Jau net nežinau kuris serialas įdomesnis - Kaip stadioną statė, ar Kaip Šiaurinę gatvę statė. Senokai pamečiau sezonų skaičių.
O kūrėjai mūsų nenustoja intriguoti naujais veikėjais - net autobusai važiuos! Lauksim tolimesnių dramų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Šimašius savu laiku pradžioje žadėjo kad Šiaurinės 1 etapu važiuosime 2021 metais, kai tapo visai aišku kad padaryta 0 tai išmetė Ukmergės g. humanizavimo vizualkę prieš 2 kadencijos rinkimus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dar geriau būtų padaryti visoje trasoje asfaltuotą keliuką - kaip M.Lietuvio g. Tik šis bus tiesesnis ir pakankamai platus prasilenkti dviem mašinoms.Parašė Premier Rodyti pranešimąkurią dieną pagalvojau, kad nenormalu, kad tokios svarbios miestui gatvės tiesimas vilkinamas. bet juk šį projektą galima būtų atlikti mažesnėmis dalimis, pavyzdžiui, pradėti nuo vakarinio aplinkkelio iki Justiniškių g.
O kai visi atras tokio maršruto privalumus, tuoj atsirastų spaudimas politikams padaryti normalių charakteristikų gatvę.
Kitokio būdo išjudinti Vilniuje pagrindinių gatvių projektus nelabai ir yra.
Beje, ši menama gatvė nuo pirmojo paminėjimo 1965 m. Vilniaus genplane švęs garbingą savo 60-metį.
Su kuo ir sveikiname gerb. Jubiliatą.

Linkime sulaukti ir 100 metų jubiliejaus.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Spėčiau, kad pagal geriausias Šimašiaus tradicijas, dabartinis meras irgi artėjant rinkimams parodys naują projektą ir vizulkes, sakys kad tikrai tikrai bus pastatyta Šiaurinė – o tada jei valdančioji dauguma pasikeis, ateis nauja administracija, pažiūrės į sąmatą ir vėl įmes projektą į šaldytuvą. Iki kitų rinkimų
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Tikrai taip, tačiau VMS taip nemoka.Parašė Premier Rodyti pranešimąkurią dieną pagalvojau, kad nenormalu, kad tokios svarbios miestui gatvės tiesimas vilkinamas. bet juk šį projektą galima būtų atlikti mažesnėmis dalimis, pavyzdžiui, pradėti nuo vakarinio aplinkkelio iki Justiniškės g. Tai trumpa bet labai svarbi jungtis, normaliai sujungsianti justiniškes/pašilaičius ir aplinkkelį. ir greitai įgyvendinama...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
kurią dieną pagalvojau, kad nenormalu, kad tokios svarbios miestui gatvės tiesimas vilkinamas. bet juk šį projektą galima būtų atlikti mažesnėmis dalimis, pavyzdžiui, pradėti nuo vakarinio aplinkkelio iki Justiniškės g. Tai trumpa bet labai svarbi jungtis, normaliai sujungsianti justiniškes/pašilaičius ir aplinkkelį. ir greitai įgyvendinama...
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Užmačiau, kad 73 autobusas turėtų iki 2030m jau Šiaurine g. važiuot.Parašė Ignas3310 Rodyti pranešimą
- 5 patinka
Komentuoti:
-
pagal darbų tempus ir 20 metų nepadės.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Gal reiktų pratęsti kadencijos trukmę iki kokių 10 metų?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kauno valdžiai kaip tik bus 10 metų, nepaisant kadencijų.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Gal reiktų pratęsti kadencijos trukmę iki kokių 10 metų?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai šitoje kadencijoje apskritai imtasi daryti tik to kas nereikalauja projektų arba kur galima ir be projektų, pvz. asfaltavimo bet kur bet kaip, tuoj ir meras pradės kalbėti kad biurokratija žlugdo viską.Parašė Donidavu Rodyti pranešimąKolegos, nekaltinkime vieni kitų, linijinis parkas ir panašiai, tik pretekstas nieko nepradėti. Tiesiog gatvių renovaciją, kiemo parkingų tvarkymą, dviračių takų įrengimą ir t.t. įmanoma pradėti ir pabaigti savo kadencijos metu. Tuo tarpu pradėjus ilgametį projektą, tiesiog žiūrėsi kaip kitas meras kerpą juostelę. Daugelis iš mūsų instinktyviai skintume vaisius kabančius žemai ir tik po to didieji projektai. Del tos pačios priežasties nebus ir tramvajų ar kito alternatyvaus viešojo transporto.
Valdžios kaita turi ir pliusų ir minusų, tačiau konstanta yra 4 metų trukmės kadencija.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gal reiktų pratęsti kadencijos trukmę iki kokių 10 metų?Parašė Donidavu Rodyti pranešimąValdžios kaita turi ir pliusų ir minusų, tačiau konstanta yra 4 metų trukmės kadencija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kolegos, nekaltinkime vieni kitų, linijinis parkas ir panašiai, tik pretekstas nieko nepradėti. Tiesiog gatvių renovaciją, kiemo parkingų tvarkymą, dviračių takų įrengimą ir t.t. įmanoma pradėti ir pabaigti savo kadencijos metu. Tuo tarpu pradėjus ilgametį projektą, tiesiog žiūrėsi kaip kitas meras kerpą juostelę. Daugelis iš mūsų instinktyviai skintume vaisius kabančius žemai ir tik po to didieji projektai. Del tos pačios priežasties nebus ir tramvajų ar kito alternatyvaus viešojo transporto.
Valdžios kaita turi ir pliusų ir minusų, tačiau konstanta yra 4 metų trukmės kadencija.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Nebus ir linijinio parko, neabejotinai. Bet ne tas svarbu tiem LPE, jiem svarbu kad nebus Šiaurinės g., ką jie savo destruktyvia veikla ir pasiekė. Tai juos būtent su tuo galima pasveikinti.Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąĮdomus dalykas iš JUDU 2027 veiksmų plano, tai Šiaurinės g. 1 ir 3 etapai numatomi pabaigti iki 2040, o 2 - iki 2045 (deja negaliu įkelti screenshot'o), Galima pasveikinti linijinio parko entuziastus, dar vienas projektas numestas į stalčių
- 5 patinka
Komentuoti:
-
O kas trukdo pastatyti bent VT gatves?Parašė dondc Rodyti pranešimą
Kas pasakysit, kodėl turi atsirasti pirmiau Šiaurinė g. be išskirtos VT infros, kai dabar kartais į trūlikus netelpa žmonės, o užstrigus kamšty maldauja vairuotojo, kad paleistų juos nesaugiai pvz. Kęstučio g. tiesiai į važiuojamąją dalį tarp stotelių? Istoriškai pirmiau masiškai pradėtas gi vystyti VT, o ne auomobil-maroz-vadyl-ride-house-wife-with-kids-automašyn.
Gi JUDU slepia modalinio pasiskirstymo statistiką, kad Europoj daugiausiai atliekam kelionių mašinomis, tai kam dar didintų jų kelionių skaičių tampantis naujomis gatvėmis, kai VT dar supuvę trūlai važinėja?
Nors atsakymą žinau iš anksto – nėra pinigų.
Kaune jau važinės tramvajus, o Vilniuje nei gatvių, nei naujo VT nebus. "Ties" A juostas Savanorių pr.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Forumiečiai gi labai giria skandinaviją, kad pradžioje nutiesia gatves prieš apstatant pastatais. Tai iš anksto ir reikia žinoti viską. Beje, triukšmo taršą pristatinėjo atrodo dar pirminiuose PP.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSvarbu buvo viešame aptarime kuo daugiau durnų klausimų užduoti apie triukšmo modeliavimą kai nėra iš esmės visai pastatų dar palei trasą.
Gen. plane juk numatytas ir tramvajus su požemiais po Senamiesčiu.Parašė Romas Rodyti pranešimąPirmą kartą Šiaurinė gatvė buvo pavaizduota 1965 metų Vilniaus miesto genplane.
Tai va liks daugiau pinigų tramvajui ir požemiams.Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąGalima pasveikinti linijinio parko entuziastus, dar vienas projektas numestas į stalčių
Kas pasakysit, kodėl turi atsirasti pirmiau Šiaurinė g. be išskirtos VT infros, kai dabar kartais į trūlikus netelpa žmonės, o užstrigus kamšty maldauja vairuotojo, kad paleistų juos nesaugiai pvz. Kęstučio g. tiesiai į važiuojamąją dalį tarp stotelių? Istoriškai pirmiau masiškai pradėtas gi vystyti VT, o ne auomobil-maroz-vadyl-ride-house-wife-with-kids-automašyn.
Gi JUDU slepia modalinio pasiskirstymo statistiką, kad Europoj daugiausiai atliekam kelionių mašinomis, tai kam dar didintų jų kelionių skaičių tampantis naujomis gatvėmis, kai VT dar supuvę trūlai važinėja?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Man regis tada kažkas forume buvo paskaičiavęs, kad šita gatvė perplanuojama vidutiniškai kas 13 metų. Taigi tikėkimės kito planavimo etapo 2033.Parašė Sula Rodyti pranešimąBet visgi stebina, kaip tiksliai suplanuota. Šimašius planavo 2020 metams. Kur tikrumas, kad viena iš ateities administracijų neperplanuos 2060 ar 2080 metams?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kadangi linijinio parko apologetas gyvena lygtai Antakalnyje, tai jam giliai px ant to, kad esamu metu transporto srautai tarp VA ir Kareivių g., Baltupių ir pan. sunkiasi pro gyventojų kiemus po langais nuo Viršuliškių iki Pašilaičių. Svarbu buvo viešame aptarime kuo daugiau durnų klausimų užduoti apie triukšmo modeliavimą kai nėra iš esmės visai pastatų dar palei trasą.Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąĮdomus dalykas iš JUDU 2027 veiksmų plano, tai Šiaurinės g. 1 ir 3 etapai numatomi pabaigti iki 2040, o 2 - iki 2045 (deja negaliu įkelti screenshot'o), Galima pasveikinti linijinio parko entuziastus, dar vienas projektas numestas į stalčių
Tiesiog savo ego patenkinti nesugebant atsakyti, ką konkrečiai jis siūlo protingo.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Bet visgi stebina, kaip tiksliai suplanuota. Šimašius planavo 2020 metams. Kur tikrumas, kad viena iš ateities administracijų neperplanuos 2060 ar 2080 metams?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Pirmą kartą Šiaurinė gatvė buvo pavaizduota 1965 metų Vilniaus miesto genplane.Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąĮdomus dalykas iš JUDU 2027 veiksmų plano, tai Šiaurinės g. 1 ir 3 etapai numatomi pabaigti iki 2040, o 2 - iki 2045
Panašu, kad tos miestui reikalingos gatvės
nepavyks nutiesti ir per 80 metų.

Tačiau gal bent pavyks jos pirmojo paminėjimo 60-mečiui pervardinti ją į "Vienybės" gatvę (būtinai su kabutėmis).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Įdomus dalykas iš JUDU 2027 veiksmų plano, tai Šiaurinės g. 1 ir 3 etapai numatomi pabaigti iki 2040, o 2 - iki 2045 (deja negaliu įkelti screenshot'o), Galima pasveikinti linijinio parko entuziastus, dar vienas projektas numestas į stalčių
- 10 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: