausia bei atstovaujanti didžiąją visuomenės dalį.
Susiraskite kitą temą whataboutizmui..
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Gal turi minty pavyzdžių, į ką gali būti panaši normali 6 juostų gatvė be triukšmo? Man į galvą ateina nebent Konstitucijos prospektas, kurio jaukia ramia vieta nepavadinčiau.
Bet jei bus Šiaurinė tiesiama kaip eilinis universalus hibridas, tai turėsim dar vieną funkciškai esmės nekeičiantį variantą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąNiekaip nesuprantu verkimo dėl to Fabijoniškių parko. Jame atsirastų gatvė - na ir kas? Juk - tikėkimės - bus tiesiamas ne antrasis Geležinis vilkas ar Ukmergės g., o normali miesto gatvė siauromis eismo juostomis, medeliais, krūmeliais ir greičio ribojimo priemonėms, kad nebūtų triukšmo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Niekaip nesuprantu verkimo dėl to Fabijoniškių parko. Jame atsirastų gatvė - na ir kas? Juk - tikėkimės - bus tiesiamas ne antrasis Geležinis vilkas ar Ukmergės g., o normali miesto gatvė siauromis eismo juostomis, medeliais, krūmeliais ir greičio ribojimo priemonėms, kad nebūtų triukšmo. Priešingai, matau tik galimybes: galėtų būti iš esmės sutvarkytas parkas, atsirasti kokia nors kavinė, dviračių takai, pagerėtų susisiekimas tiek viešuoju transportu, tiek automobiliu. Jau nekalbu apie kitų vietų sutvarkymą Šiaurinės g. trasoje, ypač šunų šikyklas tarp Pašilaičių ir Justiniškių. Pasižiūrėkite į žemėlapį - ten gatvių tinklas ir aplinka šiuo metu yra tragiški ir akivaizdu, kad rajonai buvo statomi omeny turint Šiaurinę g., kuri viską apjungtų ir priartintų šiaurinę miesto dalį prie civilizacijos.
Man neramu visai dėl visai kitų vietų. Kažkaip nesitiki, kad kažkas imsis griauti individualius namus prie Geležinio vilko g. Arba kad Šiaurinė g. planuoja būti užbaigta Žirmūnų šunkelyje, kur ir taip dideli kamščiai, ir dalis srauto neabejotinai sutekės į ir taip užterštą ir intensyvią Žirmūnų-Kareivių sankryžą. Dėl šių priežasčių kažkaip nuojauta sako, kad geriausia, ko galime tikėtis, yra gatvė iki Geležinio vilko g., o dar realiau iki Ukmergės arba Gelvonų gatvių.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąkiek žinau Šiaurinės tiesioginė jungtis su gelvonų gatve neplanuojama. būtų dviejų lygių sankryža (sankirta). kas logiška, nes tai labai skirtingų kategorijų gatvės...Šiausrinė turėjų jungtis su ukmergės ir geležinio vilko...o laikinai, iki fabijoniškių gatvės,...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąŠiausrinė turėjų jungtis su ukmergės ir geležinio vilko...o laikinai, iki fabijoniškių gatvės,...
Todėl tokius projektus reikia daryti pilna apimtimi su konkrečiais planais bei etapiškumu. Dabartiniu atveju tų apylinkių gyventojai turės smarkiai išaugusį transporto srautą gatvėse, kurios tam nepritaikytos, bei didesnes kliūtis parvažiuoti namo ir išvažiuoti iš namų. Galvojant logiškai ir inžineriškai, tai pradinė atkarpa turi būti kaip minimum iki GV, jeigu kylą klaustukų dėl tų sodų teritorijos, tačiau jokiu būdu ne iki Fabijoniškių g.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
kiek žinau Šiaurinės tiesioginė jungtis su gelvonų gatve neplanuojama. būtų dviejų lygių sankryža (sankirta). kas logiška, nes tai labai skirtingų kategorijų gatvės...Šiausrinė turėjų jungtis su ukmergės ir geležinio vilko...o laikinai, iki fabijoniškių gatvės,...
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Ir išties, apie ką nepagalvojau, tai kad nenutiesus jungties per Ozą gali būti padidėtų srautai kur jų nereikia ir tada būtų sakoma: ,,matote, nereikėjo išvis tiesti, nes induced demand sukūrė papildomus kamščius''. Na, gal taip nebūtų sakoma, bet neatmetu tokio varianto, turint omenyje kiek visokių stabdymų buvo.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
o per Ozą pėstute, ane?
Šiaurinė gatvė bus skirta tam, kad perskirstyti transporto srautus, sukuriant papildomas jungtis. Ji negali tiesiog nutrūkti vidurį kelio dėl žliumbimo, kad o kaip gaila ir induced demand sukelsit. Jeigu baigiam ties Gelvonų g. ir ties GV, tai tik sukelsime papildomas spūstis tarpe Šiaurinė g./Gelvonų g. sankryža - Ozo g./Gelvonų g. sankryža - Ozo/GV sankryža - GV/ Šiaurinė g. sankryža
Jeigu neskaičiuojam A juostas iš 4 juostų gatvės mus nuves į 2 juostų gatvę tik kad neliesti niekaip Ozo. Tai bus toks butelio kakliukas, kad kamščiai x3 bus.
Čia toks kaip paskutinis šiaudas galbūt būtų, kad bent jau nutiesti šias jungtis, o per Ozą pasilikti tarkime pataupymui požeminio, ar įgilinto sprendimo... Iš kitos pusės ''laikinai'' baigiasi kaip labai ilgai, tad geriau nerizikuoti tokiais laikinais kompromisiniais sprendimais.
Ir išties, apie ką nepagalvojau, tai kad nenutiesus jungties per Ozą gali būti padidėtų srautai kur jų nereikia ir tada būtų sakoma: ,,matote, nereikėjo išvis tiesti, nes induced demand sukūrė papildomus kamščius''. Na, gal taip nebūtų sakoma, bet neatmetu tokio varianto, turint omenyje kiek visokių stabdymų buvo.Paskutinis taisė spekas; 2025.05.06, 15:52.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąTurėtume svarstyti: įrengti gatvę VS įrengti parką (atsisakant gatvės idėjos ateityje), o ne gatvė VS status quo-šabakštynas.
Parašė alga Rodyti pranešimą
Rimtai? Kas gali garantuoti, kad Šiaurinės statymas nesukels jiems transporto srautų po langais padidėjimo po kokių 5 metų? Kaip ta daugybė studijų ir pavyzdžių, kad kelių tinklo plėtimas nemažina eismo intensyvumo?
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąKalbant apie Šiaurinę gatvę, vienintelė „aistras“ kelianti dalis galėtų būti nebent antras etapas, kertantis Ozą.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąGalima daryti kompromisą: Nuo VA iki Ukmergės gatvės yra būtina VT su kitomis eismo juostomis (pageidautina iki Gelvonų).
Nuo Žirmūnų iki GV gatvės VT su kitomis eismo juostomis ir du lygiai sankirtoje su GV
Šiaurinė gatvė bus skirta tam, kad perskirstyti transporto srautus, sukuriant papildomas jungtis. Ji negali tiesiog nutrūkti vidurį kelio dėl žliumbimo, kad o kaip gaila ir induced demand sukelsit. Jeigu baigiam ties Gelvonų g. ir ties GV, tai tik sukelsime papildomas spūstis tarpe Šiaurinė g./Gelvonų g. sankryža - Ozo g./Gelvonų g. sankryža - Ozo/GV sankryža - GV/ Šiaurinė g. sankryža
Jeigu neskaičiuojam A juostas iš 4 juostų gatvės mus nuves į 2 juostų gatvę tik kad neliesti niekaip Ozo. Tai bus toks butelio kakliukas, kad kamščiai x3 bus.
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: