
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Įdomus dalykas iš JUDU 2027 veiksmų plano, tai Šiaurinės g. 1 ir 3 etapai numatomi pabaigti iki 2040, o 2 - iki 2045 (deja negaliu įkelti screenshot'o), Galima pasveikinti linijinio parko entuziastus, dar vienas projektas numestas į stalčių
- 10 patinka
-
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimąTunelis automobiliams tai visiem akivaizdu, kad gerai investicija. Tunelis metro ar tramvajui jau būtų pinigų švaistymas.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Aha, bus metro ten
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąGalbūt ruošiasi varyti tunelį nuo Gelvonų iki už GV kur prasideda status šlaitas?..
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Galbūt ruošiasi varyti tunelį nuo Gelvonų iki už GV kur prasideda status šlaitas?..
https://maps.vilnius.lt/saugus-miest...-map&identify=
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Mano supratimu tikslas yra ne turėti simetriškai ar gražiai išdėliotas stoteles, o kad jos būtų prie traukos taškų, susikirtimų ir šiaip patogiose vietose.
VT važiavimo greičio spręsti stotelių retinimu nereikėtų, nes ne tai yra problema.
Ir be to, manau laikas peržiūrėti stotelių išdėstymą, nes per 60 metų nemažai pasikeitė miestas, kad ir toje pačioje Klavarijų g.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Čia techniniai klausimai, mano kaip nekvalifikuoto pašalinio vertinimu, ten tikrai turėtų būti įmanoma gražiai, tvarkingai viską sutvarkyti. Vakarų Europos šalyse pilna pavyzdžių, kaip galima viešas erdves pritaikyti pėstiesiems ir poilsiautojams. Reikia "tik" fantazijos ir tinkamo finansavimo.
Mano pagrindinė mintis, kad nereiktų bilekaip kuo pigiau nuteistas gatvės, nes „ai čia vistiek šabakštynai“, o reiktų pasirūpinti žalios erdvės išsaugojimu ir gal net pagerinimu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Vingio parke dar daugiau žmonių poilsiauja, bet GV ties Vingio parku niekas neplanuoja kišti po žeme, kokia prasmė čia ją kišti, kai krūva žalios teritorijos abiejose pusėse ir taip bet kokiu atveju? Statant vakarinį aplinkkelį dar ne tiek miško buvo iškirsta ir jokių problemų, užteko poros viadukų žmonėms patogiai kirsti aplinkkelį, o tunelis būtent pastatytas kur arčiausiai namų eina gatvė.
Dėl aplinkelio, tai aplinkelio vietoj buvo bruzgynai, pieva ir berods kažkokie garažai (?) ar pan. Žmonių prieš aplinkelį ten praktiškai nesutikdavau, nebent bėgančių/minančių link Salotės ir aštunkės ar dar kaip pavadint tą kalvyną tarp VA ir Salotės. Šitu atveju gatvė praeis pro pat pagrindinį traukos tašką.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Reiktų žiūrėt koks gausis aukštis. Kiek pamenu buvo diskusijų, kad gatvė gali gautis nedaug žemiau kavelės. Be to esminis dalykas būtų gatvės perėjimas neperkertant visos žalios erdvės į dvi dalis. Aišku visada galima pastatyt šviesoforą vidury laukų.
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Nuo šabakštynų iki balos yra keli šimtai metrų, o dėl reljefo, to kelio nuo balos net nesimatytų.
Edit: čia iš GMaps:
Vizualiai tarp balos ir kelio vietos yra 2-3 metrų aukščio kalvelės, o jei gerai atsimenu, pati kelio vieta už kalvelės yra nedidelėje dauboje.
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Jei jau būsime smulkmeniški, tarpai yra 300m ir 250mBet tą ir turiu mintyje, kam taip dažnai stodinėti kai VT pas mus ir taip, jei ne vėluoja, važiuoja sraigės greičiu.
Ir pateiktas Kalvarijų g. yra puikus pavyzdys, nuo Žaliojo tilto iki kitos st. Kalvarijų turgaus yra 900 m, o tuomet iki skvero st. 430m. kai galėtų viskas būti proporcingiau išdėstyta.
VT važiavimo greičio spręsti stotelių retinimu nereikėtų, nes ne tai yra problema.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Geru oru tuose „beverčiuose šabakštynuose“ prie balos nemažai žmonių poilsiauja. „Beverčių šabakštynų“ apibūdinimą labiau atitiktų dalis prie Ozo gatvės. Deja Šiaurinė gatvė nukrenta kaip tik nešabakštyninėj daly.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Geru oru tuose „beverčiuose šabakštynuose“ prie balos nemažai žmonių poilsiauja. „Beverčių šabakštynų“ apibūdinimą labiau atitiktų dalis prie Ozo gatvės. Deja Šiaurinė gatvė nukrenta kaip tik nešabakštyninėj daly.
Edit: čia iš GMaps:
Vizualiai tarp balos ir kelio vietos yra 2-3 metrų aukščio kalvelės, o jei gerai atsimenu, pati kelio vieta už kalvelės yra nedidelėje dauboje.
Paskutinis taisė Riedutis; 2025.01.16, 10:00.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Noriu priminti, kad bet kokiu atveju tunelis bus statomas atviru būdu. Taigi visi ten esantys šabakštynai ir kt. bus iškirsti statybų laikotarpiu ir po statybų ten bus tiesiog plyna lygi pieva. Man turėti kažkokią plynę už dešimtis mln. eurų neatrodo nei logiškai, nei protinga. Tuneliai statomi esant dviem aplinkybėms: kai reikia kirsti kalnus, arba kai virš to tunelio yra kažkokia infrastruktūra, statiniai ar kt. O turėti plyną lauką ant perdangos - idiotizmas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Geras pastebėjimas, jeigu daryti tunelį, tai jį reikia daryti tarp Ukmergės ir Gelvonų g., kur šalia daug gyvenamų namų ir ant viršaus kokį parką būtų galima padaryti, o ne tarp GV ir Gelvonų g., kur tik kažkokie beverčiai šabakštynai ir ten paskutinė vieta mieste, kur gatvę reiktų kišti po žeme.
Komentuoti:
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Matyt šabakštynai nėra beverčiai, jeigu jie neleidžia tiesti antžeminės gatvės tarp GV ir Gelvonų g. Yra skirtumas tarp reikėtų/nereikėtų ir galima/negalima.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ir labai gerai (aš apie tunelį). Turtingi miestai tunelius daro centre ar tankiai užstatytose teritorijose, taip sukurdami susisiekimo galimybę ir kartu darydami miestą patogų gyventi, išlaikydami galimybes judėti pėsčiomis, mažindami triukšmą. Mes tuo tarpu tunelius sugebame planuoti tik ~6km nuo centro, kažkur urbanizuotų teritojų pakraščiuose, po pievomis ir krūmynais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąAtrodo kaip kazkokia A kategorija su perejom kas 50 metrų.
Vėlgi, neaišku, ką nori suprojektuoti, nesimato vieno tikslo, ar sklandžiam eismui, ar privažiuoti ar pasivaiksčioti.
Geriau jau ir liktų šiuose brėžiniuose, o ne virstų realybe
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kodėl? Atstumas būtų ne 200 metrų, o apie 300 m. Laisvės pr., Žalgirio g., Kalvarijų g. yra irgi panašiu atstumu stotelių.Bet tą ir turiu mintyje, kam taip dažnai stodinėti kai VT pas mus ir taip, jei ne vėluoja, važiuoja sraigės greičiu.
Ir pateiktas Kalvarijų g. yra puikus pavyzdys, nuo Žaliojo tilto iki kitos st. Kalvarijų turgaus yra 900 m, o tuomet iki skvero st. 430m. kai galėtų viskas būti proporcingiau išdėstyta.
Komentuoti:
-
Atrodo kaip kazkokia A kategorija su perejom kas 50 metrų.
Vėlgi, neaišku, ką nori suprojektuoti, nesimato vieno tikslo, ar sklandžiam eismui, ar privažiuoti ar pasivaiksčioti.
Geriau jau ir liktų šiuose brėžiniuose, o ne virstų realybe
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: